LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL MOKINIŲ SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ LYGIŲ KLASIFIKATORIAUS PATVIRTINIMO
2012 m. kovo 13 d. Nr. V-394
Vilnius
Vadovaudamasis Švietimo ir mokslo klasifikatorių kūrimo koordinavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2006 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. ISAK-1844 (Žin., 2006, Nr. 101-3930), 32.1 punktu:
2. N u s t a t a u Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių lygių klasifikatorių naudoti švietimo įstaigose bei mokslo ir studijų institucijose, Švietimo ir mokslo ministerijos administracijos padaliniuose, kitose Švietimo ir mokslo ministerijos įsteigtose įstaigose, kurios kuria ir naudoja integralias švietimo ir mokslo informacines sistemas ir registrus.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro
2012 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. V-394
MOKINIŲ SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ LYGIAI
Klasifikatoriaus pavadinimas lietuvių kalba |
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių lygiai |
Klasifikatoriaus pavadinimas anglų kalba |
Levels of Students Special Educational Needs |
Klasifikatoriaus pavadinimo lietuvių kalba abėcėlinė santrumpa |
KL_MOKSPECPOR_LYG |
Klasifikatoriaus paskirtis |
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių suskirstymas į lygius pagal Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių nustatymo ir jų specialiųjų ugdymosi poreikių skirstymo į lygius tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011-07-13 įsakymą Nr. V-1265/V-685/A1-317 (Žin., 2011, Nr. 93-4428) |
Klasifikatoriaus tipas |
Žinybinis |
Klasifikatoriaus rengėjo pavadinimas |
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, Švietimo informacinių technologijų centras. |
Klasifikatoriaus duomenys
Eil. Nr. |
Kodas |
Pavadinimas lietuvių kalba |
Pavadinimas anglų kalba |
Aprašymas |
1. |
11 |
Nedideli (8–15 balų) |
Mild (8–15 score) |
Ikimokyklinio amžiaus vaiko, turinčio nedidelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos |
2. |
12 |
Vidutiniai (16–36 balai) |
Moderate (16–36 score) |
Ikimokyklinio amžiaus vaiko, turinčio vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos |
3. |
13 |
Dideli (37–60 balų) |
Severe (37–60 score) |
Ikimokyklinio amžiaus vaiko, turinčio didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos |
4. |
14 |
Labai dideli (61–84 balai) |
Profound (61–84 score) |
Ikimokyklinio amžiaus vaiko, turinčio labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos |
5. |
21 |
Nedideli (7–22 balai) |
Mild (7-22 score) |
Mokinio (išskyrus ikimokyklinio amžiaus vaiko), turinčio nedidelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos |
6. |
22 |
Vidutiniai (23–52 balai) |
Moderate (23–52 score) |
Mokinio (išskyrus ikimokyklinio amžiaus vaiko), turinčio vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos |
7. |
23 |
Dideli (53–82 balai) |
Severe (53–82 score) |
Mokinio (išskyrus ikimokyklinio amžiaus vaiko), turinčio didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos |
8. |
24 |
Labai dideli (83–112 balų) |
Profound (83–112 score) |
Mokinio (išskyrus ikimokyklinio amžiaus vaiko), turinčio labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, jų lygio žodinė ir skaitmeninė išraiškos |