VALSTYBINĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS TARNYBOS

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL VALSTYBINEI VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS TARNYBAI PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS PAVALDŽIŲ TERITORINIŲ VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ DALYVAVIMO TERITORIJŲ PLANAVIME IR STATYBŲ VALSTYBINĖJE PRIEŽIŪROJE REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2008 m. lapkričio 17 d. Nr. V-97

Vilnius

 

Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymo (Žin., 2002, Nr. 56-2225; 2007, Nr. 64-2455) 15 straipsnio 1 dalies 7 ir 8 punktų, 2 dalies ir 3 dalies 1 punkto nuostatas:

1. Tvirtinu Valstybinei visuomenės sveikatos priežiūros tarnybai prie Sveikatos apsaugos ministerijos pavaldžių teritorinių visuomenės sveikatos priežiūros įstaigų dalyvavimo teritorijų planavime ir statybų valstybinėje priežiūroje reglamentą (pridedama).

2. Pavedu įsakymo vykdymo kontrolę Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Saugos kontrolės skyriaus vedėjui.

3. Nustatau, kad šis įsakymas įsigalioja nuo 2009 m. sausio 1 d.

 

 

DIREKTORIUS                                                                             VYTAUTAS BAKASĖNAS

 

_________________


PATVIRTINTA

Valstybinės visuomenės sveikatos

priežiūros tarnybos prie Sveikatos

apsaugos ministerijos direktoriaus

2008 m. lapkričio 17 d.

įsakymu Nr. V-97

 

VALSTYBINEI VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS TARNYBAI PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS PAVALDŽIŲ TERITORINIŲ VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ DALYVAVIMO TERITORIJŲ PLANAVIME IR STATYBŲ VALSTYBINĖJE PRIEŽIŪROJE REGLAMENTAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Valstybinei visuomenės sveikatos priežiūros tarnybai prie Sveikatos apsaugos ministerijos pavaldžių teritorinių visuomenės sveikatos priežiūros įstaigų dalyvavimo teritorijų planavime ir statybų valstybinėje priežiūroje reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Valstybinei visuomenės sveikatos priežiūros tarnybai prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) pavaldžių teritorinių visuomenės sveikatos priežiūros įstaigų (toliau – Centras) teises ir pareigas dalyvaujant teritorijų planavime išduodant planavimo sąlygas, derinant teritorijų planavimo dokumentus, dalyvaujant Nuolatinės statybos komisijos (toliau – Komisija) veikloje, taip pat nustatant statinio projektavimo sąlygas, vertinant statinio projekto sprendinius, dalyvaujant Komisijos veikloje priimant spendimus dėl statybos leidimo išdavimo, dalyvaujant komisijos darbe pripažįstant statinius tinkamais naudoti (toliau – Pripažinimo komisija).

2. Reglamente vartojamos sąvokos atitinka Visuomenės sveikatos priežiūros įstatyme (Žin., 2002, Nr. 56-2225), Teritorijų planavimo įstatyme (Žin., 1995, Nr. 107-2391; 2004, Nr. 21-617), Statybos įstatyme (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597), Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatyme (Žin., 1996, Nr. 82-1965; 2005, Nr. 84-3105), Planų ir programų strateginio pasekmių aplinkai vertinimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 18 d. nutarimu Nr. 967 (Žin., 2004, Nr. 130-4650), Teritorijų planavimo ir statybos valstybinės priežiūros bei statinių naudojimo priežiūros nuostatuose, patvirtintuose 1997 m. balandžio 16 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 370 „Dėl Teritorijų planavimo ir statybos valstybinės priežiūros nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1997, Nr. 34-851), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. spalio 21 d. nutarime Nr. 1316 „Dėl normatyvinių statinio saugos ir paskirties dokumentų normavimo sričių paskirstymo tarp valstybės institucijų“ (Žin., 2004, Nr. 156-5701), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. balandžio 9 d. nutarime Nr. 341 „Dėl esminių statinio reikalavimų ir statinio techninių parametrų pagal statinių ar statybos produktų charakteristikų lygius ir klases nustatymo kompetencijos priskyrimo valstybės institucijoms“ (Žin., 2008, Nr. 46-1730), Planavimo sąlygų teritorijų planavimo dokumentams rengti parengimo ir išdavimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. gegužės 7 d. įsakymu Nr. D1-262 (Žin., 2004, Nr. 83-3028; 2006, Nr. 112-4293), Statybos techniniame reglamente STR 1.11.01:2002 „Statinių pripažinimo tinkamais naudoti tvarka“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2002 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. 242 (Žin., 2002, Nr. 60-2475) (toliau – Statybos reglamentas), vartojamas sąvokas.

3. Centro direktorius patvirtina įgaliotų Centro Visuomenės sveikatos saugos skyriaus ir skyrių rajonuose valstybės tarnautojų (toliau – Centro tarnautojas), dalyvaujančių Komisijos ir Pripažinimo komisijos veikloje, sąrašą, nurodydamas pareigas, vardą, pavardę, savivaldybę, kurios Komisijoje ir Pripažinimo komisijoje dalyvauja.

4. Dalyvauti Komisijoje ir Pripažinimo komisijoje Centro tarnautojai deleguojami (anksčiau deleguotieji pakeičiami) Centro, kurio apskrityje yra savivaldybė, nustatyta tvarka.

5. Jeigu planuojama teritorija ar statinio statyba yra susijusi su įslaptinta informacija, Centro tarnautojas privalo turėti leidimą dirbti su įslaptinta informacija.

 

II. DALYVAVIMAS TERITORIJŲ PLANAVIMO PROCESE

 

6. Centras pagal kompetenciją teisės aktų nustatytais atvejais dalyvauja rajono ir vietovės lygmens teritorijų planavime išduodamas planavimo sąlygas, vertindamas teritorijų planavimo dokumentų sprendinius ir Komisijoje derindamas bendruosius, specialiuosius, detaliuosius planus.

7. Centras rengia ir / ar išduoda planavimo sąlygas ir derina teritorijų planavimo dokumentus tik jo apskrityje esančioms teritorijoms.

8. Planavimo sąlygos rengiamos vadovaujantis Planavimo sąlygų teritorijų planavimo dokumentams rengti parengimo ir išdavimo tvarkos aprašo (toliau – Aprašas), atitinkamos rūšies specialiųjų planų rengimo taisyklių nustatyta tvarka.

9. Gavus planavimo organizatoriaus ar savivaldybės administracijos valstybės tarnautojo – savivaldybės vyriausiojo architekto ar savivaldybės administracijos direktoriaus, paraišką planavimo sąlygoms gauti (Aprašo 1 arba 4 priedai), planavimo sąlygos (Aprašo 2 ir 5 priedai) bendrojo, specialiojo ir detaliojo planavimo dokumentams rengti turi būti išduotos arba motyvuotai atsisakoma jas išduoti: rajono ir vietovės lygmens teritorijų planavimo dokumentams – per 20 (bendrųjų ir specialiųjų planų rengimo atvejais) ir per 10 (detaliųjų planų rengimo atvejais) darbo dienų nuo paraiškos Centre gavimo dienos.

10. Planavimo sąlygas rengia Centro tarnautojai.

11. Centro tarnautojas planavimo sąlygas rengia vadovaudamasis: Centro nuostatais; įstatymais ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais nustatytų specialiųjų žemės naudojimo sąlygų reikalavimais; visuomenės sveikatos saugą reglamentuojančiais teisės aktais.

12. Planavimo sąlygų reikalavimai turi būti konkretūs, tiesiogiai susieti su planuojama teritorija ir planavimo tikslais, vietovės ypatumais ir ribomis, parengti atsižvelgiant į gretimybes. Planavimo sąlygose turi būti nurodyti konkretūs normatyviniai dokumentai (su nuorodomis į konkrečius skyrius, punktus), kuriais vadovaujantis turi būti rengiamas teritorijų planavimo dokumentas.

13. Parengtas planavimo sąlygų projektas (Aprašo 2 arba 5 priedas) pateikiamas Centro direktoriui arba jo įgaliotam asmeniui tvirtinti. Patvirtintos planavimo sąlygos registruojamos bendra tvarka.

14. Patvirtintos planavimo sąlygos, laikantis Reglamente nurodytų terminų, išsiunčiamos paštu arba pasirašytinai įteikiamos planavimo organizatoriui ar savivaldybės administracijos valstybės tarnautojui – savivaldybės vyriausiajam architektui ar savivaldybės administracijos direktoriui arba jų įgaliotiems asmenims.

15. Planavimo sąlygos gali būti keičiamos ir papildomos Centro iniciatyva raštu kreipiantis į planavimo sąlygų sąvadą išdavusią instituciją, kai:

15.1. planuojamoje teritorijoje įsigalioja parengti nauji teritorijų planavimo dokumentai ir jų sprendiniai turi įtakos rengiamo teritorijų planavimo dokumento sprendiniams;

15.2. įsigalioja patvirtinti nauji visuomenės sveikatos saugą reglamentuojantys teisės aktai, turintys įtakos rengiamo teritorijų planavimo dokumento sprendiniams.

16. Centras atsisako išduoti planavimo sąlygas, kai:

16.1. Centrui pateiktoje paraiškoje planavimo sąlygoms gauti nepakanka informacijos apie planuojamą teritoriją, jos ribas ir gretimybes, planavimo tikslus ir vietovės ypatumus arba pateikta neteisinga informacija. Tokiu atveju Reglamento 9 punkte nustatytais terminais pareiškėjui pateikiamas motyvuotas raštiškas Centro direktoriaus ar jo įgalioto asmens atsakymas, nurodant, kokios konkrečios informacijos nepakanka planavimo sąlygoms išduoti arba kokia informacija yra neteisinga;

16.2. numatomo rengti teritorijų planavimo dokumento tikslai prieštarauja įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių visuomenės sveikatos saugą, nuostatoms. Tokiu atveju Reglamento 9 punkte nustatytais terminais pareiškėjui pateikiamas motyvuotas raštiškas Centro direktoriaus ar jo įgalioto asmens atsakymas, nurodant teisės aktų konkrečius straipsnius ir nuostatas bei galiojančių teritorijų planavimo dokumentų sprendinius, draudžiančius numatomą veiklą.

17. Nepaisant to, ar Centras išdavė planavimo sąlygas ar ne, Centro tarnautojas teisės aktų nustatyta tvarka dalyvauja derinant teritorijų planavimo dokumentą Komisijoje.

18. Tais atvejais, kai rengiant teritorijų planavimo dokumentus, planuojant ūkinę veiklą Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymo (Žin., 1996, Nr. 82-1965; 2005, Nr. 84-3105), Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymo (Žin., 2002, Nr. 56-2225), Specialiųjų žemės ir miško naudojimo sąlygų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1992 m. gegužės 12 d. nutarimu Nr. 343 (Žin., 1992, Nr. 22-652), Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatyme nenumatytų poveikio visuomenės sveikatai vertinimo atlikimo taisyklių, patvirtintų sveikatos apsaugos ministro 2003 m. sausio 31 d. įsakymu Nr. V-50 (Žin., 2003, Nr. 18-794), ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, turi būti įvertintas planuojamos ūkinės veiklos poveikis aplinkai ar visuomenės sveikatai, numatytos sanitarinės apsaugos zonos ribos, šis vertinimas / numatymas turi būti atliekamas teritorijų planavimo dokumentų rengimo metu ir turi būti baigtas iki Komisijos posėdžio.

19. Komisijos pirmininkas arba jo įgaliotas Komisijos sekretorius ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas iki Komisijos posėdžio informuoja Centrą (Centro tarnautoją) apie posėdžio laiką ir kartu pateikia iš planavimo organizatoriaus gautą teritorijų planavimo dokumento egzempliorių ir / ar jo egzempliorių kompiuterinėje laikmenoje.

20. Tuo atveju, jei Centrui nebuvo pateikti per Reglamento 19 punkte nustatytą terminą jame nurodyti dokumentai, tuomet Centro tarnautojas, dalyvaujantis Komisijos posėdyje, nepritaria teritorijų planavimo dokumentui pareikalaudamas pateikti teritorijų planavimo dokumentus Reglamento 19 punkto nustatyta tvarka.

21. Centro tarnautojas prieš Komisijos posėdį vertindamas teritorijų planavimo dokumento sprendinius privalo nustatyti, ar pateiktas derinti teritorijų planavimo dokumentas atitinka:

21.1. Centro išduotose planavimo sąlygose nustatytus reikalavimus dėl teritorijų planavimo dokumentų rengimo;

21.2. jeigu Centras nėra išdavęs planavimo sąlygų:

21.2.1. sanitarinių apsaugos zonų nustatymą, specialiųjų žemės naudojimo sąlygų ir teritorijų planavimą, visuomenės sveikatos saugos teisės aktų reikalavimus;

21.2.2. galiojančių teritorijų planavimo dokumentų sprendinius;

21.2.3. strateginio pasekmių aplinkai vertinimo dokumentuose pateiktas išvadas;

21.2.4. atsakingos institucijos sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos pasirinktoje vietoje leistinumo poveikio aplinkai požiūriu (kai tai privaloma) pagal Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymą;

21.2.5. Centro išvadą dėl planuojamos ūkinės veiklos poveikio visuomenės sveikatai vertinimo ataskaitos.

22. Centro tarnautojas įvertinęs pateiktą teritorijų planavimo dokumentą jam pritaria arba pateikia pastabas ir surašo Teritorijų planavimo dokumentų vertinimo pažymą (1 priedas), kurią pateikia tvirtinti Centro direktoriui arba jo įgaliotam asmeniui. Jei Teritorijų planavimo dokumentų pažymos vertinimo išvadoje nurodyta, kad teritorijų planavimo dokumentai neatitinka visuomenės sveikatos saugos teisės aktų reikalavimų, turi būti nurodytos teisės aktų nuostatos, kurios yra pažeidžiamos arba neįgyvendintos (nurodomi konkretūs teisės akto straipsniai ir nuostatos bei galiojančių teritorijų planavimo dokumentų sprendiniai, draudžiantys numatomą veiklą).

23. Centro tarnautojas dalyvaudamas Komisijoje turi vadovautis Teritorijų planavimo dokumentų vertinimo pažymoje suformuluota vertinimo išvada.

 

III. DALYVAVIMAS STATYBŲ VALSTYBINĖS PRIEŽIŪROS PROCESE

 

24. Centras pagal kompetenciją dalyvauja statybų valstybinės priežiūros procese siekiant užtikrinti, kad statinys (jo dalis) būtų pastatytas laikantis visuomenės sveikatos saugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų:

24.1. būtų nepažeisti statinyje ar statinio aplinkoje visuomenės sveikatos saugos reikalavimai dėl šių priežasčių: cheminių medžiagų (teršalų) buvimo gyvenamosios aplinkos ore, nejonizuojančiosios spinduliuotės ribinių dydžių, žmogaus kūną veikiančių vibracijos lygių, mikroklimato, statinyje ir šalia statinio esančios aplinkos saugaus žmonių sveikatai akustinio triukšmo ribinių dydžių, geriamojo vandens kokybės, kitų visuomenės sveikatos saugos reikalavimų;

24.2. statinyje planuojant ūkinę veiklą, galinčią turėti neigiamą poveikį visuomenės sveikatai, būtų atliekamas poveikio visuomenės sveikatai vertinimas, kuris gali būti atskiras arba poveikio aplinkai vertinimo proceso dalis (kai atliekamas planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimas teisės aktų nustatyta tvarka);

24.3. statinyje planuojant vykdyti ūkinę veiklą, kuri susijusi su žmogaus gyvenamosios aplinkos tarša, būtų nustatytos sanitarinių apsaugos zonų ribos.

25. Vykdydami Reglamento 24 punkte numatytas funkcijas Centro tarnautojai dalyvauja nustatant statinio projektavimo sąlygas, vertinant statinio projekto sprendinius, Komisijos veikloje priimant spendimus dėl statybos leidimo išdavimo, Pripažinimo komisijos veikloje pripažįstant statinį tinkamu naudoti.

26. Gavus savivaldybės administracijos direktoriaus (jo įgalioto savivaldybės administracijos valstybės tarnautojo) paraišką statinio projektavimo sąlygoms parengti Centras projektavimo sąlygas Centro direktoriaus ar jo įgalioto asmens raštu turi parengti per 10 darbo dienų. Parengtos projektavimo sąlygos išsiunčiamos paštu arba pasirašytinai įteikiamos savivaldybės administracijos direktoriui arba jo įgaliotam asmeniui.

27. Statinio projektavimo sąlygos turi būti parengtos konkrečiai ir aiškiai, kad pagal jas galima būtų parengti statinio projekto sprendinius. Statinio projektavimo sąlygose turi būti pateikiami konkretūs reikalavimai, taip pat pateikiami normatyviniai statinio saugos ir paskirties dokumentai, visuomenės sveikatos saugą reglamentuojantys teisės aktai (su nuorodomis į konkrečius skyrius, punktus), kuriais vadovaujantis turi būti rengiamas projektas.

28. Jei projektuojamas statinys, kuriame numatoma vykdyti veiklą, kuriai teisės aktų nustatyta tvarka turi būti įvertintas planuojamos ūkinės veiklos poveikis aplinkai ar visuomenės sveikatai, nustatytos sanitarinės apsaugos zonos ribos, Centrui atitinkamai turi būti pateikta: poveikio visuomenės sveikatai vertinimo, poveikio aplinkai vertinimo dokumentai, sanitarinių apsaugos zonų nustatymo teritorijų planavimo dokumentai. Minėti dokumentai turi būti pateikti iki Komisijos posėdžio, Reglamento 29 punkte nustatytais bendraisiais dokumentų pateikimo terminais.

29. Teisės aktų nustatytais atvejais, kai Centro tarnautojai dalyvauja Komisijos veikloje priimant sprendimą dėl statybos leidimo išdavimo, Komisijos pirmininkas arba jo įgaliotas Komisijos sekretorius ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas iki Komisijos posėdžio informuoja Centrą (Centro tarnautoją) apie posėdžio laiką, nurodydamas, ar dalyvavimas (nuomonės pateikimas raštu) yra privalomas, kartu pateikdamas iš statytojo (užsakovo) gautus Lietuvos Respublikos statybos įstatymo 23 straipsnyje nustatytus dokumentus (jų kopijas) ir / ar jų kompiuterines laikmenas.

30. Centro tarnautojas gavęs Reglamento 29 punkte nurodytus dokumentus pagal kompetenciją privalo įvertinti, ar statinio projektas atitinka teritorijų planavimo dokumentuose nustatytus statybos sklypo tvarkymo reikalavimus (reglamentą), Centro išduotas projektavimo sąlygas.

31. Centro tarnautojas vertindamas statinio projekto sprendinius negali kelti papildomų reikalavimų, kurie nebuvo įrašyti į projektavimo sąlygų sąvadą, tačiau nustatęs, kad statinio projekto sprendiniai pažeidžia visuomenės sveikatos saugos teisės aktų reikalavimus, turi teisę nepritarti statybos leidimo išdavimui, savo nepritarimo motyvus išdėstydamas raštu Reglamento 32 punkte nustatyta tvarka.

32. Centro tarnautojas įvertinęs pateiktus dokumentus surašo Statinio projektavimo dokumentų vertinimo pažymą (2 priedas), kurią pateikia tvirtinti Centro direktoriui arba jo įgaliotam asmeniui. Jei Statinio projektavimo dokumentų vertinimo pažymos vertinimo išvadoje nurodyta, kad statinio projekto sprendiniai neatitinka visuomenės sveikatos saugos teisės aktų reikalavimų, joje taip pat turi būti pateikiami motyvai, nurodant teisės aktų reikalavimus, nuostatas, kurios yra pažeidžiamos arba neįgyvendintos.

33. Centro tarnautojas dalyvaudamas Komisijoje turi vadovautis Statinio projektavimo dokumentų vertinimo pažymoje suformuluota vertinimo išvada.

34. Centro tarnautojai pagal kompetenciją Statybos reglamento nustatyta tvarka dalyvauja pripažinimo tinkamais naudoti pastatyto, rekonstruoto ar kapitališkai suremontuoto statinio (jo dalies, kuri gali būti naudojama neatsižvelgiant į tai, ar likusių dalių statyba užbaigta), patalpų, pakeitus jų pagrindinę tikslinę naudojimo paskirtį arba suformavus naujus kadastro objektus (kai neatliekami šių patalpų rekonstravimo ar kapitalinio remonto darbai), Pripažinimo komisijos veikloje.

35. Centro tarnautojai nedalyvauja pripažįstant tinkamais naudoti Statybos reglamento 2 priede nurodytus statinius.

36. Pripažinimo komisijos pirmininkas ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų raštu, elektroniniu paštu arba faksu praneša Centro tarnautojui (Pripažinimo komisijos nariui) numatomą statinio patikrinimo dieną ir valandą.

37. Centro tarnautojai dalyvaudami Pripažinimo komisijos veikloje pagal kompetenciją vizualiai turi įvertinti, kaip statiniai atitinka projektus, esminius statinio reikalavimus, nustatytus visuomenės sveikatos saugos teisės aktuose, galimybę saugiai naudoti statinį pagal paskirtį.

38. Centro tarnautojas (Pripažinimo komisijos narys) dalyvaudamas Pripažinimo komisijos darbe pagal kompetenciją įvertina Statybos reglamento 3 priede (išskyrus Statybos reglamento 27 punkto nustatytais atvejais) nurodytus dokumentus.

39. Jei statybos metu pasikeičia normatyvinių statybos dokumentų reikalavimai, statinių parengimą naudoti tikrinantis Centro tarnautojas (Pripažinimo komisijos narys) vadovaujasi tais reikalavimais, kurie galiojo ir buvo numatyti statybos leidimo išdavimo metu.

40. Centro tarnautojui (Pripažinimo komisijos nariui), pagal kompetenciją nustačius nebaigtus statybos ir montavimo darbus (išskyrus Statybos reglamente nustatytus atvejus), defektus, projekto arba visuomenės sveikatos saugos teisės aktų pažeidimus ir dėl to nesutikus pasirašyti statinio pripažinimo tinkamu naudoti akto, prieštaravimų motyvai išdėstomi raštu ir įteikiami Pripažinimo komisijos pirmininkui ir Centro vadovui.

41. Pašalinus Reglamento 40 punkte minėtus prieštaravimus, Centro tarnautojas pasirašo statinio pripažinimo tinkamu naudoti aktą ir nedelsdamas apie tai raštu informuoja Centro vadovą.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

42. Reglamente minimi su teritorijų planavimu ir statybų valstybine priežiūra susiję dokumentai, taip pat dokumentai ar jų kopijos, kuriuos pasirašo ar tvirtina Centras ar jo atstovai (Centro tarnautojai), turi būti registruojami ir saugomi Centre teisės aktų nustatyta tvarka.

43. Centras teisės aktų nustatyta tvarka privalo pildyti Teritorijų planavimo dokumentų vertinimo pažymų registrą taip, kad nebūtų įmanoma pakeisti jame esančių įrašų ar lapų, papildyti žurnalo naujais įrašais, pažeidžiančiais jų chronologinę tvarką. Jeigu registras pildomas kompiuterinėse laikmenose, turi būti fiksuojama duomenų tvarkymo veiksmų istorija. Registre turi būti šie duomenys:

43.1. įrašo eilės numeris;

43.2. įrašo data;

43.3. vertinimo pažymos surašymo data;

43.4. vertinimo pažymos numeris;

43.5. planavimo organizatoriaus rekvizitai;

43.6. plano rengėjo rekvizitai;

43.7. vertinimo išvada (pažymint atitinka ar neatitinka visuomenės sveikatos saugos teisės aktų reikalavimus).

44. Centras teisės aktų nustatyta tvarka privalo pildyti Statinio projektavimo dokumentų vertinimo pažymų registrą taip, kad nebūtų įmanoma pakeisti jame esančių įrašų ar lapų, papildyti žurnalo naujais įrašais, pažeidžiančiais jų chronologinę tvarką. Jeigu registras pildomas kompiuterinėse laikmenose, turi būti fiksuojama duomenų tvarkymo veiksmų istorija. Registre turi būti šie duomenys:

44.1. įrašo eilės numeris;

44.2. įrašo data;

44.3. vertinimo pažymos surašymo data;

44.4. vertinimo pažymos numeris;

44.5. statytojo (užsakovo) rekvizitai;

44.6. statinio projektuotojo rekvizitai;

44.7. statinio adresas;

44.8. vertinimo išvada (pažymint, atitinka ar neatitinka visuomenės sveikatos saugos teisės aktų reikalavimus).

 

_________________


Valstybinei visuomenės sveikatos

priežiūros tarnybai prie Sveikatos

apsaugos ministerijos pavaldžių

teritorinių visuomenės sveikatos

priežiūros įstaigų dalyvavimo teritorijų

planavime ir statybų valstybinėje

priežiūroje reglamento

1 priedas

 

(Teritorijų planavimo dokumentų vertinimo pažymos forma)

 

(herbas)

 

__________________________________________________________

(visuomenės sveikatos centro apskrityje pavadinimas)

 

TVIRTINU

(pareigų pavadinimas)

(parašas)

(vardas, pavardė)

 

TERITORIJŲ PLANAVIMO DOKUMENTŲ VERTINIMO PAŽYMA

 

200   –     –      Nr. _________

_________________

(sudarymo vieta)

 

1. Duomenys apie planavimo organizatorių:

Planavimo organizatoriaus pavadinimas ir kodas

(juridinio asmens pavadinimas ir įmonės kodas /fizinio asmens vardas, pavardė)

 

Adresas, kuriuo būtų galima siųsti korespondenciją

 

Kontaktiniai telefonai, faksas, elektroninio pašto adresas

 

2. Duomenys apie planų rengėjus:

 

Planų rengėjo pavadinimas ir adresas

 

3. Duomenys apie gautus planavimo dokumentus:

Dokumentų pateikimo data ir registracijos numeris

 

Vertinimui pateikti planavimo dokumentai

(detaliojo, specialiojo, bendrojo)

 

4. Duomenys apie planuojamą teritoriją:

Žemės sklypo (sklypų), vietovės vieta ir adresas

(miestas, rajonas, kaimas, gatvė)

 

Sklypo (sklypų) kadastrinis Nr.

 

5. Vertinimui pateiktų dokumentų aprašymas ir įvertinimas:

 

 

6. Vertinimo išvada:

 

 

 

Vertinimą atliko:

(pareigų pavadinimas)                              (parašas)                          (vardas, pavardė)

 

(pareigų pavadinimas)                              (parašas)                          (vardas, pavardė)

_________________


Valstybinei visuomenės sveikatos

priežiūros tarnybai prie Sveikatos

apsaugos ministerijos pavaldžių

teritorinių visuomenės sveikatos

priežiūros įstaigų dalyvavimo teritorijų

planavime ir statybų valstybinėje

priežiūroje reglamento

2 priedas

 

(Statinio projektavimo dokumentų vertinimo pažymos forma)

 

(herbas)

 

_________________________________________________

(visuomenės sveikatos centro apskrityje pavadinimas)

 

TVIRTINU

(pareigų pavadinimas)

(parašas)

(vardas, pavardė)

 

STATINIO PROJEKTAVIMO DOKUMENTŲ VERTINIMO PAŽYMA

 

200   –     –      Nr. _________

____________________

(sudarymo vieta)

 

1. Duomenys apie statytoją (užsakovą):

Statytojo (užsakovo) pavadinimas ir kodas

(juridinio asmens pavadinimas ir įmonės kodas /fizinio asmens

vardas, pavardė)

 

Adresas, kuriuo būtų galima siųsti korespondenciją

 

Kontaktiniai telefonai, faksas, elektroninio pašto adresas

 

2. Duomenys apie statinio projektuotoją:

Statinio projektuotojo pavadinimas ir kodas

(juridinio asmens pavadinimas ir įmonės kodas / fizinio asmens vardas, pavardė)

 

3. Duomenys apie gautus dokumentus:

Dokumentų pateikimo data ir registracijos numeris

 

Pateikti dokumentai

 

4. Duomenys apie projektuojamą objektą:

Projektuojamo objekto adresas

 

Sklypo (sklypų) kadastrinis Nr.

 

5. Vertinimui pateiktų dokumentų aprašymas ir įvertinimas:

 

 

6. Vertinimo išvada:

 

 

Vertinimą atliko:

(pareigų pavadinimas)                              (parašas)                          (vardas, pavardė)

 

(pareigų pavadinimas)                              (parašas)                          (vardas, pavardė)

_________________