NARKOTIKŲ KONTROLĖS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIAUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL NARKOTINIŲ IR PSICHOTROPINIŲ MEDŽIAGŲ ŽALOS MAŽINIMO PROGRAMŲ VYKDYMO PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO 2008 METAIS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2008 m. sausio 4 d. Nr. T1-4

Vilnius

 

Įgyvendindama Nacionalinės narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos 2004-2008 metų programos įgyvendinimo 2008 metų priemonių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1404 (Žin., 2007, Nr. 138-5672), 11.1 punktą:

1. Tvirtinu Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų atrankos konkurso 2008 metais nuostatus (pridedama).

2. Skelbiu Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų atrankos 2008 metais konkursą.

3. Pavedu įsakymo vykdymo kontrolę Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus pavaduotojui Povilui Radzevičiui.

 

 

DIREKTORĖ                                                                                     AUDRONĖ ASTRAUSKIENĖ

______________


PATVIRTINTA

Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2008 m. sausio 4 d. įsakymu

Nr. T1-4

 

NARKOTINIŲ IR PSICHOTROPINIŲ MEDŽIAGŲ ŽALOS MAŽINIMO PROGRAMŲ VYKDYMO PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO 2008 METAIS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų (toliau – Projektai) atrankos konkurso 2008 metais (toliau – Konkursas) nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Projektams teikiamus prioritetus, Projektų pateikimą Konkursui, Konkurso Projektų vertinimą ir atranką, lėšų skyrimą atrinktiems Projektams įgyvendinti, atsiskaitymą už Projekto įgyvendinimą ir gautų lėšų panaudojimą.

2. Konkurso tikslas – atrinkti ir finansuoti Projektus, kuriais bus siekiama mažinti su švirkščiamųjų narkotikų vartojimu susijusią neigiamą įtaką atskiriems asmenims, jų šeimoms, bendruomenei ir visuomenei (įskaitant nusikalstamumą, infekcijų plitimą), siekiant pritraukti narkotikų vartotojus ir jų partnerius į sveikatos ir socialines paslaugas teikiančias institucijas, įstaigas.

3. Nuostatuose vartojamos sąvokos atitinka sąvokas, apibrėžtas Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo tvarkos apraše (toliau – Aprašas), patvirtintame Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2006 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. V-584 (Žin., 2006, Nr. 77-3020).

 

II. PROJEKTAMS TEIKIAMI PRIORITETAI IR REIKALAVIMAI

 

4. Konkurse gali dalyvauti valstybės, savivaldybės institucijos, įstaigos, viešosios įstaigos, kiti ne pelno siekiantys viešieji juridiniai asmenys (toliau – Projekto teikėjai), registruoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

5. Projekto teikėjai turi atitikti reikalavimus ir nuostatas, numatytas Apraše.

6. Teikiami prioritetai Projektams, kurie:

6.1. skirti naujų žemo slenksčio paslaugų kabinetų steigimui savivaldybėse, kuriose iki šiol neteikiamos žemo slenksčio paslaugos;

6.2. bus įgyvendinami didelės rizikos grupių lankymosi, būriavimosi vietose, t. y. tikslinės grupės aplinkoje (geografinis prieinamumas klientams);

6.3. turi kitus Projekto finansavimo šaltinius.

7. Valstybės lėšos neskiriamos Projektams, kurių:

7.1. Projekto teikėjas Departamento žiniomis nustatyta tvarka neatsiskaitė ar atsiskaitė pavėluotai už ankstesniais metais iš valstybės ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšų finansuotus Projektus arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį;

7.2. įgyvendinimas pažeistų Lietuvos Respublikos teisės aktus;

7.3. Projekto teikėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

7.4. Projekto teikėjas Projekto paraiškoje arba kituose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

7.5. Projekto teikėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką Departamento valstybės tarnautojams ir darbuotojams, Konkurso komisijai.

 

III. PROJEKTŲ PATEIKIMAS KONKURSUI

 

8. Konkursui teikiama Projekto paraiška (1 priedas) (1 originalas ir 2 kopijos) turi būti užpildyta ir pasirašyta Projekto teikėjo vadovo ir Projekto vadovo bei patvirtinta Projekto teikėjo antspaudu.

9. Projekto teikėjai kartu su Projekto paraiška Konkursui privalo pateikti:

9.1. Projekto teikėjo registravimo pažymėjimo kopiją;

9.2. Projekto teikėjo nuostatų (įstatų) kopiją;

9.3. bendradarbiavimo sutarties (-čių) kopiją (-as), jei Projektas bus vykdomas su partneriu (-iais);

9.4. Visuomenės sveikatos centro išduoto leidimo, liudijančio įstaigos įstatuose (nuostatuose) numatytų funkcijų įgyvendinimo atitiktį higienos reikalavimams, kopiją;

9.5. Projektą įgyvendinančių specialistų profesinę kvalifikaciją įrodančių dokumentų kopijas;

9.6. Projekte dalyvaujančių asmenų pareigybių aprašymų kopijas;

9.7. Projekto vadovo gyvenimo aprašymą;

9.8. kitus Projekto paraiškoje nurodytus dokumentus.

10. Konkursui teikiamų dokumentų kopijos turi turėti kopijos tikrumo žymą, kaip numatyta Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. kovo 30 d. įsakymu (Žin., 2001, Nr. 30-1009; 2006, Nr. 60-2169).

11. Konkursui teikiama Projekto paraiška ir kiti dokumentai užklijuotame ir antspauduotame voke (toliau – Vokas), ant kurio turi būti užrašyta „Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų atrankos 2008 metais konkursui“, pateikiami Narkotikų kontrolės departamentui prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Departamentas) (Šv. Stepono g. 27, LT-03210 Vilnius) iki 2008 m. vasario 1 d. (įskaitytinai). Jeigu dokumentai Konkursui teikiami registruotu paštu, ant Voko turi būti pašto žyma, įrodanti, kad Vokas išsiųstas iki 2008 m. vasario 1 d. (įskaitytinai). Vokai, išsiųsti po 2008 m. vasario 1 d., neatplėšiami ir bus grąžinami registruotu paštu adresatui.

12. Departamento valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už gautą korespondenciją, registruoja Vokus gautų dokumentų registracijos žurnale ir perduoda neatplėštus Departamento direktoriaus įsakymu sudarytai Projektų komisijai (toliau – Komisija).

 

IV. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS, PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

13. Konkursą organizuoja ir pateiktus Projektus valstybės biudžeto lėšoms gauti vertina Komisija.

14. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1404 „Dėl Nacionalinės narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos 2004-2008 metų programos įgyvendinimo 2008 metų priemonių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 138-5672), Nuostatais, Komisijos darbo reglamentu, patvirtintu Departamento direktoriaus įsakymu, kitais Departamento direktoriaus įsakymais, taip pat kitais teisės aktais, valstybės biudžeto lėšų efektyvaus ir taupaus naudojimo bei veiklos skaidrumo principais.

15. Komisija per 14 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos Projekto paraiškos pateikimo Konkursui dienos raštu įvertina jiems paskirtas Projektų paraiškas ir teikia Departamento direktoriui. Komisijos sprendimas Departamento direktoriui yra rekomendacinio pobūdžio.

16. Departamento direktorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas priima sprendimą dėl skiriamų lėšų Projektams įgyvendinti ir įformina jį įsakymu bei skelbia Departamento interneto svetainėje (www.nkd.lt).

17. Departamentas raštu ar elektroniniu paštu praneša laimėjusių Projektų teikėjams ir Projektų vadovams apie Konkurso rezultatus.

 

V. LĖŠŲ SKYRIMAS KONKURSĄ LAIMĖJUSIEMS PROJEKTAMS ĮGYVENDINTI, PROJEKTŲ VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

18. Konkursą laimėjusiems Projektams lėšos skiriamos iš Departamentui Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1404 „Dėl Nacionalinės narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos 2004-2008 metų programos įgyvendinimo 2008 metų priemonių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 138-5672) patvirtintų priemonių įgyvendinimui skirtų asignavimų.

19. Projektams įgyvendinti skiriamos valstybės biudžeto lėšos pagal numatomų patirti išlaidų rūšis:

19.1. darbo užmokesčiui ir valstybinio socialinio draudimo įmokoms;

19.2. kitoms prekėms ir paslaugoms, numatytoms Apraše, apmokėti.

20. Departamentas ir Konkursą laimėję Projekto teikėjai (toliau – Projekto vykdytojai) pasirašo Projekto finansavimo ir įgyvendinimo sutartį (2 priedas) (toliau – Sutartis).

21. Projektų vykdytojai, prieš pasirašydami Sutartį, pateikia pasirašytą patikslintą, atsižvelgiant į Departamento skiriamas Projektui įgyvendinti lėšas, Projekto įgyvendinimo 2008 metų veiklos planą ir sąmatą pagal formą BFP-1, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. lapkričio 18 d. įsakymu Nr. 1K-347 (Žin., 2005, Nr. 138-4996) (toliau – Sąmata). Projekto įgyvendinimo 2008 metų veiklos planas ir Sąmata yra neatsiejama Sutarties dalis.

22. Pasirašius Sutartį, Projektų vykdytojams lėšos pervedamos kas ketvirtį šia tvarka:

22.1. pirmąjį ketvirtį pagal Sąmatoje pirmajam Projekto įgyvendinimo ketvirčiui numatytą lėšų poreikį;

22.2. ateinančius Projekto įgyvendinimo ketvirčius – kas ketvirtį, gavus ir įvertinus Projekto vykdytojo mokėjimo paraišką (3 priedas) bei Nuostatų 30 punkte numatytus dokumentus.

23. Projektui įgyvendinti skirtos valstybės biudžeto lėšos turi būti naudojamos pagal Sąmatą nurodytai veiklai. Esant būtinybei, Sąmata koreguojama tik raštiškai suderinus su Departamentu.

24. Projektams įgyvendinti skirtos valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos:

24.1. veikloms, kurios yra finansuojamos iš valstybės biudžeto ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšų, ir (ar) kitų lėšų (pvz., Jungtinių Tautų, Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir pan.);

24.2. įsiskolinimams padengti;

24.3. ilgalaikio turto remontui;

24.4. patalpų arba išperkamajai nuomai;

24.5. ilgalaikiam turtui (priemonėms ir įrangai, kuri nesusidėvi per 1 metus, o jos vieneto vertė yra didesnė kaip 1000 litų) įsigyti;

24.6. Projekto parengiamajam etapui (išlaidoms, susijusioms su veikla, vykdyta pateikiant Projektą Konkursui).

25. Projekto vadovo ir Projekto finansininko darbo apmokėjimui gali būti skiriama ne daugiau kaip 15 proc. Projektui skiriamų lėšų.

26. Projekto vykdytojai:

26.1. privalo Projektui įgyvendinti Departamento skirtas valstybės biudžeto lėšas naudoti teisėtai, racionaliai ir pagal paskirtį, Sutartyje numatytomis sąlygomis;

26.2. už Departamento skirtų valstybės biudžeto lėšų netinkamą panaudojimą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka;

26.3. privalo baigti Projekto įgyvendinimą iki 2008 m. gruodžio 31 d.

27. Projekto teikėjams ir vykdytojams Departamentas pagal kompetenciją teikia reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su Projekto įgyvendinimu.

28. Departamentas kontroliuoja, ar Projekto vykdytojai laikosi Sutartyje bei Nuostatuose nustatytų įsipareigojimų, o esant būtinybei, turi teisę reikalauti papildomų dokumentų, susijusių su Projekto įgyvendinimu, atlikti Projekto įgyvendinimo ir Projektui skirtų valstybės biudžeto lėšų panaudojimo vertinimą, ir, esant Sutarties nevykdymui ar netinkamam vykdymui, gali ateinančio ketvirčio Projektui skirtas valstybės biudžeto lėšas sumažinti arba visai neskirti bei pareikalauti sugrąžinti lėšas už tą ketvirtį, kai lėšos buvo nepanaudotos ar panaudotos netinkamai.

29. Departamento atstovai turi teisę vykti į Projektų įgyvendinimo vietas vertinti Projektų įgyvendinimą. Tuo atveju surašomas Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projekto įgyvendinimo patikrinimo vietoje aktas (4 priedas).

 

VI. ATSISKAITYMAS UŽ PROJEKTO ĮGYVENDINIMĄ IR GAUTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ

 

30. Projekto vykdytojai už skirtas valstybės biudžeto lėšas Projektui įgyvendinti atsiskaito Departamentui, pateikdami iki kito ketvirčio pirmojo mėnesio 4 d.:

30.1. Projekto veiklos ataskaitą (5 priedas);

30.2. dokumentų, pateisinančių patirtas išlaidas Projektui įgyvendinti, kopijas su tikrumo žymomis, kaip numatyta Nuostatų 10 punkte;

30.3. biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo (I ketvirčio, I pusmečio, 9 mėnesių) ataskaitą (6 priedas).

31. Įgyvendinus Projektą, bet ne vėliau kaip iki 2009 m. sausio 5 d., Projekto vykdytojai Departamentui pateikia:

31.1. metinę biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą (6 priedas);

31.2. Projekto veiklos metinę ataskaitą (5 priedas).

32. Apskaitos dokumentuose, pateisinančiuose Projekto įgyvendinimo išlaidas, turi būti nurodytas finansavimo šaltinis.

33. Projektų vykdytojams, atsiskaitant už praėjusį ketvirtį, nepateikusiems ar laiku nepateikusiems Nuostatų 30 punkte numatytų dokumentų, lėšos nebus pervedamos, o naujos mokėjimo paraiškos finansinei paramai gauti nebus svarstomos.

34. Projektų vykdytojai iki 2008 m. gruodžio 31 d. į valstybės biudžetą privalo grąžinti Projekto įgyvendinimui skirtas lėšas, jei:

34.1. nevykdo Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų;

34.2. liko nepanaudotos Projektui įgyvendinti Departamento skirtos valstybės biudžeto lėšos.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

35. Projekto vykdytojai privalo nedelsiant raštu pranešti apie visas aplinkybes, kurios keičiasi Projekto įgyvendinimo metu ir turi įtakos Projekto įgyvendinimui (pvz., naujai atsiradusius Projekto finansavimo šaltinius ar pasikeitus Projekto vadovui).

36. Departamento direktoriaus sprendimas dėl Projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________


Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų atrankos konkurso 2008 metais nuostatų 1 priedas

 

NARKOTINIŲ IR PSICHOTROPINIŲ MEDŽIAGŲ ŽALOS MAŽINIMO PROGRAMŲ VYKDYMO PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO 2008 METAIS PROJEKTO PARAIŠKA

 

2008 m......................... d.

_________________________________

(miestas)

 

1. Bendra projekto teikėjo informacija:

1.1. Projekto teikėjo duomenys:

Pilnas institucijos, įstaigos, organizacijos pavadinimas

Įsteigimo data

 

 

Institucijos, įstaigos, organizacijos kodas

E1. paštas

 

 

Institucijos, įstaigos, organizacijos adresas

 

Telefono Nr.

Fakso Nr.

 

 

Institucijos, įstaigos, organizacijos atsiskaitomosios sąskaitos numeris banke, banko pavadinimas ir kodas

 

Projekto įgyvendinimo vietos adresas

 

 

1.2. Projekto vadovo ir finansininko duomenys:

Eil. Nr.

Vardas, pavardė

Darbovietė

Pareigos darbovietėje

Telefono ir fakso Nr.

El. paštas

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

1.3. Projekto partnerių (juridinių asmenų) duomenys:

Eil. Nr.

Pavadinimas

Kodas

Adresas

Telefono ir fakso Nr., el. paštas

Bendradarbiavimo būdas (sutartis)

Vaidmuo projekte

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

2. Bendra projekto informacija:

2.1. Projekto bendri duomenys:

2.1.1. Projekto pavadinimas ir trumpas aprašymas (apie 150 žodžių):

 

 

 

2.1.2. Situacijos analizė (analizė, kuri atspindėtų konkrečios vietovės, kurioje įgyvendinamas Projektas, pagrindines problemas ir planuojamus pasikeitimus. Ne daugiau kaip 3000 spaudos ženklų):

 

 

 

2.1.3. Projekto tikslas:

 

 

 

2.1.4. Projekto uždaviniai:

 

 

 

 

Eil. Nr.

Projekto uždaviniai

(nurodykite projekto uždavinius)

Uždavinių pagrindimas

(nurodykite, kaip pasirinktos priemonės padės pasiekti užsibrėžtų uždavinių)

 

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.5. Veiklos vertinimo kriterijai, planuojami rezultatai:

Eil. Nr.

Projekto uždaviniai

Vertinimo kriterijai

(kiekybiniai ar/ir kokybiniai rodikliai, padėsiantys išmatuoti uždavinių įgyvendinimą)

Planuojami vertinimo rezultatai

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

2.1.6. Planuojama Projekto veikla:

 

 

 

 

Eil. Nr.

Veikla (paslauga)

(išvardinkite visas Projekto veiklas, kurios bus vykdomos siekiant įgyvendinti projekto uždavinius)

Paslaugų gavėjų skaičius

Veiklos trukmė

(gali būti nurodoma sekundėmis/minutėmis/ valandomis, pvz., konsultacijos trukmė 1,5 val.)

Dažnumas/ intensyvumas

(kiek kartų per savaitę/mėnesį buvo vykdoma tam tikra veikla)

 

 

1.

Adatų ir švirkštų keitimas

 

 

 

 

 

2.

Dezinfekcijos priemonių dalijimas

 

 

 

 

 

3.

Prezervatyvų dalijimas

 

 

 

 

 

4.

Sveikatos mokymas ir švietimas

 

 

 

 

 

5.

Informavimas

 

 

 

 

 

6.

Konsultacinė pagalba

 

 

 

 

 

7.

Asmens higienos ir priežiūros paslaugos

 

 

 

 

 

8.

Tvarsliavos teikimas

 

 

 

 

 

9.

Žaizdų perrišimas

 

 

 

 

 

10.

Tiriamosios medžiagos paėmimas ir siuntimas tirti

 

 

 

 

 

11.

Maitinimo paslaugos

 

 

 

 

 

12.

Transporto paslaugos

 

 

 

 

 

13.

Tarpininkavimas ir atstovavimas

 

 

 

 

 

14.

Kita (detalizuokite)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Projekto įgyvendinimą lemiantys veiksniai:

Palankūs

Nepalankus

 

 

 

 

 

3. Projekto įgyvendinimas:

3.1. Bendra projekto vertė

3.2. Prašoma lėšų suma

3.3. Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga

 

 

 

 

4. Planuojamas vertinimas:

4.1. Vertinimo būdas/forma ir instrumentai (pildoma tuo atveju, jei planuojama atlikti Projekto vertinimą):

£ Vidinis vertinimas (nurodykite, kas atliko vertinimą, pavadinimą, kontaktus)________________________

£ Išorinis vertinimas (nurodykite, kas atliko vertinimą, pavadinimą, kontaktus)________________________

£ Nebus vertinama

 

5. Finansavimas:

5.1. Projekto išlaidos:

Eil. Nr.

Išlaidų paskirtis*

Finansavimo šaltiniai

Išlaidų suma, Lt

Išlaidų pagrindimas

1.

Darbo užmokestis**

Narkotikų kontrolės departamentas prie LRV

 

 

Savivaldybė

 

 

Europos struktūriniai fondai

 

 

Jungtinės Tautos

 

 

Kiti finansavimo šaltiniai

 

 

Iš viso straipsniui

 

 

2.

Socialinio draudimo įmokos

Narkotikų kontrolės departamentas prie LRV

 

 

Savivaldybės lėšos

 

 

Europos struktūriniai fondai

 

 

Jungtinės Tautos

 

 

Kiti finansavimo šaltiniai

 

 

Iš viso straipsniui

 

 

3.

Mityba

Narkotikų kontrolės departamentas prie LRV

 

 

 

Savivaldybės lėšos

 

 

 

Europos struktūriniai fondai

 

 

 

Jungtinės Tautos

 

 

 

Kiti finansavimo šaltiniai

 

 

 

Iš viso straipsniui

 

 

 

4.

Ir t. t.

 

 

 

 

5.

Ir t. t.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

* Pildoma pagal formą BFP-1, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. lapkričio 18 d. įsakymu Nr. 1K-347.

** Pagrindžiant darbo užmokestį būtina nurodyti visus projekto darbuotojus, kuriems bus mokamas darbo užmokestis, jų darbo valandų arba darbo dienų skaičių, jų darbo valandos arba darbo dienos įkainį.

 

5.2. Išlaidos darbo užmokesčiui:

Eil. Nr.

Pareigos

Darbo užmokestis, Lt

1.

Projekto vadovas

 

2.

Projekto finansininkas

 

 

Iš viso:

 

 

Dalis nuo prašomų lėšų sumos (%):

 

 

6. Projekto teikėjo ištekliai:

6.1. Projekto teikėjo disponuojami materialiniai ištekliai, planuojami panaudoti įgyvendinant projektą;

Eil. Nr.

Turto pavadinimas

Kiekis

Nuosavybės forma

Projekto veiklos, kurioms vykdyti bus panaudotas turtas

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

6.2. Projekto tęstinumas:

Ar Projektas tęstinis:

£ Taip

£ Ne

Jeigu taip, pagrįskite jo tęstinumą, nurodydami materialinius ir žmogiškuosius išteklius:

 

 

 

7. Paraiškos priedai:

Prie paraiškos pridedami šie dokumentai (pažymėkite visus pridedamus dokumentus):

Pridedamų dokumentų lapų skaičius

£ Juridinio asmens registravimo pažymėjimo kopija

 

£ Juridinio asmens steigimo dokumentų kopijos

 

£ Institucijos, įstaigos, organizacijos administracijos darbuotojų ir specialistų, dalyvaujančių Projekto įgyvendinime, pareigybių aprašymai

 

£ Institucijos, įstaigos, organizacijos specialistų, dalyvaujančių Projekto įgyvendinime, darbo sutarčių kopijos

 

£ Institucijos, įstaigos, organizacijos specialistų, dalyvaujančių Projekto įgyvendinime, profesinę kvalifikaciją įrodančių dokumentų kopijos

 

£ Nekilnojamojo turto nuosavybę ar kitą teisėtą nekilnojamojo turto valdymo teisę patvirtinančių dokumentų, susijusių su institucijos, įstaigos, organizacijos veikla, kopijos

 

£ Visuomenės sveikatos centro išduoto leidimo, liudijančio įstaigos ar organizacijos įstatuose numatytų funkcijų įgyvendinimo atitiktį higienos reikalavimams, kopija

 

£ Institucijos, įstaigos, organizacijos vadovo patvirtintas teikiamų žalos mažinimo paslaugų ir mokymo programų vykdymo paslaugų sąrašas

 

Iš viso lapų:

 

 

Projekto teikėjas

_______________________________             _____________          ___________________

(institucijos, įstaigos, organizacijos vadovas)                            (parašas)                                 (vardas ir pavardė)

 

A. V.

 

Projekto vadovas

______________________                         _____________                 ___________________

(pareigų pavadinimas)                                                    (parašas)                                           (vardas ir pavardė)

_________________


Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų

atrankos konkurso 2008 metais nuostatų

2 priedas

 

PROJEKTO FINANSAVIMO IR ĮGYVENDINIMO SUTARTIS

 

2008 m. ___________ d. Nr. ____

Vilnius

 

Narkotikų kontrolės departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – UŽSAKOVAS), atstovaujamas, ir

_____________________________________________________________________

(projekto vykdytojo (institucijos, įstaigos, organizacijos) pavadinimas)

(toliau – VYKDYTOJAS), atstovaujamas(-a),

(toliau kartu – šalys) sudarė šią sutartį.

 

1. SUTARTIES DALYKAS:

 

1.1. Šios sutarties dalykas yra projekto______________________________________

_____________________________________________________________________

(projekto pavadinimas)

(toliau – Projektas) finansavimas ir įgyvendinimas.

 

2. PROJEKTO ĮGYVENDINIMUI UŽSAKOVO SKIRIAMA BENDRA LĖŠŲ SUMA

___________________________________ (lėšų suma nurodoma skaičiais ir žodžiais)

 

3. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

3.1. UŽSAKOVAS įsipareigoja:

3.1.1. pervesti VYKDYTOJUI per 10 darbo dienų Projektui įgyvendinti skirtas lėšas Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų atrankos konkurso 2008 metais nuostatų, patvirtintų Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2008 m. sausio 4 d. įsakymu Nr. T1-4 (toliau – Nuostatai), 22 punkte numatyta tvarka;

3.1.2. laiku (ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas) informuoti VYKDYTOJĄ apie Sutarties vykdymo pasikeitimus;

3.1.3. raštu pateikti VYKDYTOJUI pretenzijas dėl netinkamo Sutarties vykdymo ir nurodyti terminus, per kuriuos VYKDYTOJAS turi pašalinti Sutarties reikalavimų pažeidimus;

3.1.4. pagal kompetenciją teikti VYKDYTOJUI reikalingą pagalbą, susijusią su Projektu;

3.1.5. nemokamai suteikti VYKDYTOJUI prieigą prie UŽSAKOVO Žalos mažinimo programų paslaugas gaunančių asmenų stebėsenos informacinės sistemos Projekto įgyvendinimo laikotarpiu.

3.2. VYKDYTOJAS įsipareigoja:

3.2.1. organizuoti Projekto įgyvendinimą vadovaujantis Nuostatais ir Sutartimi;

3.2.2. baigti Projekto įgyvendinimą iki 2008 m. gruodžio 31 d.;

3.2.3. UŽSAKOVO skirtas lėšas naudoti tik Projektui įgyvendinti ir tik pagal Projekto įgyvendinimo 2008 metų veiklos planą bei sąmatą (Sutarties priedai). Apskaita ir atskaitomybė tvarkoma Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

3.2.4. nedelsiant raštu pranešti UŽSAKOVUI apie Projekto papildomą finansavimą iš kitų šaltinių bei visas gautas lėšas, skirtas žalos mažinimo programų vykdymui, iš valstybės ar savivaldybių biudžetų;

3.2.5. tinkamai tvarkyti atskirą Projekto išlaidų buhalterinę apskaitą taip, kad buhalterinės apskaitos informacija būtų tinkama, objektyvi, išsami ir naudinga vidaus bei išorės vartotojams;

3.2.6. fiksuoti visas ūkines operacijas, susijusias su Projekto vykdymu;

3.2.7. renginių programose, spausdintoje medžiagoje (pvz., spaudos straipsniuose ir pranešimuose, visose ataskaitose), rezultatų pristatymuose nurodyti, kad Projektas iš dalies arba visiškai finansuojamas iš Departamentui Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1404 „Dėl Nacionalinės narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos 2004-2008 metų programos įgyvendinimo 2008 metų priemonių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 138-5672) patvirtintų priemonių įgyvendinimui skirtų asignavimų;

3.2.8. informuoti raštu UŽSAKOVĄ apie numatomus organizuoti renginius, įgyvendinant Projektą ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas;

3.2.9. suderinti raštu su UŽSAKOVU metodinės bei informacinės medžiagos projektus;

3.2.10. gavus UŽSAKOVO sprendimą dėl Sutarties reikalavimų pažeidimų per UŽSAKOVO sprendime nustatytą terminą įvykdyti UŽSAKOVO sprendime išvardintus reikalavimus;

3.2.11. nuolat, Projekto įgyvendinimo laikotarpiu, teikti duomenis apie asmenis, kurie kreipėsi dėl žalos mažinimo paslaugų gavimo bei apie suteiktas paslaugas šiems asmenims, naudojantis UŽSAKOVO Žalos mažinimo programų paslaugas gaunančių asmenų stebėsenos informacine sistema.

 

4. VYKDYTOJO ATSISKAITYMO TVARKA

 

4.1. VYKDYTOJAS atsiskaito UŽSAKOVUI už Projekto įgyvendinimą ir gautų lėšų panaudojimą Nuostatų 6 skyriuje numatyta tvarka.

 

5. SUTARTIES PAKEITIMAS IR NUTRAUKIMAS

 

5.1. Sutartis gali būti nutraukta arba pakeista abipusiu šalių susitarimu.

5.2. Sutartis keičiama ar papildoma šalims pasirašant papildomą susitarimą kai keičiasi Projekto įgyvendinimo sąlygos, keičiasi Sutarties šalių rekvizitai ar yra kitų Sutartyje nenumatytų aplinkybių, turinčių įtakos Projekto įgyvendinimui. Atsiradus bent vienai išvardintų aplinkybių, VYKDYTOJAS privalo UŽSAKOVUI raštu pateikti prašymą pakeisti ar papildyti Sutartį per 5 darbo dienas.

5.3. UŽSAKOVAS turi teisę sustabdyti Sutarties vykdymą jei VYKDYTOJAS netinkamai vykdo šios Sutarties reikalavimus.

5.4. UŽSAKOVAS turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, kai VYKDYTOJAS:

5.4.1. nepašalina Sutarties reikalavimų pažeidimų per nustatytą UŽSAKOVO sprendime terminą;

5.4.2. nepateikia Sutartyje numatytomis sąlygomis ir terminais visų būtinų dokumentų;

5.4.3. nevykdo kitų prisiimtų šia Sutartimi įsipareigojimų.

 

6. KITOS SĄLYGOS

 

6.1. UŽSAKOVAS turi teisę atlikti Projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo teisingumo bei tikslingumo vertinimą o VYKDYTOJAS įsipareigoja sudaryti sąlygas ir pateikti visą būtiną dokumentaciją vertinimui atlikti.

6.2. UŽSAKOVO atstovai turi teisę vykti į Projektų įgyvendinimo vietas vertinti Projektų įgyvendinimą. Tuo atveju surašomas Projekto patikrinimo vietoje aktas (Nuostatų 4 priedas).

6.3. UŽSAKOVAS turi teisę gauti kitų dokumentų, pateisinančių patirtas išlaidas, kopijas bei reikiamą informaciją apie Projekto vykdymo eigą.

6.4. UŽSAKOVAS turi teisę dalyvauti renginiuose, organizuojamuose įgyvendinant Projektą.

 

7. GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

7.1. Ginčai, kylantys tarp Sutarties šalių dėl Sutarties sąlygų, sprendžiami derybų būdu.

7.2. Šalims nesusitarus, ginčas nagrinėjamas teismo tvarka pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.

 

8. SUTARTIES ĮSIGALIOJIMAS, GALIOJIMO SĄLYGOS IR PASIBAIGIMAS

 

8.1. Ši Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško bei tinkamo šalių įsipareigojimų įvykdymo.

8.2. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais UŽSAKOVUI IR VYKDYTOJUI. Abu šios Sutarties egzemplioriai turi vienodą teisinę galią.

 

9. SUTARTIES PRIEDAI

 

9.1. Sutarties priedai:

9.1.1.

9.1.2.

 

10. ŠALIŲ REKVIZITAI

 

UŽSAKOVAS:                                                        VYKDYTOJAS:

 

Narkotikų kontrolės departamentas

prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Šv. Stepono g. 27, LT- 03210

Vilnius

 

Kodas 300001774

Tel. (8 5) 266 8060

Faks. (8 5) 266 8095

A. s. LT55 7300 0100 8286 7815

AB „Hansabankas“

 

UŽSAKOVO ATSTOVAS:                                   VYKDYTOJO ATSTOVAS:

Narkotikų kontrolės departamento prie

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

direktorė

Audronė Astrauskienė

........................................................................

A. V.                                                                         A. V.

______________


Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų atrankos konkurso 2008 metais nuostatų

3 priedas

 

_________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, kodas)

_________________________________________________

(Projekto pavadinimas)

 

MOKĖJIMO PARAIŠKA

 

___________ Nr. ____________

(data)

_____________________________________

(metai, ketvirtis)

 

Kodas

 

 

 

 

 

Sąmatos straipsnių pavadinimas

Prašoma suma (tūkst. Lt)

2

 

 

 

 

 

IŠLAIDŲ PAVADINIMAS

 

2

1

 

 

 

 

Darbo užmokestis ir socialinis draudimas

 

2

1

1

1

1

1

Darbo užmokestis pinigais

 

2

1

2

1

1

1

Socialinio draudimo įmokos

 

2

2

 

 

 

 

Prekių ir paslaugų naudojimas

 

2

2

1

1

1

1

Mityba

 

2

2

1

1

1

2

Medikamentai (ir darbuotojų sveikatos tikrinimas)

 

2

2

1

1

1

3

Šildymas

 

2

2

1

1

1

4

Elektros energija

 

2

2

1

1

1

5

Ryšių paslaugos

 

2

2

1

1

1

6

Transporto išlaikymas

 

2

2

1

1

1

7

Apranga ir patalynė

 

2

2

1

1

1

8

Spaudiniai

 

2

2

1

1

1

10

Kitos prekės

 

2

2

1

1

1

11

Komandiruotės (transporto, apgyvendinimo, ryšio ir kitos komandiruotės išlaidos)

 

2

2

1

1

1

12

Miestų ir gyvenviečių viešasis ūkis

 

2

2

1

1

1

13

Vandentiekis ir kanalizacija

 

2

2

1

1

1

16

Kvalifikacijos kėlimas

 

2

2

1

1

1

17

Apmokėjimas samdomiems ekspertams, konsultantams ir komisinių išlaidos

 

2

2

1

1

1

30

Kitos paslaugos

 

Iš viso:

 

 

Įstaigos, organizacijos vadovas           ______________             ____________________

(parašas)                                   (vardas ir pavardė)

 

Projekto vadovas                                ______________               ____________________

(parašas)                                   (vardas ir pavardė)

 

Projekto finansininkas                     ________________              ____________________

(parašas)                                   (vardas ir pavardė)

_________________


Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų

atrankos konkurso 2008 metais nuostatų

4 priedas

 

NARKOTINIŲ IR PSICHOTROPINIŲ MEDŽIAGŲ ŽALOS MAŽINIMO PROGRAMŲ VYKDYMO PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PATIKRINIMO VIETOJE AKTAS

 

____________________

(data)

________________________________________

(vieta)

 

1. Projekto vykdytojo (institucijos, įstaigos, organizacijos) pavadinimas, kodas:

 

 

 

2. Projekto pavadinimas:

 

 

 

3. Projekto patikrinimo teisinis pagrindas ir tikslas:

 

 

 

4. Patikrinimo metu nustatyti pažeidimai:

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Papildoma informacija:

 

 

 

 

6. Išvados ir pasiūlymai:

 

 

 

 

 

 

 

7. Tikrinęs (-usieji) Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbuotojas (-ai):

Eil. Nr.

Vardas, pavardė

Pareigos

Parašas

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

 

8. Patikrinime dalyvavęs (-ę) projekto teikėjo atstovas (-ai), projekto vadovas, vykdytojas (-ai):

Eil. Nr.

Vardas, pavardė

Pareigos

Parašas

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

 

9. Pridedami papildomi dokumentai:

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

 

10. Surašyti patikrinimo vietoje akto egzemplioriai (nurodyti skaičių)

 

 

11. Patikrinimo vietoje aktą surašęs Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbuotojas:

Vardas, pavardė

Pareigos

Parašas

 

 

 

______________


Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų

atrankos konkurso 2008 metais nuostatų

5 priedas

 

__________________________________________________

(juridinio asmens, pateikusio informaciją, pavadinimas)

__________________________________________________

(kodas, adresas, telefonas)

 

Narkotikų kontrolės departamentui prie

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Adresas: Šv. Stepono g. 27, Vilnius

Tel. (8 5) 266 8060

Faksas (8 5) 266 8095

El. paštas nkd@nkd.lt

 

NARKOTINIŲ IR PSICHOTROPINIŲ MEDŽIAGŲ ŽALOS MAŽINIMO PROGRAMŲ VYKDYMO PROJEKTO VEIKLOS ATASKAITA

 

2008 m......................... d.

 

________________________________

(miestas)

 

I. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ, PROJEKTO VYKDYTOJĄ, PARTNERĮ (-IUS)

 

1.1. Projekto pavadinimas (nurodykite pilną projekto pavadinimą):

 

 

 

 

1.2. Projekto įgyvendinimo trukmė (nurodykite projekto įgyvendinimo pradžios ir pabaigos metus, mėnesį ir dieną):

Projekto pradžia ir pabaiga: nuo ______/____/____ iki ______/____/____

 

 

1.3. Projekto tęstinumas:

£ Taip (jeigu atsakėte „taip“, pagrįskite, kodėl reikėtų užtikrinti projekto tęstinumą ir kaip tobulinsite projektą):

 

£ Ne

 

 

1.4. Projekto įgyvendinimo vietovė:

 

 

 

Eil. Nr.

Vietovė

Vietovės pavadinimas (-ai)

(nurodykite apskrities (-čių) ar savivaldybės (-ių) pavadinimus)

 

 

1.

Apskritis (-ys)

 

 

 

2.

Savivaldybė (-ės)

 

 

 

3.

Kita (detalizuokite) _________

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5. Projekto vykdytojas (nurodykite projekto vykdytojo pilną pavadinimą, adresą, telefoną, faksą, el. paštą):

 

 

 

1.6. Projektą įgyvendinanti institucija, įstaiga, organizacija:

£ Valstybės

£ Savivaldybės

£ Nevyriausybinė

£ Kita (nurodykite)_________________________________________________________________

 

1.7. Projekto partneriai — juridiniai asmenys:

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

Institucijos, įstaigos, organizacijos pavadinimas

Institucija, įstaiga, organizacija {nurodykite juridinio asmens teisinį statusą)

Vaidmuo projekte

(nurodykite, už kokių veiklų įgyvendinimą buvo atsakingas partneris)

 

 

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.8. Projekto vykdytojai (įtraukti į projekto vykdymą) – fiziniai asmenys:

 

 

 

 

Eil. Nr.

Vardas, pavardė

Specialybė (nurodykite)

Vaidmuo projekte (nurodykite skaičiais)

Darbo valandų skaičius per savaitę įgyvendinant projektą

 

 

 

 

 

Projekto vykdytojas, savanoriškai įgyvendinantis projektą

Projekto vykdytojas, samdomas projekto įgyvendinimui

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. PROJEKTO VEIKLOS

 

2.1. Projekto veikla, paslaugos:

 

 

 

 

Eil. Nr.

Veikla (paslauga)

Paslaugų gavėjų/priemonių skaičius

 

 

1.

Adatų ir švirkštų keitimas:

 

 

 

2.

Išdalinta adatų

 

 

 

3.

Išdalinta švirkštų

 

 

 

4.

Surinkta adatų

 

 

 

5.

Surinkta švirkštų

 

 

 

6.

Dezinfekcijos priemonių dalijimas

 

 

 

7.

Prezervatyvų dalijimas

 

 

 

8.

Sveikatos mokymas ir švietimas

 

 

 

9.

Informavimas

 

 

 

10.

Konsultacinė pagalba

 

 

 

11.

Asmens higienos ir priežiūros paslaugos

 

 

 

12.

Tvarsliavos teikimas

 

 

 

13.

Žaizdų perrišimas

 

 

 

14.

Tiriamosios medžiagos paėmimas ir siuntimas tirti

 

 

 

15.

Maitinimo paslaugos

 

 

 

16.

Transporto paslaugos

 

 

 

17.

Tarpininkavimas ir atstovavimas

 

 

 

18.

Kita (detalizuokite)

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Apsilankymai:

 

 

 

Eil. Nr.

Kategorija

Skaičius

 

 

1.

Visi apsilankymai

 

 

 

2.

Nuolat besilankantys asmenys

 

 

 

3.

Naujai apsilankę asmenys

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3. Tikslinės grupės apibūdinimas (pagal anketinės apklausos duomenis):

_________________________________________________________________________________

 

 

2.4. Teikiamos paslaugos:

£ Mobilios

£ Stacionariame kabinete

£ Mišrios

 

III. Projekto Vertinimas

 

3.1. Ar buvo vertinamas projekto efektyvumas?:

£ Taip (nuo ___/____/_____/ iki____/____/_______/)

£ Ne

£ Planuojama atlikti projekto vertinimą (kada___/___/_____)

£ Kita(detalizuokite)________________________________________________________________

 

3.2. Vertinimo būdas/forma:

£ Vidinis vertinimas (nurodykite, kas atliko vertinimą, pavadinimą, kontaktus)

_________________________________________________________________________________

£ Išorinis vertinimas (nurodykite, kas atliko vertinimą, pavadinimą, kontaktus)

_________________________________________________________________________________

£ Vertinimas neatliktas

 

3.3. Projekto tikslas, uždaviniai, vertinimo kriterijai, instrumentai:

 

 

Projekto tikslas — apibūdinimas:

 

 

 

Eil. Nr.

Projekto uždaviniai

Vertinimo kriterijai

(kiekybiniai ar/ir kokybiniai rodikliai, padėsiantys išmatuoti uždavinių įgyvendinimą)

Vertinimo rezultatai

 

 

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4. Kiti rezultatai (aprašykite kitus iš anksto nenumatytus rezultatus):

 

 

 

3.5. Vertinimo instrumentai (formali diskusija, anketa, testas, žmogiškieji ir finansiniai ištekliai, kurių pagalba buvo atliktas vertinimas):

 

 

 

IV. BIUDŽETAS

 

4.1. Projekto finansavimo šaltiniai:

 

 

 

 

Eil. Nr.

Finansavimo šaltiniai

Suma (tūkst. Lt)

Procentais

 

 

1.

Savivaldybė

 

 

 

 

2.

Valstybė

 

 

 

 

3.

Europos struktūriniai fondai

 

 

 

 

4.

Jungtinės Tautos

 

 

 

 

5.

Privačios lėšos

 

 

 

 

6.

Kita (nurodykite)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. PAPILDOMA INFORMACIJA

 

5.1. Papildoma informacija:

 

 

 

______________________        ______________                 _____________________

             (Projekto vadovas)                                (parašas)                                            (vardas ir pavardė)

 

A. V.

______________________        ______________                 _____________________

              (įstaigos vadovas)                                 (parašas)                                            (vardas ir pavardė)

 

_________________


Narkotinių ir psichotropinių medžiagų žalos mažinimo programų vykdymo projektų

atrankos konkurso 2008 metais nuostatų

6 priedas

 

_________________________________________________________________________

(įstaigos pavadinimas)

__________________________________________________________________________

(Projekto pavadinimas)

__________________________________________________________________________

(registracijos kodas ir buveinės adresas)

 

BIUDŽETO IŠLAIDŲ SĄMATOS ĮVYKDYMO 2008 M.................. D. ATASKAITA

Nr. __________

 

(tūkst. Lt)

Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas

Išlaidų pavadinimas

Eil. Nr.

Asignavimų planas metams, įskaitant patikslinimus

Asignavimų planas ataskaitiniam laikotarpiui, įskaitant patikslinimus

Gauti asignavimai kartu su įskaitytu specialiųjų programų lėšų likučiu

Faktinės išlaidos

1

2

3

4

5

6

7

2

 

 

 

 

 

IŠLAIDOS (2+9)

1

 

 

 

 

2

1

 

 

 

 

Darbo užmokestis ir socialinis draudimas (4+6)

2

 

 

 

 

2

1

1

1

1

1

Darbo užmokestis pinigais

4

 

 

 

 

2

1

2

1

1

1

Socialinio draudimo įmokos (7)

6

 

 

 

 

2

2

 

 

 

 

Prekių ir paslaugų naudojimas (10+....+29)

9

 

 

 

 

2

2

1

1

1

1

Mityba

10

 

 

 

 

2

2

1

1

1

2

Medikamentai (ir darbuotojų sveikatos tikrinimas)

11

 

 

 

 

2

2

1

1

1

3

Šildymas

12

 

 

 

 

2

2

1

1

1

4

Elektros energija

13

 

 

 

 

2

2

1

1

1

5

Ryšių paslaugos

14

 

 

 

 

2

2

1

1

1

6

Transporto išlaikymas

15

 

 

 

 

2

2

1

1

1

7

Apranga ir patalynė

16

 

 

 

 

2

2

1

1

1

8

Spaudiniai

17

 

 

 

 

2

2

1

1

1

10

Kitos prekės

19

 

 

 

 

2

2

1

1

1

11

Komandiruotės (transporto, apgyvendinimo, ryšio ir kitos komandiruotės išlaidos)

20

 

 

 

 

2

2

1

1

1

12

Miestų ir gyvenviečių viešasis ūkis

21

 

 

 

 

2

2

1

1

1

13

Vandentiekis ir kanalizacija

22

 

 

 

 

2

2

1

1

1

16

Kvalifikacijos kėlimas

25

 

 

 

 

2

2

1

1

1

17

Apmokėjimas samdomiems ekspertams, konsultantams ir komisinių išlaidos

26

 

 

 

 

2

2

1

1

1

30

Kitos paslaugos

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO ASIGNAVIMŲ

223

 

 

 

 

 

Įstaigos vadovas                                            ___________                        ___________

 

Vyr. finansininkas                                        ___________                        ___________

______________