LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL EUROPOS TRANSPORTO MINISTRŲ KONFERENCIJOS DAUGIAŠALĖS KVOTOS LEIDIMŲ TARPTAUTINIAM KROVINIŲ VEŽIMUI KELIŲ TRANSPORTO PRIEMONĖMIS IŠDAVIMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2006 m. spalio 2 d. Nr. 3-379
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 15 d. nutarimu Nr. 1117 „Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1998, Nr. 83-2324; 2005, Nr. 137-4922), 6.26 punktu:
1. Tvirtinu Europos transporto ministrų konferencijos daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis išdavimo ir naudojimo tvarkos aprašą.
2. Pripažįstu netekusiais galios:
2.1. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 1999 m. rugsėjo 24 d. įsakymą Nr. 357 „Dėl Europos transporto ministrų konferencijos daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis naudojimo ir išdavimo tvarkos“ (Žin., 1999, Nr. 82-2449);
2.2. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2000 m. lapkričio 20 d. įsakymą Nr. 327 „Dėl susisiekimo ministro 1999 m. rugsėjo 24 d. įsakymo Nr. 357 „Dėl Europos transporto ministrų konferencijos daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis naudojimo ir išdavimo tvarkos“ dalinio pakeitimo ir papildymo“ (Žin., 2000, Nr. 102-3232);
2.3. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. lapkričio 6 d. įsakymą Nr. 3-529 „Dėl susisiekimo ministro 1999 m. rugsėjo 24 d. įsakymo Nr. 357 „Dėl Europos transporto ministrų konferencijos daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis naudojimo ir išdavimo tvarkos“ pakeitimo“ (Žin., 2002, Nr. 110-4887);
2.4. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. gruodžio 22 d. įsakymą Nr. 3-708 „Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 1999 m. rugsėjo 24 d. įsakymo Nr. 357 „Dėl Europos transporto ministrų konferencijos daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis naudojimo ir išdavimo tvarkos“ pakeitimo“ (Žin., 2003, Nr. 123-5635).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro
2006 m. spalio 2 d. įsakymu Nr. 3-379
Europos transporto ministrų konferencijos daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis išdavimo ir naudojimo tvarkos aprašas
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Europos transporto ministrų konferencijos daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis išdavimo ir naudojimo tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) nustato Europos transporto ministrų konferencijos daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis išdavimo ir naudojimo sąlygas bei tvarką.
2. Šiame tvarkos apraše vartojamos sąvokos:
ETMK – Europos transporto ministrų konferencija.
ETMK daugiašalė kvota – Europos transporto ministrų konferencijos kiekvienais metais Lietuvai skiriami ETMK leidimai.
ETMK daugiašalės kvotos leidimas tarptautiniam krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis (toliau – ETMK leidimas) – dokumentas, suteikiantis teisę vežti krovinius tarp ETMK šalių narių.
ETMK šalys narės – valstybės, dalyvaujančios ETMK daugiašalės kvotos sistemoje.
Kabotažas – krovinių vežimas tarp pakrovimo ir iškrovimo punktų, esančių vienos valstybės, kuri nėra transporto priemonės registracijos šalis, teritorijoje.
Kelionės žurnalas – dokumentas, kuris yra sudedamoji ETMK leidimo dalis ir kuriame chronologine tvarka fiksuojama informacija apie transporto operacijas, vykdomas su nurodytu ETMK leidimu.
Trečioji šalis – šalis, kuri nedalyvauja ETMK daugiašalės kvotos sistemoje.
3. ETMK leidimas suteikia teisę vežti krovinius už atlyginimą kelių transporto priemone tarp ETMK šalių narių arba važiuoti tranzitu per vienos ar kelių ETMK šalių narių teritorijas. Šie leidimai negalioja vežimams tarp ETMK šalies narės ir trečiosios šalies. Vežant krovinius tarp ETMK šalių narių tranzitu per trečiąją šalį, ETMK leidimai galioja, tačiau reikia papildomai turėti trečios šalies leidimą, suteikiantį teisę važiuoti per šią šalį.
5. Priklausomai nuo transporto priemonės kategorijos yra tokių rūšių ETMK leidimai:
5.1. „EURO 3 saugioms“ transporto priemonėms – ETMK leidimai, pažymėti žaliu spaudu su sunkvežimio siluetu ir skaičiumi „3“;
6. ETMK leidimų išdavimo komisija, įvertinusi Lietuvos vežėjų transporto priemonių technines charakteristikas, atsižvelgdama į ETMK rekomendacijas bei siekdama skatinti ekologiškesnių ir saugesnių transporto priemonių naudojimą, pasirenka Lietuvai skiriamų ETMK leidimų rūšis.
7. ETMK leidimas gali būti:
8. ETMK leidimai, pažymėti specialiais šalies pavadinimą nurodančiais raudonais spaudais, negalioja šių ETMK šalių narių teritorijose.
II. ETMK LEIDIMŲ IŠDAVIMAS
10. ETMK leidimų kvotą vežėjams paskirsto ETMK leidimų išdavimo komisija. ETMK leidimų išdavimo komisiją sudaro 2 Susisiekimo ministerijos Kelių ir kelių transporto departamento darbuotojai, 2 Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Valstybinė kelių transporto inspekcija) ir 2 Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ atstovai. Komisijos personalinę sudėtį sudaro susisiekimo ministras įsakymu. Komisijos pirmininku skiriamas Kelių ir kelių transporto departamento direktorius.
11. Vežėjai, turintys nustatytų kategorijų krovinines transporto priemones („EURO 3 saugias“, „EURO 4 saugias“ ir kt.), turinčias Lietuvoje išduotas Bendrijos leidimo kopijas, ir pageidaujantys gauti ETMK leidimus, iki nurodytos datos pateikia Valstybinei kelių transporto inspekcijai nustatytos formos paraišką (1 priedas).
12. Pateikiant paraišką ETMK leidimams gauti, Valstybinės kelių transporto inspekcijos pareigūnas patikrina ir patvirtina parašu ir spaudu vežėjų pateiktus duomenis apie turimų krovininių transporto priemonių, atitinkančių ETMK leidimams gauti nustatytus reikalavimus bei turinčių Bendrijos leidimų kopijas, skaičių.
13. Informacija apie paraiškų priėmimo terminus skelbiama Valstybinės kelių transporto inspekcijos interneto tinklalapyje.
14. Skiriamą vežėjui ETMK leidimų skaičių nustato ETMK leidimų išdavimo komisija, įvertinusi vežėjų darbo rezultatus (kelionių skaičių į ETMK šalis nares, nepriklausančias Europos Bendrijai, leidimų panaudojimo efektyvumą ir kt.), turimą krovininių transporto priemonių parką, teisės aktų, reglamentuojančių tarptautinius krovinių vežimus, darbo ir poilsio režimo laikymąsi bei užsienio prekybą, pažeidimus.
15. ETMK leidimus išduoda, jų naudojimą kontroliuoja ir apskaitą tvarko Valstybinė kelių transporto inspekcija.
16. Išduodant ETMK leidimus, juose turi būti neištrinamai įrašyta:
16.3. leidimo galiojimo pradžios ir pabaigos datos (arabiškais skaitmenimis, apačioje įrašant mėnesio pavadinimą lietuvių ir anglų kalbomis);
18. Kelionės žurnalas ir leidimas turi turėti tą patį numerį ir, jei būtina, gali turėti papildomą numerį, kai išduodamas naujas žurnalas, jei visiškai užpildomas pirmasis žurnalas.
III. ETMK LEIDIMŲ NAUDOJIMAS
20. ETMK leidimas be kelionės žurnalo negalioja. Abu šie dokumentai turi būti transporto priemonėje ir pateikiami kompetentingiems kontrolės pareigūnams reikalaujant.
21. Vežėjui išduotas ETMK leidimas galioja tik toms jo transporto priemonėms, kurios turi Bendrijos leidimo kopijas. Priekaba arba puspriekabė gali priklausyti kitam vežėjui ir gali būti įregistruota kitoje šalyje.
22. Aukštesnės kategorijos krovininės transporto priemonės (pvz., „EURO 4 saugios“) gali naudoti ETMK leidimus, skirtus žemesnės kategorijos krovininėms transporto priemonėms (pvz., „EURO 3 saugios“).
23. Vežėjas, negrįždamas į transporto priemonės registracijos šalį, maksimaliai gali atlikti tris keliones su kroviniu tarp šalių, kurios nėra transporto priemonės registracijos šalys. Įvykdžius šias leistinas tris keliones su kroviniu, automobilis turi grįžti (pakrautas arba be krovinio) į savo registracijos šalį.
24. Kelionės be krovinio už registracijos šalies ribų nėra skaičiuojamos. Pakrautos arba nepakrautos transporto priemonės vykimas tranzitu per transporto priemonės registracijos šalį yra laikomas grįžimu į transporto priemonės registracijos šalį.
25. Norėdamas įrodyti faktą, kad į registracijos šalį buvo grįžta tranzito procedūros metu, vairuotojas turi kelionės žurnalo skilties „Pastabos“ eilutėje, atitinkančioje šią transporto operaciją, įrašyti raidę „T“ ir nurodyti įvažiavimo į registracijos šalį laiką bei vietą.
26. ETMK leidimas kartu su kelionės žurnalu tuo pačiu metu gali būti tik vienoje transporto priemonėje. Šį leidimą reikia laikyti transporto priemonėje važiuojant tarp pakrovimo ir iškrovimo punktų, taip pat važiuojant tuščia transporto priemone prieš ar po pakrovimo.
29. Vežėjo pavadinimas, nurodytas pirmajame ETMK leidimo puslapyje, turi sutapti su juridinio asmens, kuris eksploatuoja transporto priemonę, pavadinimu.
31. Įrašai kelionės žurnaluose apie transporto operacijas turi būti išdėstyti chronologine tvarka, nurodant kiekvieną kelionę nuo pakrovimo punkto iki iškrovimo punkto su kroviniu ir taip pat kiekvieną kelionę be krovinio, jei kertama siena. Tarpiniai punktai taip pat gali būti užrašomi, bet tai nėra privaloma.
32. Kelionės žurnalas turi būti užpildytas prieš pradedant kiekvieną kelionę su kroviniu tarp pakrovimo ir iškrovimo punkto bei kiekvieną kelionę be krovinio.
33. Tais atvejais, kai vienos kelionės metu kroviniai surenkami ar pakraunami skirtingose vietose, atitinkami etapai nurodomi kelionės žurnalo 1, 2, 3, 5 ir 6 skiltyse, pažymint jose „+“ (pvz., 2 skiltyje „a) pakrovimo punktas“: Ventspilis + Ryga + Bauskė; 5 skiltyje „Krovinio svoris“: 12 + 5 + 5).
35. Tokiu atveju, kai kelionė pradedama su vienu metiniu ar trumpalaikiu leidimu ir toliau tęsiama su kitu, išduotu kitam, iš eilės einančiam laikotarpiui, abu leidimai turi būti laikomi transporto priemonėje visos kelionės metu, o leidimo, su kuriuo kelionė bus užbaigta, žurnale turi būti informacija apie visą kelionę. Skiltyje „Pastabos“ turi būti įrašytas leidimo, su kuriuo kelionė buvo pradėta, numeris.
36. Užpildyti įrašų lapai turi būti laikomi kelionės žurnale iki galiojimo laikotarpio, nurodyto leidime, pabaigos. Įrašų lapų kopijos turi būti atplėšiamos ir išsiunčiamos Valstybinei kelių transporto inspekcijai per dvi savaites nuo kiekvieno kalendorinio mėnesio pabaigos, kai leidimas metinis, arba pasibaigus galiojimo laikotarpiui, kai leidimas trumpalaikis.
37. Kas du mėnesius (pradedant sausio mėn.) vežėjai, turintys metinius ETMK leidimus, per dvi savaites nuo ataskaitinio laikotarpio pabaigos pateikia Valstybinei kelių transporto inspekcijai ETMK leidimų panaudojimo ataskaitą (2 priedas). Valstybinė kelių transporto inspekcija, apibendrinusi duomenis, per keturias savaites nuo ataskaitinio laikotarpio pabaigos pateikia ETMK leidimų išdavimo komisijai reguliarią ataskaitą (3 priedas), kurią ši komisija perduoda ETMK sekretoriatui. Kartu su šia ataskaita Valstybinė kelių transporto inspekcija pateikia informaciją apie vežėjus, nepateikusius ETMK leidimų panaudojimo ataskaitų, per ataskaitinį laikotarpį nenaudojusius jiems skirtų ETMK leidimų ar naudojusius šiuos leidimus neefektyviai.
IV. ETMK leidimų PAskelbimas negaliojančiais
39. Leidimai, prie kurių nėra teisingai užpildyto kelionės žurnalo ar galiojančių sertifikatų nustatytų kategorijų transporto priemonėms („EURO 3 saugioms“, „EURO 4 saugioms“ ir kt.), laikomi negaliojančiais.
40. Leidimai, kurie paskelbti pamestais ir pakeistais, bet vėl atsiradę, laikomi negaliojančiais. Nustačius tokio leidimo naudojimo atvejį, ETMK leidimų išdavimo komisijos sprendimu panaikinamas abiejų leidimų galiojimas.
41. Leidimai laikomi negaliojančiais, jei kontrolės metu paaiškėja, kad transporto priemonė neatitinka jai nustatytų ekologinių ar saugumo reikalavimų.
42. Leidimo, nepasibaigus jo galiojimo laikui, galiojimas gali būti panaikintas ETMK leidimų išdavimo komisijos sprendimu, jeigu vežėjas:
42.1. nesilaiko Lietuvos Respublikos įstatymų ir tarpvalstybinių susitarimų kelių transporto srityje;
42.4. nepildo, neteisingai pildo kelionės žurnalą ar laiku nepateikia užpildytų išrašų lapų, ETMK leidimų panaudojimo ataskaitų;
42.6. ETMK leidimą per ataskaitinį dviejų mėnesių laikotarpį naudoja tik kroviniams vežti tarp tų pačių dviejų valstybių;
42.7. sumažina transporto priemonių, atitinkančių ETMK leidimams gauti nustatytus reikalavimus, skaičių;
43. Paaiškėjus, kad vežėjas, turintis ETMK leidimą, pakartotinai padarė pažeidimą ar naudojo bet kokį suklastotą dokumentą, susijusį su ETMK leidimų naudojimu, jam uždraudžiama naudotis ETMK leidimais dvejus metus.
45. Pakeitus įmonės pavadinimą, vežėjas turi per 15 dienų grąžinti ETMK leidimus Valstybinei kelių transporto inspekcijai. Likusiam galiojimo laikotarpiui ETMK leidimų išdavimo komisija išduoda naujus ETMK leidimus.
46. Vežėjui, iki ETMK leidimų išdavimo komisijos sprendime nurodytos datos negrąžinus ETMK leidimo ir kelionės žurnalo, kurių galiojimas panaikintas, sustabdomas Bendrijos leidimo kopijų galiojimas ir vienkartinių leidimų išdavimas, kol ETMK leidimas bei kelionės žurnalas bus grąžinti Valstybinei kelių transporto inspekcijai.
47. Vežėjas, pametęs arba kitaip praradęs ETMK leidimą, privalo per 15 dienų raštu apie tai pranešti Valstybinei kelių transporto inspekcijai ir ETMK leidimų išdavimo komisijai.
Europos transporto ministrų konferencijos
daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam
krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis
išdavimo ir naudojimo tvarkos aprašo
1 priedas
PARAIŠKA
Europos transporto ministrų konferencijos
daugiašalės kvotos leidimams tarptautiniam krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis gauti
________________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas, adresas)
turinti Bendrijos leidimą Nr. _______________, prašo skirti 200__ metams _____ ETMK leidimą (-us) ir pateikia šiuos duomenis apie savo veiklą:
1. Transporto priemonės, turinčios „EURO 3 saugaus“, „EURO 4 saugaus“ ar aukštesnius reikalavimus atitinkančio sunkvežimio sertifikatus ir Bendrijos leidimo kopijas
|
Markė |
Valstybinis Nr. |
Bendrijos leidimo kopijos Nr. |
Atitiktis EURO standartams (EURO 3, EURO 4 ir kt.) |
Pagaminimo metai |
„EURO 3 saugaus“, „EURO 4 saugaus“ sunkvežimio sertifikatai |
||
ekologinio sertifikato Nr. |
saugumo sertifikatas |
|||||||
numeris |
galioja iki |
|||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso „EURO 3 saugių“ sunkvežimių |
|
|||||||
Iš viso „EURO 4 saugių“ sunkvežimių |
|
2. Puspriekabės (priekabos), turinčios saugumo sertifikatus:
|
Markė |
Valstybinis Nr. |
Pagaminimo metai |
Saugumo sertifikato Nr. |
Saugumo sertifikatas galioja iki |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
Iš viso puspriekabių (priekabų), turinčių saugumo sertifikatus |
|
3. Kelionių (su kroviniu ir be krovinio) skaičius 200__ m. sausio–rugsėjo mėn. į (iš) atskiras ETMK šalis nares:
|
ETMK šalys narės, į (iš) kurias buvo važiuota |
Kelionės į šalį |
Kelionės iš šalies |
Iš viso |
Iš jų |
Kelionės, kai pakrovimo ir iškrovimo šalis nėra Lietuva |
|
kelionės su ETMK leidimais |
kelionės be ETMK leidimų |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
51 |
6 |
7 |
8 |
1. |
Airija |
|
|
|
|
|
|
2. |
Albanija |
|
|
|
|
|
|
3. |
Armėnija |
|
|
|
|
|
|
4. |
Austrija |
|
|
|
|
|
|
5. |
Azerbaidžanas |
|
|
|
|
|
|
6. |
Baltarusija |
|
|
|
|
|
|
7. |
Belgija |
|
|
|
|
|
|
8. |
Bosnija ir Hercegovina |
|
|
|
|
|
|
9. |
Bulgarija |
|
|
|
|
|
|
10. |
Buvusioji Jugoslavijos Respublika Makedonija |
|
|
|
|
|
|
11. |
Čekija |
|
|
|
|
|
|
12. |
Danija |
|
|
|
|
|
|
13. |
Estija |
|
|
|
|
|
|
14. |
Graikija |
|
|
|
|
|
|
15. |
Gruzija |
|
|
|
|
|
|
16. |
Islandija |
|
|
|
|
|
|
17. |
Ispanija |
|
|
|
|
|
|
18. |
Italija |
|
|
|
|
|
|
19. |
Juodkalnija |
|
|
|
|
|
|
20. |
Jungtinė Karalystė |
|
|
|
|
|
|
21. |
Kroatija |
|
|
|
|
|
|
22. |
Latvija |
|
|
|
|
|
|
23. |
Lenkija |
|
|
|
|
|
|
24. |
Lichtenšteinas |
|
|
|
|
|
|
25. |
Lietuva |
|
|
|
|
|
|
26. |
Liuksemburgas |
|
|
|
|
|
|
27. |
Malta |
|
|
|
|
|
|
28. |
Moldova |
|
|
|
|
|
|
29. |
Nyderlandai |
|
|
|
|
|
|
30. |
Norvegija |
|
|
|
|
|
|
31. |
Portugalija |
|
|
|
|
|
|
32. |
Prancūzija |
|
|
|
|
|
|
33. |
Rumunija |
|
|
|
|
|
|
34. |
Rusija |
|
|
|
|
|
|
35. |
Serbija |
|
|
|
|
|
|
36. |
Slovakijos Respublika |
|
|
|
|
|
|
37. |
Slovėnija |
|
|
|
|
|
|
38. |
Suomija |
|
|
|
|
|
|
39. |
Švedija |
|
|
|
|
|
|
40. |
Šveicarija |
|
|
|
|
|
|
41. |
Turkija |
|
|
|
|
|
|
42. |
Ukraina |
|
|
|
|
|
|
43. |
Vengrija |
|
|
|
|
|
|
44. |
Vokietija |
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
________________
1 Iš viso (5 skiltis) = Kelionės į šalį (3 skiltis) + Kelionės iš šalies (4 skiltis) = Kelionės su ETMK leidimais (6 skiltis) + Kelionės be ETMK leidimų (7 skiltis).
4. Kelionių skaičius su ETMK leidimais 200__ m. sausio–rugsėjo mėn.:
Turimas ETMK leidimų skaičius |
Atliktų kelionių (į vieną pusę) skaičius su kroviniu |
Kelionės be krovinio |
|||||
iš viso |
tenka vienam leidimui |
kelionės, kai viena iš pakrovimo ar iškrovimo šalių yra Lietuva |
kelionės, kai pakrovimo ir iškrovimo šalis nėra Lietuva |
kelionės tarp EB/EEE2 šalių (įskaitant Šveicariją) ir trečiųjų šalių, ne EB/EEE šalių |
kelionės tarp dviejų ne EB/EEE šalių (neįskaitant Šveicarijos) |
||
1 |
23 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
____________________
2 EB/EEE – Europos Bendrijos/Europos ekonominė erdvė, kurią sudaro Arija, Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Kipras, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Nyderlandai, Portugalija, Prancūzija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Vengrija, Vokietija, Islandija, Lichtenšteinas, Norvegija.
3 Iš viso (2 skiltis) = Kelionės, kai viena iš pakrovimo ar iškrovimo šalių yra Lietuva (4 skiltis) + Kelionės, kai pakrovimo ir iškrovimo šalis nėra Lietuva (5 skiltis).
Europos transporto ministrų konferencijos
daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam
krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis
išdavimo ir naudojimo tvarkos aprašo
2 priedas
etmk leidimų panaudojimo
ataskaita
(pateikiama kas du mėnesius)
per _______________ laikotarpį
________________________________________________________________________________
(ETMK leidimo naudotojo pavadinimas)
Bendrijos leidimo Nr. ______________
Leidimo Nr. |
Panaudotų krovinių vežimo tarptautiniais maršrutais žurnalo lapų skaičius |
Kelionių skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
||||||
iš viso (su kroviniu ir be krovinio) |
iš jų |
|||||||
kelionės be krovinio |
kelionės (su kroviniu ir be krovinio), kai viena išvykimo ar atvykimo šalių yra Lietuva |
kelionės (su kroviniu ir be krovinio), kai išvykimo ir atvykimo šalis nėra Lietuva |
kelionės (su kroviniu ir be krovinio) tarp dviejų EB/EEE1 šalių (įskaitant Šveicariją) |
kelionės (su kroviniu ir be krovinio) tarp EB/EEE šalių (įskaitant Šveicariją) ir ne EB/EEE šalių |
kelionės (su kroviniu ir be krovinio) tarp dviejų ne EEE šalių (išskyrus Šveicariją) |
|||
1 |
2 |
32 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
____________________
1 EB/EEE – Europos Bendrijos/Europos ekonominė erdvė, kurią sudaro šios valstybės: Airija, Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Didžioji Britanija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Kipras, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Olandija, Portugalija, Prancūzija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Vengrija, Vokietija, Islandija, Lichtenšteinas, Norvegija.
2 Iš viso (su kroviniu ir be krovinio) (3 skiltis) = Kelionės (su kroviniu ir be krovinio), kai viena išvykimo ar atvykimo šalių yra Lietuva (5 skiltis) + Kelionės (su kroviniu ir be krovinio), kai išvykimo ar atvykimo šalis nėra Lietuva (kelionės tarp trečių šalių) (6 skiltis) = Kelionės (su kroviniu ir be krovimio) tarp dviejų EB/EEE šalių (įskaitant Šveicariją) (7 skiltis) + Kelionės (su kroviniu ir be krovinio) tarp EB/EEE šalių (įskaitant Šveicariją) ir ne EB/EEE narių (8 skiltis) + Kelionės (su kroviniu ir be krovinio) tarp dviejų ne EEE šalių (neįskaitant Šveicarijos) (9 skiltis).
šalys, į kurias buvo VAŽIUOTA su ETMk leidimais
|
ETMK šalys narės, į kurias buvo važiuota |
Duomenys per ataskaitinį laikotarpį |
Duomenys nuo metų pradžios |
||||||
reisų skaičius |
vežta krovinių, tonomis |
reisų skaičius |
vežta krovinių, tonomis |
||||||
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
||||||
kelionės be krovinio |
% nuo iš viso |
kelionės be krovinio |
% nuo iš viso |
||||||
1. |
Airija |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Albanija |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Armėnija |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Austrija |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Azerbaidžanas |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Baltarusija |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Belgija |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Bosnija ir Hercegovina |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Bulgarija |
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Buvusioji Jugoslavijos Respublika Makedonija |
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Čekija |
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Danija |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Estija |
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
Graikija |
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
Gruzija |
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Islandija |
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
Ispanija |
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
Italija |
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
Juodkalnija |
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
Jungtinė Karalystė |
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
Kroatija |
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
Latvija |
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
Lenkija |
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
Lichtenšteinas |
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
Lietuva |
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
Liuksemburgas |
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
Malta |
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
Moldova |
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
Nyderlandai |
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
Norvegija |
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
Portugalija |
|
|
|
|
|
|
|
|
32. |
Prancūzija |
|
|
|
|
|
|
|
|
33. |
Rumunija |
|
|
|
|
|
|
|
|
34. |
Rusija |
|
|
|
|
|
|
|
|
35. |
Serbija |
|
|
|
|
|
|
|
|
36. |
Slovakijos Respublika |
|
|
|
|
|
|
|
|
37. |
Slovėnija |
|
|
|
|
|
|
|
|
38. |
Suomija |
|
|
|
|
|
|
|
|
39. |
Švedija |
|
|
|
|
|
|
|
|
40. |
Šveicarija |
|
|
|
|
|
|
|
|
41. |
Turkija |
|
|
|
|
|
|
|
|
42. |
Ukraina |
|
|
|
|
|
|
|
|
43. |
Vengrija |
|
|
|
|
|
|
|
|
44. |
Vokietija |
|
|
|
|
|
|
|
|
Europos transporto ministrų konferencijos
daugiašalės kvotos leidimų tarptautiniam
krovinių vežimui kelių transporto priemonėmis
išdavimo ir naudojimo tvarkos aprašo
3 priedas
REGULIARI 200__ m. __________________ mėnesių ATASKAITA
1.1. |
Išduotų vežėjams metinių ETMK leidimų skaičius ataskaitos pateikimo dieną |
|
1.2. |
Vežėjų, turinčių ETMK leidimus, skaičius |
|
1.3. |
Panaudotų krovinių vežimo tarptautiniais maršrutais žurnalų lapų skaičius |
|
1.4. |
Metinių ETMK leidimų, kurių duomenys pateikti ataskaitoje, skaičius |
|
2.1. |
Išduotų vežėjams trumpalaikių ETMK leidimų, galiojančių ataskaitoje nurodytu laikotarpiu, skaičius |
|
2.2. |
Trumpalaikių ETMK leidimų, kurių krovinių vežimo tarptautiniais maršrutais žurnalai pateikti, skaičius |
|
3.1. |
Bendras kelionių (su kroviniu ir be krovinio) skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
|
3.2. |
Kelionių be krovinio skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
|
3.3. |
Kelionių be krovinio procentas nuo bendro kelionių skaičiaus: 3.2/3.1 = % |
|
4.1. |
Kelionių (su kroviniu ir be krovinio), kai viena išvykimo ar atvykimo šalių yra Lietuva, skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
|
4.2. |
Kelionių (su kroviniu ir be krovinio), kai išvykimo ir atvykimo šalis nėra Lietuva (kelionės tarp trečiųjų šalių), skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
|
|
4.1 + 4.2 = 3.1 |
|
5.1. |
Kelionių (su kroviniu ir be krovinio) tarp dviejų EB/EEE1 šalių (įskaitant Šveicariją) skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
|
5.2. |
Kelionių (su kroviniu ir be krovinio) tarp EB/EEE šalių (įskaitant Šveicariją) ir ne EB/EEE šalių skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
|
5.3. |
Kelionių (su kroviniu ir be krovinio) tarp dviejų ne EEE šalių (išskyrus Šveicariją) skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
|
|
5.1 + 5.2 + 5.3 = 3.1 |
|
6.1. |
Nustatytų pažeidimų dėl trijų kelionių apribojimo, padarytų Lietuvos vežėjų, skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
|
6.2. |
Lietuvos vežėjų, padariusių pažeidimus, skaičius |
|
6.3. |
Lietuvos vežėjų, padariusių pažeidimus, ir vežėjų, turinčių ETMK leidimus, santykis (procentais): 6.2/1.2 |
|
7.1. |
Nustatytų pažeidimų dėl 3 kelionių apribojimo, padarytų ne Lietuvos vežėjų, skaičius per ataskaitinį laikotarpį |
|
7.2. |
Ne Lietuvos vežėjų, padariusių pažeidimus, skaičius (nurodyti registracijos šalį) |
|
__________________
1 EB/EEE – Europos Bendrijos/Europos ekonominė erdvė, kurią sudaro šios valstybės: Airija, Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Didžioji Britanija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Kipras, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Olandija, Portugalija, Prancūzija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Vengrija, Vokietija, Islandija, Lichtenšteinas, Norvegija.
______________