LIETUVOS RESPUBLIKOS TEISINGUMO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL 2009–2014 M. NORVEGIJOS FINANSINIO MECHANIZMO LĖŠOMIS FINANSUOJAMOS PROGRAMOS „PATAISOS, ĮSKAITANT BAUSMES BE ĮKALINIMO“ DVIŠALIO BENDRADARBIAVIMO FONDO PANAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2013 m. spalio 17 d. Nr. 1R-235

Vilnius

 

Vadovaudamasis 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų ir projektų finansavimo ir įgyvendinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. 1K-135 (Žin., 2012, Nr. 44-2179; 2013, Nr. 13-629), 51 punktu,

t v i r t i n u 2009–2014 m. Norvegijos finansinio mechanizmo lėšomis finansuojamos programos „Pataisos, įskaitant bausmes be įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo panaudojimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Teisingumo ministras                                                             Juozas Bernatonis

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2013 m. rugsėjo 26 d. raštu Nr. ((4.169-26)-5K-13166)-6K-1307977

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos teisingumo ministro

2013 m. spalio 17 d. įsakymu Nr. 1R-235

 

2009–2014 M. NORVEGIJOS FINANSINIO MECHANIZMO LĖŠOMIS FINANSUOJAMOS PROGRAMOS „PATAISOS, ĮSKAITANT BAUSMES BE ĮKALINIMO“ DVIŠALIO BENDRADARBIAVIMO FONDO PANAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. 2009–2014 m. Norvegijos finansinio mechanizmo lėšomis finansuojamos programos „Pataisos, įskaitant bausmes be įkalinimo“ (toliau – Programa) dvišalio bendradarbiavimo fondo panaudojimo tvarkos aprašas (toliau – aprašas) nustato Programos dvišalio bendradarbiavimo fondo (toliau – dvišalis fondas) lėšų skyrimo sąlygas ir tvarką bei atsiskaitymą už panaudotas lėšas.

2. Aprašas parengtas atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos ir Norvegijos Karalystės (toliau – valstybė donorė) 2011 m. balandžio 5 d. susitarimo memorandumą dėl 2009–2014 m. Norvegijos finansinio mechanizmo įgyvendinimo (toliau – Susitarimo memorandumas) (Žin., 2011, Nr. 56-2689), 2009–2014 m. Norvegijos finansinio mechanizmo įgyvendinimo reglamentą, patvirtintą 2011 m. vasario 11 d. Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos, 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų dvišalių santykių stiprinimo gaires, patvirtintas 2012 m. kovo 29 d. Finansinių mechanizmų komiteto, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. sausio 18 d. nutarimą Nr. 57 „Dėl 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo Lietuvoje“ (Žin., 2012, Nr. 10-393), Institucijų, atsakingų už 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdymą ir kontrolę Lietuvoje, funkcijų aprašą ir 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų ir projektų finansavimo ir įgyvendinimo taisykles (toliau – PAFT), patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. 1K-135 (Žin., 2012, Nr. 44-2179; 2013, Nr. 13-629), Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos 2013 m. birželio 3 d. programos paramos sutartį Nr. 1S-42 dėl programos „Pataisos, įskaitant bausmes be įkalinimo“ finansavimo (toliau – Programos paramos sutartis) ir Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos ir VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros 2013 m. liepos 4 d. sutartį Nr. NOR-LT14-TM/1S-46/3S-65/2013/4-9-6 dėl programos Nr. LT14 „Pataisos, įskaitant bausmes be įkalinimo“ įgyvendinimo.

3. Apraše vartojamos sąvokos:

Bendradarbiavimo komitetas (toliau – komitetas) – Programos įgyvendinimo patariamoji institucija, kurią sudaro Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos (toliau – Teisingumo ministerija) ir Norvegijos pataisos tarnybos atstovai. Komiteto personalinę sudėtį tvirtina, jo pirmininką ir sekretorių skiria teisingumo ministras. Komitetą techniškai aptarnauja Teisingumo ministerija.

Donorų partnerystės projektas – projektas, įgyvendinamas kartu su projekto partneriu ar partneriais, registruotais Norvegijoje, pasirašius partnerystės sutartį.

Donorų programos partneris – Norvegijos pataisos tarnyba, turinti patariamąją galią rengiant ir įgyvendinant Programą.

Dvišalio fondo veiklos partneris (toliau – veiklos partneris) – Norvegijoje registruotas juridinis asmuo, kurio su dalyvavimu dvišalio fondo veiklos vykdytojo vykdomoje veikloje susijusios patirtos išlaidos gali būti kompensuojamos iš dvišalio fondo lėšų.

Dvišalio fondo veiklos vykdytojas (toliau – veiklos vykdytojas) – Lietuvoje registruotas juridinis asmuo, konkurso tvarka gavęs lėšų iš dvišalio fondo konkrečiai partnerystės užmezgimo ir (ar) vystymo veiklai vykdyti.

Dvišalio fondo veiklos vykdytojo veikla (toliau – veikla) – partnerystei užmegzti ir (ar) vystyti skirta veikla, kuriai yra pritaręs komitetas ir kuriai vykdyti skiriama lėšų iš dvišalio fondo.

Dvišalis fondas – Programos biudžeto dalis, skirta Lietuvos ir valstybės donorės dvišaliams santykiams baudžiamosios justicijos srityje stiprinti, šioje srityje veikiančių organizacijų tarpusavio partnerystei diegti ar skatinti ir bendradarbiavimui plėtoti.

Programos remiamas projektas (toliau – projektas) – Programos įgyvendinimo metu vykdomas projektas, kuriam finansuoti gauta Programos lėšų ir dėl kurio įgyvendinimo pasirašyta sutartis tarp projekto vykdytojo, Teisingumo ministerijos ir Centrinės projektų valdymo agentūros (toliau – CPVA).

Projekto partneris – Norvegijoje registruotas juridinis asmuo ar kita organizacija, kuri dalyvauja rengiant donorų partnerystės projekto paraišką ir su projekto vykdytoju pasirašytos partnerystės sutarties pagrindu prisideda prie partnerystės projekto įgyvendinimo.

Projekto vykdytojas – Lietuvoje registruotas juridinis asmuo, atsakingas už projekto paraiškos pateikimą ir projekto įgyvendinimą.

4. Kitos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Norvegijos finansinio mechanizmo įgyvendinimo reglamente, Institucijų, atsakingų už 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdymą ir kontrolę Lietuvoje, funkcijų apraše, PAFT ir kituose teisės aktuose.

 

II. DVIŠALIS FONDAS

 

5. Dvišalio fondo lėšomis finansuojamos priemonės:

5.1. Teisingumo ministerijos organizuojama veikla, kuria prisidedama prie Programos tikslų siekimo, visų pirma, stiprinant bendradarbiavimą tarp Teisingumo ministerijos ir kitų Norvegijos finansinio mechanizmo administravimo veikloje dalyvaujančių subjektų, organizacijų, veikiančių baudžiamosios justicijos srityje Lietuvos Respublikoje ir Norvegijoje, taip pat tarp Teisingumo ministerijos ir kitų valstybių paramos gavėjų pagal 2009–2014 m. Norvegijos finansinį mechanizmą, programų operatorių;

5.2. veikla, skirta projektų partnerių, registruotų Norvegijoje, paieškai prieš rengiant donorų partnerystės projektų paraiškas arba donorų partnerystės projektų paraiškų rengimo metu partnerystei vystyti (toliau – priemonė „a“);

5.3. veikla, kuria skatinamas kompetencijos kėlimas, ryšių užmezgimas ir plėtojimas, apsikeitimas žiniomis, patirtimi ir gerąja praktika tarp projektų vykdytojų Lietuvoje ir organizacijų, veikiančių baudžiamosios justicijos srityje Norvegijoje (toliau – priemonė „b“).

6. Dvišalio fondo biudžetas sudaro 1,5 procento Programos biudžeto, t. y. 469 173,37 (keturi šimtus šešiasdešimt devynis tūkstančius vieną šimtą septyniasdešimt tris litus ir 37 centus (135 882 EUR).

7. Dvišalio fondo lėšos skirstomos taip:

7.1. 54 procentai lėšų skiriama šio aprašo 5.1 punkte nurodytai veiklai, kurią organizuoja Teisingumo ministerija, finansuoti;

7.2. 6 procentai lėšų skiriama priemonei „a“, kurios atviro konkurso būdu arba be konkurso skiriamos veiklos vykdytojams;

7.3. 40 procentų lėšų skiriama priemonei „b“, kurios atviro konkurso būdu skiriamos veiklos vykdytojams.

8. Nepanaudojus priemonei „a“ skirtų lėšų ar jų dalies, šios lėšos perkeliamos šio aprašo 5.1 punkte nurodytai veiklai finansuoti.

9. Komitetas gali priimti sprendimą siūlyti teisingumo ministrui pakeisti šio aprašo 7 punkte nurodytas lėšų skirstymo proporcijas.

10. Sprendimus dėl siūlymų dvišalio fondo lėšų panaudojimo klausimais priima komitetas. Dvišalį fondą administruoja Teisingumo ministerija. Dvišalio fondo išlaidų apskaitą tvarko Teisingumo ministerijos Finansų skyrius.

11. Dvišalio fondo išlaidos yra tinkamos finansuoti nuo 2013 m. balandžio 1 d. iki 2017 m. balandžio 30 d.

12. Visa informacija apie dvišalį fondą ir jo lėšų naudojimo tvarką skelbiama lietuvių ir (arba) anglų kalbomis Teisingumo ministerijos interneto svetainėje www.tm.lt, Finansų ministerijos interneto svetainėje www.finmin.lt ir pagrindinėje Norvegijos finansinių mechanizmų interneto svetainėje www.norwaygrants.lt.

 

III. TEISINGUMO MINISTERIJOS ORGANIZUOJAMOS VEIKLOS ĮGYVENDINIMAS IR APMOKĖJIMAS

 

13. Tinkamos finansuoti šio aprašo 5.1 punkte apibrėžtos veiklos išlaidos:

13.1. renginių organizavimo išlaidos:

13.1.1. renginio salės nuomos ir aptarnavimo išlaidos;

13.1.2. tarptautinių kelionių visų rūšių transporto priemonėmis (išskyrus lengvuosius automobilius ir taksi) išlaidos (keliaujant lėktuvu tinkami finansuoti tik ekonominės klasės skrydžiai) renginio dalyviams ir kviestiniams ekspertams;

13.1.3. su renginio tikslais susijusios vietinių kelionių šalyje, kurioje vyksta renginys, visų rūšių transporto priemonėmis išlaidos renginio organizatoriams;

13.1.4. gyvenamojo ploto nuomos išlaidos ir maistpinigiai arba dienpinigiai renginio dalyviams;

13.1.5. atlyginimas kviestiniams ekspertams;

13.1.6. su renginio tikslais susijusios vertimo išlaidos;

13.1.7. su renginio tikslais susijusios viešinimo išlaidos;

13.1.8. kitos tiesiogiai su renginio organizavimu susijusios išlaidos.

13.2. Teisingumo ministerijos valstybės tarnautojų ir (ar) darbuotojų bei kitų šio aprašo 5.1 punkte nurodytų organizacijų valstybės tarnautojų ir (ar) darbuotojų komandiruočių į renginius išlaidos:

13.2.1. gyvenamojo ploto nuomos išlaidos ir maistpinigiai arba dienpinigiai;

13.2.2. tarptautinių kelionių visų rūšių transporto priemonėmis (išskyrus lengvuosius automobilius ir taksi) išlaidos (keliaujant lėktuvu tinkami finansuoti tik ekonominės klasės skrydžiai);

13.2.3. su renginio tikslais susijusios vietinių kelionių visų rūšių transporto priemonėmis išlaidos;

13.2.4. nuvykimo visų rūšių transporto priemonėmis (taksi – tik miesto, kuriame yra oro ar jūrų uostas, geležinkelio ar autobusų stotis, teritorijoje) į oro ar jūrų uostą, geležinkelio ar autobusų stotį ir parvykimo iš jų išvykimo į komandiruotę ir parvykimo iš jos dienomis išlaidos;

13.2.5. renginio dalyvio mokesčio išlaidos;

13.2.6. kitos su komandiruote susijusios būtinos išlaidos (draudimo išlaidos, registruoto bagažo mokestis ir kt.).

14. Teisingumo ministerijos organizuojamų renginių išlaidos apmokamos tokia tvarka:

14.1. renginį organizuojantis Teisingumo ministerijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas parengia prašymą Teisingumo ministerijos kancleriui (toliau – kancleris) dėl paslaugų ir (ar) prekių pirkimo iš dvišalio fondo lėšų (toliau – prašymas), kurį teikia derinti (vizuoti) Teisingumo ministerijos valstybės tarnautojui ar darbuotojui, atsakingam už viešuosius pirkimus, ir Finansų skyriaus vedėjui;

14.2. renginį organizuojantis Teisingumo ministerijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas parengia renginio sąmatą, kurią teikia derinti (vizuoti) Strateginio valdymo departamento direktoriui, Finansų skyriaus vedėjui ir tvirtinti kancleriui;

14.3. kancleriui pritarus prašyme nurodytų prekių ir (ar) paslaugų pirkimui ir patvirtinus renginio sąmatą, už viešųjų pirkimų organizavimą atsakingas Teisingumo ministerijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas organizuoja prašyme nurodytų prekių ir (ar) paslaugų pirkimą Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) ir (ar) Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklių nustatyta tvarka;

14.4. Gavęs paslaugų teikėjo (-ų) ir (ar) prekių tiekėjo (-ų) išrašytą sąskaitą ir (ar) kitus išlaidų pagrindimo dokumentus, Finansų skyrius patikrina, ar jie atitinka paslaugų teikimo ir (ar) prekių tiekimo sutartyje nustatytas sąlygas, ir, jeigu sąskaita tinkama apmokėti, vadovaudamasis kanclerio rezoliucija ir Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2007, Nr. 90-3604), pagal pateiktą Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų (sistemos formą MOK-01 „Mokėjimo paraiškos“ (Lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių 1 priedas) (toliau – mokėjimo paraiška) parengia mokėjimo paraišką mokėjimo institucijai dėl dvišalio fondo lėšų pervedimo.

15. Teisingumo ministerijos valstybės tarnautojų ir (ar) darbuotojų komandiruočių išlaidas iš dvišalio fondo lėšų Finansų skyrius apmoka vadovaudamasis Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių, Tarnybinių komandiruočių tvarkos aprašo nustatyta tvarka ir įsakymu ar potvarkiu dėl siuntimo į komandiruotę.

16. Kitų šio aprašo 5.1 punkte minimų organizacijų atstovų komandiruotes Finansų skyrius apmoka iš dvišalio fondo lėšų ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po to, kai įstaigos Teisingumo ministerijai pristato šiuos dokumentus:

16.1. prašymą kompensuoti organizacijos atstovo komandiruotės išlaidas;

16.2. organizacijos vadovo arba jo įgalioto asmens sprendimo dėl atstovo siuntimo į komandiruotę kopiją;

16.3. komandiruotės išlaidų pagrindimo ir jų apmokėjimo įrodymo dokumentų originalus arba kopijas, patvirtintas tikrumo žymomis.

 

IV. PRIEMONEI „A“ PRISKIRTA FINANSUOJAMA VEIKLA

 

17. Veikla, skirta projektų partnerių, registruotų Norvegijoje, paieškai prieš rengiant donorų partnerystės projektų paraiškas arba donorų partnerystės projektų paraiškų rengimo metu, dvišalio fondo lėšomis finansuojama konkurso būdu, šio aprašo VI–IX skyriuose nustatyta tvarka arba be konkurso, šiame skyriuje nustatyta tvarka.

18. Tinkama finansuoti veikla:

18.1. veiklos vykdytojo ir veiklos partnerio dalyvavimas vienas kito organizuojamuose renginiuose ir (ar) susitikimuose, siekiant parengti donorų partnerystės projektą;

18.2. veiklos vykdytojo ir veiklos partnerio renginių ir (ar) susitikimų organizavimas, siekiant parengti donorų partnerystės projektą;

18.3. veiklos vykdytojo ir veiklos partnerio dalyvavimas donorų programos partnerio organizuojamuose partnerių paieškos renginiuose.

19. Tinkamos finansuoti veiklos išlaidos:

19.1. veiklos vykdytojų ir partnerių renginių ir (ar) susitikimų organizavimo išlaidos, apibrėžtos šio aprašo 13.1 punkte;

19.2. veiklos vykdytojų ir partnerių komandiruočių į renginius ir (ar) susitikimus išlaidos, apibrėžtos šio aprašo 13.2 punkte.

20. Iš dvišalio fondo lėšų gali būti apmokėta 100 procentų tinkamų veiklos išlaidų.

21. Be konkurso finansuojama Programos paramos sutartyje nurodyto tiesioginio finansavimo projekto vykdytojo ir (ar) šio projekto partnerio (galimo projekto partnerio) įgyvendinama šio aprašo 18.1 ir 18.2 punktuose nurodyta veikla, kuriai pritarė komitetas.

22. Gavęs Programos paramos sutartyje nurodyto tiesioginio finansavimo projekto vykdytojo ir (ar) šio projekto partnerio (galimo projekto partnerio) veiklos įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą (aprašo 6 priedas), patirtas išlaidas pagrindžiančių ir apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas ir ataskaitą apie veiklos rezultatus (aprašo 5 priedas) Finansų skyrius patikrina išlaidų tinkamumą, užpildo Veiklos išlaidų tinkamumo finansuoti patikros lapą (9 priedas). Sprendimą kompensuoti patirtas išlaidas priima teisingumo ministras. Vadovaudamasis teisingumo ministro įsakymu, atsakingas Finansų skyriaus darbuotojas parengia mokėjimo paraišką mokėjimo institucijai dėl dvišalio fondo lėšų pervedimo tiesioginio finansavimo projekto vykdytojui, kuris, jeigu reikia, atsiskaito su tiesioginio finansavimo projekto partneriu (galimu projekto partneriu).

23. Konkurso būdu finansuojamos šio aprašo 18.1–18.3 punktuose nurodyta veikla, dėl kurios Lietuvoje registruoti juridiniai asmenys, veikiantys baudžiamosios justicijos srityje, ketina teikti paraiškas gauti paramą ir bendrojo finansavimo lėšas projektui, atrenkamam konkurso būdu. Kvietimas teikti paraiškas veiklai, finansuojamai konkurso būdu, vykdyti skelbiamas 2013 m. ketvirtą ketvirtį ir tęsiasi ne ilgiau nei likus vienam mėnesiui iki projektų paraiškų teikimo pabaigos. Veikla gali trukti iki projektų paraiškų teikimo pabaigos.

24. Jeigu lieka dvišalio fondo „a“ priemonės lėšų ir jeigu organizuojamas papildomas projektų paraiškų konkursas, gali būti organizuojamas pakartotinis veiklos konkursas.

 

V. PRIEMONEI „B“ PRISKIRTA KONKURSO BŪDU FINANSUOJAMA VEIKLA

 

25. Veikla, kuria skatinamas kompetencijos kėlimas, ryšių užmezgimas ir plėtojimas, apsikeitimas žiniomis, patirtimi ir gerąja praktika tarp projektų vykdytojų ir organizacijų, veikiančių baudžiamosios justicijos srityje Norvegijoje, dvišalio fondo lėšomis finansuojama konkurso būdu šio aprašo VII–X skyriuose nustatyta tvarka.

26. Veiklos vykdytojais gali būti tik projektų vykdytojai.

27. Veiklos partneriai nebūtinai turi būti ir projektų partneriai.

28. Tinkama finansuoti veikla:

28.1. veiklos vykdytojo ir veiklos partnerio dalyvavimas konferencijose, seminaruose, kursuose, susitikimuose, apsikeitimo patirtimi vizituose ir kituose bendradarbiavimo renginiuose;

28.2. veiklos vykdytojo ir veiklos partnerio konferencijų, seminarų, kursų, susitikimų, apsikeitimo patirtimi vizitų ir kitų bendradarbiavimo renginių organizavimas.

29. Tinkamos finansuoti veiklos išlaidos:

29.1. veiklos vykdytojų ir partnerių renginių ir susitikimų organizavimo išlaidos, apibrėžtos šio aprašo 13.1 punkte;

29.2. veiklos vykdytojų ir partnerių komandiruočių į renginius ir susitikimus išlaidos, apibrėžtos šio aprašo 13.2 punkte.

30. Iš dvišalio fondo lėšų gali būti apmokėta 100 procentų tinkamų veiklos išlaidų.

31. Minimali veiklai finansuoti skiriama lėšų suma yra 1 000 eurų, maksimali skiriama lėšų suma – 30 000 eurų.

32. Kvietimas teikti paraiškas veiklai vykdyti skelbiamas atrinkus projektus. Kvietimas baigiasi, kai baigiasi priemonei „b“ skirtos lėšos, bet ne vėliau kaip 2016 m. kovo 1 dieną.

33. Veikla gali būti įgyvendinama iki projekto vykdytojo įgyvendinamo projekto pabaigos, bet ne ilgiau nei iki 2016 m. balandžio 30 dienos.

 

VI. REIKALAVIMAI PARAIŠKOMS

 

34. Dvišalio fondo veikla, priskirta priemonei „a“ (išskyrus veiklą, finansuojamą be konkurso) ir priemonei „b“, finansuojama konkurso būdu, teikiant nustatytos formos paraiškas (aprašo 2 priedas).

35. Paraiškų originalai turi būti išsiųsti naudojantis registruoto pašto ar pasiuntinių teikiamomis paslaugomis arba pristatyti asmeniškai Teisingumo ministerijos adresu: Gedimino pr. 30, Vilnius. Paraiškų elektroninės versijos atsiunčiamos skelbime apie paraiškų priėmimą nurodytu elektroninio pašto adresu. Paraiškos originalas ir elektroninė versija turi būti identiški. Jeigu jie nesutampa, vadovaujamasi paraiškos originale pateikta informacija.

36. Paraiškos Teisingumo ministerijai turi būti pateiktos iki paraiškų teikimo termino, nurodyto skelbime apie paraiškų priėmimo pradžią, pabaigos. Pasibaigus paraiškų teikimo terminui pateiktos paraiškos nevertinamos ir grąžinamos jas pateikusioms organizacijoms.

37. Paraiškos pateikimo data laikoma pašto spaude pažymėta siuntimo data arba paraiškos registravimo Teisingumo ministerijoje data (jeigu paraiška Teisingumo ministerijai pristatoma asmeniškai ar per pasiuntinį).

38. Paraiškos pildomos kompiuteriu. Paraiškų lapai numeruojami, pateikiamas pridedamų dokumentų sąrašas. Kiekviena paraiška teikiama kartu su teisingumo ministro nustatytos formos veiklos planuojamų išlaidų sąmata (aprašo 4 priedas).

39. Kartu su paraiška privaloma pateikti projekto vykdytojo steigimo dokumentų (nuostatai, įstatai, statutas ir pan.), jei jie nėra viešai paskelbti, kopiją su tikrumo žyma.

40. Teikiant paraiškas dėl dalyvavimo renginiuose ir (ar) susitikimuose valstybėje donorėje, kartu su paraiška turi būti pateiktas veiklos partnerio kvietimas ir (ar) renginio, kuriame ketinama dalyvauti, programa. Teikiant paraiškas dėl renginių ir (ar) susitikimų organizavimo Lietuvoje, kartu su paraiška turi būti pateiktas susirašinėjimas su veiklos partneriu, patvirtinantis, kad veiklos partneris ketina atvykti į organizuojamą renginį.

 

VII. PARAIŠKŲ SVARSTYMAS

 

41. Paprastai komitetas svarsto paraiškas vieną kartą per metus, tvirtindamas veiklos, finansuojamos dvišalio fondo lėšomis, ateinančių 12 mėnesių planą. Svarstomos tik tos paraiškos, kurios pateiktos ne vėliau kaip prieš 30 dienų iki komiteto posėdžio. Informacija apie planuojamą komiteto posėdžio datą skelbiama interneto svetainėje www.tm.lt ne vėliau kaip prieš 45 dienas iki komiteto posėdžio.

42. Šio aprašo 41 punkto nuostatos netaikomos vertinant priemonės „a“ veiklos paraiškas, taip pat kitais ypatingais atvejais komiteto pirmininko siūlymu.

43. Komiteto darbo tvarką vertinant paraiškas nustato Programos LT14 „Pataisos, įskaitant bausmes be įkalinimo“ bendradarbiavimo komiteto darbo tvarkos aprašas, patvirtintas komiteto 2012 m. birželio 7 d. sprendimu, ir šis aprašas.

44. Pagrindinė komiteto veiklos forma yra posėdis. Paraiškų vertinimas taip pat gali vykti komiteto nariams susirašinėjant elektroniniu paštu ir organizuojant vaizdo ar garso konferencijas tarp komiteto narių.

45. Komiteto sprendimai dėl veiklos finansavimo yra teisėti, kai veiklos paraišką vertina ne mažiau kaip pusė komiteto narių. Sprendimai siūlyti teisingumo ministrui skirti (neskirti) veiklai įgyvendinti prašomas lėšas priimami bendru paraiškas vertinusių komiteto narių sutarimu.

46. Komiteto narys, negalintis dalyvauti posėdyje ar kitokios formos paraiškų vertinime, ne vėliau kaip prieš vieną darbo dieną komitetui gali raštu pateikti savo siūlymus dėl vertinamų paraiškų.

47. Komiteto sekretoriaus (toliau – sekretorius) funkcijos:

47.1. skelbia kvietimą teikti paraiškas;

47.2. registruoja pateiktas paraiškas registracijos žurnale (aprašo 8 priedas), vertina pareiškėjų ir pateiktų paraiškų administracinę atitiktį, rengia paraiškoms vertinti reikalingą medžiagą ir teikia ją komiteto nariams;

47.3. konsultuoja veiklos vykdytojus, juos informuoja apie paraiškų trūkumus, nustato terminą trūkumams pašalinti;

47.4. organizuoja paraiškų svarstymą, jį protokoluoja, skaičiuoja paraiškų individualaus vertinimo balų vidurkius, rengia sprendimų dėl paraiškų finansavimo ar nefinansavimo projektus;

47.5. informuoja veiklos vykdytojus apie komiteto sprendimus dėl pateiktų paraiškų;

47.6. rengia, derina ir prireikus siūlo keisti ar nutraukti sutartis su veiklos vykdytojais;

47.7. renka ataskaitas apie faktinį lėšų panaudojimą ir veiklos įvykdymo rezultatus.

48. Vertindamas paraiškos administracinę atitiktį, sekretorius per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo įvertina, ar paraišką pateikusiam pareiškėjui nėra iškelta bankroto ar restruktūrizavimo byla ir ar jis nėra likviduojamas, taip pat, ar jo pateikta paraiška atitinka šio aprašo 34–40 punktų reikalavimus. Paraiškos administracinės atitikties vertinimo rezultatai nurodomi lentelėje (aprašo 7 priedas).

49. Jeigu paraiška neatitinka bent vieno administracinės atitikties vertinimo reikalavimo, sekretorius paraiškoje nurodytais adresais ir elektroniniu paštu išsiunčia paraišką pateikusiai organizacijai rašytinį pranešimą apie trūkumus, pasiūlo juos ištaisyti ir nurodo terminą.

50. Paraiškos komiteto nesvarstomos, jeigu nustatyta bent viena iš šių aplinkybių:

50.1. paraiška finansavimui gauti užpildyta netinkamai (nesilaikant nustatytos formos, pateikti ne visi paraiškoje nurodyti dokumentai ir pan.) ir veiklos vykdytojas jos nepataisė sekretoriaus nustatytais terminais;

50.2. paraiška pateikta pasibaigus paraiškų priėmimo terminui;

50.3. veiklos vykdytojas nustatytais terminais neatsiskaitė su Teisingumo ministerija už iš valstybės biudžeto ankstesniais metais finansuotus projektus ar neįvykdė sutartyje dėl projekto finansavimo numatytų sąlygų;

50.4. veiklos vykdytojas anksčiau gautas lėšas, skirtas projektams įgyvendinti, panaudojo ne pagal tikslinę paskirtį;

50.5. vyksta teisminiai ginčai tarp Teisingumo ministerijos ir veiklos vykdytojo dėl netinkamai panaudotų ar nepanaudotų anksčiau gautų lėšų.

51. Komiteto narys turi nusišalinti nuo paraiškos svarstymo, jeigu jis yra:

51.1. veiklos vykdytojo ir (ar) veiklos partnerio darbuotojas, kolegialaus valdymo organo narys, steigėjas, dalininkas ar savininkas;

51.2. veiklos kūrybinės grupės narys;

51.3. susijęs giminystės ryšiais su veiklos vykdytojo ir (ar) veiklos partnerio darbuotojais, kolegialaus valdymo organo nariais, steigėjais, dalininkais ar savininkais.

52. Komiteto narys turi raštu informuoti sekretorių apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą prieš pradedant svarstyti paraiškas. Jeigu komiteto narys nenusišalina, kilus interesų konfliktui, jo paraiškų vertinimo rezultatai tuo klausimu laikomi negaliojančiais.

53. Priemonių „a“ ir „b“ veiklos paraiškos vertinamos pagal šiuos kriterijus:

53.1. veiklos, kurios įgyvendinimui teikiama paraiška, tikslai sutampa su Norvegijos finansinio mechanizmo ir Programos tikslais:

53.1.1. prisidėti prie ekonominių ir socialinių skirtumų mažinimo Europos ekonominėje erdvėje;

53.1.2. stiprinti dvišalius santykius tarp Lietuvos ir valstybės donorės;

53.2. veikla, kuriai įgyvendinti teikiama paraiška, yra reikalinga siekiant parengti donorų partnerystės projektą (priemonės „a“ atveju);

53.3. veikla, kuriai įgyvendinti teikiama paraiška, prisideda prie kompetencijos kėlimo, ryšių užmezgimo ir plėtojimo, apsikeitimo žiniomis, patirtimi ir gerąja praktika tarp projektų vykdytojų Lietuvoje ir organizacijų, veikiančių baudžiamosios justicijos srityje Norvegijoje, (priemonės „b“ atveju);

53.4. veiklos biudžetas yra pagrįstas, subalansuotas ir realus, o visos planuojamos išlaidos reikalingos veiklos tikslams pasiekti.

54. Apie gautas paraiškas ir reikalingą jų vertinimą komiteto narius informuoja komiteto pirmininkas.

55. Komiteto nariai paraiškas vertina individualiai, užpildydami vertinimo lentelę (aprašo 1 priedas). Kiekvienas komiteto narys įvertina veiklos atitiktį šio aprašo 53 punkte nustatytiems kriterijams balais nuo 0 iki 3:

0 – neatitinka;

1 – vidutiniškai atitinka;

2 – gerai atitinka;

3 – puikiai atitinka.

56. Individualias vertinimų lenteles komiteto nariai pateikia sekretoriui, kuris apskaičiuoja kiekvienos paraiškos vertinimo balų vidurkį, suskirsto paraiškas pagal gautų balų skaičių. Kad veiklai būtų skirta lėšų, veiklos įvertinimo vidurkis turi būti ne mažesnis nei 7 balai.

57. Komitetas įvertintas paraiškas suskirsto pagal gautų balų skaičių ir daugiausia balų surinkusiose paraiškose pateiktai veiklai siūlo skirti dvišalio fondo lėšų.

58. Lėšų skirti nesiūloma, jeigu paraišką pateikęs juridinis asmuo:

58.1. paraiškoje arba jos prieduose pateikė tikrovės neatitinkančią informaciją;

58.2. bandė daryti įtaką paraiškas vertinantiems asmenims;

59. Jei komitetui kyla abejonių dėl išlaidų pagrįstumo, komitetas gali rekomenduoti skirti mažesnę lėšų sumą nei prašoma paraiškoje.

60. Jeigu kelios paraiškos surenka vienodą balų skaičių, tačiau dvišalio fondo lėšų nepakanka visai vienodą balų skaičių surinkusių paraiškų veiklai finansuoti, komitetas priima sprendimą dėl siūlymo skirti lėšas vienai ar kelioms iš vienodą balų skaičių surinkusių paraiškų.

61. Komiteto siūlymai įforminami protokolu, kuriame turi būti pateikti komiteto siūlymų motyvai ir nurodytas siūlomų veiklai skirti lėšų dydis.

62. Bendri paraiškų vertinimo rezultatai ir jų suvestinės pagal atskirus vertinimo kriterijus paskelbiami Teisingumo ministerijos interneto svetainėje www.tm.lt, Finansų ministerijos interneto svetainėje www.finmin.lt ir pagrindinėje Norvegijos finansinių mechanizmų interneto svetainėje www.norwaygrants.lt.

63. Komiteto posėdžio protokolas, kartu su teisingumo ministro įsakymo skirti (neskirti) konkrečiai veiklai dvišalio fondo lėšas projektu pateikiamas teisingumo ministrui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo komiteto posėdžio dienos.

 

VIII. LĖŠŲ SKYRIMAS

 

64. Sprendimą skirti (neskirti) konkrečiai veiklai dvišalio fondo lėšų priima teisingumo ministras, atsižvelgdamas į motyvuotą komiteto siūlymą.

65. Teisingumo ministras ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo komiteto siūlymo gavimo dienos priima sprendimą dėl veiklos finansavimo (nefinansavimo).

66. Teisingumo ministro sprendimai dėl veiklos finansavimo (nefinansavimo) įforminami įsakymais, kurie yra skelbiami Teisingumo ministerijos interneto svetainėje www.tm.lt, Finansų ministerijos interneto svetainėje www.finmin.lt ir pagrindinėje Norvegijos finansinių mechanizmų interneto svetainėje www.norwaygrants.lt. Skiriant konkrečiai veiklai dvišalio fondo lėšų, teisingumo ministro įsakyme nurodoma veiklos vykdytojų pavadinimai, veiklos pavadinimai, skiriamų lėšų (taip pat avansų, jeigu komitetas siūlo juos skirti) dydžiai litais, finansavimo tvarka ir kita informacija.

67. Teisingumo ministerija ir veiklos vykdytojas, kuriam yra skiriamos lėšos, sudaro nustatytos formos sutartį (aprašo 3 priedas). Sutartyje numatomi finansuojamos veiklos įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už sutarties nevykdymą ir kitos sąlygos.

68. Jeigu šio aprašo 66 punkte nurodytame teisingumo ministro įsakyme numatytas avanso išmokėjimas veiklai, kurios vykdytojas yra pelno nesiekianti savanoriška organizacija, įsteigta Lietuvos Respublikoje, įregistruota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre, kurios veiklos tikslas nėra komercinių interesų tenkinimas, nepriklausoma nuo vietinės, regioninės ar centrinės valdžios, valstybės institucijų, politinių partijų ir verslo organizacijų, finansuoti, prieš pasirašant sutartį veiklos vykdytojas privalo pateikti visą sutarties galiojimo laikotarpį galiojančią avansinio mokėjimo sumos dydžio grąžinimo banko garantiją ar kitos finansų įstaigos garantiją arba draudimo įmonės laidavimo raštą.

69. Prie sutarties pridedama detali veiklai vykdyti skirtų lėšų išlaidų sąmata (aprašo 4 priedas), kuri yra neatskiriama sutarties dalis. Jeigu veiklai skiriama suma nesiekia 100 procentų reikalingos sumos, veiklos vykdytojas privalo užtikrinti, kad likusi sąmatos dalis būtų finansuojama iš kitų šaltinių.

70. Pasirašius sutartį veiklos vykdytojui gali būti išmokamas avansas, kuris gali sudaryti ne daugiau negu 80 procentų skiriamų lėšų sumos. Konkretus avanso dydis, kurį paraiškos vertinimo metu nustato komitetas, nurodomas sutartyje. Likusi lėšų suma išmokama veiklos vykdytojui pateikus veiklos įgyvendinimo ataskaitą kartu su išlaidas pagrindžiančiais ir apmokėjimus įrodančiais dokumentais.

71. Finansuojamos tik tinkamos veiklos išlaidos, kurios:

71.1. yra tiesiogiai susijusios su veiklos įgyvendinimu ir yra būtinos veiklai vykdyti (būtinumas nustatomas pagal bendrą išlaidų kontekstą (turinį) veikloje, jų pobūdį ir kiekį, medžiagų, priemonių ar paslaugų naudojimą ir kitus veiksnius);

71.2. patirtos veiklos vykdymo laikotarpiu (nurodytu paraiškoje ir sutartyje);

71.3. yra realios ir atitinka rinkos kainas;

71.4. nėra (nebuvo) apmokamos iš kitų finansavimo šaltinių;

71.5. išlaidų paskirtis atitinka sąmatoje prie sutarties nurodytas išlaidas;

71.6. išlaidos aiškiai identifikuojamos, patikrinamos ir pagrįstos teisės aktų reikalavimus atitinkančiais apskaitos dokumentais;

71.7. perkančiųjų organizacijų iš Lietuvos išlaidos patirtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, o partnerių iš valstybės donorės – Norvegijos Karalystės teisės aktų, reglamentuojančių pirkimus, nustatyta tvarka.

72. Netinkamos finansuoti išlaidos:

72.1. pastatų statybos, rekonstravimo, remonto ir kitų darbų atlikimas;

72.2. įrangos, įrenginių pirkimas;

72.3. ilgalaikio turto (turto, kuris naudingai eksploatuojamas ilgiau negu vienus metus, o jo įsigijimo vertė – ne mažesnė nei 1000 litų) pirkimas;

72.4. veiklos ir (ar) projekto paraiškos rengimo ar konsultavimo dėl jų rengimo paslaugos pirkimas;

72.5. veiklos administravimo išlaidos (veiklos vykdytojo vadovo ir darbuotojų atlyginimai, įskaitant ir tuos atvejus, kai darbuotojas veikia kaip ekspertas ir (ar) konsultantas; biuro nuomos, komunalinių ir ryšių paslaugų; kanceliarinių prekių išlaidos ir pan.);

72.6. išlaidos, dėl kurių padidėja veiklos įgyvendinimo kaina, tačiau tokiomis išlaidomis veiklos pridėtinė vertė nekuriama;

72.7. baudos, delspinigiai, finansinės nuobaudos ir bylinėjimosi išlaidos;

72.8. skolų padengimo išlaidos;

72.9. išlaidos, nepateiktos veiklos vykdymo apskaitoje ir nepagrįstos jas įrodančiais dokumentais;

72.10. pridėtinės vertės mokestis, jei veiklos vykdytojas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę šį mokestį susigrąžinti;

72.11. šio aprašo 80 punkte nurodytos išlaidos;

72.12. Veiklos partnerio patirtos išlaidos, išskyrus nurodytas šio aprašo 19 ir 29 punktuose.

73. Įgyvendinant veiklą, veiklos partnerio patirtas šio aprašo 19 ir 29 punktuose nurodytas tinkamas finansuoti išlaidas kompensuoja veiklos vykdytojas. Dvišalio fondo lėšas, skirtas veiklai įgyvendinti, tiesiogiai gauna tik veiklos vykdytojas, kuris ir atsiskaito su veiklos partneriu. Veiklos partneris tiesiogiai dvišalio fondo lėšų negauna. Šiame punkte nurodytas veiklos partnerių tinkamas finansuoti išlaidas veiklos vykdytojas įtraukia į išlaidų sąmatą.

74. Veiklos dalyvių maitinimui skirtas lėšų dydis negali viršyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarime Nr. 1515 „Dėl neapmokestinamų piniginių kompensacijų dydžių nustatymo“ (Žin., 2003, Nr. 114-5152) nustatytų sumų.

75. Lėšos į veiklos vykdytojo turimą atskirą kredito įstaigos sąskaitą pervedamos Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2007, Nr. 90-3604), nustatyta tvarka. Šioje sąskaitoje veiklos vykdytojas neturi teisės laikyti jokių kitų lėšų.

 

IX. FINANSUOJAMOS VEIKLOS VYKDYMAS IR ATSAKOMYBĖ UŽ SUTARTIES PAŽEIDIMĄ

 

76. Finansinių metų pradžioje veiklos vykdytojas privalo skaičiuoti planuojamą metų savo veiklos finansavimą. Jeigu numatoma, kad organizacijos veikla bus daugiau kaip 50 procentų finansuojama iš valstybės ar savivaldybių biudžetų arba kitų valstybės ar savivaldybių fondų, arba Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatytų viešųjų ar privačiųjų juridinių asmenų lėšų, veiklos vykdytojas tais finansiniais metais visus savo pirkimus, nepriklausomai nuo lėšų šaltinio, vykdo Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka. Jeigu veiklos vykdytojas pagal metų pradžioje planuojamą finansavimą yra ne perkančioji organizacija, o per metus gavus finansavimą paaiškėja, kad jis tapo perkančiąja organizacija, visus pirkimus nuo šio momento jis privalo vykdyti vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.

77. Veiklos vykdytojas, kuris nėra perkančioji organizacija, pirkimus turi vykdyti vadovaudamasis Juridinių asmenų, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų, įgyvendinant 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų projektus, vykdymo ir priežiūros tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. 1K-135 (Žin., 2012, Nr. 44-2179; 2013, Nr. 41-1997).

78. Veiklos vykdytojas, negalintis vykdyti veiklos, kuriai gavo dvišalio fondo lėšų, turi nedelsdamas raštu apie tai informuoti Teisingumo ministeriją, nurodydamas pagrįstas priežastis ir siūlymus dėl sutarties sąlygų keitimo ar nutraukimo.

79. Veiklos vykdytojas yra atsakingas už tai, kad skirtos lėšos būtų panaudotos tik pagal sąmatoje prie veiklos finansavimo sutarties nurodytą paskirtį, t. y. pagal konkrečius išlaidų straipsnius, įvertintus pinigine išraiška.

80. Jeigu veiklos vykdytojo faktiškai panaudotų lėšų suma pagal atskirą sąmatos išlaidų grupę viršija 10 procentų, išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, yra pripažįstamos netinkamomis finansuoti ir neišmokamos, o jei buvo išmokėtos – veiklos vykdytojas šias išlaidas turi grąžinti Teisingumo ministerijai, jos nurodytu terminu.

81. Skiriamos lėšos negali būti naudojamos kitai veiklai ar projektams įgyvendinti.

82. Jeigu veiklos vykdytojas nespėja įgyvendinti veiklos sutartyje nustatytu laiku, skirtos lėšos neišmokamos, o jeigu veiklos vykdytojas nepanaudoja jau išmokėtų lėšų, jos turi būti grąžinamos Teisingumo ministerijai sutartyje nustatytu terminu.

83. Teisingumo ministerija bet kuriuo veiklos vykdymo metu gali patikrinti veiklos vykdytojų lėšų panaudojimą ir priimti sprendimus dėl netinkamai naudojamų lėšų. Teisingumo ministerijai pareikalavus, veiklos vykdytojas per 5 darbo dienas turi pateikti su veiklos vykdymu susijusius dokumentus ir medžiagą. Nustačiusi sutarties pažeidimų, Teisingumo ministerija gali ją nutraukti, apie tai prieš 10 darbo dienų raštu įspėjusi veiklos vykdytoją, arba imtis kitų veiksmų teisės aktų nustatyta tvarka.

84. Teisingumo ministerija, nustačiusi, kad veiklos vykdytojas nepagrįstai ir (ar) neteisėtai gavo ir (ar) panaudojo veiklai finansuoti skirtas lėšas (įskaitant procentinio finansavimo rodiklių viršijimą, kai skirtas finansavimas nesiekia 100 procentų veiklos sąmatos), priima šiuos sprendimus:

84.1. įpareigoti veiklos vykdytoją grąžinti jam nepagrįstai ir (ar) neteisėtai išmokėtas lėšas;

84.2. įpareigoti veiklos vykdytoją grąžinti panaudotas lėšas, kurios pripažintos netinkamomis finansuoti;

84.3. sumažinti veiklos vykdytojui turinčių būti išmokėtų lėšų dalį bendra lėšų, kurios veiklos vykdytojui nepagrįstai ir (ar) neteisėtai išmokėtos ar pripažintos netinkamomis finansuoti, suma.

85. Šio aprašo 80, 84.1 ir 84.2 punktuose nurodytos lėšos Teisingumo ministerijai grąžinamos Finansinės paramos, išmokėtos ir (ar) panaudotos pažeidžiant teisės aktus, grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 590 (Žin., 2005, Nr. 69-2469; 2010, Nr. 33-1570), nustatyta tvarka ir terminais arba šios lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

X. ATSISKAITYMAS UŽ GAUTŲ LĖŠŲ NAUDOJIMĄ

 

86. Veiklos vykdytojas už gautas dvišalio fondo lėšas ir veiklos įvykdymą atsiskaito Teisingumo ministerijai sutartyje ir šiame apraše nustatyta tvarka.

87. Per 1 mėnesį po to, kai veikla baigiama įgyvendinti, veiklos vykdytojas Teisingumo ministerijai pateikia:

87.1. ataskaitą apie veiklos rezultatus (aprašo 5 priedas). Ataskaitoje turi būti išsamiai aprašytas veiklos tikslų įgyvendinimas, pasiekti rezultatai ir kilusios problemos, nurodomos panaudotos ir nepanaudotos lėšos;

87.2. veiklos įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą (aprašo 6 priedas);

87.3. visus išlaidų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentus (arba jų kopijas, patvirtintas veiklos vykdytojo vadovo parašu).

88. Išlaidų pagrindimo dokumentais laikoma: prekių ar paslaugų pirkimo sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, pirkimo–pardavimo kvitai, kasos aparatų kvitai, prekių, paslaugų ar darbų perdavimo–priėmimo aktai, keleivinio transporto bilietai ir įlaipinimo talonai ar kitokie kelionių dokumentai, sutartys ir kiti dokumentai, pateisinantys patirtas išlaidas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

89. Išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentais laikomi: kredito įstaigų antspaudais ir darbuotojų parašais patvirtinti sąskaitų išrašai, kasos išlaidų orderiai ir kiti dokumentai, įrodantys, kad pagal išlaidų pagrindimo dokumentus buvo atlikti mokėjimai.

90. Veiklos vykdytojo pateiktuose aprašo 87 punkte išvardytuose dokumentuose nurodytų panaudotų lėšų tinkamumo finansuoti patikra atliekama užpildant Veiklos išlaidų tinkamumo finansuoti patikros lapą (aprašo 9 priedas).

 

XI. TEISINGUMO MINISTERIJOS ATSISKAITYMAS UŽ PANAUDOTAS LĖŠAS

 

91. Teisingumo ministerija, norėdama apmokėti dvišalio fondo išlaidas, įtraukia šias išlaidas į mokėjimo paraišką valstybės iždui dėl Programos lėšų pervedimo į mokėjimo paraiškoje valstybės iždui nurodytą gavėjo sąskaitą arba Teisingumo ministerijos banko sąskaitą.

92. Teisingumo ministerija patirtas dvišalio fondo išlaidas įtraukia į išlaidų deklaraciją, kurią teikia CPVA kartu su audito išvada dėl į išlaidų deklaraciją įtrauktų išlaidų tinkamumo finansuoti (toliau – audito išvada).

93. Audito išvadą Teisingumo ministerija turi gauti PAFT nustatyta tvarka. Per 5 darbo dienas po audito išvados gavimo dienos Teisingumo ministerija turi CPVA pateikti išlaidų deklaraciją kartu su audito išvada.

94. Teisingumo ministerijos patirtos dvišalio fondo išlaidos patvirtinamos apskaitos dokumentais, turinčiais Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme (Žin., 2001, Nr. 99-3515) ir kituose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus, arba lygiavertės įrodomosios vertės dokumentais.

 

XII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

95. Veiklos vykdytojų paraiškos, komiteto posėdžių protokolai, veiklos finansavimo sutartys, veiklos vykdymo ataskaitos ir veiklos vykdytojų patirtas išlaidas patvirtinantys bei apmokėjimą įrodantys dokumentai dešimt metų po Programos pabaigos saugomi Teisingumo ministerijoje.

96. Teisingumo ministro veiksmai ar sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975) ir (ar) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

 

_________________

 


2009–2014 m. Norvegijos finansinio

mechanizmo lėšomis finansuojamos

programos „Pataisos, įskaitant bausmes be

įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo

panaudojimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

Bendradarbiavimo komiteto nario vardas, pavardė......................................................................

 

DVIŠALIO FONDO VEIKLOS

__________________________________________________________________________

(veiklos pavadinimas)

VERTINIMO LENTELĖ

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Skirtas balas

(0–3)

Skirto balo pagrindimas

1.

1. Veiklos tikslai sutampa su Norvegijos finansinio mechanizmo ir Programos tikslais:

1.1. prisidėti prie ekonominių ir socialinių skirtumų mažinimo Europos ekonominėje erdvėje;

1.2. stiprinti dvišalius santykius tarp Lietuvos ir valstybių donorių.

 

 

2.

Veikla yra reikalinga siekiant parengti donorų partnerystės projektą (priemonės „a“ atveju).

 

 

3.

Veikla prisideda prie kompetencijos kėlimo, ryšių užmezgimo ir plėtojimo, apsikeitimo žiniomis, patirtimi ir gerąja praktika tarp Projektų vykdytojų Lietuvoje ir organizacijų, veikiančių baudžiamosios justicijos srityje Norvegijoje (priemonės „b“ atveju).

 

 

4.

Veiklos biudžetas yra pagrįstas, subalansuotas ir realus, o visos planuojamos išlaidos reikalingos.

 

 

 

IŠ VISO BALŲ: ...............................................

 

_________________

 


2009–2014 m. Norvegijos finansinio

mechanizmo lėšomis finansuojamos

programos „Pataisos, įskaitant bausmes be

įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo

panaudojimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

2009–2014 M. NORVEGIJOS FINANSINIO MECHANIZMO LĖŠOMIS FINANSUOJAMOS PROGRAMOS „PATAISOS, ĮSKAITANT BAUSMES BE ĮKALINIMO“ DVIŠALIO BENDRADARBIAVIMO FONDO VEIKLOS FINANSAVIMO PARAIŠKA

 

 

1. INFORMACIJA APIE VEIKLOS VYKDYTOJĄ:

 

1.1. Juridinio asmens pavadinimas, teisinė forma ir juridinio asmens kodas

___________________________________________________________________________

 

1.2. Adresas, pašto kodas ________________________________________________

 

1.3. Telefono Nr. ______________, fakso Nr. _______, el. pašto adresas___________

 

1.4. Juridinio asmens vadovo vardas, pavardė, kontaktai________________________

 

___________________________________________________________________________

 

1.5. Atsakingo už veiklos vykdymą asmens vardas, pavardė, kontaktai_____________

 

___________________________________________________________________________

 

Telefono Nr._______________, fakso Nr.___________, el. pašto adresas________________

 

2. INFORMACIJA APIE VEIKLOS PARTNERĮ

(Pildyti tik tada, kai paraiška teikiama priemonei „a“)

 

2.1. Organizacijos pavadinimas, teisinė forma ir kodas

___________________________________________________________________________

 

2.2. Adresas, pašto kodas ________________________________________________

 

2.3. Telefono Nr. __________, fakso Nr. ____________, el. pašto adresas__________

 

2.4. Organizacijos vadovo vardas, pavardė, kontaktai___________________________

 

___________________________________________________________________________

 

2.5. Atsakingo asmens vardas, pavardė, kontaktai______________________________

 

___________________________________________________________________________

 

Telefono Nr.____________, fakso Nr._____________, el. pašto adresas_________________

 

3. INFORMACIJA APIE PLANUOJAMĄ VEIKLĄ

 

3.1. Veiklos pavadinimas (iki 20 žodžių)

 

 

 

3.2. Trumpas planuojamos veiklos apibūdinimas (iki 300 žodžių)

 

 

 

3.3. Kaip planuojama veikla atitinka Norvegijos finansinio mechanizmo ir programos LT14 „Pataisos, įskaitant bausmes be įkalinimo“ tikslus? (Iki 300 žodžių)

 

 

 

3.4. Prašome pagrįsti, kad veikla reikalinga donorų partnerystės projektui parengti. Trumpai apibūdinkite planuojamą donorų partnerystės projektą, partnerio vaidmenį jame. (Pildyti tik tada, kai paraiška teikiama priemonei „a“) (Iki 300 žodžių)

 

 

 

3.5. Prašome pagrįsti, kaip planuojama veikla prisidės prie kompetencijos kėlimo, ryšių užmezgimo ir plėtojimo, apsikeitimo žiniomis, patirtimi ir gerąja praktika tarp Projektų vykdytojų Lietuvoje ir organizacijų, veikiančių baudžiamosios justicijos srityje Norvegijoje. (Pildyti tik tada, kai paraiška teikiama priemonei „b“) (Iki 300 žodžių)

 

 

 

3.6. Planuojamas veiklos vykdymo laikotarpis (pradžios ir pabaigos datos), vieta (vietos) ir veiklos vykdymo etapai (etapų pradžios ir pabaigos datos bei kiekviename etape numatomi veiksmai)

 

 

 

4. DETALI VEIKLOS IŠLAIDŲ SĄMATA

Čia prašome pateikti visos veiklos išlaidų sąmatą

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

1.

Išlaidų grupė. Apmokėjimas pagal sutartis kviestiniams ekspertams už intelektines ir kitas nematerialaus pobūdžio paslaugas (pvz., autoriniai atlyginimai, atlyginimai pagal atlygintinų paslaugų sutartis ir kt.):

 

 

Mato vnt.

Kiekis

Suma (Lt)

1.1.

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

1.4.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

2.

Išlaidų grupė. Komandiruočių ir piniginių kompensacijų išlaidos (dalyvių kelionių išlaidos, maistpinigiai ir kt.):

 

 

Mato vnt.

Kiekis

Suma (Lt)

2.1.

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

2.4.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

3.

Išlaidų grupė. Paslaugų įsigijimas, išskyrus intelektines ir kitas nematerialaus pobūdžio paslaugas (pvz., reklamos, spaudos, reprezentacinės, įrangos ir patalpų nuomos, licencijos ir kt.):

 

 

Mato vnt.

Kiekis

Suma (Lt)

3.1.

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

3.4.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

5. KITA INFORMACIJA APIE VEIKLĄ

Čia prašome pateikti kitą informaciją, kuri, veiklos vykdytojo manymu, gali būti svarbi vertinant pateiktą paraišką.

 

 

 

6. AVANSAS

Prašome nurodyti, ar veiklai vykdyti bus reikalingas avansas. Jei taip, prašome paaiškinti, kodėl ir kam jis bus naudojamas. Taip pat nurodykite reikalingą avanso dydį procentais. Avanso dydis negali viršyti 80 procentų prašomos lėšų sumos.

 

 

 

7. VEIKLOS SANTRAUKA ANGLŲ KALBA

Prašome anglų kalba nurodyti veiklos vykdytojo, partnerio (kai paraiška teikiama priemonei „a“), veiklos pavadinimus, pateikti planuojamos veiklos santrauką, nurodyti veiklos trukmę, prašomų skirti dvišalio fondo lėšų sumą, prašomo avanso dydį ir kitą, veiklos vykdytojo manymu, svarbią informaciją apie planuojamą veiklą. 

 

 

 

8. PRIDEDAMI DOKUMENTAI

8.1. Veiklos vykdytojo steigimo dokumentų, jei jie nėra viešai paskelbti, kopija su tikrumo žyma.

8.2. Organizatorių kvietimas dalyvauti renginyje ar susitikime, jei veiklos vykdytojas vyksta į renginį ar susitikimą.

8.3. Renginio programa, jei veiklos vykdytojas vyksta į renginį (pageidautina).

8.4. Susirašinėjimas su veiklos partneriais, patvirtinantis jų dalyvavimą renginyje ar susitikime, jei veiklos vykdytojas organizuoja renginį ar susitikimą.

 

_____________________

(veiklos vykdytojo vadovo

pareigų pavadinimas)       A. V.

_________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

_______________________

(vadovo paskirto asmens, atsakingo už finansinę veiklą, pareigų pavadinimas)

_________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 

 

2009–2014 m. Norvegijos finansinio

mechanizmo lėšomis finansuojamos

programos „Pataisos, įskaitant bausmes be

įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo

panaudojimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

2009–2014 M. NORVEGIJOS FINANSINIO MECHANIZMO LĖŠOMIS FINANSUOJAMOS PROGRAMOS „PATAISOS, ĮSKAITANT BAUSMES BE ĮKALINIMO“ DVIŠALIO BENDRADARBIAVIMO FONDO VEIKLOS FINANSAVIMO SUTARTIS

 

201__m. ______________d. Nr._____________

(Vilnius)

 

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija (toliau – Ministerija), atstovaujama ______

______________________________ , ir __________________ (toliau – Veiklos vykdytojas),

(juridinio asmens pavadinimas ir teisinė forma)

atstovaujama (-as), (toliau kartu – šalys) sudarė šią sutartį:

 

1. Sutarties dalykas

1.1. Šios sutarties dalykas yra veiklos ________________________________________

(veiklos pavadinimas)

_____________________________________________________ (toliau – veikla) vykdymas.

1.2. Priemonės kodas Ministerijos strateginiame veiklos plane 03.001.01.01.03

 

2. Šalių įsipareigojimai

2.1. Ministerija, vadovaudamasi teisingumo ministro 201__m.______________d. įsakymo Nr. 1R-_____ ______ punktu, įsipareigoja:

2.1.1. finansuoti šios sutarties 1.1 punkte nurodytos veiklos vykdymą ir skirti šiam tikslui, atsižvelgdama į Veiklos vykdytojo pateiktą ir Ministerijos patvirtintą sąmatą, kuri yra neatskiriama sutarties dalis,                   litų;

(suma skaičiais ir žodžiais)

2.1.2. Veiklos vykdytojui atsiskaičius už įvykdytą veiklą, per 14 kalendorių dienų lėšas pervesti Veiklos vykdytojui __________________________________________________________________

(juridinio asmens kodas)

į atskirą Norvegijos finansinio mechanizmo paramos ir bendrojo finansavimo lėšoms skirtą sąskaitą Nr. LT ____________________________________________________________________ , esančią

________________________, kredito įstaigos kodas _________;

(kredito įstaigos pavadinimas)

2.1.3. jeigu teisingumo ministro įsakyme, nurodytame šios sutarties 2.1 punkte, numatytas avanso išmokėjimas, jis išmokamas per 14 kalendorinių dienų nuo šios sutarties pasirašymo, o likusi veiklai skirta lėšų suma išmokama Veiklos vykdytojui atsiskaičius už įvykdytą veiklą. Avanso dydis –__________________ litų.

(suma skaičiais ir žodžiais)

2.2. Veiklos vykdytojas įsipareigoja:

2.2.1. sutarties 1.1 punkte nurodytą veiklą įvykdyti nuo ________________________ iki

(data)

_________________ pagal pridedamą sąmatą;

(data)

2.2.2. skirtas lėšas naudoti tik pagal paskirtį, tik tinkamoms šios veiklos išlaidoms padengti ir tik pagal prie šios sutarties patvirtintą sąmatą. Išlaidos yra tinkamos finansuoti, jeigu jos atitinka 2009–2014 m. Norvegijos finansinio mechanizmo lėšomis finansuojamos programos „Pataisos, įskaitant bausmes be įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo panaudojimo tvarkos aprašo (toliau – Aprašo) 71 punkte nurodytas išlaidas;

2.2.3. įvykdžius veiklą, per 1 mėnesį pateikti Ministerijos Finansų skyriui:

2.2.3.1. teisingumo ministro nustatytos formos ataskaitą apie faktinį lėšų panaudojimą ir veiklos įvykdymo rezultatus;

2.2.3.2. veiklos įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą;

2.2.3.3. visus išlaidas pateisinančius ir apmokėjimą įrodančius dokumentus;

2.2.4. veiklos reklaminėje medžiagoje nurodyti, kad veikla įgyvendinama Norvegijos finansinio mechanizmo ir Lietuvos Respublikos bendrojo finansavimo lėšomis;

2.2.5. veiklai vykdyti nepanaudotas lėšas per 5 darbo dienas nuo 2.2.1 punkte nurodytos veiklos įvykdymo datos grąžinti į Ministerijos sąskaitą Nr. LT ________________________________________ ;

2.2.6. veiklai vykdyti netinkamai panaudotas lėšas Finansinės paramos, išmokėtos ir (arba) panaudotos pažeidžiant teisės aktus, grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą taisyklių, patvirtintų Vyriausybės 2005 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 590 (Žin., 2005, Nr. 69-2469), (toliau – Finansinės paramos grąžinimo taisyklės) nustatyta tvarka ir terminais grąžinti į Ministerijos sąskaitą Nr. LT ______________________ ;

2.2.7. užtikrinti, kad apmokant už paslaugas, prekes, darbus skirtomis lėšomis bus laikomasi tiekėjų lygiateisiškumo, skaidrumo ir nešališkumo principų, šiuos pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų;

2.2.8. neperleisti jokių savo teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš sutarties, tretiesiems asmenims;

2.2.9. užtikrinti, kad skirtos lėšos būtų apskaitomos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

 

3. Papildomos sutarties sąlygos

3.1. Veiklos vykdytojas įsipareigoja vykdyti veiklą pagal Aprašo reikalavimus, o veiklai skirtas lėšas naudoti taupiai ir racionaliai.

3.2. Lėšos veiklos vykdytojui neišmokamos, o jei lėšos jau buvo išmokėtos, Finansinės paramos grąžinimo taisyklių nustatyta tvarka ir terminais turi būti gražintos į šios sutarties 2.2.6 punkte nurodytą sąskaitą arba bus išieškotos teisės aktų nustatyta tvarka, jei:

3.2.1. išlaidos pripažįstamos netinkamomis finansuoti;

3.2.2. lėšos išmokėtos nepagrįstai ir (ar) neteisėtai.

3.3. Už įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą šios sutarties šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

3.4. Ministerija neatsako už sutarties vykdymo nesklandumus, kylančius dėl sutartyje neteisingai nurodytų Veiklos vykdytojo rekvizitų bei duomenų. Už jų tikslumą ir teisingumą atsako Veiklos vykdytojas.

3.5. Jeigu viena iš šalių dėl nenumatytų priežasčių negali įvykdyti kurio nors šios sutarties punkto, nedelsdama raštu kreipiasi į kitą šalį dėl sutarties papildymo, pakeitimo ar nutraukimo.

3.6. Sutarties papildymai ir pakeitimai galioja tik raštu sutikus abiem šalims.

3.7. Sutartis gali būti nutraukta:

3.7.1. rašytiniu sutarties šalių susitarimu;

3.7.2. vienos iš sutarties šalių rašytiniu reikalavimu, jei kita šalis nevykdo ar netinkamai vykdo šioje sutartyje nustatytus įsipareigojimus, apie tai raštu informuojant kaltąją sutarties šalį ne vėliau nei prieš 14 darbo dienų iki numatomo sutarties nutraukimo.

3.8. Sutartį nutraukus dėl Veiklos vykdytojo kaltės, vykdytojas privalo per 15 kalendorinių dienų grąžinti Ministerijai visas gautas lėšas.

3.9. Ginčai dėl šios sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

3.10. Sutartis sudaryta dviem vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.

3.11. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki šalys visiškai įvykdys savo įsipareigojimus.

 

4. Šalių rekvizitai ir jų atstovų parašai:

 

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija

____________________

Kodas 188604955

____________________

Gedimino pr. 30, 01104 Vilnius

____________________

AB SEB bankas

____________________

A. s. _________________

____________________

Banko kodas 70440

____________________

Tel. (8 5) 266 2984

____________________

Faksas (8 5) 262 5940

El. p. rastine@tm.lt

____________________

____________________

 

 

________________________

(pareigų pavadinimas) A. V.

________________________

(pareigų pavadinimas) A. V.

 

 

________________________

(parašas)

________________________

(parašas)

 

 

________________________

(vardas ir pavardė)

________________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 


2009–2014 m. Norvegijos finansinio

mechanizmo lėšomis finansuojamos

programos „Pataisos, įskaitant bausmes be

įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo

panaudojimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

TVIRTINU

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija

_____________________________________

(pareigų pavadinimas)

_____________________________________

(parašas)

_____________________________________

(vardas, pavardė)

 

 

2009–2014 M. NORVEGIJOS FINANSINIO MECHANIZMO LĖŠOMIS FINANSUOJAMOS PROGRAMOS „PATAISOS, ĮSKAITANT BAUSMES BE ĮKALINIMO“ DVIŠALIO BENDRADARBIAVIMO FONDO VEIKLOS SĄMATA

 

 

VEIKLOS PAVADINIMAS___________________________________________________

VEIKLOS VYKDYTOJO PAVADINIMAS______________________________________

VEIKLOS PARTNERIO PAVADINIMAS (jei taikoma) ____________________________

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

1.

Išlaidų grupė. Apmokėjimas pagal sutartis kviestiniams ekspertams už intelektines ir kitas nematerialaus pobūdžio paslaugas (pvz., autoriniai atlyginimai, atlyginimai pagal atlygintinų paslaugų sutartis ir kt.):

 

 

Mato vnt.

Kiekis

Suma (Lt)

1.1.

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

1.4.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

2.

Išlaidų grupė. Komandiruočių ir piniginių kompensacijų išlaidos (dalyvių kelionių išlaidos, dienpinigiai ir kt.):

 

 

Mato vnt.

Kiekis

Suma (Lt)

2.1.

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

2.4.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 


3.

Išlaidų grupė. Paslaugų įsigijimas, išskyrus intelektines ir kitas nematerialaus pobūdžio paslaugas (pvz., reklamos, spaudos, reprezentacinės, įrangos ir patalpų nuomos  ir kt.):

 

 

Mato vnt.

Kiekis

Suma (Lt)

3.1.

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

3.4.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

_______________________

(veiklos vykdytojo atstovo

pareigų pavadinimas)

A. V.

_________

(parašas)

________________

(vardas, pavardė)

 

 

_______________________

(asmens, atsakingo už veiklos vykdytojo finansinę veiklą,

pareigų pavadinimas)

 

_________

(parašas)

________________

(vardas, pavardė)

 

_________________

 

2009–2014 m. Norvegijos finansinio

mechanizmo lėšomis finansuojamos

programos „Pataisos, įskaitant bausmes be

įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo

panaudojimo tvarkos aprašo

5 priedas

 

__________________________________________________________________________

(veiklos vykdytojo pavadinimas, adresas, telefono Nr., el. pašto adresas)

 

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijai

Gedimino pr. 30, 01104 Vilnius

 

2009–2014 M. NORVEGIJOS FINANSINIO MECHANIZMO LĖŠOMIS FINANSUOJAMOS PROGRAMOS „PATAISOS, ĮSKAITANT BAUSMES BE ĮKALINIMO“ DVIŠALIO BENDRADARBIAVIMO FONDO FINANSUOTOS VEIKLOS

__________________________________________________________________________

(veiklos pavadinimas)

ATASKAITA

 

____________ Nr. _____

(data)

 

Programa, priemonės kodas________________________________________________

(Teisingumo ministerijos programos pavadinimas, priemonės kodas Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos strateginiame veiklos plane)

 

201  m.________________ d. sutartyje  Nr. _____ nurodytas veiklos įgyvendinimo terminas: 201__ m. ___________d. – 201__ m. _____________ d.*

(data)                                             (data)

 

Veiklos įvykdymo rezultatai:

Veiklos pobūdis.

 

Veiklos tikslų, uždavinių įgyvendinimas.

 

Veiklos rezultatų aprašymas. Kur įmanoma, pateikti rezultatus skaičiais:

veiklos dalyvių skaičius (iš Lietuvos ir valstybės donorės), kiti rodikliai.

 

Prašome apibūdinti pasiektus rezultatus pagal šias kategorijas:

- bendradarbiavimo apimtis;

- bendri veiklos rezultatai;

- pagerintos žinios ir tarpusavio supratimas;

- platesnis bendradarbiavimo poveikis.

 

Priemonės „a“ veiklos atveju – ar veikla prisidėjo prie donorų partnerystės projekto parengimo ir kaip.

 

 

Patvirtiname, kad veiklai vykdyti skirtos lėšos__________________________________

(suma skaičiais ir žodžiais)

panaudotos pagal paskirtį sąmatoje prie 20__ m. ____ mėn._ d. sutarties Nr.____ nurodytoms

išlaidoms padengti. (Nepanaudotos lėšos __________________________________________

(suma skaičiais ir žodžiais)

grąžintos į Teisingumo ministerijos sąskaitą – į valstybės iždą________________________ ).*

(grąžinimo dokumento data ir Nr.)

Įgyvendinta veikla nebuvo (nėra) apmokėta iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės paramos lėšų šaltinių (netaikytas dvigubas finansavimas).*

Išlaidų sumos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus, nurodytus faktines veiklos išlaidas patvirtinančių dokumentų sąraše.

Visos Teisingumo ministerijos skirtos lėšos panaudotos veiklos tikslui pasiekti.*

 

Veiklos vykdytojo vadovas:

__________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

Vadovo paskirtas asmuo, atsakingas už finansinę veiklą:

__________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

 

Ataskaitą užpildęs asmuo:

 

__________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

ATASKAITĄ PRIĖMĖ:

 

___________________________________________________________________________

(Teisingumo ministerijos valstybės tarnautojo (darbuotojo), atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas)

 

___________________

(parašas)

 

___________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 

*Nepildoma (netaikoma), jei veikla Aprašo 21 punkte nurodytomis sąlygomis finansuojama be konkurso.

 

_________________

 

 

2009–2014 m. Norvegijos finansinio

mechanizmo lėšomis finansuojamos

programos „Pataisos, įskaitant bausmes be

įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo

panaudojimo tvarkos aprašo

6 priedas

 

__________________________________________________________________________

(Veiklos vykdytojo pavadinimas, teisinė forma, kodas)

__________________________________________________________________________

(Veiklos pavadinimas, sutarties data* ir numeris*)

 

2009–2014 M. NORVEGIJOS FINANSINIO MECHANIZMO LĖŠOMIS FINANSUOJAMOS PROGRAMOS „PATAISOS, ĮSKAITANT BAUSMES BE ĮKALINIMO“ DVIŠALIO BENDRADARBIAVIMO FONDO FINANSUOTOS VEIKLOS ĮVYKDYMO FAKTINES IŠLAIDAS PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ SĄRAŠAS

 

Eil. Nr.

Išlaidos pagal patvirtintą sąmatą prie sutarties*

Faktines išlaidas patvirtinantys dokumentai

(sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, sąskaitos, PVM sąskaitos faktūros, kvitai ir kt.)

Išlaidų pavadinimas ir paskirtis

pavadinimas

suma, litais

data

numeris

pavadinimas

prekių ar paslaugų teikėjas

suma, litais

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos išlaidos, apmokėtos iš ministerijos pervestų lėšų veiklai vykdyti*, atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus.

 

Lėšos panaudotos vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.

__________________________________________________________________________

(Nurodyti viešųjų pirkimų būdus, apimtis ir pan., taikytus valstybės biudžeto lėšomis perkant prekes, paslaugas ir kt.)

 

Veiklos vykdytojo vadovas ___________________________________________________

(parašas)                              (vardas ir pavardė)

 

Vadovo paskirtas asmuo, atsakingas

už finansinę veiklą___________________________________________________________

(parašas)                             (vardas ir pavardė)

 

__________________________________________________________________________

(tel. Nr., el. pašto adresas)

 

*Nepildoma (netaikoma), jei veikla Aprašo 21 punkte nurodytomis sąlygomis finansuojama be konkurso.

 

ATASKAITĄ PRIĖMĖ:

PATIKRINO, AR LĖŠOS PANAUDOTOS PAGAL SUTARTYJE NUMATYTAS SĄLYGAS:

_____________________

(Teisingumo ministerijos valstybės

tarnautojo ar darbuotojo, atsakingo už

priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas,

vardas ir pavardė)

_____________________

(Teisingumo ministerijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo, atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

_____________________

(parašas ir ataskaitos gavimo data)

_____________________

(parašas, išvados ir perdavimo Finansų skyriui data)

 

 

ATASKAITĄ PRIĖMĖ IR PATIKRINO:

 

_____________________________________

(Teisingumo ministerijos Finansų skyriaus valstybės tarnautojo

ar darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

 

_____________________________________

(parašas, data ir išvados apie įtraukimą į apskaitą)

 

_________________

 


2009–2014 m. Norvegijos finansinio

mechanizmo lėšomis finansuojamos

programos „Pataisos, įskaitant bausmes be

įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo

panaudojimo tvarkos aprašo

7 priedas

 

PARAIŠKOS NR. ___________ GAUTI LĖŠAS IŠ DVIŠALIO FONDO KONKREČIAI PARTNERYSTĖS UŽMEZGIMO IR (AR) VYSTYMO VEIKLAI VYKDYTI ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO LENTELĖ

 

___________ Nr. _______

(data)

___________________

(sudarymo vieta)

 

Duomenys apie paraiškos administracinės atitikties vertinimą:

£[] pirminės paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelė

£[] patikslintos paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelė

 

 

£[] Paraiška atitinka priemonei „A“ priskirtas veiklas

£[] Paraiška atitinka priemonei „B“ priskirtas veiklas

 

Pareiškėjo pavadinimas

 

Paraiškos pateikimo data

 

 

 

Eil.

 

Nr.

 

Vertinimo kriterijai

 

Taip

 

Ne

 

Netaikoma

 

1.

 

Paraiška pateikta iki Aprašo 36 punkte nurodytos datos.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

Paraiškos originalas pateiktas tinkamu būdu, kaip nurodyta Aprašo 35 punkte.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

Paraiška atitinka Aprašo 2 priede nustatytą paraiškos formą.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

Paraiška yra tinkamai užpildyta.

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

Paraiška pasirašyta pareiškėjo vadovo ir asmens, atsakingo už finansinę veiklą.

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

Paraiškos lapai tinkamai sunumeruoti.

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

Pridėti visi paraiškoje nurodyti dokumentai.

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

Pateikta pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatai, įstatai, statutas ir pan.) kopija su tikrumo žyma (jei taikoma).

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

Pateikta elektroninė paraiškos versija, kaip nurodyta Aprašo 35 punkte.

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

Pareiškėjui iškelta bankroto ar restruktūrizavimo byla, jis yra likviduojamas.

 

 

 

 

 

 

 

Vertintojo pastabos:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertintojo išvada:

 

Paraišką atmesti

 

Paraišką patikslinti

 

Paraišką teikti svarstyti bendradarbiavimo komitetui

 

 

Paraišką vertino:

 

 

 

 

 

 

 

(pareigos, vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

 

(parašas)

 

_________________

 


2009–2014 m. Norvegijos finansinio

mechanizmo lėšomis finansuojamos

programos „Pataisos, įskaitant bausmes be

įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo

panaudojimo tvarkos aprašo

8 priedas

 

GAUTŲ PARAIŠKŲ SKIRTI LĖŠAS IŠ DVIŠALIO FONDO KONKREČIAI PARTNERYSTĖS UŽMEZGIMO IR (AR) VYSTYMO VEIKLAI VYKDYTI

REGISTRACIJOS ŽURNALAS

 

Eil. Nr.

Paraiškos pateikimo data

Paraiškai suteiktas registracijos numeris

Pareiškėjo pavadinimas

Veiklos pavadinimas

Paraiškos lapų skaičius

Paraišką registravo (vardas, pavardė)

Registratoriaus parašas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________

 


2009–2014 m. Norvegijos finansinio

mechanizmo lėšomis finansuojamos

programos „Pataisos, įskaitant bausmes be

įkalinimo“ dvišalio bendradarbiavimo fondo

panaudojimo tvarkos aprašo

9 priedas

 

VEIKLOS IŠLAIDŲ TINKAMUMO FINANSUOTI

PATIKROS LAPAS

 

Veiklos vykdytojas____________________________________________________________

Veiklos vykdytojo partneris (jei taikoma) __________________________________________

Veiklos pavadinimas___________________________________________________________

Veiklos finansavimo sutarties sudarymo data* ________________ Nr. ___________________

Veiklos įgyvendinimo laikotarpis_________________________________________________

Veiklai vykdyti skirtų lėšų suma (Lt)*_____________________________________________

Avansu išmokėta suma (Lt) (jei taikoma)*__________________________________________

 

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Netaikoma

Pastabos

Aprašo 87 punkte nustatyta tvarka pateikta ataskaita apie veiklos rezultatus

£[]

£[]

£[]

 

Pateiktas tinkamai užpildytas ir tinkamai pasirašytas veiklos įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašas

£[]

£[]

£[]

 

Pateikti tinkamai užpildyti ir tinkamai pasirašyti visi išlaidų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentai

£[]

£[]

£[]

 

Veikla įvykdyta per veiklos finansavimo sutartyje nurodytą laikotarpį

£[]

£[]

£[]

 

Pasiekti veiklos rezultatai atitinka Paraiškoje dėl veiklos finansavimo pateiktą informaciją

£[]

£[]

£[]

 

Veiklos išlaidų paskirtis atitinka veiklos išlaidų sąmatoje nurodytas išlaidas

£[]

£[]

£[]

 

Veiklai vykdyti panaudotų lėšų suma neviršija veiklos išlaidų sąmatoje nurodytos lėšų sumos

£[]

£[]

£[]

 

Veiklai vykdyti faktiškai panaudotų lėšų suma pagal atskirą veiklos išlaidų sąmatos išlaidų grupę neviršija 10 procentų

£[]

£[]

£[]

 

Veiklos išlaidos neviršijo nustatytų procentinio finansavimo rodiklių, kai skirtas finansavimas nesiekia 100 procentų veiklos sąmatos

£[]

£[]

£[]

 

Veiklos išlaidos tiesiogiai susijusios su veiklos įgyvendinimu ir būtinos veiklai vykdyti

£[]

£[]

£[]

 

Veiklos išlaidos patirtos veiklos vykdymo laikotarpiu

£[]

£[]

£[]

 

Veiklos išlaidos yra realios ir atitinka rinkos kainas

£[]

£[]

£[]

 

Veiklos išlaidos nėra (nebuvo) apmokamos iš kitų finansavimo šaltinių

£[]

£[]

£[]

 

Veiklos išlaidos aiškiai identifikuojamos, patikrinamos ir pagrįstos teisės aktų reikalavimus atitinkančiais apskaitos dokumentais

£[]

£[]

£[]

 

Veiklos išlaidos patirtos Aprašo 71.7 punkto nustatyta tvarka.

£[]

£[]

£[]

 

Veiklai vykdyti nepanaudotos lėšos grąžintos į veiklos finansavimo sutartyje nurodytą Teisingumo ministerijos sąskaitą

£[]

£[]

£[]

 

Veiklos vykdytojas neperleido jokių savo teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš veiklos finansavimo sutarties, tretiesiems asmenims

£[]

£[]

£[]

 

 

Vertintojo pastabos: (nurodoma informacija, kurios trūksta tinkamai atlikti veiklos išlaidų tinkamumo finansuoti patikrą)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertintojo išvada:

Siūlyti veiklos vykdytojui patikslinti pateiktą informaciją (pateikti papildomus dokumentus)

 

Panaudotų išlaidų, pripažintų tinkamomis finansuoti, suma

 

Panaudotų išlaidų, pripažintų netinkamomis finansuoti išlaidų suma

 

Veiklos vykdytojui išmokėtina pripažintų tinkamomis finansuoti  lėšų suma

 

Iš veiklos vykdytojo susigrąžintina netinkamai ar neteisėtai panaudotų lėšų suma*

 

 

Išlaidų tinkamumo finansuoti patikrą atliko:

 

 

 

 

 

 

(pareigos, vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

 

(parašas)

 

 

* Nepildoma, jei veikla Aprašo 21 punkte nurodytomis sąlygomis finansuojama be konkurso.

 

_________________