LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2004 M. LIEPOS 16 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-1162 „DĖL REIKALAVIMŲ VALSTYBINIŲ IR SAVIVALDYBIŲ MOKYKLŲ NUOSTATAMS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2007 m. gruodžio 6 d. Nr. ISAK-2349
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo (Žin., 2007, Nr. 80-3214) 20 straipsnio 3 dalimi:
1. Pakeičiu Reikalavimus valstybinių ir savivaldybių mokyklų nuostatams, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. liepos 16 d. įsakymu Nr. ISAK-1162 „Dėl Reikalavimų valstybinių ir savivaldybių mokyklų nuostatams patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 124-4495):
1.4. išdėstau 9 punktą taip:
„9. Nuostatuose išdėstomos pagrindinės mokyklos funkcijos turi tiesiogiai išplaukti iš ugdymo ir mokymo programų tikslų ir atspindėti visą Mokyklos veiklą: mokinių dorinį, tautinį, pilietinį, patriotinį ugdymą, kultūrinės ir socialinės brandos ugdymą, pagarbos tėvams, mokytojams, kalbai, kultūrai, talentui ir gabumų ugdymą, vengiančiųjų privalomo mokymosi kontrolės, ugdymo kokybės užtikrinimą, ugdymo proceso organizavimą (nurodant ir mokslo metų pradžios datą), demokratinį valdymą, specialiųjų poreikių mokinių ugdymą, mokinių saviugdos ir saviraiškos poreikių tenkinimą, mokinių organizacijų veiklą, egzaminų organizavimą ir vykdymą, mokyklos bibliotekos veiklos organizavimą, laisvalaikio ir pramogų kultūros kūrimą, alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, smurto ir patyčių prevenciją, vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių vykdymą, nepamokinę veiklą, mokamų paslaugų teikimą, dalyvavimą projektuose, ugdymo pasiekimų tyrimuose ir tikrinimuose, sutartų įsipareigojimų vykdymą, vidaus audito vykdymą, socialinės pedagoginės, psichologinės, specialiosios pedagoginės, specialiosios, informacinės ar kitos pagalbos teikimą ir t. t.“;
1.5. išdėstau 10 punktą taip:
1.6. išdėstau IV skyriaus pavadinimą taip:
1.7. išdėstau 11 punktą taip:
„11. Šiame skyriuje, vadovaujantis Mokyklos steigėjo nustatyta priėmimo į pavaldžias Mokyklas tvarka, detalizuojami esminiai mokinių priėmimo toje Mokykloje reikalavimai. Atsižvelgus į Mokyklos vykdomas ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo, bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ar neformaliojo švietimo programas, teikiamą švietimo pagalbą, vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių vykdymą, aprašomi mokinių priėmimo į Mokyklą, perėjimo į kitą Mokyklą, atvykusių (grįžusių) iš užsienio asmenų, neturinčių mokymosi pasiekimų ar išsilavinimo dokumentų priėmimo, mokymosi sutarčių sudarymo ypatumai.“;
1.10. išdėstau 17 punktą taip:
„17. Švietimo (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2003, Nr. 63-2853), Profesinio mokymo (Žin., 1997, Nr. 98-2478; 2007, Nr. 43-1627), Specialiojo ugdymo (Žin., 1998, Nr. 115-3228), Neformaliojo suaugusiųjų švietimo (Žin., 1998, Nr. 66-1909), Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros (Žin., 2007, Nr. 80-3214) įstatymuose ir kituose teisės aktuose numatytos teisės ir pareigos sukonkretinamos atsižvelgus į Mokyklos tipą, Mokyklos veiklos pobūdį ir pritaikomos tos Mokyklos bendruomenės nariams.“;
1.11. išdėstau 19 punktą taip:
„19. Mokinių, jų tėvų teisės, pareigos ir atsakomybė turi atspindėti Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 33-807), Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nuostatų įgyvendinimą.“;
1.13. išdėstau 30 punktą taip:
1.14. išdėstau 31.4 punktą taip:
1.15. išdėstau 31.5 punktą taip:
1.16. išdėstau 33 punkto pirmąją pastraipą taip:
1.17. išdėstau 34 punktą taip: