LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL FINANSŲ MINISTRO 2008 M. RUGPJŪČIO 22 D. ĮSAKYMO NR. 1K-254 „DĖL PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS, EKONOMIKOS AUGIMO, SANGLAUDOS SKATINIMO IR TECHNINĖS PARAMOS VEIKSMŲ PROGRAMŲ PRIEDUOSE NUMATYTOMS EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINĖS PARAMOS VERTINIMO PRIEMONĖMS“ PAKEITIMO

 

2010 m. rugsėjo 24 d. Nr. 1K-304

Vilnius

 

Pakeičiu Projektų finansavimo sąlygų aprašą Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo priemonėms, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. rugpjūčio 22 d. įsakymu Nr. 1K‑254 „Dėl Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo priemonėms patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 99-3829):

1. Išdėstau 1 punktą taip:

1. Projektų finansavimo sąlygų aprašas Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų (toliau – veiksmų programos) prieduose numatytoms Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinės paramos vertinimo priemonėms (toliau – Aprašas) skirtas:

1.1. pareiškėjams, siekiantiems gauti techninę paramą ES struktūrinės paramos vertinimo ir (arba) vertinimo galimybių stiprinimo projektams įgyvendinti pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 5 prioriteto „Techninė parama Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos įgyvendinimui“ priemonę „ES struktūrinės paramos vertinimas“ (toliau – VP1-5.2-FM-02 priemonė), Ekonomikos augimo veiksmų programos 6 prioriteto „Techninė parama Ekonomikos augimo veiksmų programos įgyvendinimui“ priemonę „ES struktūrinės paramos, vertinimas“ (toliau – VP2-6.2-FM-02 priemonė), Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 4 prioriteto „Techninė parama Sanglaudos skatinimo veiksmų programos įgyvendinimui“ priemonę „ES struktūrinės paramos vertinimas“ (toliau – VP3-4.2-FM-02 priemonė) ir (arba) Techninės paramos veiksmų programos prioriteto „Techninė parama ES struktūrinės paramos, gaunamos pagal konvergencijos tikslą, administravimui“ priemonę „ES struktūrinės paramos vertinimas“ (toliau – VP4-1.3-FM-01 priemonė, o visos priemonės kartu – vertinimo priemonės);

1.2. projektų vykdytojams, siekiantiems gauti papildomą finansavimą pagal vertinimo priemones įgyvendinamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys.“

2. Išdėstau 2 punktą taip:

2. Apraše nustatomi reikalavimai ir sąlygos pareiškėjams, projektų vykdytojams, projektams, tinkamoms finansuoti/papildomai finansuoti projekto išlaidoms ir projekto finansavimo/papildomo finansavimo dydžiui, paraiškų/prašymų dėl projektų finansavimo/papildomo finansavimo priėmimui, vertinimui, atrankai ir projektų, finansuojamų pagal vertinimo priemones, įgyvendinimui.“

3. Papildau šiuo nauju VI skyriumi (ankstesniuosius VI ir VII skyrius laikau atitinkamai VII ir VIII skyriais):

 

VI. PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMAS ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS, DĖL KURIŲ YRA PASIRAŠYTOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SUTARTYS

 

571. Papildomas finansavimas įgyvendinamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, gali būti skiriamas šiais atvejais:

571.1. kai projektą numatoma įgyvendinti didesne apimtimi: pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (arba) vykdyti daugiau tų pačių ir (arba) naujų projekto veiklų, jeigu dėl didesnės apimties projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų, siekiant veiksmų programų tikslų;

571.2. kai papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu. Įgyvendinamas projektas, padidėjus nustatytų projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumai, gali būti papildomai finansuojamas, jeigu projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, ir neturi galimybių padidėjusias išlaidas dengti iš nuosavų lėšų.

572. Papildomas finansavimas projektui gali būti skiriamas, jeigu papildomos išlaidos bus patirtos iki išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio, nustatyto projekto finansavimo ir administravimo sutartyje, pabaigos arba numatomo pratęsti išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pabaigos ir jeigu projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (arba) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos.

573. Projekto vykdytojas, siekiantis gauti papildomą finansavimą projektui, turi užpildyti ir pateikti CPVA prašymą skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui (toliau vadinama – Prašymas) (3 priedas). Prašymą projekto vykdytojas gali pateikti tik esant atitinkamam metinio vertinimo plano pakeitimui.

574. Projekto vykdytojas, teikdamas Prašymą, aprašo papildomų išlaidų atsiradimo priežastis, pagrindžia papildomo finansavimo poreikį, nurodydamas, kuriam iš Aprašo 571 punkte numatytų papildomo finansavimo skyrimo atvejų priskiriamas projektas. Projekto vykdytojas gali pridėti ir kitą informaciją ir (arba) dokumentus, kurie, projekto vykdytojo nuomone, yra svarbūs priimant sprendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo.

575. CPVA, gavusi projekto vykdytojo Prašymą, pirmiausiai įvertina, ar projektas atitinka vieną iš Aprašo 571 punkte numatytų papildomo finansavimo skyrimo atvejų, po to, vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka ir Aprašo nuostatomis, atlieka projekto vykdytojo prašomų papildomų lėšų tinkamumo finansuoti vertinimą. Vertindama projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, CPVA gali:

575.1. prašyti projekto vykdytojo per nustatytą laiką pateikti papildomus dokumentus, papildyti ar patikslinti Prašyme pateiktą informaciją;

575.2. kreiptis į atitinkamas institucijas dėl papildomos informacijos suteikimo ir naudotis kitais išoriniais oficialiais informacijos šaltiniais;

575.3. kviesti projekto vykdytoją pokalbio. Pokalbis turi būti protokoluojamas ir, apie tai įspėjus pokalbio dalyvius, gali būti įrašomas;

575.4. atlikti patikrą vietoje Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse numatyta tvarka.

576. CPVA per 20 darbo dienų nuo Prašymo gavimo dienos išnagrinėja ir pateikia Finansų ministerijai išvadą dėl prašymo skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti (toliau vadinama – Išvada) (4 priedas). Nagrinėjimo terminas pagrįstais atvejais gali būti pratęstas suderinus su Finansų ministerija. Išvadoje turi būti nurodoma, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą finansavimą, ir rekomenduojama skirti maksimali papildomo finansavimo suma.

577.. Jeigu papildomo finansavimo tinkamumo vertinimo metu nustatyta projekto tinkamų finansuoti papildomų išlaidų suma yra mažesnė už projekto vykdytojo prašomą papildomo finansavimo projektui dydį, CPVA turi raštu suderinti su projekto vykdytoju, ar jis sutinka įgyvendinti projektą su siūloma mažesne papildomo finansavimo suma.

578. CPVA priima sprendimą atmesti projekto vykdytojo Prašymą, jeigu Prašymo vertinimo metu nustato, kad:

578.1. Prašymo negalima priskirti nė vienam iš šio Aprašo 571 punkte numatytų atvejų;

578.2. Prašymas neatitinka šio Aprašo 572 punkto;

578.3. skyrus papildomą finansavimą, būtų viršyta priemonei įgyvendinti skirta suma ir (arba) pažeisti Aprašo reikalavimai;

578.4. projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją;

578.5. projekto vykdytojas per nustatytą laiką nepateikė šio Aprašo 575.1 punkte nurodytų dokumentų ir (arba) prašomos informacijos;

578.6. šio Aprašo 577 punkte nurodytu atveju, kai projekto vykdytojas nesutinka įgyvendinti projekto su CPVA pasiūlyta mažesne papildomo finansavimo suma.

579. Jeigu yra priimamas šio Aprašo 578 punkte numatytas sprendimas, CPVA apie priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo Išvados patvirtinimo raštu informuoja projekto vykdytoją ir Finansų ministeriją, nurodydama Prašymo atmetimo priežastis ir tokio sprendimo apskundimo tvarką. CPVA, informuodama Finansų ministeriją apie sprendimą dėl Prašymo atmetimo, papildomai Finansų ministerijai pateikia Išvadą.

5710. Nustačius, kad Prašymas atitinka visus vertinimo reikalavimus, CPVA nustato tinkamų finansuoti papildomų lėšų sumą bei priima sprendimą rekomenduoti skirti papildomą finansavimą projektui. Apie sprendimą rekomenduoti skirti papildomą finansavimą projektui CPVA raštu informuoja Finansų ministeriją, pateikdama Išvadą.

5711. Jei pradinė projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma buvo nustatyta vadovaujantis šio Aprašo 49 punkte aprašyta tvarka, projekto vykdytojas Prašymą CPVA pateikia tik pakartotinai įvykdęs viešuosius pirkimus, kurių pagrindu CPVA patikslina projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumą bei nustato projektui rekomenduojamų skirti papildomų lėšų sumą.

5712. Finansų ministerija, Išvadoje nustačiusi trūkumų (netikslumų) ir (ar) poreikį gauti papildomos informacijos, grąžina dokumentus CPVA: nurodo trūkumus (netikslumus) ir nustato terminą, per kurį CPVA turi juos ištaisyti ir (ar) pateikti papildomos informacijos. Jei, tikslinant Išvadą, priimamas sprendimas atmesti projekto vykdytojo Prašymą, CPVA apie tai informuoja projekto vykdytoją ir Finansų ministeriją šio Aprašo 579 punkte nustatyta tvarka ir terminais.

5713. Finansų ministerija, atsižvelgdama į CPVA Išvadoje pateiktą sprendimą dėl projektui rekomenduojamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš ES struktūrinių fondų, priima sprendimą dėl projekto papildomo finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto programų, kuriose numatytos ES fondų ir (ar) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, skirtos vertinimo priemonėms finansuoti. Sprendimas dėl papildomo finansavimo tvirtinamas Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu.

5714. Apie priimtą sprendimą skirti projektui papildomą finansavimą, Finansų ministerija informuoja CPVA per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.

5715. CPVA, gavusi Finansų ministerijos sprendimą skirti projektui papildomą finansavimą, per 5 darbo dienas informuoja projekto vykdytoją apie sprendimą skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti ir, vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 170.7 punktu, inicijuoja projekto finansavimo ir administravimo sutarties pakeitimo procedūrą.

5716. Informaciją apie priimtą sprendimą skirti papildomą finansavimą Finansų ministerija paskelbia ES struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių nustatyta tvarka.“

4. Papildau 3 priedu (pridedama).

5. Papildau 4 priedu (pridedama).

 

 

 

FINANSŲ MINISTRĖ                                                                         INGRIDA ŠIMONYTĖ

 

Projektų finansavimo sąlygų aprašo

Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos

augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės

paramos veiksmų programų prieduose

numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės

paramos vertinimo priemonėms

3 priedas

 

(Prašymo skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui forma)

 

(CPVA prašymo gavimo registracijos žyma)

 

Kuriame Lietuvos ateitį

 

PRAŠYMAS SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ ĮGYVENDINAMAM PROJEKTUI

 

______________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Informacija apie projekto vykdytoją ir projektą

 

Projekto Nr.

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

 

Visa reikalinga papildomų išlaidų suma, Lt

(nurodomas visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų sumos padidėjimas ir finansavimo šaltiniai)

Prašoma papildomo finansavimo suma, Lt

(nurodomas prašomo papildomo finansavimo dydis, įvertinus kitus finansavimo šaltinius)

 

2. Papildomo finansavimo atitiktis papildomo finansavimo skyrimo atvejams (tinkamą pažymėti ir pagrįsti)

 

£[] 2.1. Ar projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties: pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (arba) vykdyti daugiau tų pačių ir (arba) naujų projekto veiklų, jeigu dėl didesnės apimties projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant veiksmų programų tikslų?

 

Pagrindimas

£[] 2.2. Ar papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu. Įgyvendinamas projektas, padidėjus nustatytų projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumai, gali būti papildomai finansuojamas, jeigu projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, ir neturi galimybių padidėjusias išlaidas dengti iš nuosavų lėšų?

 

Pagrindimas

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas

 

3. Išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpis

 

3.1. Ar papildomos išlaidos, kurioms prašoma papildomo finansavimo, bus patirtos iki išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio, nustatyto projekto finansavimo ir administravimo sutartyje, pabaigos? Jei numatomas poreikis pratęsti išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpį, prašome nurodyti priežastis ir trukmę

Paaiškinimas

 

4. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos

 

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Skirta projekto finansavimo ir administravimo sutartyje,

Lt

Būtina papildomų išlaidų suma, Lt

Bendra suma, Lt

Papildomų išlaidų pagrindimas (paaiškinimai, detalizavimas, skaičiavimai, nurodant preliminarius fizinius kiekius ir sumas)

 

1

2

3

4=2+3

5

1.

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

1.n.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

2.n.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

3.n.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

4.n.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

5.1.

 

 

 

 

 

5.n.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

6.1.

 

 

 

 

 

6.n.

 

 

 

 

 

 

Projekto išlaidos, iš viso

 

 

 

 

 

5. Pridedami dokumentai

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Pažymėti

Puslapių skaičius

1.

 

£[]

 

2.

 

£[]

 

3.

 

£[]

 

n

 

£[]

 

Pastaba: Jei pagrindžiantis dokumentas buvo anksčiau teiktas CPVA, pakartotinai jį pateikti nebūtina. Prašome jį įvardinti ir nurodyti, kada buvo pateiktas. Pridedami pagrindžiantys dokumentai apima: 1. Informaciją apie įvykdytą viešąjį pirkimą, t. y. pirkimo sutarties kopija; laimėtojo pasiūlymo kopija; Viešųjų pirkimų tarnybai prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės teiktų ataskaitų kopijos dėl įvykdytų pirkimo procedūrų. 2. Tais atvejais, kai pirkimas neįvykęs, numatomos papildomos išlaidos nustatomos vadovaujantis Finansų ministerijos užsakymu parengtomis metodinėmis rekomendacijomis dėl vertinimo projekto biudžeto nustatymo (Finansų ministerija. Pasiūlymai dėl vertinimo projekto biudžeto nustatymo. – Vilnius, 2009)

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas

 

6. Projekto vykdytojo deklaracija

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

šiame prašyme ir prie jo pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

prašomas papildomas finansavimas yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma;

nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl lėšų skyrimo iš Europos Sąjungos ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų;

man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas;

man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas iki Projekto finansavimo ir administravimo sutartyje įtvirtintos projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos;

prašymas gali būti atmestas, jeigu jame pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją);

sutinku, kad prašyme pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi ES struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje.

Projekto vykdytojo pavadinimas, adresas, antspaudas

 

 

Projekto vykdytojo atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas

 

 

Data, vieta

 

 

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas

 

 

 

Projektų finansavimo sąlygų aprašo

Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos

augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės

paramos veiksmų programų prieduose

numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės

paramos vertinimo priemonėms

4 priedas

 

(Išvados dėl prašymo skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti forma)

 

__________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

Kuriame Lietuvos ateitį

 

IŠVADA DĖL PRAŠYMO SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ PROJEKTUI ĮGYVENDINTI

 

________________ Nr. _____

(sudarymo data)

________________________

(sudarymo vieta)

 

1. Duomenys apie projektą

 

Projekto Nr.

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto vykdytojo prašoma papildomo finansavimo suma, Lt

 

CPVA siūloma skirti papildomo finansavimo suma, Lt

 

 

2. Prašymo vertinimo rezultatai

 

Nr.

Klausimas

Taip

Ne

Pastabos / paaiškinimai

1.

Ar projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties: pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (arba) vykdyti daugiau tų pačių ir (arba) naujų veiklų, jeigu dėl didesnės apimties projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant veiksmų programos tikslų?

 

 

 

2.

Ar papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu, kurių buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu?

 

 

 

3.

Ar projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos?

 

 

 

4.

Ar pateiktas pakankamas pagrindimas, kad papildomos išlaidos bus patirtos iki išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio, nustatyto projekto finansavimo ir administravimo sutartyje, pabaigos arba numatomo pratęsti išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pabaigos?

 

 

 

5.

Ar skyrus papildomą finansavimą nebus viršyta vertinimo priemonei įgyvendinti skirta lėšų suma?

 

 

 

6.

Ar skyrus papildomą finansavimą nebus pažeisti Aprašo reikalavimai?

 

 

 

 

3. Projekto papildomų išlaidų tinkamumo finansuoti vertinimo lentelė

 

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Skirta projekto finansavimo ir administravimo sutartyje, Lt

Papildomų išlaidų suma, nurodyta projekto vykdytojo, Lt

Vertinimas

Projektui įgyvendinti būtina papildomų išlaidų suma, nustatyta CPVA, Lt

Projekto išlaidos kartu su papildomomis išlaidomis, Lt

Papildomų išlaidų tinkamumo finansuoti įvertinimas (tinkamos/netinkamos finansuoti, pagrindimas)

1.

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

 

1.n.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

 

2.n.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

 

3.n.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

 

4.n.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

5.1.

 

 

 

 

 

 

5.n.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

6.1.

 

 

 

 

 

 

6.n.

 

 

 

 

 

 

Projekto išlaidos, iš viso

 

 

 

 

 

 

4. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų finansavimo šaltiniai

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Pagal projekto finansavimo ir administravimo sutartį

Papildomų išlaidų finansavimo šaltiniai

Projekto išlaidos kartu su papildomomis išlaidomis

suma, Lt

dalis nuo bendros projekto vertės, proc.

suma, Lt

dalis nuo papildomų išlaidų
 vertės, proc.

suma, Lt

dalis nuo bendros projekto vertės, proc.

1. Finansavimo lėšos

 

 

 

 

 

 

1.1. ES struktūrinių fondų finansavimas

 

 

 

 

 

 

1.2. Valstybės biudžeto lėšos

 

 

 

 

 

 

2. Projekto vykdytojo ir partnerio(-ių) lėšos

 

 

 

 

 

 

2. 1. Viešosios lėšos

 

 

 

 

 

 

2.1.1. valstybės biudžeto lėšos

 

 

 

 

 

 

2.1.2. savivaldybių biudžeto lėšos

 

 

 

 

 

 

2.1.3. kiti valstybės lėšų šaltiniai

 

 

 

 

 

 

2.2. Privačios lėšos

 

 

 

 

 

 

2.2.1. nuosavos lėšos

 

 

 

 

 

 

2.2.2. kiti lėšų šaltiniai

 

 

 

 

 

 

3. Iš viso

 

 

 

 

 

 

3.1. Iš jų priskaičiuotos gauti grynosios pajamos (numatomų grynųjų pajamų sumai prilyginama išlaidų suma turi būti numatyta finansuoti iš pareiškėjo ir partnerio(-ių) lėšų) (netaikoma, kai projektas finansuojamas pagal valstybės pagalbos schemas)

 

 

 

 

 

 

3.2. Iš jų Europos investicijų banko paskola

 

 

 

 

 

 

 

5. CPVA išvados ir rekomendacija dėl papildomo finansavimo projektui skyrimo

 

CPVA patikrino projekto vykdytojo pateiktus dokumentus, įvertino prašomų papildomų išlaidų tinkamumą finansuoti ir patvirtina, kad projekto vykdytojo prašymas skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti yra pagristas / nepagrįstas, papildomo finansavimo išlaidos suplanuotos efektyviai / neefektyviai ir siūlo Finansų ministerijai skirti iki ____________ Lt (suma žodžiais) / neskirti papildomo finansavimo projektui įgyvendinti.

(Jei siūloma neskirti papildomo finansavimo projektui įgyvendinti, nurodomos priežastys. Pateikiamos kitos pastabos)

 

_______________

(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigos)

____________

(parašas)

_____________

(vardas, pavardė)

 

_________________