LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2013 M. SAUSIO 4 D. ĮSAKYMO Nr. V-4 „DĖL SPECIALIOS TIKSLINĖS DOTACIJOS MOKINIO KREPŠELIUI FINANSUOTI 2013 METAIS PASKIRSTYMO PAGAL SAVIVALDYBES IR SPECIALIOS TIKSLINĖS DOTACIJOS SAVIVALDYBIŲ MOKYKLOMS (KLASĖMS), SKIRTOMS ŠALIES (REGIONO) MOKINIAMS, TURINTIEMS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ, IR KITOMS SAVIVALDYBĖMS PERDUOTOMS ĮSTAIGOMS IŠLAIKYTI 2013 METAIS PASKIRSTYMO PAGAL SAVIVALDYBES PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2013 m. liepos 3 d. Nr. V-624
Vilnius
P a k e i č i u specialios tikslinės dotacijos savivaldybių mokykloms (klasėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti 2013 metais paskirstymą pagal savivaldybes, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. sausio 4 d. įsakymo Nr. V-4 „Dėl specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti 2013 metais paskirstymo pagal savivaldybes ir specialios tikslinės dotacijos savivaldybių mokykloms (klasėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti 2013 metais paskirstymo pagal savivaldybes patvirtinimo“ (Žin., 2013, Nr. 4-134) 1.2 punktu:
1. Išdėstau 1 punkto pirmąją pastraipą taip:
„Eil. Nr. |
Savivaldybės pavadinimas |
Speciali tikslinė dotacija (tūkst. Lt) |
iš jų – ketvirčiais |
|||
I |
II |
III |
IV |
|||
1. |
Vilniaus miesto savivaldybė |
5463,8 |
1365 |
1561,9 |
1366 |
1170,9“. |
2. Išdėstau 48 punkto pirmąją pastraipą taip:
„Eil. Nr. |
Savivaldybės pavadinimas |
Speciali tikslinė dotacija (tūkst. Lt) |
iš jų – ketvirčiais |
|||
I |
II |
III |
IV |
|||
48. |
Varėnos rajono savivaldybė |
466,4 |
117 |
168,4 |
116 |
65“. |
3. Išdėstau paskutiniąją pastraipą „iš viso“ taip:
„Eil. Nr. |
Savivaldybės pavadinimas |
Speciali tikslinė dotacija (tūkst. Lt) |
iš jų – ketvirčiais |
|||
I |
II |
III |
IV |
|||
|
Iš viso |
54 801 |
13 699 |
13 941,3 |
13 692 |
13 468,7“. |