LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2004 M. LAPKRIČIO 16 D. ĮSAKYMO Nr. V-812 „DĖL PRIVALOMOJO SVEIKATOS DRAUDIMO FONDO BIUDŽETO LĖŠŲ PASKIRSTYMO TERITORINĖMS LIGONIŲ KASOMS PAGAL GYVENTOJŲ SKAIČIŲ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. vasario 8 d. Nr. V-115
Vilnius
Siekdamas efektyviau naudoti Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšas ir užtikrinti, kad Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos ir teritorinių ligonių kasų nepaskirstytos Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšos būtų skaidriai skiriamos asmens sveikatos priežiūros įstaigų, sudariusių sutartis su teritorinėmis ligonių kasomis, išlaidoms apmokėti bei sklandžiai įgyvendinti 2010 m. kovo 14 d. valstybinio audito ataskaitos Nr. FA-P-10-13-6 „Dėl Valstybinėje ligonių kasoje prie Sveikatos apsaugos ministerijos atlikto finansinio (teisėtumo) audito rezultatų“ išvadas ir rekomendacijas,
pakeičiu Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų paskirstymo teritorinėms ligonių kasoms pagal gyventojų skaičių tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. lapkričio 16 d. įsakymu Nr. V-812 „Dėl Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų paskirstymo teritorinėms ligonių kasoms pagal gyventojų skaičių tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 168-6205; 2006, Nr. 118-4518; 2007, Nr. 22-851; 2009, Nr. 46-1872, Nr. 159-7221; 2010, Nr. 22-1021, Nr. 97-5039, Nr. 108-5571):
1. Išdėstau 8 punktą taip:
2. Išdėstau 9 punktą taip:
3. Išdėstau 10 punktą taip:
„10. Aprašo 8 ir 9 punkte numatytos nepaskirstytos PSDF biudžeto lėšos gali būti skiriamos ASPĮ, sudariusių sutartis su TLK, išlaidoms apmokėti, kai:
10.1. suteikiama daugiau specializuotų ambulatorinių, priėmimo-skubiosios pagalbos, dienos stacionaro, dienos chirurgijos, stebėjimo, trumpalaikio gydymo, slaugos ir palaikomojo gydymo, paliatyviosios pagalbos, slaugos namuose, pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros skatinamųjų bei priverstinio gydymo paslaugų, nei numatyta TLK ir ASPĮ sutartyje;
10.2. suteikiama daugiau asmens sveikatos priežiūros paslaugų, nei numatyta TLK ir ASPĮ, priklausančios kitos TLK veiklos zonai, sutartyje;
10.3. suteikiama daugiau stacionarinių paslaugų, nei numatyta TLK ir ASPĮ sutartyje:
10.4. nustatoma didesnė teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų bazinė kaina ir (ar) balo vertė;
10.7. dėl ASPĮ (paslaugų) restruktūrizavimo ir dėl sveikatos priežiūros įstaigų tinklo optimizavimo padidėjusių pacientų srautų didinamas gyventojus aptarnaujančių budinčių GMP brigadų skaičius arba padaugėja pacienčių pervežimų iš namų į ASPĮ ir iš vienos ASPĮ į kitą ASPĮ dėl normalaus ar gresiančio priešlaikinio gimdymo bei dėl patologijos laikotarpiu po gimdymo;
10.8. priimamas sprendimas nemažinti ASPĮ sutartinių sumų, sumažėjusių dėl keičiamos asmens sveikatos priežiūros paslaugų išlaidų apmokėjimo tvarkos;