KOMISIJA PRIVALOMAM REGISTRUOTI BRANGIAM TURTUI ĮVERTINTI, JO VIDUTINĖMS KAINOMS NUSTATYTI, SKELBTI IR INDEKSUOTI PRIE VALSTYBINĖS KAINŲ IR KONKURENCIJOS TARNYBOS

 

N U T A R I M A S

PRIVALOMO REGISTRUOTI BRANGAUS TURTO VIDUTINĖS RINKOS KAINOS 1994 M. BIRŽELIO 1 D.

 

1994 m. birželio 16 d. Nr. 1

Vilnius

 

Vadovaujantis 1993 m. gruodžio 9 d. įstatymu Nr. I-322 „Dėl brangų turtą įsigijusių arba įsigyjančių Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų deklaravimo“ ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. balandžio 25 d. nutarimu Nr. 312 „Dėl Lietuvos Respublikos įstatymo „Dėl brangų turtą įsigijusių arba įsigyjančių Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų deklaravimo“ įgyvendinimo“, Respublikos gyventojai privalo deklaruoti brangų turtą, kurio vidutinė rinkos kaina 1994 m. birželio 1 d. sudarė 15 000 Lt ir daugiau. Tokio turto vidutinės rinkos kainos 1994 m. birželio 1 d. pateikiamos žemiau pridedamame sąraše.

Respublikos gyventojai po 1994 m. birželio 1 d. įsigiję arba įsigysiantys žemiau pridedamame sąraše nurodytą turtą, nepriklausomai nuo konkrečios įsigijimo kainos (įskaitant ir atvejus, kai ji mažesnė už 15 000 Lt), pajamas, už kurias šis turtas buvo įsigytas, deklaruoja valstybinėms mokesčių inspekcijoms pagal savo gyvenamą vietą.

Nustatytas deklaravimui priklausančio turto kainos dydis (15 000 Lt) priklausomai nuo infliacijos tempo bus perskaičiuojamas ir skelbiamas kiekvieno ketvirčio antro mėnesio 1 dienai, o taip pat ir už laikotarpį nuo 1990 m. kovo 11 d. iki 1994 m. birželio 1 d. Nurodytiems laikotarpiams bus tikslinamos ir vidutinės brangaus turto rinkos kainos.

 

 

KOMISIJOS PIRMININKĖ                                                                             JANINA KUMPIENĖ

______________

 


PATVIRTINTA

Komisijos privalomam

registruoti brangiam turtui įvertinti

1994 m. birželio 16 d. nutarimu Nr. 1

 

I. PASTATAI

 

Statinio pavadinimas

Ploto arba tūrio vienetas

Naujo pastato 1m3 (1m2) vidutinė rinkos kaina (įskaitant statybinių medžiagų vertę) (litais)

Kasmetinis eksploatuojamo pastato kainos sumažinimo procentas

1. Gyvenamieji namai

 

 

 

1.1 mūriniai

1 m3

160

0,8%

1.2 mediniai

1 m3

220

1,5%

2. Butai daugiaaukščiuose pastatuose

1 m2 bendrojo ploto

800

0,8%

3. Negyvenamieji pastatai statiniai ir patalpos (be įrengimų vertės) (valstybinių, valstybinių akcinių įmonių, akcinių bendrovių, UAB gamybiniai, administraciniai ir kt.

pastatai, statiniai bei patalpos)

1 m3

160

1,9%

4. Sodo namai mūriniai

1 m3

170

1,2%

5. Sodo namai mediniai, garažai, garažų boksai

1 m3

200

1,5%

 

Pastabos:

1. Naujo pastato vidutinė rinkos kaina apskaičiuojama jo kubatūrą (kvadratūrą), nurodytą inventorizacijos byloje arba projekte, dauginant iš kubinio (kvadratinio) metro kainos. Ne naujo pastato vidutinė rinkos kaina apskaičiuojama sumažinant kiekvienais metais naujo pastato kainą paskutinėje lentelės skiltyje nurodytu procentu.

2. Sutinkamai su Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1991 m. liepos 25 d. nutarimu Nr. 297 „Dėl pastatų, statinių ir butų teisinio registravimo“, metaliniai garažai nėra registruojami, jų įsigijimo vidutinė rinkos kaina mažesnė negu 15000 Lt., todėl pajamos, panaudotos šių garažų įsi gimimui, nedeklaruojamos.

3. Naujai pastatytų pastatų įsigijimo data laikomas jo pridavimo į eksploataciją laikas, o pirktų ar kitaip įsigytų pastatų jų įsigijimo dokumentų data.

 

II. ŽEMĖ (ĮSKAITANT UŽIMTĄ MIŠKO IR VANDENS TELKINIŲ)

 

Žemės sklypo paskirtis

1m2 vidutinė rinkos kaina (1–3 punktuose nurodytiems žemės sklypams) (litais)

1. Privačių namų valdų žemės sklypai 1.1 Vilniaus, Kauno, Palangos miestuose

20

1.2 Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės miestuose

15

1.3 Birštono, Druskininkų, Jonavos, Jurbarko, Mažeikių, Trakų ir Utenos miestuose

10

1.4 miestuose rajonų centruose (iš skyrus išvardintus 1.1–1.3 punktuose), Lentvario, Grigiškių, Garliavos, Kačerginės, Kulautuvos miesto tipo gyvenvietėse

8

1.5 kituose miestuose ir miesto tipo gyvenvietėse

6

1.6 priemiestinėse kaimo gyvenvietėse (5 km spinduliu nuo Respublikos miestų ribos, 3 km spinduliu nuo kitų miestų ribos)

4

1.7 stambiose kaimo gyvenvietėse daugiau kaip 200 gyventojų)

2

1.8 kitose vietovėse

1

2. Ūkinei komercinei veiklai skirti (naudojami) žemės sklypai, kiti ne žemės ūkio ir ne miškų ūkio paskirties žemės sklypai

kaina apskaičiuojama 1.1–1.8 punktuose nurodytus įkainius dauginant iš koeficiento-1.5

3. Sodininkų bendrijų narių sodų sklypai

 

3.1 Respublikos miestuose bei 10 km spinduliu nuo jų ribos

2

3.2 kituose miestuose bei 5 km spinduliu nuo jų ribos

1.5

3.3 kitose vietovėse

1

 

1 ha vidutinė rinkos kaina (4–6 punktuose nurodytiems sklypams) (litais)

4. Kita žemės ūkio paskirties žemė

 

4.1 Respublikos miestuose

5000

4.2 kituose miestuose

4000

4.3 miesto tipo gyvenvietėse

3000

4.4 Joniškio, Kauno, Kėdainių, Pakruojo, Panevėžio, Pasvalio, Radviliškio, Šakių, Šiaulių, Marijampolės, Vilkaviškio rajonuose

2200

4.5 Biržų, Jonavos, Jurbarko, Akmenės, Klaipėdos, Kretingos, Kupiškio, Prienų, Raseinių, Šilutės, Tau ragės ir Ukmergės rajonuose

1900

4.6 Alytaus, Anykščių, Kaišiadorių, Kelmės, Lazdijų, Mažeikių, Rokiškio, Skuodo, Šalčininkų, Širvintų, Švenčionių, Varėnos, Vilniaus rajonuose

1600

4.7 Ignalinos, Molėtų, Plungės, Šilalės, Telšių, Trakų, Utenos, Zarasų rajonuose

1300

5. Miškų ūkio paskirties žemė

1700

6. Vandens telkiniai

 

6.1 žuvininkystės tvenkiniai

atitinka 4.4–4.7 punktuose nurodytus įkainius

6.2 ežerai, neįeinantys į kitą žemę

200

 

III. KELIŲ EISME DALYVAUJANČIOS TRANSPORTO PRIEMONĖS

 

Transporto priemonės pavadinimas

Naujos transporto priemonės vidutinė rinkos kaina (tūkst. litų)

Padėvėtų automobilių kainos sumažinimo procentas

po pirmų eksploatacijos metų

kiekvienais sekančiais metais

1. Lengvieji automobiliai

 

 

 

1.1 Vakarų valstybių gamybos lengvieji automobiliai

 

 

 

1.1.1 40-50 AJ

40

20%

7%

1.1.2 51-75 AJ

70

20%

7%

1.1.3 76-100 AJ

85

20%

7%

1.1.4 101-150 AJ

100

20%

7%

1.1.5 151-200 AJ

175

20%

7%

1.1.6 201-300 AJ

310

20%

7%

1.1.7 301-400 AJ

620

20%

7%

1.1.8 401-600 AJ

1325

20%

7%

1.2 NVS gamybos lengvieji automobiliai

 

 

 

1.2.1 40-75 AJ

20

20%

7%

1.2.2 76-100 AJ

25

20%

7%

1.2.3 101-150 AJ

30

20%

7%

1.2.4 151-200 AJ

40

20%

7%

1.2.5 201-300 AJ

50

20%

7%

1.2.6 301-400 AJ

70

20%

7%

2. Lengvosios priekabos

 

 

 

2.1 Vakarų valstybių gamybos lengvosios priekabos virš 750 kg

20

20%

7%

2.2 NVS valstybių gamybos lengvosios priekabos virš 750 kg

15

20%

7%

3. Vakarų valstybių gamybos motociklai, motoroleriai, motoriniai vežimėliai

 

 

 

3.1 21-40 AJ

15

20%

7%

3.2 41-60 AJ

20

20%

7%

3.3 61-80 AJ

40

20%

7%

3.4 81-100 AJ

70

20%

7%

3.5 101-150 AJ

100

20%

7%

4. Autobusai

 

 

 

4.1 Vakarų valstybių gamybos autobusai

 

 

 

4.1.1 iki 30 sėdimų vietų

400

20%

5%

4.1.2 31-50 sėdimų vietų

1200

20%

5%

4.1.3 virš 50 sėdimų vietų

2000

20%

5%

4.2 NVS valstybių gamybos autobusai

 

 

 

4.2.1 iki 30 sėdimų vietų

40

20%

5%

4.2.2 virš 30 sėdimų vietų

120

20%

5%

4.3 Mikroautobusai

 

 

 

4.3.1 Vakarų valstybių gamybos mikroautobusai

 

 

 

4.3.1.1 iki 9 sėdimų vietų (įskaitant vairuotojo vietą)

80

20%

5%

4.3.1.2 9-17 sėdimų vietų (įskaitant vairuotojo vietą)

120

20%

5%

4.3.2 NVS valstybių gamybos mikroautobusai 9-17 sėdimų vietų (įskaitant vairuoto jo vietą)

30

20%

5%

5. Krovininiai automobiliai

 

 

 

5.1 Vilkikai

 

 

 

5.1.1 Vakarų valstybių gamybos vilkikai

 

 

 

5.1.1.1 iki 200 AJ

180

20%

5%

5.1.1.2 201-300 AJ

300

20%

5%

5.1.1.3 301-400 AJ

380

20%

5%

5.1.1.4 401-500 AJ

450

20%

5%

5.1.1.5 virš 500 AJ

550

20%

5%

5.1.2 NVS valstybių gamybos vilkikai

 

 

 

5.1.2.1 iki 200 AJ

60

20%

5%

5.1.2.2 201-300 AJ

90

20%

5%

5.1.2.3 301-400 AJ

120

20%

5%

5.1.2.4 401-500 AJ

160

20%

5%

5.1.2.5 virš 500 AJ

200

20%

5%

5.2 Sunkvežimiai-savivarčiai, bortiniai, furgonai

 

 

 

5.2.1 Vakarų valstybių gamybos sunkvežimiai savivarčiai, bortiniai furgonai

 

 

 

5.2.1.1 iki 3,5 bendros masės

60

20%

5%

5.2.1.2 3,6-6 t bendros masės

100

20%

5%

5.2.1.3 6,1-10 t bendros masės

150

20%

5%

5.2.1.4 10,1-20 t benros masės

250

20%

5%

5.2.1.5 virš 20t bendros masės

350

20%

5%

5.2.2 NVS valstybių gamybos sunkvežimiai savivarčiai, bortiniai, furgonai

 

 

 

5.2.2.1 3,6-6 t bendros masės

20

20%

5%

5.2.2.2 6,1-10 t bendros masės

35

20%

5%

5.2.2.3 virš 10 t bendros masės

60

20%

5%

5.3 Automobiliai-refrežera toriai

 

 

 

5.3.1 Vakarų valstybių gamybos automobiliai refrežeratoriai

 

 

 

5.3.1.1 iki 4 t bendros masės

80

20%

5%

5.3.1.2 4,1-8 t bendros masės

120

20%

5%

5.3.1.3 virš 8 t. bendros masės

160

20%

5%

5.3.2 NVS valstybių gamybos automobiliai-refrežeratoriai

 

 

 

5.3.2.1 iki 4 t bendros masės

30

20%

5%

5.3.2.2 4,1-8 t bendros masės

50

20%

5%

5.3.2.3 virš 8 t bendros masės

70

20%

5%

6. Puspriekabės

 

 

 

6.1 Vakarų valstybių gamybos puspriekabės

 

 

 

6.1.1 iki 10 t bendros masės

60

20%

5%

6.1.2 10,1-20t bendros masės

100

20%

5%

6.1.3 20,1-30 t bendros masės

130

20%

5%

6.1.4 virš 30 t bendros masės

160

20%

5%

6.2 NVS valstybių gamybos puspriekabės virš 20 t bendros masės

20

20%

5%

7. Priekabos

 

 

 

7.1 Vakarų valstybių gamybos priekabos

 

 

 

7.1.1 iki 4,0 t bendros masės

30

20%

5%

7.1.2 4,1-10 t bendros masės

70

20%

5%

7.1.3 virš 10 t bendros masės

120

20%

5%

8. Puspriekabės-refrežeratoriai

 

 

 

8.1 Vakarų valstybių gamybos puspriekabės-refrežeratoriai

 

 

 

8.1.1 iki 10 t bendros masės

100

20%

5%

8.1.2 10,1-20 t bendros masės

150

20%

5%

8.1.3 20,1-30 t bendros masės

180

20%

5%

8.1.4 virš 30 t bendros masės

240

20%

5%

8.2 NVS valstybių gamybos puspriekabės-refrežeratoriai virš 20 t bendros masės

60

20%

5%

 

Pastabos:

1. Lentelėje pateiktos naujų kelių eisme dalyvaujančių transporto priemonių vidutinės rinkos kainos. Padėvėtų priemonių vidutinės kainos apskaičiuojamos po pirmų eksploatacijos metų sumažinant naujos transporto priemonės kainą 20%, po kiekvienų sekančių paskutinėje lentelės skiltyje nurodytu procentu.

2. NVS šalių gamybos motociklų, motorolerių, motorinių vežimėlių, krovininių automobilių priekabų vidutinė rinkos kaina yra mažesnė negu 15000 Lt ir pajamos jų įsigijimui nedeklaruojamos.

3. Vidutinės rinkos kainos specializuotiems automobiliams bus nustatomos konkrečiu atveju priklausomai nuo sumontuotos įrangos sudėtingumo ant bazinio automobilio.

4. Dabartiniu metu nėra užregistruota motorinių rogių, todėl jų vidutinės rinkos kainos bus skelbiamos atsiradus šių kainų poreikiui.

 

IV. VANDENS TRANSPORTO PRIEMONĖS

 

Vandens transporto priemonės pavadinimas

Naujos vandens transporto priemonės vidutinė rinkos kaina (tūkst. litų)

Kasmetinis eksploatuojamos technikos kainos sumažinimo procentas

1. Transportiniai laivai

 

 

1.1 Jūrų laivai

 

 

1.1.1 Keleiviniai, keleiviniai krovininiai laivai, keltai

 

 

1.1.1.1 iki 3000 t vandens talpos 1.1.1.2 3001-10000 t vandens talpos

19000

5,3%

1.1.1.3 virš 10000 t vandens talpos

64000 107800

5,0% 4,3%

1.1.2 Universalūs sausakrūviai ir miškovežiai

 

 

1.1.2.1 iki 5000 t vandens talpos

23000

5,6%

1.1.2.2 5001-10000 t vandens talpos

38000

5,6%

1.1.2.3 virš 10000 t vandens talpos

45000

5,6%

1.1.3 Ro-Ro tipo laivai 5000 10000 t vandens talpos

60600

5,4%

1.1.4 Universalūs „upė-jūra“ tipo laivai 5000-10000 t vandens talpos

24000

5,3%

1.1.5 Transportiniai refrižeratoriai

 

 

1.1.5.1 iki 10000 t vandens talpos

40000

5,9%

1.1.5.2 10001-20000 t vandens talpos

50000

5,9%

1.1.6 Tanklaiviai 5000-10000 t vandens talpos

33000

5,9%

1.1.7 Kiti jūrų laivai

 

 

1.1.7.1 Vilkikai

 

 

1.1.7.1.1 1200 AJ

6000

5,6%

1.1.7.1.2 3000 AJ

20000

5,6%

1.1.7.1.3 7800 AJ

39000

5,6%

1.1.7.2 Locmanų kateriai

2000

5,4%

1.1.7.3 Naftos -šiukšlių surinktuvai

2500

5,4%

1.1.7.4 Reido kateriai

500

5,7%

1.2 Upių laivai

 

 

1.2.1 Keleiviniai keltai

 

 

1.2.1.1 iki 300 t vandentalpos

250

3,4%

1.2.1.2 virš 300 t vandentalpos

1800

3,4%

1.2.2 Keleiviniai laivai iki 150 t vandentalpos

600

4,3%

1.2.3 Keleiviniai laivai tipo „Raketa“

500

5,4%

1.2.4 Krovininiai laivai iki 500 t vandentalpos

200

4,3%

1.2.5 Krovininės baržos aikštelės iki 65 m ilgio

210

5,4%

1.2.6 Vilkikai 200-300 AJ

300

5,4%

2. Sportiniai laivai

 

 

2.1 Motoriniai kateriai

 

 

2.1.1 iki 5 m ilgio

15

14,3%

2.1.2 5,1–10 m ilgio

25

14,3%

2.1.3 virš 10 m ilgio

50

14,3%

2.2 Jachtos

 

 

2.2.1 8–10 m ilgio

60

0,5%

2.2.2 14–16 m ilgio

600

0,5%

3. Žvejybiniai laivai

 

 

3.1 Didieji traleriai šaldytuvai

 

 

3.1.1 iki 85 m ilgio

40000

5,7%

3.1.2 86–105 m ilgio

60000

5,7%

3.1.3 106–125 m ilgio

89000

5,7%

3.2 Vidutiniai traleriai seineriai

 

 

3.2.1 iki 55 m ilgio

20000

7,1%

3.2.2 56–65 m ilgio

35000

7,1%

3.3 Mažieji traleriai

 

 

3.3.1 iki 26 m ilgio

1 200

10,5%

3.3.2 27–35m ilgio

10000

10,5%

3.4 Žuvies apdorojimo laivas 170 m ilgio

95000

5,4%

 

Pastaba:

Lentelėje pateiktos naujų vandens transporto priemonių vidutinės rinkos kainos. Padėvėtų priemonių vidutinės rinkos kainos apskaičiuojamos sumažinant kiekvienais metais naujos priemonės kainą paskutinėje lentelės skiltyje nurodytu procentu.

 

V. CIVILINIAI ORLAIVIAI

 

Pastaba:

Visų tipų civilinių orlaivių (lėktuvų, sraigtasparnių, sklandytuvų, oro balionų, mėgėjiškos konstrukcijos orlaivių) vidutinė rinkos kaina kelis kartus viršija deklaravimui nustatytą 15000 Lt ribą ir pajamos jų įsigijimui visais atvejais deklaruojamos. Atsižvelgiant į tai, kad konkrečių civilinių orlaivių kainos gali labai skirtis, o šio turto įsigijimo faktai labai reti, dėl to įsigyto civilinio orlaivio vidutinė rinkos kaina komisijos bus nustatoma kiekvienu konkrečiu atveju kartu su aviacijos specialistais.

 

VI. ŽEMĖS ŪKIO TECHNIKA

 

Žemės ūkio technikos pavadinimas

Naujos technikos vieneto vidutinė rinkos kaina (tūkst. litų)

Kasmetinis eksploatuojamos technikos kainos sumažinimo procentas

1. Traktoriai

 

 

1.1 NVS šalių gamybos traktoriai

 

 

1.1.1 200-270 AJ („Kirovec“ ir kt.)

95

11%

1.1.2 150-165 AJ (T-150; T-150 K ir kt.)

76

11%

1.1.3 80-90 AJ (DT-75 ir kt.)

22

11%

1.1.4 70 75 A J (T-70; MTZ-82; MTZ-280 ir kt.)

17

11%

1.1.5 50-60 AJ (LTZ-55; JUMZ-6 KL ir kt.)

16

11%

1.2. Vakarų valstybių gamybos traktoriai

 

 

1.2.1 60-70 AJ (URSUS 4512; URSUS 4514 ir kt. lenkų gamybos traktoriai)

37

6,7%

1.2.2 50 A J ir daugiau (VALMET 665-4HC ir kt.)

80

6,7%

2. Javų kombainai

 

 

2.1 NVS šalių gamybos įavų kombainai

 

 

2.1.1 DON-1500

200

11%

2.1.2 SK-5 „NIVA“

100

11%

2.1.3 JENISEI-1200

90

11%

2.2 Kitų užsienio valstybių gamybos javų kombainai

 

 

2.2.1 SAMPO-2020

140

6,7%

2.2.2 E-514, E-525

300

6,7%

2.2.3 Class ir kt.

450

6,7%

3. Savaeigės Šienapjovės

 

 

3.1 E-281

300

14,5%

3.2 E-304

170

14,5%

3.3 E-303 ir kt.

140

14,5%

4. Ekskavatoriai (EO-2621; EO-2625 ir kt.)

22

11%

5. Buldozeriai (D-606; DZ-42 ir kt.)

22

11%

 

Pastabos:

1. Lentelėje pateiktos naujos žemės ūkio technikos vidutinės rinkos kainos. Padėvėtos žemės ūkio technikos vidutinės rinkos kainos apskaičiuojamos sumažinant kiekvienais metais naujos technikos kainą paskutinėje lentelės skiltyje nurodytu procentu.

2. Traktorių priekabų ir NVS šalių gamybos traktorių mažesnių kaip 50 AJ galingumo, vidutinė rinkos kaina yra mažesnė negu 15000 Lt ir pajamos jų įsigijimui nedeklaruojamos.

 

VII. ŠAUNAMIEJI GINKLAI

 

Pastaba:

Visų rūšių registruojamų šaunamųjų ginklų vidutinė rinkos kaina yra mažesnė negu 15000 Lt ir pajamos jų įsigijimui nedeklaruojamos. Įregistravus bent vieną tokios ar didesnės vertės ginklą, jų kainos bus skelbiamos bendra tvarka.

 

VIII. POTENCIALIAI PAVOJINGI ĮRENGINIAI

 

Potencialiai pavojingo įrenginio pavadinimas

Naujo įrenginio vieneto vidutinė rinkos kaina (tūkst. litų)

Kasmetinis padėvėto įrenginio kainos sumažinimo procentas

1. Kėlimo kranai

 

 

1.1 ožiniai kranai 12,51 kėlimo galios

150

6,7%

1.2 automobiliniai kranai

 

 

1.2.1 6,3 t kėlimo galios

55

8,3%

1.2.2 10 t kėlimo galios

65

8,3%

2. Liftai

 

 

2.1 keleiviniai

50

4,0%

2.2 krovininiai

30

4,0%

2.3 ligoninių

70

4,0%

3. Garo ir vandens šildymo katilai

 

 

3.1 1 t/val. našumo garo katilas

30

5,0%

3.2 1 Gcal/val. našumo vandens šildymo katilas (aukštesnės kaip 115°C temperatūros)

25

6,7%

4. Autocisternos skystoms dujoms pervežti

30

5,0%

5. Atrakcionas „Apžvalgos ratas“

120

5,0%

 

Pastabos:

1. Lentelėje nurodytos naujų įrenginių vidutinės rinkos kainos. Padėvėtų įrenginių vidutinės rinkos kainos apskaičiuojamos sumažinant kiekvienais metais naujo įrenginio kainą paskutinėje lentelės skiltyje nurodytu procentu.

2. Visų technikos priežiūros tarnyboje registruojamų kėlimo kranų, liftų, garo ir vandens šildymo katilų (naujų) vidutinė rinkos kaina yra didesnė negu 15000 Lt ir įsigijus juos kitokio tipo (negu išvardinta aukščiau pateiktame sąraše) pajamos deklaruojamos. Potencialiai pavojingų įrenginių sąrašas bus tvirtinamas Lietuvos Respublikos Vyriausybėje. Po jo patvirtinimo skelbiamų vidutinių rinkos kainų pavojingiems įrenginiams sąrašas taip pat bus atitinkamai praplėstas.

3. Esant didesniems garo katilo arba vandens šildymo katilo našumams negu nurodyta lentelėje, dėl kiekvienos sekančios t/val. arba Gcal/val. kaina didinama vidutiniškai 20 tūkst. litų.

______________