LIETUVOS RESPUBLIKOS
APLINKOS MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL YPATINGO STATINIO STATYBOS RANGOVŲ, STATINIO PROJEKTO EKSPERTIZĖS RANGOVŲ IR STATINIO EKSPERTIZĖS RANGOVŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO ir darbo reglamento patvirtinimo
2012 m. sausio 10 d. Nr. D1-12
Vilnius
Vadovaudamasis statybos techninio reglamento STR 1.02.07:2012 „Ypatingo statinio statybos rangovo, statinio projekto ekspertizės rangovo ir statinio ekspertizės rangovo kvalifikaciniai reikalavimai, atestavimo ir teisės pripažinimo tvarkos aprašas“ (Žin., 2004, Nr. 157-5739; 2012, Nr. 3-78) 41 ir 45 punktais:
1. Sudarau šios sudėties Ypatingo statinio statybos rangovų, statinio projekto ekspertizės rangovų ir statinio ekspertizės rangovų atestavimo komisiją:
Edita Meškauskienė – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Statybos ir būsto departamento direktorė, komisijos pirmininkė.
Nariai:
Artūras Abromavičius – inžinierius;
Robertas Encius – valstybės įmonės Statybos produkcijos sertifikavimo centro direktorius, komisijos pirmininkės pavaduotojas;
doc. dr. Vytautas Papinigis – inžinierius, kvalifikacijos atestatas Nr. 14286, Nr. 20240;
Antanas Lukošius – Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko pavaduotojas;
Zenonas Mackevičius – inžinierius;
Zigmantas Perveneckas – Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Kelių skyriaus vedėjas;
Jolanta Senkevič – Valstybinės atominės energetikos saugos inspekcijos Branduolinės saugos departamento Sistemų ir komponentų skyriaus vyriausioji inspektorė;
dr. Vaidotas Šarka – inžinierius.
2. Tvirtinu Ypatingo statinio statybos rangovų, statinio projekto ekspertizės rangovų ir statinio ekspertizės rangovų atestavimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).
3. Pripažįstu netekusiais galios:
3.1. Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. spalio 16 d. įsakymą Nr. D1-467 „Dėl statinių projektuotojų, statybos rangovų, projektų ar statinių ekspertizės rangovų atestavimo komisijos sudarymo“ (Žin., 2006, Nr. 112-4292);
3.2. Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. gruodžio 10 d. įsakymą Nr. D1-631 „Dėl statinių projektuotojų, statybos rangovų, projektų ar statinių ekspertizės rangovų atestavimo komisijos darbo reglamento patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 181-6715).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2012 m. sausio 10 d. įsakymu Nr. D1-12
Ypatingo statinio statybos rangovų, statinio projekto ekspertizės rangovų ir statinio ekspertizės rangovų atestavimo komisijos darbo reglamentAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šis reglamentas nustato Ypatingo statinio statybos rangovų, statinio projekto ekspertizės rangovų ir statinio ekspertizės rangovų (toliau – Rangovai) atestavimo komisijos (toliau – Komisija) darbo tvarką.
2. Komisijos kompetenciją nustato statybos techninis reglamentas STR 1.02.07:2012 „Ypatingo statinio statybos rangovo, statinio projekto ekspertizės rangovo ir statinio ekspertizės rangovo kvalifikaciniai reikalavimai, atestavimo ir teisės pripažinimo tvarkos aprašas“ (Žin., 2004, Nr. 157-5739; 2012, Nr. 3-78).
3. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos statybos įstatymu, statybos techniniu reglamentu STR 1.02.07:2012 „Ypatingo statinio statybos rangovo, statinio projekto ekspertizės rangovo ir statinio ekspertizės rangovo kvalifikaciniai reikalavimai, atestavimo ir teisės pripažinimo tvarkos aprašas“ ir kitais teisės aktais.
II. KOMISIJOS POSĖDŽIŲ ORGANIZAVIMAS IR DARBOTVARKĖ
5. Komisijos techninį sekretorių (toliau – Sekretorius) skiria VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centro (toliau – SPSC) direktorius.
6. Sekretorius, suderinęs su Komisijos pirmininku, rengia planuojamų Komisijos posėdžių preliminarų grafiką bei juose numatomus svarstyti klausimus.
7. Vadovaudamasis preliminariu grafiku, Sekretorius parengia eilinio Komisijos posėdžio darbotvarkę ir surenka būtinus Komisijos posėdžiui dokumentus. Visą šią medžiagą Sekretorius pateikia Komisijos pirmininkui ir Komisijos nariams ne vėliau kaip savaitė iki Komisijos posėdžio. Komisijos narys, pageidaujantis papildomai susipažinti su posėdžio medžiaga, gali tai padaryti SPSC adresu: Linkmenų g. 28, Vilnius.
8. Sekretorius organizuoja Komisijos posėdį ir sukviečia Komisijos narius bei Rangovų įgaliotus atstovus.
9. Komisijos posėdžio darbotvarkę Sekretorius Komisijos pirmininkui ir Komisijos nariams paskelbia ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki Komisijos posėdžio pradžios.
10. Komisijos posėdžio datą, laiką bei SPSC ekspertų išvadas ir pasiūlymus Sekretorius Rangovų įgaliotiems atstovams pateikia ne vėliau kaip 5 dienos iki Komisijos posėdžio pradžios.
11. Posėdžio darbotvarkę, SPSC ekspertų išvadas ir pasiūlymus, numatomų nagrinėti svarbesnių dokumentų kopijas Sekretorius pateikia Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki Komisijos posėdžio.
III. KOMISIJOS POSĖDŽIAI
14. Komisijos posėdžiui pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o jei jo nėra, – Komisijos pirmininko pavaduotojas.
15. Sekretorius registruoja Komisijos posėdžių dalyvius, rašo Komisijos posėdžių protokolus bei tvarko kitą raštvedybą, susijusią su Komisijos posėdžių organizavimu.
16. Komisijos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 1/2 Komisijos narių arba jie yra pateikę savo nuomonę raštu.
17. Komisijos narys, dėl svarbių priežasčių negalintis dalyvauti Komisijos posėdyje, privalo apie tai pranešti Sekretoriui. Jis gali raštu ar elektroniniu paštu pateikti svarstomais klausimais savo nuomonę, kuri turi būti paskelbta Komisijos posėdyje ir užprotokoluota.
18. Komisijos nariui be pateisinamos priežasties neatvykus į Komisijos posėdį daugiau kaip 3 kartus iš eilės, SPSC direktorius turi teisę siūlyti aplinkos ministrui jį pakeisti.
19. Komisijos nariai sprendimą priima bendru sutarimu. Tuo atveju, kai Komisijos nariai negali priimti sprendimo bendru sutarimu, balsuojama. Sprendimas priimamas paprasta balsų dauguma. Balsuojant kiekvienas Komisijos narys turi po vieną balsą. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.
IV. KOMISIJOS SPRENDIMŲ ĮFORMINIMAS
20. Posėdžių protokolus pasirašo Komisijos pirmininkas ir Sekretorius. Protokole turi būti nurodyta data, protokolo numeris, Komisijos posėdžio dalyviai, svarstyti klausimai, balsavimo rezultatai ir priimti sprendimai.
21. Sekretorius yra atsakingas už dokumentų, susijusių su Komisijos posėdžiais, tolesnį saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.
22. Kalendoriniams metams pasibaigus, Sekretorius turimus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžiais, perduoda saugoti Statybos produkcijos sertifikavimo centrui, vadovaujantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 32-1534) nustatyta tvarka.
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS