Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

NUTARIMAS

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. BIRŽELIO 27 d. nutarimo Nr. 785 „DĖL MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO IR PASKIRSTYMO METODIKOS patvirtinimo“ pakeitimo

 

2012 m. rugpjūčio 29 d. Nr. 1012

Vilnius

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Pakeisti Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2001, Nr. 57-2040; 2009, Nr. 158-7134; 2010, Nr. 155-7872; 2011, Nr. 91-4350, Nr. 165-7861; 2012, Nr. 78-4055):

1.1. Išdėstyti 13.1 punktą taip:

13.1. darbo užmokesčiui pagal ugdymo planą (ir apmokėti už ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo valandas, finansuojamas iš mokinio krepšelio lėšų), mokyklos ugdymo procesui organizuoti ir valdyti, mokyklos bibliotekos darbuotojams išlaikyti, taip pat darbo užmokesčiui ir paslaugoms apmokėti už psichologinę, specialiąją pedagoginę, specialiąją ir socialinę pedagoginę pagalbą; ne mažiau kaip 3 procentai šių lėšų turi būti skiriama psichologinei, specialiajai pedagoginei, specialiajai ir socialinei pedagoginei pagalbai organizuoti ir paslaugoms apmokėti; iš šiame punkte nurodytų mokinio krepšelio lėšų gali būti mokama už darbą pedagoginiams darbuotojams, nurodytiems Pareigybių, kurias atliekant darbas yra laikomas pedagoginiu, sąraše, patvirtintame švietimo ir mokslo ministro 2003 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. ĮSAK-1407 (Žin., 2003, Nr. 97-4367), taip pat už darbą mokyklos bibliotekos darbuotojams, gestų kalbos vertėjams, mokytojų padėjėjams ir darbuotojams, kurių funkcijoms priskiriamas mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas;“.

1.2. Išdėstyti nauja redakcija 1 priedą (pridedama).

2. Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. gruodžio 28 d. nutarimo Nr. 1542 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimo Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2011, Nr. 165-7861; 2012, Nr. 50-2476) 2 punktą– išbraukti žodžius „šio nutarimo 1.2.10 punktu išdėstyto“ ir pripažinti netekusiais galios nurodyto nutarimo 1.2.10 ir 4 punktus.

3. Pripažinti netekusiais galios:

3.1. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. balandžio 25 d. nutarimo Nr. 469 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. gruodžio 28 d. nutarimo Nr. 1542 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimo Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo“ pakeitimo“ (Žin., 2012, Nr. 50-2476) 2 punktą;

3.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 27 d. nutarimo Nr. 791 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimo Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“ ir 2011 m. gruodžio 28 d. nutarimo Nr. 1542 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimo Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo“ pakeitimo“ (Žin., 2012, Nr. 78-4055) 2 punktą.

4. Šio nutarimo 1 ir 2 punktai įsigalioja 2012 m. rugsėjo 1 dieną.

 

 

MINISTRAS PIRMININKAS                                                              ANDRIUS KUBILIUS

 

 

 

ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS                               GINTARAS STEPONAVIČIUS

 

 

 

Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir

paskirstymo metodikos

1 priedas

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2012 m. rugpjūčio 29 d. nutarimo Nr. 1012 redakcija)

 

SUTARTINIŲ MOKINIŲ APSKAIČIAVIMO KOEFICIENTAI nuo 2012 m. rugsėjo 1 d.

 

Eil. Nr.

Mokyklos (klasės, grupės, mokymosi formos, programos, mokinių) apibūdinimas

Mokymosi forma / mokymo proceso organizavimo būdas / ugdymo programa

Klasės mokinių skaičiaus vidurkis

Sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai

Pastabos

1–4 klasės

5–8 klasės

9–10
(I–II gimnazijos) klasės

11–12
(III–IV gimnazijos) klasės

1.

Miestelyje arba kaime:

grupinio / kasdienio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

grupinio / nuotolinio / pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo (vaikų)

 

 

 

 

 

 

pradinė mokykla (filialas*, skyrius*), kurioje (kuriame) mokosi iki 40 mokinių**

10

1,9177

x

x

x

* jeigu filialas ar skyrius yra toje pat vietovėje kaip ir bazinė mokykla, jam taikomi bazinės mokyklos sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai

** tik bendrųjų klasių mokiniai pagal Klasių tipų klasifikatorių, patvirtintą švietimo ir mokslo ministro 2009 m. rugsėjo 21 d. įsakymu Nr. ISAK-1889 (Žin., 2009, Nr. 117-5058)

pagrindinė mokykla (progimnazija) (filialas*, skyrius*), kurioje (kuriame) mokosi iki 80 mokinių**

10

1,8264

2,2644

2,7438

x

2.

Miestelyje arba kaime:

 

 

 

 

 

pradinė mokykla (filialas*, skyrius*), kurioje (kuriame) mokosi nuo 41 iki 50 mokinių**

12

1,5644

x

x

x

pagrindinė mokykla (progimnazija), kurioje mokosi nuo 81 iki 120 mokinių**

 

12

1,5644

1,9095

2,4028

x

 

vidurinė mokykla (gimnazija), kurioje mokosi iki 300 mokinių**

 

1–8 kl. – 15,

9–12 kl. – 20

1,2435

1,5276

1,4417

1,4995

 

3.

Miestelyje arba kaime:

 

 

 

 

 

 

 

 

pradinė mokykla (filialas*, skyrius*), kurioje (kuriame) mokosi nuo 51 iki 80 mokinių**

 

15

1,2435

x

x

x

 

 

pagrindinė mokykla (progimnazija), kurioje mokosi nuo 121 iki 200 mokinių**

 

15

1,2435

1,5276

1,9222

x

 

 

vidurinė mokykla (gimnazija), kurioje mokosi nuo 301 iki 500 mokinių**

 

1–4 kl. – 20,

5–12 kl. – 22

0,9792

1,2685

1,4206

1,4735

 

4.

 

Miestelyje arba kaime:

 

20/22/25

 

 

 

 

 

pradinė mokykla, kurioje mokosi 81 ir daugiau mokinių**

 

20

0,9963

x

x

x

 

pagrindinė mokykla (progimnazija), kurioje mokosi 201 ir daugiau mokinių**

 

1–4 kl. – 20, 5–10 kl. – 22

0,9792

1,2685

1,4206

x

 

vidurinė mokykla (gimnazija), kurioje mokosi 501 ir daugiau mokinių**

 

1–4 kl. – 20, 5–10 kl. – 25

0,9792

1,2064

1,4077

1,4345

 

5.

Mieste:

 

22/25

 

 

 

 

 

pradinė mokykla

 

22

0,9963

x

x

x

 

pagrindinė mokykla (progimnazija)

 

25, išskyrus
1–4 kl. – 22

0,9461

1,2064

1,4077

x

 

vidurinė mokykla ir gimnazija, turinti
I–IV gimnazijos klases ir 1–8 arba
5–8 klases

 

25, išskyrus
1–4 kl. – 22

0,9461

1,1274

1,4077

1,4345

 

vidurinės mokyklos (gimnazijos) tarptautinio bakalaureato klasės

 

25

x

x

x

1,6568

 

gimnazija, turinti tik
I–IV gimnazijos klases

 

25

x

x

1,4077

1,4345

 

6.

Mokyklos, skirtos mokiniams, dėl išskirtinių gabumų turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių*:

 

 

 

 

 

 

13 klasei taikomas sutartinio mokinio apskaičiavimo koeficientas – 2,5908

 

bendrajam ugdymui

grupinio / kasdienio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

0,7501

0,8938

1,1160

1,1373

* taikoma tik bendrojo ugdymo mokykloms, skirtoms mokiniams, dėl išskirtinių gabumų turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, vykdančioms Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijų registre įregistruotas specializuoto ugdymo krypties programas, jeigu jų vykdymas raštu suderintas su švietimo ir mokslo ministru

meniniam ugdymui:

grupinio / kasdienio / specializuoto ugdymo krypties

 

pavienio / individualaus/ specializuoto ugdymo krypties

 

 

 

 

 

dailei

 

0,8098

0,9650

1,2048

1,2278

muzikai

 

1,9097

2,2757

2,8414

2,8955

baletui

 

2,4047

2,8655

3,5779

3,6460

choreografijai

 

1,1568

1,3785

1,7212

1,7540

neakivaizdiniam mokymui

 

1,2016

1,4318

1,7878

1,8219

7.

Jaunimo iki 18 metų mokyklos (klasės)

grupinio / kasdienio / pagrindinio ugdymo (vaikų)

10

1,8264

2,1565

2,7438

x

 

8.

Suaugusieji; 16–17 metų dirbančio jaunimo klasė; nepilnamečių, suaugusiųjų tardymo izoliatoriaus ar (ir) pataisos įstaigos mokykla

grupinio / kasdienio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo

 

grupinio / nuotolinio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo

25

0,5223*

0,6416*

0,8073

0,8397

* išskyrus 16–17 metų dirbantį jaunimą 

** išskyrus pakartotinai pageidaujamų mokytis suaugusiųjų vidurinio ugdymo programos dalykų (už kuriuos mokinys sumoka savo lėšomis)

 

 

grupinio / neakivaizdinio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių**

 

pavienio / savarankiško, nuotolinio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių**

 

0,2611*

0,3208*

0,4037

0,4199

 

9.

Mokiniai, kurie mokosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas savarankiško ar nuotolinio mokymo proceso organizavimo būdais (pavienio mokymosi forma):

 

 

 

 

 

 

pagal 9 punktą didinami tik ligoninių ir sanatorijų mokyklose esančių integruotų specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai

* mokiniams, laikinai ir nuolat užsienyje gyvenantiems ir mokomiems pagal lietuvių kalbos, Lietuvos istorijos ir geografijos programas, taikomi sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai

 

mokomi namie (dėl ligos ar patologinės būklės)

pavienio / savarankiško / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

pavienio / nuotolinio / pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

grupinio / nuotolinio / pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

x

1,5805

2,2830

2,5757

2,6927

 

nuotoliniu būdu

pavienio / nuotolinio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

0,2564*

0,2791*

0,3473*

0,3586*

 

 

ligoninių ir sanatorijų mokyklose

grupinio / kasdienio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

grupinio / nuotolinio / pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

pavienio / savarankiško / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

pavienio / nuotolinio / vaikų pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

10

1,8264

2,1565

2,7438

1,9993

 

10.

Profesinės mokyklos

 

25

x

x

1,2420

1,3041*

0,8694

0,9781*

* tautinės mažumos kalba

 

11.

Specialiosios mokyklos, specialiosios klasės, išlyginamosios klasės, vaikų socializacijos centrai:

grupinio / kasdienio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

grupinio / nuotolinio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

 

 

 

 

* taikoma mokiniams, kurie mokosi pagal socialinių įgūdžių (darbinio) ugdymo programą ne ilgiau kaip trejus mokslo metus ir iki asmeniui sueina 21 metai

 

specialiosios klasės (išskyrus toliau išvardytąsias)

8

2,2830

2,6956

3,4298

2,4991

 

specialiosios klasės akliesiems, silpnaregiams ir kurtiesiems, neprigirdintiesiems (parengiamosios klasės)

(mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatoriaus kodai, patvirtinti švietimo ir mokslo ministro 2012 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. V-395 (Žin., 2012, Nr. 33-1624): 1210, 1220, 1230, 1240, 1250, 1320, 1330, 1340, 1350, 1400, 1700)

 

7

2,7396

3,2348

4,1157

2,9990

** taikoma ne ilgiau kaip vienus mokslo metus (ilgiau – jeigu nėra numatytų mokymosi pasiekimų) mokiniui, kuris mokosi ne daugiau kaip 28 pamokas per savaitę

*** vaikų socializacijos centruose specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, integruotiems bendrojo ugdymo klasėse, bendrosios paskirties ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo grupėse sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai papildomai nedidinami

 

specialiosios klasės, skirtos intelekto sutrikimą turintiems mokiniams:

 

 

 

 

 

 

 

turinčiųjų vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą (lavinamosios klasės)

(mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatoriaus kodai, patvirtinti švietimo ir mokslo ministro 2012 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. V-395 (Žin., 2012, Nr. 33-1624): 1120, 1130, 1140)

 

6

4,036

4,036

4,036*

x

 

turinčiųjų kompleksinių sutrikimų, kurių derinio dalis yra intelekto sutrikimas

(mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatoriaus kodai, patvirtinti švietimo ir mokslo ministro 2012 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. V-395 (Žin., 2012, Nr. 33-1624): 1800+1120/1130/1140)

 

4–6

4,4396

4,4396

4,4396

 

 

 

išlyginamosios klasės, sudarytos iš mokinių, nutraukusių mokymąsi ar nesimokiusių kai kurių bendrojo ugdymo dalykų**

 

10

1,8732

1,8732

1,8732

1,8732

 

 

vaikų socializacijos centrai***

 

4

4,4112

5,2092

6,6279

6,6279

 

12.

Priešmokyklinio ugdymo grupės:

 

darbo laikas

20 valandų per savaitę*

 

 

 

* iš mokinio krepšelio lėšų finansuojamas ne mažesnis kaip 20 valandų (kontaktinių) per savaitę ugdymas

miestelio arba kaimo pradinė mokykla, kurioje mokosi iki 80 mokinių, ir pagrindinė mokykla, kurioje mokosi iki 130 mokinių

 

10

1,3529

 

x

x

miestelio arba kaimo pradinė mokykla, kurioje mokosi 81 ir daugiau mokinių, pagrindinė mokykla, kurioje mokosi 131 ir daugiau mokinių, kito tipo mokykla ir ikimokyklinio ugdymo įstaiga

 

15

0,9211

 

x

x

miesto bendrojo ugdymo mokykla ir ikimokyklinio ugdymo įstaiga

 

20

0,6908

 

x

x

specialiosios grupės

 

10

2,5326

 

x

x

13.

Ikimokyklinio ugdymo grupės

 

darbo laikas

20 valandų per savaitę*

 

 

 

* iš mokinio krepšelio lėšų finansuojamas ne mažesnis kaip 20 valandų (kontaktinių) per savaitę ugdymas

 

x

0,7720

x

x

x

14.

Sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai didinami:

 

 

 

* išskyrus mokinius, turinčius kalbos ir komunikacijos sutrikimų

(mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatoriaus kodai, patvirtinti švietimo ir mokslo ministro 2012 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. V-395 (Žin., 2012, Nr. 33-1624): 2310, 2311, 2312, 2313)

 

specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių*:

 

 

35 procentai

 

integruotų bendrojo ugdymo klasėse, bendrosios paskirties ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo grupėse

 

 

 

ugdomų specialiosiose ikimokyklinio ugdymo įstaigose, specialiosiose ikimokyklinio ugdymo grupėse

 

 

 

užsieniečių ir Lietuvos Respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių iš užsienio gyventi ir dirbti Lietuvoje, kurie mokosi bendrojo ugdymo klasėse (migrantai)*

 

 

30 procentų

* koeficientas taikomas ne ilgiau kaip vienus mokslo metus (ilgiau – jeigu nėra numatytų pasiekimų) mokiniui, kuriam skiriama daugiau bendrojo ugdymo dalykų / pamokų nei tos klasės mokiniui

 

mokinių, besimokančių daugiakalbėje aplinkoje esančiose mokyklose (skyriuose) lietuvių mokomąja kalba**

 

 

10 procentų, integruotų specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių – iš viso 35 procentai, o migrantų – iš viso 30 procentų*

* mokiniui, kuris turi specialiųjų ugdymosi poreikių ir yra migrantas, didinama 35 procentais

** išskyrus mokinius, kurie mokosi pagal ikimokyklinio ugdymo programą

 

tautinių mažumų, mišrių mokyklų (skyrių, klasių) mokinių**

 

 

20 procentų, mokinių, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ugdymo programą, – iš viso 5 procentai, integruotų specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių – iš viso 35 procentai, o migrantų – iš viso 30 procentų*

15.

Mokyklose, kuriose mokosi jungtinės klasės, atitinkamo ugdymo turinio koncentro sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai mažinami, kai koncentre yra*:

 

 

 

* šis punktas taikomas bendrųjų klasių mokiniams pagal Klasių tipų klasifikatorių, kurie mokosi jungtinėse klasėse (pagal 9 punktą taikomas tik mokiniams ligoninių ir sanatorijų mokyklose), taip pat mokiniams pagal 7 ir 8 punktus, neatsižvelgiant į koncentrą ir šių mokinių mokymosi formas

 

viena jungtinė klasė

 

 

15 procentų

 

dvi ir daugiau jungtinių klasių

 

 

20 procentų

16.

Mokiniai, ugdomi pagal neformaliojo vaikų švietimo programas

 

 

0,3625*

*Mokinio krepšelio lėšos, apskaičiuotos pagal šį koeficientą, skiriamos Anykščių, Klaipėdos, Panevėžio rajonų ir Panevėžio miesto savivaldybėms iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 789 (Žin., 2008, Nr. 95-3722; 2010, Nr. 43-2063), XIV skirsnį „VP1-2.2-ŠMM-10-V priemonė „Neformaliojo švietimo paslaugų plėtra“.

Koeficientas vienam mėnesiui apskaičiuojamas padalijus iš 12, jį padauginus iš bazinio mokinio krepšelio koeficiento, gaunamos mokinio, ugdomo pagal neformaliojo vaikų švietimo programas, krepšelio lėšos mėnesiui litais (suma litais apvalinama iki sveikojo skaičiaus)

 

Pastabos: 1. Bazinis mokinio krepšelio koeficientas K= 2,2609.

2. Vidutinis sąlyginis pedagogo tarifinio atlygio koeficientas R = 12,75.

3. Mišri mokykla – mokykla, kurioje yra ne mažiau kaip vienas pilnas klasės komplektas ir mokoma tautinės mažumos mokomąja kalba.

4. Vienintelėms mieste tokio tipo mokykloms, kuriose mokoma tautinės mažumos kalba, keliomis mokomosiomis kalbomis, ar daugiakalbėje aplinkoje esančiai mokyklai (skyriui) lietuvių mokomąja kalba, kurių sąrašus tvirtina švietimo ir mokslo ministras, taikomi miestelio arba kaimo mokyklų sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai (kai klasės mokinių skaičiaus vidurkis – 15 mokinių). Ši nuostata taikoma, jeigu pagal ją mokyklos finansinė būklė neblogėja.

5. Vienintelėms mieste savitos pedagoginės sistemos mokykloms (klasėms), kurių sąrašą tvirtina švietimo ir mokslo ministras, taip pat Vilniaus „Vilnies“ pagrindinei mokyklai, Vilniaus Panerių pagrindinei mokyklai, Vilniaus Liudvinavo pagrindinei mokyklai, Vilniaus Pavilnio pagrindinei mokyklai, Vilniaus Dvarčionių pradinei mokyklai, Vilniaus „Kregždutės“ pradinei mokyklai, Šiaulių Rėkyvos pagrindinei mokyklai, Tauragės rajono Tarailių pagrindinei mokyklai, Ukmergės Pašilės pagrindinei mokyklai, Palangos Šventosios bendrojo lavinimo pagrindinei mokyklai, Juodkrantės Liudviko Rėzos jūrų kadetų mokyklai, Klaipėdos Tauralaukio pagrindinei mokyklai, Pagėgių savivaldybės Pagėgių pradinei mokyklai, Birštono gimnazijai, Nidos vidurinei mokyklai, Vilniaus Trakų Vokės vidurinei mokyklai, Vilniaus rajono Platiniškių pagrindinei mokyklai, Kauno Rokų vidurinei mokyklai, Kauno Vaišvydavos pagrindinei mokyklai, Mažeikių darželiui-mokyklai „Kregždutė“, Šiaulių Zoknių pagrindinei mokyklai taikomi miestelio arba kaimo mokyklų sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai. Ši nuostata taikoma, jeigu pagal ją mokyklos finansinė būklė neblogėja.

6. Miesto mokyklomis laikomos tik mokyklos, esančios savivaldybių centruose.

7. Mokyklų, kuriose mokoma tautinės mažumos kalba, keliomis mokomosiomis kalbomis, ar daugiakalbėje aplinkoje esančių mokyklų (skyrių) lietuvių mokomąja kalba sąrašus tvirtina švietimo ir mokslo ministras.

8. Į mokinių skaičių mokyklose pagal šios metodikos 1 priedo 1–5 punktus neįtraukiami mokiniai pagal šios metodikos 1 priedo 7, 8, 10, 11, 12 ir 13 punktus.  

9. Ignalinos r. Didžiasalio „Ryto“ vidurinės mokyklos, Kalvarijos savivaldybės Sangrūdos vidurinės mokyklos, Šalčininkų r. Butrimonių Anos Krepštul vidurinės mokyklos, Šalčininkų r. Dieveniškių „Ryto“ vidurinės mokyklos, Šalčininkų r. Dieveniškių Adomo Mickevičiaus vidurinės mokyklos, Švenčionių r. Adutiškio vidurinės mokyklos, Varėnos r. Panočių vidurinės mokyklos, Vilkaviškio r. Vištyčio Petro Kriaučiūno vidurinės mokyklos, Vilniaus r. Lavoriškių vidurinės mokyklos, Vilniaus r. Medininkų šv. Kazimiero vidurinės mokyklos, Vilniaus r. Buivydžių vidurinės mokyklos sutartinio 9–10 klasių mokinio apskaičiavimo koeficientas nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. yra 1,9222, o 11–12 klasių – 1,9993.

10. Jeigu savivaldybių teritorijoje yra miestelio ar kaimo vidurinių mokyklų (gimnazijų), kuriose mokosi iki 300 mokinių (išskyrus mokyklas pagal šio priedo pastabų 9 punktą), arba miestų mokyklų, kurioms sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai taikomi kaip kaimo arba miestelio mokykloms, mokinio krepšelio lėšos šių mokyklų 9–10 klasių mokiniams, nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. pritaikius sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientus – 1,6018, o 11–12 klasių – 1,6661, skiriamos savivaldybėms per jų perskirstomą mokinio krepšelio dalį, numatytą Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos 9 punkte, nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. – pagal švietimo ir mokslo ministro patvirtintą sąrašą.

 

_________________