LIETUVOS RESPUBLIKOS

RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL 2008 M. UNIVERSALIŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO IR KAINŲ POKYČIŲ ATASKAITOS PASKELBIMO

 

2009 m. balandžio 28 d. Nr. 1V-579

Vilnius

 

Vadovaudamasis Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 699 „Dėl Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo ir universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausios ribos nustatymo“ (Žin., 2003, Nr. 55-2439; 2006, Nr. 23-749), 48 punktu bei atsižvelgdamas į informaciją apie universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimą, gautą iš TEO LT, AB, 2004 m. gruodžio 16 d. raštu Nr. 01-2-961, 2008 m. balandžio 14 d. raštu Nr. 01-1-04-140, 2008 m. balandžio 28 d. raštu Nr. 01-1-04-158, 2008 m. liepos 14 d. raštu Nr. 01-1-04-238, 2008 m. liepos 28 d. raštu Nr. 01-1-04-257, 2008 m. spalio 15 d. raštu Nr. 01-1-04-351, 2008 m. spalio 31 d. raštu Nr. 01-1-04-372, 2008 m. spalio 29 d. raštu Nr. 01-1-04-371, 2009 m. sausio 16 d. raštu Nr. 01-1-04-14, 2009 m. vasario 10 d. raštu Nr. 01-1-04-44, 2009 m. balandžio 16 d. raštu Nr. 05-1-02-128:

1. Paskelbiu 2008 m. universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo ir kainų pokyčių ataskaitą (pridedama).

2. Nurodau paskelbti šį įsakymą „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

DIREKTORIUS                                                                              TOMAS BARAKAUSKAS

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2009 m. balandžio 28 d. įsakymo Nr. 1V-579 priedas

 

2008 M. UNIVERSALIŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO IR KAINŲ POKYČIŲ ATASKAITA

 

Universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas 2008 m. teikė TEO LT, AB.

1. TEO LT, AB, teikiamos universaliosios elektroninių ryšių paslaugos:

1.1. Viešosios telefono ryšio paslaugos fiksuotoje vietoje teikiamos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. Pagrindinių linijų (telefono ryšio linijų, jungiančių abonento galinius įrenginius su viešuoju komutuojamu tinklu ir turinčių atskirą jungtį telefono stotyje) skaičius 2008 m. sausio 1 d. buvo 733086, 2008 m. gruodžio 31 d. – 712058.

TEO LT, AB, 2008 metais gavo 71705 paslaugų gavėjų (54238 fizinių asmenų ir 17467 juridinių asmenų) prašymų įrengti vietinę liniją viešosioms fiksuoto telefono ryšio paslaugoms gauti. 40867 prašymai buvo įvykdyti neviršijant Reikalavimų universaliųjų paslaugų kokybei aprašo (toliau – Reikalavimai kokybei), patvirtinto Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 15 d. įsakymu Nr. 1V-214 „Dėl Reikalavimų universaliųjų paslaugų kokybei aprašo ir Reikalavimų universaliųjų paslaugų teikėjams, užtikrinant taksofonu teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų prieinamumą, įskaitant taksofonų prieinamumą neįgaliems šių paslaugų gavėjams, aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 23-773) (toliau – Įsakymas), 5.1 punkte nustatyto 60 dienų termino. 219 prašymų buvo įvykdyti naudojant analoginę judriojo korinio ryšio sistemą (NMT 450) ir 1454 prašymai įvykdyti naudojant visuotinę judriojo radijo ryšio sistemą (GSM) (2007 metais – atitinkamai – 1557 ir 429). 152 užsakymai buvo įvykdyti viršijant Reikalavimų kokybei 5.1 punkte nustatytą 60 dienų terminą, nes vyko derybos su paslaugų gavėju dėl linijos įvedimo sąlygų arba prašymų vykdymas buvo atidėtas paslaugų gavėjo prašymu. 21891 vietinė linija nebuvo įrengta dėl to, kad po techninių galimybių tyrimo gavėjas atsisakė linijos įrengimo.

1.2. 2008 m. sausio 1 d. 2066 taksofonai buvo miestuose ir 374 – kitose gyvenamosiose vietovėse; 2008 m. gruodžio 31 d. – atitinkamai – 1608 ir 230. Taksofonų tankis Lietuvos Respublikoje 2008 m. sausio 1 d. buvo 0,918 vnt. tūkstančiui miesto gyventojų ir 0,335 vnt. tūkstančiui gyventojų kitose gyvenamosiose vietovėse, 2008 m. gruodžio 31 d. – atitinkamai – 0,714 ir 0,206 vnt. Atsižvelgiant į pokyčius elektroninių ryšių sektoriuje, sumažėjusį Lietuvos Respublikos gyventojų poreikį naudotis viešosiomis telefono ryšio paslaugomis, teikiamomis taksofonais taip pat į Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos bei TEO LT, AB, atliktų tyrimų duomenis, parengtas ir pateiktas viešai konsultacijai Reikalavimų pakeitimas, numatantis mažesnį taksofonų tankį.

1.3. Viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašų prieinamumas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje buvo užtikrinamas skelbiant viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų telefonų sąrašus vieningu informaciniu telefono ryšio numeriu 118 bei elektroninius abonentų sąrašus bendrovės internetinėse svetainėse www.zebra.lt, www.118.lt.

Abonentų sąrašuose pateikiami duomenys atitinka Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 699 (Žin., 2003, Nr. 55-2439; 2006, Nr. 23-749) (toliau – Taisyklės), 4.3.1 punkte nustatytus reikalavimus.

Interneto svetainėje adresu www.zebra.lt ir informacijos apie visų viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus tarnybos telefono ryšio numeriu 118 skelbiami tiek TEO LT, AB (duomenys atnaujinami kiekvieną dieną), tiek kitų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų abonentų (duomenys atnaujinami kiekvieną savaitę), davusių sutikimą, kad atitinkama informacija būtų skelbiama viešai, telefono ryšio numeriai.

Remiantis 2009 m. balandžio 15 d. duomenimis, abonentų sąrašuose yra skelbiami šių viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų privačių abonentų, davusių sutikimą, kad jų duomenys būtų įtraukti į viešai prieinamus abonentų sąrašus, duomenys: TEO LT, AB, (554679 asm.), UAB „Omnitel“ (14812 asm.), UAB „Bitė Lietuva“ (43171 asm.), UAB „Tele2“ (400 asm.), UAB „Nacionalinis telekomunikacijų tinklas“ (625 asm.), UAB Teledema“ (9581 asm.).

1.4. TEO LT, AB, pagalbos tarnybos nemokamu telefono ryšio numeriu 117 visiems savo paslaugų gavėjams (įskaitant akluosius ir silpnaregius universaliųjų paslaugų abonentus) teikia informaciją apie praėjusio atsiskaitomojo laikotarpio sąskaitas už elektroninių ryšių paslaugas, apie teikiamas elektroninių ryšių paslaugas (taip pat ir apie universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas).

1.5. Laikantis Aprašo 6 punkto sąlygų, TEO LT, AB, 345 taksofonus yra pritaikiusi neįgaliųjų poreikiams (2007 metais – 366). Taksofonų instrukcijos skelbiamos 16 kegeliu šriftu. Dauguma taksofonų neįgaliesiems yra pastatų viduje, todėl yra tinkamai apšviesti. Suderinus su neįgaliųjų centrais (nurodytais Aprašo priede) šių centrų patalpose yra įrengti galiniai įrenginiai, suteikiantys galimybę naudotis elektroninių ryšių paslaugomis nemokamai teikiamo interneto pagalba.

1.6. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo TEO LT, AB, teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodikliai pateikti 1 lentelėje.

 

1 lentelė

 

Rodiklis

Matavimas

2008 m. I ketv.

2008 m. II ketv.

2008 m. III ketv.

2008 m. IV ketv.

2008 m.

Linijos įrengimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų (dienos)

26

25

24

22

24

Trukmė, per kurią atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų (dienos)

46

47

57

40

46

Atlikti įrengimai iki sutartos dienos (procentai)

97,76

98,22

97,46

97,99

98,12

Santykinis gedimų skaičius

Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus

2,18

2,28

2,93

2,85

9,65

Gedimo šalinimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų (valandos)

26,31

29,95

29,05

42,37

32,26

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų (valandos)

51,10

67,92

70,27

74,40

71,35

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų (valandos)

24,53

27,83

29,81

32,98

29,05

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų (valandos)

50,84

68,82

69,02

74,30

71,84

Visi kiti pašalinti gedimai per numatytą trukmę (procentai)

93,22

92,30

92,36

89,34

90,56

Nesėkmingų kvietimų dalis

Nacionalinių kvietimų dalis (procentai)

0,44

0,46

0,42

0,35

0,42

Tarptautinių kvietimų dalis (procentai)

4,76

3,90

3,53

7,82

5,47

Sujungimo trukmė

Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė (sekundės)

0,76

0,77

0,76

0,74

0,76

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų (sekundės)

3,04

3,36

3,26

2,76

3,09

Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė (sekundės)

8,74

8,45

8,82

9,02

8,64

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų (sekundės)

17,24

17,20

17,58

17,23

17,09

Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo (sekundės)

17,71

18,13

24,60

23,45

18,88

Atsiliepimai per 20 sek. (procentai)

83,24

83,58

76,41

78,85

82,53

Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo (sekundės)

5,00

7,30

4,27

6,03

5,65

Atsiliepimai per 20 sek. (procentai)

91,31

87,07

93,59

90,03

90,43

Veikiančių taksofonų dalis

Gerai veikiantys taksofonai (procentai)

98,21

97,64

98,04

97,29

97,55

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo (procentai)

0,12

0,09

0,09

0,07

0,09

 

Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo TEO LT, AB, teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybė atitinka Reikalavimų kokybei nuostatas.

1.7. Vykdydama Taisyklių 16.2 punkto nuostatas, Tarnyba 2009 m. kovo 10-30 d. atliko tyrimą, siekdama nustatyti, ar Taisyklių 4 punkte nustatytas mastas atitinka universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų gavėjų poreikius. Tyrimo metu nustatyta:

1.7.1. 41 proc. tyrimo dalyvių teigė, jog namuose naudojasi viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugomis, teikiamomis TEO LT, AB. Iš jų 72 proc. išreiškė pasitenkinimą gaunamomis paslaugomis. 20 proc. nurodė, jog paslaugos jų netenkina, nes yra per brangios. 44 proc. turinčiųjų namuose fiksuoto telefono liniją teigė, jog per ją naudojasi internetu. Dažniausia šio interneto duomenų perdavimo sparta: nuo 256 Kb/s iki 1 Mb/s (34 proc.) arba nuo 33,6 Kb/s iki 256 Kb/s (30 proc.). 2 proc. (11 respondentų) neturinčiųjų namuose fiksuoto telefono linijos nurodė, jog 2008 m. yra kreipęsi į TEO LT, AB, dėl tokios linijos įvedimo – 6 atvejais paslauga buvo suteikta greičiau nei per mėnesį. Dar 68 proc. nurodė, jog dėl linijos įvedimo nesikreipė, nes namuose naudojasi mobiliuoju telefonu. 24 proc. – nesikreipė, nes telefono namuose nereikia.

1.7.2. 8 proc. tyrimo dalyvių naudojasi taksofonais bent keletą kartų per metus. Dažniausiai jie tai daro mieste (55 proc.). 16 proc. nurodė mažesnes gyvenamas vietoves, o 29 proc. negalėjo išskirti, kur taksofonais naudojasi dažniau – ar miestuose, ar kitose gyvenamosiose vietovėse. Dažniausiai taksofonais naudojamasi gatvėse (35 proc.) ir gydymo įstaigose (31 proc.). 52 proc. besinaudojančiųjų taksofonais yra linkę manyti, jog taksofonų visiškai pakanka. 11 proc. pageidautų jų šiek tiek daugiau, o 5 proc. teigė, jog reikėtų jų įrengti žymiai daugiau. 59 proc. tyrimo dalyvių teigė, jog jiems tenka ieškoti informacijos apie telefono ryšio numerius: 6 proc. dažnai (keliskart per savaitę), 23 proc. kartais (keliskart per mėnesį), 30 proc. retai (keliskart per metus).

1.7.3. Dažniau ieškoma abonentų, gyvenančių toje pat apskrityje (38 proc.) telefono ryšio numerių. Vis dėlto 51 proc. nurodė, jog ieško tiek toje pat apskrityje gyvenančių, tiek kitose vietovėse esančių abonentų. Populiariausias informacijos apie abonentų telefono ryšio numerius būdas – telefonas 118 (47 proc.). 26 proc. paminėjo informacijos tarnybų interneto tinklalapius, 23 proc. – abonentų sąrašus (telefonų knygas).

 

2. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo kainų pokyčiai:

2.1. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainos 2008 m. buvo reguliuojamos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. vasario 15 d. nutarimu Nr. 162 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 3 d. nutarimo Nr. 699 „Dėl Universaliųjų telekomunikacijų paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo ir universaliųjų telekomunikacijų paslaugų kainų aukščiausios ribos nustatymo“ pakeitimo“ (Žin., 2003, Nr. 55-2439; 2006, Nr. 23-749). Per 2008 m. papildomi teisės aktai, reglamentuojantys universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainas, priimti nebuvo.

2.2. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausia riba ir universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų pasikeitimai per 2008 m. yra pateikti 2 lentelėje.

2 lentelė

 

Eil. Nr.

Užmokesčio pavadinimas (pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. vasario 15 d. nutarimu Nr. 162 nustatytą universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausią ribą)

Kainų aukščiausia riba (Lt su PVM), galiojusi 2008-01-01

Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina

(Lt su PVM), 2008-01-01

Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina

(Lt su PVM), 2008-06-30

Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina (Lt), 2008-12-31

 

1.

Telefono linijos įrengimo užmokestis

250,00

249,99

249,99

249,99

(mokestis individualiame name; juridiniams asmenims)

 

200,00

(daugiabutyje)

 

2.

Abonentinis mėnesio užmokestis už telefono liniją:

 

 

 

 

 

2.1.

vartotojams

23,00

23,00

23,00

23,00

2.2.

kitiems universaliųjų paslaugų gavėjams

28,00

28,00

28,00

28,00

3.

Vietinių skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje:

 

 

 

 

3.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

3.2.

skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 7 iki 20 valandos (už minutę)

0,12

0,12

0,12

0,12

3.3.

skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 20 iki 7 valandos, o poilsio ir švenčių dienomis visą parą (už minutę)

0,03

0,03

0,03

0,03

4.

Nacionalinių (tarpmiestinių) skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje:

 

 

 

 

4.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

4.2.

skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 7 iki 20 val. (už minutę)

0,40

0,26

0,26

0,26

4.3.

skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 20 iki 7 valandos, o poilsio ir švenčių dienomis visą parą (už minutę)

0,30

0,09

0,09

0,09

5.

Skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje, skambinant į taksofoną Lietuvoje:

 

 

 

 

5.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

5.2.

skambučių siuntimas į taksofoną Lietuvoje (už minutę)

0,49

0,12

(pikas, tame pačiame mieste)

0,12

(pikas, tame pačiame mieste)

0,12

(pikas, tame pačiame mieste)

0,03

(ne pikas, tame pačiame mieste)

0,03

(ne pikas, tame pačiame mieste)

0,03

(ne pikas, tame pačiame mieste)

0,26

(visą parą į kitus miestus)

0,26

(visą parą į kitus miestus)

0,26

(visą parą į kitus miestus)

0,09

(ne pikas, į kitus miestus)

0,09

(ne pikas, į kitus miestus)

0,09

(ne pikas, į kitus miestus)

6.

Informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimas:

 

 

 

 

6.1.

užmokestis už didmeninę informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimo paslaugą, mokamas universaliųjų paslaugų teikėjui

1,18

1,18

1,18

1,18

6.2.

užmokestis už informacijos teikimą paslaugų gavėjams (už minutę)*

1,50

1,50

1,50

1,50

7.

Tarptautinių skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje:

 

 

 

 

7.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

7.2.

Estija, Latvija (už minutę)

1,46

1,39

1,39

1,39

7.3.

Baltarusija (už minutę)

1,88

1,79

1,79

1,79

7.4.

Airija, Austrija, Australija, Belgija, Danija, Didžioji Britanija, Ispanija, Italija, Graikija, Vatikanas, Havajų salos, JAV, Kanada, Lenkija, Lichtenšteinas, Liuksemburgas, Nyderlandai, Portugalija, Puerto Rikas, Prancūzija, Korsika, Suomija, Švedija, Virginijos salos (JAV), Vokietija, Naujoji Zelandija (už minutę)

1,74

1,39

1,39

1,39

 

7.5.

Bulgarija, Čekija, Moldova, Kroatija, Rumunija, Rusija, Slovakija, Slovėnija, Šveicarija, Norvegija, Ukraina, Vengrija (už minutę)

2,24

1,79

1,79

1,79

 

7.6.

Albanija, Andora, Armėnija, Azerbaidžanas, Bosnija ir Hercegovina, Islandija, Gibraltaras, Gruzija, Serbija ir Juodkalnija, Kazachstanas, Kipras, Kirgizija, Kroatija, Malta, Makedonija, Monakas, San Marinas, Kanada, Tadžikistanas, Turkmėnistanas, Turkija, Uzbekistanas (už minutę)

3,10

2,48

2,48

2,48

 

7.7.

Argentina, Bahamos, Brazilija, Filipinai, Honkongas, Grenlandija, Japonija, Kinija, Kolumbija, Kosta Rika, Meksika, Pietų Afrikos Respublika, Pietų Korėja, Singapūras, Šri Lanka, Tailandas, Taivanis, Venesuela (už minutę)

7,79

7,79

7,79

7,79

 

7.8.

kitos valstybės (už minutę)

10,03

10,03

10,03

10,03

 

7.9.

Inmarsat A (už minutę)

33,04

33,04

33,04

33,04

 

7.10.

Inmarsat B, Inmarsat C, Inmarsat M (už minutę)

25,37

25,37

25,37

25,37

 

7.11.

Inmarsat Mini – M (už minutę)

18,88

18,88

18,88

18,88

 

8.

Viešosios telefono ryšio paslaugos, teikiamos taksofonu:

 

 

 

 

 

8.1.

sujungimo užmokestis

0,16

0,16

0,16

0,16

 

8.2.

vietinių skambučių siuntimas (už minutę)

0,49

0,1768

0,1768

0,1768

 

8.3.

nacionalinių (tarpmiestinių) skambučių siuntimas (už minutę)

0,49

0,49

0,49

0,49

 

8.4.

tarptautinių skambučių siuntimas (už min.)

2006-02-15 nustatyta universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausia riba leido galiojančioms tarptautinių skambučių siuntimo kainoms taikyti koeficientą, ne didesnį kaip 1,32

Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento

Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento

Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento

 

9.

Užmokestis už informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimą taksofonu (už minutę)**

1,85

1,50

1,50

1,50

 

 

2.3. 2008 m. universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjas taikė įvairias telefono linijos įrengimo nuolaidas vartotojams (fiziniams asmenims) ir kitiems universaliųjų paslaugų gavėjams (juridiniams asmenims). Standartinės universaliųjų paslaugų teikėjo taikomos nuolaidos (nevertinant nuolaidų, taikomų rinkodaros akcijos metu arba parduodant kelias susietas paslaugas) linijos įrengimui pateiktos 3 lentelėje.

3 lentelė

 

Paslaugų gavėjai ir nuolaidų galiojimas

Minimalus viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo sutarties terminas, mėn.

Nuolaida, suteikiama telefono linijos įrengimo užmokesčiui, proc.

Juridiniams asmenims visus 2008 m.

12

50

18

65

24

75

Fiziniams asmenims nuo 2008 m. spalio 1 d.

12

50

24

100

 

_________________

 



* Į užmokestį įskaičiuojami visi galimi užmokesčiai paslaugų gavėjui (skambučio sudarymo užmokestis, užmokestis už vietinį telefono ryšį (pagal atitinkamus tarifus), užmokesčiai už informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimo paslaugą ir užmokestis už kitas paslaugas, jeigu tokių būtų).