LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2008 M. RUGSĖJO 5 D. ĮSAKYMO Nr. 3-323 „DĖL VP2-5.1-SM-02-V PRIEMONĖS „TRANSEUROPINĖS REIKŠMĖS GELEŽINKELIO LINIJŲ MODERNIZAVIMAS IR PLĖTRA, REIKIAMOS INFRASTRUKTŪROS SUKŪRIMAS VIEŠIESIEMS LOGISTIKOS CENTRAMS STEIGTI“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2013 m. spalio 1 d. Nr. 3-513

Vilnius

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. rugsėjo 5 d. įsakymą Nr. 3-323 „Dėl VP2-5.1-SM-02-V priemonės „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 105-4036; 2009, Nr. 54-2148; 2011, Nr. 72-3484, Nr. 121-5732; 2012, Nr. 62-3145):

1. Išdėstau antraštę taip:

DĖL VP2-5.1-SM-02-V PRIEMONĖS „TRANSEUROPINĖS REIKŠMĖS GELEŽINKELIO LINIJŲ MODERNIZAVIMAS IR PLĖTRA, REIKIAMOS INFRASTRUKTŪROS SUKŪRIMAS VIEŠIESIEMS LOGISTIKOS CENTRAMS STEIGTI“ IŠ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO

2. Išdėstau antrąją pastraipą taip:

„t v i r t i n u VP2-5.1-SM-02-V priemonės „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“ iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų finansavimo sąlygų aprašą (pridedama).“

3. Nurodytuoju įsakymu patvirtintame VP2-5.1-SM-02-V priemonės „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“ projektų finansavimo sąlygų apraše:

3.1. Išdėstau pavadinimą taip:

VP2-5.1-SM-02-V PRIEMONĖS „TRANSEUROPINĖS REIKŠMĖS GELEŽINKELIO LINIJŲ MODERNIZAVIMAS IR PLĖTRA, REIKIAMOS INFRASTRUKTŪROS SUKŪRIMAS VIEŠIESIEMS LOGISTIKOS CENTRAMS STEIGTI“ IŠ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠAS

3.2. Išdėstau 1 punktą taip:

1. VP2-5.1-SM-02-V priemonės „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“ iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus ir sąlygas pareiškėjams (partneriams) ir iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšų bendrai finansuojamiems projektams (toliau – projektai) pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos (toliau – EK) 2007 m. liepos 30 d. sprendimu Nr. K(2007)3740, su paskutiniais pakeitimais, padarytais EK 2012 m. liepos 25 d. sprendimu Nr. C(2012)5383 (toliau – Ekonomikos augimo veiksmų programa), 5 prioriteto „Transeuropinių transporto tinklų plėtra“ VP2-5.1-SM-02-V įgyvendinimo priemonę „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“, nurodytą Ekonomikos augimo veiksmų programos priede, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 788 (Žin., 2008, Nr. 95-3721) (toliau – Priemonė). Apraše pateikiama pagrindinė informacija, kurią turi žinoti pareiškėjas (partneris), siekiantis gauti finansavimą iš Sanglaudos fondo viešosios transporto infrastruktūros projektams įgyvendinti, ir vertintojai, kurie atliks projektų vertinimą.“

3.3. Išdėstau 2 punktą taip:

2. Aprašas parengtas vadovaujantis 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1083/2006, nustatančiu bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo bei panaikinančiu Reglamentą (EB) Nr. 1260/1999 (OL 2006 L 210, p. 25) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2012 m. gegužės 22 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 423/2012 (OL 2012 L 133, p. 1) (toliau – Tarybos reglamentas Nr. 1083/2006), Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 (Žin., 2007, Nr. 117-4789) (toliau – Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklės), Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637; 2012, Nr. 90-4698) (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklės), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132) (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės), Metodiniais nurodymais dėl projektų finansavimo sąlygų aprašo ir Metodiniais nurodymais vertintojams dėl projektų atitikties bendriesiems Stebėsenos komiteto patvirtintiems atrankos kriterijams vertinimo, patvirtintais Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861; 2013, Nr. 48-2395), Iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. 1K-195 (Žin., 2010, Nr. 71-3581; 2012, Nr. 138-7073).“

3.4. Išdėstau 5 punktą taip:

5. Pagal šį Aprašą planuojama paskirstyti visą Ekonomikos augimo veiksmų programos priede Priemonės finansavimo plane numatytą projektams galimą skirti finansavimo lėšų sumą.“

3.5. Išdėstau 8 punktą taip:

8. Pagal šį Aprašą įgyvendinami iš ES fondų lėšų bendrai finansuojami valstybės projektai (toliau – valstybės projektai).“

3.6. Išdėstau 10 punktą taip:

10. Susisiekimo ministerija per 5 darbo dienas nuo valstybės projektų sąrašo patvirtinimo (pakeitimo) dienos paskelbia jį ES struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt ir raštu pateikia Transporto investicijų direkcijai (toliau – TID).“

3.7. Išdėstau 14 punktą taip:

14. Pareiškėjas gali būti tik tas, kuris gavo TID pasiūlymą pateikti paraišką finansuoti iš ES fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą (toliau – paraiška) ir atitinka šio Aprašo 3 priedo 7.1 ir 7.2 punktų reikalavimus.“

3.8. Išdėstau 20.3 punktą taip:

20.3. projekto vertė (skaičiuojamoji vertė) apskaičiuota, remiantis Viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių kainos ir kainodaros taisyklių nustatymo metodika, patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. 1S-21 (Žin., 2003, Nr. 22-944; 2008, Nr. 105-4042; 2011, Nr. 101-4768), realiam projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpiui, įvertinant projekto pabrangimą dėl infliacijos;“.

3.9. Išdėstau 28 punktą taip:

28. Projektai turi atitikti Stebėsenos komiteto veiksmų programų, įgyvendinančių Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, įgyvendinimo priežiūrai atlikti, sudaryto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. sausio 22 d. nutarimu Nr. 60 (Žin., 2007, Nr. 10-396; 2008, Nr. 4-133; 2009, Nr. 102-4252; 2010, Nr. 134-6856) (toliau – Stebėsenos komitetas), patvirtintus visus bendruosius ir specialiuosius atitikties projektų atrankos kriterijus. Aprašo 3 priede išvardyti projektui taikomi bendrieji ir specialieji projektų atrankos kriterijai ir vertinimo klausimai ir (arba) teiginiai, pagal kuriuos nustatoma, ar projektas atitinka šiuos kriterijus, pateikiama projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metodika.“

3.10. Išdėstau 33 punktą taip:

33. Projekto tinkamomis finansuoti išlaidomis (toliau – tinkamos finansuoti išlaidos) laikomos išlaidos, atitinkančios Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių ir Aprašo reikalavimus.“

3.11. Išdėstau 35 punktą taip:

35. Projekte turi būti numatytos visos išlaidos, kurios yra tiesiogiai susijusios ir būtinos tam projektui įgyvendinti. Tačiau pagal šį Aprašą bus finansuojamos tik TID įvertintos ir vadovaujantis Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėmis pripažintos tinkamomis finansuoti išlaidos, t. y. nustatyta didžiausia leistina tinkamų finansuoti išlaidų suma. Todėl netinkamas finansuoti išlaidas ir tinkamų finansuoti išlaidų dalį, kurių nepadengia projekto finansavimas, pareiškėjas (partneris) privalo finansuoti pats.“

3.12. Išdėstau 36 punktą taip:

36. Projektui įgyvendinti skirtą finansavimą tiesiogiai gauna tik projekto vykdytojas, kuris atsiskaito su partneriais. Partneriai tiesiogiai finansavimo lėšų negauna. Projekto vykdytojas privalo partneriams skirtą finansavimo sumą pervesti per kaip įmanoma trumpesnį laikotarpį nuo finansavimo lėšų gavimo. Projekto vykdytojas negali naudotis partneriui skirtu finansavimu.“

3.13. Išdėstau 37.3 punktą taip:

37.3. žemės įsigijimo išlaidos, viršijančios 5 procentus visų tinkamų finansuoti išlaidų (infrastruktūros, kurios reikia viešiesiems logistikos centrams steigti, sukūrimo atveju, viršijančios 10 procentų visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų).“

3.14. Išdėstau 38 punktą taip:

38. Jeigu iš projekto bus gaunamos pajamos, kurias įmanoma objektyviai apskaičiuoti iš anksto, projektui prašomo finansavimo suma turi būti mažinama, kaip tai apibrėžta Tarybos reglamento Nr. 1083/2006 55 straipsnio 2 dalyje. Atsižvelgiant į iš projekto numatomą gauti grynųjų pajamų sumą, mažinama EK tinkamų deklaruoti išlaidų suma, nuo kurios skaičiuojama projektui prašomo finansavimo suma. Projekto grynųjų pajamų ir projektui prašomo finansavimo skaičiavimai turi būti atliekami vadovaujantis Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. 1K-195, EK parengtomis Metodinėmis rekomendacijomis dėl Tarybos reglamento Nr. 1083/2006 55 straipsnio: pajamas duodantys projektai (angl. Guidance note on Article 55, Council Regulation (EC) 1083/2006: Revenue Generating Projects), EK parengtu Darbo dokumentu Nr. 4 „Ekonominės naudos analizės atlikimo metodikos gairės“ (angl. Working document No. 4 „Guidance on the methodology for carrying out cost-benefit analysis“) (toliau – Pajamų skaičiavimo metodiniai dokumentai). Šie dokumentai pateikti ES struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt. Tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurią padengia iš projekto gaunamos grynosios pajamos, turi būti finansuojama iš pareiškėjo (partnerio) lėšų.“

3.15. Išdėstau 39 punktą taip:

39. TID ne vėliau kaip prieš 2 mėnesius iki valstybės projektų sąraše nurodytos galutinės paraiškos pateikimo TID dienos projektų sąraše nurodytam projekto pareiškėjui išsiunčia pasiūlymą pateikti paraišką. Pareiškėjui sutikus gali būti nustatomas trumpesnis paraiškų pateikimo terminas.“

3.16. Išdėstau 45 punktą taip:

45. Atsakymo į elektroniniu paštu pateiktą klausimą terminas – ne vėliau kaip 10 darbo dienų, į raštu – ne vėliau kaip 15 darbo dienų nuo klausimo gavimo dienos. Atsakymai į klausimus, kurie gali būti aktualūs daugeliui pareiškėjų, pateikiami interneto svetainėse www.esparama.lt ir www.tid.lt.“

3.17. Išdėstau 46 punktą taip:

46. Teikdamas paraišką pareiškėjas turi pateikti užpildytą paraiškos dėl projekto finansavimo formą (paraiškos bendroji (A) ir specialioji (B) dalys) ir pridėti paraiškos specialiosios (B) dalies 3 priede nurodytus dokumentus. Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies forma yra patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861; 2013, Nr. 48-2395), o paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies forma pateikiama Aprašo 1 priede. Paraiškos bendroji (A) dalis pildoma vadovaujantis Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies pildymo instrukcija, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066, paraiškos specialioji (B) dalis pildoma vadovaujantis Paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies pildymo instrukcija (Aprašo 5 priedas). Paraiškos dėl projekto finansavimo formos elektroninį variantą galima rasti interneto svetainėje www.esparama.lt.“

3.18. Išdėstau 49 punktą taip:

49. Jeigu teikiama paraiška siejasi su kitais pareiškėjo (partnerio) vykdomais projektais pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento, Sanglaudos fondo strategijos 2004–2006 metams ar 2007–2013 metų veiksmų programų prioritetų įgyvendinimo priemones, pareiškėjas paraiškos specialiojoje (B) dalyje ir, jeigu projektas yra didelės apimties, Paramos didelės apimties projektui patvirtinimo paraiškoje turi nurodyti projekto horizontalius ryšius.“

3.19. Išdėstau 54 punktą taip:

54. TID informaciją apie pateiktas paraiškas ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo paraiškų pateikimo termino pabaigos (paskutinės dienos) paskelbia interneto svetainėse www.esparama.lt ir www.tid.lt, nurodydama pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, trumpą projekto aprašymą, paraiškos unikalų kodą ir prašomą lėšų sumą.“

3.20. Išdėstau 60 punktą taip:

60. Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu TID nustato, ar projektas yra tinkamas finansuoti pagal Priemonės ir Aprašo reikalavimus. Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu yra nustatoma projekto atitiktis bendriesiems ir specialiesiems atitikties atrankos kriterijams (Aprašo 3 priedas), didžiausia leistina tinkamų finansuoti išlaidų suma ir didžiausias leistinas skirti projektui lėšų dydis.“

3.21. Išdėstau 66 punktą taip:

66. Jeigu TID projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu nustatyta tinkamų finansuoti išlaidų suma ir didžiausias leistinas skirti lėšų dydis yra mažesnis už paraiškoje pateiktą tinkamų finansuoti išlaidų sumą ir prašomą projektui skirti lėšų dydį, tuomet TID raštu apie tai informuoja pareiškėją ir raštu suderina su pareiškėju, ar jis sutinka įgyvendinti projektą gavęs nustatyto dydžio skiriamų lėšų sumą. Jeigu pareiškėjas nesutinka, paraiška atmetama.“

3.22. Išdėstau 101 punktą taip:

101. Pareiškėjai ir projektų vykdytojai turi teisę apskųsti TID ir (ar) Susisiekimo ministerijos veiksmus arba neveikimą, susijusius su paraiškos vertinimu, sprendimo dėl finansavimo skyrimo priėmimu ir projekto įgyvendinimu, Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.“

3.23. Išdėstau 3 priedo 6.1.1 punktą taip:

6.1.1. Projektas suderinamas su ES viešųjų pirkimų politikos nuostatomis.

Paaiškinimai: būtina įvertinti, ar pareiškėjas yra perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) arba gavęs projekto finansavimo lėšų ja taps; jei taip, tokiu atveju, ar tikėtina, kad projekto veiklų plane numatyta veiklų trukmė nustatyta įvertinant pirkimų terminus. Tais atvejais, kai pareiškėjas ir (arba) partneriai, pateikę paraišką, jau yra įvykdę pirkimus, skirtus projekto veikloms įgyvendinti, arba juos vykdo tinkamumo finansuoti vertinimo metu, būtina įvertinti šių pirkimų tinkamumą, vadovaujantis teisės aktais, reglamentuojančiais vidaus procedūras, ir (arba) ES struktūrinės paramos administravimo procedūrų vadovuose nustatyta tvarka ir apimtimi. Informacijos šaltinis: paraiškos A dalies 7 lentelė, pareiškėjo įstatai ir B dalies 3 priedas (viešųjų pirkimų planas), viešųjų pirkimų dokumentacija.“

3.24. Papildau 3 priedą 7.1.3.6 punktu:

7.1.3.6. įmonėms, perkėlusioms gamybinę veiklą valstybėje narėje arba į kitą valstybę narę, nėra taikoma arba nebuvo taikoma išieškojimo procedūra.

Paaiškinimai: netaikoma.“

3.25. Išdėstau 3 priedo 9.2.5 punktą taip:

9.2.5. Teisingai pritaikyta vienodo dydžio norma (angl. Flat-rate) vadovaujantis Netiesioginių projekto išlaidų nustatymo ir apmokėjimo naudojant vienodo dydžio normą taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. kovo 27 d. įsakymu Nr. 1K-112 (Žin., 2008, Nr. 37-1348; 2013, Nr. 40-1980).

Paaiškinimai: netaikoma.“

3.26. Išdėstau 4 priedą nauja redakcija (pridedama).

 

 

Susisiekimo ministras                                                      Rimantas Sinkevičius

 

VP2-5.1-SM-02-V priemonės „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“ iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų finansavimo sąlygų aprašo

4 priedas

 

PRIEMONĖS ĮGYVENDINIMO RODIKLIŲ MATAVIMO IR SKAIČIAVIMO METODIKA

 

Stebėsenos rodiklio tipas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas

Stebėsenos rodiklio matavimas

Institucija arba juridinis asmuo, atsakingi už informacijos pateikimą Įgyvendinančiajai ir (ar) Tarpinei ir (ar) Vadovaujančiajai institucijoms

matavimo vienetai

skaičiavimo būdas

informacijos šaltinis

laikas

Rezultato

Pastatyti viešųjų logistikos centrų intermodaliniai terminalai

Intermodalinis terminalas – specialiai intermodalinių transporto vienetų/konteinerių (intermodalinių krovinių) perkrovimui iš vienos transporto rūšies į kitą įrengta vieta su visa tam reikalinga įranga: privažiuojamaisiais keliais, krovinių krovimo įrenginiais, jų laikino sandėliavimo aikštelėmis ir kt. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas statybos užbaigimo aktas, kuriame nurodomas pastatytų intermodalinių terminalų skaičius

Skaičius

Sumuojami pastatyti viešųjų logistikos centrų intermodaliniai terminalai

 

Pirminiai šaltiniai:

 

Statybos užbaigimo aktas (rodiklių reikšmės pagal statinio projektą)

 

 

 

Antriniai šaltiniai:

 

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai

 

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas


Produkto

 

Nutiesti nauji ir rekonstruoti esami

TEN-T tinklo geležinkelių

keliai

Rekonstruoto ar kapitališkai suremontuoto esamo ar nutiesto naujo geležinkelio (įskaitant telekomunikacijų, signalizacijos ir elektros teikimo sistemų modernizavimą) ilgis. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas statybos užbaigimo aktas, kuriame nurodomas nutiestų naujų ir rekonstruotų ar kapitališkai suremontuotų esamų TEN-T tinklo geležinkelių kelių ilgis

Kilometrai

Sumuojamas naujai nutiestų, rekonstruotų ar kapitališkai suremontuotų esamų TEN-T tinklo geležinkelio kelių ilgis

Pirminiai šaltiniai:

Statybos užbaigimo aktas (rodiklių reikšmės pagal statinio projektą)

 

Antriniai šaltiniai:

 

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai.

 

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas

 

Intermodaliniuose terminaluose krautų intermodalinių transporto vienetų / konteinerių kiekis per metus

Intermodaliniai transporto vienetai/konteineriai (intermodaliniai kroviniai) – tai tokie kroviniai, kurie vežami viename ir tame pačiame krovimo vienete (konteineryje) ar transporto priemonėje, kuri naudoja paeiliui keletą transporto rūšių, o patys kroviniai, keičiant transporto rūšį, nėra perkraunami. TEU – dvidešimties pėdų standartinio konteinerio ekvivalentas. Rodiklis laikomas pasiektu, kai atliekamas vertinimas, kurio ataskaitoje nurodomas per metus naujai pastatytų viešųjų logistikos centrų intermodaliniuose terminaluose krautų intermodalinių transporto vienetų / konteinerių (intermodalinių krovinių) kiekis

Tūkstančiai TEU

Sumuojamas per metus naujai pastatytų viešųjų logistikos centrų intermodaliniuose terminaluose krautų intermodalinių transporto vienetų / konteinerių kiekis

 

Pirminiai šaltiniai:

 

Projekto vykdytojo vertinimo ataskaita

 

 

 

Antriniai šaltiniai:

 

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai, ataskaita po projekto užbaigimo

 

Praėjus kalendoriniams metams po projekto užbaigimo

 

 

 

Kas ketvirtį

 

 

 

Kas metus

Projekto vykdytojas

 

Įrengtas poligono-metrinis tinklas

Poligonometrinis tinklas – tai stacionarių ir mobilių diagnostikos priemonių visuma, skirta geležinkelių infrastruktūros parametrams kontroliuoti. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas prekių ar paslaugų priėmimo–perdavimo aktas, kuriame nurodomas įrengto stacionaraus poligonometrinio tinklo ilgis

Kilometrai

Skaičiuojamas įrengto poligonometrinio tinklo ilgis

Pirminiai šaltiniai:

Prekių ar paslaugų priėmimo–perdavimo aktas

 

Antriniai šaltiniai:

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas

 

Įrengtas eismo valdymo centras

Eismo valdymo centras – tai centras, kuriame planuojamas ir valdomas traukinių eismas. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas statybos užbaigimo aktas, kuriame nurodomas įrengtų eismo valdymo centrų skaičius

Skaičius

Sumuojami įrengti eismo valdymo centrai

Pirminiai šaltiniai:

Statybos užbaigimo aktas (rodiklių reikšmės pagal statinio projektą)

 

Antriniai šaltiniai:

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas

 

Parengti techniniai projektai

Techninis projektas – projekto pirmasis ir pagrindinis etapas, rengiamas kaip vientisas dokumentas, kuriuo nustatomi projektuojamo statinio esminiai, funkciniai (paskirties), architektūros (estetiniai), technologijos, techniniai, ekonominiai, kokybės reikalavimai ir kiti jo rodikliai ir charakteristikos. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas paslaugų priėmimo–perdavimo aktas, kuriame nurodomas parengtų techninių projektų skaičius

Skaičius

Sumuojami parengti techniniai projektai

Pirminiai šaltiniai:

Paslaugų priėmimo–perdavimo aktas

 

Antriniai šaltiniai:

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas

 

Elektrifikuoti geležinkelių ruožai

Elektrifikuoti geležinkelių ruožai – tai geležinkelio ruožai, kuriuose yra įrengtas kontaktinis elektros tinklas ir galima naudoti elektrinius lokomotyvus keleiviams ir kroviniams pervežti. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas statybos užbaigimo aktas, kuriame nurodomas įrengtų elektrifikuotų geležinkelio ruožų ilgis

Kilometrai

Skaičiuojami įrengtų elektrifikuotų geležinkelio ruožų ilgiai

Pirminiai šaltiniai:

Statybos užbaigimo aktas (rodiklių reikšmės pagal statinio projektą)

 

Antriniai šaltiniai:

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas

 

_________________