LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2007 M. GRUODŽIO 3 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-2333 „DĖL PRAKTINIO PROFESINIO MOKYMO IŠTEKLIŲ PLĖTROS PROGRAMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. spalio 29 d. Nr. V-1512
Vilnius
P a k e i č i u Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2333 „Dėl Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 7-259, Nr. 147-5919; 2010, Nr. 67-3371; 2011, Nr. 34-1628, Nr.132-6290; 2012, Nr. 22-1038, Nr. 54-2681) (toliau – Programa):
2. Išdėstau Programos 22 punktą taip:
„22. Projektų finansavimo ir administravimo sutarčių (toliau – Sutartis) pasirašymo grafikas ir Programos įgyvendinimo laikotarpiu planuojamos Sutarčių lėšų sumos:
Nr. |
Programos veiklų grupės |
Bendra suma (mln. litų) |
Metai |
|||||||
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
|||||
|
|
Sutarties(-čių) vertė (mln. litų) |
|
|
||||||
1. |
Kvalifikacijų formavimas, modulinio profesinio mokymo sistemos kūrimas |
9,97 |
|
|
9,97 |
|
|
|
||
2. |
Profesijos mokytojų ir dėstytojų technologinių kompetencijų tobulinimo sistemos sukūrimas ir įdiegimas |
20,00 |
|
|
20,00 |
|
|
|
||
3. |
Sektorinių praktinio mokymo centrų infrastruktūros sukūrimas |
397,65 |
|
107,00 |
|
274,65 |
16,00 |
|
||
4. |
Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo infrastruktūros plėtra |
10,86 |
|
10,86 |
|
|
|
|
||
5. |
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra |
25,00 |
|
|
6,29 |
|
18,71 |
|
||
6. |
Bendrųjų kompetencijų besimokantiems asmenims suteikimas |
16,28 |
|
|
6,75 |
|
9,53 |
|
||
7. |
Profesiniam ir technologiniam mokymui skirtos infrastruktūros sukūrimas – reikiami statybos, rekonstravimo ir remonto darbai, įrangos, prekių ir paslaugų pirkimas |
11,85 |
|
|
|
|
11,85 |
|
||
8. |
Modulinėms mokymo programoms skirtų mokymo priemonių rengimas, modulinių mokymo programų išbandymas (mokymo vykdymas) profesinio mokymo įstaigose |
27,92 |
|
|
|
|
27,92 |
|
||
9. |
Vidinių profesinio mokymo kokybės užtikrinimo mechanizmų diegimas profesinio mokymo įstaigose |
5,72 |
|
|
|
5,72 |
|
|
||
10. |
Profesinio mokymo kokybės išorinio vertinimo vykdymas |
3,99 |
|
|
|
3,99 |
|
|
||
11. |
Pameistrystės mokymo formų plėtojimas: profesinio mokymo organizavimas realiomis darbo sąlygomis |
2,51 |
|
|
|
|
|
2,51 |
||
“.
3. Išdėstau Programos 24.1 punktą taip:
„24.1. Programos įgyvendinimo stebėsenos rodikliai (veiksmų programų (toliau – VP) lygmens):
Veiksmų programa |
2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa |
||||||||
Prioritetas |
2 prioritetas „Mokymasis visą gyvenimą“ |
||||||||
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetai |
Pradinė situacija |
Pagal Programą numatoma pasiekti reikšmė (iki 2015 metų) |
Skaičiais išreikšti uždaviniai 2015 metais (VP lygmuo) |
||||
Produkto |
Mokiniai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
14 838 |
1 000 |
7 000 |
||||
Mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
4 942 |
1 750 |
4 000 |
|||||
Mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
46 920 |
5 580 |
25 000 |
|||||
Dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
2 461 |
120 |
5 000 |
|||||
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
60 |
36 |
6900 |
|||||
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
528 |
2000 |
8800 |
|||||
Profesinio mokymo institucijos (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
42 |
60 |
60 |
|||||
Profesinio mokymo institucijų (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis nuo visų profesinio mokymo institucijų |
procentai |
2,7 |
65 |
65 |
|||||
Pateiktos profesinio mokymo programos (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu |
skaičius |
82 |
90 |
90 |
|||||
Rezultato |
Mokinių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
28,4 |
80 |
80 |
||||
Mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
28,4 |
80 |
80 |
|||||
Mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
88,4 |
90 |
90 |
|||||
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
88,4 |
90 |
90 |
|||||
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
61,7 |
90 |
90 |
|||||
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
68,2 |
90 |
90 |
|||||
Dalis mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu |
procentai |
3,7 |
30 |
30 |
|||||
Veiksmų programa |
|
|
2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programa |
|
|
||||
Prioritetas |
|
|
2 prioritetas „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ |
|
|
||||
Produkto |
Projektai |
skaičius |
51 |
38 |
100 |
||||
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjai iš investicijų į švietimo infrastruktūrą (per 6 mėnesius po projekto pabaigos) |
skaičius |
919 075 |
18 890 |
110 000 |
||||
“.
4. Išdėstau Programos 24.2 punktą taip:
„24.2. Programos įgyvendinimo stebėsenos rodikliai pagal veiklų grupes:
Nr. |
Veiklų grupė |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Lygmuo |
Matavimo vienetai |
Iki 2015 metų numatoma pasiekti rodiklio reikšmė |
1. |
Kvalifikacijų formavimas, modulinio profesinio mokymo sistemos kūrimas |
Produkto |
Sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
Programos lygmuo (toliau – NAC) |
skaičius |
1 |
Švietimo posričiai, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų |
NAC |
skaičius |
25 |
|||
Ūkio sektoriai, kuriuose parengti ar atnaujinti profesiniai standartai |
NAC |
skaičius |
5 |
|||
Mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
VP |
skaičius |
100 |
|||
Rezultato |
Švietimo posričių, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų, dalis nuo visų švietimo posričių |
NAC |
procentai |
56 |
||
Mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
VP |
procentai |
90 |
|||
2. |
Profesijos mokytojų ir dėstytojų technologinių kompetencijų tobulinimo sistemos sukūrimas ir įdiegimas |
Produkto |
Sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
NAC |
skaičius |
1 |
Mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
VP |
skaičius |
580 |
|||
Dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
VP |
skaičius |
70 |
|||
Rezultato |
Mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
VP |
procentai |
90 |
||
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
VP |
procentai |
90 |
|||
3. |
Sektorinių praktinio mokymo centrų infrastruktūros sukūrimas |
Produkto |
Projektai |
VP |
skaičius |
33 |
Sukurti sektoriniai praktinio mokymo centrai |
NAC |
skaičius |
33 |
|||
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjai iš investicijų į švietimo infrastruktūrą (per 6 mėnesius po projekto pabaigos) |
VP |
skaičius |
8 250 |
||
4. |
Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo infrastruktūros plėtra |
Produkto |
Projektai |
VP |
skaičius |
1 |
Modernizuoti švietimo centrai |
NAC |
skaičius |
48 |
|||
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjai iš investicijų į švietimo infrastruktūrą (per 6 mėnesius po projekto pabaigos) |
VP |
skaičius |
10 000 |
||
5. |
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra |
Produkto |
Sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
NAC |
skaičius |
1 |
Mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
VP |
skaičius |
4 850 |
|||
Mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
VP |
skaičius |
650 |
|||
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
VP |
skaičius |
360 |
|||
Rezultato |
Mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
VP |
procentai |
90 |
||
Mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
VP |
procentai |
80 |
|||
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
VP |
procentai |
90 |
|||
6. |
Bendrųjų kompetencijų besimokantiems asmenims suteikimas |
Produkto |
Išleisti suaugusiųjų mokymui(-si) skirti mokymosi leidiniai |
NAC |
skaičius |
2 |
Suaugusieji, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
NAC |
skaičius |
4 000 |
|||
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
VP |
skaičius |
2 000 |
|||
Rezultato |
Suaugusiųjų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
NAC |
procentai |
90 |
||
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
VP |
procentai |
90 |
|||
7. |
Profesiniam ir technologiniam mokymui skirtos infrastruktūros sukūrimas – reikiami statybos, rekonstravimo ir remonto darbai, įrangos, prekių ir paslaugų pirkimas |
Produkto |
Projektai |
VP |
skaičius |
4 |
Institucijos, pagerinusios profesinio arba technologinio mokymo infrastruktūrą |
NAC |
skaičius |
4 |
|||
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjai iš investicijų į švietimo infrastruktūrą (per 6 mėnesius po projekto pabaigos) |
VP |
skaičius |
640 |
||
8. |
Modulinėms mokymo programoms skirtų mokymo priemonių rengimas, modulinių mokymo programų išbandymas (mokymo vykdymas) profesinio mokymo įstaigose |
Produkto |
Mokiniai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
VP |
skaičius |
100 |
Mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
VP |
skaičius |
100 |
|||
Rezultato |
Mokinių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
VP |
procentai |
80 |
||
Mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
VP |
procentai |
90 |
|||
9. |
Vidinių profesinio mokymo kokybės užtikrinimo mechanizmų diegimas profesinio mokymo įstaigose |
Produkto |
Profesinio mokymo institucijos (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
VP |
skaičius |
60 |
Profesinio mokymo institucijų (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis nuo visų profesinio mokymo institucijų |
VP |
procentai |
65 |
|||
10. |
Profesinio mokymo kokybės išorinio vertinimo vykdymas |
Produkto |
Pateiktos profesinio mokymo programos (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu |
VP |
skaičius |
90 |
Rezultato |
Dalis mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu |
VP |
procentai |
30 |
||
11. |
Pameistrystės mokymo formų plėtojimas: profesinio mokymo organizavimas realiomis darbo sąlygomis |
Produkto |
Mokiniai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
VP |
skaičius |
900 |
Rezultato |
Mokinių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
VP |
procentai |
80 |
“.
5. Išdėstau Programos 30 punktą taip:
6. Išdėstau Programos 31 punktą taip:
„31. Programą sudaro vienuolika tarpusavyje susijusių veiklų grupių, iš kurių aštuonios veiklų grupės skirtos 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ įgyvendinimui ir trys – 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ įgyvendinimui. Projektai apima profesinio rengimo sistemos prisitaikymą prie naujų besikeičiančios aplinkos sąlygų, mokytojų ir dėstytojų kvalifikacijos tobulinimą bei mokymo bazių būklės gerinimą. Taip siekiama užtikrinti praktinio mokymo išteklių plėtros nuoseklumą, vienovę ir tęstinumą.“
7. Išdėstau Programos priedo „Veiklų grupių aprašymas“ lentelės 5.3 eilutę taip:
„
5.3. |
Remiamų veiklų detalizavimas ir jų įgyvendinimo etapai |
Laikotarpis (ketvirčiais) |
Finansavimo suma, mln. Lt |
1. Pedagogų ir vaikų globos įstaigų auklėtojų perkvalifikavimo organizavimas. 2. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikių tyrimas, modelio parengimas (modelis suderinamas su Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija). |
2010 m. II ketv.– 2011 m. IV ketv. |
6,29 |
|
1. Pedagogų ir vaikų globos įstaigų auklėtojų perkvalifikavimo organizavimas (tęsiamas). 2. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo organizavimas pagal patvirtintą modelį. |
2012 m. I ketv.– 2013 m. IV ketv. |
13,68 |
|
1. Pedagogų ilgalaikių stažuočių vykdymas. 2. Pedagogų ilgalaikių stažuočių įvertinimas ir pedagogų ilgalaikių stažuočių reglamentavimo sukūrimas. |
2012 m. IV ketv.– 2015 m. II ketv. |
4,92 |
„.
8. Išdėstau Programos priedo „Veiklų grupių aprašymas“ lentelės 5.6 eilutę taip:
„
5.6. |
Tikslinės grupės |
Mokytojai, mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai (mokytojų kvalifikacijos tobulinimo institucijų darbuotojai, švietimo konsultantai), švietimo pagalbos specialistai. |
„.
9. Išdėstau Programos priedo „Veiklų grupių aprašymas“ lentelės 5.10 eilutę taip:
„
5.10. |
Finansavimo intensyvumas |
I ir II veiklos įgyvendinimo etapams – 98 proc., III veiklos įgyvendinimo etapui – 100 proc. |
„.
10. Išdėstau Programos priedo „Veiklų grupių aprašymas“ lentelės 6.3 eilutę taip:
„
6.3. |
Remiamų veiklų detalizavimas ir jų įgyvendinimo etapai |
Laikotarpis (ketvirčiais) |
Finansavimo suma, mln. Lt |
1. Suaugusiųjų švietimo institucijų plėtros analizė. 2. Bendrųjų kompetencijų mokymo programų kūrimas. 3. Suaugusiųjų mokymui adaptuotų bendrojo lavinimo dalykų vadovėlių rengimas. 4. Metodinių ir teorijos leidinių, mokomųjų laidų mokymosi visą gyvenimą tematika rengimas. 5. Suaugusiųjų švietimo organizavimo modelio savivaldybėse kūrimas. 6. Mokymosi visą gyvenimą ir tęstinio suaugusiųjų švietimo tyrimas, vykdoma stebėsena. 7. Informavimo apie mokymosi visą gyvenimą galimybes priemonių įgyvendinimas. 8. Suaugusiųjų švietimo institucijų sąveikos stiprinimas nacionaliniu, regioniniu ir tarptautiniu lygiu. |
2010 m. I ketv.– 2012 m. I ketv. |
6,75 |
|
1. Suaugusiųjų švietimo institucijų stiprinimo veikla ir bendradarbiavimo tinklų sukūrimas. 2. Bendrųjų kompetencijų mokymų organizavimas. 3. Mokymosi visą gyvenimą ir tęstinio suaugusiųjų švietimo tyrimas, vykdoma stebėsena. 4. Metodinių ir teorijos leidinių, mokomųjų laidų, vaizdo klipų mokymosi visą gyvenimą tematika rengimas, transliavimas, leidyba. 5. Suaugusiųjų švietimo organizavimo modelio savivaldybėse diegimas. 6. Suaugusiųjų mokymui adaptuotų bendrojo lavinimo dalykų vadovėlių rengimas. 7. Informavimo apie mokymosi visą gyvenimą galimybes priemonių įgyvendinimas. 8. Suaugusiųjų švietimo institucijų sąveikos stiprinimas nacionaliniu, regioniniu ir tarptautiniu lygiu. 9. Tarptautinio suaugusiųjų kompetencijų vertinimo tyrimo atlikimas. 10. Suaugusiųjų Trečiojo amžiaus universitetų sistemos plėtra. 11. Aukštos kvalifikacijos andragogų mokymai. 12. Bendrųjų kompetencijų mokymai socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenims. |
2012 m. I ketv.– 2014 m. I ketv. |
9,53 |
„
11. Įrašau Programos priedo „Veiklų grupių aprašymas“ lentelės 8.3 eilutės skiltyje „Finansavimo suma, mln. Lt“ vietoj skaičiaus „30,43“ skaičių „27,92“.
12. Papildau Programos priedo „Veiklų grupių aprašymas“ lentelę šiomis naujomis 11–11.10 eilutėmis:
„
11. |
Pameistrystės mokymo formų plėtojimas: profesinio mokymo organizavimas realiomis darbo sąlygomis |
|||
11.1. |
Veiklų grupe įgyvendinamas šis specialusis Programos tikslas: - gerinti besimokančiųjų asmenų pasirengimą praktinei veiklai. Veiklų grupe įgyvendinamas Programos uždavinys: - plėtoti pameistrystės mokymo formas. |
|||
11.2. |
Remiamos veiklos: 1. Profesinio mokymo organizavimas realiomis darbo sąlygomis. 2. Priemonių ir idėjų, kaip palengvinti efektyvų pameistrystės plėtojimą ir įgyvendinimą Lietuvos profesiniame mokyme, parengimas. |
|||
11.3. |
Remiamų veiklų detalizavimas ir jų įgyvendinimo etapai |
Laikotarpis (ketvirčiais) |
Finansavimo suma, mln. Lt |
|
1. Profesinio mokymo organizavimas realiomis darbo sąlygomis: mokymai pameistrystės forma profesiniam mokymui paklausa pasižyminčiuose ūkio sektoriuose. 2. Priemonių ir idėjų, kaip palengvinti efektyvu? pameistrystės plėtojimą ir įgyvendinimą Lietuvos profesiniame mokyme, parengimas: mokymų pameistrystės forma vertinimas, rekomendacijų pameistrystės diegimui ir plėtrai parengimas (rekomendacijų suderinimas su Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija). |
2013 m. I ketv. – 2015 m. I ketv. |
2,51 |
||
11.4. |
Pareiškėjas |
Viešoji įstaiga Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centras |
||
11.5. |
Partneriai |
Viešoji įstaiga Klaipėdos darbo rinkos mokymo centras, viešoji įstaiga Panevėžio darbo rinkos mokymo centras, viešoji įstaiga Šiaulių darbo rinkos mokymo centras, viešoji įstaiga Vilniaus Žirmūnų darbo rinkos mokymo centras |
||
11.6. |
Tikslinės grupės |
Mokiniai (nesimokantis ir neturintis kvalifikacijos jaunimas (16–29 metų amžiaus žmonių grupė), bedarbiai arba dirbantys asmenys, kuriems reikia įgyti arba tobulinti kvalifikaciją), mokytojai (profesinio mokymo įstaigų mokytojai, įmonių, įstaigų, organizacijų darbuotojai, kurie vykdys praktinį mokymą) |
||
11.7. |
Veiklų grupės projektų atitikties kriterijai |
Projektas turi atitikti: 1. Šios Programos nuostatas. 2. Projektą teikianti institucija turi turėti patirties profesinio mokymo plėtros srityje ir Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo lėšomis finansuojamų projektų vykdymo patirties. |
||
11.8. |
Projektų atrankos būdas |
Valstybės projektų planavimas |
||
11.9. |
Įgyvendinančioji institucija |
Europos socialinio fondo agentūra |
||
11.10. |
Finansavimo intensyvumas |
100 proc. |
||