LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2005 M. BALANDŽIO 5 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-556 „DĖL NUOSEKLIOJO MOKYMOSI PAGAL BENDROJO LAVINIMO PROGRAMAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2007 m. vasario 20 d. Nr. ISAK-237

Vilnius

 

Pakeičiu Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 „Dėl Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 46-1526; 2006, Nr. 28-950):

1. Išdėstau 3.6 punktą taip:

„3.6. Pradinio ugdymo programa – pradinio ugdymo programa, pradinio ir muzikinio ugdymo programa, pradinio ir dailės ugdymo programa, pradinio ir meninio ugdymo programa, suaugusiųjų pradinio ugdymo programa;“.

2. Išdėstau 3.7 punktą taip:

„3.7. Pagrindinio ugdymo programa – pagrindinio ugdymo programa, pagrindinio ir muzikinio ugdymo programa, pagrindinio ir dailės ugdymo programa, pagrindinio ir meninio ugdymo programa, suaugusiųjų pagrindinio ugdymo programa;“.

3. Išdėstau 3.7.1 punktą taip:

„3.7.1. Pagrindinio ugdymo programos pirmoji dalis – ketverių metų pagrindinio ugdymo turinio koncentrą apimanti pagrindinio ugdymo, pagrindinio ir muzikinio ugdymo, pagrindinio ir dailės ugdymo, pagrindinio ir meninio ugdymo, suaugusiųjų pagrindinio ugdymo, adaptuotos pagrindinio ugdymo, specialiosios pagrindinio ugdymo programos dalis;“.

4. Išdėstau 3.7.2 punktą taip:

„3.7.2. Pagrindinio ugdymo programos antroji dalis – antrąjį dvejų metų pagrindinio ugdymo turinio koncentrą apimanti pagrindinio ugdymo, pagrindinio ir muzikinio ugdymo, pagrindinio ir dailės ugdymo, pagrindinio ir meninio ugdymo, suaugusiųjų pagrindinio ugdymo, adaptuotos pagrindinio ugdymo, specialiosios pagrindinio ugdymo programos dalis;“.

5. Išdėstau 3.8 punktą taip:

„3.8. Vidurinio ugdymo programa – vidurinio ugdymo programa, vidurinio ir muzikinio ugdymo programa, vidurinio ir dailės ugdymo programa, vidurinio ir meninio ugdymo programa, suaugusiųjų vidurinio ugdymo programa;“.

6. Išdėstau 3.9 punktą taip:

„3.9. Valstybiniams išsilavinimo standartams neprilygstanti ugdymo programa – specialioji pradinio ugdymo programa, specialioji pagrindinio ugdymo programa, adaptuota pradinio ugdymo programa, adaptuota pagrindinio ugdymo programa, adaptuota vidurinio ugdymo programa;“.

7. Išdėstau 6.1 punktą taip:

„6.1. Asmuo, baigęs adaptuotą pradinio ugdymo programą, priimamas mokytis pagal adaptuotą pagrindinio ugdymo programą, baigęs specialiąją pradinio ugdymo programą – pagal specialiąją pagrindinio ugdymo programą, pateikęs mokyklos direktoriui pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą“.

8. Išdėstau 6.1.1 punktą taip:

„6.1.1. Tėvams pageidavus adaptuotos pradinio (pagrindinio) ugdymo programos specialiųjų poreikių mokinys gali būti priimamas mokytis pagal specialiąją pradinio (pagrindinio) ugdymo programą, o specialiosios pradinio (pagrindinio) ugdymo programos mokinys – pagal adaptuotą pradinio (pagrindinio) ugdymo programą“.

9. Išdėstau 10.2 punktą taip:

„10.2. Mokinio laikinas išvykimas gydytis ir mokytis įforminamas direktoriaus įsakymu, jame nurodant laikino išvykimo priežastį“.

 

 

ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRĖ                                                            ROMA ŽAKAITIENĖ