MOKSLO, INOVACIJŲ IR TECHNOLOGIJŲ AGENTŪROS DIREKTORIAUS
ĮSAKYMAS
DĖL Dalyvavimo ir finansavimo „Eurostars“ JUNGTINĖJE programoje sąlygų aprašO PATVIRTINIMO
2011 m. sausio 24 d. Nr. 2V-3
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. gegužės 20 d. įsakymu Nr. 4-402/V-752 „Dėl pavedimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūrai“ (Žin., 2010, Nr. 60-2980):
1. Tvirtinu pridedamus:
2. Pripažįstu netekusiais galios:
2.1. Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2006 m. lapkričio 17 d. įsakymą Nr. 2V-119 „Dėl COST ir „EUREKA“ programų dalyvių finansinių paraiškų teikimo, jų vertinimo, lėšų skyrimo, ataskaitų teikimo ir vertinimo tvarkos aprašo ir paraiškų formų patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 126-4809);
2.2. Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2007 m. gegužės 28 d. įsakymą Nr. 2V-39 „Dėl Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2006 m. lapkričio 17 d. įsakymo Nr. 2V-119 „Dėl COST ir „EUREKA“ programų dalyvių finansinių paraiškų teikimo, jų vertinimo, lėšų skyrimo, ataskaitų teikimo ir vertinimo tvarkos aprašo ir paraiškų formų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2007, Nr. 62-2400);
2.3. Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2007 m. lapkričio 20 d. įsakymo Nr. 2V-109 „Dėl Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2006 m. lapkričio 17 d. įsakymo Nr. 2V-119 „Dėl COST ir „Eureka“ programų dalyvių finansinių paraiškų teikimo, jų vertinimo, lėšų skyrimo, ataskaitų teikimo ir vertinimo tvarkos aprašo ir paraiškų formų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2007, Nr. 122-5031; 2010, Nr. 94);
2.4. Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2008 m. liepos 18 d. įsakymą Nr. 2V-65 „Dėl Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2006 m. lapkričio 17 d. įsakymo Nr. 2V-119 „Dėl finansinių paraiškų teikimo, jų vertinimo, lėšų skyrimo, ataskaitų teikimo ir vertinimo tvarkos aprašo ir paraiškų formų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2008, Nr. 86-3452);
2.5. Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2008 m. rugsėjo 11 d. įsakymą Nr. 2V-80 „Dėl Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2006 m. lapkričio 17 d. įsakymo Nr. 2V-119 „Dėl finansinių paraiškų teikimo, jų vertinimo, lėšų skyrimo, ataskaitų teikimo ir vertinimo tvarkos aprašo ir paraiškų formų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2008, Nr. 109-4188);
2.6. Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2010 m. vasario 19 d. įsakymą Nr. 2V-13 „Dėl Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūros direktoriaus 2006 m. lapkričio 17 d. įsakymo Nr. 2V-119 „Dėl finansinių paraiškų teikimo, jų vertinimo, lėšų skyrimo, ataskaitų teikimo ir vertinimo tvarkos aprašo ir paraiškų formų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2010, Nr. 22-1065).
PATVIRTINTA
Mokslo, inovacijų ir technologijų
agentūros direktoriaus
2011 m. sausio 24 d. įsakymu Nr. 2V-3
DALYVAVIMO IR FINANSAVIMO „Eurostars“ JUNGTINĖJE programoje sąlygų APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Dalyvavimo ir finansavimo „Eurostars“ jungtinėje programoje sąlygų aprašas (toliau – šis Aprašas) reglamentuoja dalyvavimo „Eurostars“ jungtinėje programoje (toliau – „Eurostars“ programa) sąlygas, paraiškų, siekiant gauti finansavimą vykdant „Eurostars“ programos projektus, teikimo ir vertinimo, lėšų skyrimo, ataskaitų teikimo ir vertinimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje (toliau – Agentūra) tvarką.
2. Šiame Apraše vartojamos sąvokos:
Atsakingasis vykdytojas – pareiškėjo/lėšų gavėjo darbuotojas, administruojantis projekto įgyvendinimą.
Aukšto lygio pareigūnų posėdis – tai „Eurostars“ valstybių narių atstovų posėdis, skirtas „Eurostars“ pažangos įgyvendinimo stebėsenai vykdyti ir naujiems projektams tvirtinti.
Dalykinė ataskaita – projekto etapo įgyvendinimo ataskaita, pateikiama šiame Apraše nustatyta forma ir terminais.
„Eureka“ sekretoriatas – „Eurostars“ programą administruojanti institucija, kurios būstinė yra Briuselyje.
Finansavimo intensyvumas – projektui finansuoti skiriama lėšų dalis, išreikšta procentais, kuri skaičiuojama nuo projekto vykdymo tinkamų išlaidų bendros sumos su šioms išlaidoms tenkančiu prekių, paslaugų pirkimo (importo) pridėtinės vertės mokesčiu (toliau – PVM).
Finansinė ataskaita – projekto išlaidas pagrindžiantis finansinis atsiskaitomasis dokumentas, pateikiamas šiame Apraše nustatyta forma ir terminais.
Finansinė paraiška – paraiška, parengta pagal šio Aprašo reikalavimus, finansavimui gauti.
Lėšų gavėjas – juridinis asmuo, atitinkantis reikalavimus pareiškėjams, vykdantis projektą, kuriam pagal šį Aprašą skirtos lėšos projektui finansuoti.
Lėšų skyrimo sutartis – finansavimo, skirto projekto vykdymui, skyrimo sutartis.
Lėšos projektui finansuoti – tikslinės paskirties lėšos, skirtos projektui vykdyti.
Maža ir vidutinė įmonė (toliau – MVĮ) – įmonė, atitinkanti Lietuvos Respublikos smulkaus ir vidutinio verslo įstatymo (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2002, Nr. 105-4689; 2007, Nr. 132-5354) 3 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
Mokslinius tyrimus vykdanti MVĮ – MVĮ, kuri moksliniams tyrimams skiria 10 ar daugiau procentų savo apyvartinių lėšų arba tiek pat procentų (10 ar daugiau procentų) visų MVĮ darbuotojų, skirdami ne mažiau kaip 90 procentų savo darbo laiko, vykdo mokslinę veiklą.
Pareiškėjas – juridinis asmuo, šiame Apraše nustatyta tvarka siekiantis gauti finansavimą.
Projektas – mokslinių tyrimų ir (arba) technologijų plėtros projektas, „Eurostars“ programos nustatyta tvarka patvirtintas Aukšto lygio pareigūnų posėdyje.
Projekto etapas – projekto įgyvendinimo laikotarpio dalis, apimanti ne ilgiau kaip vienerius finansinius metus, kurie prasideda sausio 1 d. ir baigiasi gruodžio 31 d.
Projekto personalas – darbo santykiais su pareiškėju (lėšų gavėju) susiję ir tiesiogines projekto veiklas vykdantys asmenys.
Projekto sąnaudos – per projekto etapą patirtos išlaidos, skirtos projektui vykdyti.
Tinkamos išlaidos – pagrįstos projekto išlaidos, atitinkančios šio Aprašo nustatytus reikalavimus tinkamumui ir numatytos lėšų skyrimo sutarties išlaidų sąmatoje.
II. DALYVAVIMO SĄLYGOS
4. Siekiant vykdyti „Eurostars“ projektą, dalyvavimo paraiška teikiama tiesiogiai „Eureka“ sekretoriatui vadovaujantis „Eurostars“ tarptautiniuose kvietimuose teikti paraiškas nustatyta tvarka, kuri skelbiama Agentūros interneto svetainėje ir „Eurostars“ programos interneto svetainėje adresu: http://www.eurostars-eureka.eu.
5. „Eurostars“ dalyvavimo paraiškos šio Aprašo 4 punkte nustatyta tvarka gali būti teikiamos, jei įgyvendintos visos šios sąlygos:
5.1. „Eurostars“ projektą kartu vykdys ne mažiau kaip du nepriklausomi dalyviai iš skirtingų „Eurostars“ valstybių narių;
5.3. mokslinius tyrimus vykdančiai(-ioms) MVĮ, dalyvaujančiai(-ioms) projekte tenka ne mažiau kaip 50 procentų viso projekto biudžeto;
III. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS
7. Finansines paraiškas pagal šį Aprašą gali teikti Lietuvos Respublikoje registruoti juridiniai asmenys:
7.1. valstybinės mokslo ir studijų institucijos, jeigu vykdo projektą kartu su Lietuvoje įregistruota MVĮ;
8. Pareiškėjas yra netinkamas, jei:
8.1. jam yra iškelta byla dėl bankroto, jis yra likviduojamas arba jis yra bet kokioje panašioje situacijoje, numatytoje Lietuvos Respublikos įstatymuose ar kituose teisės aktuose;
8.2. yra neįvykdęs įsipareigojimų, susijusių su socialinio draudimo įmokų mokėjimu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
8.3. yra neįvykdęs su mokesčių mokėjimu susijusių įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
8.4. teikdamas informaciją, kurios reikalaujama kaip būtinos sąlygos teikiant finansines paraiškas arba pasirašant lėšų skyrimo sutartį, pateikia neteisingą informaciją;
8.6. bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką Agentūros valstybės tarnautojams ar darbuotojams ar ekspertams, vertinantiems finansines paraiškas;
IV. BENDRIEJI FINANSAVIMO PRINCIPAI
10. Agentūra šio Aprašo nustatyta tvarka skiria lėšas tik toms tiesioginėms „Eurostars“ programos patvirtintų projektų veikloms, kurios nefinansuojamos iš kitų finansavimo šaltinių.
11. Pareiškėjas planuoja tik tuos tyrimus, darbus, įrangos įsigijimą, žmonių išteklius ir kitas priemones, be kurių neįmanoma pasiekti projekto rezultatų. Lėšos skiriamos projekto etapui. Dėl tolesnio projekto etapo finansavimo pareiškėjai kreipiasi šiame Apraše nustatyta tvarka.
12. Finansavimo intensyvumas priklauso nuo pareiškėjo teisinės formos, projekto sąmatos pagrįstumo, einamųjų metų valstybės asignavimų, skirtų programai vykdyti, pareiškėjo ankstesnių projekto etapų sutartinių įsipareigojimų vykdymo bei 2001 m. sausio 12 d. Europos Komisijos reglamente (EB) Nr. 70/2001 dėl EB sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo valstybės pagalbai mažoms ir vidutinėms įmonėms (OJ L10, 13.01.2001) ir 2004 m. vasario 25 d. Komisijos reglamente (EB) Nr. 364/2004, praplečiančiame Europos Komisijos reglamento (EB) Nr. 70/2001 taikymo sritį, įtraukiant pagalbą moksliniams tyrimams ir technologijų plėtrai (OJ L63, 28.2.2004) valstybės pagalbai nustatytų reikalavimų.
13. Projektų finansavimo intensyvumas gali siekti:
13.1. valstybinėms mokslo ir studijų institucijoms – iki 100 % prašomų finansuoti projekto tinkamų išlaidų;
14. Lėšų projektui finansuoti dalis, skiriama šio Aprašo 23.1–23.3 punktuose nurodytoms išlaidoms finansuoti, negali viršyti 60% visų projekto tinkamų išlaidų.
15. Lėšos šio Aprašo 23.1 punkte nurodytoms išlaidoms finansuoti skiriamos atsižvelgiant į bendruosius ir atitinkamos kategorijos darbuotojams Lietuvos Respublikos įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytus reikalavimus darbo užmokesčiui bei vadovaujantis šiais principais:
15.1. sukūrus naują darbo vietą projekto laikotarpiui, finansuojama iki 100 procentų naujo darbuotojo (neturinčio darbo sutarčių toje įstaigoje) tarnybinio atlyginimo dydžio išlaidų. Darbo užmokestis turi būti nustatomas ne didesnis negu vidutinis tai pareigybei taikomas koeficientas toje įstaigoje;
16. Lėšų projektui finansuoti dalis, skiriama šio Aprašo 23.5 punkte nurodytoms išlaidoms finansuoti, negali viršyti 10% visų projekto tinkamų išlaidų. Autorinės sutartys negali būti sudaromos su pareiškėjo struktūrinio padalinio, kuriame dirba projekto atsakingasis vykdytojas, darbuotojais.
17. Lėšų projektui finansuoti dalis, skiriama šio Aprašo 23.10 punkte nurodytoms išlaidoms finansuoti, negali viršyti 10% visų projekto tinkamų išlaidų.
18. Lėšų projektui finansuoti dalis, skiriama šio Aprašo 23.8 ir 23.9 punktuose nurodytoms išlaidoms finansuoti, negali viršyti 50% viso projekto vykdymo metu tinkamų išlaidų. Lėšų, skiriamų valstybinėms mokslo ir studijų institucijoms šio Aprašo 23.8 ir 23.9 punktuose nurodytoms išlaidoms finansuoti pirmojo projekto etapo metais, dalis gali būti iki 70% pirmojo projekto etapo tinkamų išlaidų. MVĮ finansuojamos tik ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) išlaidos. Lėšos, skirtos ilgalaikiam turtui įsigyti (nusidėvėjimui arba amortizacijai padengti), yra maksimalios.
19. Lėšų gavėjas turi teisę perkelti lėšų skyrimo sutarties išlaidų sąmatoje numatytas projekto lėšas iš vienos išlaidų kategorijos eilutės į kitą, neviršydamas 20 procentų išlaidų kategorijų eilutėje, į kurią perkeliamos lėšos, numatytų lėšų sumos bei išlaikydamas šio Aprašo 15–18 punktuose nustatytus lėšų pasiskirstymo intensyvumo maksimalius dydžius.
20. Pirkimo PVM, tenkantis iš lėšų projektui finansuoti pirktoms prekėms, paslaugoms ar iš lėšų ilgalaikio turto įsigijimui (kai lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti gavėjas negali jo susigrąžinti) ir dengiamas iš šių lėšų, į PVM atskaitą ir į PVM deklaraciją negali būti įtraukiamas.
21. Atliekant darbus, perkant prekes, užsakant paslaugas, organizuojant keliones, renginius ir kt., turi būti pasirenkamas ekonomiškai naudingiausias būdas. Planuojant darbus, būtina numatyti gautos produkcijos mokslinį ir ekonominį efektą ir siekti geriausio kainos/efektyvumo santykio, taupaus resursų naudojimo. Lėšų gavėjai, pirkdami prekes ir paslaugas, įsigydami arba kurdami ilgalaikį turtą, vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102), jeigu jie yra perkančiosios organizacijos. Jeigu lėšų gavėjai nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, vykdydami pirkimus, kurių vertė yra iki 100 tūkst. Lt be pirkimo PVM, vadovaujasi skaidrumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo principais, o vykdydami pirkimus, kurių vertė viršija 100 000 tūkst. Lt be pirkimo PVM, vadovaujasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) 6.947 straipsnio „Viešo konkurso paskelbimas“ reikalavimais.
V. TINKAMOS IR NETINKAMOS IŠLAIDOS
22. Tinkamos išlaidos turi būti:
23. Tinkamų išlaidų, kurioms gali būti priskirtos projekto sąnaudos ir kurioms finansuoti šiame Apraše nustatyta tvarka gali būti skiriamos lėšos, kategorijos:
24. Netinkamos išlaidos yra:
24.2. debeto palūkanos, finansinių operacijų išlaidos, uostų, komiso rinkliavos ir nuostoliai, atsiradę dėl užsienio valiutos keitimo, kiti grynai finansinių sandorių kaštai;
VI. finansinių paraiškų PATEIKIMAS
26. Finansinės paraiškos teikiamos pagal kvietimus. Kvietimai teikti finansines paraiškas yra skelbiami viešai Agentūros interneto svetainėje ir pareiškėjai informuojami atskiru informaciniu pranešimu (faksu ir elektroniniu paštu).
28. Pareiškėjai, siekiantys gauti finansavimą, pateikia pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto atstovo pasirašytą lydraštį ir užpildytą finansinę paraišką (su priedais) pagal Agentūros direktoriaus patvirtintą formą. Pareiškėjai, siekiantys gauti lėšas ilgalaikiam turtui, papildomai pateikia investicijų projektą (iki 2 lapų, 1 egz.), parengtą pagal šio Aprašo 2 priede nurodytus reikalavimus.
29. Finansinės paraiškos turi būti pasirašytos pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto atstovo, pareiškėjo vyriausiojo buhalterio ir atsakingojo vykdytojo.
31. Pareiškėjas privalo pateikti 1 (vieną) finansinės paraiškos originalo egzempliorių bei finansinės paraiškos elektroninę versiją. Visi finansinės paraiškos lapai turi būti sunumeruoti ir įrišti.
32. Dokumentai turi būti įteikti asmeniškai, pristatyti pašto kurjerio arba atsiųsti registruotu laišku Agentūrai adresu: Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra, A. Goštauto g. 12-219, LT-01108 Vilnius. Faksu ar elektroniniu paštu atsiųstos ar kitu adresu pristatytos finansinės paraiškos neregistruojamos.
33. Finansinės paraiškos turi būti pateiktos iki kvietime nurodyto termino paskutinės dienos 15.00 val. Siunčiant paštu, išsiuntimo vietos pašto antspaudo data turi būti ne vėlesnė kaip kvietime nurodyto termino paskutinės dienos data. Vėliau gautos finansinės paraiškos nenagrinėjamos. Už finansinės paraiškos pristatymą laiku atsako pareiškėjas.
VII. FINANSINIŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS
35. Vertinant finansines paraiškas, yra atliekamas:
37. Administracinės atitikties vertinimo metu tikrinama, ar pateikti visi prašomi dokumentai bei reikiama informacija, taip pat ar finansinė paraiška atitinka šio Aprašo III ir VI skyrių reikalavimus. Administracinio vertinimo darbo grupė, atlikusi administracinės atitikties vertinimą, užpildo finansinės paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelę (3 priedas) ir priima sprendimą dėl finansinės paraiškos teikimo finansiniam vertinimui.
38. Tuo atveju, jei administracinės atitikties vertinimo metu trūksta informacijos ir duomenų, finansinėje paraiškoje yra netikslumų, Agentūra turi teisę paprašyti, kad pareiškėjas paaiškintų, papildytų ar patikslintų finansinėje paraiškoje pateiktą informaciją, ir nustatyti terminą informacijai pateikti. Pareiškėjui per nustatytą terminą nepateikus reikalaujamos informacijos, finansinė paraiška atmetama. Apie priimtą Administracinio vertinimo darbo grupės sprendimą dėl finansinės paraiškos atmetimo Agentūra informuoja pareiškėją per 5 (penkias) darbo dienas išsiųsdama jam informacinį pranešimą.
39. Jeigu Administracinio vertinimo darbo grupė, atlikusi administracinės atitikties vertinimą, remdamasi finansine paraiška ir papildoma informacija pagal užklausas, nustato, kad finansinė paraiška atitinka visus šio Aprašo III ir VI skyriuose nustatytus reikalavimus, atliekamas finansinis vertinimas.
40. Finansinį vertinimą atlieka Finansinio vertinimo darbo grupė. Finansinio vertinimo metu vertinama finansinės paraiškos atitiktis šio Aprašo IV ir V skyriaus reikalavimams. Vykdant finansinį vertinimą gali būti pasitelkiami išorės ekspertai.
41. Jeigu finansinio vertinimo metu kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, Agentūra turi teisę paprašyti pareiškėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti finansinėje paraiškoje pateiktą informaciją ir nustatyti terminą informacijai pateikti. Jei pareiškėjas nustatytu terminu nepateikia trūkstamos informacijos arba jei pareiškėjo pateikta trūkstama informacija yra nepakankama, finansinė paraiška vertinama pagal turimą informaciją.
VIII. SPRENDIMO PRIĖMIMAS IR LĖŠŲ SKYRIMAS
43. Galutinį sprendimą dėl lėšų skyrimo bei finansavimo intensyvumo priima Agentūros direktorius, atsižvelgdamas į Aukšto lygio pareigūnų posėdyje priimtą sprendimą, turimus asignavimus ir Finansinio vertinimo darbo grupės siūlymus. Sprendimas dėl lėšų skyrimo tvirtinamas Agentūros direktoriaus įsakymu.
IX. lėšų skyrimo SUTARČIŲ SUDARYMAS
45. Priėmus sprendimą skirti lėšas, tarp pareiškėjo ir Agentūros ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo sprendimo priėmimo dienos turi būti sudaroma Agentūros direktoriaus patvirtintos formos lėšų skyrimo sutartis.
46. Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį finansinėje paraiškoje prašomų lėšų, prieš sudarant lėšų skyrimo sutartį, Agentūra informuoja lėšų gavėją apie jam skirtų lėšų dydį, o lėšų gavėjas patikslina išlaidų sąmatą ir ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Agentūros pranešimo gavimo ją pateikia Agentūrai. Lėšų gavėjui nurodytu terminu nepatikslinus išlaidų sąmatos, Agentūra gali priimti sprendimą dėl sprendimo skirti lėšas panaikinimo.
47. Lėšų gavėjas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo lėšų skyrimo sutarties gavimo dienos asmeniškai, per kurjerį arba registruotu laišku grąžina Agentūrai visus pasirašytos sutarties ir jos priedų egzempliorius registruoti.
X. REIKALAVIMAI, SUSIJĘ SU ILGALAIKIU TURTU
49. Lėšų gavėjas, įsigijęs ilgalaikio turto iš lėšų, gautų pagal šį Aprašą, neturi teisės jo perleisti, įkeisti, parduoti, pakeisti jo naudojimo paskirties jo nenudėvėjęs per nusidėvėjimo arba amortizacijos laikotarpį, ne trumpesnį, negu nustatyta Lietuvos Respublikos įstatymų.
XI. MOKĖJIMAI IR ATSISKAITYMAI
51. Agentūra perveda lėšų gavėjui lėšas dalimis pagal lėšų skyrimo sutartį:
52. Lėšų gavėjas atsiskaito lėšų skyrimo sutartyje nustatytais terminais teikdamas šias finansines ir dalykines ataskaitas:
52.1. finansinės ataskaitos:
52.1.4. užpildyta forma Nr. 2 „Metinė, ketvirtinė biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo 20___m. __________d. ataskaita“, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 (Žin., 2009, Nr. 3-60; 2010, Nr. 62-3084) (taikoma tik valstybinėms mokslo ir studijų institucijoms);
52.2. dalykinės ataskaitos:
52.2.1. projekto etapo įgyvendinimo dalykinė ataskaita, parengta pagal Dalykinės ataskaitos rengimo metodiką (7 priedas);
52.2.2. baigiamoji ataskaita (laisva forma, iki 3 lapų), teikiama įvykdžius projektą, kartu su Eureka“ sekretoriatui pateiktų projekto baigiamųjų ataskaitų elektroninėmis versijomis (originalo kalba). Baigiamojoje ataskaitoje turi būti pateikiama nekonfidenciali informacija apie projekto planuotus uždavinius ir jų įgyvendinimą, įvertinama gautų rezultatų reikšmė ir nauda lėšų gavėjui, trumpai aprašomas planuojamas gautų rezultatų panaudojimas ateityje, aprašomos padarytos išvados, problemos, su kuriomis susidurta projekto vykdymo metu.
53. Lėšų skyrimo sutartyje gali būti nustatytas reikalavimas pateikti šio Aprašo 52 punkte nenurodytus dokumentus, prie sutarties gali būti pridėtos tokių dokumentų formos ir nurodyti jų pateikimo terminai.
54. Gavus lėšas avansu ir nustatytais terminais ir tvarka nepateikus finansinių bei dalykinių ataskaitų, taip pat jeigu nebuvo padarytos išlaidos, likusios avansinės lėšos pervedamos tik pateikus atsiskaitymo dokumentus bei įrodymus, kad buvo padarytos išlaidos.
55. Agentūra kompensuoja lėšų gavėjui lėšas, kai yra įvykdomos sutartyje nurodytos sąlygos ir lėšų gavėjas pateikia Agentūrai finansines ir dalykines ataskaitas, pagrindžiančias projekto sąnaudas ir liudijančius projekto vykdymą (įvykdymą).
56. Jei lėšų gavėjas lėšų skyrimo sutartyje nurodytu terminu nepateikia atsiskaitymo dokumentų ir dėl ne laiku atlikto atsiskaitymo neinformuoja Agentūros, Agentūra tai raštu primena lėšų gavėjui. Jeigu lėšų gavėjas ir po priminimo per rašte nustatytą terminą nepateikia atsiskaitymo dokumentų, Agentūra turi teisę nutraukti su lėšų gavėju sudarytą sutartį.
57. Lėšos kompensavimo būdu pervedamos lėšų gavėjui per 10 (dešimt) darbo dienų nuo dalykinių ir finansinių ataskaitų patvirtinimo Agentūroje dienos.
58. Naudojant lėšas ne pagal paskirtį arba jų neišnaudojus, lėšų gavėjas jas privalo grąžinti Agentūrai lėšų skyrimo sutartyje nustatyta tvarka. Šio Aprašo 62 punkte nustatyta tvarka nepatvirtinus dalykinės ataskaitos, lėšų gavėjas sutartyje nustatytais terminais privalo grąžinti gautas lėšas projekto vykdymui.
XII. Ataskaitų TIKRINIMAS IR TVIRTINIMAS
59. Ataskaitas priima ir tikrina Agentūra. Dalykinių ataskaitų tikrinimui Agentūros direktoriaus įsakymu sudaroma darbo grupė. Tikrinimo metu vertinama pateiktų dokumentų atitiktis šio Aprašo reikalavimams, sutarties ir jos priedų sąlygoms bei išlaidų pagrįstumas, savalaikiškumas.
60. Agentūra, tikrindama dokumentus, turi teisę kreiptis į lėšų gavėją dėl dokumentuose pateiktos informacijos paaiškinimo, patikslinimo ar papildomų dokumentų pateikimo.
62. Dalykinės ataskaitos yra tvirtinamos direktoriaus įsakymu, atsižvelgiant į šio Aprašo 59 punkte nustatyta tvarka sudarytos darbo grupės siūlymą.
63. Patvirtinus dalykines ataskaitas, lėšų gavėjas turi teisę pagal galiojančius kvietimus kreiptis į Agentūrą dėl kitų projekto etapų finansavimo. Jei dalykinė ataskaita nepatvirtinama, Agentūra gali priimti sprendimą neskirti finansavimo kitiems projekto etapams.
XIII. KONTROLĖ
65. Visi atlikti darbai, tyrimai ir kita planuota veikla turi būti kruopščiai dokumentuota ir patikrinama. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų tikslinį panaudojimą ir buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako lėšų gavėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
66. Agentūra turi teisę projekto vykdymo vietoje atlikti patikrą (toliau – patikrinimas) ir gauti iš lėšų gavėjo Agentūrai reikalingą informaciją ir projekto vykdymo dokumentus.
67. Projektų, kuriems skirtos lėšos, patikra vietoje atliekama:
67.1. pagal planą – Agentūros direktoriaus ne rečiau kaip kas metus tvirtinamą patikrinimų planą, kuriame nurodomos tikrinamos įstaigos ir tikrinamas projektas;
69. Agentūra apie planuojamą atlikti patikrą vietoje raštu informuoja lėšų gavėją ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas.
70. Patikrinimus atliekantys Patikros darbo grupės nariai privalo:
70.1. nusišalinti patys arba būti nušalinti nuo patikrinimo atlikimo, jeigu paaiškėja, kad jie yra tikrinamos įstaigos vadovo ar atsakingojo vykdytojo, ar projekto personalo sutuoktiniai, sugyventiniai, įstatymų nustatyta tvarka įregistravę partnerystę, artimieji giminaičiai ar yra su šiais asmenimis susiję svainystės ryšiais (kaip tai nustatyta Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse (Žin., 2000, Nr. 74-2262), arba jeigu Patikros darbo grupės narių nešališkumu pagrįstai abejojama dėl kitų priežasčių, galinčių sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą;
70.2. prisistatyti tikrinamos įstaigos vadovui (ar jo įgaliotam asmeniui) ir pateikti jam pavedimą atlikti patikrinimą;
70.4. išanalizuoti patikrinimo metu surinktą medžiagą ir įvertinti, ar finansinėse ir dalykinėse ataskaitose pateikta informacija teisinga ir tiksli, ar buvo atlikti tyrimai, suteiktos paslaugos ir įsigytos prekės, už kurias lėšų gavėjas atsiskaitė, ar lėšos naudojamos pagal tikslinę paskirtį, bei patikrinimo rezultatus surašyti į pažymą (toliau – Pažyma).
71. Patikrinimą atliekanti Patikros darbo grupė turi teisę:
72. Įstaigai, kurioje atliktas patikrinimas, per 5 (penkias) darbo dienas nuo Pažymos dėl šioje įstaigoje atlikto patikrinimo surašymo dienos raštu pranešama apie patikrinimo rezultatus.
73. Jei nustatoma neatitikimų, kurie nepažeidžia sutarties, tačiau yra taisytini, Agentūra raštu informuoja lėšų gavėją apie neatitikimus ir nurodo jų pašalinimo terminus.
XIV. SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS
XV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Dalyvavimo ir finansavimo „Eurostars“ jungtinėje programoje sąlygų aprašo
1 priedas
reikalavimai TinkamOMS išlaidOMS
Išlaidų kategorija |
Tinkamos išlaidos |
Sąnaudas pateisinantys dokumentai |
Darbo užmokestis, socialinio draudimo įmokos, įmokos į garantinį fondą |
Projektą tiesiogiai vykdančio personalo, dirbančio pagal darbo sutartis, su darbo santykiais susijusios sąnaudos už laiką, dirbtą vykdant projektą. Socialinio draudimo įmokos – darbdavio mokamos socialinio draudimo įmokos, įmokos į garantinį fondą. Darbo užmokestis apskaičiuojamas vadovaujantis Darbo kodeksu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais. |
Įsakymai (potvarkiai), žiniaraščiai (mokėjimo, atsiskaitymo ir pan.), mokėjimo dokumentai. |
Prekės |
Projektui vykdyti būtinų prekių (pvz., kanceliarinių prekių, pašto ir pan.) pirkimo išlaidos. Prekės turi būti perkamos vadovaujantis viešųjų pirkimų taisyklėmis. Išlaidos su projekto vykdymo reikmėmis susijusiems pirkiniams, kurie pagal lėšų gavėjo taikomą apskaitos tvarką nėra ilgalaikis turtas ir yra būtini projektui vykdyti. |
Viešųjų pirkimų komisijos posėdžių protokolai arba tiekėjų apklausos pažymos, sąskaitos faktūros, mokėjimo dokumentai, sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, mokėjimo dokumentai. |
Konsultantų, ekspertų ir lektorių paslaugos pagal autorines sutartis |
Projektui vykdyti būtinų konsultantų, ekspertų ir lektorių paslaugų pirkimo išlaidos. Paslaugos turi būti perkamos vadovaujantis viešųjų pirkimų taisyklėmis. Autorinės sutartys sudaromos vadovaujantis Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymu. |
Viešųjų pirkimų komisijos posėdžių protokolai arba tiekėjų apklausos pažymos, sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, mokėjimo dokumentai. |
Kitos paslaugos |
Projektui vykdyti būtinų paslaugų, išskyrus perkamas pagal autorines sutartis, pirkimo išlaidos. Paslaugos turi būti perkamos vadovaujantis viešųjų pirkimų taisyklėmis. |
Viešųjų pirkimų komisijos posėdžių protokolai arba tiekėjų apklausos pažymos, sąskaitos faktūros, mokėjimo dokumentai, sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, mokėjimo dokumentai. |
Komandiruotės |
Projektą vykdančių darbuotojų komandiruočių išlaidos: kelionės išlaidos, dienpinigiai, gyvenamojo ploto nuomos išlaidos, sveikatos draudimo išlaidos ir pan. Komandiruočių išlaidos apskaičiuojamos neviršijant Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintų dienpinigių ir gyvenamojo ploto nuomos išlaidų normų užsienyje ir dienpinigių normų Lietuvoje, taikomų biudžetinėms įstaigoms. Komandiruočių į užsienį išlaidos traktuojamos kaip tinkamos išlaidos įgyvendinant projektus, jei kelionės trumpalaikės, tiesiogiai susijusios su projekto vykdymu ir būtinos vykdant projektą. Būtina nurodyti komandiruočių skaičių, maršrutus, vykstančių į komandiruotę asmenų skaičių. |
Įsakymai (potvarkiai) dėl darbuotojų siuntimo į komandiruotę, avansų išmokėjimo dokumentai, komandiruotės dalyvių avansinės apyskaitos arba buhalterinės pažymos dėl patirtų komandiruotės išlaidų. Komandiruotės išlaidas pateisinantys dokumentai: bilietų pirkimo sąskaitos faktūros, kelionės bilietai (ekonominės klasės), kvitai, sąskaitos už gyvenamojo ploto nuomos paslaugas, kelionės lapas, kuriame nurodyta nuvažiuotų kilometrų skaičius ir kuro sunaudojimas, kiti pateisinantys dokumentai, mokėjimo dokumentai. |
Lėšos, skirtos pareiškėjo (lėšų gavėjo) darbui apmokėti |
Šios išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su institucijos vykdomo projekto administravimo reikmėmis (pvz., su projekto vykdymu susijusios komunalinių, elektros ir ryšių paslaugų pirkimo ir pan. išlaidos). |
Įsakymai (potvarkiai), sąskaitos faktūros, kt. dokumentai, įrodantys išlaidų priskyrimą projektui, mokėjimo dokumentai. |
Ilgalaikio turto įsigijimo (nusidėvėjimo arba amortizacijos) išlaidos |
Projektui vykdyti reikalingo ilgalaikio turto (materialiojo turto, kompiuterinės bei programinės įrangos ir kito ilgalaikio nematerialiojo turto) įsigijimo (nusidėvėjimo arba amortizacijos) išlaidos, jei tos išlaidos yra pagrįstos, tiesiogiai susijusios su projekto vykdymu. Tinkamos yra tik naujo, nenaudoto ilgalaikio turto įsigijimo išlaidos arba ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos išlaidos. Prabangos prekių įsigijimas nėra tinkamos išlaidos. |
Viešųjų pirkimų komisijos posėdžių protokolai arba tiekėjų apklausos pažymos, sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, sąskaitos faktūros, mokėjimo dokumentai, lėšų gavėjo patvirtinti ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos normatyvai. |
_________________
Dalyvavimo ir finansavimo „Eurostars“
jungtinėje programoje sąlygų aprašo
2 priedas
REIKALAVIMAI INVESTICIjų PROJEKTUI
1. Pareiškėjas, siekdamas gauti lėšų ilgalaikiam turtui, pateikia Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūrai investicijų projektą (iki 2 lapų), kuriame turi būti:
1.1. investicijų projekto aprašymas, ilgalaikio turto pagrindimas;
1.2. investicijų projekto suvestinė sąmata pagal toliau pateiktą lentelę:
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Prekės pavadinimas |
Vieneto kaina, Lt |
Iš viso, tūkst. Lt |
1. |
IlgalaikiS MATERIALUSIS turtAS |
|
||
1.1. |
Kitos mašinos ir įrenginiai (kompiuteriai ir org. technika, gamybinės mašinos, įrenginiai, medicinos įranga ir kt.) |
|
|
|
2. |
ILGALAIKIS NEMATERIALUSIS TURTAS |
|
||
2.1. |
Kompiuterinė programinė įranga, kompiuterinės programinės įrangos licencijos |
|
|
|
Iš viso, Lt (1+2) |
|
|
|
2. Investicijų projektą pasirašo projekto atsakingasis vykdytojas.
_________________
Dalyvavimo ir finansavimo „Eurostars“
jungtinėje programoje sąlygų aprašas
3 priedas
FINANSINĖS Paraiškos administracinĖS ATITIKTIES vertinimo LENTELĖ
________________
(pildymo data)
Finansinės paraiškos (toliau – Paraiška) registracijos Nr. .............................................................
Pareiškėjo pavadinimas.................................................................................................................
Projekto numeris ..........................................................................................................................
Projekto pavadinimas (santrumpa) ...............................................................................................
Eil. Nr. |
Administracinio vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. |
Paraiška pateikta laiku |
|
|
|
2. |
Paraiška yra pasirašyta |
|
|
|
3. |
Paraiškos elektroninė versija pateikta |
|
|
|
4. |
Visi paraiškos lapai sunumeruoti ir įrišti |
|
|
|
5. |
Paraiškos visos skiltys užpildytos |
|
|
|
6. |
Paraiška yra užpildyta lietuvių kalba |
|
|
|
7. |
Paraiška yra užpildyta kompiuteriu |
|
|
|
8. |
Pareiškėjo teisinė forma atitinka Aprašo 7 punkte nustatytus reikalavimus pareiškėjams |
|
|
|
9. |
Pateikti visi paraiškos priedai ir/ar papildomi dokumentai |
|
|
|
10. |
Pareiškėjas neatitinka nė vieno Aprašo 8 punkte nurodyto kriterijaus |
|
|
|
11. |
Pareiškėjas pateikė investicijų projektą (kai prašoma lėšų ilgalaikiam turtui) |
|
|
|
12. |
Pareiškėjas pateikė visas finansines ir dalykines ataskaitas už ankstesnį laikotarpį (kai kreipiamasi dėl tolesnio finansavimo) |
|
|
|
13. |
Pareiškėjo ankstesnės ataskaitos yra įvertintos teigiamai ir nustatyta tvarka patvirtintos (kai kreipiamasi dėl tolesnio finansavimo) |
|
|
|
14. |
Pareiškėjas anksčiau nėra daręs įtakos Agentūros darbuotojams, ekspertams |
|
|
|
15. |
Pareiškėjas anksčiau nėra pažeidęs arba neįvykdęs sutartinių įsipareigojimų Agentūrai |
|
|
|
16. |
Projektas yra oficialiai patvirtintas Aukšto lygio pareigūnų posėdyje |
|
|
|
Siūlymas (paraišką teikti/neteikti finansiniam vertinimui, prašyti paraišką patikslinti)
......................................................................................................................................................
Darbo grupė:
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
_________________
Dalyvavimo ir finansavimo „Eurostars“
jungtinėje programoje sąlygų aprašo
4 priedas
|
|||
(Lėšų gavėjo pavadinimas) |
|||
|
|||
(Buveinės adresas, telefonas) |
|||
|
|||
Lėšų panaudojimo pagal ___________sutartį Nr.____ (sutarties data) FINANSINĖS ATASKAITOS SUVESTINĖ |
|||
|
|
|
|
(data) |
|||
|
|
|
|
(laikotarpis, už kurį atsiskaitoma) |
|||
Eil. Nr. |
Faktinės išlaidos |
||||
išlaidas įrodantis buh. apskaitos dokumentas, jo data ir Nr. |
išlaidų pavadinimas |
mokėjimo dokumento data ir Nr. |
suma, Lt |
gavėjas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
Lėšų gavėjo vadovas |
|
|
|
|
|
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Vyriausiasis buhalteris |
|
|
|
|
|
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
SUDERINTA |
|
|
(Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros darbuotojo pareigos, vardas, pavardė, parašas, data) |
_________________
Dalyvavimo ir finansavimo „Eurostars“ jungtinėje programoje sąlygų aprašo
5 priedas
Projekto sąmatos įgyvendinimo ataskaita
___________________________
Laikotarpis, už kurį atsiskaitoma
Pareiškėjas (pavadinimas) ................................................................................................................................................
Projekto Nr. ir pavadinimas (anglų ir lietuvių k.) ............................................................................................................
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Projekto biudžetas (Lt) |
Biudžeto įvykdymo finansinė ataskaita (Lt) |
||||
bendra tinkamų išlaidų suma su pirkimo PVM |
bendros tinkamų išlaidų sumos su pirkimo PVM dalis, dengiama Agentūros lėšomis |
bendros tinkamų išlaidų sumos su pirkimo PVM dalis, dengiama nuosavomis lėšomis |
bendra tinkamų išlaidų suma su pirkimo PVM |
bendros tinkamų išlaidų sumos su pirkimo PVM dalis, dengiama Agentūros lėšomis |
bendros tinkamų išlaidų sumos su pirkimo PVM dalis, dengiama nuosavomis lėšomis |
||
1. |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
|
2. |
Socialinio draudimo įmokos |
|
|
|
|
|
|
3. |
Įmokos į garantinį fondą |
|
|
|
|
|
|
4. |
Komandiruotės |
|
|
|
|
|
|
5. |
Prekės |
|
|
|
|
|
|
6. |
Konsultantų, ekspertų ir lektorių paslaugos pagal autorines sutartis |
|
|
|
|
|
|
7. |
Kitos paslaugos |
|
|
|
|
|
|
8. |
Ilgalaikio materialiojo turto nusidėvėjimas |
|
|
|
|
|
|
9. |
Ilgalaikio nematerialiojo turto amortizacija |
|
|
|
|
|
|
10. |
Lėšų gavėjo veiklos pagal sutartį užtikrinimo išlaidos |
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
LĖŠŲ PROJEKTO VEIKLAI FINANSUOTI INTENSYVUMAS |
100 proc. |
nurodyti |
nurodyti |
100 proc. |
nurodyti |
nurodyti |
Vadovas (pareigos) |
|
Vyr. buhalteris |
||
|
|
|
|
|
(parašas) |
(v., pavardė) |
|
(parašas) |
(v., pavardė) |
|
|
|
||
20__ m. d. |
|
20__ m. d. |
_________________
Dalyvavimo ir finansavimo „Eurostars“ jungtinėje programoje sąlygų aprašo
6 priedas
ATLYGINIMŲ PRISKAIČIAVIMO IR IŠMOKĖJIMO PAŽYMA
___________________________
Laikotarpis, už kurį atsiskaitoma
Pareiškėjas (pavadinimas) ................................................................................................................................................
Projekto Nr. ir pavadinimas (anglų ir lietuvių k.) ............................................................................................................
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Darbuotojo pareigybė projekte |
Mokėjimo pagrindas |
Projekto vykdymo metu dirbta dienų/valandų |
Apskaičiuotas atlyginimas* |
Darbuotojui išmokėta atlyginimo suma, tenkanti projektui |
Atlyginimo išmokėjimo dokumento žiniaraščio, išlaidų orderio ar mokėjimo nurodymo data ir numeris |
|||||
iš viso dirbta projekto vykdymo laikotarpiu lėšų gavėjo institucijoje |
||||||||||||
iš viso |
prie projekto |
iš viso |
tenkantis projektui |
|||||||||
vadovo įsakymo data ir Nr. |
darbo laiko apskaitos žiniaraščio data ir Nr. |
darbo užmokesčio priskaitymo žiniaraščio data ir Nr. |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO: |
nepildoma |
|
nepildoma |
|
|
nepildoma |
* Projekto vykdymo metu darbovietėje, vykdančioje projektą, darbuotojui apskaičiuotas atlyginimas.
Pastabos:
1. Atsiskaitant etapais, suvestinė pildoma didėjančia tvarka, atskirose eilutėse pateikiami kiekvieno mėnesio duomenys. Kiekvieno darbuotojo duomenys atskirose eilutėse susumuojami.
2. Sumos nurodomos tikslios (su centais).
Įmonės vadovas (pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
Vyr. buhalteris (parašas) (vardas ir pavardė)
_________________
Dalyvavimo ir finansavimo „Eurostars“
jungtinėje programoje sąlygų aprašo
7 priedas
DALYKINĖS ATASKAITOS RENGIMO METODIKA
1. Projekto dalykinė ataskaita (toliau – Ataskaita) rengiama laikantis mokslinėms publikacijoms keliamų bendrųjų reikalavimų (turi būti paveikslų ir lentelių numeravimas, literatūros nuorodos, matavimo vienetai, simboliai, sutrumpinimai ir t. t.). Ataskaitoje medžiaga pateikiama koncentruotai, logiškai ir nuosekliai.
2. Teikiant Ataskaitą, Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūrai (toliau – Agentūra) pateikiama:
2.2. Ataskaita (originalas) ir elektroninė versija PDF formatu, įrašyta į CD, kurią sudaro:
2.2.1. titulinis lapas, kurio viršuje įrašoma „Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra“ ir po jo – institucija, teikianti Ataskaitą. Toliau nurodomas sutarties su Agentūra numeris ir data, projekto numeris, santrumpa (akronimas) ir pavadinimas (lietuvių ir anglų kalbomis), projekto atsakingojo vykdytojo pedagoginis vardas, mokslo laipsnis, vardas, pavardė. Lapo viduryje nurodoma, už kokį projekto etapo laikotarpį atsiskaitoma. Lapo apačioje įrašoma, jog moksliniai tyrimai atlikti gavus finansavimą iš Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros, nurodomas miestas, kuriame yra ataskaitą teikianti institucija, ir ataskaitos parengimo metai;
2.2.2. atskirame lape pateikiamas Ataskaitos turinys, kuriame nurodomos visos sudėtinės Ataskaitos dalys;
2.2.3. pradedant nauju lapu pateikiamas įvadas, kuriame nurodomi projekto numeris, santrumpa (akronimas), pavadinimas lietuvių ir anglų kalbomis, mokslo sritis ir technologijų kryptis, vykdymo terminai (projekto pradžia ir pabaiga, projekto trukmė), projekto santrauka iki 900 ženklų, finansavimo šaltiniai, pristatomas projekto tikslas ir uždaviniai;
2.2.4. mokslinė Ataskaitos dalis (iki 10 lapų), kurioje:
2.2.4.1. aprašomi atsiskaitomojo projekto etapo laikotarpio lėšų gavėjo tikslai ir uždaviniai projekte;
2.2.4.4. aprašomas bendradarbiavimas su kitais projekto partneriais siekiant užsibrėžtų tikslų ir uždavinių;
2.2.4.6. aprašoma mokslinė/technologinė produkcija pagal šios metodikos priedą (parengtų publikacijų, kuriose yra pateikti projekto rezultatai, sąrašas ir žurnalo titulinio lapo bei turinio su publikacijos pavadinimu kopija, konferencijų, seminarų ir kt. renginių darbotvarkės kopija su skaityto pranešimo tema, apgintų disertacijų ar magistrinių darbų pavadinimų sąrašas ir gynimo data, patento lapo kopija, kurioje matyti užpatentuoto produkto/paslaugos pavadinimas);
3. Mokslinė ataskaitos dalis ir įvadas turi būti pildomi lietuvių kalba kompiuteriu, 12 Times New Roman šriftu, tarpas tarp eilučių – 1, vienoje lapo pusėje paliekant tokio pločio paraštes: kairioji – 30 mm, dešinioji – ne mažesnė kaip 10 mm, viršutinė – ne mažesnė kaip 20 mm, apatinė – ne mažesnė kaip 20 mm.
4. Visi Ataskaitos ir priedų lapai yra sunumeruojami ir įrišami taip, kad nebūtų galima jų lengvai išimti.
Dalykinės ataskaitos rengimo metodikos
priedas
mokslinės/technologinės produkcijos apžvalgos lentelė
Eil. Nr. |
Produkcija |
Skaičiai |
|
individualūs* |
bendri** |
||
1. |
Patentai, iš jų: |
|
|
1.1. |
Lietuvos patentas |
|
|
1.2. |
Europos patentas |
|
|
1.3. |
Patentas pagal patentinės kooperacijos sutartį |
|
|
2. |
Moksliniai straipsniai (iš jų ISI žurnaluose) |
|
|
3. |
Monografijos, vadovėliai |
|
|
4. |
Mokslo populiarinimo leidiniai |
|
|
5. |
Mokomoji medžiaga |
|
|
6. |
Organizuoti renginiai (konferencijos, seminarai, informacinės dienos ir kt. ) |
|
|
7. |
Pranešimai konferencijose, seminaruose ir kitur |
|
|
8. |
Parengtų/rengiamų doktorantų skaičius |
|
|
9. |
Apgintų disertacijų skaičius |
|
|
10. |
Parengtų/rengiamų magistrantų skaičius |
|
|
11. |
Apgintų magistro darbų skaičius |
|
|
12. |
Dalyvavimas kituose projektuose kaip „Eurostars“ projekto išdava |
|
|
13. |
Įkurti nauji ūkio subjektai |
|
|
14. |
Įkurti nauji padaliniai |
|
|
15. |
Sukurtų darbo vietų skaičius |
|
|
16. |
Sukurtos naujos technologijos |
|
|
17. |
Įdiegtos naujos technologijos |
|
|
18. |
Kita (išvardyti) |
|
|
* Lėšų gavėjo.
** Bendri lėšų gavėjo kartu su kitais partneriais, kartu vykdančiais projektą (nurodyti partnerio institucijos pavadinimą).
______________
Forma patvirtinta
Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros
direktoriaus 2011 m. sausio 24 d.
įsakymu Nr. 2V-3
(Finansinės paraiškos forma)
FINANSINĖ PARAIŠKA
„Eurostars“ projekto vykdymo .......................................................................................... etapui
(nurodyti laikotarpį, bet ne ilgesnį kaip 12 mėn.)
Pareiškėjas (pavadinimas) ............................................................................................................
Projekto Nr. ir santrumpa (akronimas) .........................................................................................
Projekto pavadinimas (lietuvių ir anglų k.) ..................................................................................
1. Duomenys apie projektą
1.1. Mokslinių tyrimų tema pagal „Eurostars“ klasifikaciją |
|
|
1.2. Vykdymo terminai (projekto pradžia ir pabaiga, trukmė) |
|
|
1.3. Ar kreipiamasi dėl kito projekto etapo finansavimo |
£ Taip |
£ Ne |
2. Pareiškėjo duomenys
2.1. Pavadinimas |
|
|
2.2. Pareiškėjo registracijos Juridinių asmenų registre kodas, PVM mokėtojo kodas |
|
|
2.3. Pareiškėjo teisinė forma |
£[] Valstybinė mokslo ir studijų institucija £[] Maža ar vidutinė įmonė |
|
2.4. Buveinės adresas, telefono, fakso numeriai, el. pašto adresas |
|
|
2.5. Atsiskaitomosios sąskaitos banke numeris ir banko rekvizitai |
|
|
2.6. Pareiškėjo vadovo vardas, pavardė |
|
|
2.7. Projekto vykdytojo pedagoginis vardas ir mokslo laipsnis, vardas, pavardė, institucijos padalinys, kuriame dirba, pareigos, telefono ir fakso numeriai, el. pašto adresas |
|
|
2.8. Pareiškėjas nėra bankrutuojantis, likviduojamas arba reorganizuojamas |
£[] Taip |
£[] Ne |
2.9. Pareiškėjo vadovas ar vyriausiasis buhalteris neturi neišnykusio teistumo dėl nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ar verslo tvarkai arba finansų sistemai |
£[] Taip |
£[] Ne |
2.10. Pareiškėjas įvykdė visus įsipareigojimus, susijusius su socialinio draudimo įmokų mokėjimu ir mokesčių mokėjimu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus |
£[] Taip |
£[] Ne |
3. Duomenys apie projekto partnerius
3.1. Projekto koordinatorius (institucijos pavadinimas, atsakingojo vykdytojo pedagoginis vardas ir mokslo laipsnis, vardas, pavardė, pareigos, miestas, valstybė, el. pašto adresas) |
|
3.2. Projekto Lietuvos partneriai (institucija, atsakingojo vykdytojo pedagoginis vardas ir mokslo laipsnis, vardas, pavardė, pareigos, adresas, telefono numeris, el. pašto adresas) |
|
4. Projekto lėšos
4.1. Projekto lėšos, eurai/Lt |
|
4.2. Lietuvos dalis projekte, eurai/Lt/% |
|
4.3. Pareiškėjui tenkanti projekto finansinė dalis, %/Lt |
|
4.4. Pareiškėjui tenkantis projekto etapo, kuriam pareiškėjas prašo lėšų, biudžetas |
5. Projekto aprašymas
5.1. Projekto santrauka (iki 900 ženklų): |
|
5.2. Bendri projekto tikslai ir uždaviniai: |
|
5.3. Projekto etapo, kuriam prašomos lėšos, tikslai ir uždaviniai: |
|
6. Projekto darbų planas
6.1. Preliminarus pareiškėjo darbuotojų numatomų atlikti darbų vykdant projektą visų projekto metų kalendorinis planas |
||
Eil. Nr. |
Darbo pavadinimas |
Metai |
|
|
|
6.2. Išsamus pareiškėjo numatomų atlikti darbų/veiklų kalendorinis planas metams, kuriems prašoma skirti finansavimą (ketvirčiais) |
|||
Eil. Nr. |
Darbo pavadinimas (būtinumas projekto vykdymui, aprašant kiekvieno darbuotojo indėlį į projektą) |
Pareiškėjo darbuotojas (vardas, pavardė) |
Metų ketvirtis |
|
|
|
|
7. Projekto išlaidų sąmata
7.1. Detali projekto išlaidų sąmata projekto etapui, kuriam prašoma skirti finansavimą. Sąmata turi būti sudaryta taip, kad prašoma lėšų suma užtikrintų projekto įgyvendinimą per tam tikrą laikotarpį |
|||||||
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Projekto ... etapo laikotarpis (12 mėn.) |
|||||
I ketv., Lt |
II ketv., Lt |
III ketv., Lt |
IV ketv., Lt |
Iš viso, Lt |
Iš viso,% |
||
1. |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
|
2. |
Socialinio draudimo įmokos |
|
|
|
|
|
|
3. |
Įmokos į garantinį fondą |
|
|
|
|
|
|
4. |
Kitos prekės |
|
|
|
|
|
|
5. |
Komandiruočių išlaidos |
|
|
|
|
|
|
6. |
Konsultantų, ekspertų ir lektorių paslaugos pagal autorines sutartis |
|
|
|
|
|
|
7. |
Kitos paslaugos |
|
|
|
|
|
|
8. |
Pareiškėjo veiklos pagal sutartį užtikrinimo išlaidos |
|
|
|
|
|
|
9. |
Ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo (nusidėvėjimo) išlaidos |
|
|
|
|
|
|
10. |
Ilgalaikio nematerialiojo turto įsigijimo (amortizacijos) išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
7.2. Išlaidų, įtrauktų į projekto išlaidų sąmatą (išskyrus darbo užmokestį ir pareiškėjo veiklos pagal sutartį užtikrinimo išlaidas), pagrindimas (pagal planuojamus darbus, veiklas, išlaidų būtinumo, ekonomiškumo paaiškinimai) ir apskaičiavimas (nurodant kiekius, kainas ir pan.) |
|
Išlaidų pavadinimas |
Išlaidų pagrindimas ir apskaičiavimas |
Kitos prekės |
|
Komandiruočių išlaidos |
|
Konsultantų, ekspertų ir lektorių paslaugos pagal autorines sutartis |
|
Kitos paslaugos |
|
Ilgalaikis materialusis turtas |
|
Ilgalaikis nematerialusis turtas |
|
8. Projekto darbo grupė
8.1. Projekto darbo grupės darbo užmokestis |
|||||||
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigybė institucijoje, pedagoginis vardas, mokslo laipsnis |
Įsidarbinimo institucijoje data ir mėnesinis darbo užmokestis institucijoje, Lt |
Pareigybė projekte |
Darbo užmokestis projekte, Lt |
||
mėnesinis |
mėnesių, kuriais bus mokamas darbo užmokestis, skaičius |
iš viso |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
ĮMONIŲ PATEIKIAMI PAPILDOMI DOKUMENTAI:
1. Įmonės registravimo pažymėjimas (finansinę paraišką teikiant pirmą kartą).
2. Pagrindinių įmonės akcininkų (turinčių daugiau kaip 5% pareiškėjo akcijų) informacija: pavadinimas, nuosavybės teise priklausančių akcijų skaičius, turimų balsų skaičius (proc.) (finansinę paraišką teikiant pirmą kartą).
3. Pareiškėjo praėjusių 3 metų patvirtintos finansinės atskaitomybės duomenys (finansinę paraišką teikiant pirmą kartą).
4. Dokumentai, įrodantys įmonės priskyrimą mažai ar vidutinei įmonei (finansinę paraišką teikiant pirmą kartą).
5. Dokumentai, įrodantys įmonės priskyrimą mokslinius tyrimus vykdančiai mažai ar vidutinei įmonei (finansinę paraišką teikiant pirmą kartą) (teikiama, jei įmonė yra projekto koordinatorė).
6. Dokumentai, įrodantys, kad pareiškėjas nėra bankrutuojantis, likviduojamas arba reorganizuojamas.
7. Dokumentai, įrodantys, kad pareiškėjas įvykdė visus įsipareigojimus, susijusius su socialinio draudimo įmokų mokėjimu ir mokesčių mokėjimu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.
Pasirašydami patvirtiname, kad informacija, pateikta paraiškoje ir kituose pridedamuose dokumentuose, šio dokumento pasirašymo dieną yra teisinga.
____________________________________ ___________ ________
Institucijos vadovas arba jo įgaliotas atstovas (parašas) (data)
(vardas, pavardė)
____________________________________ ___________ ________
Vyr. buhalteris (vardas, pavardė) (parašas) (data)
____________________________________ ___________ ________
Projekto atsakingasis vykdytojas (parašas) (data)
(vardas, pavardė)
_________________