LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL STATINIŲ PROJEKTŲ EKSPERTIZĖS IR STATINIŲ EKSPERTIZĖS ĮMONIŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO
2001 m. gegužės 30 d. Nr. 294
Vilnius
1. Tvirtinu Statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).
3. Aplinkos ministerijos informacijos kompiuterinėje sistemoje vadovautis reikšminiu žodžiu „ekspertizė“.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2001 05 30 įsakymu Nr. 294
STATINIŲ PROJEKTŲ EKSPERTIZĖS IR STATINIŲ EKSPERTIZĖS
ĮMONIŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I. Bendrosios nuostatos
1. Šis reglamentas nustato Statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimo komisijos (toliau – komisija) darbo tvarką.
2. Komisija savo darbe vadovaujasi statybos techniniu reglamentu STR 1.02.05:1999 „Statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimas“ (Žin., 1999, Nr. 67-2169) ir kitais teisės aktais.
II. Komisijos posėdžių organizavimas ir posėdžio darbotvarkė
4. Komisijos sekretorius rengia planuojamų posėdžiuose svarstyti klausimų preliminarų grafiką, kurį suderina su pirmininku.
5. Vadovaudamasis preliminariu grafiku, komisijos sekretorius rengia posėdžio darbotvarkę ir visą būtiną medžiagą. Parengta medžiaga turi būti pateikta komisijos pirmininkui ne vėliau kaip dvi savaitės iki posėdžio.
6. Komisijos sekretorius posėdžio darbotvarkę komisijos nariams paskelbia ne vėliau kaip 2 savaitės iki posėdžio pradžios, o numatomų priimti dokumentų projektai pateikiami prieš savaitę iki posėdžio.
7. Komisijos pirmininkas arba, pirmininkui pavedus, komisijos sekretorius organizuoja komisijos posėdžius ir sušaukia jos dalyvius.
8. Atestuojamos įmonės vadovas taip pat kviečiamas į komisijos posėdį. Jam negalint atvykti dalyvauja vadovo įgaliotas atstovas.
III. Komisijos posėdžiai
12. Komisijos sekretorius registruoja komisijos posėdžių dalyvius, protokoluoja posėdžio sprendimus bei vykdo kitą raštvedybą, susijusią su posėdžio organizavimu.
13. Komisijos pirmininkas supažindina posėdžio dalyvius su svarstoma medžiaga ir išklauso komisijos narių nuomonę.
14. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių. Komisijos narys, negalintis dalyvauti posėdyje, privalo apie tai pranešti komisijos pirmininkui. Dėl svarbių priežasčių negalintis komisijos posėdyje dalyvauti narys gali raštu pateikti svarstomais klausimais savo nuomonę, kuri turi būti paskelbta posėdyje ir užprotokoluota, jei tuo klausimu priimamas komisijos sprendimas. Neatvykus komisijos nariui daugiau kaip tris kartus iš eilės į posėdį, komisijos pirmininkas turi siūlyti jį pakeisti.
IV. Komisijos sprendimų įforminimas
17. Atestavimo komisijos posėdžių protokolus pasirašo komisijos pirmininkas ir komisijos sekretorius. Protokole nurodoma data, protokolo eilės numeris, posėdžio dalyviai, svarstomų klausimų pavadinimai, klausimą pateikęs pranešėjas bei kalbėtojai ir priimti sprendimai bei nutarimai.
18. Komisijos sekretorius yra atsakingas už posėdyje pateiktų ir parengtų dokumentų tolesnį saugojimą.
V. Komisijos nario pareigos, teisės ir atsakomybė
20. Komisijos narys turi dalyvauti posėdžiuose bei dalyvauti priimant sprendimus. Jei komisija posėdžio metu negali priimti sprendimo dėl ekspertizės įmonės atestavimo, komisijos pirmininkas turi teisę paprašyti iš atestuojamosios įmonės nepriklausomų ekspertų arba atestuotų specialistų papildomos informacijos ir tik po to priimti atitinkamus sprendimus.