LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos MINISTRO 2004 m. balandžio 15 d. įsakymo Nr. V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ PAkeitimo
2010 m. spalio 4 d. Nr. V-876
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 61-2195; 2010, Nr. 24-1147):
1. Išdėstau 11 punktą taip:
„11. Ministro įsakymai skelbiami ir įsigalioja Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų skelbimo ir įsigaliojimo tvarkos įstatymo (Žin., 1993, Nr. 12-296; 2002, Nr. 124-5626) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. rugpjūčio 23 d. nutarimo Nr. 918 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Vyriausybės sprendimų, Vyriausybės rezoliucijų, Ministro Pirmininko potvarkių, ministrų, Vyriausybės įstaigų, kitų valstybės valdymo institucijų vadovų ir kolegialių institucijų teisės aktų pateikimo oficialiai skelbti „Valstybės žiniose“ ir skelbimo interneto tinklalapiuose tvarkos“ (Žin., 1999, Nr. 71-2236; 2003, Nr. 28-1144; 2005, Nr. 146-5328) nustatyta tvarka.
Ministro įsakymus registruoja už ministerijos dokumentų valdymą atsakingas ministerijos administracijos padalinys. Pasirašyti ministro įsakymai registruojami jų pasirašymo dienos data. Ministro įsakymui suteikiamas registravimo eilės numeris pagal bendrąją numeraciją nuo metų pradžios iki pabaigos. Jeigu priimamas kelių ministrų bendras įsakymas, jis registruojamas po to, kai įsakymą pasirašo visi ministrai, paskutinio ministro pasirašymo dienos data. Ministrų pasirašytą įsakymą įformina ta ministerija, kurios ministras inicijavo įsakymą. Už ministerijos dokumentų valdymą atsakingas ministerijos, kurios ministras inicijavo įsakymą, administracijos padalinys suderina su kitų ministerijų, kurių ministrai pasirašė bendrą įsakymą, administracijos padaliniais, atsakingais už dokumentų valdymą, įsakymo registravimo datą bei numerį ir jį registruoja.“
2. Išdėstau 15 punktą taip:
„15. Ministerijos administracijos struktūra formuojama atsižvelgiant į įstatymų ir kitų teisės aktų ministerijai pavestos srities valstybės valdymo funkcijas, nustatytus tikslus ir uždavinius, strateginius veiklos planus ir patvirtintą didžiausią leistiną valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių skaičių.
Ministerijos administraciją sudaro departamentai, skyriai ir poskyriai (toliau – ministerijos administracijos padaliniai). Departamentams vadovauja direktoriai, skyriams ir poskyriams – vedėjai. Departamentų direktoriai ir skyrių vedėjai gali turėti pavaduotojus (departamentų direktoriai, skyrių vedėjai, jų pavaduotojai, poskyrių vedėjai toliau šiame reglamente vadinami padalinių vadovais).“
3. Išdėstau 16 punktą taip:
„16. Uždaviniams ir funkcijoms, kurie nepriskirti atskiriems ministerijos administracijos padaliniams, įgyvendinti gali būti steigiama pareigybė (pareigybės), nepriklausanti (nepriklausančios) departamentui, skyriui ar poskyriui. Tokios pareigybės aprašą tvirtina ir pavedamas atlikti funkcijas nustato ministras.“
4. Išdėstau 23 punktą taip:
„23. Einamieji ministerijos veiklos klausimai aptariami ministro, viceministrų, ministerijos kanclerio, padalinių vadovų, įstaigų prie ministerijos vadovų ir kitų ministro pakviestų asmenų nustatytu laiku vykstančiuose pasitarimuose. Pasitarimo darbotvarkę, suderinęs su ministru, parengia ministerijos kancleris pagal pasitarime dalyvausiančių asmenų pasiūlytus klausimus. Pasitarimo dalyviai į darbotvarkę siūlomus įtraukti klausimus ministerijos kancleriui turi pateikti ne vėliau kaip 24 valandos iki pasitarimo. Į pasitarimo darbotvarkę paprastai įtraukiami tik tie klausimai, dėl kurių yra pateikiama visa sprendimui priimti reikalinga medžiaga, o sprendimo projektas pavizuotas jį parengusių asmenų. Jei pasiūlytas klausimas į darbotvarkę neįtrauktas, jį pateikusiam asmeniui gali būti siūloma kalbėti dėl šio klausimo. Pasitarimuose, esant bendram sutarimui, gali būti svarstomi ir klausimai, nustatyta tvarka neįtraukti į darbotvarkę. Už protokolų rašymą atsakingi darbuotojai, tvarkantys ministro, viceministrų, ministerijos kanclerio dokumentus (toliau – Sekretoriatas).
Kartą per savaitę politiniams, strateginiams ir einamiesiems ministerijos veiklos klausimams aptarti organizuojami ministro ir jo politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų pasitarimai, į kuriuos gali būti kviečiamas ministerijos kancleris. Už protokolų rašymą atsakingas Sekretoriatas.
Viceministrai, ministerijos kancleris gali organizuoti padalinių vadovų ir kitų valstybės tarnautojų ar darbuotojų pasitarimus jiems pavestų uždavinių vykdymo klausimais. Už protokolų rašymą atsakingas Sekretoriatas.
Sekretoriatas organizuoja ministerijų atstovų pasitarimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės posėdžio medžiagoje numatytų svarstyti klausimų pristatymo parengimą ir pateikimą ministerijos atstovui, dalyvausiančiam ministerijų atstovų pasitarime ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės posėdyje Lietuvos Respublikos Vyriausybėje. Sekretoriatui ministerijų atstovų pasitarime ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės posėdyje svarstomo klausimo pristatymą turi pateikti tiesioginis teisės akto projekto rengėjas. Svarstomo klausimo pristatymas taip pat pateikiamas ir Ryšių su visuomene skyriui. Lietuvos Respublikos Vyriausybės Europos Sąjungos komisijos posėdžio medžiagoje numatytų svarstyti klausimų pristatymo parengimą ir pateikimą ministerijos atstovui, dalyvausiančiam Lietuvos Respublikos Vyriausybės Europos Sąjungos komisijos posėdyje, organizuoja Europos Sąjungos reikalų ir tarptautinių ryšių skyrius.
Ministerijos valstybės tarnautojai ir įstaigų prie ministerijos vadovai, dirbantys pedagoginį darbą, kas pusmetį turi pateikti ministerijos kancleriui vedamų paskaitų, pratybų planą, patvirtintą mokymo įstaigos vadovo. Dėl papildomo darbo, komandiruotės, atostogų ar renginio už ministerijos ribų išvykstantys ministerijos valstybės tarnautojai ar darbuotojai turi užtikrinti padalinio darbo tęstinumą, už įstaigos ribų išvykstantys įstaigų prie ministerijos vadovai – įstaigos darbo tęstinumą. Jei ministerijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas neatvyksta ar vėluoja į darbą dėl svarbių priežasčių, apie tai turi informuoti tiesioginį vadovą iš anksto arba tą pačią dieną (jei negali informuoti tą pačią dieną, turi pranešti kuo greičiau, kai tai tampa įmanoma).
Naujai priimamus ministerijos tarnautojus ir darbuotojus Personalo skyrius pasirašytinai supažindina su ministerijos struktūra, ministerijos administracijos padalinio nuostatais, šiuo reglamentu, pareigybės aprašymu bei kitais dokumentais.“
5. Išdėstau 25 punktą taip:
„25. Gauti dokumentai registruojami ministerijos Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje (toliau – Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius). Dokumentai skirstomi į registruotinus ir neregistruotinus. Registruotini dokumentai registruojami ministerijos kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje. Neregistruojami gauti sveikinimai, kvietimai, reklaminiai bukletai, privataus pobūdžio laiškai, kita korespondencija.
Ministerijai arba ministrui adresuoti raštai ir dokumentai iš tarptautinių organizacijų, kurių nepasirašo konkretus asmuo ir kurie siunčiami organizacijos arba organizacijos vadovo sekretoriato vardu, yra registruojami Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje.
Ministerijos administracijos padaliniai, valstybės tarnautojai ir darbuotojai, tiesiogiai iš kitų institucijų, įstaigų, organizacijų, piliečių ir kitų asmenų gavę dokumentus, adresuotus ministrui, viceministrui, ministerijos kancleriui, padalinio vadovui, ministerijos administracijos padaliniui, ministerijai, arba minėtus dokumentus gavę iš ministro, viceministro, ministerijos kanclerio, privalo nedelsdami juos pateikti registruoti Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriui. Ministerijai adresuoti elektroniniu paštu, faksu gauti dokumentai, jeigu jie yra pasirašyti, juose nurodyti siuntėjo vardas, pavardė, adresas, kuriuo jis pageidauja gauti atsakymą, telefonas (jeigu siuntėjas jį turi), registruojami Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje bendra tvarka. Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje registruoti viešųjų pirkimų dokumentai nedelsiant pateikiami Teisės departamento Viešųjų pirkimų skyriui (toliau – Viešųjų pirkimų skyrius).
Europos Sąjungos dokumentai, gauti per Lietuvos narystės Europos Sąjungoje informacinę sistemą (toliau – LINESIS), registruojami, tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 9 d. nutarimo Nr. 21 „Dėl Europos Sąjungos reikalų koordinavimo“ (Žin., 2004, Nr. 8-184; 2005, Nr. 57-1950) nuostatomis. Europos Sąjungos dokumentai, gaunami per Lietuvos narystės Europos Sąjungoje informacinę sistemą, yra tvarkomi Europos Sąjungos reikalų ir tarptautinių ryšių skyriuje. Europos Sąjungos reikalų ir tarptautinių ryšių skyrius šiuos dokumentus pagal kompetenciją persiunčia ministerijos padaliniams ar ministerijai pavaldžioms įstaigoms, esant reikalui, nurodydamas Lietuvos pozicijų atitinkamais klausimais parengimo ir derinimo terminus. Parengtos ir su ministerijos padaliniais suderintos Lietuvos pozicijos yra pateikiamos Europos Sąjungos reikalų ir tarptautinių ryšių skyriui.
Teismų šaukimai registruojami Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje ir nedelsiant pateikiami Teisės departamentui. Apie tai Teisės departamento direktorius informuoja ministerijos kanclerį, nurodydamas, kuris ministerijos administracijos padalinys ar ministerijai pavaldi įstaiga turėtų atstovauti ministerijos interesams.
Teisme ir procese dalyvauja Teisės departamento direktoriaus paskirtas Teisės departamento valstybės tarnautojas ar darbuotojas, o esant būtinybei, pagal kompetenciją dalyvauja ir kito ministerijos administracijos padalinio, įgalioto atstovauti ministerijos interesams, valstybės tarnautojas ar darbuotojas.
Teismų sprendimai registruojami Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje ir perduodami susipažinti ministrui, viceministrui, ministerijos kancleriui, Teisės departamentui ir kitiems suinteresuotiems ar su teismo sprendimu susijusiems ministerijos administracijos padaliniams ar pavaldžioms įstaigoms. Jeigu ministerijos atžvilgiu priimtas nepalankus teismo sprendimas, Teisės departamentas nedelsdamas teismo sprendimo kopiją perduoda Vidaus audito skyriui.
Gauti Lietuvos Respublikos įstatymai, kiti Lietuvos Respublikos Seimo priimti teisės aktai, Respublikos Prezidento dekretai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai ir Ministro Pirmininko potvarkiai registruojami Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje ir pateikiami susipažinti ministrui, viceministrui, ministerijos kancleriui ir padalinių vadovams bei suinteresuotų pavaldžių įstaigų vadovams. Vadovai, susipažinę pasirašytinai, grąžina dokumentų originalus Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriui, kuriame šie teisės aktai kaupiami ir saugomi.
Gautus Lietuvos Respublikos įstatymus, kitus Lietuvos Respublikos Seimo priimtus teisės aktus, Lietuvos Respublikos Prezidento dekretus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir Ministro Pirmininko potvarkius, kuriuos pavedama vykdyti ministerijai, nukreipia ministras, viceministras ar ministerijos kancleris. Šie teisės aktai perduodami vykdytojams bendra tvarka.
Gyventojų laiškai, taip pat ministerijai pavaldžių įstaigų ir kitų organizacijų raštai dėl gyventojų laiškų svarstymo ir juose iškeltų klausimų sprendimo rezultatų registruojami atskirai nuo kitos korespondencijos Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje.“
6. Išdėstau 57 punktą taip:
„57. Ministras gali pavesti ministerijos Teisės departamentui įvertinti įstaigų prie ministerijos ir ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų, kurių steigėjas yra ministerija, vadovų priimtus norminius teisės aktus dėl jų atitikties Lietuvos Respublikos teisės aktams.
Gavęs tokį ministro pavedimą, ministerijos Teisės departamentas turi teisę raštu kreiptis į įstaigas prie ministerijos ir ministerijos reguliavimo sričiai priskirtas įstaigas, kurių vadovų priimtus norminius teisės aktus jis turi įvertinti, ir gauti įstaigų prie ministerijos ir ministerijos
reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų vadovų priimtų norminių teisės aktų kopijas (nuorašus), kitus su šiais teisės aktais susijusius dokumentus ir paaiškinimus, o įstaigos prie ministerijos ir ministerijos reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos privalo įstaigų vadovų priimtų norminių teisės aktų kopijas (nuorašus), kitus su šiais teisės aktais susijusius dokumentus ir paaiškinimus pateikti ministerijos Teisės departamentui jo nustatytais terminais.
Teisės departamentas įvertina įstaigų prie ministerijos ir ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų vadovų priimtus norminius teisės aktus dėl jų atitikties teisės aktams bei pateikia išvadas ir pasiūlymus sveikatos apsaugos ministrui dėl būdų ir priemonių šių teisės aktų prieštaravimams pašalinti, jei tokių nustatyta, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo pavedimo gavimo dienos, jeigu ministro pavedime nenurodytas kitas pavedimo įvykdymo terminas.“.
7. Išdėstau 59 punktą taip:
„59. Ministro pasirašomus dokumentus su priedais (siunčiamus paštu), jų antruosius egzempliorius (išskyrus ministro įsakymus), prieš teikiant ministrui pasirašyti, vizuoja dokumentą rengęs valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dokumentą rengusio padalinio vadovas; jeigu dokumentas susijęs su kito ministerijos administracijos padalinio veikla, – šio padalinio vadovas, valstybės tarnautojas ar kitas darbuotojas, dalyvavęs rengiant, vertinant, teikiant pastabas ar pasiūlymus dėl minėto dokumento, Teisės departamento direktorius arba jo funkcijas vykdantis valstybės tarnautojas, ministerijos kancleris, viceministras pagal ministro nustatytą administravimo sritį. Dokumentai, parengti lietuvių kalba, turi būti suderinti su darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą. Dokumentai, parengti užsienio kalba, turi būti pavizuoti Europos Sąjungos reikalų ir tarptautinių ryšių skyriaus vedėjo arba jo funkcijas vykdančio valstybės tarnautojo, esant galimybei, turi būti suderinti su vertėju.
Ministro pasirašomo įsakymo projektą rengęs valstybės tarnautojas ar darbuotojas vizuoja visus įsakymo ir jo priedų lapus. Kiekvieno priedo lapai numeruojami atskirai, pradedant nuo antro lapo, jei kiti teisės aktai nenustato kitaip. Ministro pasirašomus įsakymus, jei jais numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, nurodytus Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo (Žin., 2002, Nr. 57-2297; 2008, Nr. 71-2700) 8 straipsnio 1 dalyje, taip pat vizuoja Korupcijos prevencijos skyriaus vedėjas ar jo funkcijas vykdantis valstybės tarnautojas.
Ministro arba jo įgalioto asmens pasirašomas sutartis (išskyrus sutartis, parengtas vykdant viešąjį pirkimą), ministerijos ieškinius, skundus teismams, prieš teikiant ministrui pasirašyti, vizuoja Teisės departamento direktorius arba jo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas. Sutartis (išskyrus sutartis, parengtas vykdant viešąjį pirkimą) pagal kompetenciją vizuoja Turto valdymo poskyrio vedėjas, Finansų ir turto valdymo skyriaus vedėjas, Bendrųjų reikalų departamento direktorius, Visuomenės sveikatos departamento direktorius, Sveikatos politikos ir ekonomikos departamento direktorius arba jų funkcijas atliekantys valstybės tarnautojai. Ministerijos ieškinius, skundus teismams gali pasirašyti ir valstybės tarnautojas ar kitas darbuotojas, atstovaujantis ministerijai konkrečioje byloje ir turintis ministro įgaliojimą.
Sutartis, parengtas vykdant viešąjį pirkimą, vizuoja sutarties rengėjas, sutartį rengusio ministerijos administracijos padalinio vadovas, viešojo pirkimo komisijos nariai, Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas, Teisės departamento direktorius ir pagal kompetenciją Finansų ir turto valdymo skyriaus vedėjas, Bendrųjų reikalų departamento direktorius, Sveikatos politikos ir ekonomikos departamento direktorius arba jų funkcijas atliekantys valstybės tarnautojai. Prie sutarties, parengtos vykdant viešąjį pirkimą, turi būti pridėti dokumentai, įrodantys viešojo pirkimo procedūrų laikymąsi (pvz., pirkimo sąlygas, tiekėjų apklausos pažymas ar kt.).
Prie ministrui pasirašyti teikiamo įsakymo projekto turi būti pridedamas įsakymo projekto aiškinamasis raštas ir lyginamasis variantas (jeigu įmanoma), parengtas vadovaujantis Įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijų nuostatomis. Įsakymų projektų lyginamieji variantai vizuojami šio reglamento nustatyta tvarka.“
8. Išdėstau 61 punktą taip:
„61. Ministerijos kancleris pasirašo potvarkius, raštus, siunčiamus Respublikos Prezidento priimamajam, Lietuvos Respublikos Seimo priimamajam, Ministro Pirmininko kancleriui, Lietuvos Respublikos Seimo kontrolieriams, valstybės kontrolieriaus pavaduotojui, ministerijoms, kai atsakoma į kitų ministerijų kanclerių pasirašytus raštus, sutartis, darbo laiko apskaitos žiniaraščius, finansinės atskaitomybės ir apskaitos dokumentus, kitus teisės aktų jam pasirašyti priskirtus dokumentus. Prireikus šiuos dokumentus, išskyrus potvarkius, sutartis, darbo laiko apskaitos žiniaraščius, finansinės atskaitomybės ir apskaitos dokumentus, gali pasirašyti viceministras.
Ministro rašytiniu pavedimu, ministerijos kancleris pasirašo teikimą, kuriuo Lietuvos Respublikos Vyriausybei teikiamas suderintas teisės akto projektas, taip pat teikimą, kuriuo derinti suinteresuotoms institucijoms teikiamas ministerijos parengtas teisės akto projektas.
Ministerijos kancleris turi teisę potvarkiu sudaryti darbo grupes (komisijas) klausimams spręsti pagal kompetenciją, jei kiti teisės aktai nenustato kitaip.“
9. Išdėstau 62 punktą taip:
„62. Ministerijos kanclerio pasirašomų dokumentų su priedais (kai jie siunčiami paštu) antruosius egzempliorius (išskyrus potvarkius), prieš pasirašant ministerijos kancleriui vizuoja dokumentą rengęs valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dokumentą rengusio padalinio vadovas; jeigu dokumentas susijęs su kito ministerijos administracijos padalinio veikla, – šio ministerijos administracinio padalinio vadovas, valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dalyvavęs rengiant, vertinant, teikiant pastabas ar pasiūlymus dėl minėto dokumento. Ministerijos kanclerio prašymu dokumentą gali vizuoti viceministrai ar pagal kompetenciją atitinkamo padalinio vadovas. Ministerijos kanclerio pasirašomi dokumentai, parengti lietuvių kalba, turi būti suderinti su darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą. Dokumentai, parengti užsienio kalba, turi būti pavizuoti Europos Sąjungos reikalų ir tarptautinių ryšių skyriaus vedėjo arba jo funkcijas vykdančio valstybės tarnautojo, esant galimybei, turi būti suderinti su vertėju. Ministerijos kanclerio potvarkius, prieš teikiant jam pasirašyti, vizuoja Teisės departamento direktorius arba jo funkcijas vykdantis valstybės tarnautojas.“
11. Išdėstau 75 punktą taip:
15. Išdėstau 98 punktą taip:
„98. Už ministerijos parengtų teisės aktų projektų kartu su jų lydimaisiais dokumentais skelbimą TAIS Projektų registravimo posistemėje atsakingas (-i) tiesioginis rengėjas ar kitas padalinio vadovo paskirtas valstybės tarnautojas (-ai) ar darbuotojas (-ai).
Kai teisės aktų projektus kartu su lydimaisiais dokumentais vykdydama vadovybės pavedimus ministerijos vardu parengia ministerijai pavaldi įstaiga, už tokio teisės akto projekto ir jo lydimųjų dokumentų skelbimą TAIS Projektų registravimo posistemėje atsakingas (-i) tiesioginis rengėjas ar kitas (-i) ministerijai pavaldžios įstaigos vadovo paskirtas (-i) valstybės tarnautojas (-ai) ar darbuotojas (-ai).
Šio reglamento nustatyta tvarka ministerijos vadovybės pasirašyti (vizuoti) išvadoms iš suinteresuotų institucijų gauti teikiami, Lietuvos Respublikos Vyriausybei teikiami teisės aktų projektai ir jų lydimieji dokumentai, teikiamos išvados suinteresuotoms institucijoms dėl teisės aktų projektų (tik vadovybės pasirašyti (vizuoti) egzemplioriai), Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus darbuotojų yra skenuojami ir elektroniniu paštu persiunčiami teisės akto projekto ar išvados rengėjui ministerijoje ar pavaldžioje įstaigoje. Tik gavus Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus persiųstą variantą, teisės akto projektas ir jo lydimieji dokumentai, išvados teisės aktų projektams yra skelbiamos TAIS Projektų registravimo posistemėje.
Už teisės aktų projektų skelbimą atsakingi šio punkto pirmoje ir antroje pastraipoje nurodyti asmenys turi užtikrinti skelbiamų sistemoje duomenų autentiškumą, pastebėtų klaidų ištaisymą, susiejimą su lydimaisiais dokumentais, kiekvieno naujo teisės akto projekto varianto įdėjimą į TAIS Projektų registravimo posistemę ir susiejimą su ankstesniuoju bei kitais teisės akto projekto variantais, tinkamą teisės akto projekto statuso nurodymą, laikytis visų sistemos nuostatų ir reikalavimų, institucijų, su kuriomis turi būti suderintas teisės akto projektas, priskyrimą, teisės akto projekto susiejimą su priimtu teisės aktu, teisės akto projekto priskyrimą pagal Eurovoc tezauro terminus ir temas, išvados dėl teisės akto projekto paskelbimą TAIS Projektų registravimo posistemėje ir susiejimą su teisės akto projektu, kuriam teikiama išvada, informuoti apie įvykusių elektroninės informacijos saugos incidentų rezultatus Bendrųjų reikalų departamento Informacinių technologijų skyrių.“
17. Išdėstau 103 punktą taip:
„103. Teisės aktų projektai Lietuvos Respublikos Vyriausybei teikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės teisėkūros taisyklių nustatyta tvarka.
Įstatymų ir kitų norminių teisės aktų projektai skelbiami ministerijos interneto svetainėje Lietuvos Respublikos Vyriausybės teisėkūros taisyklių ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 18 d. nutarimo Nr. 480 „Dėl Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 38-1739; 2006, Nr. 115-4376) nustatyta tvarka.“
18. Išdėstau 109 punktą taip:
„109. Informacinius pranešimus pasirašo ministro patarėjas ryšiams su visuomene, Ryšių su visuomene skyriaus vedėjas ar informaciją parengęs Ryšių su visuomene skyriaus darbuotojas. Ministro patarėjo ryšiams su visuomene rengtas informacinis pranešimas turi būti suderintas su ministru, viceministru, ministerijos kancleriu. Ryšių su visuomene skyriaus darbuotojo rengtas pranešimas turi būti suderintas su ministru, viceministru pagal ministro nustatytą administravimo sritį, ministerijos kancleriu ar ministerijos specialistu ir Ryšių su visuomene skyriaus vedėju. Ryšių su visuomene skyriaus darbuotojų rengti pranešimai su vedėjo viza segami į atskirą bylą. Elektroniniu paštu informaciją platina ją rengęs skyriaus darbuotojas. Ryšių su visuomene skyriaus išplatinti pranešimai ir kita informacija visuomenės informavimo priemonėms ir visuomenei turi atitikti oficialią ministerijos poziciją. Informaciją Ryšių su visuomene skyriui ministerijos administracijos padaliniai teikia pagal kompetenciją.“
19. Išdėstau 110 punktą taip:
„110. Ryšių su visuomene skyrius teikia ministrui, viceministrams, kitiems ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, ministerijai pavaldžioms įstaigoms apibendrintą spaudos ir kitų visuomenės informavimo priemonių informaciją, susijusią su ministerijos veikla, organizuoja viešų sveikinimų, užuojautų rengimą ir viešinimą. Pasiūlymus dėl viešųjų sveikinimų, užuojautų rengimo iniciatoriai teikia Ministerijos kancleriui. Ministerijos kancleriui pritarus viešojo sveikinimo, užuojautos teksto skelbimo būtinumui, viešojo sveikinimo, užuojautos iniciatoriai pateikia Ryšių su visuomene skyriui (raštu ar el. paštu) būtiną informaciją. Ryšių su visuomene skyrius, suderinęs su iniciatoriumi, ir parengęs galutinį viešųjų sveikinimų, užuojautų tekstą, teikia jį tvirtinti Ministerijos kancleriui. Už informacijos, pateikiamos tekste, teisingumą atsakingi iniciatoriai. Ministerijos kanclerio patvirtintą tekstą Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius išsiunčią viešųjų sveikinimų, užuojautų tekstą adresatams.“
20. Išdėstau 112 punktą taip:
„112. Asmenų prašymai nagrinėjami vadovaujantis Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 (Žin., 2007, Nr. 94-3779). Asmenų skundai ir pranešimai nagrinėjami pagal Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatytą administracinę procedūrą. Asmenų prašymai ir skundai, taip pat ministerijai pavaldžių įstaigų ir kitų organizacijų raštai dėl asmenų prašymų ir skundų svarstymo ir juose iškeltų klausimų sprendimo rezultatų registruojami atskirai nuo kitos korespondencijos Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje.
Nagrinėjant asmenų prašymus, skundus ir pranešimus, šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytų teisės aktų nuostatos taikomos tiek, kiek tų klausimų nereglamentuoja kiti įstatymai ir jų pagrindu priimti kiti teisės aktai.“
21. Išdėstau 117 punktą taip:
„117. Europos Sąjungos reikalų ir tarptautinių ryšių skyrius surenka informaciją apie ministro, ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų, ministerijos kanclerio ir ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie ministerijos vadovų komandiruočių į užsienio valstybes būtinumą (ekspertų darbas darbo grupėse, pranešimai konferencijose, atstovavimas
Lietuvai ir pan.), Finansų ir turto valdymo skyriui pateikus išvadą dėl finansavimo galimybių, ir iki atitinkamų metų sausio 15 d. pateikia metinį komandiruočių plano įsakymo projektą. Komandiruočių metinius planus galima tikslinti iki atitinkamų metų liepos 1 d.
Prašymus dėl metiniame plane nenumatytų komandiruočių į užsienio valstybes ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojai, ministerijos kancleris, padalinių vadovai, ministerijos valstybės tarnautojai ar darbuotojai, įstaigų prie ministerijų vadovai teikia ministrui prieš tai raštu suderinę su tiesioginiu vadovu pagal kuruojamą sritį ir gavę Europos Sąjungos reikalų ir tarptautinių ryšių skyriaus išvadą/nuomonę dėl dalyvavimo tikslingumo (išskyrus atvejus, numatytus reglamento 119 punkto ketvirtojoje pastraipoje).“
22. Išdėstau 119 punktą taip:
„119. Ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, įstaigų prie ministerijos vadovų siuntimas į tarnybines komandiruotes užsienyje ir Lietuvos Respublikos teritorijoje ministro pavedimu įforminamas ministerijos kanclerio potvarkiu, o ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų ir ministerijos kanclerio – ministro įsakymu. Kai komandiruotė nenumatyta metiniame komandiruočių į užsienio valstybes plane, išvykimo į tarnybines komandiruotes į užsienį klausimus sprendžia ministras įformindamas sprendimą vykti į tokią komandiruotę ministro įsakymu.
Kai į tarnybinę komandiruotę vyksta ministerijos kancleris, padalinio vadovas, įstaigos prie ministerijos vadovas, įsakyme (potvarkyje) nurodomas išvykstantį jį komandiruotę pavaduosiantis
asmuo.
Įstaigos prie ministerijos vadovas tarnybinėje komandiruotėje užsienyje numatomo skaityti pranešimo turinį privalo suderinti su viceministru pagal ministro nustatytą administravimo sritį.
Dėl ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų komandiruočių užsienyje, nesančių metiniame komandiruočių plane, susijusių su atliktais kvalifikacijos tobulinimo mokymų viešaisiais pirkimais, įgyvendinant ES lėšomis finansuojamus projektus, sprendžia ir potvarkiu įformina ministerijos kancleris.“
23. Išdėstau 120 punktą taip:
„120. Valstybės tarnautojai ar darbuotojai, grįžę iš tarnybinių komandiruočių Lietuvos Respublikoje ir užsienyje, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas atsiskaito už pavedimo arba užduoties atlikimą padalinio vadovui; padalinių vadovai – ministerijos kancleriui arba ministrui, pateikdami šio reglamento 1 priede nurodytos formos ataskaitą ir Finansų ir turto valdymo skyriui pateikdami atitinkamus dokumentus apie komandiruotės metu patirtas faktines išlaidas. Ministras, grįžęs iš tarnybinės komandiruotės užsienyje, per 5 darbo dienas raštu pateikia Ministrui Pirmininkui komandiruotėje atliko darbo ir užduoties įvykdymo ataskaitą. Valstybės tarnautojai ar darbuotojai, grįžę iš tarnybinių komandiruočių Europos Sąjungos institucijose, pateikia Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintos formos ataskaitą vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 9 d. nutarimo Nr. 21 „Dėl Europos Sąjungos reikalų koordinavimo“ nuostatomis. Grįžus iš tarnybinių komandiruočių užsienyje, šiame punkte minimos ataskaitos kopija pateikiama ir Europos Sąjungos reikalų ir tarptautinių ryšių skyriui.“
24. Įrašau 124 punkte vietoj žodžių „Teisės ir personalo departamentui“ žodžius „Personalo skyriui“.
25. Papildau 2 priedą nauju 8 punktu (ankstesniuosius 8 ir 9 punktus laikau atitinkamai 9 ir 10 punktais):
„8. Kartu vykstantys įstaigos ar institucijos atstovai“ |
|