LIETUVOS RESPUBLIKOS
RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS 2004 m. GRUODŽIO 10 d. ĮSAKYMO Nr. 1V-645
„DĖL SKIRTŲJŲ LINIJŲ PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. liepos 26 d. Nr. 1V-726
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382; 2011, Nr. 91-4327) 7 straipsnio 6 dalies 7 punktu ir 17 straipsnio 5 dalimi, įgyvendindamas 2002 m. kovo 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2002/22/EB dėl universaliųjų paslaugų ir paslaugų gavėjų teisių, susijusių su elektroninių ryšių tinklais ir paslaugomis (Universaliųjų paslaugų direktyva) (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 29 tomas, p. 367):
1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 10 d. įsakymą Nr. 1V-645 „Dėl Skirtųjų linijų paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 181-6729; 2008, Nr. 45-1713):
1.1. Išdėstau preambulę taip:
„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382; 2011, Nr. 91-4327) 7 straipsnio 6 dalies 7 punktu ir 17 straipsnio 5 dalimi, įgyvendindamas 2002 m. kovo 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2002/22/EB dėl universaliųjų paslaugų ir paslaugų gavėjų teisių, susijusių su elektroninių ryšių tinklais ir paslaugomis (Universaliųjų paslaugų direktyva) (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 29 tomas, p. 367) bei 2003 m. liepos 24 d. Komisijos sprendimą 2003/548/EB dėl Universaliųjų paslaugų direktyvos 18 straipsnyje nurodyto minimalaus skirtųjų linijų rinkinio su suderintomis charakteristikomis ir atitinkamų standartų (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 31 tomas, p. 396) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2007 m. gruodžio 21 d. Komisijos sprendimu Nr. 2008/60/EB (OL 2008 L 15, p. 32):“.
1.2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintose Skirtųjų linijų paslaugų teikimo taisyklėse:
1.2.1. išdėstau 2 punktą taip:
„2. Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382; 2011, Nr. 91-4327) (toliau – Įstatymas) 7 straipsnio 6 dalies 7 punktu ir 17 straipsnio 5 dalimi, įgyvendinant 2002 m. kovo 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2002/22/EB dėl universaliųjų paslaugų ir paslaugų gavėjų teisių, susijusių su elektroninių ryšių tinklais ir paslaugomis (Universaliųjų paslaugų direktyva) (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 29 tomas, p. 367), 2003 m. liepos 24 d. Komisijos sprendimą 2003/548/EB dėl Universaliųjų paslaugų direktyvos 18 straipsnyje nurodyto minimalaus skirtųjų linijų rinkinio su suderintomis charakteristikomis ir atitinkamų standartų (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 31 tomas, p. 396) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2007 m. gruodžio 21 d. Komisijos sprendimu Nr. 2008/60/EB (OL 2008 L 15, p. 32).“;
1.2.2. išdėstau 3 punktą taip:
1.2.3. išdėstau 5 punktą taip:
„5. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
Minimalus sutarties dėl skirtųjų linijų paslaugos teikimo galiojimo laikotarpis – trumpiausias naudojimosi skirtosios linijos paslauga terminas, su kuriuo skirtosios linijos paslaugų gavėjas (toliau – Gavėjas) privalo sutikti ir per kurį Gavėjas įsipareigoja nenutraukti sutarties.
Skirtosios linijos paslauga – elektroninių ryšių paslauga, suteikianti signalų perdavimo galimybę tarp elektroninių ryšių tinklo galinių taškų be elektroninių ryšių paslaugų gavėjo valdomo komutavimo.
Tipinis paslaugos suteikimo laikotarpis – terminas, skaičiuojamas nuo paslaugų gavėjo prašymo gavimo dienos, per kurį buvo patenkinta 95 proc. prašymų teikti tos pačios rūšies skirtosios linijos paslaugą per praėjusius kalendorinius metus. Apskaičiuojant tipinį paslaugos suteikimo laikotarpį, į atvejus, kai paslaugos suteikimas atidedamas pagal paslaugos gavėjo prašymą, neturi būti atsižvelgiama. Skirtosios linijos paslauga laikoma įdiegta nuo to momento, nuo kurio paslauga pradedama teikti paslaugos įrengimo vietoje ir Teikėjo tinkle, o Gavėjas gali pradėti naudoti paslaugą už Teikėjo nustatytas paslaugos kainas.
Tipinis gedimų šalinimo laikotarpis – terminas, per kurį atstatoma 80 proc. skirtųjų linijų nuo pranešimo apie gedimą gavimo momento iki gedimo pašalinimo momento. Terminas apskaičiuojamas pagal per praėjusius kalendorinius metus įvykusių gedimų duomenis. Gedimai laikomi pašalintais, kada Gavėjas gali naudotis skirtosios linijos paslauga, atitinkančia jai nustatytas charakteristikas, ir reikiamais atvejais yra informuojamas apie gedimo pašalinimo faktą.
Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Įstatyme.“