LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL PROJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ ĮGYVENDINANT LIETUVOS 2004-2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.5, 2.1, 2.2, 2.3 PRIEMONES, ATRANKOS ORGANIZAVIMO IR PARAMOS SKYRIMO VIDAUS DARBO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2004 m. gruodžio 2 d. Nr. A1-266

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2004, Nr. 93-3421), 93 punktu,

1. Tvirtinu Projektų, finansuojamų įgyvendinant Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.5, 2.1, 2.2, 2.3 priemones, atrankos organizavimo ir paramos skyrimo vidaus darbo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Įsakymo vykdymo kontrolę pavedu ministerijos sekretoriui Valdui Rupšiui.

 

 

L. e. socialinės apsaugos ir darbo

ministrės pareigas                                                                           Vilija Blinkevičiūtė

______________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro 2004 m. gruodžio 2 d. įsakymu

Nr. A1-266

 

PROJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ ĮGYVENDINANT LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.5, 2.1, 2.2, 2.3 PRIEMONES, ATRANKOS ORGANIZAVIMO IR PARAMOS SKYRIMO VIDAUS DARBO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Projektų, finansuojamų įgyvendinant Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (toliau – BPD) 1.5, 2.1, 2.2, 2.3 priemones, atrankos organizavimo ir paramos skyrimo vidaus darbo tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) nustato detalią Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (toliau – ministerija) priskirtų administruoti BPD priemonių (toliau – BPD priemonės) projektų atrankos organizavimo bei sprendimų dėl paramos skyrimo priėmimo tvarką.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimo Lietuvoje taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2003, Nr. 88-3999), ir Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421) (toliau – taisyklės), sąvokas.

 

II. PARAMOS SKYRIMO PROCEDŪRŲ TAIKYMAS

 

3. Skiriant paramą BPD priemonėms įgyvendinti gali būti taikomos šios paramos skyrimo procedūros:

3.1. BPD 1.5 priemonei „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, tyrimų ir studijų įstaigų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra“ (toliau – BPD 1.5 priemonė) įgyvendinti – tiesioginio finansavimo skyrimo, riboto paramos skyrimo bei tęstinio paramos skyrimo procedūros. Įgyvendinant šią priemonę, tiesioginio finansavimo skyrimo procedūra taikoma Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Lietuvos darbo birža) ir Lietuvos darbo rinkos mokymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos infrastruktūros plėtros projektams;

3.2. BPD 2.1 priemonei „Užimtumo gebėjimų ugdymas“ (toliau – BPD 2.1 priemonė) įgyvendinti – tiesioginio finansavimo skyrimo procedūra, kuri taikoma skiriant paramą Lietuvos darbo biržos vykdomiems projektams;

3.3. BPD 2.2 priemonei „Darbo jėgos kompetencijos ir gebėjimo prisitaikyti prie pokyčių plėtra“ (toliau – BPD 2.2 priemonė) įgyvendinti – riboto paramos skyrimo bei tęstinio paramos skyrimo procedūros;

3.4. BPD 2.3 priemonei „Socialinės atskirties prevencija ir socialinė integracija“ (toliau – BPD 2.3 priemonė) įgyvendinti – tiesioginio finansavimo skyrimo, riboto paramos skyrimo, tęstinio paramos skyrimo procedūros. Įgyvendinant šią priemonę tiesioginio finansavimo skyrimo procedūra taikoma skiriant paramą Lietuvos darbo biržos vykdomiems projektams.

 

III. PROJEKTŲ ATRANKOS ORGANIZAVIMAS

 

4. Projektų, kuriems parama skiriama taikant riboto paramos skyrimo arba tęstinio paramos skyrimo procedūras, atrankai vykdyti ministerija sudaro projektų atrankos komitetus (toliau – Atrankos komitetai), kurie rengia ir teikia ministerijai rekomendacijas dėl paramos projektams skyrimo.

5. Jei kvietimas teikti paraiškas buvo skelbiamas tuo pačiu metu kelioms vienos BPD priemonės veiklos sritims, Atrankos komitetas projektų atranką gali vykdyti iš tos pačios veiklos srities paraiškų, t. y. iš paraiškų, pateiktų tai pačiai veiklos sričiai. Priklausomai nuo paraiškų, pateiktų atskirai veiklos sričiai, skaičiaus Atrankos komitetų posėdžiai gali būti organizuojami atskirai kiekvienos veiklos srities paraiškoms svarstyti, jeigu paramos lėšų suma, skiriama atskiroms BPD priemonės veiklos sritims, buvo nurodyta kvietime teikti paraiškas.

6. Atrankos komiteto personalinė sudėtis, suderinus su Finansų ministerija (toliau – vadovaujančioji institucija), tvirtinama socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu. Įsakymo projektą rengia ministerijos Europos socialinio fondo skyrius (toliau – ESF skyrius).

7. Atrankos komiteto darbo tvarką nustato Atrankos komitetų darbo reglamentas, kurį rengia ESF skyrius ir, suderinus su vadovaujančiąja institucija, pateikia Atrankos komitetui tvirtinti pirmojo posėdžio metu.

8. Ministerija Atrankos komiteto posėdžiuose gali kviesti dalyvauti socialinius-ekonominius partnerius, kurie Atrankos komiteto posėdžiuose dalyvauja stebėtojo teisėmis (neturi balso teisių). Socialiniai-ekonominiai partneriai kviečiami Atrankos komitetui teikti rekomendacijas dėl atrankai pateiktų projektų poveikio, jei tai padėtų Atrankos komitetui priimti tikslesnį sprendimą dėl paramos skyrimo, leistų papildomai šį sprendimą pagrįsti. Socialiniai-ekonominiai partneriai negali atstovauti organizacijoms, kurios yra pateikusios Atrankos komitete svarstomas paraiškas ar kitaip būti suinteresuoti posėdyje priimamais sprendimais.

9. Sprendimą dėl socialinių-ekonominių partnerių dalyvavimo Atrankos komiteto posėdyje tikslingumo ir dėl konkrečių institucijų, kurioms gali būti siūloma dalyvauti, priima ministerijos sekretorius, paskirtas Atrankos komiteto pirmininku.

10. Atrankos komiteto posėdžiai vyksta pagal iš anksto ministerijos sudarytą tvarkaraštį, kuris yra suderinamas su įgyvendinančiąja institucija. Prireikus ministerija gali patikslinti Atrankos komiteto posėdžių tvarkaraštį arba sušaukti neeilinį komiteto posėdį. Tvarkaraščio projektą rengia ESF skyriaus darbuotojas, atsakingas už atitinkamos BPD priemonės administravimą (toliau – BPD priemonių administratoriai).

11. Įgyvendinančioji institucija parengia ir pateikia ministerijai paraiškų vertinimo ataskaitą ne vėliau kaip 10 darbo dienų iki planuojamo Atrankos komiteto posėdžio dienos. Paraiškų vertinimo ataskaita ministerijai pateikiama elektroniniu paštu ir raštu.

12. Paraiškų vertinimo ataskaitą sudaro:

12.1. paraiškų vertinimo rezultatų suvestinė (1 priedas);

12.2. vertintojų užpildytos techninio, finansinio ir ekonominio vertinimo lentelių kopijos su išvadomis bei rekomendacijomis ir siūloma projekto įgyvendinimui skirti paramos suma. Jei siūloma skirti paramos suma skiriasi nuo pareiškėjo prašomos paramos sumos, nurodomos paramos sumažinimo priežastys;

12.3. Paraiškų vertinimo ir atrankos rezultatų suvestinės (2 priedas);

12.4. trumpa kiekvienos paraiškos santrauka: paraiškos numeris, pareiškėjas, projekto pavadinimas, projekto įgyvendinimo vieta, projekto tikslai ir uždaviniai, pagrindinės veiklos, laukiami rezultatai.

13. Kartu su paraiškų vertinimo ataskaita įgyvendinančioji institucija ministerijai pristato teikiamų Atrankos komiteto posėdžiui svarstyti paraiškų, jų priedų ir susirašinėjimo su pareiškėjais kopijas.

14. Paraiškų vertinimo ataskaitos ir tvarkos aprašo 13 punkte nurodyti dokumentai, gauti iš įgyvendinančiosios institucijos, registruojami ministerijoje nustatyta tvarka ir perduodami ESF skyriui, kuris atlieka Atrankos komitetų sekretoriato funkcijas.

15. Paraiškų vertinimo ataskaitos saugomos ESF skyriuje atskiroje byloje. Tvarkos aprašo 13 punkte nurodyti dokumentai, pasibaigus Atrankos komiteto posėdžiams, grąžinami įgyvendinančiajai institucijai.

16. ESF skyriaus vedėjas paskiria ESF skyriaus darbuotojus sekretoriato nariais, kurių vienas turi būti atitinkamos BPD priemonės administratorius.

17. Sekretoriatas:

17.1. rengia posėdžių darbotvarkę ir kartu su posėdžio medžiaga ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas iki Atrankos komiteto posėdžio pateikia komiteto pirmininkui;

17.2. Atrankos komiteto pirmininkui patvirtinus posėdžio datą, laiką, vietą ir darbotvarkę, ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki komiteto posėdžio dienos apie tai elektroniniu paštu bei raštu informuoja komiteto narius ir komiteto posėdyje kviečiamus dalyvauti socialinius-ekonominius partnerius ir pateikia posėdžio medžiagą;

17.3. renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia Atrankos komiteto rekomendacijoms priimti;

17.4. Atrankos komiteto posėdžio metu parengia protokolo nutariamąją dalį, kurią to paties posėdžio metu pateikia pasirašyti Atrankos komiteto pirmininkui, Atrankos komiteto nariams ir Atrankos komiteto sekretoriui;

17.5. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po Atrankos komiteto posėdžio parengia Atrankos komiteto posėdžio protokolo dėstomąją dalį ir ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po posėdžio elektroniniu paštu ir raštu ją suderina su Atrankos komiteto posėdyje dalyvavusiais Atrankos komiteto nariais;

17.6. suderinęs Atrankos komiteto posėdžio protokolo dėstomąją dalį su Atrankos komiteto posėdyje dalyvavusiais Atrankos komiteto nariais, nedelsdamas pateikia pasirašyti ją Atrankos komiteto pirmininkui ir Atrankos komiteto sekretoriui;

17.7. tvarko, registruoja ir saugo Atrankos komiteto posėdžio protokolus ir kitus posėdžio dokumentus;

17.8. Atrankos komiteto nariams paprašius, pateikia jiems tvarkos aprašo 13 punkte nurodytus dokumentus susipažinti.

18. BPD priemonių administratoriai įveda Atrankos komiteto sprendimus į Paraiškos vertinimo ir atrankos rezultatų suvestinę (2 priedas) ir kompiuterizuotą informacinę Europos Sąjungos struktūrinių fondų valdymo ir priežiūros informacinę sistemą (toliau – SFMIS).

19. Atrankos komiteto posėdžio protokolai yra registruojami specialiame žurnale ir saugomi ESF skyriuje tam skirtoje byloje. Atrankos komitetų posėdžių protokolus registruoja BPD priemonių administratoriai.

 

IV. GALUTINIO SPRENDIMO DĖL PARAMOS SKYRIMO PRIĖMIMAS IR PASKELBIMAS

 

20. Ministerija, atsižvelgdama į Atrankos komiteto rekomendacijas, priima galutinį sprendimą dėl paramos projektui skyrimo per 10 darbo dienų po to, kai baigiasi visų konkrečiam kvietimui teikti paraiškas pateiktų paraiškų svarstymas Atrankos komitete ir pasirašoma paskutinio įvykusio Atrankos komiteto posėdžio protokolo nutariamoji dalis.

21. Sprendimas dėl paramos skyrimo tvirtinamas ministerijos valstybės sekretoriaus potvarkiu. Potvarkio projektą rengia ESF skyrius.

22. Sprendimas dėl paramos skyrimo patvirtinamas ministerijos valstybės sekretoriaus parašu kiekvienos Paraiškos vertinimo ir atrankos rezultatų suvestinėje (2 priedas).

23. Sprendime nurodoma:

23.1. pagrindas skirti paramą arba neskirti paramos;

23.2. valstybės biudžeto programų, iš kurių skiriama parama, pavadinimai ir kodai;

23.3. šiuo sprendimu skirstoma BPD priemonei (-ėms) skirtų lėšų suma;

23.4. Atrankos komiteto posėdžio protokolo data ir numeris;

23.5. įgyvendinančiosios institucijos vertinimo ataskaitos registracijos numeris;

23.6. sąrašas projektų bei jų vykdytojų, kuriems skiriama parama, projektų dydis bei paramos, skiriamos kiekvienam projektui, dydis;

23.7. sąrašas projektų ir juos teikusių pareiškėjų, kuriems neskiriama parama, nurodant prašytą paramos sumą;

23.8. priežastys, dėl kurių neskiriama parama Atrankos komiteto rekomenduotiems projektams (jei tokių projektų yra).

24. Ministerijos sprendimo dėl paramos skyrimo kopija per 5 darbo dienas po sprendimo priėmimo pateikiama vadovaujančiajai institucijai.

25. Ministerijos sprendimą BPD priemonių administratoriai įtraukia į SFMIS. Sprendimų originalai saugomi ministerijoje nustatyta tvarka, o kopijos saugomos ESF skyriuje tam skirtoje byloje.

26. ESF skyrius informaciją apie priimtus sprendimus skirti paramą skelbia ministerijos interneto svetainėje.

27. Apie priimtą sprendimą ministerija informuoja įgyvendinančiąją instituciją per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.

 

V. TIESIOGINIO FINANSAVIMO SKYRIMO PROCEDŪRA FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR SPRENDIMŲ DĖL PARAMOS SKYRIMO PRIĖMIMAS

 

28. Tais atvejais, kai parama projektui skiriama tiesioginio finansavimo skyrimo būdu, Atrankos komitetai nesudaromi (išimtis taikoma tik BPD 2.3 priemonei įgyvendinti, kai Lietuvos darbo biržos paraiškos gali būti pristatomos šios priemonės projektų Atrankos komiteto posėdyje), o paraiškų vertinimas vykdomas tokiu būdu:

28.1. administracinės atitikties, tinkamumo bei techninį, finansinį, ekonominį vertinimą atlieka įgyvendinančioji institucija, vadovaudamasi jos nustatyta paraiškų vertinimo procedūra;

28.2. atlikus paraiškų vertinimą, tvarkos aprašo 12 punkte nurodyta paraiškų vertinimo ataskaita elektroniniu paštu ir raštu yra pateikiama ministerijai. Prie ataskaitos yra pridedami Tvarkos aprašo 13 punkte nurodyti dokumentai.

29. Paraiškų vertinimo ataskaitos, gautos iš įgyvendinančios institucijos, registruojamos ministerijoje nustatyta tvarka ir saugomos ESF skyriuje atskiroje byloje. Tvarkos aprašo 13 punkte nurodyti dokumentai, priėmus galutinį sprendimą dėl paramos projektams skyrimo, grąžinami įgyvendinančiajai institucijai.

30. Ministerija, gavusi iš įgyvendinančiosios institucijos parengtą paraiškų vertinimo ataskaitą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų organizuoja posėdį, kuriame dalyvauja atsakingas ministerijos sekretorius (posėdžio pirmininkas), Darbo departamento direktorius, Darbo rinkos ir lygių galimybių bei Žmogiškųjų išteklių plėtros skyrių vedėjai arba šių skyrių atstovai.

31. Posėdžio metu priimti sprendimai bei rekomendacijos įforminami protokolu, kurį pasirašo posėdyje dalyvavę asmenys. Posėdį organizuoja, medžiagą rengia ir posėdžio protokolą rengia ESF skyrius.

32. Posėdžio metu įgyvendinančioji institucija pristato paraiškų vertinimo ataskaitą.

33. Ministerijos atstovai posėdžio metu, įvertinę įgyvendinančiosios institucijos pateiktą paraiškų vertinimo ataskaitą bei rekomendacijas, siūlo ministerijos valstybės sekretoriui priimti vieną iš šių sprendimų:

33.1. skirti paramą projektams įgyvendinti, pritariant įgyvendinančiosios institucijos rekomendacijoms;

33.2. įgalioti įgyvendinančiąją instituciją siūlyti pareiškėjui patikslinti ir pataisyti paraiškas: tikslinti projekto veiklas, tikslines grupes, laukiamus rezultatus, biudžeto pagrįstumą bei išlaidų tinkamumą. Patikslinta paraiška pakartotinai įvertinama ir teikiama ministerijai.

34. Galutinis sprendimas dėl paramos projektams skyrimo yra tvirtinamas šios tvarkos aprašo 21 ir 22 punktuose nustatyta tvarka, prieš tai suderinus jį su vadovaujančiąja institucija.

35. Sprendime nurodoma:

35.1. valstybės biudžeto programų, iš kurių skiriama parama, pavadinimai ir kodai;

35.2. šiuo sprendimu skirstoma BPD priemonei skirtų lėšų suma;

35.3. ministerijos atstovų posėdžio protokolo data ir numeris;

35.4. įgyvendinančiosios institucijos vertinimo ataskaitos registracijos numeris;

35.5. sąrašas projektų ir vykdytojų, kuriems skiriama parama, projektų dydis bei paramos, skiriamos kiekvienam projektui, dydis.

36. Ministerijos sprendimo dėl paramos skyrimo kopija per 5 darbo dienas po sprendimo priėmimo pateikiama vadovaujančiajai institucijai.

37. Ministerijos sprendimą BPD priemonių administratoriai įtraukia į SFMIS. Sprendimų originalai saugomi ministerijoje nustatyta tvarka, o kopijos saugomos ESF skyriuje tam skirtoje byloje.

38. ESF skyrius informaciją apie priimtus sprendimus skirti paramą skelbia ministerijos interneto svetainėje.

39. Apie priimtą sprendimą ministerija informuoja įgyvendinančiąją instituciją per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.

 

VI. PARAMOS SUTARČIŲ SUDARYMAS

 

40. Su pareiškėjais, kurių įgyvendinamiems projektams nuspręsta skirti paramą, ministerija ir įgyvendinančioji institucija sudaro sutartis.

41. Sutartis pasirašo socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu įgaliotas ministerijos sekretorius.

 

VII. SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS

 

42. Ministerijoje gaunami pareiškėjų skundai dėl įgyvendinančios institucijos sprendimų atmesti paraišką registruojami ministerijoje nustatyta tvarka.

43. Ministerija ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos išnagrinėja skunde pateiktus argumentus ir įvertina jų pagrįstumą, atsižvelgdama į paraiškos registravimo ir vertinimo dokumentaciją.

44. Ministerijai paprašius, įgyvendinančioji institucija pateikia visą su nagrinėjamu klausimu susijusią informaciją: paraiškos, jos priedų, susirašinėjimo su pareiškėju kopijas, paraiškos registravimo dokumentus, visus su paraiškos vertinimu susijusius dokumentus.

45. Jei ministerija nusprendžia, kad įgyvendinančios institucijos veiksmai buvo teisėti ir pagrįsti, ji apie tai informuoja pareiškėją. Jei ministerija nusprendžia, kad įgyvendinančioji institucija nepagrįstai atmetė paraišką, ji rekomenduoja jai pakartoti vertinimo procedūrą. Tokiu atveju ministerija nustato terminą, per kurį atitinkamas vertinimo procedūros etapas, po kurio paraiška buvo atmesta, turi būti pakartotas, ir paveda įgyvendinančiai institucijai apie tai per 10 darbo dienų informuoti pareiškėją.

46. Visi skundai dėl paraiškos atmetimo ministerijoje yra nagrinėjami vadovaujantis Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo Socialinės apsaugos ir darbo ministerijoje tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2002 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. 159 (Žin., 2002, Nr. 117-5279), kiek to nereglamentuoja šis tvarkos aprašas.

______________


Projektų, finansuojamų įgyvendinant Lietuvos

2004-2006 m. bendrojo programavimo

dokumento (toliau – BPD) 1.5, 2.1, 2.2, 2.3

priemones, atrankos organizavimo ir paramos

skyrimo vidaus darbo tvarkos aprašo1 priedas

 

Paraiškų paramai gauti pagal Lietuvos 2004-2006 m. bendrojo programavimo dokumento II prioriteto ______________________ vertinimo rezultatų suvestinė

                                                                  priemonės pavadinimas

 

                                                       

                                                                              (dokumento sudarytojo pavadinimas)

                                                       

                                                                                     (dokumento sudarymo data, vieta)

 

Dokumento Nr.

 

BPD prioritetas

 

 

BPD priemonė

 

 

BPD veiklų sritis

 

 

Kvietimo teikti paraiškas Nr.

 

 

Kvietimo teikti paraiškas skelbimo data

 

 

Paramos teikimo procedūra

 

 

Priemonės biudžetas einamiesiems metams, Lt

 

 

Kvietimo teikti paraiškas biudžetas, Lt

 

 

Prašoma paramos suma tinkamiems finansuoti projektams, Lt

 

 

Paraiškų teikimo laikotarpis

Nuo

iki

Likutinis kvietimo teikti paraiškas biudžetas (po ankstesnių atrankų), Lt

 

 

 

 

 

1. GAUTŲ PARAIŠKŲ SUVESTINĖ

 

1.2. Iki nustatyto paraiškų pateikimo termino pateiktų paraiškų suvestinė

 

Paraiškos gavimo data

Registracijos numeris

Pareiškėjas

Projekto pavadinimas

Adresas

Veiklos Nr. pagal kvietimą teikti paraiškas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3. Po nustatyto paraiškų pateikimo termino pateiktų paraiškų suvestinė

 

Paraiškos gavimo data

Registracijos numeris

Pareiškėjas

Projekto pavadinimas

Adresas

Veiklos Nr. pagal kvietimą teikti paraiškas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Išvada, kiek paraiškų perduota į administracinį vertinimą, kiek atmesta. Priežastys.

 

2. VERTINIMAS

 

2.1. Vertinimo proceso organizavimo principai

2.2. Vertinimo atlikimo grafikas

2.3. Vertinimo etapai:

2.3.1. administracinės atitikties vertinimo etapo eiga,

rezultatai, komentarai

2.3.2. tinkamumo vertinimo eiga, rezultatai, komentarai

2.3.3. techninio, finansinio ir ekonominio vertinimo eiga,

komentarai

2.4. Vertinimo komisija

 

3. PARAIŠKŲ, NEPRAĖJUSIŲ ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES IR TINKAMUMO VERTINIMO ETAPŲ, IR PARAIŠKŲ VERTINIMO PROCESE SUVESTINĖ

 

Paraiškos registracijos numeris

Pareiškėjas

Projekto pavadinimas

Veik los Nr.

Atmestos

Paraiškos vertinime

Paraiškos vertintojų komentarai, atmetimo priežastys

administracinio vertinimo metu

tinkamumo vertinimo metu

 

Administracinis vertinimas, iš viso

 

x

X

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tinkamumo vertinimas, iš viso

x

 

X

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinamos paraiškos, iš viso

x

x

 

 

 

4. PARAIŠKŲ, TEIKIAMŲ PROJEKTŲ ATRANKOS KOMITETUI, VERTINIMO SUVESTINĖ*

(lentelė parengiama paraiškų vertinimo ataskaitų pagrindu)

 

Paraiškos registracijos numeris**

Pareiškėjas, adresas (miestas, rajonas)

Projekto pavadinimas

Veiklos Nr.

Techninis, finansinis ir ekonominis vertinimas, balais

Pareiškėjo pateiktas biudžetas

Įgyvendinančios institucijos siūlomas biudžetas

Rekomendacijos/Komentarai***

Bendra projekto vertė

Paramos suma

Paramos lyginamoji dalis, proc.

Tinkamos išlaidos

Paramos suma

Paramos lyginamoji dalis, proc.

Iš viso

X

X

 

 

X

 

 

X

X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* – Lentelė sudaroma MS Excel programa.

** – Paraiškos nurodomos surinktų balų mažėjimo tvarka. Skiltyje „Iš viso“ nurodomas paraiškų skaičius, vnt.

*** – Įgyvendinančiosios institucijos rekomendacijos bei komentarai dėl paramos projektui skyrimo ar neskyrimo, išvados bei komentarai dėl siūlomos projektui paramos sumos koregavimo.

 

Įgyvendinančiosios

institucijos vadovas                                         __________________________                                                  

                                                                                                                              (parašas)                                                         (vardas ir pavardė)

______________

 

 

 

Projektų, finansuojamų įgyvendinant Lietuvos

2004-2006 m. bendrojo programavimo

dokumento (toliau – BPD) 1.5, 2.1, 2.2, 2.3

priemones, atrankos organizavimo ir paramos

skyrimo vidaus darbo tvarkos aprašo2 priedas

 

(Paraiškos vertinimo ir atrankos rezultatų suvestinės forma)

 

________________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PARAIŠKOS VERTINIMO IR ATRANKOS REZULTATŲ SUVESTINĖ

________________________

(sudarymo data, vieta)

 

1. Duomenys apie projektą

Programa

 

Prioritetas

 

Priemonė

 

Veiklos sritis

 

Projekto pavadinimas

 

Paraiškos kodas

 

Projekto įgyvendinimo vieta

 

Projekto įgyvendinimo pradžios data

 

Projekto įgyvendinimo pabaigos data

 

Prašoma suma

 

2. Duomenys apie sprendimą dėl paramos paskyrimo

2.1. Įgyvendinančioji institucija

 

2.1.1. Įgyvendinančiosios institucijos rekomendacija

[] finansuoti

[] nefinansuoti

2.2.2. Įgyvendinančios institucijos rekomendacijos priėmimo data

 

2.1.3. Vertinimo išvados

[] Administracinės atitikties vertinimas

[] Tinkamumo vertinimas

[] Techninis ir finansinis vertinimas

[] Kita priežastis_______________________

2.2. Projektų atrankos komitetas

 

2.2.1. Projektų atrankos komitetas rekomenduoja

[] finansuoti

[] nefinansuoti, priežastis ________________________________________

2.2.2. Projektų atrankos komiteto posėdžio data

 

2.3. Tarpinė institucija

 

2.3.1. Tarpinės institucijos sprendimas

[] finansuoti

[] nefinansuoti, priežastis __________________________________________

2.3.2. Tarpinės institucijos sprendimo priėmimo data

 

2.3.3. Sutarties pasirašymo data

 

 

3. Projekto finansavimo šaltiniai

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Suma, Lt

 

3.1. Paramos lėšos

 

 

3.1.1. ES struktūrinio fondo lėšos

 

 

3.1.2. Bendrojo finansavimo lėšos (iš tarpinės institucijos specialiosios ES struktūrinių fondų bendrojo finansavimo programos)

 

 

3.2. Paramos gavėjo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

3.2.1. Nacionalinio biudžeto lėšos

 

 

3.2.1.1. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) valstybės biudžeto lėšos, privatizavimo fondo lėšos, valstybės vardu skolintos lėšos

 

 

3.2.1.2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) savivaldybių disponuojamos lėšos (tarp jų savivaldybių biudžeto lėšos, savivaldybių privatizavimo fondo lėšos, savivaldybių aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos fondo lėšos, savivaldybių skolintos lėšos, savivaldybių įmonių lėšos, labdaros ir kitos savivaldybių disponuojamos lėšos)

 

 

3.2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai

 

 

3.2.2. Privačios paramos gavėjo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

3.3. Europos investicijų banko paskola

 

 

3.4. Projekto pajamos

 

 

3.5. Iš viso (1+2+3)

 

 

3.6. PVM

 

 

 

 

4. Projekto išlaidų lentelė

Projekto išlaidų kategorijos pavadinimas

Pareiškėjo nurodytos projekto išlaidos, Lt

Įgyvendinančiosios institucijos siūlomos projekto išlaidos, Lt

Įgyvendinančiosios institucijos komentarai

Sprendimas finansuoti projekto išlaidas, Lt

4.1.

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

4.4.

 

 

 

 

Iš viso numatytų projekto išlaidų:

 

 

 

 

 

 

________________________________________________________________________________

         (įgyvendinančiosios institucijos                                                               (parašas)                                      (vardas, pavardė)

         vadovo arba jo įgalioto asmens

                         pareigos)

 

________________________________________________________________________________

        (projektų atrankos komiteto                                                                      (parašas)                                      (vardas, pavardė)

       posėdžio pirmininko parašas)

 

________________________________________________________________________________

        (tarpinės institucijos vadovo                                                                      (parašas)                                      (vardas, pavardė)

            arba jo įgalioto asmens

                     pareigos)

______________