LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO

 

2009 m. gruodžio 1 d. Nr. 4-656

Vilnius

 

Vadovaudamasis Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 (Žin., 2008, Nr. 95-3720), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 131-5602), 6, 8 ir 9 punktais, Nacionaline turizmo plėtros 2007–2013 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 944 (Žin., 2007, Nr. 97-3939; 2008, Nr. 82-3253), ir VP3-1.3-ŪM-04-V priemonės „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2009 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. 4-467 (Žin., 2009, Nr. 118-5090):

1. Tvirtinu Valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 1 prioriteto „Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai“ VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 03 (pridedama).

2. Pavedu:

2.1. viešajai įstaigai Lietuvos verslo paramos agentūrai per 15 darbo dienų nuo šio įsakymo įsigaliojimo informuoti į valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos paramos lėšų pagal VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 03 įtrauktus pareiškėjus, kad paraiškos dėl projektų finansavimo iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos paramos lėšų turi būti pateiktos iki šiuo įsakymu nustatytų paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminų pabaigos;

2.2. ūkio viceministrui Arnoldui Burkovskiui kontroliuoti, kaip vykdomas šis įsakymas.

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                  Dainius Kreivys

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2009 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 4-656

 

VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ, SIŪLOMŲ FINANSUOTI PAGAL 2007–2013 M. SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „VIETINĖ IR URBANISTINĖ PLĖTRA, KULTŪROS PAVELDO IR GAMTOS IŠSAUGOJIMAS BEI PRITAIKYMAS TURIZMO PLĖTRAI“ VP3-1.3-ŪM-04-V PRIEMONĘ „TURIZMO INFORMACINIŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR TURIZMO RINKODAROS SKATINIMAS“, SĄRAŠAS NR. 03

 

Eil. Nr.

Projekto pavadinimas

Pareiškėjas

Projekto aprašymas (pagrindinis tikslas, siektini rezultatai)

Preliminari projekto vertė (su PVM), Lt

Projekto finansavimo šaltiniai, Lt

Projekto terminai

Preliminari Europos Sąjungos fondų lėšų suma (iki), Lt

Kiti finansavimo šaltiniai, Lt

Projekto veiklų pradžia

Projekto įgyvendinimo trukmė, mėn.

Paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas (iki)

1.

Konferencinio turizmo reklama užsienio ir Lietuvos sklaidos priemonėse

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje. Siektini rezultatai:

Skatinant konferencinį turizmą Lietuvoje, planuojami pasiekti rezultatai:

1. Organizuoti ir vykdyti reklamines kampanijas, skirtas Vokietijos rinkos kelionių organizatoriams.

2. Organizuoti ir vykdyti elektroninės rinkodaros priemones.

3. Pristatyti Lietuvos turizmo išteklius tarptautinėse parodose IMEX (Frankfurtas) ir EIBTM (Barselona).

4. Organizuoti ir skleisti reklamą, pristatančią turizmo galimybes ir išteklius Lietuvos verslo spaudoje skleisti.

738 790

738 790

0

2010-03

16

2010-02-15

2.

Reklama internetinėse kelionių planavimo sistemose

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje.

Siektini rezultatai:

Įvairiomis kalbomis paskleista Lietuvą ir jos svarbiausius turizmo produktus, turizmo galimybes bei išteklius pristatanti reklama, koncentruojantis trijose populiariose internetinėse kelionių planavimo ir (ar) rezervavimo sistemose, kurių lankytojų srautai didžiausi.

715 905

715 905

0

2010-09

16

2010-07-15

Iš viso

1 454 695

1 454 695

0

 

 

 

 

_________________