LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2008 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. 4-378 „DĖL PRIEMONĖS „NACIONALINĖS SVARBOS TURIZMO PROJEKTAI“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO IR kvietimo teikti paraiškas dokumentų patvirtinimo“ PAKEITIMO

 

2011 m. sausio 27 d. Nr. 4-38

Vilnius

 

Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), 29.2 punktu,

pakeičiu Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. rugpjūčio 25 d. įsakymą Nr. 4-378 „Dėl priemonės „Nacionalinės svarbos turizmo projektai“ projektų finansavimo sąlygų aprašo ir kvietimo teikti paraiškas dokumentų patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 98-3819):

1. Išdėstau 2 punktą taip:

2. Pavedu ūkio viceministrui Daumantui Lapinskui kontroliuoti, kaip vykdomas šis įsakymas.“

2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintame Priemonės „Nacionalinės svarbos turizmo projektai“ projektų finansavimo sąlygų apraše:

2.1. išdėstau 11.1.2 punktą taip:

11.1.2. pastatyti nauji objektai (netaikoma rekonstravimo projekto atveju).“;

2.2. išdėstau 23 punktą taip:

23. Kartu su paraiška turi būti pateiktas detalus ekonomiškai, techniškai ir socialiai paramos poreikį pagrindžiantis investicijų projektas, parengtas pagal Europos Komisijos parengtą dokumentą Nr. 4 „Ekonominės naudos analizės atlikimo metodikos gairės“ (angl. Guidance on the methodology for carrying out cost-benefit analysis, working document No. 4), taikant 15 metų investicijų gyvavimo laikotarpį ir diskonto normą, kuri lygi 5 procentams, kaip nurodyta Europos Komisijos parengtame dokumente Nr. 4 „Ekonominės naudos analizės atlikimo metodikos gairės“ (angl. Guidance on the methodology for carrying out cost-benefit analysis, working document No. 4). Projektų, kurių vertė mažesnė negu 10 mln. litų, ekonominė (socialinė) analizė investiciniame projekte gali būti neatliekama.“;

2.3. išdėstau 2 priedo 9.1.6 punktą taip:

9.1.6. Teisingai apskaičiuotos ir pagrįstos ekonominių rodiklių reikšmės (Netaikoma projektams, kurių vertė mažesnė negu 10 mln. litų, ir neatliekama jų socialinė (ekonominė) analizė.).

 

Paaiškinimai: ekonominiai rodikliai (EGDV, EVGN ir sąnaudų (naudos) santykis) apskaičiuoti tinkamai, remiamasi pagrįstomis socialinės ir ekonominės naudos ir sąnaudų prognozavimo prielaidomis. Rodiklių reikšmės įrodo projekto ekonominį pagrįstumą, atsižvelgiant į projekto investicijas ir būsimas sąnaudas.

Informacijos šaltinis: paraiškos B dalis, investicijų projektas.

 

 

2.4. išdėstau 2 priedo 9.1.7 punktą taip:

9.1.7. Įvertintos rizikos. Projektams, kurių vertė mažesnė negu 10 mln. litų, rizikos analizės būdai parenkami, atsižvelgiant į projektą. Gali būti neatliekama jautrumo analizė, tačiau turi būti nustatomi rizikos veiksniai ir jų valdymo priemonės.

 

Paaiškinimai: įvertintos pagrindinės projekto rizikos, numatyti jų valdymo veiksmai. Jautrumo analizės rezultatai (jei taikoma) rodo, kad, pasireiškus rizikoms, projekto finansinių ir ekonominių rodiklių reikšmės (nuokrypiai) vis tiek yra priimtinos.

Informacijos šaltinis: investicijų projektas.

 

 

2.5. papildau 3 priedą šiuo 11 punktu:

11 . Projekto veiklų pagrindimas

 

Detalizuokite projekto veiklas (tarp jų pasirengimo projektui veiklas). Projekto veiklos kodas (numeris) turi sutapti su Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies formoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861), (toliau – paraiškos (A) dalis) tai pačiai veiklai nurodytu kodu (numeriu), išskyrus pasirengimo projektui veiklas.

Projekto veiklos pradžia

Projekto veikla

Projekto veiklos aprašymas

Kaip veikla leis pasiekti projekto rezultatus

Projekto veiklos trukmė

1.

 

 

 

 

...

 

 

 

 

2.6. papildau 3 priedą šiuo 12 punktu:

12 . Projekto veiklos pagal VP3-1.3-ŪM-03-V priemonės „Nacionalinės svarbos turizmo projektai“ remiamas veiklas (pažymėkite, kuriuose punktuose nurodytas veiklas atitinka projektas):

 

Tarptautinių konferencijų centrų, turinčių nors vieną ne mažesnę kaip 2500 vietų salę ir bent 10 mažesnių salių, statyba ir rekonstravimas;

Taip

Ne

Daugiafunkcių sporto ir pramogų objektų, skirtų nuo 5 000 iki 10 000 žiūrovų ir teikiančių galimybę organizuoti įvairius renginius, statyba ir rekonstravimas. Žiūrovų skaičius nustatytas Sanglaudos skatinimo veiksmų programoje ir (ar) jos priede. Pasikeitus minėtoms Sanglaudos skatinimo veiksmų programos ir (ar) jos priedo nuostatoms, yra tiesiogiai taikomi šių teisės aktų pakeitimai;

Taip

Ne

Viešųjų sporto objektų rekonstravimas – jų pritaikymas turizmui.

Taip

Ne

2.7. papildau 3 priedą šiuo 21 punktu:

21. Projekto biudžete nurodytų išlaidų pagrindimas

 

Pateikite trumpą išlaidų, susijusių su viešųjų pirkimų pagrindu sudarytų sutarčių ir (ar) darbo sutarčių vykdymu įgyvendinant projekto veiklas, pagrindimą).

Projekto biudžeto eilutės Nr. (paraiškos (A) dalies 8.1 punktas)

Išlaidų pavadinimas

Veiklos Nr. (paraiškos (A) dalies 6 punktas)

Suma, Lt

Išlaidų pagrįstumo duomenys (paaiškinimas, skaičiavimai, detalizavimas, nurodant preliminarius fizinius kiekius ir sumas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

2.8. papildau 3 priedą šiuo 51 punktu:

51 . Pagalbos būtinumas

 

Įvertinkite pagalbos poveikį projekto įgyvendinimui

projektas nebus įgyvendintas, jei pagalba nebus suteikta; ?

projektas, suteikus pagalbą, bus įgyvendintas platesniu mastu;

suteikus pagalbą, pagerės projekto kokybė;

suteikta pagalba paspartintų projekto įgyvendinimą. Nurodykite, kiek mėnesių projekto įgyvendinimas paspartėtų (____ mėn.); ?

pagalba neturėtų įtakos projekto įgyvendinimui.

Paaiškinkite ir pagrįskite, kokią įtaką suteikta pagalba darytų projektui (pildo tik didelės įmonės)

Aprašoma ir pagrindžiama suteiktos pagalbos įtaka projekto apimčiai, kokybei, sėkmei, poveikiui ir panašiai.

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                  Dainius Kreivys