LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO 2006 M. BIRŽELIO 6 D. ĮSAKYMO Nr. D1-275 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2010 m. gegužės 4 d. Nr. D1-358
Vilnius
Pakeičiu Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. birželio 6 d. įsakymu Nr. D1-275 „Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 65-2408; 2010, Nr. 13-635):
1. Išdėstau 15 punktą taip:
„15. Ministro įsakymo rengiamas tik vienas egzempliorius (originalas). Jeigu rengiamas kelių ministrų bendras įsakymas, jo originalo egzempliorių rengiama tiek, kiek ministrų pasirašo įsakymą. Prieš ministrui pasirašant, kiekvienas egzempliorius vizuojamas 14 punkte nustatyta tvarka. Kartu su ministrui pasirašyti teikiamu įsakymo projektu parengiamas aiškinamasis raštas. Jame nurodoma parengto teisės akto projekto tikslas ir uždaviniai, esamas teisinis reguliavimas ir numatomo teisinio reguliavimo nuostatos, teisės akto projekto derinimo metu gautos specialistų išvados, pastabos ir pasiūlymai. Jei teisės akto projektas vizuotas su pastaba, nurodomi motyvai, kodėl neatsižvelgta. Aiškinamąjį raštą pasirašo rengėjo tiesioginis vadovas arba Ministerijos administracijos padalinio, įstaigos prie Ministerijos ar Ministerijos reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos vadovas.“
2. Išdėstau 120 punktą taip:
„120. Valstybės tarnautojai ar darbuotojai, elektroniniu paštu gavę valstybės ir kitų institucijų, įstaigų, organizacijų raštus (prašymus, skundus ir pan.), kurie nepasirašyti elektroniniu parašu, pateikia juos Dokumentų tvarkymo skyriui. Dokumentų tvarkymo skyrius minėtus raštus (prašymus, skundus ir pan.) pateikia viceministrams pagal ministro nustatytas veiklos sritis arba Ministerijos kancleriui, kurie, dėdami atitinkamą rezoliuciją, priima sprendimą dėl pastarųjų dokumentų registracijos ir nagrinėjimo. Dokumentai, kuriuos nuspręsta neregistruoti ir nenagrinėti, grąžinami Dokumentų tvarkymo skyriui, kuris juos sunaikina, nagrinėti paskirti dokumentai užregistruojami ir pateikiami rezoliucijoje nurodytiems vykdytojams Reglamento 123 punkte nustatyta tvarka.“
3. Išdėstau 121 punktą taip:
„121. Dokumentus, gautus iš Lietuvos Respublikos Seimo, Respublikos Prezidento, Prezidentūros, Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Dokumentų tvarkymo skyrius tą pačią dieną pateikia ministrui. Visus kitus gautus dokumentus Dokumentų tvarkymo skyrius tą pačią dieną pateikia viceministrams pagal ministro nustatytas veiklos sritis arba Ministerijos kancleriui, kurie sprendžia dėl gautų dokumentų perdavimo vykdytojams. Ministrui pareikalavus, jam pateikiama visa gaunama korespondencija. Korespondencija, su kuria susipažino ministras ir nepaskyrė vykdytojų (be rezoliucijų), grąžinama Dokumentų tvarkymo skyriui, kuris tą pačią dieną juos pateikia viceministrams pagal ministro nustatytas veiklos sritis arba Ministerijos kancleriui.“
4. Išdėstau 141 punktą taip: