KOMISIJA PRIVALOMAM REGISTRUOTI BRANGIAM TURTUI ĮVERTINTI, JO VIDUTINĖMS KAINOMS NUSTATYTI, SKELBTI IR INDEKSUOTI PRIE VALSTYBINĖS KAINŲ IR KONKURENCIJOS TARNYBOS
N U T A R I M A S
PRIVALOMO REGISTRUOTI BRANGAUS TURTO VIDUTINĖS RINKOS KAINOS 1994 M. BIRŽELIO 1 D.
1994 m. birželio 16 d. Nr. 1
Vilnius
Vadovaujantis 1993 m. gruodžio 9 d. įstatymu Nr. I-322 „Dėl brangų turtą įsigijusių arba įsigyjančių Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų deklaravimo“ ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. balandžio 25 d. nutarimu Nr. 312 „Dėl Lietuvos Respublikos įstatymo „Dėl brangų turtą įsigijusių arba įsigyjančių Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų deklaravimo“ įgyvendinimo“, Respublikos gyventojai privalo deklaruoti brangų turtą, kurio vidutinė rinkos kaina 1994 m. birželio 1 d. sudarė 15 000 Lt ir daugiau. Tokio turto vidutinės rinkos kainos 1994 m. birželio 1 d. pateikiamos žemiau pridedamame sąraše.
Respublikos gyventojai po 1994 m. birželio 1 d. įsigiję arba įsigysiantys žemiau pridedamame sąraše nurodytą turtą, nepriklausomai nuo konkrečios įsigijimo kainos (įskaitant ir atvejus, kai ji mažesnė už 15 000 Lt), pajamas, už kurias šis turtas buvo įsigytas, deklaruoja valstybinėms mokesčių inspekcijoms pagal savo gyvenamą vietą.
Nustatytas deklaravimui priklausančio turto kainos dydis (15 000 Lt) priklausomai nuo infliacijos tempo bus perskaičiuojamas ir skelbiamas kiekvieno ketvirčio antro mėnesio 1 dienai, o taip pat ir už laikotarpį nuo 1990 m. kovo 11 d. iki 1994 m. birželio 1 d. Nurodytiems laikotarpiams bus tikslinamos ir vidutinės brangaus turto rinkos kainos.
PATVIRTINTA
Komisijos privalomam
registruoti brangiam turtui įvertinti
1994 m. birželio 16 d. nutarimu Nr. 1
I. PASTATAI
Statinio pavadinimas |
Ploto arba tūrio vienetas |
Naujo pastato 1m3 (1m2) vidutinė rinkos kaina (įskaitant statybinių medžiagų vertę) (litais) |
Kasmetinis eksploatuojamo pastato kainos sumažinimo procentas |
1. Gyvenamieji namai |
|
|
|
1.1 mūriniai |
1 m3 |
160 |
0,8% |
1.2 mediniai |
1 m3 |
220 |
1,5% |
2. Butai daugiaaukščiuose pastatuose |
1 m2 bendrojo ploto |
800 |
0,8% |
3. Negyvenamieji pastatai statiniai ir patalpos (be įrengimų vertės) (valstybinių, valstybinių akcinių įmonių, akcinių bendrovių, UAB gamybiniai, administraciniai ir kt. pastatai, statiniai bei patalpos) |
1 m3 |
160 |
1,9% |
4. Sodo namai mūriniai |
1 m3 |
170 |
1,2% |
5. Sodo namai mediniai, garažai, garažų boksai |
1 m3 |
200 |
1,5% |
Pastabos:
1. Naujo pastato vidutinė rinkos kaina apskaičiuojama jo kubatūrą (kvadratūrą), nurodytą inventorizacijos byloje arba projekte, dauginant iš kubinio (kvadratinio) metro kainos. Ne naujo pastato vidutinė rinkos kaina apskaičiuojama sumažinant kiekvienais metais naujo pastato kainą paskutinėje lentelės skiltyje nurodytu procentu.
2. Sutinkamai su Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1991 m. liepos 25 d. nutarimu Nr. 297 „Dėl pastatų, statinių ir butų teisinio registravimo“, metaliniai garažai nėra registruojami, jų įsigijimo vidutinė rinkos kaina mažesnė negu 15000 Lt., todėl pajamos, panaudotos šių garažų įsi gimimui, nedeklaruojamos.
II. ŽEMĖ (ĮSKAITANT UŽIMTĄ MIŠKO IR VANDENS TELKINIŲ)
Žemės sklypo paskirtis |
1m2 vidutinė rinkos kaina (1–3 punktuose nurodytiems žemės sklypams) (litais) |
1. Privačių namų valdų žemės sklypai 1.1 Vilniaus, Kauno, Palangos miestuose |
20 |
1.2 Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės miestuose |
15 |
1.3 Birštono, Druskininkų, Jonavos, Jurbarko, Mažeikių, Trakų ir Utenos miestuose |
10 |
1.4 miestuose rajonų centruose (iš skyrus išvardintus 1.1–1.3 punktuose), Lentvario, Grigiškių, Garliavos, Kačerginės, Kulautuvos miesto tipo gyvenvietėse |
8 |
1.5 kituose miestuose ir miesto tipo gyvenvietėse |
6 |
1.6 priemiestinėse kaimo gyvenvietėse (5 km spinduliu nuo Respublikos miestų ribos, 3 km spinduliu nuo kitų miestų ribos) |
4 |
1.7 stambiose kaimo gyvenvietėse daugiau kaip 200 gyventojų) |
2 |
1.8 kitose vietovėse |
1 |
2. Ūkinei komercinei veiklai skirti (naudojami) žemės sklypai, kiti ne žemės ūkio ir ne miškų ūkio paskirties žemės sklypai |
kaina apskaičiuojama 1.1–1.8 punktuose nurodytus įkainius dauginant iš koeficiento-1.5 |
3. Sodininkų bendrijų narių sodų sklypai |
|
3.1 Respublikos miestuose bei 10 km spinduliu nuo jų ribos |
2 |
3.2 kituose miestuose bei 5 km spinduliu nuo jų ribos |
1.5 |
3.3 kitose vietovėse |
1 |
|
1 ha vidutinė rinkos kaina (4–6 punktuose nurodytiems sklypams) (litais) |
4. Kita žemės ūkio paskirties žemė |
|
4.1 Respublikos miestuose |
5000 |
4.2 kituose miestuose |
4000 |
4.3 miesto tipo gyvenvietėse |
3000 |
4.4 Joniškio, Kauno, Kėdainių, Pakruojo, Panevėžio, Pasvalio, Radviliškio, Šakių, Šiaulių, Marijampolės, Vilkaviškio rajonuose |
2200 |
4.5 Biržų, Jonavos, Jurbarko, Akmenės, Klaipėdos, Kretingos, Kupiškio, Prienų, Raseinių, Šilutės, Tau ragės ir Ukmergės rajonuose |
1900 |
4.6 Alytaus, Anykščių, Kaišiadorių, Kelmės, Lazdijų, Mažeikių, Rokiškio, Skuodo, Šalčininkų, Širvintų, Švenčionių, Varėnos, Vilniaus rajonuose |
1600 |
4.7 Ignalinos, Molėtų, Plungės, Šilalės, Telšių, Trakų, Utenos, Zarasų rajonuose |
1300 |
5. Miškų ūkio paskirties žemė |
1700 |
6. Vandens telkiniai |
|
6.1 žuvininkystės tvenkiniai |
atitinka 4.4–4.7 punktuose nurodytus įkainius |
6.2 ežerai, neįeinantys į kitą žemę |
200 |
III. KELIŲ EISME DALYVAUJANČIOS TRANSPORTO PRIEMONĖS
Transporto priemonės pavadinimas |
Naujos transporto priemonės vidutinė rinkos kaina (tūkst. litų) |
Padėvėtų automobilių kainos sumažinimo procentas |
|
po pirmų eksploatacijos metų |
kiekvienais sekančiais metais |
||
1. Lengvieji automobiliai |
|
|
|
1.1 Vakarų valstybių gamybos lengvieji automobiliai |
|
|
|
1.1.1 40-50 AJ |
40 |
20% |
7% |
1.1.2 51-75 AJ |
70 |
20% |
7% |
1.1.3 76-100 AJ |
85 |
20% |
7% |
1.1.4 101-150 AJ |
100 |
20% |
7% |
1.1.5 151-200 AJ |
175 |
20% |
7% |
1.1.6 201-300 AJ |
310 |
20% |
7% |
1.1.7 301-400 AJ |
620 |
20% |
7% |
1.1.8 401-600 AJ |
1325 |
20% |
7% |
1.2 NVS gamybos lengvieji automobiliai |
|
|
|
1.2.1 40-75 AJ |
20 |
20% |
7% |
1.2.2 76-100 AJ |
25 |
20% |
7% |
1.2.3 101-150 AJ |
30 |
20% |
7% |
1.2.4 151-200 AJ |
40 |
20% |
7% |
1.2.5 201-300 AJ |
50 |
20% |
7% |
1.2.6 301-400 AJ |
70 |
20% |
7% |
2. Lengvosios priekabos |
|
|
|
2.1 Vakarų valstybių gamybos lengvosios priekabos virš 750 kg |
20 |
20% |
7% |
2.2 NVS valstybių gamybos lengvosios priekabos virš 750 kg |
15 |
20% |
7% |
3. Vakarų valstybių gamybos motociklai, motoroleriai, motoriniai vežimėliai |
|
|
|
3.1 21-40 AJ |
15 |
20% |
7% |
3.2 41-60 AJ |
20 |
20% |
7% |
3.3 61-80 AJ |
40 |
20% |
7% |
3.4 81-100 AJ |
70 |
20% |
7% |
3.5 101-150 AJ |
100 |
20% |
7% |
4. Autobusai |
|
|
|
4.1 Vakarų valstybių gamybos autobusai |
|
|
|
4.1.1 iki 30 sėdimų vietų |
400 |
20% |
5% |
4.1.2 31-50 sėdimų vietų |
1200 |
20% |
5% |
4.1.3 virš 50 sėdimų vietų |
2000 |
20% |
5% |
4.2 NVS valstybių gamybos autobusai |
|
|
|
4.2.1 iki 30 sėdimų vietų |
40 |
20% |
5% |
4.2.2 virš 30 sėdimų vietų |
120 |
20% |
5% |
4.3 Mikroautobusai |
|
|
|
4.3.1 Vakarų valstybių gamybos mikroautobusai |
|
|
|
4.3.1.1 iki 9 sėdimų vietų (įskaitant vairuotojo vietą) |
80 |
20% |
5% |
4.3.1.2 9-17 sėdimų vietų (įskaitant vairuotojo vietą) |
120 |
20% |
5% |
4.3.2 NVS valstybių gamybos mikroautobusai 9-17 sėdimų vietų (įskaitant vairuoto jo vietą) |
30 |
20% |
5% |
5. Krovininiai automobiliai |
|
|
|
5.1 Vilkikai |
|
|
|
5.1.1 Vakarų valstybių gamybos vilkikai |
|
|
|
5.1.1.1 iki 200 AJ |
180 |
20% |
5% |
5.1.1.2 201-300 AJ |
300 |
20% |
5% |
5.1.1.3 301-400 AJ |
380 |
20% |
5% |
5.1.1.4 401-500 AJ |
450 |
20% |
5% |
5.1.1.5 virš 500 AJ |
550 |
20% |
5% |
5.1.2 NVS valstybių gamybos vilkikai |
|
|
|
5.1.2.1 iki 200 AJ |
60 |
20% |
5% |
5.1.2.2 201-300 AJ |
90 |
20% |
5% |
5.1.2.3 301-400 AJ |
120 |
20% |
5% |
5.1.2.4 401-500 AJ |
160 |
20% |
5% |
5.1.2.5 virš 500 AJ |
200 |
20% |
5% |
5.2 Sunkvežimiai-savivarčiai, bortiniai, furgonai |
|
|
|
5.2.1 Vakarų valstybių gamybos sunkvežimiai savivarčiai, bortiniai furgonai |
|
|
|
5.2.1.1 iki 3,5 bendros masės |
60 |
20% |
5% |
5.2.1.2 3,6-6 t bendros masės |
100 |
20% |
5% |
5.2.1.3 6,1-10 t bendros masės |
150 |
20% |
5% |
5.2.1.4 10,1-20 t benros masės |
250 |
20% |
5% |
5.2.1.5 virš 20t bendros masės |
350 |
20% |
5% |
5.2.2 NVS valstybių gamybos sunkvežimiai savivarčiai, bortiniai, furgonai |
|
|
|
5.2.2.1 3,6-6 t bendros masės |
20 |
20% |
5% |
5.2.2.2 6,1-10 t bendros masės |
35 |
20% |
5% |
5.2.2.3 virš 10 t bendros masės |
60 |
20% |
5% |
5.3 Automobiliai-refrežera toriai |
|
|
|
5.3.1 Vakarų valstybių gamybos automobiliai refrežeratoriai |
|
|
|
5.3.1.1 iki 4 t bendros masės |
80 |
20% |
5% |
5.3.1.2 4,1-8 t bendros masės |
120 |
20% |
5% |
5.3.1.3 virš 8 t. bendros masės |
160 |
20% |
5% |
5.3.2 NVS valstybių gamybos automobiliai-refrežeratoriai |
|
|
|
5.3.2.1 iki 4 t bendros masės |
30 |
20% |
5% |
5.3.2.2 4,1-8 t bendros masės |
50 |
20% |
5% |
5.3.2.3 virš 8 t bendros masės |
70 |
20% |
5% |
6. Puspriekabės |
|
|
|
6.1 Vakarų valstybių gamybos puspriekabės |
|
|
|
6.1.1 iki 10 t bendros masės |
60 |
20% |
5% |
6.1.2 10,1-20t bendros masės |
100 |
20% |
5% |
6.1.3 20,1-30 t bendros masės |
130 |
20% |
5% |
6.1.4 virš 30 t bendros masės |
160 |
20% |
5% |
6.2 NVS valstybių gamybos puspriekabės virš 20 t bendros masės |
20 |
20% |
5% |
7. Priekabos |
|
|
|
7.1 Vakarų valstybių gamybos priekabos |
|
|
|
7.1.1 iki 4,0 t bendros masės |
30 |
20% |
5% |
7.1.2 4,1-10 t bendros masės |
70 |
20% |
5% |
7.1.3 virš 10 t bendros masės |
120 |
20% |
5% |
8. Puspriekabės-refrežeratoriai |
|
|
|
8.1 Vakarų valstybių gamybos puspriekabės-refrežeratoriai |
|
|
|
8.1.1 iki 10 t bendros masės |
100 |
20% |
5% |
8.1.2 10,1-20 t bendros masės |
150 |
20% |
5% |
8.1.3 20,1-30 t bendros masės |
180 |
20% |
5% |
8.1.4 virš 30 t bendros masės |
240 |
20% |
5% |
8.2 NVS valstybių gamybos puspriekabės-refrežeratoriai virš 20 t bendros masės |
60 |
20% |
5% |
Pastabos:
1. Lentelėje pateiktos naujų kelių eisme dalyvaujančių transporto priemonių vidutinės rinkos kainos. Padėvėtų priemonių vidutinės kainos apskaičiuojamos po pirmų eksploatacijos metų sumažinant naujos transporto priemonės kainą 20%, po kiekvienų sekančių paskutinėje lentelės skiltyje nurodytu procentu.
2. NVS šalių gamybos motociklų, motorolerių, motorinių vežimėlių, krovininių automobilių priekabų vidutinė rinkos kaina yra mažesnė negu 15000 Lt ir pajamos jų įsigijimui nedeklaruojamos.
3. Vidutinės rinkos kainos specializuotiems automobiliams bus nustatomos konkrečiu atveju priklausomai nuo sumontuotos įrangos sudėtingumo ant bazinio automobilio.
IV. VANDENS TRANSPORTO PRIEMONĖS
Vandens transporto priemonės pavadinimas |
Naujos vandens transporto priemonės vidutinė rinkos kaina (tūkst. litų) |
Kasmetinis eksploatuojamos technikos kainos sumažinimo procentas |
1. Transportiniai laivai |
|
|
1.1 Jūrų laivai |
|
|
1.1.1 Keleiviniai, keleiviniai krovininiai laivai, keltai |
|
|
1.1.1.1 iki 3000 t vandens talpos 1.1.1.2 3001-10000 t vandens talpos |
19000 |
5,3% |
1.1.1.3 virš 10000 t vandens talpos |
64000 107800 |
5,0% 4,3% |
1.1.2 Universalūs sausakrūviai ir miškovežiai |
|
|
1.1.2.1 iki 5000 t vandens talpos |
23000 |
5,6% |
1.1.2.2 5001-10000 t vandens talpos |
38000 |
5,6% |
1.1.2.3 virš 10000 t vandens talpos |
45000 |
5,6% |
1.1.3 Ro-Ro tipo laivai 5000 10000 t vandens talpos |
60600 |
5,4% |
1.1.4 Universalūs „upė-jūra“ tipo laivai 5000-10000 t vandens talpos |
24000 |
5,3% |
1.1.5 Transportiniai refrižeratoriai |
|
|
1.1.5.1 iki 10000 t vandens talpos |
40000 |
5,9% |
1.1.5.2 10001-20000 t vandens talpos |
50000 |
5,9% |
1.1.6 Tanklaiviai 5000-10000 t vandens talpos |
33000 |
5,9% |
1.1.7 Kiti jūrų laivai |
|
|
1.1.7.1 Vilkikai |
|
|
1.1.7.1.1 1200 AJ |
6000 |
5,6% |
1.1.7.1.2 3000 AJ |
20000 |
5,6% |
1.1.7.1.3 7800 AJ |
39000 |
5,6% |
1.1.7.2 Locmanų kateriai |
2000 |
5,4% |
1.1.7.3 Naftos -šiukšlių surinktuvai |
2500 |
5,4% |
1.1.7.4 Reido kateriai |
500 |
5,7% |
1.2 Upių laivai |
|
|
1.2.1 Keleiviniai keltai |
|
|
1.2.1.1 iki 300 t vandentalpos |
250 |
3,4% |
1.2.1.2 virš 300 t vandentalpos |
1800 |
3,4% |
1.2.2 Keleiviniai laivai iki 150 t vandentalpos |
600 |
4,3% |
1.2.3 Keleiviniai laivai tipo „Raketa“ |
500 |
5,4% |
1.2.4 Krovininiai laivai iki 500 t vandentalpos |
200 |
4,3% |
1.2.5 Krovininės baržos aikštelės iki 65 m ilgio |
210 |
5,4% |
1.2.6 Vilkikai 200-300 AJ |
300 |
5,4% |
2. Sportiniai laivai |
|
|
2.1 Motoriniai kateriai |
|
|
2.1.1 iki 5 m ilgio |
15 |
14,3% |
2.1.2 5,1–10 m ilgio |
25 |
14,3% |
2.1.3 virš 10 m ilgio |
50 |
14,3% |
2.2 Jachtos |
|
|
2.2.1 8–10 m ilgio |
60 |
0,5% |
2.2.2 14–16 m ilgio |
600 |
0,5% |
3. Žvejybiniai laivai |
|
|
3.1 Didieji traleriai šaldytuvai |
|
|
3.1.1 iki 85 m ilgio |
40000 |
5,7% |
3.1.2 86–105 m ilgio |
60000 |
5,7% |
3.1.3 106–125 m ilgio |
89000 |
5,7% |
3.2 Vidutiniai traleriai seineriai |
|
|
3.2.1 iki 55 m ilgio |
20000 |
7,1% |
3.2.2 56–65 m ilgio |
35000 |
7,1% |
3.3 Mažieji traleriai |
|
|
3.3.1 iki 26 m ilgio |
1 200 |
10,5% |
3.3.2 27–35m ilgio |
10000 |
10,5% |
3.4 Žuvies apdorojimo laivas 170 m ilgio |
95000 |
5,4% |
Pastaba:
Lentelėje pateiktos naujų vandens transporto priemonių vidutinės rinkos kainos. Padėvėtų priemonių vidutinės rinkos kainos apskaičiuojamos sumažinant kiekvienais metais naujos priemonės kainą paskutinėje lentelės skiltyje nurodytu procentu.
V. CIVILINIAI ORLAIVIAI
Pastaba:
Visų tipų civilinių orlaivių (lėktuvų, sraigtasparnių, sklandytuvų, oro balionų, mėgėjiškos konstrukcijos orlaivių) vidutinė rinkos kaina kelis kartus viršija deklaravimui nustatytą 15000 Lt ribą ir pajamos jų įsigijimui visais atvejais deklaruojamos. Atsižvelgiant į tai, kad konkrečių civilinių orlaivių kainos gali labai skirtis, o šio turto įsigijimo faktai labai reti, dėl to įsigyto civilinio orlaivio vidutinė rinkos kaina komisijos bus nustatoma kiekvienu konkrečiu atveju kartu su aviacijos specialistais.
VI. ŽEMĖS ŪKIO TECHNIKA
Žemės ūkio technikos pavadinimas |
Naujos technikos vieneto vidutinė rinkos kaina (tūkst. litų) |
Kasmetinis eksploatuojamos technikos kainos sumažinimo procentas |
1. Traktoriai |
|
|
1.1 NVS šalių gamybos traktoriai |
|
|
1.1.1 200-270 AJ („Kirovec“ ir kt.) |
95 |
11% |
1.1.2 150-165 AJ (T-150; T-150 K ir kt.) |
76 |
11% |
1.1.3 80-90 AJ (DT-75 ir kt.) |
22 |
11% |
1.1.4 70 75 A J (T-70; MTZ-82; MTZ-280 ir kt.) |
17 |
11% |
1.1.5 50-60 AJ (LTZ-55; JUMZ-6 KL ir kt.) |
16 |
11% |
1.2. Vakarų valstybių gamybos traktoriai |
|
|
1.2.1 60-70 AJ (URSUS 4512; URSUS 4514 ir kt. lenkų gamybos traktoriai) |
37 |
6,7% |
1.2.2 50 A J ir daugiau (VALMET 665-4HC ir kt.) |
80 |
6,7% |
2. Javų kombainai |
|
|
2.1 NVS šalių gamybos įavų kombainai |
|
|
2.1.1 DON-1500 |
200 |
11% |
2.1.2 SK-5 „NIVA“ |
100 |
11% |
2.1.3 JENISEI-1200 |
90 |
11% |
2.2 Kitų užsienio valstybių gamybos javų kombainai |
|
|
2.2.1 SAMPO-2020 |
140 |
6,7% |
2.2.2 E-514, E-525 |
300 |
6,7% |
2.2.3 Class ir kt. |
450 |
6,7% |
3. Savaeigės Šienapjovės |
|
|
3.1 E-281 |
300 |
14,5% |
3.2 E-304 |
170 |
14,5% |
3.3 E-303 ir kt. |
140 |
14,5% |
4. Ekskavatoriai (EO-2621; EO-2625 ir kt.) |
22 |
11% |
5. Buldozeriai (D-606; DZ-42 ir kt.) |
22 |
11% |
Pastabos:
1. Lentelėje pateiktos naujos žemės ūkio technikos vidutinės rinkos kainos. Padėvėtos žemės ūkio technikos vidutinės rinkos kainos apskaičiuojamos sumažinant kiekvienais metais naujos technikos kainą paskutinėje lentelės skiltyje nurodytu procentu.
VII. ŠAUNAMIEJI GINKLAI
Pastaba:
Visų rūšių registruojamų šaunamųjų ginklų vidutinė rinkos kaina yra mažesnė negu 15000 Lt ir pajamos jų įsigijimui nedeklaruojamos. Įregistravus bent vieną tokios ar didesnės vertės ginklą, jų kainos bus skelbiamos bendra tvarka.
VIII. POTENCIALIAI PAVOJINGI ĮRENGINIAI
Potencialiai pavojingo įrenginio pavadinimas |
Naujo įrenginio vieneto vidutinė rinkos kaina (tūkst. litų) |
Kasmetinis padėvėto įrenginio kainos sumažinimo procentas |
1. Kėlimo kranai |
|
|
1.1 ožiniai kranai 12,51 kėlimo galios |
150 |
6,7% |
1.2 automobiliniai kranai |
|
|
1.2.1 6,3 t kėlimo galios |
55 |
8,3% |
1.2.2 10 t kėlimo galios |
65 |
8,3% |
2. Liftai |
|
|
2.1 keleiviniai |
50 |
4,0% |
2.2 krovininiai |
30 |
4,0% |
2.3 ligoninių |
70 |
4,0% |
3. Garo ir vandens šildymo katilai |
|
|
3.1 1 t/val. našumo garo katilas |
30 |
5,0% |
3.2 1 Gcal/val. našumo vandens šildymo katilas (aukštesnės kaip 115°C temperatūros) |
25 |
6,7% |
4. Autocisternos skystoms dujoms pervežti |
30 |
5,0% |
5. Atrakcionas „Apžvalgos ratas“ |
120 |
5,0% |
Pastabos:
1. Lentelėje nurodytos naujų įrenginių vidutinės rinkos kainos. Padėvėtų įrenginių vidutinės rinkos kainos apskaičiuojamos sumažinant kiekvienais metais naujo įrenginio kainą paskutinėje lentelės skiltyje nurodytu procentu.
2. Visų technikos priežiūros tarnyboje registruojamų kėlimo kranų, liftų, garo ir vandens šildymo katilų (naujų) vidutinė rinkos kaina yra didesnė negu 15000 Lt ir įsigijus juos kitokio tipo (negu išvardinta aukščiau pateiktame sąraše) pajamos deklaruojamos. Potencialiai pavojingų įrenginių sąrašas bus tvirtinamas Lietuvos Respublikos Vyriausybėje. Po jo patvirtinimo skelbiamų vidutinių rinkos kainų pavojingiems įrenginiams sąrašas taip pat bus atitinkamai praplėstas.