LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL KOMISIJOS SUDĖTIES IR DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2002 m. rugpjūčio 13 d. Nr. 291

Vilnius

 

 

Vykdydamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. spalio 13 d. nutarimą Nr. 1218 „Dėl Mokesčio mokėtojų atsiskaitymo su Lietuvos Respublikos valstybės, savivaldybių biudžetais ir valstybės pinigų fondais turtu tvarkos“ (Žin., 1998, Nr. 91-2520; 2002, Nr. 74-3168),

1. Tvirtinu pridedamus:

1.1. Komisijos mokesčio mokėtojų prašymams dėl atsiskaitymo turtu nagrinėti personalinę sudėtį.

1.2. Komisijos mokesčio mokėtojų prašymams dėl atsiskaitymo turtu nagrinėti darbo reglamentą.

2. Pripažįstu netekusiais galios:

2.1. Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2000 m. spalio 5 d. įsakymą Nr. 338 „Dėl komisijos sudėties ir darbo reglamento patvirtinimo“ (Žin. 2000, Nr. 86-2633);

2.2. Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2000 m. gruodžio 14 d. įsakymą Nr. 412 „Dėl ūkio ministro 2000 m. spalio 5 d. įsakymo Nr. 338 dalinio pakeitimo“ (Žin., 2000, Nr. 109-3500).

 

 

 

ŪKIO MINISTRAS                                                                                                  PETRAS ČĖSNA


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2002 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 291

 

Komisijos mokesčio mokėtojų prašymams dėl atsiskaitymo turtu nagrinėti personalinė sudėtis

 

G. Rainys

Ūkio ministerijos sekretorius (komisijos pirmininkas);

G. Geleževičienė

Ūkio ministerijos Ūkio strategijos departamento Analizės ir prognozių skyriaus vedėja;

A. Gustas

Žemės ūkio ministerijos Teisės departamento Turto ir įmonių valdymo

 

 

skyriaus vedėjas;

V. Kirkliauskas

Lietuvos savivaldybių asociacijos viceprezidentas, Alytaus miesto meras;

O. Mikulskienė

Finansų ministerijos Mokesčių departamento Mokesčių administravimo

 

 

skyriaus vyriausioji specialistė;

R. Motiejūnienė

valstybės įmonės Valstybės turto fondo Restruktūrizavimo ir bankroto skyriaus viršininkė;

A. Nikitinas

Lietuvos pramonininkų konfederacijos Vykdomosios direkcijos

 

 

Ekonomikos ir finansų departamento direktorius;

E. Pakalnytė

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos

 

 

Nepriemokų išieškojimo skyriaus vedėja;

V. Stadalnykas

Įmonių bankroto valdymo departamento prie Ūkio ministerijos

 

 

Nuostolingai dirbančių įmonių priežiūros skyriaus vedėjas;

A. Vapšys

Ministro Pirmininko patarėjas.

______________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2002 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 291

 

Komisijos mokesčio mokėtojų prašymams dėl atsiskaitymo turtu nagrinėti DARBO REGLAMENTAS

 

1. Komisijos mokesčio mokėtojų prašymams dėl atsiskaitymo turtu nagrinėti (toliau vadinama – komisija) sudėtį nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė, personalinę komisijos sudėtį įsakymu tvirtina ūkio ministras pagal institucijų, kurių atstovus komisijoje patvirtino Vyriausybė, vadovų raštiškus teikimus.

2. Komisija vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. spalio 13 d. nutarimu Nr. 1218 „Dėl Mokesčio mokėtojų atsiskaitymo su Lietuvos Respublikos valstybės, savivaldybių biudžetais ir valstybės pinigų fondais turtu tvarkos“ patvirtinta Mokesčio mokėtojų atsiskaitymo su Lietuvos Respublikos valstybės, savivaldybių biudžetais ir valstybės pinigų fondais turtu tvarka (toliau – Tvarka), kitais teisės aktais ir šiuo darbo reglamentu.

3. Komisijos funkcijos yra nagrinėti mokesčio mokėtojų prašymus leisti atsiskaityti už mokestinę nepriemoką turtu, įvertinti mokesčio mokėtojo turto perdavimo valstybės savivaldybės reikmėms tikslingumą, atsižvelgiant į mokesčio mokėtojo teisinį statusą, finansinę padėtį ir kitus Tvarkoje nustatytus reikalavimus.

4. Komisija savo funkcijoms vykdyti ir veiklai organizuoti turi teisę:

4.1. gauti iš ministerijų, kitų valstybės institucijų, vietos savivaldos vykdomųjų institucijų, registrų, valstybės įmonių, įstaigų, organizacijų informaciją ar paaiškinimus žodžiu ir raštu, reikalingus mokesčio mokėtojo prašymui nagrinėti;

4.2. kviesti į komisijos posėdžius konsultantą turto vertinimo klausimais, turto perėmėją, kuris pagrįstų perimamo turto panaudojimą valstybės, savivaldybės reikmėms, ir kitus reikalingus specialistus bei suinteresuotus asmenis;

4.3. leisti dalyvauti posėdyje mokesčio mokėtojui jo pageidavimu;

4.4. priimti sprendimus nedalyvaujant kviestiniams asmenims;

4.5. teikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei pasiūlymus dėl komisijos sudėties pakeitimo ir papildymo.

5. Komisijos darbui vadovauja Ūkio ministerijos sekretorius – komisijos pirmininkas, jis yra atsakingas už komisijos funkcijų vykdymą, atstovauja jai kitose institucijose.

6. Pagrindinė komisijos darbo forma yra posėdžiai, kuriems pirmininkauja komisijos pirmininkas, o jo nesant – pirmininko paskirtas komisijos narys.

7. Komisijos sekretoriaus pareigas atlieka Įmonių bankroto valdymo departamento prie Ūkio ministerijos (toliau – Įmonių bankroto valdymo departamentas) tarnautojas.

8. Komisijos posėdis yra teisėtas, kai jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė komisijos narių ir komisijos pirmininkas arba jo paskirtas kitas, jį pavaduojantis, komisijos narys.

9. Negalintys dalyvauti posėdyje komisijos nariai gali raštu pateikti savo nuomonę darbotvarkėje įrašytais klausimais ir pranešti savo balsą „už“ ar „prieš“ dėl kiekvieno mokesčio mokėtojo prašymo tenkinimo. Šie balsai įskaitomi į posėdžio kvorumą ir balsavimo rezultatus.

10. Komisijos posėdžiai rengiami pagal poreikį, atsižvelgiant į tai, kad būtų galima įvykdyti Tvarkoje nurodytus prašymo nagrinėjimo terminus.

11. Įmonių bankroto valdymo departamentas ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio pateikia komisijos nariams posėdžio darbotvarkę, departamento pasiūlymus dėl mokesčio mokėtojų prašymų atsiskaityti turtu tenkinimo ir komisijos nario pageidavimu visų kitų dokumentų, susijusių su posėdžio klausimais, kopijas.

12. Komisija posėdyje svarsto mokesčio mokėtojų prašymus atsiskaityti turtu, Įmonių bankroto valdymo departamento pasiūlymus dėl rekomendacijos teikimo ir pateikia sprendimą, ar rekomenduoti mokesčio mokėtojui atsiskaityti turtu.

13. Komisijos sprendimai priimami atviru balsavimu paprastąja posėdyje dalyvaujančių narių balsų dauguma. Esant vienodam balsų skaičiui, lemiamą balsą turi komisijos pirmininkas.

14. Komisijos posėdžiai protokoluojami. Protokolas turi būti parengtas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po posėdžio. Protokolą pasirašo komisijos pirmininkas, vizuoja visi posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Protokolų kopijos išsiunčiamos visiems komisijos nariams. Protokolų išrašai išsiunčiami mokesčio mokėtojams ir vietos mokesčių administratoriui. Protokolai ir posėdžiuose svarstytų klausimų medžiaga laikoma Įmonių bankroto valdymo departamente.

15. Komisijos rekomendacijų ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų projektus rengia bei komisijos darbą techniškai aptarnauja Įmonių bankroto valdymo departamentas.

______________