STUDIJŲ KOKYBĖS VERTINIMO CENTRO DIREKTORIUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL UNIVERSITETO PARAIŠKOS DĖL TEISĖS VYKDYTI MENO ASPIRANTŪRĄ SUTEIKIMO VERTINIMO KRITERIJŲ PATVIRTINIMO

 

2007 m. sausio 2 d. Nr. 1-3

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 31 d. nutarimo Nr. 2100 „Dėl Meno aspirantūros nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 2-40; 2006, Nr. 104-3972) 3 punktu,

tvirtinu Universiteto paraiškos dėl teisės vykdyti meno aspirantūrą suteikimo vertinimo kriterijus (pridedama).

 

 

DIREKTORIUS                                                                                        EUGENIJUS STUMBRYS

______________

 


PATVIRTINTA

Studijų kokybės vertinimo centro direktoriaus 2007 m. sausio 2 d. įsakymu Nr. 1-3

 

UNIVERSITETO PARAIŠKOS DĖL TEISĖS VYKDYTI MENO ASPIRANTŪRĄ SUTEIKIMO VERTINIMO KRITERIJAI

 

1. Universiteto paraiškos dėl teisės vykdyti meno aspirantūrą suteikimo vertinimo kriterijai nustato vertinimo sritis ir kriterijus, pagal kuriuos vertinama universiteto paraiška dėl teisės vykdyti tam tikros studijų krypties meno aspirantūrą.

2. Vertinimo sritys, siekiant gauti teisę vykdyti konkrečios studijų krypties meno aspirantūrą, yra šios:

2.1. poreikis;

2.2. aukštosios mokyklos galimybės;

2.3. programos parengtumas.

3. Konkrečios studijų krypties meno aspirantūros poreikis įvertinamas pagal šiuos kriterijus:

3.1. valstybės ir regiono, visuomenės, sąlygų asmens saviraiškai skleistis sudarymo poreikį;

3.2. darbo rinkos paklausą;

3.3. bendrąją kultūrinę terpę.

4. Aukštosios mokyklos galimybės steigti konkrečios studijų krypties meno aspirantūrą įvertinamos pagal tinkamumo ir pakankamumo kriterijus. Pagal šiuos kriterijus įvertinama aukštosios mokyklos:

4.1. pedagoginis personalas;

4.2. meniniai ištekliai;

4.3. materialiniai ištekliai;

4.4. patirtis rengiant menininkus žemesnėse studijų pakopose;

4.5. bendradarbiavimas su pripažintais meno kolektyvais ir menininkais;

4.6. patirtis meno ir studijų projektuose.

5. Kartu su paraiška teikiamos programos parengtumas vertinamas pagal šiuos kriterijus:

5.1. programos paskirties ir tikslų dermę ir pagrįstumą;

5.2. programos rezultatų atitikimą studijų tikslus;

5.3. programos sandaros ir turinio racionalumą;

5.4. studijų eigos logiškumą ir pagrįstumą;

5.5. programos vadybos racionalumą;

5.6. dėstytojų kvalifikacijos tinkamumą ir pakankamumą;

5.7. išorinių santykių pakankamumą.

______________