LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO,
LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
IR LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO, SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO, SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2000 M. SPALIO 4 D. ĮSAKYMO Nr. 1221/527/83 „DĖL ASMENS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ ĮVERTINIMO TVARKOS“ PAKEITIMO
2010 m. spalio 7 d. Nr. V-1676/V-886/A1-469
Vilnius
Įgyvendindami Priemonių apskričių viršininkų vykdomoms funkcijoms perskirstyti plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 815 (Žin., 2009, Nr. 90-3885), 13 punktą,
pakeičiame Asmens specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo tvarką, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2000 m. spalio 4 d. įsakymu Nr. 1221/527/83 (Žin., 2000, Nr. 85-2608):
1. Išdėstome 4.2 punktą taip:
„4.2. savivaldybės pedagoginė psichologinė tarnyba, o jos nesant, kitos savivaldybės pedagoginė psichologinė tarnyba, kuri pagal šių tarnybų steigėjų sudarytą sutartį aptarnauja savivaldybės, neįsteigusios pedagoginės psichologinės tarnybos, gyventojus – asmenų, neugdomų švietimo įstaigose ir ugdomų bendrojo ugdymo ar specialiojo ugdymo įstaigose bei namuose, nuodugnų įvertinimą;“.
4. Išdėstome 8 punktą taip:
5. Įrašome 9 punkte vietoj žodžių „Bendrosios praktikos gydytojas, gydytojas pediatras“ žodžius „Šeimos gydytojas, vaikų ligų gydytojas“.
6. Įrašome 11, 12, 13, 14, 16 punktuose vietoj žodžių „(ar vaiko globėjų)“ žodžius „(globėjai, rūpintojai)“ reikiamu linksniu.
7. Išdėstome 18 punktą taip:
9. Išdėstome 20 punktą taip:
„20. Specialiųjų poreikių vaikui išvykus į kitą ikimokyklinio ugdymo įstaigą ar mokyklą, šiai įstaigai pedagoginės psichologinės tarnybos pažyma dėl pedagoginio psichologinio asmens specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo (5 priedas) ir švietimo įstaigos specialiojo ugdymo komisijos pažyma dėl specialiųjų ugdymosi poreikių pradinio vertinimo (4 priedas) perduodama tėvams (globėjams, rūpintojams) sutikus.“
10. Išdėstome 21 punktą taip:
11. Išdėstome 22 punktą taip:
„22. Švietimo įstaigos specialiojo ugdymo komisija, savivaldybės pedagoginė psichologinė tarnyba, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras atsako už specialiųjų poreikių asmenų įvertinimo dokumentų konfidencialumą. Specialiojo ugdymo komisijos vadovas leidžia susipažinti su asmens specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo dokumentais tą asmenį ugdantiems pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams), švietimo įstaigos steigėjo administracijos padalinio, kuruojančio švietimo įstaigą, darbuotojams, pedagoginei psichologinei tarnybai, švietimo priežiūrą vykdantiems specialistams, savivaldybės administracijos Vaiko teisių apsaugos skyriaus ir Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atstovams.“
12. Įrašome 23 punkte ir 1 priedo 3 formoje, 4 priedo 4 formoje, 5 priedo 5 formoje, 7 priedo 8 formoje, 8 priedo 2 formoje vietoj žodžių „(ar vaiko globėjų)“ žodžius „(globėjai, rūpintojai)“ reikiamu linksniu.