LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL 2007 M. III KETVIRČIO VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS PASKELBIMO
2007 m. spalio 19 d. Nr. 1V-1156
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. 1V-261 (Žin., 2006, Nr. 27-926), 87 punktu ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:
1. Skelbiu 2007 m. III ketvirčio viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą (pridedama).
2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo
tarnybos direktoriaus
2007 m. spalio 19 d. įsakymo Nr. 1V-1156
priedas
2007 M. III KETVIRČIO VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA UŽ 2007 M. III KETVIRTĮ
Kokybės rodikliai |
Ryšių reguliavimo tarnybos atliktų matavimų vertės 1 |
AB „TEO LT“ pateiktos vertės 2 |
Ribinės vertės 3 |
|
Linijos įrengimo trukmė |
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų |
|
28 dienos
(tik tiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 60 dienų |
Trukmė, per kurią atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų |
|
52 dienos
(tik tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Atlikti įrengimai iki sutartos dienos |
|
98,67 proc. |
|
|
Užsakymų priėmimo valandos |
|
Darbo dienomis nuo....... iki....... Šeštadieniais nuo....... iki....... Sekmadieniais nuo....... iki......4 |
|
|
Užsakymų vykdymo valandos |
|
Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 Šeštadieniais nuo....... iki...... Sekmadieniais nuo....... iki...... |
|
|
Santykinis gedimų skaičius |
Gedimų skaičius šimtui linijų per vienerius metus |
|
2,93 pranešimų šimtui linijų
(tiesioginėms paslaugoms) |
Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų |
Gedimo šalinimo trukmė |
Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų |
|
29,05 valandos
(tiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 48 valandos |
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų |
|
70,27 valandos
(tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų |
|
29,81 valandos
(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų |
|
69,02 valandos
(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Pašalinta visų kitų gedimų per numatytą trukmę |
|
92,36 proc. (tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos |
|
Darbo dienomis nuo 00:00 iki 24:00 Šeštadieniais nuo 00:00 iki 24:00 Sekmadieniais nuo 00:00 iki 24:005 (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Gedimų šalinimo valandos |
|
Darbo dienomis nuo....... iki....... Šeštadieniais nuo....... iki....... Sekmadieniais nuo....... iki......6 (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Nesėkmingų kvietimų dalis |
Nacionalinių kvietimų dalis |
0,58 proc. Matavimų skaičius – 16 795 |
0,42 proc. Matavimų skaičius – vidutiniškai daugiau nei 1 mln. skambučių per parą (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Ne daugiau kaip 5 proc. |
Tarptautinių kvietimų dalis |
|
3,53 proc. Matavimų skaičius – vidutiniškai daugiau nei 40 tūkst. skambučių per parą (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Sujungimo trukmė |
Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė |
0,25 sekundės. Matavimų skaičius – 16 678 |
0,76 sekundės. Matavimų skaičius – daugiau nei 120 tūkst. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 10 sekundžių |
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų |
0,33 sekundės. Matavimų skaičius – 16 678 |
3,26 sekundės. Matavimų skaičius – daugiau nei 120 tūkst.
(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė |
|
8,82 sekundės. Matavimų skaičius – daugiau nei 3,5 tūkst. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 20 sekundžių |
|
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų |
|
17,58 sekundės. Matavimų skaičius – daugiau nei 3,5 tūkst. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Paslaugų teikėjo tarnybų atsiliepimo trukmė |
Vidutinė trukmė iki atsiliepimo, sekundės. Atsiliepimai per 20 sekundžių, procentai |
|
24,60 sekundės 7
76,41 proc. Matavimų skaičius – visi (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 20 sekundžių |
Informacijos tarnybos atsiliepimo trukmė |
Vidutinė trukmė iki atsiliepimo, sekundės. Atsiliepimai per 20 sekundžių, procentai |
|
4,27 sekundės
93,59 proc. Matavimų skaičius – visi (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 15 sekundžių |
Veikiančių taksofonų dalis |
Gerai veikiantys taksofonai |
|
98,04 proc.
Matavimų skaičius – visi (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Ne mažiau kaip 95 proc. |
Skundai dėl sąskaitų teisingumo |
Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo |
|
0,09 proc. |
Ne daugiau kaip 1 proc. |
PASTABA. Jei paslaugų teikėjas savo pasirinkimu matuoja visus įvykius, įrašytas žodis „visi“.
1 Įvertinant paslaugų kokybės rodiklius, buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai AB „TEO LT“ viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti pagal metodiką, pateiktą Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse (Žin., 2006, Nr. 27-926).
2 AB „TEO LT“ pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės už 2007 m. III ketvirtį.
3 Universaliųjų paslaugų teikėjams nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.
4 Užsakymų priėmimo laikas skiriasi priklausomai nuo užsakymo pateikimo būdo.
5 Nurodytu laiku pranešimai apie gedimus priimami telefono ryšio numeriais 117, 119, 1525, 1816, 1817.
6 Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne.
7 Nurodyta 1591, 1573, 1579, 117, 1816, 1817 tarnybų atsiliepimo trukmės.
______________