LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2004 M. LAPKRIČIO 16 D. ĮSAKYMO Nr. V-812 „DĖL PRIVALOMOJO SVEIKATOS DRAUDIMO FONDO BIUDŽETO LĖŠŲ PASKIRSTYMO TERITORINĖMS LIGONIŲ KASOMS PAGAL GYVENTOJŲ SKAIČIŲ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2011 m. vasario 8 d. Nr. V-115

Vilnius

 

 

Siekdamas efektyviau naudoti Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšas ir užtikrinti, kad Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos ir teritorinių ligonių kasų nepaskirstytos Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšos būtų skaidriai skiriamos asmens sveikatos priežiūros įstaigų, sudariusių sutartis su teritorinėmis ligonių kasomis, išlaidoms apmokėti bei sklandžiai įgyvendinti 2010 m. kovo 14 d. valstybinio audito ataskaitos Nr. FA-P-10-13-6 „Dėl Valstybinėje ligonių kasoje prie Sveikatos apsaugos ministerijos atlikto finansinio (teisėtumo) audito rezultatų“ išvadas ir rekomendacijas,

pakeičiu Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų paskirstymo teritorinėms ligonių kasoms pagal gyventojų skaičių tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. lapkričio 16 d. įsakymu Nr. V-812 „Dėl Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų paskirstymo teritorinėms ligonių kasoms pagal gyventojų skaičių tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 168-6205; 2006, Nr. 118-4518; 2007, Nr. 22-851; 2009, Nr. 46-1872, Nr. 159-7221; 2010, Nr. 22-1021, Nr. 97-5039, Nr. 108-5571):

1. Išdėstau 8 punktą taip:

8. VLK gali nepaskirstyti iki 1,5 procento PSDF biudžeto lėšų, kurios, suderinus su Sveikatos apsaugos ministerija, gali būti skiriamos asmens sveikatos priežiūros įstaigų (toliau – ASPĮ), sudariusių sutartis su TLK, išlaidoms apmokėti.“

2. Išdėstau 9 punktą taip:

9. TLK gali nepaskirstyti iki 1,5 procento TLK biudžeto lėšų, kurios, suderinus su VLK, gali būti skiriamos ASPĮ, sudariusių sutartis su TLK, išlaidoms apmokėti.“

3. Išdėstau 10 punktą taip:

10. Aprašo 8 ir 9 punkte numatytos nepaskirstytos PSDF biudžeto lėšos gali būti skiriamos ASPĮ, sudariusių sutartis su TLK, išlaidoms apmokėti, kai:

10.1. suteikiama daugiau specializuotų ambulatorinių, priėmimo-skubiosios pagalbos, dienos stacionaro, dienos chirurgijos, stebėjimo, trumpalaikio gydymo, slaugos ir palaikomojo gydymo, paliatyviosios pagalbos, slaugos namuose, pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros skatinamųjų bei priverstinio gydymo paslaugų, nei numatyta TLK ir ASPĮ sutartyje;

10.2. suteikiama daugiau asmens sveikatos priežiūros paslaugų, nei numatyta TLK ir ASPĮ, priklausančios kitos TLK veiklos zonai, sutartyje;

10.3. suteikiama daugiau stacionarinių paslaugų, nei numatyta TLK ir ASPĮ sutartyje:

10.3.1. įvyksta ASPĮ paslaugų persiskirstymas;

10.3.2. padidėja paslaugų kiekis dėl aplinkybių, kurių negalima buvo numatyti TLK ir ASPĮ sutarties pasirašymo metu (dėl stichinių nelaimių, masinių gaisrų, epidemijų ir pan.);

10.4. nustatoma didesnė teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų bazinė kaina ir (ar) balo vertė;

10.5. priimamas sprendimas šalies mastu padidinti tam tikrų kompensuojamųjų paslaugų kiekį;

10.6. numatoma apmokėti naujų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo išlaidas;

10.7. dėl ASPĮ (paslaugų) restruktūrizavimo ir dėl sveikatos priežiūros įstaigų tinklo optimizavimo padidėjusių pacientų srautų didinamas gyventojus aptarnaujančių budinčių GMP brigadų skaičius arba padaugėja pacienčių pervežimų iš namų į ASPĮ ir iš vienos ASPĮ į kitą ASPĮ dėl normalaus ar gresiančio priešlaikinio gimdymo bei dėl patologijos laikotarpiu po gimdymo;

10.8. priimamas sprendimas nemažinti ASPĮ sutartinių sumų, sumažėjusių dėl keičiamos asmens sveikatos priežiūros paslaugų išlaidų apmokėjimo tvarkos;

10.9. įgyvendinant trečiąjį restruktūrizavimo etapą ASPĮ skiriamos tikslinės lėšos, siekiant užtikrinti tam tikrų paslaugų teikimą pacientams.“

 

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                                           RAIMONDAS ŠUKYS