LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS UŽ 2004 M. IV KETVIRTĮ PASKELBIMO

 

2005 m. vasario 4 d. Nr. 1V-128

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 91 (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630), 28 punktu ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:

1. Skelbiu viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą už 2004 m. IV ketvirtį (pridedama).

2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

DIREKTORIUS                                                                                       TOMAS BARAKAUSKAS

______________

 


Tarnybos direktoriaus

2005 m. vasario 4 d. įsakymo

Nr. 1V-128 priedas

 

VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA UŽ 2004 M. IV KETVIRTĮ

 

Kokybės rodikliai

 

Ryšių reguliavimo tarnybos atliktų matavimų vertės 1

AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos vertės 2

Ribinės vertės 3

Linijos įrengimo laikas

Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių įrengimų Laikas, per kurį atlikta 99 proc. greičiausių įrengimų Atlikti įrengimai iki sutartos dienos, proc. Užsakymų priėmimo valandos Paskyrimų periodai

 

30 prabėgusių dienų (tik tiesioginėms paslaugoms) 86 prabėgusių dienų (tik tiesioginėms paslaugoms) 98 proc.

Darbo dienomis nuo 07:00 iki 21:00 Šeštadieniais nuo 08:00 iki 15:00 Sekmadieniais nuo.... iki... Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 Šeštadieniais nuo... iki... Sekmadieniais nuo... iki...

Ne ilgesnis kaip 60 dienų

Santykinis gedimų skaičius

Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus

 

2,83 pranešimų šimtui linijų (tiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų

Gedimo šalinimo laikas

Laikas, per kurį pašalinama 80 proc. vietinių linijų gedimų Laikas, per kurį pašalinama 95 proc. vietinių linijų gedimų Laikas, per kurį pašalinama 80 proc. visų kitų gedimų Laikas, per kurį pašalinama 95 % visų kitų gedimų Pašalinti gedimai iki užsibrėžtos datos, proc. Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos Gedimų šalinimo laikas

 

26,00 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms) 68,28 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms) 25,68 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) 69,67 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) 93,24 proc. (tik tiesioginėms paslaugoms) Darbo dienomis nuo 00:00 iki 24:00 Šeštadieniais nuo 00:00 iki 24:00 Sekmadieniais nuo 00:00 iki 24:00 (tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne visą (tik tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgesnis kaip 48 valandos

Nesėkmingų kvietimų dalis

Skambučiai šalies viduje, proc.

Skambučiai į užsienį, proc.

0,31 proc. (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius = 47878

0,26 proc. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 1 mln. skambučių per parą 2,47 proc. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 50 tūkst. skambučių per parą

Ne daugiau kaip 5%

Sujungimo laikas

Vidutinis skambučių sujungimo laikas šalies viduje Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių sujungimų šalies viduje Vidutinis skambučių į užsienį sujungimo laikas Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių sujungimų į užsienį

0,26 (sekundės) (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius = 47656 0,35 (sekundės) (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius = 47656

0,90 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 360 tūkst. 4,71 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 360 tūkst. 5,34 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 21 tūkst. 15,99 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 21 tūkst.

Ne ilgesnis kaip 10 sekundžių Ne ilgesnis kaip 20 sekundžių

Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas

Vidutinis laikas iki atsiliepimo Atsiliepimai per 20 sek., proc.

 

5,73 (sekundės) 89,50 proc. Matavimų skaičius = visi

Ne ilgesnis kaip 20 sekundžių

Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas

Vidutinis laikas iki atsiliepimo Atsiliepimai per 20 sek., proc.

 

1,61 (sekundės) 99,54 proc. Matavimų skaičius = visi

Ne ilgesnis kaip 15 sekundžių

Veikiančių taksofonų dalis

Gerai veikiantys, proc.

 

96,22 proc. Matavimų skaičius = visi

Ne mažiau kaip 95%

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo, proc.

 

0,10 proc.

Ne daugiau kaip 1%

 

1 Įvertinant paslaugų kokybės rodiklius buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai AB „Lietuvos telekomas“ viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti remiantis metodika, pateikta Viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630).

2 AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės už 2004 m. IV ketvirtį.

3 Universaliųjų paslaugų tiekėjams nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.

______________