STUDIJŲ KOKYBĖS VERTINIMO CENTRO DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL AUKŠTOSIOS MOKYKLOS VEIKLOS SAVIANALIZĖS SUVESTINĖS APRAŠO PATVIRTINIMO
2007 m. rugpjūčio 7 d. Nr. 1-117
Vilnius
Vadovaudamasis Nevalstybinės aukštosios mokyklos tipo pakeitimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. rugsėjo 25 d. nutarimo Nr. 940 „Dėl Nevalstybinės aukštosios mokyklos tipo pakeitimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 104-3975), 6.2 punktu,
PATVIRTINTA
Studijų kokybės vertinimo centro direktoriaus
2007 m. rugpjūčio 7 d. įsakymu Nr. 1-117
AUKŠTOSIOS MOKYKLOS VEIKLOS SAVIANALIZĖS SUVESTINĖS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Aukštosios mokyklos veiklos savianalizės suvestinės aprašas (toliau – savianalizės suvestinės aprašas) nustato nevalstybinės aukštosios mokyklos mokslinės, pedagoginės ir kitos veiklos savianalizės suvestinės sandarą, kai šis aprašas yra sudėtinė nevalstybinės aukštosios mokyklos paraiškos pakeisti tipą dalis.
II. SAVIANALIZĖS SUVESTINĖS APRAŠO SANDARA
3. Aukštosios mokyklos veiklos savianalizės aprašą sudaro:
3.2. Analizuojamos sritys:
4. Savianalizės suvestinės įvadinę dalį sudaro:
4.1. Antraštinis puslapis, kuriame nurodoma savianalizės suvestinės aprašą parengusios aukštosios mokyklos pavadinimas, ženklas; aukštosios mokyklos direktoriaus ir savianalizės grupės vadovo parašo rekvizitai: pareigos, vardas, pavardė ir parašas; suvestinės rengimo vieta, metai ir mėnuo.
4.2. Aprašo turinys, kuriame išvardijamos visos analizuojamos veiklos sritys ir savianalizės suvestinės priedai su nuorodomis į atitinkamus puslapius;
4.3. Pagrindinė informacija, suteikianti galimybę apžvelgti aukštąją mokyklą, prieš analizuojant atskiras veiklos sritis. Šioje dalyje galėtų būti pateikta trumpa mokyklos istorijos apžvalga, pagrindiniai studentų, personalo, vykdomų studijų programų pagal studijų kryptis ir pakopas skaičiai, veiklos vieta (-os).
5. Aprašant institucijos valdymą nagrinėjama:
6. Aprašant studijų planavimą ir įgyvendinimą:
6.1. Nurodomi vykdomų studijų programų pavadinimai, studijų kryptis, tipas, programos šakos, suteikiama kvalifikacija, studijų trukmė (pagal studijų formas);
6.3. Analizuojama studijų programų paklausa, konkurencingumas aukštojo mokslo rinkoje, rizikos faktoriai ir taikomos priemonės jiems išvengti;
6.4. Analizuojamas studijų programų visumos racionalumas ir atitiktis aukštosios mokyklos deklaruojamiems tikslams, regiono reikmėms;
6.8. Analizuojami išorinio studijų programų kokybės vertinimo (atlikto nebūtinai Studijų kokybės vertinimo centro) rezultatai ir institucijos veiksmai kokybei tobulinti bei jų poveikis institucijos veiklai;
7. Apibūdinant mokslinius tyrimus ir (ar) mokslo taikomąją veiklą analizuojama mokslinių tyrimų ir (ar) mokslo taikomosios veiklos:
8. Aprašant akademinį personalą:
8.3. Nagrinėjamas personalo pakankamumas, kvalifikacija ir jos atitiktis vykdomai veiklai, kvalifikacijos tobulinimo sistemos veiksmingumas;
8.5. Analizuojamas užimtumas (darbo krūvis šioje aukštojoje mokykloje ir atskirai kitose aukštosiose mokyklose ar darbovietėse);
9. Aprašant administracinį personalą nagrinėjama:
9.2. Administracinio personalo kvalifikacijos atitiktis vykdomai veiklai ir kvalifikacijos tobulinimo sistemos veiksmingumas;
10. Aprašant paramą studentams analizuojamas:
11. Apibūdinant materialiuosius ir finansinius išteklius analizuojama:
12. Aprašant išorinius ryšius nagrinėjama:
13. Aprašant vidinę kokybės užtikrinimo sistemą pateikiamas:
13.1. Kokybės vadybos ar kito tipo veiklos kokybę užtikrinančios sistemos aprašas, kuriame turi būti:
15. Savianalizės suvestinės aprašas gali turėti ir priedų, kuriuos pareiškėjas gali pateikti kaip papildomą informaciją ar dokumentus, pagrindžiančius savianalizės suvestinės apraše pateikiamą informaciją. Priedų forma ir skaičius nereglamentuojamas, tačiau prieduose turėtų būti pateikiami tik būtiniausi dokumentai ar informacija.
III. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
16. Aukštosios mokyklos veiklos savianalizės suvestinė pateikiama dviem spausdinto teksto egzemplioriais ir elektronine versija.