LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL STATINIŲ PROJEKTŲ EKSPERTIZĖS IR STATINIŲ EKSPERTIZĖS ĮMONIŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO

 

2001 m. gegužės 30 d. Nr. 294

Vilnius

 

1. Tvirtinu Statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).

2. Įsakymo vykdymo kontrolę pavedu viceministrui E. Palavinskui.

3. Aplinkos ministerijos informacijos kompiuterinėje sistemoje vadovautis reikšminiu žodžiu „ekspertizė“.

 

 

Aplinkos Ministras                                                                      Henrikas Žukauskas

______________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2001 05 30 įsakymu Nr. 294

 

STATINIŲ PROJEKTŲ EKSPERTIZĖS IR STATINIŲ EKSPERTIZĖS

ĮMONIŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I. Bendrosios nuostatos

 

1. Šis reglamentas nustato Statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimo komisijos (toliau – komisija) darbo tvarką.

2. Komisija savo darbe vadovaujasi statybos techniniu reglamentu STR 1.02.05:1999 „Statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimas“ (Žin., 1999, Nr. 67-2169) ir kitais teisės aktais.

3. Komisijos darbas grindžiamas kolegialiu klausimų svarstymu, teisėtumo principais, asmenine komisijos narių atsakomybe už jos kompetencijai priskirtų klausimų sprendimą bei sprendimo priėmimo nešališkumu.

 

II. Komisijos posėdžių organizavimas ir posėdžio darbotvarkė

 

4. Komisijos sekretorius rengia planuojamų posėdžiuose svarstyti klausimų preliminarų grafiką, kurį suderina su pirmininku.

5. Vadovaudamasis preliminariu grafiku, komisijos sekretorius rengia posėdžio darbotvarkę ir visą būtiną medžiagą. Parengta medžiaga turi būti pateikta komisijos pirmininkui ne vėliau kaip dvi savaitės iki posėdžio.

6. Komisijos sekretorius posėdžio darbotvarkę komisijos nariams paskelbia ne vėliau kaip 2 savaitės iki posėdžio pradžios, o numatomų priimti dokumentų projektai pateikiami prieš savaitę iki posėdžio.

7. Komisijos pirmininkas arba, pirmininkui pavedus, komisijos sekretorius organizuoja komisijos posėdžius ir sušaukia jos dalyvius.

8. Atestuojamos įmonės vadovas taip pat kviečiamas į komisijos posėdį. Jam negalint atvykti dalyvauja vadovo įgaliotas atstovas.

9. Į komisijos posėdžius be narių gali būti pakviesti nepriklausomi specialistai bei ekspertai.

10. Komisijos posėdžiai rengiami antradieniais arba penktadieniais 1000 val. Aplinkos ministerijoje (Jakšto g. 4/9). Posėdžiai rengiami priklausomai nuo svarstomų klausimų apimties, bet ne rečiau kaip kartą per mėnesį.

 

III. Komisijos posėdžiai

 

11. Komisijos posėdžiui pirmininkauja komisijos pirmininkas.

12. Komisijos sekretorius registruoja komisijos posėdžių dalyvius, protokoluoja posėdžio sprendimus bei vykdo kitą raštvedybą, susijusią su posėdžio organizavimu.

13. Komisijos pirmininkas supažindina posėdžio dalyvius su svarstoma medžiaga ir išklauso komisijos narių nuomonę.

14. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių. Komisijos narys, negalintis dalyvauti posėdyje, privalo apie tai pranešti komisijos pirmininkui. Dėl svarbių priežasčių negalintis komisijos posėdyje dalyvauti narys gali raštu pateikti svarstomais klausimais savo nuomonę, kuri turi būti paskelbta posėdyje ir užprotokoluota, jei tuo klausimu priimamas komisijos sprendimas. Neatvykus komisijos nariui daugiau kaip tris kartus iš eilės į posėdį, komisijos pirmininkas turi siūlyti jį pakeisti.

15. Vienos atestuojamosios ekspertizės įmonės medžiagai nagrinėti skiriama iki 45 min.

16. Atestavimo komisijos nariai sprendimą priima atviru balsavimu, paprasta balsų dauguma, dalyvaujant ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių. Balsuojant kiekvienas narys turi vieną balsą. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.

 

IV. Komisijos sprendimų įforminimas

 

17. Atestavimo komisijos posėdžių protokolus pasirašo komisijos pirmininkas ir komisijos sekretorius. Protokole nurodoma data, protokolo eilės numeris, posėdžio dalyviai, svarstomų klausimų pavadinimai, klausimą pateikęs pranešėjas bei kalbėtojai ir priimti sprendimai bei nutarimai.

18. Komisijos sekretorius yra atsakingas už posėdyje pateiktų ir parengtų dokumentų tolesnį saugojimą.

19. Kalendoriniams metams pasibaigus, komisijos sekretorius turimą komisijos darbo medžiagą perduoda saugoti archyvui.

 

V. Komisijos nario pareigos, teisės ir atsakomybė

 

20. Komisijos narys turi dalyvauti posėdžiuose bei dalyvauti priimant sprendimus. Jei komisija posėdžio metu negali priimti sprendimo dėl ekspertizės įmonės atestavimo, komisijos pirmininkas turi teisę paprašyti iš atestuojamosios įmonės nepriklausomų ekspertų arba atestuotų specialistų papildomos informacijos ir tik po to priimti atitinkamus sprendimus.

21. Komisijos narys turi teisę reikšti pastabas dėl komisijos darbo.

22. Komisijos narys turi teisę susipažinti su posėdžio protokolais.

 

VI. Skundų ir prašymų nagrinėjimas

 

23. Komisija gautus skundus ir prašymus nagrinėja teisės aktų nustatyta tvarka.

______________