LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS UŽ 2004 M. IV KETVIRTĮ PASKELBIMO
2005 m. vasario 4 d. Nr. 1V-128
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 91 (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630), 28 punktu ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:
1. Skelbiu viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą už 2004 m. IV ketvirtį (pridedama).
2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.
Tarnybos direktoriaus
2005 m. vasario 4 d. įsakymo
Nr. 1V-128 priedas
VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA UŽ 2004 M. IV KETVIRTĮ
Kokybės rodikliai |
|
Ryšių reguliavimo tarnybos atliktų matavimų vertės 1 |
AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos vertės 2 |
Ribinės vertės 3 |
Linijos įrengimo laikas |
Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių įrengimų Laikas, per kurį atlikta 99 proc. greičiausių įrengimų Atlikti įrengimai iki sutartos dienos, proc. Užsakymų priėmimo valandos Paskyrimų periodai |
|
30 prabėgusių dienų (tik tiesioginėms paslaugoms) 86 prabėgusių dienų (tik tiesioginėms paslaugoms) 98 proc. Darbo dienomis nuo 07:00 iki 21:00 Šeštadieniais nuo 08:00 iki 15:00 Sekmadieniais nuo.... iki... Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 Šeštadieniais nuo... iki... Sekmadieniais nuo... iki... |
Ne ilgesnis kaip 60 dienų |
Santykinis gedimų skaičius |
Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus |
|
2,83 pranešimų šimtui linijų (tiesioginėms paslaugoms) |
Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų |
Gedimo šalinimo laikas |
Laikas, per kurį pašalinama 80 proc. vietinių linijų gedimų Laikas, per kurį pašalinama 95 proc. vietinių linijų gedimų Laikas, per kurį pašalinama 80 proc. visų kitų gedimų Laikas, per kurį pašalinama 95 % visų kitų gedimų Pašalinti gedimai iki užsibrėžtos datos, proc. Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos Gedimų šalinimo laikas |
|
26,00 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms) 68,28 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms) 25,68 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) 69,67 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) 93,24 proc. (tik tiesioginėms paslaugoms) Darbo dienomis nuo 00:00 iki 24:00 Šeštadieniais nuo 00:00 iki 24:00 Sekmadieniais nuo 00:00 iki 24:00 (tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne visą (tik tiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgesnis kaip 48 valandos |
Nesėkmingų kvietimų dalis |
Skambučiai šalies viduje, proc. Skambučiai į užsienį, proc. |
0,31 proc. (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius = 47878 |
0,26 proc. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 1 mln. skambučių per parą 2,47 proc. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 50 tūkst. skambučių per parą |
Ne daugiau kaip 5% |
Sujungimo laikas |
Vidutinis skambučių sujungimo laikas šalies viduje Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių sujungimų šalies viduje Vidutinis skambučių į užsienį sujungimo laikas Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių sujungimų į užsienį |
0,26 (sekundės) (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius = 47656 0,35 (sekundės) (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius = 47656 |
0,90 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 360 tūkst. 4,71 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 360 tūkst. 5,34 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 21 tūkst. 15,99 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 21 tūkst. |
Ne ilgesnis kaip 10 sekundžių Ne ilgesnis kaip 20 sekundžių |
Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas |
Vidutinis laikas iki atsiliepimo Atsiliepimai per 20 sek., proc. |
|
5,73 (sekundės) 89,50 proc. Matavimų skaičius = visi |
Ne ilgesnis kaip 20 sekundžių |
Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas |
Vidutinis laikas iki atsiliepimo Atsiliepimai per 20 sek., proc. |
|
1,61 (sekundės) 99,54 proc. Matavimų skaičius = visi |
Ne ilgesnis kaip 15 sekundžių |
Veikiančių taksofonų dalis |
Gerai veikiantys, proc. |
|
96,22 proc. Matavimų skaičius = visi |
Ne mažiau kaip 95% |
Skundai dėl sąskaitų teisingumo |
Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo, proc. |
|
0,10 proc. |
Ne daugiau kaip 1% |
1 Įvertinant paslaugų kokybės rodiklius buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai AB „Lietuvos telekomas“ viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti remiantis metodika, pateikta Viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630).
2 AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės už 2004 m. IV ketvirtį.
3 Universaliųjų paslaugų tiekėjams nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.
______________