LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 1999 M. SPALIO 18 D. NUTARIMO NR. 1147 „DĖL VERTYBINIŲ POPIERIŲ, DOKUMENTŲ BLANKŲ IR BANDEROLIŲ APDOROTAM TABAKUI, ETILO ALKOHOLIUI IR ALKOHOLINIAMS GĖRIMAMS ŽENKLINTI SPAUSDINIMO LICENCIJAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2002 m. lapkričio 5 d. Nr. 1739
Vilnius
Pakeisti Vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių apdorotam tabakui, etilo alkoholiui ir alkoholiniams gėrimams ženklinti spausdinimo licencijavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. spalio 18 d. nutarimu Nr. 1147 „Dėl Vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių apdorotam tabakui, etilo alkoholiui ir alkoholiniams gėrimams ženklinti spausdinimo licencijavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 1999, Nr. 89-2627; 2001, Nr. 12-342; 2002, Nr. 55-2173):
1. Papildyti 2 punktą šiomis pastraipomis:
Užsakymas – įmonės ir užsakovo sutartyje numatyto pagaminti tiražo dalis (dalys), gaminama (gaminamos) sutarties galiojimo laikotarpiu.
2. Išdėstyti 19.6 punktą taip:
„19.6. įmonė skolinga Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui ir fondams, kuriuos administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos, taip pat per paskutiniuosius 3 metus iki prašymo gauti licenciją pateikimo įmonė padaro Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 49 straipsnyje nustatytus piktybiškus mokesčių įstatymo pažeidimus“.
3. Išdėstyti 21, 22 ir 23 punktus taip:
„21. Užsakymai spausdinti vertybinius popierius, dokumentų blankus ir banderoles priimami iš užsakovų, jeigu jų projektai suderinti su Valstybine lietuvių kalbos komisija ir Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba. Priimami užsakymai turi būti registruojami užsakymų knygoje. Užsakymų knygoje nurodoma: eilės numeris, užsakymo priėmimo data, vertybinių popierių, dokumentų blankų arba banderolių pavadinimas, užsakovas, vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių kiekis, vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių pavyzdžių išsiuntimo data, pagamintų vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių atidavimo užsakovui data, serija (serijos) ir numeris (numeriai), broko, fotoplėvelių ir spaudos formų sunaikinimo datos. Turi būti pildomos visos užsakymų knygos skiltys.
22. Apie kiekvieną gautą užsakymą spausdinti vertybinius popierius, dokumentų blankus ir banderoles įmonė privalo per 3 darbo dienas informuoti Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybą (nurodyti užsakovo pavadinimą ir kodą, užsakymo numerį, užsakomų vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių pavadinimus, jų kiekius, užsakymo gavimo datą). Pirmą kartą po sutarties su užsakovu sudarymo informuojant Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybą apie gautą užsakymą, būtina nurodyti ir sutartyje numatytą išspausdinti vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių tiražą.
23. Įmonė, įvykdžiusi užsakymą, per 3 darbo dienas raštu praneša Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybai atlikto užsakymo numerį, pagamintų vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių serijas bei numerius. Įmonė, išspausdinusi visą numatytą pagal sutartį vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių tiražą, apie tai informuoja Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybą, išspausdinusi paskutinį atitinkamo tiražo užsakymą“.
4. Išdėstyti 34 ir 35 punktus taip:
„34. Brokas ir spaudos formos naikinami išspausdinus tiražą arba užsakymą, dalyvaujant Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos įgaliotam darbuotojui ir įmonės administracijos įsakymu paskirtiems darbuotojams. Spaudos formos naikinamos mechaniškai jas sugadinant, kad jų nebūtų galima panaudoti pagal paskirtį. Surašomi atskiri broko ir spaudos formų naikinimo aktai (po 2 egzempliorius). Juose nurodoma: įmonėje registruoto užsakymo spausdinti vertybinius popierius, dokumentų blankus ir banderoles numeris, spaudinio pavadinimas, vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių kiekis, sunaikintų spaudos formų numeriai ir sunaikinto broko kiekis (kg, m, m-2, vnt.). Aktai gali būti pildomi ir kitais duomenimis. Naikinant broką ir spaudos formas dalyvavę įgalioti asmenys pasirašo aktus, juos tvirtina įmonės direktorius. Vienas akto egzempliorius pateikiamas Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybai, kitas lieka įmonėje. Sustabdžius licencijos galiojimą, naikinamas brokas ir panaudotos spaudos formos. Panaikinus licencijos galiojimą, naikinamas brokas, ruošiniai ir visos pagamintos spaudos formos.
35. Fotoplėvelės naikinamos dalyvaujant Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos įgaliotam darbuotojui ir įmonės administracijos įsakymu paskirtiems darbuotojams. Fotoplėvelės naikinamos jas sukarpant ne platesnėmis kaip 5 mm juostomis. Surašomi 2 fotoplėvelių sunaikinimo aktų egzemplioriai. Fotoplėvelių sunaikinimo aktus pasirašo visi įgalioti asmenys, juos tvirtina įmonės direktorius. Vienas akto egzempliorius pateikiamas Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybai, kitas lieka įmonėje. Fotoplėvelės naikinamos išspausdinus tiražą arba panaikinus licencijos galiojimą ir gavus raštišką Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos sutikimą“.
5. Papildyti šiuo 351 punktu:
„351. Įmonė kas ketvirtį privalo atlikti specialių medžiagų inventorizaciją, dalyvaujant įmonės ir Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos atstovams. Inventorizacijos aprašas surašomas 2 egzemplioriais, iš kurių vienas lieka įmonėje, kitas – Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyboje“.
6. Išdėstyti 40 punkto pirmąją pastraipą taip:
7. Išdėstyti 41 punktą taip:
„41. Licencijos galiojimo sustabdymas panaikinamas, kai pašalinamos priežastys arba pažeidimai, dėl kurių sustabdytas licencijos galiojimas. Licencijos turėtojas, pašalinęs visas priežastis arba pažeidimus, dėl kurių sustabdytas licencijos galiojimas, raštu informuoja Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybą, kuri šią informaciją patikrina ir per 5 darbo dienas nuo licencijos turėtojo pranešimo apie priežasčių arba pažeidimų, dėl kurių sustabdytas licencijos galiojimas, pašalinimą priima sprendimą panaikinti licencijos galiojimo sustabdymą. Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba, priėmusi sprendimą dėl licencijos galiojimo sustabdymo panaikinimo, apie tai per 3 darbo dienas raštu praneša licencijos turėtojui.“
8. Išdėstyti 42.5 punktą taip:
9. Papildyti šiais 42.6 ir 42.7 punktais:
10. Papildyti šiais 451 ir 452 punktais:
„451. Panaikinus licencijos galiojimą, įmonės suprojektuoti ir saugomi vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių grafiniai projektai naikinami dalyvaujant Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos įgaliotam darbuotojui ir įmonės administracijos įsakymu paskirtiems darbuotojams. Naikinant vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių grafinius projektus, surašomas vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių grafinių projektų naikinimo aktas (2 egzemplioriais). Šiuos aktus pasirašo naikinant vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių grafinius projektus dalyvavę asmenys ir juos tvirtina įmonės direktorius. Vienas vertybinių popierių, dokumentų blankų ir banderolių grafinių projektų naikinimo aktas lieka įmonėje, kitas – Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyboje.
452. Panaikinus licencijos galiojimą, įmonė privalo per 6 mėnesius realizuoti nepanaudotų specialių medžiagų likučius. Nepanaudotų specialių medžiagų likučius galima realizuoti tik įmonei, turinčiai licenciją spausdinti vertybinius popierius, dokumentų blankus ir banderoles, gavus raštišką Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos sutikimą“.