RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIUS
S P R E N D I M A S
DĖL DUOMENŲ APIE TEIKIAMŲ VIEŠOJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIUS PASKELBIMO
2004 m. balandžio 22 d. Nr. (36.13)-1SP-565
Vilnius
Vadovaudamasis Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2002 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 91 „Dėl Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630), 28 punktu bei atsižvelgdamas į AB „Lietuvos telekomas“ 2004 m. kovo 26 d. raštą Nr. 01-1-300, nusprendžiu:
1. Paskelbti AB „Lietuvos telekomas“ pateiktus duomenis apie 2003 metais teiktų viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklius (pridedama).
2. Paskelbti šį sprendimą „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS,
L. E. DIREKTORIAUS PAREIGAS ROMUALDAS LEONAVIČIUS
______________
AB „Lietuvos telekomas“ 2003 metų viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodikliai
Rodiklis |
Matavimas |
Statistika tiesioginėms paslaugoms |
Linijos įrengimo laikas |
Laikas greičiausiems 95 % |
33 (prabėgusios dienos) |
Laikas greičiausiems 99 % |
63 (prabėgusios dienos) |
|
% atliktų iki sutartos dienos |
89% |
|
Užsakymų priėmimo valandos |
Darbo dienomis nuo 7:00 iki 21:00 |
|
Šeštadieniais nuo 8:00 iki 15:00 |
||
Linijos įvedamos |
Darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 |
|
Santykinis gedimų skaičius |
Gedimų skaičius vienoje linijoje per vienerius metus |
16,32 pranešimai šimtui linijų |
Gedimo šalinimo laikas |
Laikas, per kurį pašalinama 80 % vietinių linijų gedimų |
27,27 prabėgusių valandų |
Laikas, per kurį pašalinama 95 % vietinių linijų gedimų |
66,75 prabėgusių valandų |
|
Laikas, per kurį pašalinama 80 % visų kitų gedimų |
23,68 prabėgusių valandų |
|
Laikas, per kurį pašalinama 95 % visų kitų gedimų |
62,63 prabėgusių valandų |
|
% pašalintų gedimų iki užsibrėžtos datos |
92,61 |
|
Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos |
Darbo dienomis nuo 0 iki 24 val. |
|
Šeštadieniais nuo 0 iki 24 val. |
||
Sekmadieniais nuo 0 iki 24 val. |
||
Nesėkmingų kvietimų dalis |
% skambučių šalies viduje |
0,36 Matavimų skaičius = vidutiniškai daugiau nei 1 mln. skambučių per parą |
% skambučių į užsienį |
2,71 % Matavimų skaičius = vidutiniškai daugiau nei 60 tūkst. skambučių per parą |
|
Sujungimo laikas |
Vidutinis laikas skambučiams šalies viduje |
0,97 (sekundžių) Matavimų skaičius = daugiau nei 905 tūkst. |
95 % greičiausių šalies viduje |
4,85 (sekundžių) Matavimų skaičius = daugiau nei 905 tūkst. |
|
Vidutinis laikas skambučiams į užsienį |
7,73 (sekundžių) Matavimų skaičius = daugiau nei 31 tūkst. |
|
95 % greičiausių į užsienį |
19,45 (sekundžių) Matavimų skaičius = daugiau nei 31 tūkst. |
|
Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas |
Vidutinis laikas iki atsiliepimo |
5,2 sekundės |
% atsiliepimų per 20 sek. |
92,9 % Matavimų skaičius = visi |
|
Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas |
Vidutinis laikas iki atsiliepimo |
3,2 sekundės |
% atsiliepimų per 20 sek. |
97,1 % Matavimų skaičius = visi |
|
Veikiančių taksofonų dalis |
% gerai veikiančių |
99,64 % Matavimų skaičius = visi |
Skundai dėl sąskaitų teisingumo |
% |
0,21% |