RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL TIPINĖS BENDROJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIES PATVIRTINIMO
2002 m. vasario 20 d. Nr. 23
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos telekomunikacijų įstatymo (Žin., 1998, Nr. 56-1548) 6 straipsnio 2 dalies 11 punktu, Vyriausybės nutarimu „Dėl Ryšių reguliavimo tarnybos nuostatų ir Ryšių reguliavimo tarnybos tarybos nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2000, Nr. 57-1687) patvirtintų Ryšių reguliavimo tarnybos nuostatų 5.12 punktu ir Ryšių reguliavimo tarnybos tarybos nuostatų 6.6 punktu,
PATVIRTINTA
Ryšių reguliavimo tarnybos prie
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2002 m. vasario 20 d.
įsakymu Nr. 23
TIPINĖ BENDROJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKIMO
SUTARTIS
SUTARTIS Nr. ................................................
__________________ 200__ m. _________ d.
(sutarties sudarymo vieta)
Bendrojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikėjas ___________________ (toliau – Teikėjas),
(pavadinimas, teisinė forma)
________________________________________________________________________________
(buveinės adresas, kodas, PVM mok. kodas, telefonas, faksas, registras)
_______________________________________________________________________________ ,
atstovaujamas įgalioto darbuotojo __________________________________________________ , ir
(pareigos, vardas, pavardė, adresas, telefonas)
_________________________________________________ (toliau – Abonentas), sudarė šią sutartį.
(vardas, pavardė / verslo subjektams pavadinimas, įgaliotasis asmuo)
I. Bendrosios nuostatos
II. SUTARTIES OBJEKTAS
III. APMOKĖJIMO UŽ PASLAUGAS TVARKA
3.1. Šalys susitaria, kad mokesčiai už Paslaugas skaičiuojami, fiksuojant pokalbių trukmę sekundės tikslumu, vadovaujantis Teikėjo paslaugų kainoraščiu.
3.2. Mokestį už praėjusį atsiskaitomąjį laikotarpį suteiktas Paslaugas ir abonentinį mokestį Abonentas turi sumokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos, jeigu sąskaitoje nurodyta vėlesnė diena – iki sąskaitoje nurodytos dienos ir tik už praėjusį atsiskaitomąjį laikotarpį. Laiku neatsiskaičius už Paslaugas, Paslaugų teikimas gali būti sustabdytas Sutarties 6.1 punkte nustatyta tvarka.
3.3. Sąskaitą už praėjusį atsiskaitomąjį laikotarpį suteiktas Paslaugas Abonentui Teikėjas išsiunčia nemokamai Sutartyje nurodytu ar kitu abonento nurodytu adresu ir būdu iki einamojo mėnesio 10 dienos.
3.4. Abonentas, likus 10 dienų iki atsiskaitymo termino, negavęs sąskaitos už praėjusį atsiskaitomąjį laikotarpį suteiktas Paslaugas, privalo apmokėti už suteiktas Paslaugas pagal informaciją, gautą Teikėjo viešai paskelbtu nemokamu telefono numeriu.
IV. Šalių įsipareigojimai
4.1. Teikėjas įsipareigoja:
4.1.1. teikti Abonentui Paslaugas, laikydamasis šioje sutartyje bei Taisyklėse nustatytų reikalavimų ir tvarkos, bei laiku pateikti sąskaitas už atsiskaitomąjį laikotarpį suteiktas Paslaugas;
4.1.2. neapmokestinti pokalbių, trumpesnių negu telefoninių pokalbių laiko apskaitos sistemos pokalbių trukmės fiksavimo paklaidos norma, nurodyta matavimo priemonės – telefoninių pokalbių laiko apskaitos sistemos – tipo tvirtinimo pažymėjime, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliotos institucijos;
4.1.3. užtikrinti teikiamų Paslaugų kokybę, atitinkančią Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus;
4.1.4. užtikrinti, kad Abonentas, prijungęs prie bendrojo fiksuoto telefono ryšio tinklo galinio taško įrangą, atitinkančią Lietuvos Respublikoje galiojančius reikalavimus, galėtų susisiekti su kitu vartotoju, prijungusiu įrangą, atitinkančią Lietuvos Respublikoje galiojančius reikalavimus, prie to paties tinklo kito galinio taško;
4.1.5. užtikrinti, kad jo teikiamos nuotolinio valdymo būdu pasirinktos papildomos paslaugos (jei tokios teikiamos) būtų prieinamos tik panaudojus Abonentui suteiktą slaptažodį, ir suteikti Abonentui galimybę saugiai keisti savo slaptažodį;
4.1.6. nemokamai šalinti visus gedimus Teikėjui priklausančioje telefono ryšių infrastruktūroje Taisyklių nustatyta tvarka;
4.1.7. vykdant planinio remonto ar tinklo rekonstrukcijos darbus, kai laikinai sustabdomas Paslaugų teikimas, pranešti apie tai Abonentui raštu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki darbų pradžios;
4.1.8. išnagrinėti gaunamus prašymus, pasiūlymus ir skundus dėl jo teikiamų Paslaugų ir atsakyti Abonentui per 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos;
4.1.9. priimti iš Abonento mokestį už suteiktas Paslaugas sumokant tiesiogiai Teikėjui grynaisiais pinigais arba per Teikėjo nurodytą banką ar kitą kredito įstaigą – pervedant negrynuosius pinigus Teikėjui. Abonentui pervedant negrynuosius pinigus Teikėjui, su pervedimu susijusias papildomas išlaidas padengia Paslaugų Teikėjas.
4.2. Abonentas įsipareigoja:
4.2.3. apie duomenų, nurodytų šios sutarties 10 punkte, pasikeitimą Abonentas turi raštu informuoti Teikėją ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo įvykusių pasikeitimų atsiradimo dienos;
V. Šalių teisės
5.1. Abonentas turi teisę:
5.1.1. nemokėti abonentinio mokesčio už pirmąjį Paslaugų teikimo mėnesį arba vienašališkai nutraukti sutartį raštu apie tai pranešdamas Teikėjui (šiuo atveju sutarties nutraukimo data laikoma Abonento raštiško pranešimo apie sutarties nutraukimą įteikimo Teikėjui data), jei iki šioje sutartyje nurodyto termino Teikėjas neįrengia abonentinės linijos arba nepradeda teikti paslaugų;
5.1.4. raštu per 3 mėnesius nuo paskutinės apmokėjimui skirtos dienos pareikšti pretenzijas dėl, jo manymu, ginčytino pateiktoje sąskaitoje nurodyto mokesčio;
5.2. Teikėjas turi teisę:
5.2.1. keisti abonento telefono ryšio numerį (kai atliekama bendrojo fiksuotojo telefono ryšio tinklo rekonstrukcija ar keičiamas nacionalinis numeracijos planas), pranešęs per visuomenės informavimo priemones ir individualiai raštu apie tai Abonentui ne vėliau kaip prieš 30 kalendorinių dienų;
5.2.2. be įspėjimo išjungti abonentinę liniją Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų numatytais ekstremalių situacijų atvejais;
VI. Šalių atsakomybė
6.1. Jei Abonentas laiku neapmoka Teikėjui už jam suteiktas Paslaugas ar pažeidžia kitas Sutarties sąlygas, Teikėjas gali sustabdyti Paslaugų teikimą, įspėdamas apie tai Abonentą raštu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki sustabdymo dienos. Sustabdžius Paslaugų teikimą, Abonentas moka abonentinį mokestį. Jei Teikėjo tinklo techninės galimybės leidžia, sustabdžius Paslaugų teikimą Abonentui turi būti užtikrinta galimybė skambinti būtinosios pagalbos ir Teikėjo nemokamais aptarnavimo telefonais ir mėnesį priimti įeinančius skambučius.
6.3. Jei dėl Abonento veiksmų kyla grėsmė visuomenės saugumui, Teikėjo tinklo veikimui, jo vientisumui, patikimumui, paslaugų suderinamumui, duomenų apsaugos užtikrinimui, Abonento veiksmais Teikėjui daroma materialinė žala, neįmanoma pašalinti trikdžių bei atlikti darbus telekomunikacijų tinkle, Teikėjas turi teisę nedelsdamas be perspėjimo laikinai nutraukti Paslaugų teikimą.
6.4. Teikėjas, nepagrįstai sustabdęs ar nutraukęs Paslaugų teikimą, atsako Sutarties 6.7 punkte nustatyta tvarka.
6.5. Jei Abonentas negalėjo naudotis arba naudojosi netinkamos kokybės Teikėjo teikiamomis Paslaugomis ne dėl Abonento kaltės, dėl nesuteiktų Paslaugų ar netinkamos jų kokybės atsiradusią žalą Teikėjas privalo atlyginti Abonentui Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
6.6. Laiku neatsiskaičius už suteiktas Paslaugas, Teikėjas turi teisę pareikalauti sumokėti 0,04% dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
6.7. Jei Abonentas negalėjo naudotis Teikėjo teikiamomis Paslaugomis laikotarpį, ilgesnį, negu nurodyta Taisyklėse, ne dėl Abonento kaltės, abonentinis mokestis už tą laikotarpį nemokamas. Teikėjas privalo sumokėti Abonentui 0,04% dydžio delspinigius nuo paskutinių dviejų mėnesių mokesčio už suteiktas paslaugas bendro mėnesinio mokesčio vidurkio už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
VII. nenugalima jėga (force majeure)
7. Šalis nėra materialiai atsakinga už kokių nors įsipareigojimų vykdymą ar netinkamą įvykdymą, jeigu tai įvyko dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių. Šalys susitaria vadovautis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. patvirtintomis Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėmis.
VIII. sutarties nutraukimas
8.1. Abonentas turi teisę nutraukti sutartį savo iniciatyva, pranešęs apie tai Teikėjui raštu ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki rašte nurodytos Sutarties nutraukimo datos. Sutarties nutraukimas neatleidžia Abonento nuo įsipareigojimo apmokėti Teikėjo Paslaugas, suteiktas iki Sutarties nutraukimo dienos.
8.2. Teikėjas turi teisę nutraukti sutartį apie tai raštu (registruotu laišku) pranešęs Abonentui, jei Abonentas:
8.3. 8.2 punkte nurodytais atvejais Sutartis laikoma nutraukta praėjus mėnesiui nuo pranešimo Abonentui registruotu laišku išsiuntimo dienos.
IX. ginčų sprendimas
X. INFORMACIJA APIE ABONENTĄ IR PASLAUGAS
10.1. Informacija apie Abonentą
Privatus abonentas |
Verslo abonentas |
|
Vardas______________________________ Pavardė_____________________________ Asmens kodas □□□□□□□□□□□ Gyvenamosios vietos adresas |
Pilnas verslo abonento pavadinimas_______ |
|
|
||
Įmonės, įstaigos, organizacijos kodas □□□□□□□ PVM mokėtojo kodas □□□□□□□□□□ Adresas_____________________________ |
||
|
||
Adresas sąskaitoms siųsti (jei skiriasi)______ |
||
|
||
Telefonas____________________________ Faksas______________________________ Elektroninis paštas |
|
|
Adresas sąskaitoms siųsti (jei skiriasi) - |
||
|
|
|
Telefonas____________________________ Faksas______________________________ Elektroninis paštas |
||
Registras____________________________ |
10.2. Informaciją apie abonentą (vardas, pavardė, telefono numeris ir adresas) tretiesiems asmenims:
□ skelbti □ neskelbti skelbti nepilnus duomenis, neskelbiant: □ Pilno vardo
□Adreso
10.5. Abonentas sutinka, kad jo asmens duomenys (telefono numeris, vardas, pavardė) būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais šios sutarties galiojimo laikotarpiu:
□ taip □ ne
XI. baigiamosios nuostatos
11.2. Sutartis gali būti pakeista ar papildyta tik dvišaliu raštišku susitarimu, kuris tampa neatskiriama Sutarties dalimi.
XII. Sutarties priedai
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
XIII. Kitos sąlygos
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
XIV. Sutarties šalys
Abonentas Teikėjas
_______________________________________________
(vardas, pavardė)
_______________________________________________
(atstovo pareigos, jei sutartis su verslo abonentu) (įgalioto darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
_______________________________________________
(parašas) (parašas)
A. V. A. V.
Su Bendrojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo taisyklėmis bei Teikėjo paslaugų kainoraščiu susipažinau:
_____________________ ___________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
______________