LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2000 M. KOVO 23 D. NUTARIMO NR. 337 „DĖL PAVOJINGŲ KROVINIŲ VEŽIMO KELIŲ TRANSPORTU LIETUVOS RESPUBLIKOJE“ PAKEITIMO
2003 m. spalio 28 d. Nr. 1336
Vilnius
Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. kovo 23 d. nutarimą Nr. 337 „Dėl pavojingų krovinių vežimo kelių transportu Lietuvos Respublikoje“ (Žin., 2000, Nr. 26-694) ir išdėstyti jį nauja redakcija:
„LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL PAVOJINGŲ KROVINIŲ VEŽIMO KELIŲ TRANSPORTU LIETUVOS
RESPUBLIKOJE
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso (Žin., 1996, Nr. 119-2772; 2002, Nr. 37-1342) 37 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos pavojingų krovinių vežimo automobilių, geležinkelių ir vidaus vandenų transportu įstatymo (Žin., 2001, Nr. 111-4022) 4 straipsnio 2 dalimi ir įgyvendindama 1994 m. lapkričio 21 d. Tarybos direktyvą 94/55/EB dėl valstybių narių teisės aktų dėl pavojingų krovinių vežimo keliais suderinimo (su pakeitimais, padarytais 2000 m. spalio 10 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2000/61/EB, 2001 m. sausio 29 d. Komisijos direktyva 2001/7/EB ir 2002 m. lapkričio 7 d. Komisijos sprendimu 2002/886/EB), Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
1. Pavojingi kroviniai kelių transportu šalies viduje vežami vadovaujantis Europos sutarties dėl pavojingų krovinių tarptautinių vežimų keliais (ADR) (Žin., 2003, Nr. 46-2057) techninių priedų (toliau vadinama – ADR) nuostatomis, išskyrus šio nutarimo 2 punkte išvardytas nuostatas, kurios įsigalios nuo Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje dienos.
2. Nuo Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje dienos įsigalioja šios ADR nuostatos:
2.1. 6.1 skyrius. Reikalavimai taros konstrukcijai ir bandymams (išskyrus 6.1.2 punktą, kurio nuostatos taikomos įsigaliojus šiam nutarimui);
2.2. 6.2 skyrius. Reikalavimai dujų indų, aerozolinių purkštuvų ir mažų dujų talpyklų (dujų balionėlių) konstrukcijai ir bandymams;
2.4. 6.5 skyrius. Reikalavimai vidutinės talpos konteinerių piltiniams/biraliniams kroviniams (VTK) konstrukcijai ir bandymams;
2.9. 9.7 skyrius. Papildomi reikalavimai stacionarioms cisternoms (autocisternoms), transporto priemonių baterijoms ir sukomplektuotoms ar kombinuotoms transporto priemonėms, naudojamoms vežti pavojingus krovinius nuimamose cisternose, kurių talpa didesnė nei 1 m-3, ar konteinerinėse cisternose, kilnojamose cisternose ar daugiaelemenčiuose dujų konteineriuose (DDK), kurių talpa didesnė nei 3 m-3 (FL, OX ir AT transporto priemonės) (išskyrus 9.7.4 punktą, kurio nuostatos taikomos įsigaliojus šiam nutarimui).
3. Iki Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje dienos šalies viduje:
3.1. pavojingus krovinius kelių transportu leidžiama vežti:
3.1.1. šio nutarimo 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 ir 2.5 punktuose nurodytų ADR reikalavimų neatitinkančioje, nesertifikuotoje taroje (įskaitant didelę tarą ir VTK), jeigu ant šios taros matoma jos pagaminimo data, ji išbandyta pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus ir atitinka nustatytuosius saugos reikalavimus;
3.2. šio nutarimo 2.6, 2.7, 2.8 ir 2.9 punktuose nurodytoms nuostatoms įgyvendinti taikomi susisiekimo ministro nustatyti reikalavimai kelių transporto priemonėms, vežančioms pavojingus krovinius;