LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA

 

S P R E N D I M A S

DĖL LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA ADMINISTRACIJOS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2003 m. sausio 15 d. Nr. 8

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo (Žin., 1996, Nr. 71-1706; 2000, Nr. 75-2272) 48 straipsnio 9 dalimi bei Lietuvos radijo ir televizijos komisijos nuostatų 21.12 punktu, Lietuvos radijo ir televizijos komisija nusprendžia:

Pakeisti Radijo ir televizijos komisijos 1998 m. spalio 28 d. nutarimu Nr. 19 patvirtintus Radijo ir televizijos komisijos administracijos personalo nuostatus ir išdėstyti juos nauja redakcija (pridedama).

 

 

PIRMININKO PAVADUOTOJAS                                                         BRONISLOVAS ŠALKUS

______________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos radijo ir televizijos komisijos

2003 m. sausio 15 d. sprendimu Nr. 8

 

LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA ADMINISTRACIJOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.1. Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (toliau – Komisija) administracijos veiklos nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Komisijos administracijos teises ir pareigas, darbo organizavimo ir atlikimo tvarką.

1.2. Komisijos administracija sudaroma Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo pagrindu.

1.3. Komisijos administracija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Visuomenės informavimo įstatymu, kitais su Komisijos veikla susijusiais įstatymais, Komisijos nuostatais, darbo reglamentu, šiais Nuostatais, Komisijos administracijos vidaus darbo tvarkos taisyklėmis, Komisijos sprendimais, nutarimais, pareiginiais nuostatais bei administracijos direktoriaus įsakymais.

1.4. Pagrindinis Komisijos administracijos veiklos uždavinys yra Komisijos funkcijų įgyvendinimo bei sąlygų Komisijos nariams atlikti savo funkcijas tinkamas sudarymas bei užtikrinimas.

 

2. KOMISIJOS ADMINISTRACIJOS STRUKTŪRA

 

2.1. Komisijos administracijos sudėtį ir konkretų darbuotojų skaičių, metinį darbo užmokesčio fondą savo sprendimu/nutarimu tvirtina Komisija.

2.2. Administracijos direktoriaus darbui vadovauja Komisijos pirmininkas. Komisijos administracijos darbą organizuoja bei jam vadovauja administracijos direktorius.

2.3. Administracijos direktorius skiriamas konkurso tvarka.

2.4. Darbo sutartį su konkurso tvarka paskirtu administracijos direktoriumi Komisijos vardu sudaro ir pasirašo Komisijos pirmininkas. Komisija nustato administracijos direktoriui atlyginimą, gali skirti premijas.

2.5. Kitus Komisijos administracijos darbuotojus į darbą priima ir atleidžia administracijos direktorius.

2.6. Komisijos administracijai pavestų sudėtingų darbų vykdymui gali būti sudaromos laikinos darbo grupės, kurios sudaromos iš atitinkamų darbuotojų, o esant reikalui kviečiami ir kiti specialistai.

 

3. KOMISIJOS ADMINISTRACIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR PAGRINDINĖS FUNKCIJOS

 

3.1. Administracijos direktorius atsakingas už Komisijos jam deleguotų funkcijų vykdymą laiku, administracijos organizacinę, finansinę ir ūkinę veiklą, taip pat ir už bendrųjų reikalų tvarkymą.

3.2. Administracijos direktoriaus pagrindinės funkcijos:

3.2.1. vadovauti administracijos darbui;

3.2.2. laiku vykdyti Komisijos sprendimus/nutarimus;

3.2.3. organizuoti planuojamų Komisijos išlaidų sąmatos sudarymą, laiku pateikti jos projektą Komisijai, atsakyti už Komisijos patvirtintos išlaidų sąmatos vykdymą;

3.2.4. atstovauti arba užtikrinti atstovavimą Komisijai teismuose, santykiuose su kitomis institucijomis bei fiziniais ir juridiniais asmenimis šalyje ir užsienyje, taip pat tarptautinėmis organizacijomis;

3.2.5. kontroliuoti, kaip transliuotojai ir operatoriai laikosi konkursams pateiktų įsipareigojimų dėl programos struktūros ir turinio, kitų licencijos sąlygų ir Komisijos priimtų sprendimų;

3.2.6. priimti ir atleisti iš darbo administracijos darbuotojus, nustatyti jiems atlyginimus, priedus, skirti skatinamąsias išmokas (premijas), neviršijant Komisijos patvirtinto metinio administracijos darbo užmokesčio fondo;

3.2.7. tvirtinti administracijos darbuotojų pareiginius nuostatus;

3.2.8. tvirtinti administracijos darbuotojų darbo apmokėjimo tvarką;

3.2.9. nustatyti administracijos teikiamų paslaugų kainas ir tarifus;

3.2.10. sudaryti sutartis, kontroliuoti jų vykdymą. Gauti Komisijos sutikimą, jeigu sudarant sutartis jų vykdymui planuojamos naudoti Komisijos išlaidų sąmatoje nenumatytos lėšos. Komisijos sutikimas įforminamas nutarimu;

3.2.11. skelbti įsakymus, kontroliuoti jų vykdymą;

3.2.12. be balsavimo teisės dalyvauti Komisijos posėdžiuose ir pasitarimuose;

3.2.13. kartą per metus ne vėliau nei iki kovo 1 d. atsiskaityti už administracijos darbą, pateikiant Komisijai ataskaitą raštu. Administracijos direktorius Komisijai žodžiu pristato pateiktą ataskaitą, ją paaiškina, atsako į Komisijos narių klausimus. Administracijos direktoriaus metinė ataskaita tvirtinama Komisijos nutarimu.

3.3. Buhalterinę apskaitą ir finansinę atskaitomybę vykdo vyriausiasis buhalteris.

3.4. Pagrindinės vyriausiojo buhalterio funkcijos:

3.4.1. tvarkyti buhalterinę apskaitą Komisijoje pagal teisės aktų reikalavimus, reglamentuojančius ūkinę-finansinę veiklą;

3.4.2. sudaryti Komisijos išlaidų sąmatos projektą, Komisijai patvirtinus jį vykdyti;

3.4.3. užtikrinti finansinių-ūkinių operacijų teisėtumą, taupų lėšų naudojimą;

3.4.4. kontroliuoti, kaip transliuotojai perveda į Komisijos sąskaitą Visuomenės informavimo įstatyme numatytas lėšas.

3.5. Kitų Komisijos administracijos darbuotojų funkcijas, teises ir pareigas nustato atitinkamo darbuotojo pareiginiai nuostatai, kuriuos tvirtina administracijos direktorius ir su jais darbuotojai pasirašytinai supažindinami.

3.6. Bendrosios administracijos darbuotojų funkcijos:

3.6.1. Rengti Komisijos pasitarimų, posėdžių medžiagą, nutarimų, sprendimų projektus.

3.6.2. Komisijos pirmininko patvirtintą darbotvarkę pateikti raštu arba elektroniniu paštu visiems Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 2 dienas su visa susijusia medžiaga (projektais ir t. t.).

3.6.3. Rašyti Komisijos posėdžių protokolus, Komisijai nutarus pasitarimų protokolus, juos sisteminti, registruoti bei nustatyta tvarka archyvuoti.

3.6.4. Rengti licencijų tekstų projektus, paruošti konkurso nugalėtojui išduodamas licencijas, jas registruoti, kontroliuoti išduotų licencijų sąlygų vykdymą.

3.6.5. Priimti ir registruoti skelbiamų konkursų dalyvių pateiktas paraiškas ir kitus dokumentus, teikti raštu ir žodžiu išvadas dėl pateiktų dokumentų bei kitais klausimais Komisijai ir kitiems suinteresuotiems asmenims.

3.6.6. Susirašinėti su įvairiomis institucijomis, rengti paklausimus bei atsakymus.

3.6.7. Saugoti konkursų dalyvių patikėtas komercines ir technologines paslaptis.

3.6.8. Kaupti duomenis apie koordinuojamus, naujai sukoordinuotus ir nepanaudotus dažnius.

3.6.9. Kaupti duomenis apie radijo, televizijos transliuotojus, jų veiklą, programas, vykdyti stebėseną (monitoringą), juos analizuoti, apibendrinti, nuolat atnaujinti ir teikti Komisijai.

3.6.10. Teikti išvadas dėl Komisijos sprendimų, nutarimų, kitų teisinių dokumentų bei atliekamų veiksmų atitikimo teisės aktams.

3.6.11. Rengti Komisijos veiklai vykdyti reikalingų sutarčių projektus.

3.7. Komisijos posėdžiuose turi teisę dalyvauti visi administracijos darbuotojai.

3.8. Administracijos darbuotojų pavadavimas:

3.8.1. Administracijos direktorių jo laikino (ne trumpiau kaip viena darbo diena) nebuvimo darbo vietoje metu (atostogos, laikinas nedarbingumas, komandiruotė ir kt.) pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą pavaduoja jo paskirtas darbuotojas.

3.8.2. Kitus administracijos darbuotojus jų laikino (ne trumpiau kaip viena darbo diena) nebuvimo darbo vietoje metu (atostogos, laikinas nedarbingumas, komandiruotė ir kt.) pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą pavaduoja kitas paskirtas darbuotojas.

 

4. ADMINISTRACIJOS DARBUOTOJŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

4.1. Gauti informaciją iš transliuotojų, operatorių Komisijos funkcijų įgyvendinimo tikslais.

4.2. Reikalauti sudaryti saugias ir sveikas darbo sąlygas.

4.3. Būti raštu supažindintiems su dokumentais, nustatančiais jų teises ir pareigas, vidaus darbo tvarką.

4.4. Kelti savo kvalifikaciją.

4.5. Administracijos darbuotojai privalo saugoti jiems su darbinių funkcijų atlikimu patikėtą informaciją, draudžiama perduoti tretiesiems asmenims ne Komisijos veiklos įgyvendinimo atvejais bet kokius Komisijos ar su jos veikla susijusius dokumentus.

 

5. ADMINISTRACIJOS DARBUOTOJŲ ATSAKOMYBĖ

 

5.1. Administracijos direktorius bei darbuotojai įstatymų nustatyta tvarka atsako už tinkamą jiems pavestų pareigų vykdymą.

______________