LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL KOMITETO SUDARYMO

 

2011 m. birželio 10 d. Nr. 3-352

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. spalio 13 d. nutarimu Nr. 1480 (Žin., 2010, Nr. 125-6402), 10.2 punktu, įgyvendindamas Lietuvos pasiekiamumo oro transportu gerinimo 2010–2012 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2010 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. 3-400 „Dėl Lietuvos pasiekiamumo oro transportu gerinimo 2010–2012 metų programos patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 76-3900), įgyvendinimo 1.2 priemonę ir siekdamas įgyvendinti Pagalbos Lietuvos regioninių oro uostų veiklai pradėti schemą, kuriai pritarta Europos Komisijos sprendimu Nr. K(2011)2078:

1. S u d a r a u Pagalbos Lietuvos regioninių oro uostų veiklai pradėti schemos valdymo komitetą (toliau – komitetas):

Rimvydas Vaštakas – susisiekimo viceministras (komiteto pirmininkas);

Lidija Bajarūnienė – Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Investicijų ir eksporto departamento Turizmo politikos skyriaus vedėja;

Simonas Bartkus – VĮ Tarptautinio Vilniaus oro uosto Komercijos departamento direktorius;

Arūnas Jurevičius – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos Transporto politikos departamento Ekonomikos ir biudžeto skyriaus vyriausiasis specialistas;

Agnė Katkutė – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos Kelių ir civilinės aviacijos departamento direktoriaus pavaduotoja;

Alvydas Šumskas – Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas;

Janina Žukauskienė – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos Teisės skyriaus vedėjo pavaduotoja.

2. N u s t a t a u, kad:

2.1. komiteto administratoriaus funkcijas, kiek tai susiję su Pagalbos Lietuvos regioninių oro uostų veiklai pradėti schemos (toliau – schema) taikymu skrydžių iš konkretaus oro uosto skatinimui, vykdys tarptautinių Lietuvos oro uostų atstovai;

2.2. aviacijos, teisės, ekonomikos, finansų, vertimo, taip pat pagal poreikį kitų sričių konsultantus ir (ar) ekspertus, kurių teikiamomis paslaugomis bus siekiama užtikrinti ekspertinės ir kitokios pagalbos teikimą komitetui įgyvendinant schemą, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) nustatyta tvarka parenka ir sutartis su jais pasirašo tarptautiniai Lietuvos oro uostai. Tokių sutarčių vykdymo, kiek tai susiję su paslaugų teikimu komiteto nariams ir komiteto administratoriui schemos valdymo klausimais, sąnaudos Lietuvos tarptautiniams oro uostams kompensuojamos vadovaujantis šių oro uostų ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos pasirašytų Valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarčių nuostatomis.

3. S k i r i u komiteto posėdžių sekretore Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos Kelių ir civilinės aviacijos departamento Civilinės aviacijos skyriaus vyriausiąją specialistę Sigitą Bakanienę.

4. P a v e d u komitetui koordinuoti schemos įgyvendinimą.

5. L e i d ž i u komitetui prireikus pasitelkti kitų ministerijos padalinių darbuotojus, kitų institucijų, įstaigų ir organizacijų atstovus, patarėjus, konsultantus bei ekspertus.

6. T v i r t i n u Pagalbos Lietuvos regioninių oro uostų veiklai pradėti schemos valdymo komiteto darbo reglamentą (pridedama).

 

 

 

Susisiekimo ministras                                                                Eligijus Masiulis


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro

2011 m. birželio 10 d. įsakymu Nr. 3-352

 

Pagalbos lietuvos regioninių oro uostų veiklai pradėti schemOS VALDYMO komiteto DARBO REGLAMENTAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Pagalbos Lietuvos regioninių oro uostų veiklai pradėti schemos (toliau – Schema) valdymo komiteto (toliau – komitetas) darbo reglamentas (toliau – Darbo reglamentas) nustato schemos valdymo komiteto uždavinius, funkcijas, darbo tvarką, teises ir pareigas.

2. Komitetas savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais ir kitais teisės aktais, Europos Sąjungos teisės aktais ir šiuo Darbo reglamentu.

3. Komiteto veikla grindžiama kolegialiu klausimų svarstymu, atviru balsavimu, teisėtumo, skaidrumo, objektyvumo, konfidencialumo, nešališkumo, nediskriminavimo ir proporcingumo principais.

 

II. KOMITETO UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

4. Komiteto uždaviniai yra šie:

4.1. nustatyti Schemos įgyvendinimo strategiją, įskaitant regiono tikslus ir uždavinius, taip pat galimas tikslines rinkas naujiems skrydžiams (maršrutams);

4.2. rengti Schemai įgyvendinti reikalingų teisės aktų ir kitų dokumentų projektus;

4.3. priimti sprendimus dėl paramos oro vežėjams skyrimo pagal Schemą;

4.4. vadovauti komiteto administratoriui, jam vykdant Darbo reglamente numatytas funkcijas.

5. Komitetas vykdo šias funkcijas:

5.1. pagal Schemą, kuriai pritarta Europos Komisijos sprendimu Nr. K(2011)2078, organizuoja rinkodaros plano parengimą, nustato galimas naujų oro paslaugų tikslines rinkas ir maršrutus (reisus), kuriems būtų taikoma Schema, ir pateikia juos tvirtinti susisiekimo ministrui;

5.2. parengia oro vežėjų paraiškų paramai pagal Schemą gauti (toliau – paraiška) teikimo, vertinimo ir paramos skyrimo taisyklių projektą, ginčų, kylančių įgyvendinant Schemą, nagrinėjimo taisyklių projektą, kitų Schemai įgyvendinti reikalingų teisės aktų projektus ir teikia juos tvirtinti susisiekimo ministrui;

5.3. užtikrina, kad oro vežėjai būtų raštu informuoti apie Schemą ir tinkamumo gauti paramą pagal Schemą kriterijus;

5.4. svarsto oro vežėjų paraiškas ir priima sprendimus (rekomendacijas) dėl paramos skyrimo ar neskyrimo ir teikia juos susisiekimo ministrui;

5.5. vertina, ar Schema yra įgyvendinama nepažeidžiant paramos teikimą reglamentuojančių Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, taip pat kitą informaciją, susijusią su Schemos įgyvendinimu ir jo eiga;

5.6. svarsto Schemą įgyvendinančių dalyvių pateiktus dokumentų projektus, ataskaitas ir informaciją, susijusią su Schemos įgyvendinimu bei paramos lėšų panaudojimu, raštiškus pasiūlymus dėl Schemos įgyvendinimo eigos ir kitais su Schemos įgyvendinimu susijusiais klausimais, taip pat duoda nurodymus ir teikia pasiūlymus Schemą įgyvendinančiam personalui, konsultantams ir (arba) ekspertams (toliau – ekspertai) sutartyse su jais nustatyta apimtimi ir tvarka;

5.7. prireikus, formuoja užduotis ir per komiteto administratorių jas pateikia ekspertams Schemos įgyvendinimo, maršrutų (reisų) perspektyvumo ir ekonominio poveikio, ekonominio, teisinio ir (ar) kitokio vertinimo bei kitais susijusiais klausimais, įskaitant oro vežėjų paraiškų vertinimo klausimais;

5.8. teikia siūlymus susisiekimo ministrui dėl Schemos įgyvendinimo viešumo priemonių taikymo;

5.9. vertina, ar suteikta parama yra veiksmingai naudojama Schemos tikslams ir uždaviniams pasiekti, vertina Schemos įgyvendinimo rezultatus;

5.10. nustačius, kad oro vežėjui paskirtos paramos lėšos bus panaudotos/naudojamos ne pagal paskirtį ar kilus grėsmei, kad Schema neįgyvendins numatytų tikslų, nedelsdamas informuoja apie tai susisiekimo ministrą;

5.11. kontroliuoja komiteto administratoriaus veiklą;

5.12. svarsto oro uosto paramos sutarties su oro vežėju projektą, taip pat teikiamus prašymus pakeisti galiojančios paramos sutarties sąlygas;

5.13. ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo finansinių metų pabaigos parengia finansinių metų ataskaitą dėl Schemos įgyvendinimo, kurioje nurodomi remiami maršrutai (reisai), jų finansavimo šaltiniai, paramą gavęs oro vežėjas, suteiktos paramos dydis ir maršrutu (reisu) vežamų keleivių skaičius, ir pateikia nurodytą ataskaitą susisiekimo ministrui tvirtinti ir viešinti;

5.14. susisiekimo ministro nurodymu rengia ir teikia jam kitas ataskaitas ir informaciją Schemos įgyvendinimo klausimais;

5.15. koordinuoja Schemos įgyvendinimą ir vykdo kitą veiklą, susijusią su Schemoje numatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu ir (ar) nustatytą teisės aktais.

 

III. KOMITETO ADMINISTRATORIAUS FUNKCIJOS

 

6. Komiteto administratorius vykdo šias funkcijas:

6.1. koordinuoja Schemos įgyvendinimo strategijos rengimą ir teikia parengtą Schemos įgyvendinimo strategijos projektą komitetui;

6.2. koordinuoja Schemai įgyvendinti reikalingų teisės aktų ir dokumentų projektų rengimą ir šiuos projektus teikia komitetui;

6.3. koordinuoja oro vežėjų informavimo apie Schemą ir tinkamumo paramai gauti pagal Schemą kriterijus procesą;

6.4. koordinuoja oro vežėjų paraiškų vertinimo procesą, įskaitant užtikrinimą, kad komiteto nariai turėtų visą paraiškoms įvertinti reikalingą informaciją;

6.5. ne rečiau kaip kartą per 3 mėnesius rengia ir teikia komitetui Schemos įgyvendinimo ataskaitas, kuriose nurodomi remiami maršrutai (reisai), jų finansavimo šaltiniai, paramą gavęs oro vežėjas, suteiktos paramos dydis ir maršrutu (reisu) vežamų keleivių skaičius;

6.6. koordinuoja komiteto narių ekspertams suformuotų užduočių vykdymo ir (ar) atsakymų į komiteto pateiktus klausimus rengimo procesą;

6.7. koordinuoja atsakymų į oro vežėjų klausimus, susijusius su schemos įgyvendinimo procesu, projektų rengimą ir teikia juos komitetui;

6.8. nagrinėja oro uosto ir (ar) oro vežėjo prašymus pakeisti paramos sutarties nuostatas ir apibendrintą informaciją bei siūlymus šiuo klausimu teikia komitetui.

7. Administratorius atsakingas už kitų komiteto funkcijų ir su tuo susijusių procesų koordinavimą. Nustatęs, kad yra ar gali atsirasti aplinkybių, kurios trukdo ar gali sutrukdyti sėkmingam Schemos įgyvendinimo procesui ar atskiram šio proceso etapui, administratorius apie šias aplinkybes praneša komitetui kartu pateikdamas siūlymus dėl tokių aplinkybių pašalinimo.

8. Vykdydamas jam pavestas funkcijas ir komiteto suformuotas užduotis, administratorius turi teisę naudotis ekspertų paslaugomis.

 

IV. KOMITETO STRUKTŪRA IR VALDYMAS

 

9. Komitetas yra kolegialus organas, kurį sudaro komiteto pirmininkas ir komiteto nariai. Jei komiteto pirmininkas negali dalyvauti posėdyje ar atlikti kitų jam šiame Darbo reglamente nustatytų pareigų, jis įgalioja kitą komiteto narį jį pavaduoti jo nebuvimo metu.

10. Komiteto sudėtį tvirtina ir keičia susisiekimo ministras savo įsakymu.

11. Komiteto nariai netenka savo įgaliojimų, kai:

11.1. pasibaigia Schemos įgyvendinimo terminas ar Schemos įgyvendinimas nutraukiamas kitais pagrindais;

11.2. nutrūksta darbo (valstybės tarnybos) santykiai tarp jo ir institucijos, įstaigos ar įmonės, kuriai atstovaudamas jis buvo išrinktas į komitetą;

11.3. jeigu komiteto narys (įskaitant administratoriaus funkciją vykdantį asmenį) yra ne Susisiekimo ministerijos tarnautojas – kai yra gaunamas komiteto narį į komiteto sudėtį skyrusios institucijos, įstaigos, įmonės prašymas atšaukti komiteto narį iš komiteto sudėties;

11.4. kitais atvejais komiteto narys yra pakeičiamas susisiekimo ministro įsakymu.

 

V. KOMITETO NARIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

12. Siekdami užtikrinti sėkmingą Schemos įgyvendinimą, komiteto nariai turi teisę:

12.1. gauti iš Susisiekimo ministerijos, Lietuvos oro uostų, oro vežėjų ir kitų institucijų, įstaigų ar organizacijų dokumentus ir informaciją, reikalingą Schemai įgyvendinti, kitoms funkcijoms vykdyti, taip pat dokumentus ir informaciją apie Schemos įgyvendinimo eigą, oro vežėjams suteiktos paramos panaudojimą, pasiektus rezultatus;

12.2. prireikus inicijuoti Schemos įgyvendinimo ir susijusių dokumentų patikrinimą;

12.3. imtis kitų būtinų priemonių užtikrinant sėkmingą Schemos įgyvendinimą;

12.4. inicijuoti komiteto posėdžius, siūlyti įtraukti klausimus į posėdžio darbotvarkę, pareikšti savo nuomonę posėdyje svarstomais klausimais ir balsuoti dėl jų posėdyje arba iš anksto raštu;

12.5. prireikus pasitelkti ekspertus komiteto veiklos klausimais, kurie gali dalyvauti komiteto posėdžiuose be balso teisės;

12.6. spręsti kitus susisiekimo ministro pavestus ir su Schemos įgyvendinimu susijusius klausimus.

13. Komiteto nariai privalo:

13.1. dalyvauti komiteto posėdžiuose;

13.2. gavę kvietimą į rengiamą posėdį ir dėl svarbių priežasčių negalėdami jame dalyvauti, pranešti apie tai Darbo reglamento nustatyta tvarka;

13.3. susipažinti su posėdžiui parengta medžiaga iki posėdžio pradžios;

13.4. Darbo reglamente nustatyta tvarka deklaruoti galimus asmeninius interesus, susijusius su dalyvavimu komiteto veikloje ir atitinkamų klausimų komiteto posėdžiuose svarstymu;

13.5. užtikrinti pareiškėjų (oro vežėjų) pateiktų duomenų konfidencialumą ir naudoti juos tik oro vežėjų paraiškoms atrinkti bei vertinti, taip pat kitoms komiteto funkcijoms vykdyti;

13.6. laikytis kitų šiame Darbo reglamente ir kituose teisės aktuose jiems nustatytų pareigų.

 

VI. KOMITETO DARBO ORGANIZAVIMAS IR TVARKA

 

14. Komiteto darbą organizuoja, jam vadovauja ir atstovauja komiteto pirmininkas, o jo nesant – jo paskirtas komiteto pirmininką pavaduojantis komiteto narys.

15. Komiteto posėdžius kviečia komiteto pirmininkas, jo nesant – komiteto pirmininką pavaduojantis komiteto narys. Komiteto posėdžiai šaukiami pagal poreikį, bet ne rečiau kaip kartą per tris mėnesius/pusę metų.

16. Komiteto posėdį inicijuojantis komiteto narys pateikia komiteto pirmininkui prašymą, kuriame turi būti nurodyti posėdžio darbotvarkei siūlomi klausimai, siūlomi sprendimų projektai ir kita tokiems sprendimams priimti būtina informacija ir (ar) dokumentai.

17. Kvietimai į posėdį ir reikiama medžiaga (būsimo posėdžio darbotvarkė, paraiškos ir pan.) komiteto nariams turi būti pateikiami prieš 5 darbo dienas iki posėdžio datos.

18. Į komiteto posėdžius gali būti kviečiami dalyvauti ekspertai.

19. Komiteto posėdžiai laikomi teisėtais, jeigu juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 narių, įskaitant komiteto pirmininką.

20. Komiteto nariai, negalintys dalyvauti posėdyje, turi apie tai pranešti komiteto pirmininkui (jo nesant – komiteto pirmininką pavaduojančiam komiteto nariui, šaukiančiam posėdį). Jei komiteto posėdyje komiteto narys nedalyvauja, jis nuomonę ir balsavimą dėl posėdžio darbotvarkėje numatytų klausimų gali pateikti komiteto pirmininkui (jo nesant – komiteto pirmininką pavaduojančiam komiteto nariui, šaukiančiam posėdį) raštu ne vėliau kaip likus 1 darbo dienai iki posėdžio. Raštu pateiktą nuomonę komiteto pirmininkas (jo nesant – komiteto pirmininką pavaduojantis komiteto narys) turi perskaityti posėdžio metu, o balsavimas raštu įskaičiuojamas į balsavimo rezultatus.

21. Visi klausimai posėdžio metu aptariami posėdžio darbotvarkėje nustatyta tvarka ir eiliškumu, jei komiteto nariai balsų dauguma posėdžio pradžioje nenusprendžia kitaip.

22. Komiteto nariai gali dalyvauti komiteto posėdyje, svarstyti ir/ar balsuoti priimant komiteto sprendimus tik pasirašę konfidencialumo deklaracijas. Ekspertai ir kiti asmenys turi teisę dalyvauti komiteto posėdyje ir (ar) susipažinti su komiteto pateikiama informacija ir (ar) dokumentais taip pat tik pasirašę konfidencialumo deklaraciją.

23. Komiteto nariai, įskaitant komiteto pirmininką, prieš pradėdami darbą turi pasirašyti nešališkumo deklaraciją. Nešališkumo deklaracija pildoma pirmojo posėdžio metu ir pateikiama komiteto pirmininkui, jo nesant – komiteto pirmininką pavaduojančiam komiteto nariui. Pasikeitus deklaracijoje nurodytiems duomenims, komiteto narys privalo per 10 dienų užpildyti naują deklaraciją ir pateikti ją komiteto pirmininkui (jo nesant – komiteto pirmininką pavaduojančiam komiteto nariui). Jeigu nors į vieną nešališkumo deklaracijoje pateiktų klausimų atsakoma „taip“ ir (arba) jei yra pagrindo manyti, kad komiteto nario dalyvavimas rengiant, svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus klausimo sukels interesų konfliktą, toks asmuo nusišalina pats arba komiteto pirmininkas (jo nesant – komiteto pirmininką pavaduojantis komiteto narys) jį nušalina nuo tokio klausimo svarstymo ir (ar) balsavimo dėl jo. Komiteto posėdžio protokole įtraukiama informacija apie galimą interesų konfliktą ir asmens nusišalinimą ar nušalinimą svarstant ir (ar) priimant sprendimą.

24. Visa komiteto nariams skirta ar jų siunčiama informacija ir dokumentai pateikiami asmeniškai, siunčiami registruotu paštu arba elektroninio ryšio priemonėmis (faksu, elektroniniu paštu, kt.). Komiteto narių iš anksto raštu teikiama nuomonė ir balsavimas dėl siūlomų komiteto sprendimų gali būti siunčiami elektroninio ryšio priemonėmis (faksu, elektroniniu paštu, kt.) ir papildomai siunčiami registruotu paštu arba pateikiami asmeniškai. Siunčiant informaciją ir dokumentus elektroninių ryšių priemonėmis turi būti imamasi priemonių, užtikrinančių konfidencialios informacijos apsaugą.

 

VII. KOMITETO SPRENDIMAI IR JŲ ĮFORMINIMAS

 

25. Komitetas sprendimus priima tik posėdžiuose, rengiamuose šiame Darbo reglamente nustatyta tvarka.

26. Komiteto sprendimai priimami dalyvaujančiųjų posėdyje komiteto narių balsų dauguma, išskyrus Darbo reglamente numatytus atvejus. Balsuojant komiteto nariai turi po vieną balsą. Balsuojama „už“ arba „prieš“. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komiteto pirmininko (jo nesant – jį pavaduojančio komiteto nario) balsas. Į posėdį pakviesti patarėjai, ekspertai, konsultantai ir kiti asmenys, kurie nėra komiteto nariai, taip pat komiteto administratoriaus funkcijas vykdantis asmuo balsavimo teisės neturi.

27. Jeigu svarstant projektus ir balsuojant kuris nors komiteto narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti komiteto pirmininkui (jo nesant – jį pavaduojančiam komiteto nariui) savo atskirą nuomonę. Ši nuomonė turi būti įrašyta į komiteto protokolą arba pridedama prie jo.

28. Komitetas, apsvarstęs pateiktas ir posėdžio metu pristatytas paraiškų vertinimo ataskaitas bei išvadas ir išklausęs jų atsakymus į komiteto narių ir į posėdį pakviestų specialistų klausimus, komiteto narių argumentus bei kitą informaciją, susijusią su pateiktomis atrinkti paraiškomis, gali priimti ir teikti susisiekimo ministrui vieną iš šių sprendimų:

28.1. rekomenduoti skirti paramą oro vežėjui pagal Schemą, nurodant rekomenduojamos skirti paramos teikimo sąlygas;

28.2. rekomenduoti neskirti paramos oro vežėjui pagal Schemą. Rekomendacijos neskirti paramos motyvai nurodomi komiteto posėdžio protokole;

28.3. jei trūksta informacijos, rekomenduoti atidėti sprendimo priėmimą iki kito komiteto posėdžio, komiteto posėdžio protokole nurodant tokio sprendimo motyvus, bei pasiūlyti atitinkamiems asmenims pateikti papildomą sprendimui priimti reikalingą informaciją ir dokumentus.

29. Komiteto sprendimai dėl paramos skyrimo oro vežėjams yra rekomendacinio pobūdžio ir nėra privalomi susisiekimo ministrui, kuris priima galutinius sprendimus dėl paramos oro vežėjams pagal Schemą skyrimo ar neskyrimo.

30. Komiteto posėdžiai įforminami posėdžio protokolais. Protokole nurodoma:

30.1. posėdžio data ir vieta;

30.2. posėdžio dalyviai (komiteto nariai, patarėjai ir kiti asmenys);

30.3. nagrinėto klausimo esmė;

30.4. komiteto narių ir kitų posėdyje dalyvavusių asmenų pastabos ir siūlymai;

30.5. balsavimo rezultatai ir priimtas sprendimas;

30.6. kita, komiteto nuomone, svarbi ir (ar) šiame Darbo reglamente nurodyta posėdžio informacija.

31. Prie posėdžio protokolo gali būti pridėti įvairūs priedai.

32. Komiteto posėdžių protokolus rengia komiteto posėdžių sekretorius.

33. Protokolo projektas turi būti parengtas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po posėdžio ir išsiųstas visiems komiteto nariams. Per 5 darbo dienas nuo protokolo išsiuntimo ar pateikimo posėdyje dalyvavusieji komiteto nariai gali pateikti pastabas dėl protokolo projekto. Per nurodytą terminą nepateikus pastabų, laikoma, kad protokolo projektui pritariama be pastabų. Gautos pastabos ir protokolą pasirašančių asmenų išvada dėl jų pridedamos prie protokolo. Protokolą pasirašo komiteto pirmininkas (jo nesant – pavaduojantis komiteto narys) ir jį surašęs asmuo. Pasirašyto protokolo kopijos nedelsiant pateikiamos visiems komiteto nariams.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

34. Komiteto Darbo reglamento pakeitimus ir (ar) papildymus gali inicijuoti kiekvienas komiteto narys. Pasiūlymus dėl Darbo reglamento pakeitimo ir (ar) papildymo galima teikti raštu komiteto pirmininkui, kuris šį klausimą įtraukia į darbotvarkę. Pasiūlymams pritarus komiteto narių 2/3 balsų daugumai, teikiamas siūlymas susisiekimo ministrui dėl Darbo reglamento pakeitimo ir (ar) papildymo. Susisiekimo ministras Darbo reglamentą ar jo punktus keičia įsakymu.

 

_________________