LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL FINANSŲ MINISTERIJOS IR JOS REGULIAVIMO SRITIES ĮSTAIGŲ KORUPCIJOS PREVENCIJOS PRIEMONIŲ, PARENGTŲ PAGAL 2011 M. VEIKLOS SRIČIŲ ANTIKORUPCINĖS ANALIZĖS IR VERTINIMO REZULTATUS, SĄRAŠO PATVIRTINIMO

 

2012 m. gegužės 8 d. Nr. 1K-176

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir jos reguliavimo srities įstaigų korupcijos prevencijos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2007 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. 1K-261 (Žin., 2007, Nr. 101-4130; 2010, Nr. 148-7602), 16 punktu ir atsižvelgdama į Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisijos 2012 m. balandžio 12 d. sprendimą Nr. 31P-1-2 „Dėl Finansų ministerijos ir jos reguliavimo srities įstaigų korupcijos prevencijos priemonių, parengtų pagal 2011 m. veiklos sričių antikorupcinės analizės ir vertinimo rezultatus, svarstymo ir teikimo finansų ministrui“:

1. T v i r t i n u Finansų ministerijos ir jos reguliavimo srities įstaigų korupcijos prevencijos priemonių, parengtų pagal 2011 m. veiklos sričių antikorupcinės analizės ir vertinimo rezultatus, sąrašą (pridedama).

2. Į p a r e i g o j u Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Teisės departamento ir Lietuvos Respublikos finansų ministerijos reguliavimo srities įstaigų – Muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos, Turto vertinimo priežiūros tarnybos, viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros, Audito ir apskaitos tarnybos, Finansų ministerijos mokymo centro ir Lietuvos statistikos departamento – vadovus pagal kompetenciją užtikrinti korupcijos prevencijos priemonių, nurodytų Finansų ministerijos ir jos reguliavimo srities įstaigų korupcijos prevencijos priemonių, parengtų pagal 2011 m. veiklos sričių antikorupcinės analizės ir vertinimo rezultatus, sąraše, įgyvendinimą.

 

 

FINANSŲ MINISTRĖ                                                                         INGRIDA ŠIMONYTĖ

 

_________________

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro

2012 m. gegužės 8 d. įsakymu Nr. 1K-176

 

KORUPCIJOS PREVENCIJOS PRIEMONIŲ, PARENGTŲ PAGAL 2011 M. VEIKLOS SRIČIŲ ANTIKORUPCINĖS ANALIZĖS IR VERTINIMO REZULTATUS, SĄRAŠAS

 

Eil. Nr.

Priemonės

Vykdytojai

Įvykdymo laikas

Laukiami rezultatai

Vertinimo kriterijai

 

1. Teisės aktų projektų rengimo ir derinimo pagal kompetenciją veiklos srityje

 

 

 

 

1.

Papildyti Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. spalio 15 d. įsakymu Nr. 1K-251 (Žin., 2003, Nr. 100-4512), jame nuosekliau ir išsamiau reglamentuojant teisės aktų projektų rengimo, derinimo ir vizavimo procesą Finansų ministerijoje ir nustatant su finansų ministro įsakymų projektais susijusios lydimosios medžiagos privalomo pateikimo atvejus, tvarką ir šios medžiagos sąrašą.

Finansų ministerija

2012 m.

IV ketvirtis

Išsamiai ir aiškiai nustatytos teisės aktų projektų rengimo, derinimo ir vizavimo Finansų ministerijoje procedūros padidins teisės aktų projektų rengimo ir derinimo veiklos skaidrumą ir sumažins korupcijos riziką.

Parengtas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. spalio 15 d. įsakymo Nr. 1K-251 pakeitimo projektas ir pateiktas tvirtinti finansų ministrui.

2.

Atlikti visuomenės apklausą dėl verslo apskaitos standartų rengimo, derinimo ir priėmimo proceso vertinimo korupcijos pasireiškimo aspektu.

Audito ir apskaitos tarnyba

2012 m.

IV ketvirtis

Nustatyta visuomenės nuomonė dėl didžiausių korupcijos prielaidų verslo apskaitos standartų rengimo, derinimo ir priėmimo procese. Įvertintos korupcijos prevencijos priemonės, kurias įgyvendina viešoji įstaiga Audito ir apskaitos tarnyba šioje srityje, ir, atsižvelgiant į apklausos rezultatus, šios priemonės atitinkamai tobulinamos.

Atlikta visuomenės apklausa dėl korupcijos prielaidų verslo apskaitos standartų rengimo, derinimo ir priėmimo procese, surinkta informacija korupcijos prevencijos priemonėms tobulinti.

 

2. Licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi priežiūros veiklos srityje

 

 

 

 

3.

Parengti Įmonių, turinčių saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos licencijas, licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi priežiūros taisyklių, patvirtintų Valstybės dokumentų technolo-ginės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos direktoriaus 2005 m. spalio 14 d. įsakymu Nr. I-315 (Žin., 2005, Nr. 126-4526; 2009, Nr. 74-3048), naują redakciją, užtikrinant licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi tikrinimų reglamentavimo atitiktį Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo
364 straipsnio nuostatomis, detaliau nustatant planinių ir neplaninių patikrinimų atlikimo pagrindus, tvarką ir trukmę
.

Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos

2012 m.

I pusmetis

Bus užtikrinta licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi tikrinimų reglamentavimo atitiktis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 364 straipsnio nuostatoms ir sumažinta korupcijos rizika detaliau nustačius planinių ir neplaninių patikrinimų atlikimo pagrindus, tvarką ir trukmę.

Parengta ir patvirtinta Įmonių, turinčių saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos licencijas, licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi priežiūros taisyklių nauja redakcija, užtikrinanti licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi tikrinimų reglamentavimo atitiktį Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 364 straipsnio nuostatoms.

4.

Parengti ir Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos direktoriaus įsakymu nustatyti įmonių, turinčių saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos licencijas, apklausų organizavimo tvarką.

Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos

2012 m.

I pusmetis

Bus patvirtintas klausimynas ir reglamentuota, kaip apklausų rezultatai analizuojami ir aptariami, kaip numatomos priemonės trūkumų priežastims šalinti, atsižvelgiant į ūkio subjektų nuomonę. Įmonių nuomonės analizė leis nustatyti prevencinės kontrolės priemones vykdant patikrinimus.

Parengtas Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos direktoriaus įsakymas, nustatantis apklausų organizavimo tvarką įmonėse, turinčiose saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos licencijas.

5.

Parengti ir Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos direktoriaus įsakymu patvirtinti tvarkos aprašą, reglamentuojantį:

1) licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi tikrinimus atliekančių darbuotojų veiklos prevencinę kontrolę, įtvirtinant darbuotojų rotacijos principus;

2) licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi tikrinimo proceso kontrolę ir reguliavimą (lyginamąją kontrolę);

3) licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi tikrinimo rezultatų grįžtamąją kontrolę.

 

Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos

2012 m.

II pusmetis

Sumažinta korupcijos rizika, reglamentuotas prevencinės, lyginamosios ir grįžtamosios kontrolės atlikimas, išvengiant šališkumo ir užtikrinant licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi tikrinimų skaidrumą.

Parengtas ir patvirtintas tvarkos aprašas, nustatantis Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos darbuotojų, atliekančių licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi tikrinimus, veiklos prevencinę, lyginamąją ir grįžtamąją kontrolę.

 

3. Pridėtinės vertės mokesčio kontrolės veiklos srityje

 

 

 

 

6.

Parengti ir patvirtinti Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) viršininko vidaus įsakymą, kuriuo būtų išsamiai reglamentuotos išregistravimo iš PVM mokėtojų registro mokesčių administratoriaus iniciatyva procedūros ir nustatyti jų atlikimo terminai.

VMI prie FM

2012 m.

I pusmetis

Išregistravimo iš PVM mokėtojų registro mokesčių administratoriaus iniciatyva išsamus reglamentavimas sumažins galimų korupcijos apraiškų riziką – aiškiai ir išsamiai reglamentavus procedūras ir jų atlikimo terminus, bus apribota galimybė veiklą vykdantiems darbuotojams šias procedūras atlikti savo nuožiūra, piktnaudžiauti oficialiais įgaliojimais, teikti viešąsias paslaugas siekiant sau ar kitiems asmenims naudos. Bus sudarytos realios prielaidos taikyti vienodą praktiką visoje VMI sistemoje ir įgyvendinti lygias mokesčių mokėtojų teises.

Parengtas ir patvirtintas VMI prie FM viršininko įsakymas, kuriame reglamentuotos išregistravimo iš PVM mokėtojų registro mokesčių administratoriaus iniciatyva procedūros ir nustatyti jų atlikimo terminai.

 

4. Programų ir projektų, finansuojamų iš Europos Sąjungos, tarptautinių institucijų, valstybės ir kitų lėšų, administravimo veiklos srityje

 

 

 

 

7.

Siekiant projektų patikrų vietose vykdymo proceso skaidrumo, įvertinti tikrintinų patikros vietose metu objektų ir elementų atrankos metodikos taikymo praktiką administruojant ES struktūrinę paramą ir išanalizuoti galimybę pritaikyti atrankos metodiką, atliekant projektų patikras vietose, įgyvendinant kitas viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros (toliau – CPVA) administruojamas programas.

CPVA

2012 m.

II pusmetis

Nustatytos CPVA administruojamos programos, kurias įgyvendinant tikslinga taikyti tikrintinų patikros vietose metu objektų ir elementų atrankos metodiką, siekiant nustatyti minimalią tikrintinų objektų apimtį, kuri būtų pakankama spręsti klausimams dėl projekto tikslų įgyvendinimo.

Atlikta analizė ir esant poreikiui pakeista (-os) CPVA Veiklos vadovo Projektų patikrų vietose atlikimo procedūra (-os) tų CPVA administruojamų programų, kurias įgyvendinant tikslinga taikyti atrankos metodiką.

8.

Pakeisti CPVA Veiklos vadovo Projektų patikrų vietose atlikimo procedūrų Patikrų vietose lapus.

CPVA

2012 m.

I pusmetis

Kiekvieno patikras vietose atlikusio darbuotojo konkrečios tikrintos objekto dalies nustatymas užtikrins aiškų ir skaidrų darbo pasidalijimą bei atsakomybę už konkrečių užduočių įgyvendinimą ir sumažins korupcijos pasireiškimo rizikos veiksnius.

CPVA direktoriaus įsakymu pakeisti CPVA Veiklos vadovo Projektų patikrų vietose atlikimo procedūrų Patikrų vietose lapai.

 

5. Turto ir (arba) verslo vertintojo asistento, vertintojo, vyresniojo vertintojo, vertintojo eksperto kvalifikacijos egzaminų organizavimo bei turto ir (arba) verslo vertintojo asistento, vertintojo atitinkamos kvalifikacijos suteikimo veiklos srityje

 

 

 

 

9.

Parengti Turto vertintojo asistentų kvalifikacijos egzamino individualių užduočių kompiuterinėje duomenų sistemoje esančios informacijos keitimo ir papildymo taisykles.

Turto vertinimo priežiūros tarnyba

2012 m. II pusmetis

Užtikrinti skaidrias duomenų atnaujinimo proceso administravimo procedūras.

Parengtas teisės aktas.

10.

Papildyti Turto ir verslo vertintojų kvalifikacijos egzamino komisijos darbo reglamentą, patvirtintą viešosios įstaigos Lietuvos Respublikos audito, apskaitos ir turto vertinimo instituto direktoriaus
2008 m. vasario 22 d. įsakymu Nr. 4 „Dėl Turto ir verslo vertintojų kvalifikacijos egzamino komisijos darbo reglamento patvirtinimo“, reglamentuojant Turto vertintojų kvalifikacijos egzamino komisijos narių nusišalinimo galimybę.

Turto vertinimo priežiūros tarnyba

2012 m. II pusmetis

Užkirsti kelią galimiems bandymams daryti poveikį kvalifikacijos egzamino komisijos narių priimamiems sprendimams.

Parengtas teisės aktas.

11.

Nustatyti, kad atsakingi darbuotojai būtų pasirašę konfidencialumo (slaptumo) pasižadėjimą dėl egzamino komisijos sudėties ir turto vertinimo ataskaitos recenzento parengtų klausimų pretendentui neviešinimo.

Turto vertinimo priežiūros tarnyba

2012 m. I pusmetis

Išvengta darbuotojų piktnaudžiavimo tarnyba.

Parengtas teisės aktas.

12.

Parengti Vertintojo eksperto kvalifikacijos egzamino komisijos darbo reglamentą.

Turto vertinimo priežiūros tarnyba

2012 m. III ketvirtis

 

Reglamentuoti Vertintojo eksperto kvalifikacijos egzamino komisijos uždaviniai, funkcijos, teisės, pareigos ir darbo tvarka sumažins korupcijos tikimybę.

Parengtas teisės aktas.

 

6. Įstaigos nuosavybės ir lėšų jai išlaikyti naudojimo priežiūros ir kontrolės veiklos srityje

 

 

 

 

13.

Papildyti Finansų ministerijos mokymo centro (toliau – FMMC) Ūkio technikos aptarnavimo ir regioninių skyrių nuostatus funkcijomis, reglamentuojančiomis FMMC nuosavybės ir lėšų jai išlaikyti naudojimo priežiūrą ir kontrolę, ir nuostatomis dėl atsakomybės.

FMMC

2012 m. I pusmetis

Sumažės korupcijos tikimybė naudojant FMMC nuosavybę ir lėšas jai išlaikyti.

FMMC Ūkio technikos aptarnavimo ir regioninių skyrių nuostatai papildyti funkcijomis dėl FMMC nuosavybės ir lėšų jai išlaikyti naudojimo priežiūros ir kontrolės ir nuostatomis dėl atsakomybės.

14.

Papildyti FMMC Ūkio technikos aptarnavimo ir regioninių skyrių viršininkų pareigybių aprašymus FMMC nuosavybės ir lėšų jai išlaikyti naudojimo priežiūros ir kontrolės funkcijomis ir nuostatomis dėl atsakomybės.

FMMC

2012 m. I pusmetis

Aiškiai reglamentuotos FMMC darbuotojų funkcijos ir atsakomybė sumažins korupcijos tikimybę jiems atliekant FMMC nuosavybės ir lėšų jai išlaikyti naudojimo priežiūros funkcijas.

FMMC Ūkio technikos aptarnavimo ir regioninių skyrių viršininkų pareigybių aprašymai papildyti FMMC nuosavybės ir lėšų jai išlaikyti naudojimo priežiūros ir kontrolės funkcijomis ir nuostatomis dėl atsakomybės.

15.

Organizuoti FMMC darbuotojų mokymus antikorupcine tematika.

FMMC

Nuolat

Darbuotojų mokymai antikorupcine tematika sustiprins jų antikorupcinės elgsenos paskatas, pagal kompetenciją atliekant pavestas funkcijas.

Organizuotų mokymo renginių ir juose dalyvavusių FMMC darbuotojų skaičius.

 

7. Muitinės formalumų atlikimo su prekėmis, rizikos valdymo, pažeidimų prevencijos ir teisėsaugos veiklos srityse

 

 

 

 

16.

Tobulinti muitinės teikiamas paslaugas, plėtojant elektroninių muitinės paslaugų apimtis, gerinti jų prieinamumą ir kokybę, sukuriant teisines, technines ir organizacines prielaidas tam, kad suinteresuoti asmenys galėtų atlikti visus muitinės formalumus, gauti muitinės teikiamas viešąsias ir administracines paslaugas bei atlikti administracines procedūras naudodamiesi elektroninio duomenų apdorojimo priemonėmis:

Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

 

 

 

1) Lietuvos Respublikos muitinės išduodamus dokumentus (leidimus, sertifikatus, pažymėjimus ir kt.) perkelti į elektroninę erdvę ir sudaryti sąlygas jų duomenų mainams;

 

2014 m. IV ketvirtis

Išplėtota elektroninių muitinės paslaugų apimtis.

Dokumentai perkelti į elektroninę erdvę.

2) suderinti Muitinės deklaracijų apdorojimo sistemos (toliau – MDAS) funkcijas laikinojo saugojimo pranešimams apdoroti su nauja Bendrosios deklaracijos laikinajam saugojimui pildymo ir muitinio įforminimo instrukcijos redakcija;

 

2012 m. III ketvirtis

Laikinojo saugojimo muitinės formalumai atliekami naudojantis elektroninių duomenų apdorojimo priemonėmis.

Atlikti MDAS pakeitimai.

3) suderinti MDAS funkcijas supaprastintoms muitinės deklaracijoms apdoroti su supaprastintų procedūrų taikymo tvarka;

 

2012 m. IV ketvirtis

Išplėstos MDAS funkcinės galimybės elektroninėms supaprastintoms muitinės deklaracijoms apdoroti.

Atlikti MDAS pakeitimai.

4) pasirengti keistis elektroniniais duomenimis su Valstybine mokesčių inspekcija, kai importuojamos akcizais apmokestinamos prekės gabenamos į akcizais apmokestinamų prekių sandėlį.

 

2013 m. IV ketvirtis

Keičiamasi elektroniniais pranešimais apie importuotas akcizais apmokestinamas prekes, kurių gabenimo kontrolę iki akcizų sandėlio perėmė Valstybinė mokesčių inspekcija.

Sukurta ir įdiegta MDAS ir Valstybinės mokesčių inspekcijos Akcizų informacinės sistemos sąsaja.

17.

Siekiant sumažinti korupcijos pasireiškimo tikimybę atliekant muitinį tikrinimą rizikos valdymo apimtimi, rizikos profilius, kurių duomenų negalima įkelti į rizikos valdymo informacines sistemas, naudoti tik išimtiniais atvejais, kai neįmanoma taikyti kitų rizikos mažinimo priemonių.

Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2012 m. IV ketvirtis

Sumažėjusi galimybė muitinės pareigūnams neteisėtais tikslais panaudoti rizikos profilyje, neįkeltame į informacines sistemas, esančius reikalavimus.

Muitinės kriminalinės tarnybos ryšių valdymo centro sukurtų rizikos profilių, neįkeltų į informacines sistemas, skaičius per metus ne didesnis nei 1 proc.

18.

Vykdant rizikos profilių efektyvumo vertinimą, apie nustatytus nekokybiško muitinio tikrinimo atlikimo ir rezultatų fiksavimo muitinės postuose atvejus informuoti kompetentingus muitinės struktūrinius padalinius.

Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2012 m. IV ketvirtis

Muitinio tikrinimo atlikimo ir rezultatų fiksavimo muitinės postuose kokybės pagerėjimas.

Nustačius nekokybiško muitinio tikrinimo atlikimo ir rezultatų fiksavimo atvejus, informacija pateikta 100 proc.

19.

Patobulinti Muitinės kriminalinės tarnybos vidinio tinklalapio ir per jį pasiekiamų išorinių ir vidinių duomenų bazių duomenų naudojimo taisykles, patvirtintas Muitinės kriminalinės tarnybos direktoriaus 2005 m. spalio 17 d. įsakymu Nr. 1R-73.

Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2012 m. IV ketvirtis

Užtikrintas Muitinės kriminalinės tarnybos vidinio tinklalapio ir per jį pasiekiamų išorinių ir vidinių duomenų bazių duomenų naudojimo teisėtumas.

Priimtas Muitinės kriminalinės tarnybos vidinio tinklalapio ir per jį pasiekiamų išorinių ir vidinių duomenų bazių duomenų naudojimo taisyklių, patvirtintų Muitinės kriminalinės tarnybos direktoriaus 2005 m. spalio 17 d. įsakymu Nr. 1R-73, pakeitimas.

20.

Parengti Muitinės pareigūnų Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi ir kontrolės vykdymo tvarkos aprašą.

Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2012 m. II pusmetis

Užtikrintas tinkamas viešųjų ir privačių interesų konfliktų prevencijos sistemos funkcionavimas Lietuvos Respublikos muitinėje.

Parengtas ir patvirtintas Muitinės pareigūnų Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi ir kontrolės vykdymo tvarkos aprašas.

 

8. Viešųjų pirkimų organizavimo veiklos srityje

 

 

 

 

21.

Papildyti Lietuvos statistikos departamento viešųjų pirkimų komisijos (toliau – viešųjų pirkimų komisija) darbo reglamentą nuostatomis dėl viešųjų pirkimų komisijos sudėties ir jos narių rotacijos.

Lietuvos statistikos departamentas

2012 m. II pusmetis

Viešųjų pirkimų komisijos narių rotacija sumažins korupcijos tikimybę atliekant viešųjų pirkimų procedūras ir užtikrins viešųjų pirkimų skaidrumą.

Lietuvos statistikos departamento viešųjų pirkimų komisijos darbo reglamentas papildytas nuostatomis dėl komisijos sudėties ir komisijos narių rotacijos.

22.

Stiprinti viešųjų pirkimų komisijos narių specialiuosius gebėjimus, reikalingus komisijos funkcijoms atlikti, kasmet organizuojant jų mokymus viešųjų pirkimų teisinio reglamentavimo ir vykdymo veiklos srityse.

Lietuvos statistikos departamentas

Kasmet

Sustiprinus viešųjų pirkimų komisijos narių kompetenciją, bus užtikrintas didesnis viešųjų pirkimų skaidrumas ir sumažintos korupcijos atsiradimo prielaidos.

Mokymų viešųjų pirkimų vykdymo veiklos srityje trukmė (akad. val.) ir mokymus išklausiusių viešųjų pirkimų komisijos narių skaičius.

23.

Atnaujinti Lietuvos statistikos departamento kokybės vadybos sistemos vadovą, įtvirtinant jame viešuosius pirkimus inicijavusių Lietuvos statistikos departamento administracijos padalinių vadovų atsakomybę už perkamų paslaugų vykdymo kontrolę ir rezultatą, atitinkantį viešųjų pirkimų dokumentuose nustatytas sąlygas ir reikalavimus.

Lietuvos statistikos departamentas

2012 m. II pusmetis

Asmeninės viešuosius pirkimus inicijavusių darbuotojų atsakomybės nustatymas užtikrins skaidrų vykdomų viešųjų pirkimų procesą.

Lietuvos statistikos departamento kokybės vadybos sistemos vadovas papildytas nuostatomis dėl viešuosius pirkimus inicijavusių Lietuvos statistikos departamento administracijos padalinių vadovų atsakomybės už perkamų paslaugų vykdymo kontrolę ir rezultatą.

24.

Lietuvos statistikos departamento interneto svetainėje skelbti informaciją apie planuojamus, vykdomus viešuosius pirkimus ir atliktų viešųjų pirkimų ataskaitas.

Lietuvos statistikos departamentas

Nuolat

Viešai skelbiama informacija apie viešuosius pirkimus mažins korupcijos riziką naudojant valstybės biudžeto lėšas.

Lietuvos statistikos departamento interneto svetainėje nuolat skelbiama informacija apie planuojamus, vykdomus ir atliktus viešuosius pirkimus.

 

_________________