LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2005 M. BALANDŽIO 5 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-556 „DĖL NUOSEKLIOJO MOKYMOSI PAGAL BENDROJO LAVINIMO PROGRAMAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2007 m. vasario 20 d. Nr. ISAK-237
Vilnius
Pakeičiu Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 „Dėl Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 46-1526; 2006, Nr. 28-950):
1. Išdėstau 3.6 punktą taip:
2. Išdėstau 3.7 punktą taip:
3. Išdėstau 3.7.1 punktą taip:
„3.7.1. Pagrindinio ugdymo programos pirmoji dalis – ketverių metų pagrindinio ugdymo turinio koncentrą apimanti pagrindinio ugdymo, pagrindinio ir muzikinio ugdymo, pagrindinio ir dailės ugdymo, pagrindinio ir meninio ugdymo, suaugusiųjų pagrindinio ugdymo, adaptuotos pagrindinio ugdymo, specialiosios pagrindinio ugdymo programos dalis;“.
4. Išdėstau 3.7.2 punktą taip:
„3.7.2. Pagrindinio ugdymo programos antroji dalis – antrąjį dvejų metų pagrindinio ugdymo turinio koncentrą apimanti pagrindinio ugdymo, pagrindinio ir muzikinio ugdymo, pagrindinio ir dailės ugdymo, pagrindinio ir meninio ugdymo, suaugusiųjų pagrindinio ugdymo, adaptuotos pagrindinio ugdymo, specialiosios pagrindinio ugdymo programos dalis;“.
5. Išdėstau 3.8 punktą taip:
6. Išdėstau 3.9 punktą taip:
7. Išdėstau 6.1 punktą taip:
8. Išdėstau 6.1.1 punktą taip:
„6.1.1. Tėvams pageidavus adaptuotos pradinio (pagrindinio) ugdymo programos specialiųjų poreikių mokinys gali būti priimamas mokytis pagal specialiąją pradinio (pagrindinio) ugdymo programą, o specialiosios pradinio (pagrindinio) ugdymo programos mokinys – pagal adaptuotą pradinio (pagrindinio) ugdymo programą“.
9. Išdėstau 10.2 punktą taip: