LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL PROJEKTŲ, SKIRTŲ TEIKTI PARAMĄ SMURTO ŠEIMOJE BEI PREKYBOS ŽMONĖMIS AUKOMS, VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR ĮSTAIGŲ AR ORGANIZACIJŲ, TEIKIANČIŲ SOCIALINES PASLAUGAS SMURTO ŠEIMOJE AUKOMS IR UŽTIKRINANČIŲ SUINTERESUOTŲ INSTITUCIJŲ BENDRADARBIAVIMĄ, PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2008 METAIS NUOSTATŲ BEI PROJEKTŲ, SKIRTŲ SOCIALINEI PARAMAI PREKYBOS ŽMONĖMIS AUKOMS, JŲ APSAUGAI IR GRAŽINIMUI Į VISUOMENĘ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2008 METAIS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2007 m. gruodžio 12 d. Nr. A1-360

Vilnius

 

Vykdydama Valstybinės smurto prieš moteris mažinimo strategijos ir jos įgyvendinimo priemonių 2007–2009 metų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. gruodžio 22 d. nutarimu Nr. 1330 (Žin., 2006, Nr. 144-5474), 10 priemonę ir Prekybos žmonėmis prevencijos bei kontrolės 2005-2008 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gegužės 19 d. nutarimu Nr. 558 (Žin., 2005, Nr. 65-2333), 12 priemonę:

Sudarau šią Projektų, skirtų teikti paramą smurto šeimoje bei prekybos žmonėmis aukoms, vertinimo komisiją:

Alfredas Nazarovas – Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento direktorius (komisijos pirmininkas);

Ramunė Belzuvienė – Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinių programų priežiūros vyriausioji specialistė;

Diana Eyupoglu – Teisės skyriaus vyriausioji specialistė;

Almira Gecevičiūtė – Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;

Daiva Junevičienė – Lyčių lygybės skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);

Vanda Juršėnienė – Lyčių lygybės skyriaus vedėja;

Kristina Ščerbickaitė – Darbo rinkos skyriaus vyriausioji specialistė;

Asta Šidlauskienė – Vaikų ir jaunimo skyriaus vyresnioji specialistė.

2. Tvirtinu pridedamus:

2.1. Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines paslaugas smurto šeimoje aukoms ir užtikrinančių suinteresuotų institucijų bendradarbiavimą, projektų atrankos konkurso organizavimo 2008 metais nuostatus;

2.2. Projektų, skirtų socialinei paramai prekybos žmonėmis aukoms, jų apsaugai ir grąžinimui į visuomenę, atrankos konkurso organizavimo 2008 metais nuostatus.

3. Pavedu šio įsakymo vykdymo kontrolę ministerijos sekretorei Violetai Murauskaitei.

 

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRĖ                  VILIJA BLINKEVIČIŪTĖ

 

_________________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-360

 

ĮSTAIGŲ AR ORGANIZACIJŲ, TEIKIANČIŲ SOCIALINES PASLAUGAS SMURTO ŠEIMOJE AUKOMS IR UŽTIKRINANČIŲ SUINTERESUOTŲ INSTITUCIJŲ BENDRADARBIAVIMĄ, PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2008 METAIS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines paslaugas smurto šeimoje aukoms ir užtikrinančių suinteresuotų institucijų bendradarbiavimą, projektų (toliau vadinama – projektai) atrankos konkurso organizavimo 2008 metais nuostatai (toliau – nuostatai) nustato projektų įgyvendinimo prioritetus, reikalavimus projektams, dokumentų pateikimo konkursui, projektų atrankos, finansavimo, vykdymo tvarką ir kontrolę bei Projektų, skirtų teikti paramą smurto šeimoje bei prekybos žmonėmis aukoms, vertinimo komisijos (toliau vadinama – komisija) darbo organizavimą.

2. Projektų atrankos konkursą (toliau vadinama – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos internetiniame puslapyje www.socmin.lt, oficialaus leidinio „Valstybės žinios“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.

3. Šio konkurso tikslas – atrinkti prioritetus labiausiai atitinkančius projektus, kuriuos įgyvendinant siekiama mažinti smurtą prieš moteris šeimoje bei suteikti smurtą šeimoje patyrusioms moterims kompleksines socialines paslaugas, taip skatinant steigti ir remti kiekvienoje apskrities teritorijoje ne mažiau kaip po vieną įstaigą ar organizaciją, teikiančią socialines paslaugas smurto šeimoje aukoms ir užtikrinančią suinteresuotų institucijų bendradarbiavimą.

Kompleksinės socialinės paslaugos – tai saugaus laikino būsto suteikimas, medicininė, psichologinė, teisinė pagalba, informavimas, tarpininkavimas, konsultavimas, atstovavimas, asmens dokumentų tvarkymas, maitinimo organizavimas, aprūpinimas būtiniausiais daiktais (drabužiais, avalyne, higienos priemonėmis ir kt.).

4. Konkurse gali dalyvauti valstybės bei savivaldybių institucijos ir įstaigos, nevyriausybinės organizacijos, dirbančios smurto prieš moteris šeimoje mažinimo srityje (toliau vadinama – pareiškėjas).

 

II. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS

 

5. Prioritetai teikiami projektams, kurių pareiškėjai:

5.1. numato teikti kompleksinę pagalbą smurtą šeimoje patyrusioms moterims;

5.2. numato teikti kompleksinę pagalbą smurtą šeimoje patyrusioms moterims naujai įsteigtoje įstaigoje naujoje teritorijoje/vietovėje;

5.3. projektą įgyvendins, bendradarbiaudami su kitomis įstaigomis ir organizacijomis, dirbančiomis smurto prieš moteris šeimoje mažinimo srityje, turi bendradarbiavimo sutartis su savivaldybe ir kitomis organizacijomis projekto įgyvendinimo laikotarpiu;

5.4. turi papildomą teisėtą finansavimą, užtikrinantį projekto veiklos tęstinumą;

5.5. veiklą vykdo atokesniuose rajonuose;

5.6. turi darbo patirties, teikiant socialinę pagalbą smurtą šeimoje patyrusioms moterims ir kvalifikuotų specialistų;

5.7. turi savivaldybės įnašą į projektą.

 

III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

6. Projektuose turi būti pateikta:

6.1. problemos analizė projekto vykdymo teritorijoje;

6.2. tikslas;

6.3. uždaviniai;

6.4. laukiami rezultatai;

6.5. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai (patalpos, darbuotojai, numatomas finansavimas pasibaigus projekto įgyvendinimo terminui);

6.6. priemonių įgyvendinimo planas;

6.7. preliminari išlaidų sąmata.

 

IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

7. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi užpildant paraišką (1 priedas). Paraiškoje turi būti informacija apie pareiškėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius, duomenys, nurodyti šių taisyklių 6 punkte, bei kita informacija, susijusi su projektu. Esant būtinumui, iš pareiškėjo gali būti reikalaujama kitos informacijos, kuri reglamentuota šiuose nuostatuose.

8. Paraiška turi būti pasirašyta pareiškėjo bei patvirtinta antspaudu.

9. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

9.1. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų)) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu;

9.2. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu;

9.3. savivaldybės tarybos arba komiteto pritarimą (rekomendaciją) dėl projekto vykdymo;

9.4. bendradarbiavimo su savivaldybėmis ir kitomis įstaigomis ir organizacijomis sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijas;

9.5. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas;

9.6. pareiškėjo pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių nuostatų 12 punkte.

10. Pareiškėjas konkursui gali pateikti tik vieną projektą.

11. Pareiškėjas privalo pateikti užantspauduotame voke 2 paraiškos egzempliorius ir tiek pat šių nuostatų 9 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių bei 1 paraiškos egzempliorių kompiuterinėje laikmenoje (lanksčiajame diskelyje arba kompaktiniame diske). Ant voko užrašyti „Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines paslaugas smurto šeimoje aukoms ir užtikrinančių suinteresuotų institucijų bendradarbiavimą, projektų atrankos konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, Vilnius, 105 kab. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Kiekvienas egzempliorius turi būti tvarkingai susegtas.

12. Potencialūs pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:

12.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

12.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

12.3. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

12.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;

12.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų;

12.6. pareiškėjo vadovas turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

12.7. pareiškėjas yra gavęs ministerijos paramą ir neatsiskaitęs už jos panaudojimą sutartyje numatyta tvarka arba gautas lėšas naudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

 

V. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

13. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu (toliau vadinama – komisija).

14. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus pagal vertinimo anketą (2 priedas).

Komisijos nariai turi įvertinti:

14.1. projekto paraiškos atitiktį keliamiems reikalavimams;

14.2. projekto atitiktį svarbiausiems prioritetams;

14.3. projekto plano vykdymo nuoseklumą;

14.4. projektui įgyvendinti reikalingų lėšų panaudojimo efektyvumą;

14.5. kitus finansavimo šaltinius;

14.6. numatomas teikti paslaugas;

14.7. projekto administravimo išlaidų dydį;

14.8. pareiškėjo veiklos perspektyvumą ir tęstinumą.

15. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 90 balų.

16. Finansuoti gali būti siūloma projektus, surinkusius daugiau nei 45 balus. Projektai, surinkę mažiau nei 45 balus, nefinansuojami.

17. Komisija atrenka finansuojamus projektus, atsižvelgdama į surinktų balų vidurkį, paskirsto lėšas ir pateikia ministerijos valstybės sekretoriui lėšų paskirstymo protokolą. Ministerijos valstybės sekretorius per 5 dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.

18. Komisijai priėmus sprendimą iš dalies finansuoti projekto įgyvendinimą, protokole užfiksuojama, kokios išlaidos nebus finansuojamos.

19. Jei paraiškos neatitinka bent vieno iš šių nuostatų 7 punkte nurodytų reikalavimų, jos yra nevertinamos. Jeigu vertinant komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu paprašyti pareiškėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.

 

VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

20. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais nuostatais.

Minimalus komisijos narių skaičius – 5.

21. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.

22. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:

22.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;

22.2. nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo.

23. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.

24. Komisijos sprendimai priimami balsuojant, posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko arba jo įgalioto komisijos nario balsas.

 

25. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

26. Pateiktus projektus komisijos nariams paskirsto komisijos pirmininkas komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip 3 komisijos nariai. Jeigu, įvertinus projektą, balų skirtumas sudaro daugiau nei 20, šį projektą vertina dar vienas komisijos narys.

 

VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

27. Priėmus sprendimą skirti lėšas, pareiškėjas ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau vadinama – departamentas) sudaro sutartį (toliau vadinama – sutartis). Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo to momento, kada pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas.

Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, departamentas, prieš sudarydamas sutartį, informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį ir kokios išlaidos nebus finansuojamos, o pareiškėjas nedelsdamas patikslina preliminarią išlaidų sąmatą ir apie tai praneša departamentui.

Taip pat pareiškėjas privalo patvirtinti, jog priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus. Priešingu atveju sutartis nesudaroma.

28. Nesudarius sutarties per 27 punkte nurodytą terminą, komisija teikia ministerijos valstybės sekretoriui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.

29. Projektai finansuojami iš tikslinių valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos, susijusios su:

29.1. psichologine, teisine, medicinine pagalba, laikino prieglobsčio smurtą patyrusioms moterims suteikimu (patalpų nuoma);

29.2. socialine pagalba (maitinimo organizavimu, įvairių buities, higienos, drabužių, avalynės ir kt. būtiniausių priemonių įsigijimu, asmens dokumentų tvarkymu) smurtą patyrusioms moterims;

29.3. suinteresuotų institucijų bendradarbiavimo organizavimu, metodinės medžiagos rengimu;

29.4. transporto išlaidomis, mobiliojo ryšio ir komunalinėmis paslaugomis;

29.5. projekto vadovo, asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą ir darbuotojų atlyginimams, įskaitant socialinio draudimo ir gyventojų pajamų mokesčius. Šioms išlaidoms padengti gali būti skiriama ne daugiau kaip 45 procentai projektui skirtų lėšų.

30. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam bei eiliniam remontui, pagrindinėms priemonėms įsigyti, įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, išperkamajai nuomai.

31. Pareiškėjai gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.

32. Pareiškėjas privalo:

32.1. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, departamentui pateikti Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 1K-413 (Žin., 2005, Nr. 2-21; 2006, Nr. 19-661), bei kiekvieno ketvirčio finansinę ir veiklos ataskaitas pagal departamento pateiktas formas;

32.2. biudžetiniams metams pasibaigus, iki 2009 m. sausio 5 d., pateikti departamentui metinę formos Nr. 2 projekto įgyvendinimo veiklos ir finansinę ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Prie ataskaitų gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;

32.3. baigti įgyvendinti projektą iki 2008 m. gruodžio 31 d.;

32.4. jei pareiškėjas nevykdo sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, grąžinti departamentui projektui įgyvendinti skirtas lėšas iki 2008 m. gruodžio 25 d.;

32.5. spaudos darbuose (lankstinukuose, brošiūrose, knygose, plakatuose ir kt.) nurodyti finansavimo šaltinį, įgyvendinamo projekto pavadinimą ir išleidimo metus.

33. Departamentas pareiškėjui teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.

34. Departamentas turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs pareiškėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų dėl projekto finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos, o prireikus turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir skirtų tikslinių valstybės biudžeto lėšų panaudojimo vertinimą ir esant pažeidimams teikti siūlymą komisijai dėl finansavimo nutraukimo. Vertinant projektų įgyvendinimą, turi teisę dalyvauti komisijos nariai.

35. Departamentas ministerijai ketvirčio ataskaitas apie projektų vykdymą, išvadas ir pasiūlymus pateikia kas ketvirtį, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 20 d., o metinę ataskaitą – iki 2009 m. sausio 25 d.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

36. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

Pareiškėjas, gavęs lėšas neteisėtai, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

37. Ministerijos valstybės sekretoriaus sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

38. Informacija apie atrinktus finansuoti projektus skelbiama ministerijos internetinėje svetainėje.

 

_________________

 

Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines paslaugas smurto šeimoje aukoms ir užtikrinančių suinteresuotų institucijų bendradarbiavimą, projektų atrankos konkurso organizavimo 2008 metais nuostatų

1 priedas

 

(Paraiškos dėl dalyvavimo Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines paslaugas smurto šeimoje aukoms ir užtikrinančių suinteresuotų institucijų bendradarbiavimą, projektų atrankos 2008 m. konkurse forma)

 

___________________________________________________________________________

(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos, institucijos pavadinimas)

___________________________________________________________________________

(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

LT-03610 Vilnius

 

PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO ĮSTAIGŲ AR ORGANIZACIJŲ, TEIKIANČIŲ SOCIALINES PASLAUGAS SMURTO ŠEIMOJE AUKOMS IR UŽTIKRINANČIŲ SUINTERESUOTŲ INSTITUCIJŲ BENDRADARBIAVIMĄ, PROJEKTŲ ATRANKOS 2008 M. KONKURSE

 

_________________ Nr. _____________

(data)

 

1. Projekto pavadinimas

 

2. Informacija apie projekto teikėją

Adresas

Miestas ir pašto indeksas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

Elektroninis paštas

Interneto puslapis

Banko rekvizitai (banko pavadinimas, adresas, kodas, sąskaitos numeris)

 

3. Informacija apie projekto vadovą

Vardas ir pavardė

Darbovietės pavadinimas

Pagrindinės pareigos

Pareigos organizacijoje

Darbovietės adresas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

Elektroninis paštas

 

4. Projekto įgyvendinimo partneriai

Nurodykite projekto įgyvendinimo partnerius (valstybės ar savivaldybės įstaigas, policijos komisariatus, nevalstybines organizacijas) ir rėmėjus (užsienio šalių fondus, privačius asmenis)

Glaustai apibrėžkite organizacijos / institucijos vaidmenį projekte

Buveinės adresas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Bendradarbiavimo statusas (bendradarbiavimo sutartis, susitarimas)

 

5. Esama padėtis projekto įgyvendinimo teritorijoje (problemos pateikimas):

5.1. problemos mastą nusakanti statistika;

5.2. problemos sprendimo būdai.

 

6. Projekto tikslas (išspręsti tam tikrą problemą, teikti paslaugas)

 

7. Projekto uždaviniai (specifiniai uždaviniai), kurie bus įgyvendinti siekiant projekto tikslo:

7.1.

7.2.

7.3.

Žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius)

 

8. Trumpas projekto įgyvendinimo planas (ne daugiau kaip 10 sakinių):

8.1. projekto įgyvendinimo vieta;

8.2. projekto įgyvendinimo trukmė (nuo kada vykdomas, ar projektas tęstinis);

8.3. projekto įgyvendinimo veiksmų sąrašas (nuoseklus eigos aprašymas):

 

Veiksmų sąrašas (planuojami atlikti darbai)

Mėnuo

Atsakingas vykdytojas

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Įnašas į projektą:

9.1. projektui įgyvendinti 2008 m. iš viso reikia ___________ tūkst. Lt;

9.2. iš Valstybinės smurto prieš moteris mažinimo strategijos ir jos įgyvendinimo priemonių 2008-2009 metų plano prašoma skirti suma – __________ tūkst. Lt;

9.3. iš savivaldybės biudžeto 2008 m. numatyta skirti suma – __________ tūkst. Lt;

9.4. kitos lėšos – __________ tūkst. Lt.

 

10. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas

(Nurodyti, kokioms veiklos kryptims yra prašoma skirti lėšų, kokia jų suma, nurodyti administracines išlaidas)

Kokioms veiklos kryptims prašoma lėšų

Lėšos iš Valstybinės smurto prieš moteris mažinimo strategijos ir jos įgyvendinimo priemonių 2007–2009 metų plano, tūkst. Lt

Savivaldybės lėšos, tūkst. Lt

Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. Lt

Iš viso 2008 metams, tūkst. Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

11. Laukiami rezultatai:

11.1. projekto tęstinumo galimybės;

11.2. teikiamos paslaugos;

11.3. projekto poveikio įvertinimas.

 

12. Projekto teikėjo disponuojami ištekliai:

12.1. projekto teikėjo aprašymas (įsteigimo data, teisinis statusas, įgyvendinti projektai ir jų pasiekti rezultatai, materialinė bazė, gaunama finansinė parama);

12.2. projekto teikėjo turimos patalpos (jų teisinis statusas – valdo, naudoja, disponuoja nuosavybės ar patikėjimo teise, nuomos ar panaudos pagrindais);

12.3. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai.

 

13. Kita informacija apie projektą:

13.1. pagrindiniai projekto vykdytojai, jų kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis, pareigos;

13.2. pasidalinimas patirtimi ir visuomenės informavimas.

 

14. Prie paraiškos pridedami dokumentai ar jų patvirtintos kopijos:

14.1. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų)) kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu, _____ lapų;

 

14.2. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu, _____ lapų;

 

14.3. savivaldybės tarybos arba komiteto pritarimas (rekomendacija) , _____ lapų;

 

14.4. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijos, _____ lapų;

 

14.5. bendradarbiavimo su kitomis įstaigomis ir organizacijomis sutarčių kopijos, _____ lapų;

 

14.6. pareiškėjo pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų nuostatų 12 punkte, _____ lapų.

 

PASTABOS:

Papildoma informacija teikiama Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lyčių lygybės skyriuje, tel.: (8 5) 266 8130, 266 8107.

 

Pareiškėjas

 

(Pareigų pavadinimas)                     (Parašas)                                  (Vardas ir pavardė)

 

Projekto vadovas

 

(Pareigų pavadinimas)                     (Parašas)                                  (Vardas ir pavardė)

 

A. V.

 

_________________

 

Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines paslaugas smurto šeimoje aukoms ir užtikrinančių suinteresuotų institucijų bendradarbiavimą, projektų atrankos konkurso organizavimo 2008 metais nuostatų

2 priedas

 

PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETOS FORMA

 

Pareiškėjo pavadinimas______________________________________________________

___________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas ir sąlyginis numeris_______________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Eil. Nr.

Dalykinio vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Įvertinu balais

1.

Ar projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus

(projekto paraiška pateikta kvalifikuotai, tvarkingai, pagal patvirtintą formą, yra pridėti reikalingi dokumentai)

10

 

 

• atitinka reikalavimus

 

8–10

 

• iš dalies atitinka

 

2–7

 

• neatitinka

 

0–1

 

2.

Ar projektas atitinka svarbiausius prioritetus

(projektas skirtas teikti kompleksinę pagalbą smurtą šeimoje patyrusioms moterims, bendradarbiaujama su kitomis įstaigomis ir organizacijomis ir kt.)

10

 

 

• atitinka prioritetus

 

8–10

 

• iš dalies atitinka

 

2–7

 

• neatitinka

 

0–1

 

3.

Projekto plano įgyvendinimas (nuoseklus ir gerai parengtas projekto įgyvendinimo planas)

10

 

 

• nuoseklus ir išsamus

 

6–10

 

• nedetalus, trūksta nuoseklumo

 

2–5

 

• nėra plano

 

0–1

 

4.

Reikalingų lėšų apibūdinimas

10

 

 

• pagrįstos ir gerai argumentuotos (efektyviai suplanuotos) lėšos

 

6–10

 

• prastas reikalaujamų lėšų pagrįstumas

 

1–5

 

• nėra lėšų apibūdinimo

 

0

 

5.

Kiti finansavimo šaltiniai

10

 

 

• skiriama 30 procentų ir daugiau

 

6–10

 

• skiriama iki 30 procentų

 

1–5

 

• kiti finansavimo šaltiniai nenumatyti

 

0

 

6.

Projekto administravimo išlaidų dydis

10

 

 

• iki 45 procentų visų projekto išlaidų

 

8–10

 

• 46–49 procentai

 

3–7

 

• daugiau negu 50 procentų

 

0–2

 

7.

Projekte numatoma

20

(balai sumuojami)

 

• teikti psichologines, teisines konsultacijas

 

5

 

• teikti saugaus laikino būsto, maitinimo paslaugas

 

5

 

• teikti kitas specialias paslaugas

 

4

 

• siekiant suteikti kompleksines socialines paslaugas, bendradarbiauti su kitomis įstaigomis ir organizacijomis

 

4

 

• vykdyti prevencinį darbą

 

 

 

8.

Projekto įgyvendinimo perspektyvumas ir tęstinumas

10

 

 

• tęstinis, perspektyvus, įtraukia asmenis iš atokesnių apskrities vietų

 

7–10

 

• tęstinis, tačiau nėra perspektyvus ar neturi teigiamo priežiūros institucijos įvertinimo

 

3–6

 

• nenumatytas tęstinumas, skirtas vienkartinei priemonei įgyvendinti

 

1–2

 

 

Bendra balų suma

90

 

 

 

Projekto privalumai

 

 

 

 

 

Projekto trūkumai

 

 

 

 

 

Komisijos nario išvada (visiškai finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti)

 

 

 

Komisijos narys                               (Parašas)                                  (Vardas ir pavardė)

 

_________________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-360

 

PROJEKTŲ, SKIRTŲ SOCIALINEI PARAMAI PREKYBOS ŽMONĖMIS AUKOMS, JŲ APSAUGAI IR GRAŽINIMUI Į VISUOMENĘ, ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2008 METAIS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Projektų, skirtų socialinei paramai prekybos žmonėmis aukoms, jų apsaugai ir grąžinimui į visuomenę (toliau vadinama – projektai), atrankos konkurso organizavimo 2008 metais nuostatai (toliau vadinama – nuostatai) nustato projektų įgyvendinimo prioritetus, reikalavimus projektams, dokumentų pateikimo konkursui, projektų atrankos, finansavimo, vykdymo tvarką ir kontrolę bei Projektų, skirtų teikti paramą smurto šeimoje bei prekybos žmonėmis aukoms, vertinimo komisijos (toliau vadinama – komisija) darbo organizavimą.

2. Projektų atrankos konkursą (toliau vadinama – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos internetiniame puslapyje www.socmin.lt, leidinio „Valstybės žinios“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.

3. Šio konkurso tikslas – atrinkti prioritetus labiausiai atitinkančius projektus, kuriais bus siekiama teikti prekybos žmonėmis aukoms kompleksines socialines paslaugas, užtikrinti jų apsaugą, sudaryti sąlygas įgyti bendrąjį ir (ar) profesinį išsilavinimą, integruotis į darbo rinką, bei padėti grįžti į visuomenę, vykdyti prevencinį darbą.

Kompleksinės socialinės paslaugos – tai saugaus laikino būsto suteikimas, medicininė, psichologinė, teisinė pagalba, informavimas, tarpininkavimas, konsultavimas, atstovavimas, asmens dokumentų tvarkymas, maitinimo organizavimas, aprūpinimas būtiniausiais daiktais (drabužiais, avalyne, higienos priemonėmis ir kt.).

4. Konkurse gali dalyvauti valstybės bei savivaldybių institucijos ir įstaigos, nevyriausybinės organizacijos, dirbančios socialinės paramos prekybos žmonėmis aukoms, jų apsaugos ir grąžinimo į visuomenę srityje (toliau vadinama – pareiškėjas).

 

II. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS

 

5. Prioritetai teikiami projektams, kurių pareiškėjai:

5.1. numato teikti kompleksinę pagalbą prekybos žmonėmis aukoms;

5.2. numato sudaryti sąlygas prekybos žmonėmis aukoms įgyti bendrąjį ir (ar) profesinį išsilavinimą, integruotis į darbo rinką;

5.3. projektą įgyvendins, bendradarbiaudami su kitomis šioje srityje dirbančiomis įstaigomis ir organizacijomis, siekiančiomis suteikti kompleksinę pagalbą prekybos žmonėmis aukoms;

5.4. turi bendradarbiavimo sutartis su savivaldybe ar kitomis įstaigomis bei organizacijomis, teikiančiomis pagalbą prekybos žmonėmis aukoms, projekto įgyvendinimo laikotarpiu;

5.5. turi papildomą teisėtą finansavimą, užtikrinantį projekto veiklos tęstinumą;

5.6. turi darbo su prekybos žmonėmis aukomis patirties ir kvalifikuotų specialistų;

5.7. turi savivaldybės įnašą į projektą.

 

III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

6. Projektuose turi būti pateikta:

6.1. problemos analizė projekto vykdymo teritorijoje;

6.2. tikslas;

6.3. uždaviniai;

6.4. laukiami rezultatai;

6.5. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai (patalpos, darbuotojai, numatomas finansavimas pasibaigus projekto įgyvendinimo terminui);

6.6. priemonių įgyvendinimo planas;

6.7. preliminari išlaidų sąmata.

 

IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

7. Projektai turi būti aprašomi užpildant tipinę paraiškos formą (1 priedas). Paraiškoje turi būti pateikiama informacija apie pareiškėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius, kiti duomenys, nurodyti šių nuostatų 6 punkte. Esant būtinumui, iš pareiškėjo gali būti reikalaujama kitos informacijos, kuri reglamentuota šiuose nuostatuose.

8. Paraiška turi būti pasirašyta projekto vadovo, pareiškėjo ir patvirtinta antspaudu.

9. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

9.1. prekybos žmonėmis aukų socialinės-psichologinės reabilitacijos programą (metodiką), naudojamą organizacijoje;

9.2. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų)) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu;

9.3. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu;

9.4. savivaldybės tarybos arba komiteto pritarimą (rekomendaciją) dėl projekto vykdymo;

9.5. bendradarbiavimo su savivaldybėmis ir kitomis įstaigomis ar organizacijomis sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijas;

9.6. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas;

9.7. pareiškėjo vadovo pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių nuostatų 12 punkte.

10. Pareiškėjas konkursui gali pateikti tik vieną projektą.

11. Pareiškėjas privalo pateikti užantspauduotame voke 2 paraiškos egzempliorius ir tiek pat šių nuostatų 9 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių bei 1 paraiškos egzempliorių kompiuterinėje laikmenoje (lanksčiajame diskelyje arba kompaktiniame diske). Ant voko užrašyti „Projektų atrankos konkursui-12“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, Vilnius, 105 kab. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo datos. Kiekvienas egzempliorius turi būti tvarkingai susegtas.

12. Potencialūs pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:

12.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

12.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

12.3. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

12.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;

12.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų;

12.6. pareiškėjo vadovas turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

12.7. pareiškėjas yra gavęs ministerijos paramą ir neatsiskaitęs už jos panaudojimą sutartyje nustatyta tvarka arba gautas lėšas naudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

 

V. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

13. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu (toliau vadinama – komisija).

14. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus pagal vertinimo anketą (2 priedas).

Komisijos nariai turi įvertinti:

14.1. projekto paraiškos atitiktį keliamiems reikalavimams;

14.2. projekto atitiktį svarbiausiems prioritetams;

14.3. projekto plano vykdymo nuoseklumą;

14.4. projektui įgyvendinti reikalingų lėšų panaudojimo efektyvumą;

14.5. kitus finansavimo šaltinius;

14.6. numatomas teikti paslaugas;

14.7. projekto administravimo išlaidų dydį;

14.8. pareiškėjo veiklos perspektyvumą ir tęstinumą.

15. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 90 balų.

16. Finansuoti gali būti siūloma projektus, surinkusius daugiau nei 45 balus. Projektai, surinkę mažiau nei 45 balus, nefinansuojami.

17. Komisija atrenka finansuojamus projektus, atsižvelgdama į surinktų balų vidurkį, paskirsto lėšas ir pateikia ministerijos valstybės sekretoriui lėšų paskirstymo protokolą. Ministerijos valstybės sekretorius per 5 dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.

18. Komisijai priėmus sprendimą iš dalies finansuoti projekto įgyvendinimą, protokole užfiksuojama, kokios išlaidos nebus finansuojamos.

19. Jei paraiškos neatitinka bent vieno iš šių nuostatų 7 punkte nurodytų reikalavimų, jos yra nevertinamos. Jeigu vertinant komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu paprašyti pareiškėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.

 

VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

20. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais nuostatais.

Minimalus komisijos narių skaičius – 5.

21. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.

22. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:

22.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;

22.2. nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo.

23. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.

24. Komisijos sprendimai priimami balsuojant, posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko arba jo įgalioto komisijos nario balsas.

25. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

26. Pateiktus projektus komisijos nariams paskirsto komisijos pirmininkas komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip 3 komisijos nariai. Jeigu, įvertinus projektą, balų skirtumas sudaro daugiau nei 20, šį projektą vertina dar vienas komisijos narys.

 

VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

27. Priėmus sprendimą skirti lėšas, pareiškėjas ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau vadinama – departamentas) sudaro sutartį (toliau vadinama – sutartis). Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo to momento, kada pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas.

Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, departamentas, prieš sudarydamas sutartį, informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį ir kokios išlaidos nebus finansuojamos, o pareiškėjas nedelsdamas patikslina preliminarią išlaidų sąmatą ir apie tai praneša departamentui.

Taip pat pareiškėjas privalo patvirtinti, jog priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus. Priešingu atveju sutartis nesudaroma.

28. Nesudarius sutarties per 27 punkte nurodytą terminą, komisija teikia ministerijos valstybės sekretoriui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.

29. Projektai finansuojami iš tikslinių valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, susijusios su:

29.1. psichologine, teisine, medicinine pagalba, laikino prieglobsčio suteikimu (patalpų nuoma);

29.2. socialine pagalba (maitinimo organizavimu, įvairių buities, higienos, drabužių, avalynės ir kt. būtiniausių priemonių įsigijimu, asmens dokumentų tvarkymu);

29.3. transporto išlaidomis, mobiliojo ryšio ir komunalinėmis paslaugomis;

29.4. metodinės medžiagos rengimu, informacinių kampanijų organizavimu ir kita prevencine veikla;

29.5. projekto vadovo, asmens, vykdančio buhalterinę apskaita ir darbuotojų darbo užmokesčiu, įskaitant socialinio draudimo ir gyventojų pajamų mokesčius. Šioms išlaidoms padengti gali būti skiriama ne daugiau kaip 45 procentai projektui skirtų lėšų.

30. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam bei eiliniam remontui, pagrindinėms priemonėms įsigyti, įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, patalpų arba išperkamajai nuomai.

31. Pareiškėjai gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.

32. Pareiškėjai privalo:

32.1. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos departamentui pateikti Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 1K-413 (Žin., 2005, Nr. 2-21; 2006, Nr. 19-661), bei kiekvieno ketvirčio finansinę ir veiklos ataskaitas pagal departamento pateiktas formas;

32.2. biudžetiniams metams pasibaigus, iki 2009 metų sausio 5 d. pateikti departamentui metinę formos Nr. 2 projekto įgyvendinimo veiklos ir finansinę ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Prie ataskaitų gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;

32.3. baigti įgyvendinti projektą iki 2008 m. gruodžio 31 d.;

32.4. jei pareiškėjas nevykdo sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, grąžinti departamentui projektui įgyvendinti skirtas lėšas iki 2008 m. gruodžio 25 d.;

32.5. spaudos darbuose (lankstinukuose, brošiūrose, knygose, plakatuose ir kt.) nurodyti finansavimo šaltinį, įgyvendinamo projekto pavadinimą ir išleidimo metus.

33. Departamentas pareiškėjams teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.

34. Departamentas turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs projekto vykdytojas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų dėl projekto finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos, o prireikus turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir skirtų tikslinių valstybės biudžeto lėšų panaudojimo vertinimą ir esant pažeidimams teikti siūlymą komisijai dėl finansavimo nutraukimo. Vertinant projektų įgyvendinimą, turi teisę dalyvauti komisijos nariai.

35. Departamentas ministerijai ketvirčio ataskaitas apie projektų vykdymą, išvadas ir pasiūlymus pateikia kas ketvirtį, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 20 d., o metinę ataskaitą – iki 2009 m. sausio 25 d.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

36. Už informacijos ir pateiktų dokumentų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

Pareiškėjas, gavęs lėšas neteisėtai, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

37. Ministerijos valstybės sekretoriaus sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

38. Informacija apie atrinktus finansuoti projektus skelbiama ministerijos internetinėje svetainėje.

 

_________________

 

Projektų, skirtų socialinei paramai prekybos žmonėmis aukoms, jų apsaugai ir grąžinimui į visuomenę, atrankos konkurso organizavimo 2008 metais nuostatų

1 priedas

 

(Paraiškos dėl dalyvavimo Projektų, skirtų socialinei paramai prekybos žmonėmis aukoms, jų apsaugai ir grąžinimui į visuomenę, atrankos konkurse 2008 metais forma)

 

___________________________________________________________________________

(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos, institucijos pavadinimas)

___________________________________________________________________________

(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

LT-03610 Vilnius

 

PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO PROJEKTŲ, SKIRTŲ SOCIALINEI PARAMAI PREKYBOS ŽMONĖMIS AUKOMS, JŲ APSAUGAI IR GRĄŽINIMUI Į VISUOMENĘ, ATRANKOS KONKURSE 2008 METAIS

 

_________________ Nr. _____________

(data)

 

1. Projekto pavadinimas

 

2. Informacija apie projekto teikėją:

Adresas

Miestas ir pašto indeksas

Telefonas (tarpmiestinis kodas)

Faksas (tarpmiestinis kodas)

Elektroninis paštas

Interneto puslapis

Banko rekvizitai (banko pavadinimas, adresas, kodas, sąskaitos numeris)

 

3. Informacija apie projekto vadovą:

Vardas ir pavardė

Darbovietės pavadinimas

Pagrindinės pareigos

Pareigos organizacijoje

Darbovietės adresas

Telefonas (tarpmiestinis kodas)

Faksas (tarpmiestinis kodas)

Elektroninis paštas

 

4. Projekto įgyvendinimo partneriai:

Nurodykite projekto įgyvendinimo partnerius (valstybės ar savivaldybės įstaigas, policijos komisariatus, nevyriausybines organizacijas) ir rėmėjus (užsienio šalių fondus, privačius asmenis)

Trumpai apibūdinkite organizacijos / institucijos vaidmenį projekte

Buveinės adresas

Telefonas (tarpmiestinis kodas)

Bendradarbiavimo statusas (bendradarbiavimo sutartis, susitarimas)

 

5. Esama padėtis projekto įgyvendinimo teritorijoje (problemos pateikimas)

5.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius, specialieji poreikiai);

5.2. problemos mastą nusakanti statistika (socialinių paslaugų poreikis);

5.3. esami problemos sprendimo būdai.

 

6. Projekto tikslas (bendras projekto tikslas, kuris bus pasiektas įgyvendinus projektą).

 

7. Projekto uždaviniai, kurie bus įgyvendinami, siekiant projekto tikslo (ne mažiau kaip 3–4 uždaviniai):

7.1.

7.2.

7.3.

 

8. Trumpas projekto įgyvendinimo planas:

8.1. detalizuoti projekto įgyvendinimo vietą;

8.2. nusakyti projekto įgyvendinimo trukmę (nuo kada vykdomas, ar projektas tęstinis);

8.3. pateikti projekto įgyvendinimo veiksmų sąrašą (nuoseklus eigos aprašymas):

 

Veiksmų sąrašas (planuojami atlikti darbai)

Mėnuo

Atsakingas vykdytojas

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Įnašas į projektą:

9.1. projektui įgyvendinti 2008 m. iš viso reikia ___________ tūkst. Lt;

9.2. iš Prekybos žmonėmis prevencijos bei kontrolės 2005-2008 metų programos prašoma skirti suma – ___________ tūkst. Lt;

9.3. iš savivaldybės biudžeto 2008 m. numatyta skirti suma – ___________ tūkst. Lt;

9.4. kitos lėšos – ___________ tūkst. Lt.

 

10. Detalus paprastųjų lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas:

(Nurodyti, kokioms veiklos kryptims yra prašoma skirti lėšų, kokia jų suma, nurodyti administracines išlaidas)

Kokioms veiklos kryptims prašoma lėšų

Lėšos iš Prekybos žmonėmis prevencijos bei kontrolės 2005-2008 metų programos, tūkst. Lt

Savivaldybės lėšos, tūkst. Lt

Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. Lt

Iš viso 2008 metais, tūkst. Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

11. Laukiami rezultatai:

11.1. projekto tęstinumo galimybės;

11.2. suteikta paslaugų;

11.3. projekto efektyvumo įvertinimas.

 

12. Projekto teikėjo disponuojami ištekliai:

12.1. projekto teikėjo aprašymas (įsteigimo data, teisinis statusas, vykdyti projektai ir jų pasiekti rezultatai, materialinė bazė, gaunama finansinė parama);

12.2. projekto teikėjo turimos patalpos (jų teisinis statusas – valdo, naudoja, disponuoja nuosavybės ar patikėjimo teise, nuomos ar panaudos pagrindais);

12.3. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai.

 

13. Kita informacija apie projektą:

13.1. pagrindiniai projekto vykdytojai, jų kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis, pareigos;

13.2. pasidalinimas patirtimi ir visuomenės informavimas.

 

14. Kartu su paraiška privaloma pateikti šiuos priedus:

14.1. prekybos žmonėmis aukų socialinės-psichologinės reabilitacijos programą, naudojamą organizacijoje, _____ lapų;

 

14.2. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų)) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu, _____ lapų;

 

14.3. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu, _____ lapų;

 

14.4. savivaldybės tarybos arba komiteto pritarimą (rekomendaciją) , _____ lapų;

 

14.5. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas, _____ lapų;

 

14.6. bendradarbiavimo su kitomis įstaigomis ir organizacijomis sutarčių kopijas, _____ lapų;

 

14.7. pareiškėjo pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų nuostatų 12 punkte, _____ lapų.

 

PASTABOS:

Papildoma informacija teikiama Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lyčių lygybės skyriuje, tel.: (8 5) 266 81 30, 266 8107.

 

Pareiškėjas

 

(pareigų pavadinimas)                     (parašas)                                  (vardas ir pavardė)

 

Projekto vadovas

 

(pareigų pavadinimas)                     (parašas)                                  (vardas ir pavardė)

 

A. V.

 

_________________

 

Projektų, skirtų socialinei paramai prekybos žmonėmis aukoms, jų apsaugai ir grąžinimui į visuomenę, atrankos konkurso organizavimo 2008 metais nuostatų

2 priedas

 

PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETOS FORMA

 

Pareiškėjo pavadinimas______________________________________________________

___________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas ir sąlyginis numeris_______________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Eil. Nr.

Dalykinio vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Įvertinu balais

1.

Ar projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus

(projekto paraiška pateikta kvalifikuotai, pagal patvirtintą formą, yra reikalingos rekomendacijos ir kiti dokumentai)

10

 

 

• atitinka reikalavimus

 

8–10

 

• iš dalies atitinka

 

2–7

 

• neatitinka

 

0–1

 

2.

Ar projektas atitinka svarbiausius prioritetus

(projektas skirtas socialinei paramai prekybos žmonėmis aukoms, jų apsaugai ir grąžinimui į visuomenę)

10

 

 

• atitinka prioritetą

 

8–10

 

• iš dalies atitinka

 

2–7

 

• neatitinka

 

0–1

 

3.

Projekto plano įgyvendinimas (nuoseklus ir gerai suplanuotas projekto įgyvendinimo planas)

10

 

 

• nuoseklus ir išsamus

 

6–10

 

• nedetalus, trūksta nuoseklumo

 

1–5

 

• nėra plano

 

0

 

4.

Reikalingų lėšų apibudinimas

10

 

 

• pagrįstos ir gerai argumentuotos (efektyviai suplanuotos) lėšos

 

6–10

 

• prastai pagrįstos planuojamos išlaidos

 

1–5

 

• nėra lėšų apibūdinimo

 

0

 

5.

Kiti finansavimo šaltiniai

10

 

 

• skiriama 30 % ir daugiau

 

6–10

 

• skiriama iki 30 %

 

1–5

 

• kiti finansavimo šaltiniai nenumatyti

 

0

 

6.

Projekte numatoma:

20

(balai sumuojami)

 

• teikti psichologinę, socialinę, teisinę, medicininę pagalbą, suteikti laikiną prieglobstį prekybos žmonėmis aukoms:

 

4

 

• teikti pirma minėtą pagalbą, pridedant prekybos žmonėmis aukų socialinės-psichologinės reabilitacijos programą

 

4

 

• sudaryti sąlygas įgyti bendrąjį ir (ar) profesinį išsilavinimą; sudaryti sąlygas integruotis į darbo rinką

 

5

 

• bendradarbiauti su kitomis įstaigomis ir organizacijomis, siekiant suteikti kompleksinę pagalbą aukoms

 

3

 

• vykdyti prevencinį darbą

 

4

 

7.

Projekto koordinavimo ir darbo užmokesčio dydis

10

 

 

• iki 45 proc. visų projekto išlaidų

 

8–10

 

• 46–50 proc.

 

1–7

 

• daugiau negu 50 proc.

 

0

 

8.

Projekto įgyvendinimo perspektyvumas ir tęstinumas

10

 

 

• tęstinis, perspektyvus, įtraukia asmenis iš atokesnių apskrities vietų

 

7–10

 

• tęstinis, tačiau nėra perspektyvus ar neturi teigiamo priežiūros institucijos įvertinimo

 

1–6

 

• nenumatytas tęstinumas, skirtas vienkartinei priemonei įgyvendinti

 

0

 

 

Bendra balų suma

90

 

 

 

Projekto stipriosios pusės

 

 

 

 

Projekto silpnosios pusės

 

 

 

 

Komisijos nario išvada (visiškai finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti)

 

 

Komisijos nario vardas, pavardė                                 ___________________________

___________________________

(parašas)

 

_________________