LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS UŽ 2006 METUS PASKELBIMO
2007 m. sausio 30 d. Nr. 1V-83
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. 1V-261 (Žin., 2006, Nr. 27-926), 87 punktu ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:
1. Skelbiu viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą už 2006 metus (pridedama).
2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo
tarnybos direktoriaus 2007 m. sausio 30 d.
įsakymo Nr. 1V-83 priedas
VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA UŽ 2006 METUS
Kokybės rodikliai |
Ryšių reguliavimo tarnybos atliktų matavimų vertės1 |
AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos vertės2 |
Ribinės vertės 3 |
|
Linijos įrengimo trukmė |
Trukmė, per kurią, atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų |
|
27 dienos
(tik tiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 60 dienų |
Trukmė, per kurią, atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų |
|
48 dienos
(tik tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Atlikti įrenginiai iki sutartos dienos, proc. |
|
99,39 proc. |
|
|
Darbo valandos užsakymams priimti |
|
Darbo dienomis nuo... iki... Šeštadieniais nuo... iki... Sekmadieniais nuo... iki... |
|
|
Darbo valandos užsakymams vykdyti |
|
Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 Šeštadieniais nuo... iki... Sekmadieniais nuo... iki... |
|
|
Santykinis gedimų skaičius |
Gedimų skaičius šimtui linijų per vienerius metus |
|
10,08 pranešimų šimtui linijų
(tiesioginėms paslaugoms) |
Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų |
Gedimo šalinimo trukmė |
Trukmė, per kurią, atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų |
|
37,86 valandos
(tiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 48 valandos |
Trukmė, per kurią, atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų |
|
71,65 valandos
(tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Trukmė, per kurią, atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų |
|
42,75 valandos (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Trukmė, per kurią, atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų |
|
71,96 valandos (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Pašalinti gedimai per numatytą trukmę, proc. |
|
91,41 proc. (tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Darbo valandos pranešimams apie gedimus priimti |
|
Darbo dienomis nuo... iki... Šeštadieniais nuo... iki... Sekmadieniais nuo... iki... (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Gedimų šalinimo laikas |
|
Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne visą. (tik tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Nesėkmingų kvietimų dalis |
Nacionalinių, proc. |
0,21 proc. Matavimų skaičius = 61,195 tūkst. |
0,37 proc. Matavimų skaičius = vid. daugiau nei 1 mln. skambučių per parą. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Ne daugiau kaip 5 proc. |
Tarptautinių, proc. |
|
2,43 proc. Matavimų skaičius = vid. daugiau nei 40 tūkst. skambučių per parą (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Sujungimo trukmė |
Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė, s |
0,26 sekundės Matavimų skaičius = 60,911 tūkst. |
0,74 sekundės Matavimų skaičius = daugiau nei 150 tūkst. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 10 sekundžių |
Trukmė, per kurią, atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų, s |
0,35 sekundės Matavimų skaičius = 60,911 tūkst. |
2,90 sekundės Matavimų skaičius = daugiau nei 150 tūkst. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė, s |
|
9,77 sekundės Matavimų skaičius = daugiau nei 4 tūkst. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 20 sekundžių |
|
Trukmė, per kurią, atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų, s |
|
17,82 sekundės Matavimų skaičius = daugiau nei 4 tūkst. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Paslaugų teikėjo tarnybų atsiliepimo trukmė |
Vidutinė trukmė iki atsiliepimo, s Atsiliepimai per 20 sek., proc. |
|
11,33 sekundės 84,97 proc. Matavimų skaičius = visi |
Ne ilgiau kaip 20 sekundžių |
Informacijos tarnybos atsiliepimo trukmė |
Vidutinė trukmė iki atsiliepimo, s Atsiliepimai per 20 sek., proc. |
|
2,39 (sekundės) 97,19 proc. Matavimų skaičius = visi |
Ne ilgiau kaip 15 sekundžių |
Veikiančių taksofonų dalis |
Gerai veikiantys taksofonai, proc. |
|
98,14 proc. Matavimų skaičius = visi |
Ne mažiau kaip 95 proc. |
Skundai dėl sąskaitų teisingumo |
Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo, proc. |
|
0,11 proc. |
Ne daugiau kaip 1 proc. |
1 Įvertinant paslaugų kokybės rodiklius buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai AB „Lietuvos telekomas“ viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti remiantis metodika, pateikta Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse (Žin., 2006, Nr. 27-926).
2 AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės už 2006 metus.
3 Universaliųjų paslaugų tiekėjams nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.
______________