LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL MIŠKO GENETINIŲ IŠTEKLIŲ, SĖKLŲ IR SODMENŲ TARNYBOS, MIŠKO SANITARINĖS APSAUGOS TARNYBOS, VALSTYBINĖS MIŠKOTVARKOS TARNYBOS IR VALSTYBINĖS APLINKOS APSAUGOS INSPEKCIJOS REORGANIZAVIMO

 

2009 m. rugpjūčio 3 d. Nr. D1-464

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) Antrosios knygos VIII skyriumi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymu (Žin., 1995, Nr. 104-2322) ir Biudžetinių įstaigų reorganizavimo ir likvidavimo tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. gegužės 10 d. nutarimu Nr. 554 (Žin., 1996, Nr. 46-1120):

1. Reorganizuoju nuo 2010 m. sausio 1 d. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybą, Miško sanitarinės apsaugos tarnybą ir Valstybinę miškotvarkos tarnybą sujungimo būdu, ir Valstybinę aplinkos apsaugos inspekciją skaidymo ir sujungimo būdu (atskiriant Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos Miškų kontrolės skyrių ir sujungiant jį su reorganizuojamomis Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnyba, Miško sanitarinės apsaugos tarnyba ir Valstybine miškotvarkos tarnyba) įsteigiant naują biudžetinę įstaigą Valstybinę miškų tarnybą.

2. Tvirtinu Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimo projektą (sąlygas) (toliau – Reorganizavimo projektas) (pridedama).

3. Tvirtinu Valstybinės miškų tarnybos nuostatus (pridedama).

4. Sudarau šios sudėties Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimo komisiją reorganizavimo projektui įgyvendinti (toliau – Reorganizavimo komisija):

Valdas Vaičiūnas – Aplinkos ministerijos Miškų departamento direktorius, komisijos pirmininkas;

Donatas Dudutis – Aplinkos ministerijos Miškų departamento Miškų ūkio plėtros skyriaus vedėjas, komisijos pirmininko pavaduotojas.

Nariai:

Daiva Brazauskienė – Valstybinės miškotvarkos tarnybos vyriausioji specialistė (juristė);

Kęstutis Česnavičius – Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos viršininkas;

Andrius Kuliešis – Valstybinės miškotvarkos tarnybos direktorius;

Ramūnas Lydis – Aplinkos ministerijos Miškų departamento Miškų ūkio plėtros skyriaus vyriausiasis specialistas;

Danutė Mačiokaitė – Aplinkos ministerijos Finansų skyriaus vedėja;

Irena Sabaliūtė – Aplinkos ministerijos Teisės ir personalo departamento Teisėkūros skyriaus vedėja;

Raimondas Sakalauskas – Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos viršininkas;

Paulius Zolubas – Miško sanitarinės apsaugos tarnybos direktorius.

5. Įpareigoju Reorganizavimo komisiją:

5.1. Reorganizavimo projektą ne vėliau kaip pirmą jo viešo paskelbimo dieną pateikti Juridinių asmenų registro tvarkytojui;

5.2. užtikrinti reorganizavimo projekto įgyvendinimą laiku;

5.3. formuojant 2010 m. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos biudžetą, numatyti reikalingas lėšas;

5.4. iki 2009 m. gruodžio 28 d. pateikti aplinkos ministrui informaciją apie reorganizavimo projekto įgyvendinimą;

5.5. pranešti nustatyta tvarka kreditoriams informaciją raštu apie Reorganizavimo projektą.

6. Pavedu Aplinkos ministerijos Teisės ir personalo departamento Personalo skyriaus vedėjui Krizantui Liaudanskiui, vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka, pranešti Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos viršininkui K. Česnavičiui, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos direktoriui P. Zolubui ir Valstybinės miškotvarkos tarnybos direktoriui A. Kuliešiui apie jų pareigybių panaikinimą.

7. Pavedu Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos viršininkui K. Česnavičiui, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos direktoriui P. Zolubui ir Valstybinės miškotvarkos tarnybos direktoriui A. Kuliešiui:

7.1. vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) ir Lietuvos Respublikos darbo kodekso (Žin., 2002, Nr. 64-2569) nustatyta tvarka, pranešti savo vadovaujamų įstaigų valstybės tarnautojams ir kitiems darbuotojams apie numatomą darbo sąlygų pasikeitimą arba atleidimą iš darbo;

7.2. iki 2009 m. spalio 5 d. savo vadovaujamose įstaigose atlikti finansinės atskaitomybės ir materialinio aprūpinimo auditą.

8. Pavedu Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos viršininkui Raimondui Sakalauskui, vadovaujantis Valstybės tarnybos įstatymo ir Darbo kodekso nustatyta tvarka, pranešti Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos Miškų kontrolės skyriaus valstybės tarnautojams ir kitiems šio skyriaus darbuotojams apie numatomą darbo sąlygų pasikeitimą arba galimą atleidimą iš darbo.

9. Pavedu Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos kancleriui iki 2009 m. gruodžio 15 d. organizuoti konkursą dėl Valstybinės miškų tarnybos vadovo priėmimo į pareigas.

10. Nustatau, kad šio įsakymo 3 punktas įsigalioja 2010 m. sausio 1 d.

11. Pripažįstu netekusiais galios 2010 m. sausio 1 d.:

11.1. Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. sausio 5 d. įsakymą Nr. D1-4 „Dėl Valstybinės miškotvarkos tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos ir Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 5-162);

11.2. Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2009 m. balandžio 10 d. įsakymą Nr. D1-163 „Dėl Valstybinės miškotvarkos tarnybos struktūros patvirtinimo“;

11.3. Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2009 m. birželio 18 d. įsakymą Nr. D1-339 „Dėl Miško sanitarinės apsaugos tarnybos organizacinės struktūros patvirtinimo“;

11.4. Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. lapkričio 20 d. įsakymą Nr. D1-540 „Dėl Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos organizacinės struktūros patvirtinimo“.

 

 

Aplinkos ministras                                                        Gediminas Kazlauskas

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2009 m. liepos 31 d. raštu Nr. (1.16-0203)-5K-09121085-6K-0907669


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2009 m. rugpjūčio 3 d. įsakymu Nr. D1-464

 

Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimo projektas (SĄLYGOS)

 

1. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimo projektas (sąlygos) (toliau – Projektas) reglamentuoja Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos įsteigtų biudžetinių įstaigų Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos reorganizavimą sujungimo būdu, ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimą skaidymo ir sujungimo būdu (atskiriant Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos Miškų kontrolės skyrių ir sujungiant jį su reorganizuojamomis Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnyba, Miško sanitarinės apsaugos tarnyba ir Valstybine miškotvarkos tarnyba), nuo 2010 m. sausio 1 d. į Valstybinę miškų tarnybą. Projektas parengtas siekiant tobulinti Aplinkos ministerijos sistemos valstybės valdymo institucijų, įgyvendinančių joms įstatymais ir kitais teisės aktais pavestus vykdyti uždavinius ir funkcijas, darbą ir organizuoti jį atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008–2012 metų programos įgyvendinimo priemonių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. vasario 25 d. nutarimu Nr. 189 (Žin., 2009, Nr. 33-1268), 3 lentelės „Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008–2012 metų veiklos strategijos nuostatų įgyvendinimo priemonės“ XV skyriaus 488 nuostatos 1.1 priemonę.

2. Projektas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) Antrosios knygos VIII skyriumi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymu (Žin., 1995, Nr. 104-2322) ir Biudžetinių įstaigų reorganizavimo ir likvidavimo tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. gegužės 10 d. nutarimu Nr. 554 (Žin., 1996, Nr. 46-1120), nuostatomis.

3. Reorganizuojamos įstaigos:

3.1. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnyba:

3.1.1. adresas – Liepų g. 2, Girionių k., Kauno r. sav., Lietuvos Respublika;

3.1.2. biudžetinės įstaigos kodas – 300077284, įregistravimo data – 2005 m. sausio 3 d., įregistravimo Nr. 050085;

3.1.3. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos biudžetinių lėšų sąskaitos Nr. LT20 4010 0425 0045 0890 (biudžeto lėšų), Nr. LT43 4010 0425 0042 0891 (specialiųjų lėšų), Nr. LT61 4010 0425 0049 0892 (pavedimų lėšų), Nr. LT61 4010 0425 0049 0892 (valiutinė), LT74 4010 0425 0096 0623 (kitų piniginių lėšų), Nr. LT74 4010 0425 0096 0623 (baudų) ir mokėjimo kortelė Nr. LT72 4010 0425 0176 2558 yra AB DnB NORD banke, banko kodas 40100. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojo kodas – 2526.

3.2. Miško sanitarinės apsaugos tarnyba:

3.2.1. adresas – Liepų g. 2, Girionių k., Kauno r. sav., Lietuvos Respublika;

3.2.2. biudžetinės įstaigos registravimo kodas – 288784550, įregistravimo data – 2003 m. sausio 2 d., įregistravimo Nr. 068084;

3.2.3. Miško sanitarinės apsaugos tarnybos biudžetinių lėšų sąskaitos – Nr. LT84 4010 0425 0000 0046 (biudžeto lėšų), Nr. LT61 4010 0425 0000 0266 (pavedimų lėšų), Nr. LT89 4010 0425 0077 9157 (specialiųjų lėšų) ir Nr. LT38 4010 0425 0087 9112 (kitų lėšų) – yra AB DnB NORD banke, banko kodas 40100. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojo kodas – 2418.

3.3. Valstybinė miškotvarkos tarnyba:

3.3.1. adresas – Pramonės pr. 11A, Kaunas, Lietuvos Respublika;

3.3.2. biudžetinės įstaigos registravimo kodas 188784364, įregistravimo data – 2003 m. sausio 2 d., įregistravimo Nr.075837;

3.3.3. Valstybinės miškotvarkos tarnybos biudžetinių lėšų sąskaitos – Nr. LT05 4010 0425 0007 0047 (daugiavaliutinė biudžeto lėšų), Nr. LT15 4010 0425 0006 0264 (specialiųjų lėšų), Nr. LT38 4010 0425 0003 0265 (pavedimų lėšų) ir Nr. LT72 4010 0425 0088 7036 (daugiavaliutinė kitų lėšų), mokėjimo kortelės „VISA Electron verslo“ Nr. LT90 4010 0425 0057 2529 ir virtualioji „Master Card (ERA)“ Nr. LT46 4010 0425 0180 5415 – yra banke AB DnB NORD banke, banko kodas 40100. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojo kodas – 2420.

3.4. Valstybinė aplinkos apsaugos inspekcija:

3.4.1. teisinė forma – valstybės biudžetinė įstaiga;

3.4.2. buveinė – A. Juozapavičiaus g. 9, 09311 Vilnius;

3.4.3. juridinio asmens kodas – 188709130;

3.4.4. duomenys apie juridinį asmenį kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre , įregistravimo data – 1998 m. sausio 19 d.;

3.4.5. sąskaitos: projektų – AB DnB NORD bankas LT534010042400338342, pavediminė – AB DnB NORD bankas LT61 4010 0424 0009 0169, pavediminė – AB DnB NORD bankas LT65 4010 0424 0117 1647, biudžetinė – LT69 4010 0424 0001 0097, baudų – AB DnB NORD bankas LT90 4010 0424 0004 0177;

4. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimo tikslas ir būdas:

4.1. Reorganizavimo tikslas – tobulinti Aplinkos ministerijos sistemos institucijų valstybinį valdymą įgyvendinant Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos priemones, mažinant valdymo išlaidas, optimizuojant biudžetinių įstaigų skaičių, sukoncentruojant jų funkcijų atlikimą vienoje įstaigoje, racionaliai panaudojant materialinius ir finansinius išteklius pavestiems uždaviniams ir funkcijoms vykdyti;

4.2. Reorganizavimo būdas – Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos ir Valstybinę miškotvarkos tarnybos reorganizavimas sujungimo būdu, ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimas skaidymo ir sujungimo būdu (atskiriant Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos Miškų kontrolės skyrių (6 pareigybės) ir sujungiant jį su reorganizuojamomis Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnyba, Miško sanitarinės apsaugos tarnyba ir Valstybine miškotvarkos tarnyba) įsteigiant naują biudžetinę įstaigą Valstybinę miškų tarnybą. Pasibaigiantys po reorganizavimo juridiniai asmenys – Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnyba, Miško sanitarinės apsaugos tarnyba ir Valstybinė miškotvarkos tarnyba (jų steigėja – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija).

5. Reorganizavimo pagrindimas – institucinės sistemos optimizavimas ir tobulinimas, organizacinės struktūros, atitinkančios optimalų valdymo ir veiklos koordinavimo modelį su aiškiai apibrėžtais struktūrinių padalinių uždaviniais, funkcijomis ir atsakomybe, paskirstymas ir panaudojimas, administracinių valdymo kaštų sumažinimas, vieningos valstybės miškų ūkio politikos visų nuosavybės formų miškuose ir visų šalies miškų būklės, naudojimo, atkūrimo ir apsaugos kontrolės užtikrinimas. Reorganizavimo metu turės būti užtikrintas vykdomų uždavinių ir funkcijų tęstinumas ir minimalios reorganizavimo sąnaudos.

6. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos Miškų kontrolės skyriaus funkcijas nuo 2010 m. sausio 1 d. vykdys Valstybinė miškų tarnyba.

7. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimo metu vykdomos tokios priemonės:

7.1. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos Miškų kontrolės skyriaus darbuotojų įspėjimas teisės aktų nustatyta tvarka apie darbo sąlygų pasikeitimą ir galimą atleidimą:

7.1.1. iki 2009 m. rugsėjo 1 d. valstybės tarnautojų ir kitų darbuotojų, turinčių teisės aktų nustatytų garantijų (Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 43 straipsnis, Lietuvos Respublikos darbo kodekso 129, 130, 135, 138 straipsniai);

7.1.2. iki 2009 m. lapkričio 1 d. valstybės tarnautojų ir kitų darbuotojų, neturinčių teisės aktų nustatytų garantijų (Valstybės tarnybos įstatymo 43 straipsnis, Darbo kodekso 129, 130, 135, 138 straipsniai);

7.2. konkurso organizavimas į Valstybinės miškų tarnybos vadovo pareigas – iki 2009 m. gruodžio 15 d.;

7.3. Valstybinės miškų tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skyrimas (perkėlimas) į pareigas nuo 2010 m. sausio 1 d.;

7.4. Kita su reorganizavimu susijusi veikla:

7.4.1. reorganizuojamų įstaigų turto inventorizavimas 2009 m. gruodžio 31 d. duomenimis;

7.4.2. reorganizuojamų įstaigų sudarytų sutarčių peržiūrėjimas ir teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais pranešimas kreditoriams apie reorganizuojamų įstaigų įsipareigojimų perdavimą naujai įstaigai Valstybinei miškų tarnybai;

7.4.3. susijusių su reorganizavimu keistinų teisės aktų projektų parengimas iki 2009 m. lapkričio 1 d.;

7.4.4. teisinė Valstybinės miškų tarnybos registracija valstybės įmonėje Registrų centre, bankuose turimų sąskaitų perregistravimas iki 2010 m. sausio 4 d.;

7.4.5. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos ir Valstybinės miškotvarkos tarnybos turto ir dokumentacijos perdavimas Valstybinei miškų tarnybai nuo perregistravimo momento;

7.4.6. reorganizuotos įstaigos iškabų, antspaudų, pažymėjimų, blankų ir kt. pagaminimas iki 2010 m. sausio 1 d.;

7.4.7. suinteresuotų Lietuvos Respublikos ir užsienio valstybių institucijų informavimas apie reorganizuotos įstaigos rekvizitų pasikeitimus iki 2010 m. sausio 5 d.

8. Turto įvertinimas.

Reorganizuojamų Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos ir Valstybinės miškotvarkos tarnybos turtas įvertinamas pagal šių įstaigų faktinius buhalterinės apskaitos duomenis 2009 m. gruodžio 31 d.

Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos ir Valstybinės miškotvarkos tarnybos valdymo organizavimo, finansinės atskaitomybės ir materialinio aprūpinimo auditas ar kiti patikrinimai nebuvo atlikti.

8.1. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos valdomo turto vertė 2009 m. birželio 1 d. pagal atskaitomybės duomenis sudarė 1647 tūkst. Lt, iš šios sumos:

ilgalaikis turtas – 1528,7 tūkst. Lt,

trumpalaikis turtas – 106,0 tūkst. Lt,

materialinės atsargos – 4,1 tūkst. Lt,

piniginės lėšos – 7,0 tūkst. Lt,

debitorinis įsiskolinimas – 1,2 tūkst. Lt,

išsinuomotas ilgalaikis turtas – 0,0 tūkst. Lt ir trumpalaikis turtas – 0,0 tūkst. Lt;

8.2. Miško sanitarinės apsaugos tarnybos valdomo turto vertė 2009 m. birželio 1 d. pagal atskaitomybės duomenis sudarė 1004,9 tūkst. Lt, iš šios sumos:

ilgalaikis turtas – 925,8 tūkst. Lt,

trumpalaikis turtas – 65,5 tūkst. Lt,

materialinės atsargos – 13,4 tūkst. Lt,

piniginės lėšos – 0,2 tūkst. Lt,

debitorinis įsiskolinimas – 0,0 tūkst. Lt,

išsinuomotas ilgalaikis turtas 0,0 tūkst. Lt ir trumpalaikis turtas – 0,0 tūkst. Lt;

8.3. Valstybinės miškotvarkos tarnybos valdomo turto vertė 2009 m. birželio 1 d. pagal atskaitomybės duomenis sudarė 5623,6 tūkst. Lt, iš šios sumos:

ilgalaikis turtas – 4490,4 tūkst. Lt,

trumpalaikis turtas – 283,9 tūkst. Lt,

materialinės atsargos – 2,1 tūkst. Lt,

piniginės lėšos – 783,4 tūkst. Lt,

debitorinis įsiskolinimas – 63,8 tūkst. Lt,

išsinuomotas ilgalaikis turtas – 0,0 tūkst. Lt ir trumpalaikis turtas – 0,0 tūkst. Lt.

9. Turto perėmimas.

Šio projekto 9 punkte nurodytą turtą, taip pat visus Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos ir Valstybinės miškotvarkos tarnybos archyvus, apskaitos ir finansinės atskaitomybės ir kitą dokumentaciją, atitinkamas teises ir prievoles įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka nuo perregistravimo momento pagal 2009 m. gruodžio 31 d. buhalterinės apskaitos duomenis perima Valstybinė miškų tarnyba.

10. Reorganizuojamų įstaigų pareigybių skaičius ir darbo užmokesčio fondas (su socialinio draudimo mokesčiu) iki reorganizavimo:

10.1. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos pareigybių skaičius – 19 pareigybių, darbo užmokesčio fondas (su socialinio draudimo mokesčiu) – 842,5 tūkst. Lt.

10.2. Miško sanitarinės apsaugos tarnybos pareigybių skaičius – 9 pareigybės, darbo užmokesčio fondas (su socialinio draudimo mokesčiu) – 460,3 tūkst. Lt.

10.3. Valstybinės miškotvarkos tarnybos pareigybių skaičius – 40 pareigybių, darbo užmokesčio fondas (su socialinio draudimo mokesčiu) – 1936,4 tūkst. Lt.

11. Planuojamos pareigybės:

Valstybinė miškų tarnyba

Administracija (vadovybė) – 3 pareigybės;

Miškų kadastro skyrius – 10 pareigybių;

Nacionalinės miškų inventorizacijos skyrius – 11 pareigybių;

Miškotvarkos, miško naudojimo ir miškų ūkio statistikos skyrius – 7 pareigybės;

Informatikos skyrius – 5 pareigybės;

Miško genetinių išteklių skyrius – 8 pareigybės;

Miško sėklų ir sodmenų kokybės skyrius – 6 pareigybės;

Miško sanitarinės apsaugos skyrius – 7 pareigybės;

Miškų kontrolės skyrius – 6 pareigybės;

Bendrųjų reikalų skyrius – 4 pareigybės.

Iš viso: 67 pareigybės.

12. Turto paskirstymas ir prievolių perėmimas. Po reorganizavimo Valstybinė miškų tarnyba perima šio Projekto 9 punkte nurodytą turtą, atitinkamas Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos Miškų kontrolės skyriaus teises ir prievoles ir užtikrina nepertraukiamą reorganizuojamų įstaigų uždavinių ir funkcijų vykdymą.

13. Apskaitos ir finansinės atskaitomybės dokumentų priėmimas saugoti:

13.1. Perdavimo ir priėmimo aktai pasirašomi pagal 2010 m. sausio 4 d. buhalterinės apskaitos duomenis.

13.2. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos ir Valstybinės miškotvarkos tarnybos turto, archyvų ir dokumentacijos Valstybinei miškų tarnybai perdavimo ir priėmimo aktus pasirašo:

13.2.1. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos: šios tarnybos viršininkas arba jo įgaliotas asmuo ir Aplinkos ministerijos kancleris ar jo įgaliotas asmuo;

13.2.2. Miško sanitarinės apsaugos tarnybos: šios tarnybos direktorius arba jo įgaliotas asmuo ir Aplinkos ministerijos kancleris ar jo įgaliotas asmuo;

13.2.3. Valstybinės miškotvarkos tarnybos: šios tarnybos direktorius arba jo įgaliotas asmuo ir Aplinkos ministerijos valstybės sekretorius ar jo įgaliotas asmuo.

14. Reorganizuojamos įstaigos uždaviniai.

Svarbiausieji Valstybinės miškų tarnybos uždaviniai ir funkcijos yra nustatyti šios tarnybos nuostatuose.

15. Reorganizavimo laikotarpiu Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimo komisija turi teisę:

15.1. Rengti dokumentų, susijusių su Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimu, projektus.

15.2. Gauti ir teikti informaciją apie veiklą, susijusią su Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos, Valstybinės miškotvarkos tarnybos ir Valstybinės aplinkos apsaugos inspekcijos reorganizavimu.

16. Miško genetinių išteklių, sėklų ir sodmenų tarnybos, Miško sanitarinės apsaugos tarnybos ir Valstybinės miškotvarkos tarnybos antspaudai, pasirašius turto ir dokumentacijos perdavimo–priėmimo aktus, teisės aktų nustatyta tvarka sunaikinami.

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2009 m. rugpjūčio 3 d. įsakymu Nr. D1-464

 

VALSTYBINĖS MIŠKŲ TARNYBOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Valstybinė miškų tarnyba (toliau – Tarnyba) yra biudžetinė įstaiga, pagal kompetenciją tvarkanti Lietuvos Respublikos miškų valstybės kadastrą, miškų informacinę sistemą, vykdanti visos Lietuvos miškų inventorizaciją atrankos metodu ir renkanti miškų ūkio statistinius duomenis, atliekanti miškų būklės stebėseną šalies miškuose, kontroliuojanti valstybinių ir privačių miškų būklę, miško naudojimą ir atkūrimą valstybės lygiu, vertinanti miškų inventorizaciją ir miškotvarkos projektus miško valdos ir šalies lygiu, vykdanti valstybinių ir privačių miškų valstybinės kontrolės priežiūrą, siekianti užtikrinti gerą Lietuvos miškų būklę ir tvarų miško ekosistemos funkcionavimą visų nuosavybės formų miškuose, šalies miško genetinių išteklių kaupimą, išsaugojimą, tyrimą ir jų racionalų naudojimą, miškų atkūrimą ir įveisimą selekciškai vertinga ir kokybiška miško dauginamąja medžiaga.

2. Tarnybos steigėja yra Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija.

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo ir Vyriausybės nutarimais, aplinkos ministro įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.

4. Tarnyba yra juridinis asmuo, turintis antspaudą su Lietuvos valstybės herbu ir savo pavadinimu.

5. Tarnybos buveinė: Pramonės pr. 11A, LT-51327, Kaunas.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

6. Tarnybos svarbiausieji uždaviniai yra:

6.1. tvarkyti Lietuvos Respublikos miškų valstybės kadastrą (toliau – Miškų valstybės kadastras);

6.2. vykdyti nacionalinę miškų inventorizaciją atrankos metodu ir valstybinę miškų apskaitą;

6.3. kontroliuoti valstybinės sklypinės miškų inventorizacijos kokybę miško valdų ir šalies lygiu, vertinti valstybinių ir privačių miškų miškotvarkos projektų kokybę;

6.4. atlikti miškų tvarkymo schemų valstybinę teritorijų planavimo priežiūrą;

6.5. kaupti, apdoroti ir skelbti miškų ūkio statistinius duomenis;

6.6. koordinuoti šalies miškų informacinių sistemų kūrimą ir plėtrą;

6.7. kontroliuoti valstybinių ir privačių miškų būklę, miško naudojimą ir atkūrimą valstybės lygiu;

6.8. vykdyti valstybinių ir privačių miškų valstybinės kontrolės priežiūrą, teikti metodinę pagalbą Aplinkos ministerijai pavaldžioms institucijoms, vykdančioms valstybinę miškų kontrolę;

6.9. vykdyti miškų būklės stebėseną, diagnozuoti miško patologiją sukeliančius veiksnius, sekti ir prognozuoti abiotinių veiksnių, ligų, vabzdžių ir žvėrių pakenkimus miškuose;

6.10. planuoti, koordinuoti ir organizuoti profilaktines ir naikinamąsias miško sanitarinės apsaugos priemones, prižiūrėti ir kontroliuoti jų vykdymą, teikti konsultacijas ir rekomendacijas miško sanitarinei apsaugai;

6.11. atrinkti, įvertinti ir aprobuoti miško genetinius išteklius;

6.12. atrinkti ir saugoti miško genetinių išteklių dauginamąją medžiagą išlaikant jos genetinį tapatumą ir vientisumą;

6.13. rengti miško genetinių išteklių naudojimo, atkūrimo ir apsaugos rekomendacijas, kontroliuoti jų vykdymą;

6.14. kontroliuoti miško genetinių išteklių atranką ir įvertinimą, miško dauginamosios medžiagos auginimą, prekybą ir naudojimą, kad miškas būtų atkuriamas ir įveisiamas kokybiška ir žinomos kilmės miško dauginamąja medžiaga;

6.15. atlikti miško genetinės medžiagos gyvybingumo tyrimus;

6.16. kaupti informaciją apie miško genetinius išteklius, jų būklę, ją analizuoti ir teikti pasiūlymus dėl jų naudojimo, priežiūros ir atkūrimo Aplinkos ministerijai, Žemės ūkio ministerijai ir joms pavaldžioms institucijoms;

6.17. atlikti miško sėklinės bazės objektų įvertinimą, rengti ir teikti jų valdytojams, naudotojams ir savininkams rekomendacijas dėl jų naudojimo, apsaugos, priežiūros ir atkūrimo bei kontroliuoti šių rekomendacijų vykdymą;

6.18. plėsti miško sėklinę bazę populiacinės bei individualios selekcijos pagrindu.

7. Vykdydama jai pavestus uždavinius, Tarnyba atlieka šias funkcijas:

7.1. organizuoja Miškų valstybės kadastro duomenų bazės techninės priežiūros ir modernizavimo vykdymą, palaiko ryšius su duomenų teikėjais, vartotojais, kitais registrais ir kadastrais;

7.2. atnaujina duomenų bazes pagal duomenų teikėjų pateiktus ir Tarnybos patikrintus duomenis, pasikeitus su duomenų bazėse kaupiamais duomenimis susijusiems teisės aktams, administraciniam valstybinių miškų suskirstymui;

7.3. perkelia Nekilnojamojo turto kadastro duomenis į Miškų valstybės kadastro duomenų bazes;

7.4. užtikrina Miškų valstybės kadastro duomenų apsaugą duomenų bazėje, šio kadastro duomenų ir dokumentų archyvų apsaugą ir saugų duomenų perdavimą kompiuteriniais tinklais;

7.5. tvirtina privačių miškų vidinės miškotvarkos projektus ir registruoja vidinės miškotvarkos projektus, kitus miškotvarkos duomenis;

7.6. vykdo kasmetinę valstybinę miškų apskaitą;

7.7. prognozuoja miško naudojimą ir kontroliuoja jo realizavimą pagal valstybinių ir privačių miškų būklę (prieaugį);

7.8. skaičiuoja pagrindinių miško kirtimų metinę kirtimų normą valstybinių miškų valdytojams ir kontroliuoja jos vykdymą;

7.9. teikia informaciją apie miško sklypų žemės ir miško vertę miško savininkams, valdytojams, valstybinėms institucijoms, Nekilnojamojo turto registrui;

7.10. rengia valstybinės reikšmės miškų schemas, organizuoja jų viešą svarstymą, nagrinėja prašymus, atlieka kadastrinių duomenų tikrinimus vietoje;

7.11. rengia miškų priskyrimo miškų grupėms sąrašus (schemas) ir tikslinimo projektus;

7.12. koordinuoja ir vykdo miškų būklės stebėseną;

7.13. tvarko miškotvarkos duomenų, miškų informacijos ir Miškų valstybės kadastro archyvą;

7.14. vykdo nacionalinę miškų inventorizaciją, apibendrina jos metu surinktus duomenis, rengia leidinius;

7.15. kaupia duomenis apie miškų ūkio veiklą, rengia Lietuvos miškų statistinius leidinius, teikia informaciją apie miškų ūkį;

7.16. organizuoja nepriklausomų medienos matuotojų atestavimą Aplinkos ministerijos nustatyta tvarka ir kontroliuoja medienos matavimo darbų kokybę;

7.17. kontroliuoja miškų inventorizacijos, miškotvarkos darbų ir miškotvarkos projektų kokybę valdos ir šalies ar regionų lygiu;

7.18. rengia ir tvirtina instrukcijas, reglamentus, rekomendacijas ir kitus norminius dokumentus valstybinės miškų kontrolės, miškotvarkos, miškų inventorizacijos ir išteklių apskaitos, Miškų valstybės kadastro tvarkymo, miško sanitarinės apsaugos, miško genetinių išteklių išsaugojimo, sėklinės bazės ir dauginamosios medžiagos klausimais, pagal kompetenciją dalyvauja rengiant kitų teisės aktų projektus;

7.19. analizuoja ir apibendrina valstybinės miško inventorizacijos metu nustatytas miškų būklės pokyčių tendencijas, teikia pasiūlymus tobulinimui teisės aktų, reglamentuojančių miškų būklę, miško naudojimą, miško ūkinę veiklą ir miškotvarkinį projektavimą, tobulinimui;

7.20. atlieka regionų aplinkos apsaugos departamentų veiklos, vykdant miškų būklės, naudojimo, atkūrimo ir apsaugos valstybinę kontrolę koordinavimą ir priežiūrą;

7.21. tikrina ar miškų tvarkymo schemų rengimo, derinimo, viešo svarstymo procedūros atitinka teisės normas ir sprendiniai atitinka teritorijų planavimo normų sąvadą;

7.22. teikia Aplinkos ministerijai motyvuotas išvadas dėl miškų tvarkymo schemų ir valstybinių miškų vidinės miškotvarkos projektų tvirtinimo tikslingumo;

7.23. apibendrina regionų aplinkos apsaugos departamentų pareigūnų atliktų patikrinimų miško valdytojų ir naudotojų miškuose medžiagą ir teikia pasiūlymus Aplinkos ministerijai ir Generalinei miškų urėdijai prie Aplinkos ministerijos nustatytiems trūkumams pašalinti;

7.24. analizuoja išduodamų leidimų kirsti mišką teisėtumą, vykdo leidimuose nustatytų limitų ir sąlygų laikymosi kontrolės priežiūrą, analizuoja ir apibendrina informaciją apie neteisėtus miškų kirtimus šalies miškuose, teikia informaciją Aplinkos ministerijai;

7.25. pagal kompetenciją konsultuoja ir teikia kvalifikuotą pagalbą regionų aplinkos apsaugos departamentams, miškų urėdijoms, valstybiniams parkams ir privačių miškų savininkams, kitiems fiziniams ir juridiniams asmenims valstybinės miškų kontrolės, miško sanitarinės apsaugos, genetinių išteklių išsaugojimo, sėklinės bazės, dauginamosios medžiagos ir kitais klausimais;

7.26. pagal kompetenciją organizuoja, koordinuoja ir dalyvauja mokymuose keliant regionų aplinkos apsaugos departamentų valstybinių miškų pareigūnų, miškų urėdijų ir valstybinių parkų specialistų, privačių miškų savininkų ir kitų fizinių ar juridinių asmenų kvalifikaciją;

7.27. atlieka regionų aplinkos apsaugos departamentų valstybinių miškų kontrolės pareigūnų veiklos, taikant įstatymuose nustatytas sankcijas fiziniams ir juridiniams asmenims už miško naudojimo, atkūrimo ir apsaugos reglamentuojančių teisės aktų pažeidimus, koordinavimą ir priežiūrą;

7.28. bendradarbiauja su užsienio įmonėmis, įstaigomis ir organizacijomis miškų kontrolės, miškų inventorizacijos, miškų apskaitos, miškų statistikos, miškų stebėsenos, darnaus miškų ūkio ūkio stebėsenos, miško sanitarinės apsaugos, miško genetinių išteklių ar sėklinės bazės išsaugojimo, miško dauginamosios medžiagos kilmės kontrolės ir kitose srityse pagal kompetenciją;

7.29. informuoja suinteresuotas institucijas ir visuomenę Lietuvos miško išteklių, miškų ūkinės veiklos, miškų būklės, vykdomų miško sanitarinės apsaugos priemonių, miško genetinių išteklių išsaugojimo, sėklinės bazės, dauginamosios medžiagos ir kitais klausimais pagal savo kompetenciją;

7.30. dalyvauja vykdant miškų ūkio informacinių sistemų kūrimo, tobulinimo ir plėtros darbus, teikia pasiūlymus šalies miškų informacinių sistemų plėtrai, koordinuoja miško informacinių sistemų sąveiką, organizuoja šalies miškus kontroliuojančių institucijų informacinės sistemos kūrimą ir plėtrą;

7.31. seka visų nuosavybės formų miškų sanitarinę būklę Lietuvos teritorijoje, vykdo miško būklės ir svarbiausių miško ligų sukėlėjų bei kenkėjų rūšių setbėseną, organizuoja rekognostinius ir detaliuosius miško patologijos tyrimus;

7.32. prognozuoja miško ligų sukėlėjų plitimą, kenkėjų invazijas, planuoja profilaktines ir naikinamąsias miško sanitarinės apsaugos priemones, organizuoja ir dalyvauja atliekant masinio miško pakenkimo židinių likvidavimo priemones;

7.33. kontroliuoja miško sanitarinę apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų laikymąsi ir miško sanitarinės apsaugos priemonių įgyvendinimą;

7.34. organizuoja miško sėklinės bazės kūrimą, tvarko Lietuvos miško genetinių išteklių duomenų bazę ir Lietuvos miško sėklinės bazės sąvadą;

7.35. kaupia miško genetinius išteklius: atrenka, įvertina ir aprobuoja, sudaro jų genetinės medžiagos pavyzdžius, juos saugo ir atlieka jų gyvybingumo tyrimą;

7.36. vykdo miško genetinių išteklių paveldimumo tyrimus;

7.37. kontroliuoja Augalų nacionalinių genetinių išteklių įstatymo, Augalų (miško) genetinių draustinių, Miško sėklinių medynų, Miško dauginamosios medžiagos nuostatų ir kitų norminių aktų reikalavimų vykdymą ir miško genetinių išteklių išsaugojimo priemonių įgyvendinimą;

7.38. kontroliuoja šalies rinką tiekiamos miškų atkūrimui ir įveisimui naudojamos miško dauginamosios medžiagos atitiktį Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytiems kilmės ir kokybės reikalavimams;

7.39. atlieka miško dauginamosios medžiagos kilmės identifikavimą;

7.40. kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją apie miško sėklų rezervą ir atlieka jo kokybinį įvertinimą;

7.41. kontroliuoja miško sėklinės bazės objektų naudojimą miško dauginamosios medžiagos ruošai;

7.42. kontroliuoja medžių rūšių kilmių rajonavimo reikalavimų laikymąsi, išduoda leidimus miško dauginamosios medžiagos perkėlimui;

7.43. kontroliuoja miško dauginamosios medžiagos ruošą, auginimą, dauginimą, laikymą, transportavimą, siuntų sudarymą, prekybą miško dauginamąja medžiaga vidaus rinkoje ir su užsienio valstybėmis, išduoda kilmės sertifikatus;

7.44. nustato miško, dekoratyvinių medžių ir krūmų sėklų kokybę, išduoda kokybės pažymas;

7.45. tikrina naudojimo teisėtumą miško dauginamosios medžiagos, gautos iš sėklinės bazės, kuri sudaryta iš genetiškai modifikuotų organizmų;

7.46. analizuoja ir teikia pasiūlymus dėl valstybės biudžeto lėšų, skirtų valstybinei miško apsaugai, miškotvarkai, miškų inventorizacijai, miško sanitarinei apsaugai, genetinių išteklių ir sėklinės bazės išsaugojimui, panaudojimo;

7.47. vykdo kitas įstatymų ir kitų teisės aktų numatytas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

8. Įgyvendindama jai pavestus uždavinius ir vykdydama funkcijas, Tarnyba turi teisę:

8.1. neatlygintinai gauti informaciją ir dokumentus iš juridinių ir fizinių asmenų kompetencijos klausimais;

8.2. pagal kompetenciją tikrinti, kaip juridiniai ir fiziniai asmenys vykdo įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimus, reikalauti ištaisyti pažeidimus ir pašalinti priežastis, sudarančias galimybes šiuos reikalavimus pažeisti;

8.3. turėti atsiskaitomąją, valiutinę ir kitas, jeigu tai neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams, sąskaitas viename iš Lietuvos Respublikoje pasirinktų bankų;

8.4. pagal kompetenciją pasirašyti bendradarbiavimo sutartis su užsienio valstybių atitinkamomis tarnybomis;

8.5. Tarnybos nurodymai ir pavedimai miškų kontrolės srityje privalomi regionų aplinkos apsaugos departamentams, visiems aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės pareigūnams;

8.6. Tarnybos pareigūnai turi valstybinių miškų pareigūnų įgalinimus;

8.7. Tarnyba turi ir kitų Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, įsakymais suteiktų teisių.

 

IV. DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja direktorius, kurį skiria pareigoms ir atleidžia iš pareigų aplinkos ministras Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka.

10. Tarnybos direktorius pavaldus aplinkos ministrui. Tarnybos direktorius skatinamas ir tarnybinės nuobaudos jam skiriamos Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka.

11. Tarnybos veikla organizuojama vadovaujantis aplinkos ministro patvirtintais Tarnybos metiniais veiklos planais, kurie skelbiami Tarnybos interneto tinklalapyje.

12. Tarnybos direktorius:

12.1. vadovauja Tarnybai ir atsako už tai, kad Tarnyba vykdytų jai pavestus uždavinius ir funkcijas. Kai Tarnybos direktoriaus nėra, jo pareigas eina direktoriaus pavaduotojas;

12.2. pagal kompetenciją užtikrina Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Seimo ir Vyriausybės nutarimų, aplinkos ministro įsakymų ir kitų teisės aktų vykdymą;

12.3. Aplinkos ministerijos nustatyta tvarka atsiskaito už savo veiklą, teikia Tarnybos veiklos ataskaitas, informaciją;

12.4. pagal kompetenciją leidžia įsakymus ir įsakymais patvirtintus kitus teisės aktus ir kontroliuoja jų vykdymą;

12.5. atstovauja Tarnybos interesams teisme, valstybinės valdžios ir valdymo institucijose arba tai atlikti įgalioja kitą Tarnybos valstybės tarnautoją;

12.6. užtikrina, kad lėšos, skirtos Tarnybai išlaikyti ir sąmatose numatytoms priemonėms finansuoti, būtų racionaliai ir taupiai naudojamos, būtų laiku atsiskaitoma su biudžetu ir socialinio draudimo įstaigomis;

12.7. teikia aplinkos ministrui tvirtinti Tarnybos metinį veiklos planą;

12.8. teikia aplinkos ministrui tvirtinti Tarnybos organizacinę struktūrą, tvirtina pareigybių sąrašą ir pareigybių aprašymus;

12.9. įstatymų nustatyta tvarka skiria pareigoms ir iš jų atleidžia Tarnybos valstybės tarnautojus ir kitus darbuotojus, juos skatina, skiria tarnybines nuobaudas;

12.10. teisės aktų nustatyta tvarka pagal kompetenciją sudaro sandorius arba tai atlikti įgalioja kitą Tarnybos valstybės tarnautoją;

12.11. užtikrina Tarnybos apskaitos ir atskaitomybės tvarkymą įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

12.12. vykdo kitas Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų ir aplinkos ministro jam suteiktas funkcijas.

 

V. TARNYBOS TURTAS IR LĖŠOS

 

13. Funkcijoms vykdyti Tarnyba patikėjimo teise valdo, naudoja ir disponuoja valstybės turtu.

14. Tarnyba yra išlaikoma iš valstybės biudžeto specialiosios Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšų.

15. Tarnybos metinę išlaidų sąmatą tvirtina aplinkos ministras.

16. Tarnyba gali turėti ir kitų lėšų, gaunamų ir naudojamų įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VI. TARNYBOS VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ PRIĖMIMO Į TARNYBĄ, DARBUOTOJŲ PRIĖMIMO Į DARBĄ IR JŲ DARBO UŽMOKESČIO MOKĖJIMO TVARKA

 

17. Tarnybos valstybės tarnautojų tarnybos, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, kiti įstatymai ir teisės aktai.

18. Kitų Tarnybos darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir sąlygas nustato Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VII. TARNYBOS VEIKLOS KONTROLĖ IR ATSAKOMYBĖ

 

19. Tarnybos finansinės veiklos kontrolę vykdo įgaliotos valstybės institucijos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka. Tarnybos metinių veiklos planų vykdymą vertina Aplinkos ministerijos Vidaus audito tarnyba.

20. Tarnybos direktorius Aplinkos ministerijos nustatyta tvarka atsiskaito už Tarnybos darbą Aplinkos ministerijai. Tarnybos direktorius asmeniškai atsako aplinkos ministrui už Tarnybai priskirtų uždavinių ir funkcijų tinkamą vykdymą, tvarką ir drausmę, Tarnybai skirtų lėšų ir turto tinkamą panaudojimą.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

21. Tarnyba gali būti reorganizuota ar likviduota Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

_________________