LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA
S P R E N D I M A S
DĖL LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA ADMINISTRACIJOS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2003 m. sausio 15 d. Nr. 8
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo (Žin., 1996, Nr. 71-1706; 2000, Nr. 75-2272) 48 straipsnio 9 dalimi bei Lietuvos radijo ir televizijos komisijos nuostatų 21.12 punktu, Lietuvos radijo ir televizijos komisija nusprendžia:
Pakeisti Radijo ir televizijos komisijos 1998 m. spalio 28 d. nutarimu Nr. 19 patvirtintus Radijo ir televizijos komisijos administracijos personalo nuostatus ir išdėstyti juos nauja redakcija (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos radijo ir televizijos komisijos
2003 m. sausio 15 d. sprendimu Nr. 8
LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA ADMINISTRACIJOS VEIKLOS NUOSTATAI
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (toliau – Komisija) administracijos veiklos nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Komisijos administracijos teises ir pareigas, darbo organizavimo ir atlikimo tvarką.
1.2. Komisijos administracija sudaroma Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo pagrindu.
1.3. Komisijos administracija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Visuomenės informavimo įstatymu, kitais su Komisijos veikla susijusiais įstatymais, Komisijos nuostatais, darbo reglamentu, šiais Nuostatais, Komisijos administracijos vidaus darbo tvarkos taisyklėmis, Komisijos sprendimais, nutarimais, pareiginiais nuostatais bei administracijos direktoriaus įsakymais.
2. KOMISIJOS ADMINISTRACIJOS STRUKTŪRA
2.1. Komisijos administracijos sudėtį ir konkretų darbuotojų skaičių, metinį darbo užmokesčio fondą savo sprendimu/nutarimu tvirtina Komisija.
2.2. Administracijos direktoriaus darbui vadovauja Komisijos pirmininkas. Komisijos administracijos darbą organizuoja bei jam vadovauja administracijos direktorius.
2.4. Darbo sutartį su konkurso tvarka paskirtu administracijos direktoriumi Komisijos vardu sudaro ir pasirašo Komisijos pirmininkas. Komisija nustato administracijos direktoriui atlyginimą, gali skirti premijas.
2.5. Kitus Komisijos administracijos darbuotojus į darbą priima ir atleidžia administracijos direktorius.
3. KOMISIJOS ADMINISTRACIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
3.1. Administracijos direktorius atsakingas už Komisijos jam deleguotų funkcijų vykdymą laiku, administracijos organizacinę, finansinę ir ūkinę veiklą, taip pat ir už bendrųjų reikalų tvarkymą.
3.2. Administracijos direktoriaus pagrindinės funkcijos:
3.2.3. organizuoti planuojamų Komisijos išlaidų sąmatos sudarymą, laiku pateikti jos projektą Komisijai, atsakyti už Komisijos patvirtintos išlaidų sąmatos vykdymą;
3.2.4. atstovauti arba užtikrinti atstovavimą Komisijai teismuose, santykiuose su kitomis institucijomis bei fiziniais ir juridiniais asmenimis šalyje ir užsienyje, taip pat tarptautinėmis organizacijomis;
3.2.5. kontroliuoti, kaip transliuotojai ir operatoriai laikosi konkursams pateiktų įsipareigojimų dėl programos struktūros ir turinio, kitų licencijos sąlygų ir Komisijos priimtų sprendimų;
3.2.6. priimti ir atleisti iš darbo administracijos darbuotojus, nustatyti jiems atlyginimus, priedus, skirti skatinamąsias išmokas (premijas), neviršijant Komisijos patvirtinto metinio administracijos darbo užmokesčio fondo;
3.2.10. sudaryti sutartis, kontroliuoti jų vykdymą. Gauti Komisijos sutikimą, jeigu sudarant sutartis jų vykdymui planuojamos naudoti Komisijos išlaidų sąmatoje nenumatytos lėšos. Komisijos sutikimas įforminamas nutarimu;
3.2.13. kartą per metus ne vėliau nei iki kovo 1 d. atsiskaityti už administracijos darbą, pateikiant Komisijai ataskaitą raštu. Administracijos direktorius Komisijai žodžiu pristato pateiktą ataskaitą, ją paaiškina, atsako į Komisijos narių klausimus. Administracijos direktoriaus metinė ataskaita tvirtinama Komisijos nutarimu.
3.4. Pagrindinės vyriausiojo buhalterio funkcijos:
3.4.1. tvarkyti buhalterinę apskaitą Komisijoje pagal teisės aktų reikalavimus, reglamentuojančius ūkinę-finansinę veiklą;
3.5. Kitų Komisijos administracijos darbuotojų funkcijas, teises ir pareigas nustato atitinkamo darbuotojo pareiginiai nuostatai, kuriuos tvirtina administracijos direktorius ir su jais darbuotojai pasirašytinai supažindinami.
3.6. Bendrosios administracijos darbuotojų funkcijos:
3.6.2. Komisijos pirmininko patvirtintą darbotvarkę pateikti raštu arba elektroniniu paštu visiems Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 2 dienas su visa susijusia medžiaga (projektais ir t. t.).
3.6.3. Rašyti Komisijos posėdžių protokolus, Komisijai nutarus pasitarimų protokolus, juos sisteminti, registruoti bei nustatyta tvarka archyvuoti.
3.6.4. Rengti licencijų tekstų projektus, paruošti konkurso nugalėtojui išduodamas licencijas, jas registruoti, kontroliuoti išduotų licencijų sąlygų vykdymą.
3.6.5. Priimti ir registruoti skelbiamų konkursų dalyvių pateiktas paraiškas ir kitus dokumentus, teikti raštu ir žodžiu išvadas dėl pateiktų dokumentų bei kitais klausimais Komisijai ir kitiems suinteresuotiems asmenims.
3.6.9. Kaupti duomenis apie radijo, televizijos transliuotojus, jų veiklą, programas, vykdyti stebėseną (monitoringą), juos analizuoti, apibendrinti, nuolat atnaujinti ir teikti Komisijai.
3.6.10. Teikti išvadas dėl Komisijos sprendimų, nutarimų, kitų teisinių dokumentų bei atliekamų veiksmų atitikimo teisės aktams.
3.8. Administracijos darbuotojų pavadavimas:
3.8.1. Administracijos direktorių jo laikino (ne trumpiau kaip viena darbo diena) nebuvimo darbo vietoje metu (atostogos, laikinas nedarbingumas, komandiruotė ir kt.) pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą pavaduoja jo paskirtas darbuotojas.
4. ADMINISTRACIJOS DARBUOTOJŲ TEISĖS IR PAREIGOS
4.3. Būti raštu supažindintiems su dokumentais, nustatančiais jų teises ir pareigas, vidaus darbo tvarką.