LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS
S P R E N D I M A S
DĖL LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS ADMINISTRACIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO
2013 m. gegužės 15 d. Nr. KS-65
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo (Žin., 1996, Nr. 71-1706; 2006, Nr. 82-3254; 2010, Nr. 123-6260; 2012, Nr. 76-3924) 47 straipsnio 15 dalimi, Lietuvos radijo ir televizijos komisijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Seimo 2013 m. kovo 12 d. nutarimu Nr. XII-189 (Žin., 2013, Nr. 28-1319), 29 punktu, Lietuvos radijo ir televizijos komisija nusprendžia:
1. Patvirtinti Lietuvos radijo ir televizijos komisijos administracijos darbo reglamentą (pridedama).
2. Laikyti netekusiu galios Lietuvos radijo ir televizijos komisijos administracijos veiklos nuostatus, patvirtintus 2003 m. sausio 15 d. Lietuvos radijo ir televizijos komisijos sprendimu Nr. 8 „Dėl Lietuvos radijo ir televizijos komisijos administracijos veiklos nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 9-338).
PATVIRTINTA
Lietuvos radijo ir televizijos komisijos 2013 m. gegužės 15 d. sprendimu Nr. KS-65
LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS ADMINISTRACIJOS DARBO REGLAMENTAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šis reglamentas nustato Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (toliau – Komisija) administracijos darbo organizavimo ir atlikimo tvarką.
2. Komisijos administracija (toliau – administracija) sudaroma Lietuvos Respublikos Visuomenės informavimo įstatyme ( Žin., 1996, Nr. 71-1706; 2006, Nr. 82-3254; 2010, Nr. 123-6260; 2012, Nr. 76-3924) nustatyta tvarka.
3. Administracija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Visuomenės informavimo įstatymu, Viešojo administravimo įstatymu ir kitais įstatymais, Komisijos nuostatais, Komisijos darbo reglamentu, šiuo reglamentu bei kitais teisės aktais.
4. Pagrindinis administracijos veiklos uždavinys yra sąlygų Komisijos nariams atlikti savo funkcijas tinkamas sudarymas.
II. ADMINISTRACIJOS STRUKTŪRA
6. Administracijos struktūra formuojama atsižvelgiant į Komisijai pavestas funkcijas. Administracijos struktūrą Komisijos pirmininko teikimu tvirtina Komisija.
7. Administracijos didžiausią leistiną valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių darbo užmokestį iš valstybės biudžeto ir valstybės pinigų fondų, pareigybių skaičių nustato Lietuvos Respublikos Seimo valdyba.
8. Administraciją sudaro administracijos direktorius, savarankiški skyriai (toliau – struktūriniai padaliniai). Uždaviniams ir funkcijoms, kurie nepriskirti atskiriems struktūriniams padaliniams, įgyvendinti gali būti steigiama pareigybė (pareigybės), nepriklausanti (nepriklausančios) struktūriniams padaliniams.
9. Administracijai vadovauja administracijos direktorius, kurį penkeriems metams konkurso tvarka skiria Komisija.
10. Administracijos direktorius už administracijos veiklą kiekvienais metais iki vasario 1 d. atsiskaito Komisijai.
11. Darbo sutartį su konkurso tvarka paskirtu administracijos direktoriumi Komisijos vardu sudaro ir pasirašo Komisijos pirmininkas. Komisija nustato administracijos direktoriui atlyginimą.
12. Administracijos direktoriaus pareigybės aprašymą tvirtina Komisijos pirmininkas, pritarus Komisijai, struktūrinių padalinių nuostatus, darbuotojų pareigybių sąrašus ir aprašymus tvirtina Komisijos pirmininkas.
III. MEDŽIAGOS PARENGIMAS IR PATEIKIMAS KOMISIJAI
14. Komisijos posėdyje planuojamus svarstyti klausimus ir visą jiems būtiną medžiagą bei reikalingus projektus parengia administracija.
15. Komisijos posėdžiams teikiami svarstyti klausimai prireikus aptariami administracijos tvarkomuosiuose posėdžiuose. Sprendimą, kokie Komisijos posėdžiams teikiami klausimai prieš tai turi būti apsvarstyti tvarkomajame posėdyje, priima Komisijos pirmininkas ir (ar) Komisijos pirmininko pavaduotojas.
16. Komisijos posėdžiui teikiami klausimai turi būti visapusiškai išnagrinėti, tiksliai ir aiškiai suformuluoti, turi būti pateikiami siūlomi sprendimų projektai ir išvados dėl jų, jeigu reikia.
17. Komisijos posėdžiui teikiamas sprendimo projektas turi būti vizuotas jį rengusio darbuotojo, atitinkamo struktūrinio padalinio vadovo, teisininko.
18. Jeigu sprendimo projektą derinantys administracijos darbuotojai nesutinka su teikiamu sprendimo projektu, jie turi teisę raštu motyvuoti savo nuomonę ir pridėti ją prie atitinkamo projekto.
19. Svarstytini klausimai, suderinti 17 punkto nustatyta tvarka, pateikiami administracijos darbuotojui, atsakingam už Komisijos posėdžių organizavimą, kuris per vieną darbo dieną parengia darbotvarkės projektą ir pateikia jį Komisijos pirmininkui. Komisijos pirmininkas turi teisę į siūlomą darbotvarkę įtrauktą klausimą grąžinti rengėjams papildomai svarstyti ar suderinti su atsakingais asmenimis. Komisijos pirmininkui pasirašius darbotvarkę, administracijos darbuotojas, atsakingas už Komisijos posėdžių organizavimą, darbotvarkę kartu su kita informacine medžiaga išsiunčia Komisijos nariams.
20. Visa svarstytinų klausimų medžiaga turi būti pateikiama administracijos darbuotojui, atsakingam už Komisijos posėdžių organizavimą, ne vėliau kaip prieš savaitę iki posėdžio pradžios, tai yra trečiadienį iki 16 valandos. Administracijos darbuotojas, atsakingas už Komisijos posėdžių organizavimą, visą svarstytinų klausimų medžiagą pateikia Komisijos pirmininkui ne vėliau kaip ketvirtadienį iki 16 val. Papildomi klausimai į posėdžio darbotvarkę gali būti įrašomi esant būtinumui ir tik Komisijos pirmininko sprendimu. Medžiaga papildomam klausimui rengiama nesilaikant šiame punkte nustatytos tvarkos.
21. Administracijos darbuotojas, atsakingas už Komisijos posėdžių organizavimą, pasirūpina, kad į Komisijos posėdį būtų pakviesti suinteresuoti asmenys Komisijos darbotvarkėje numatytų klausimų svarstymu. Pranešimas turi būti išsiųstas ne vėliau kaip likus 2 (dviem) darbo dienoms iki posėdžio.
IV. NORMINIŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ RENGIMAS
23. Norminiai teisės aktų projektai rengiami pagal metinį Komisijos veiklos planą arba pagal poreikį. Prireikus pakeisti norminius teisės aktus dėl pasikeitusių įstatymų ar kitų teisės aktų nuostatų, pakeitimų rengimą inicijuoja administracijos darbuotojai pagal kompetenciją, apie tai informavę Komisijos pirmininką.
24. Norminio teisės akto ar jo pakeitimo projektą rengia administracijos darbuotojai. Komisijos pirmininkas gali sudaryti norminio teisės akto projekto rengimo grupę iš Komisijos narių, administracijos darbuotojų.
25. Rengiami norminių teisės aktų projektai turi atitikti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 1998 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 104 (Žin., 1998, Nr. 87-2416; 2002, Nr. 50-1923), ir Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117, ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių teisės aktų rengimo tvarką, nuostatas.
26. Parengtas norminio teisės akto ar jo pakeitimo projektas prieš pateikiant Komisijos posėdžiui turi būti pateiktas Komisijos pirmininkui ir (arba) Komisijos pirmininko pavaduotojui ir apsvarstytas bendrame administracijos darbuotojų, rengusių norminio teisės akto projektą, pasitarime. Gavus Komisijos primininko ir (ar) jo pavaduotojo pritarimą, apsvarstytas norminio teisės akto projektas pateikiamas svarstyti Komisijos narių pasitarime. Po darbinio pasitarimo, atsižvelgus į pateiktas pastabas ir pasiūlymus, parengtas norminio teisės akto projektas paskelbiamas Seimo teisės aktų informacinėje sistemoje TAPIS, vadovaujantis Teisės aktų projektų skelbimo teisės aktų informacinės sistemos projektų registravimo posistemėje pateiktomis taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2009 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. 1R-315 (Žin., 2009, Nr. 121-5238), ir Komisijos interneto svetainėje viešosiomis konsultacijomis, kad suinteresuoti asmenys galėtų per Komisijos nustatytą terminą pareikšti dėl jų pastabas ir pateikti pasiūlymus.
27. Komisijos nustatytas viešųjų konsultacijų terminas negali būti trumpesnis negu 10 kalendorinių dienų.
28. Pasibaigus konsultavimosi terminui, viešojo konsultavimosi metu iš suinteresuotų asmenų gauta informacija (išvados, pastabos ir (arba) pasiūlymai), taip pat pagal konsultavimosi metu pateiktas išvadas, pastabas ir (arba) pasiūlymus patobulintas norminio teisės akto projektas su visa lydimąja medžiaga, jeigu Komisijos nuomone ji yra svarbi skelbti, skelbiama Komisijos interneto svetainėje www.rtk.lt. Patobulintas norminio teisės akto projektas svarstomas ir teikiamas Komisijos posėdžiui šio reglamento III skyriaus „Medžiagos parengimas ir pateikimas Komisijai“ nustatyta tvarka.
V. PAVEDIMAI, JŲ VYKDYMAS IR VYKDYMO KONTROLĖ
29. Pavedimai administracijos darbuotojams gali būti duodami Komisijos pirmininko įsakymais, rezoliucijomis, Komisijos pirmininko pavaduotojo, administracijos direktoriaus rezoliucijomis, kitokia rašytine ar žodine forma.
30. Komisijos pirmininkas duoda pavedimus Komisijos pirmininko pavaduotojui, administracijos direktoriui, struktūrinių padalinių vadovams ar bet kuriam administracijos darbuotojui. Komisijos pirmininko pavedimas duodamas įsakymu arba kita rašytine ar žodine forma.
31. Struktūrinių padalinių vadovai turi teisę duoti pavedimus tik sau pavaldiems darbuotojams žodžiu arba raštu.
32. Administracijos direktorius ir struktūrinių padalinių vadovai užtikrina, kad Komisijos pirmininko, jo pavaduotojo pavedimai būtų tinkamai ir laiku įvykdyti.
33. Pavedimas, jei teisės aktuose ar pačiame pavedime nenurodytas konkretus įvykdymo terminas, turi būti įvykdyti pavedime nurodytu laiku, bet ne ilgiau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo jo gavimo. Jeigu įvykdyti pavedimo per nustatytą laiką negalima dėl objektyvių priežasčių, nedelsiant apie tai turi būti pranešta pavedimą davusiam asmeniui.
34. Laikoma, kad pavedimas įvykdytas, jeigu išspręsti visi jame pateikti klausimai arba į juos atsakyta iš esmės.
35. Administracijos direktorius, struktūrinių padalinių vadovai turi užtikrinti, kad jų vadovaujamiems darbuotojams duoti pavedimai jų atostogų ar komandiruočių metu būtų perduoti vykdyti kitiems administracijos darbuotojams pagal kompetenciją.
36. Komisijos pirmininkui pavedus, Komisijai valstybės ir savivaldybių institucijose bei įstaigose gali atstovauti Komisijos nariai, administracijos direktorius, struktūrinių padalinių vadovai bei kiti administracijos darbuotojai, iš anksto aptarę vizito tikslą ir atstovavimo poziciją su Komisijos pirmininku, Komisijos pirmininko pavaduotoju ir (ar) administracijos direktoriumi.
VI. KORESPONDENCIJA
37. Visi Komisijoje oficialiai gaunami ir siunčiami raštai registruojami vadovaujantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos nustatyta tvarka.
38. Gaunamus raštus registruoja atsakingas administracijos darbuotojas, uždėdamas registracijos spaudą. Spaudas dedamas pirmojo puslapio viršutiniame dešiniajame kampe, jame užrašoma rašto gavimo data ir registracijos numeris. Gauti bei užregistruoti raštai ir kiti dokumentai (toliau – raštai) perduodami Komisijos pirmininkui ir (ar) jo pavaduotojui susipažinti ir spręsti dėl rašte iškeltų klausimų vykdymo. Raštai taip pat registruojami ir kompiuterinėje programoje. Iš Lietuvos Respublikos Prezidento, Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininko, Seimo komitetų pirmininkų, Ministro Pirmininko, Ministro Pirmininko tarnybos gauti raštai Komisijos pirmininkui pateikiami susipažinti nedelsiant.
Elektroniniu būdu gaunami raštai registruojami Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje taisyklių nustatyta tvarka.
Elektroniniu būdu gaunami trumpi užklausimai, nereikalaujantys detalaus nagrinėjimo ir analizės, atsakomi elektroniniu būdu, tačiau registruojami.
39. Komisijos pirmininkas arba jo nesant jo pavaduotojas ant gautų bei užregistruotų raštų pirmo lapo užrašo rezoliuciją: nurodo darbuotojo pirmąją vardo raidę ir pavardę, jeigu reikia – pavedimo turinį ir įvykdymo terminą.
40. Prašymai, skundai bei pasiūlymai, kurių nagrinėjimas nepriklauso Komisijos kompetencijai, teisės aktų nustatyta tvarka persiunčiami kompetentingai institucijai ir apie tai informuojamas pareiškėjas.
42. Atsakingas administracijos darbuotojas Komisijos pirmininko, jo pavaduotojo nukreiptus raštus ne vėliau kaip kitą darbo dieną perduoda rezoliucijoje nurodytiems asmenims ir apie tai pažymi kompiuterinėje programoje. Kiekvieną pirmadienį atsakingas administracijos darbuotojas Komisijos pirmininkui ir (ar) Komisijos pirmininko pavaduotojui pateikia ataskaitas, kaip gauti raštai yra vykdomi.
43. Jei paskiriami keli už atsakymo rengimą atsakingi asmenys, rašto originalas atiduodamas pirmajam vykdytojui, o kitiems padaromos rašto kopijos.
44. Kiekvienas administracijos darbuotojas pagal savo kompetenciją rengia atsakymus į gautus raštus. Atsakymai rengiami laikantis Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117, reikalavimų.
45. Liekantys siunčiamųjų raštų egzemplioriai turi būti vizuoti dokumento tiesioginio rengėjo, struktūrinio padalinio vadovo, teisininko. Jei vienas iš vykdytojų su parengtu projektu nesutinka, jis turi vizuoti jį su pastaba.
46. Informacinio pobūdžio raštai, kurie nesukuria asmenims teisių ir pareigų, teisininko nėra vizuojami.
47. Atsakymai į skundus, pareiškimus ir pasiūlymus bei iš kitų institucijų gautus raštus turi būti išsiųsti per teisės aktų nustatytą terminą.
48. Komisijos siunčiami raštai spausdinami ant Komisijos blanko dviem egzemplioriais, iš kurių vienas (pasirašytas Komisijos pirmininko) siunčiamas adresatui, o kitas (su vizomis) paliekamas saugoti pagal dokumentacijos planą. Jeigu dokumente nurodyta daugiau nei vienas gavėjas, papildomai spausdinama tiek egzempliorių, kiek yra papildomų gavėjų. Jei dokumentas siunčiamas tik faksimilinio ryšio ar kitokiais telekomunikacijų įrenginiais, dokumentas spausdinamas vienu egzemplioriumi, o dokumento rengėjas nurodo, kad dokumento originalas nebus siunčiamas.
49. Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo pasirašo raštus, siunčiamus valstybės institucijoms, įstaigoms, kitiems fiziniams ir juridiniams asmenims.
50. Visus Komisijos siunčiamus raštus Lietuvos Respublikos Seimui, Prezidentui ir Vyriausybei pasirašo tik Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.
51. Kartu su siunčiamu raštu, teikiamu vizuoti ir pasirašyti, pridedamas įvykdomo rašto egzempliorius, kuris pasirašius raštą grąžinamas vykdytojui.
52. Siunčiamus raštus registruoja atsakingas administracijos darbuotojas kompiuterinėje programoje ir juos išsiunčia pagal rašte nurodytą adresatų sąrašą.
53. Užregistravus siunčiamą raštą, antrasis egzempliorius kartu su vykdomo rašto originalu saugomas (pagal dokumentacijos planą).
VII. INFORMACIJOS TEIKIMAS
55. Visuomenės informavimu apie Komisijos veiklą ir palankios viešosios nuomonės apie Komisiją formavimu rūpinasi administracijos darbuotojas, atsakingas už ryšius su visuomene ir užsieniu, kuris rengia pranešimus spaudai ir platina oficialią informaciją apie Komisijos veiklą bei jos posėdžius, organizuoja spaudos konferencijas, rengia joms informacinę medžiagą, spaudos konferencijose informuoja žurnalistus ir visuomenę apie ypatingos reikšmės įvykius, susijusius su Komisijos veikla, organizuoja Komisijos pirmininko, jo pavaduotojo interviu su visuomenės informavimo priemonių atstovais, nuolat atnaujina Komisijos interneto svetainę.
56. Komisijos sprendimų projektai viešai nekomentuojami. Komisijai priėmus sprendimą, informacijos teikimu visuomenei ir (ar) žiniasklaidai rūpinasi administracijos darbuotojas, atsakingas už ryšius su visuomene ir užsieniu. Išplatinti pranešimai ir kita informacija privalo atspindėti oficialią Komisijos poziciją.
57. Administracijos direktorius, struktūrinio padalinio vadovai ir kiti darbuotojai pagal kompetenciją gali konsultuoti interesantus apie Komisijos sprendimus.
58. Administracijos darbuotojas, atsakingas už ryšius su visuomene ir užsieniu, turi fiksuoti žiniasklaidoje skelbiamą informaciją bei kitą medžiagą, susijusią su Komisijos veikla. Apie tai privalo informuoti Komisijos pirmininką, jo pavaduotoją, kuruojantį atitinkamą veiklos sritį.
59. Piliečių ir kitų asmenų prašymai bei skundai nagrinėjami Viešojo administravimo įstatymo, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo (Žin., 2000, Nr. 10-236; 2005, Nr. 139-5008) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
VIII. UŽSIENIO VALSTYBIŲ DELEGACIJŲ, OFICIALIŲ ASMENŲ, KONSULTANTŲ PRIĖMIMAS
60. Užsienio valstybių delegacijų, oficialių asmenų, tarptautinių organizacijų ir kitų institucijų atstovų bei konsultantų priėmimą šalies viduje arba užsienyje, prireikus, organizuoja administracijos darbuotojas, atsakingas už ryšius su visuomene ir užsieniu.
61. Administracijos darbuotojas, atsakingas už ryšius su visuomene ir užsieniu sudaro svečių priėmimui reikalingų lėšų sąmatą, rengia medžiagą susitikimams, išnagrinėja darbotvarkę ir atitinkamą medžiagą, taip pat sprendžia kitus su užsienio svečių priėmimu susijusius klausimus.
62. Jeigu susitikimo su užsienio svečiais metu priimami sprendimai, kuriuos ateityje reikia realizuoti, tai to susitikimo rezultatai surašomi atmintinėje. Atmintinėje turėtų būti nurodyta susitikimo data, išvardyti dalyviai, nagrinėti klausimai arba pokalbių temos, priimti sprendimai (pasiekti susitarimai).
IX. TARNYBINĖS KOMANDIRUOTĖS
64. Komisijos narių, Komisijos pirmininko pavaduotojo, administracijos direktoriaus, administracijos darbuotojų siuntimo į komandiruotes klausimus sprendžia Komisijos pirmininkas. Komandiruotės įforminamos Komisijos pirmininko įsakymu, kuris yra vizuojamas komandiruojamojo darbuotojo ir teisininko.
65. Pasiūlymus dėl administracijos darbuotojų komandiravimo Komisijos pirmininkui teikia struktūrinių padalinių vadovai, Komisijos pirmininko pavaduotojas ar administracijos direktorius. Komisijos pirmininko pavaduotojas ar administracijos direktorius pasiūlymus dėl jų komandiravimo Komisijos pirmininkui teikia patys arba jie komandiruojami Komisijos pirmininko siūlymu.
66. Komandiruojamiems administracijos darbuotojams turi būti duotos konkrečios užduotys, už kurių įvykdymą reikalaujama atsiskaityti. Apie pavedimo įvykdymą administracijos darbuotojai atsiskaito savo tiesioginiam vadovui, šis atsiskaito Komisijos pirmininkui ar Pirmininko pavaduotojui. Ataskaita apie pavedimo įvykdymą, grįžus iš komandiruočių šalies viduje, turi būti pateikiama žodžiu arba raštu kitą darbo dieną, o iš komandiruočių į užsienį – ataskaita pateikiama raštu ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.
67. Komisijos nariai, administracijos darbuotojai grįžę iš tarnybinių komandiruočių užsienyje ar Lietuvos Respublikoje, per 3 darbo dienas turi pateikti vyr. buhalteriui ataskaitą ir atitinkamus dokumentus apie komandiruotės metu patirtas faktines išlaidas. Jeigu buvo išmokėtas avansas, grąžinti nepanaudotą avanso likutį.
X. ATOSTOGŲ SUTEIKIMO TVARKA
68. Kasmetinės atostogos administracijos darbuotojams suteikiamos vadovaujantis Darbo kodekso nuostatomis pagal šio reglamento nustatyta tvarka sudaromą atostogų grafiką.
XI. SKATINIMAS
70. Administracijos darbuotojai gali būti skatinami vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (Žin., 1993, Nr. 28-655).
XII. TARNYBINĖS NUOBAUDOS
71. Administracijos darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, už darbo drausmės pažeidimus gali būti skiriamos drausminės nuobaudos Lietuvos Respublikos darbo kodekso (Žin., 2002, Nr. 64-2569) nustatyta tvarka.
XIII. KVALIFIKACIJOS KĖLIMAS
73. Kiekvienas administracijos darbuotojas privalo nuolat kelti savo kvalifikaciją pagal jo pareigoms nustatytus kvalifikacinius reikalavimus.
74. Kvalifikacijos kėlimo formos yra šios:
XIV. REIKALŲ PERDAVIMAS IR PERĖMIMAS
76. Atleidžiamas iš darbo administracijos darbuotojas privalo:
76.1. perduoti nebaigtus vykdyti dokumentus (nebaigtus spręsti klausimus) ir turimas bylas, taip pat informacinę ir norminę medžiagą, už Komisijos lėšas įgytas knygas, antspaudus ir spaudus, darbo pažymėjimą, kabineto (įstaigos) raktus;
77. Tuo atveju, kai nėra paskirto naujo administracijos darbuotojo, reikalai pagal aktą perduodami atitinkamo struktūrinio padalinio vadovui arba administracijos direktoriui, tam tikrais atvejais – darbuotojui, kuriam pavedama eiti buvusio administracijos darbuotojo pareigas.
78. Keičiantis Komisijos pirmininkui, Komisijos pirmininko pavaduotojui, administracijos direktoriui ir kitiems administracijos darbuotojams, reikalai bei dokumentai perduodami pagal perdavimo ir priėmimo aktą.
79. Jei atleidžiamas iš darbo administracijos darbuotojas yra materialiai atsakingas asmuo, jam priskirtos materialinės vertybės perduodamos naujam darbuotojui, kuriam pavesta eiti šias pareigas, arba administracijos direktoriui pagal atskirą aktą, kurį surašo Komisijos pirmininko sudaryta komisija, dalyvaujant materialiai atsakingam asmeniui.
XV. KOMISIJOS ANTSPAUDO NAUDOJIMAS
80. Komisija turi vieną apvalų herbinį antspaudą. Komisijos antspaudų pavyzdžius tvirtina Komisijos pirmininkas.
81. Herbinis antspaudas dedamas ant:
XVI. TARNYBINIO TRANSPORTO IR MOBILIOJO RYŠIO TELEFONŲ NAUDOJIMAS
83. Tarnybinis transportas naudojamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. lapkričio 17 d. nutarimo Nr. 1341 „Dėl tarnybinių lengvųjų automobilių biudžetinėse įstaigose“ (Žin., 1998, Nr. 103-2838; 2009, Nr. 69-2796) ir Komisijos tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo taisyklių, patvirtintų Komisijos pirmininko 2013 m. balandžio 25 d. įsakymu Nr. V-4, nustatyta tvarka.
84. Tarnybiniai mobilieji telefonai naudojami Komisijos pirmininko 2013 m. gegužės 2 d. įsakyme Nr. V-7 „Dėl išlaidų, skiriamų tarnybinio judriojo telefono ryšio ir judriojo plačiajuosčio ryšio, įskaitant prisijungimą prie interneto, paslaugų sąskaitoms apmokėti, mėnesio ir metų limitų nustatymo“ nustatyta tvarka.