LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO
2010 m. kovo 22 d. Nr. 4-226
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 „Dėl Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedo patvirtinimo (Žin., 2008, Nr. 95-3720), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 131-5602), 6, 8 ir 9 punktais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 944 „Dėl Nacionalinės turizmo plėtros 2007–2013 metų programos patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 97-3939), Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2009 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. 4-467 „Dėl VP3-1.3-ŪM-04-V priemonės „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas” projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 118-5090):
1. Tvirtinu Valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti pagal 2007–2013 m. sanglaudos skatinimo veiksmų programos 1 prioriteto „Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai“ VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašas Nr. 04 (pridedama).
2. Pavedu:
2.1. viešajai įstaigai Lietuvos verslo paramos agentūrai per 15 darbo dienų nuo šio įsakymo įsigaliojimo informuoti į valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos paramos lėšų pagal VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 04 įtrauktus pareiškėjus, kad paraiška dėl projekto finansavimo iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos paramos lėšų turi būti pateikta iki šiuo įsakymu nustatytos paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai termino pabaigos;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2010 m. kovo 22 d. įsakymu Nr. 4-226
VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ, SIŪLOMŲ FINANSUOTI PAGAL 2007–2013 M. SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „VIETINĖ IR URBANISTINĖ PLĖTRA, KULTŪROS PAVELDO IR GAMTOS IŠSAUGOJIMAS BEI PRITAIKYMAS TURIZMO PLĖTRAI VP3-1.3-ŪM-04-V PRIEMONĘ „TURIZMO INFORMACINIŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR TURIZMO RINKODAROS SKATINIMAS“, SĄRAŠAS NR. 04
Eil. Nr. |
Projekto pavadinimas |
Pareiškėjas, partneriai |
Projekto aprašymas (pagrindinis tikslas, siektini rezultatai) |
Pagal pateiktą koncepciją preliminari projekto vertė (su PVM), Lt |
Projekto finansavimo šaltiniai, Lt |
Projekto terminai |
|||
Preliminari ES fondų lėšų suma (iki), Lt |
Kiti finansavimo šaltiniai, Lt |
Projekto veiklų pradžia |
Projekto įgyvendinimo trukmė, mėn. |
Paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas (iki) |
|||||
1. |
Renginių (verslo misijų) Lietuvoje ir užsienyje organizavimas |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir vykdant informacijos apie turizmo galimybes Lietuvoje sklaidą. Siektini rezultatai: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymą ir turizmo rinkodarą numatoma įgyvendinti organizuojant renginius (verslo misijas) Lietuvoje ir užsienyje Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkoje. Siektini rezultatai: 1. Įgyvendintos tiesioginės turizmo srautų didinimo rinkodaros priemonės, organizuojant renginį (verslo misiją) „BUY LITHUANIA“ Lietuvoje ir pritraukiant į renginį dalyvius: Lietuvos ir užsienio turizmo verslo atstovus (agentūras, operatorius, agentus), skatinančius atvykstamąjį turizmą į Lietuvą, Lietuvos turizmo užsienio atstovybes, kitas diplomatines Lietuvos atstovybes, pristatančias ir skatinančias turizmą Lietuvoje. Priemonę numatoma įgyvendinti 1 kartą per numatytą laikotarpį iš šių rinkų: Skandinavijos šalys (Suomija, Švedija, Norvegija), Vokietija, Austrija, Šveicarija, Rusija, Lenkija, Latvija, Estija, Ukraina, Kazachstanas, Azerbaidžanas, Baltarusija. 2. Organizuotas renginys (verslo misija) Lietuvoje Vokietijos rinkos profesionalams konferencinio turizmo srityje, siekiant pritraukti į renginį dalyvių – Vokietijos konferencinio turizmo verslo atstovų (agentūrų, operatorių, agentų), skatinančių atvykstamąjį turizmą į Lietuvą, turizmo žiniasklaidą, pristatančią ir skatinančią turizmą Lietuvoje. 3. Įgyvendintos tiesioginės turizmo srautų didinimo rinkodaros priemonės, dalyvaujant renginyje (verslo misijoje) „Confec Blue“ užsienyje. |
286551 |
286551 |
0 |
2010-07 |
24 |
2010-05-15 |
Iš viso |
286551 |
286551 |
0 |
|
|
|