RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIUS

 

S P R E N D I M A S

DĖL DUOMENŲ APIE TEIKIAMŲ VIEŠOJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIUS PASKELBIMO

 

2004 m. balandžio 22 d. Nr. (36.13)-1SP-565

Vilnius

 

Vadovaudamasis Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2002 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 91 „Dėl Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630), 28 punktu bei atsižvelgdamas į AB „Lietuvos telekomas“ 2004 m. kovo 26 d. raštą Nr. 01-1-300, nusprendžiu:

1. Paskelbti AB „Lietuvos telekomas“ pateiktus duomenis apie 2003 metais teiktų viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklius (pridedama).

2. Paskelbti šį sprendimą „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS,

L. E. DIREKTORIAUS PAREIGAS                                             ROMUALDAS LEONAVIČIUS

______________


AB „Lietuvos telekomas“ 2003 metų viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodikliai

 

Rodiklis

Matavimas

Statistika tiesioginėms paslaugoms

Linijos įrengimo laikas

Laikas greičiausiems 95 %

33 (prabėgusios dienos)

Laikas greičiausiems 99 %

63 (prabėgusios dienos)

% atliktų iki sutartos dienos

89%

Užsakymų priėmimo valandos

Darbo dienomis nuo 7:00 iki 21:00

Šeštadieniais nuo 8:00 iki 15:00

Linijos įvedamos

Darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00

Santykinis gedimų skaičius

Gedimų skaičius vienoje linijoje per vienerius metus

16,32 pranešimai šimtui linijų

Gedimo šalinimo laikas

Laikas, per kurį pašalinama 80 % vietinių linijų gedimų

27,27 prabėgusių valandų

Laikas, per kurį pašalinama 95 % vietinių linijų gedimų

66,75 prabėgusių valandų

Laikas, per kurį pašalinama 80 % visų kitų gedimų

23,68 prabėgusių valandų

Laikas, per kurį pašalinama 95 % visų kitų gedimų

62,63 prabėgusių valandų

% pašalintų gedimų iki užsibrėžtos datos

92,61

Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos

Darbo dienomis nuo 0 iki 24 val.

Šeštadieniais nuo 0 iki 24 val.

Sekmadieniais nuo 0 iki 24 val.

Nesėkmingų kvietimų dalis

% skambučių šalies viduje

0,36 Matavimų skaičius = vidutiniškai daugiau nei 1 mln. skambučių per parą

% skambučių į užsienį

2,71 % Matavimų skaičius = vidutiniškai daugiau nei 60 tūkst. skambučių per parą

Sujungimo laikas

Vidutinis laikas skambučiams šalies viduje

0,97 (sekundžių) Matavimų skaičius = daugiau nei 905 tūkst.

95 % greičiausių šalies viduje

4,85 (sekundžių) Matavimų skaičius = daugiau nei 905 tūkst.

Vidutinis laikas skambučiams į užsienį

7,73 (sekundžių) Matavimų skaičius = daugiau nei 31 tūkst.

95 % greičiausių į užsienį

19,45 (sekundžių) Matavimų skaičius = daugiau nei 31 tūkst.

Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas

Vidutinis laikas iki atsiliepimo

5,2 sekundės

% atsiliepimų per 20 sek.

92,9 % Matavimų skaičius = visi

Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas

Vidutinis laikas iki atsiliepimo

3,2 sekundės

% atsiliepimų per 20 sek.

97,1 % Matavimų skaičius = visi

Veikiančių taksofonų dalis

% gerai veikiančių

99,64 % Matavimų skaičius = visi

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

%

0,21%

______________