LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL MOKINIŲ SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ LYGIŲ KLASIFIKATORIAUS PATVIRTINIMO

 

2012 m. kovo 13 d. Nr. V-394

Vilnius

 

Vadovaudamasis Švietimo ir mokslo klasifikatorių kūrimo koordinavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2006 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. ISAK-1844 (Žin., 2006, Nr. 101-3930), 32.1 punktu:

1. T v i r t i n u Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių lygių klasifikatorių (pridedama).

2. N u s t a t a u Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių lygių klasifikatorių naudoti švietimo įstaigose bei mokslo ir studijų institucijose, Švietimo ir mokslo ministerijos administracijos padaliniuose, kitose Švietimo ir mokslo ministerijos įsteigtose įstaigose, kurios kuria ir naudoja integralias švietimo ir mokslo informacines sistemas ir registrus.

 

 

Švietimo ir mokslo ministras                               Gintaras Steponavičius

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

švietimo ir mokslo ministro

2012 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. V-394

 

MOKINIŲ SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ LYGIAI

 

Klasifikatoriaus pavadinimas lietuvių kalba

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių lygiai

Klasifikatoriaus pavadinimas anglų kalba

Levels of Students Special Educational Needs

Klasifikatoriaus pavadinimo lietuvių kalba abėcėlinė santrumpa

KL_MOKSPECPOR_LYG

Klasifikatoriaus paskirtis

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių suskirstymas į lygius pagal Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių nustatymo ir jų specialiųjų ugdymosi poreikių skirstymo į lygius tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011-07-13 įsakymą Nr. V-1265/V-685/A1-317 (Žin., 2011, Nr. 93-4428)

Klasifikatoriaus tipas

Žinybinis

Klasifikatoriaus rengėjo pavadinimas

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija,

Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras,

Švietimo informacinių technologijų centras.

 


Klasifikatoriaus duomenys

Eil. Nr.

Kodas

Pavadinimas lietuvių kalba

Pavadinimas anglų kalba

Aprašymas

1.

11

Nedideli

(8–15 balų)

Mild

(8–15 score)

Ikimokyklinio amžiaus vaiko, turinčio nedidelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos

2.

12

Vidutiniai

(16–36 balai)

Moderate

(16–36 score)

Ikimokyklinio amžiaus vaiko, turinčio vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos

3.

13

Dideli

(37–60 balų)

Severe

(37–60 score)

Ikimokyklinio amžiaus vaiko, turinčio didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos

4.

14

Labai dideli

(61–84 balai)

Profound

(61–84 score)

Ikimokyklinio amžiaus vaiko, turinčio labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos

5.

21

Nedideli

(7–22 balai)

Mild

(7-22 score)

Mokinio (išskyrus ikimokyklinio amžiaus vaiko), turinčio nedidelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos

6.

22

Vidutiniai

(23–52 balai)

Moderate

(23–52 score)

Mokinio (išskyrus ikimokyklinio amžiaus vaiko), turinčio vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos

7.

23

Dideli

(53–82 balai)

Severe

(53–82 score)

Mokinio (išskyrus ikimokyklinio amžiaus vaiko), turinčio didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos

8.

24

Labai dideli

(83–112 balų)

Profound

(83–112 score)

Mokinio (išskyrus ikimokyklinio amžiaus vaiko), turinčio labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos

 

_________________