LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO
į s a k y m a s
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2012 m. GEGUŽĖS 28 d. ĮSAKYMO Nr. 4-499 „DĖL VALSTYBĖS Planuojamų projektų sąrašo patvirtinimo“ PAKEITIMO
2012 m. liepos 27 d. Nr. 4-771
Vilnius
P a k e i č i u Valstybės planuojamų projektų, finansuojamų pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas“ VP2-2.2-ŪM-03-V priemonę „Asistentas-3“, sąrašą Nr. 04, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2012 m. gegužės 28 d. įsakymu Nr. 4-499 „Dėl valstybės planuojamų projektų sąrašo patvirtinimo“ (Žin., 2012, Nr. 61-3086), ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2012 m. gegužės 28 d. įsakymu Nr. 4-499
(Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2012 m. liepos 27 d. įsakymo Nr. 4-771 redakcija)
Valstybės planuojamų projektų, FINANSUOJAMŲ PAGAL 2007–2013 M. EKONOMIKOS AUGIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 2 PRIORITETO „VERSLO PRODUKTYVUMO DIDINIMAS IR APLINKOS VERSLUI GERINIMAS“
VP2-2.2-ūm-03-v PRIEMONĘ „ASISTENTAS-3“, SĄRAŠAS Nr. 04
Projekto pavadinimas |
Pareiškėjas |
Projekto aprašymas (pagrindinis tikslas, pagrindinės veiklos, jų apimtys ir siektini rezultatai) |
Preliminari projekto vertė, mln. Lt |
Projekto finansavimo šaltiniai, mln. Lt |
Projekto terminai |
|||
Europos Sąjungos fondų suma, iki mln. Lt |
Kiti finansavimo šaltiniai, iki mln. Lt |
Numatoma projekto veiklų įgyvendinimo pradžia |
Preliminari projekto veiklų įgyvendinimo trukmė |
Paraiškos dėl projekto finansavimo pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas |
||||
„Galimybės verslui kurtis ir plėstis“ |
Viešoji įstaiga „Versli Lietuva“ |
Projekto tikslas – skatinti Lietuvos verslumą ir eksporto plėtrą strateginėse rinkose, įgyvendinant renginių ir mokymų organizavimo bei konsultacijų teikimo iniciatyvas.
Pagrindinės veiklos ir jų apimtys: Verslumo skatinimo iniciatyvos, padedant jaunimo verslams kurtis ir plėstis (160 naujų įmonių), formuojant ir vystant aukšto augimo potencialo įmonių ekosistemą (100 naujų įmonių), skatinant jaunų technologinių įmonių kūrimąsi (50), organizuojant verslumo skatinimo renginius (30 renginių), kuriant ir plečiant elektroninius įrankius verslui (10 įrankių, 10 klausimynų). Eksporto skatinimo ir plėtros iniciatyvos, didinant rinkos dalį didžiausiose rinkose bei skverbiantis į naujas rinkas: 219 renginių (parodų, verslo misijų, informacinių renginių, įmonių grupinių eksporto iniciatyvų), 60 konsultacijų įmonėms, 3 atstovai užsienio šalyse. Įmonių konkurencingumo didinimo iniciatyvos, įgyvendinant mokymo, įgūdžių stiprinimo priemones tarptautinės prekybos, rinkodaros ir vadybos srityse (16 seminarų (80 įmonių), 40 vadovų mokymų, 25 rinkodaros konsultacijos).
Siekiami rezultatai: 300 verslo plėtros klausimais konsultuotų verslo subjektų; įgyvendintos 265 rinkodaros priemonės; 60 įmonių, pradėjusių eksportuoti ir (arba) išplėtusių eksportą į naujas rinkas; 310 įkurtų naujų įmonių. |
31,3 |
31,3 |
– |
2012 m. kovo mėn. |
45 mėn. |
iki 2012 m. rugsėjo 1 d. |