LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL 2010 METŲ INFORMAVIMO IR VIEŠINIMO PRIEMONIŲ PLANO INFORMAVIMO APIE EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINĘ PARAMĄ PLANUI ĮGYVENDINTI PATVIRTINIMO
2009 m. gruodžio 24 d. Nr. 1K-492
Vilnius
Vadovaudamasi Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637), 6.9 punktu,
t v i r t i n u 2010 metų informavimo ir viešinimo priemonių planą Informavimo apie Europos Sąjungos struktūrinę paramą planui įgyvendinti (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2009 m. gruodžio 24 d. įsakymu Nr. 1K-492
2010 METŲ INFORMAVIMO IR VIEŠINIMO PRIEMONIŲ PLANAS INFORMAVIMO APIE EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINĘ PARAMĄ PLANUI ĮGYVENDINTI
Metiniai tikslai: |
1. Įtvirtinti žinias ir nuostatas, kad Europos Sąjungos (toliau – ES) lėšos padeda ekonomikos sunkmečio laiku išlaikyti ekonomikos stabilumą, darbo vietas ir gyvybingą verslą, ir taip prisideda prie kiekvieno žmogaus asmeninės gerovės. 2. Skatinti galimus pareiškėjus ir paramos gavėjus naudotis ES parama ir taip užtikrinti efektyvų Lietuvai skirtos ES paramos panaudojimą. 3. Sutvirtinti žinias ir nuostatas, kad ES parama administruojama efektyviai ir skaidriai. |
Metiniai uždaviniai: |
1.1. Įgyvendinti komunikacijos kampanijas, padėsiančias pristatyti bei išaiškinti visuomenei ir atskiroms jos grupėms prioritetines valstybės iniciatyvas, vykdomas ES paramos lėšomis. 1.2. Išaiškinti visuomenei ir atskiroms jos grupėms naudojamos ES paramos įgyvendinimo mechanizmą pabrėžiant paramos naudos ilgalaikiškumą – sprendimai priimami dabar, pastebimas rezultatas bus juntamas ir ateityje. 2.1. Užtikrinti sklandų ir išsamų galimų ir esamų paramos gavėjų bei projektų vykdytojų informavimą. 3.1. Kurti abipusio bendradarbiavimo santykius su politikais, ekonominiais ir socialiniais partneriais, žiniasklaida ir kitais nuomonės formuotojais, didinti partnerystės pridėtinę vertę veiksmų programų priemonių ir projektų administravimo procese, formuoti palankias šių tikslinių grupių nuostatas ir pritarimą vykstantiems procesams. 3.2. Parodyti ES struktūrinės paramos teikiamą naudą ir galimybes konkrečiam piliečiui, bendruomenei, regionui, supažindinant su įgyvendinamų ES struktūrinės paramos projektų nauda. 3.3. Užtikrinti bendradarbiavimą su Europos informacijos tinklais skleidžiant informaciją apie Europos Bendrijos politikas. 3.4. Ugdyti ir stiprinti ES paramą administruojančių institucijų komunikacinius gebėjimus planuoti ir įgyvendinti reikiamas informavimo ir viešinimo priemones, užtikrinti krizių prevenciją ir tinkamą jų valdymą. |
Prioritetinės 2010 metų komunikacijos kryptys: |
Prioritetinės 2010 metų komunikacijos kryptys: 1. ES struktūrinė parama ekonomikai skatinti. 2. ES struktūrinė parama darbo vietų išlaikymui ir kūrimui. 3. ES struktūrinė parama daugiabučiams atnaujinti (modernizuoti). |
Kiti 2010 metų informavimo ir viešinimo objektai: |
Kiti 2010 metų informavimo ir viešinimo objektai: 1. ES struktūrinė parama transporto sektoriui. 2. Švietimo paslaugų plėtra panaudojant ES struktūrinius fondus. 3. Sveikatos apsaugos paslaugų kokybės gerinimas pasinaudojant ES struktūriniais fondais. 4. ES struktūrinė parama turizmui, energetikai, mokslinių tyrimų ir technologinei plėtrai. 5. ES struktūrinė parama aplinkosaugai. 6. ES investicijos elektroninių paslaugų plėtrai. 7. ES investicijos stiprinti administracinius gebėjimus ir didinti viešojo administravimo efektyvumą. |
Siekiami rezultatai (plano vertinimo kriterijai): |
1.1. Visuomenės žinios ir pritarimas formuojamai nuostatai, kad ES lėšos padeda išlaikyti ekonomikos stabilumą, darbo vietas ir gyvybingą verslą, ir taip prisideda prie kiekvieno žmogaus asmeninės gerovės (įvertinamas pagal kokybinius visuomenės nuomonės tyrimus). 2.1. Stabiliai augantis interneto svetainės www.esparama.lt lankomumas (2009 m. vidutiniškai 30–50 tūkst. lankytojų per mėnesį). 2.2. Galimų pareiškėjų ir paramos gavėjų dalies, ES struktūrinius fondus administruojančių institucijų teikiamą informaciją vertinančios kaip kokybišką, padidėjimas 3 procentais (lyginant su 2010 m. vasario mėnesį planuojamo galimų pareiškėjų ir paramos gavėjų nuomonės tyrimų duomenimis). 2.3. Galimų pareiškėjų, kurie žino apie ES struktūrinę paramą žmogiškųjų išteklių plėtrai, ekonomikos augimui, sanglaudos skatinimui, dalies padidėjimas 3 procentais (lyginant su 2010 m. vasario mėnesį planuojamo galimų pareiškėjų nuomonės tyrimo duomenimis). 2.4. Galimų paramos gavėjų, nurodančių, kad informacija apie paramos sąlygas yra pakankama, dalies padidėjimas 3 procentais (palyginti su 2010 m. vasario mėnesį planuojamo galimų pareiškėjų nuomonės tyrimo duomenimis). 3.1. Paramos gavėjų, pareiškėjų ir visuomenės dalies, palankiai vertinančios ES struktūrinės paramos skirstymo skaidrumą ir efektyvumą, padidėjimas 3 procentais (palyginti su 2009 m. gruodžio mėnesį visuomenės nuomonės tyrimo bei 2010 m. vasario mėnesį planuojamų galimų pareiškėjų ir galimų paramos gavėjų nuomonės tyrimų duomenimis). |
Nr. |
Informavimo ir viešinimo priemonė |
Tikslinė grupė |
Siekiamas rezultatas |
Planuojamas įgyvendinimo terminas |
Atsakinga institucija |
Maksimalus priemonės biudžetas ir finansavimo šaltinis |
2010 m. informavimo ir viešinimo plano įgyvendinimo priemonės |
13 398 000, 00 Lt |
|||||
1. |
Centralizuotas 2010 m. informavimo ir viešinimo priemonių įgyvendinimas |
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
8 898 000, 00 Lt pagal Techninės paramos veiksmų programą |
|||
1.1. |
Informavimo ir viešinimo veiklos planavimas ir vertinimas (visoms veiksmų programoms) |
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
94 140, 00 Lt pagal Techninės paramos veiksmų programą |
|||
1.1.1. |
Metiniai informavimo ir viešinimo priemonių planai |
ES struktūrinę paramą administruojančios institucijos |
Parengiamas 2011 m. metinis informavimo ir viešinimo priemonių planas, kuriame nustatyti metiniai komunikacijos tikslai, numatomos vykdyti priemonės ir jų maksimalus biudžetas, visų komunikacijos procese dalyvaujančių institucijų funkcijos. Metinis planas užtikrins efektyvų informavimo kampanijų planavimą ir įgyvendinimą, padės koordinuoti veiklas tarp susijusių institucijų. |
2010 m. IV ketvirtis |
||
1.1.2. |
Metinis informavimo ir viešinimo veiklos efektyvumo įvertinimas |
ES paramą administruojančios institucijos |
2010 m. plano įgyvendinimo pabaigoje bus atliktas šio laikotarpio informavimo apie ES struktūrinių fondų paramą ir viešinimo efektyvumo vertinimas. Vertinimas bus atliekamas strategijos ir veiksmų programų lygiais ir padės išanalizuoti praėjusio laikotarpio informavimo ir viešinimo rezultatus bei nustatyti ateinančių metų prioritetus ir gaires. |
2010 m. III – 2011 m. I ketvirčiai |
|
|
1.2. |
Informavimo ir viešinimo veiklos stebėsena (visoms veiksmų programoms) |
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
326 808, 00 Lt pagal Techninės paramos veiksmų programą |
|||
1.2.1. |
Kiekybiniai visuomenės nuomonės tyrimai |
Visuomenė |
Organizuojami 2 kiekybiniai visuomenės nuomonės tyrimai padės įvertinti visuomenės nuomonę ir žinias apie ES struktūrinę paramą ir 2007–2013 m. etapą, padės išsiaiškinti aktualias problemas, įvertinti veiklos ir įgyvendinamų visuomenės informavimo priemonių efektyvumą. Remiantis tyrimų rezultatais bus planuojamos tolesnės informavimo ir viešinimo veiklos. |
2010 m. II ketvirtis; 2010 m. IV ketvirtis |
||
1.2.2. |
Kokybiniai visuomenės nuomonės tyrimai |
Visuomenė |
Organizuojamos 8 sudarytų grupių tiriamosios diskusijos su profesionaliu vedėju, kuriose dalyvauja 8–10 dalyvių. Tyrimai padės išsamiai sužinoti bei tinkamai išanalizuoti suvokimą ir nuostatas įvairiomis veiksmų programų įgyvendinimo temomis bei efektyviau planuoti informavimo ir viešinimo veiklą. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.2.3. |
Pareiškėjų nuomonės tyrimai |
Galimi pareiškėjai |
Kiekybinis galimų pareiškėjų tyrimas telefonu leis išanalizuoti galimų pareiškėjų informacinius poreikius ir efektyviau planuoti informavimo ir viešinimo veiklas. |
2010 m. I ketvirtis |
||
1.2.4. |
Paramos gavėjų nuomonės tyrimai |
Paramos gavėjai |
Kiekybinis paramos gavėjų tyrimas telefonu leis išanalizuoti paramos gavėjų informacinius poreikius ir efektyviau planuoti informavimo ir viešinimo veiklas. |
2010 m. I ketvirtis |
||
1.2.5. |
Žiniasklaidos stebėsena ir analizė |
ES paramą administruojančios institucijos |
Nuolat vykdoma informacijos apie ES struktūrinę paramą stebėsena nacionalinėse, regionų ir rajonų žiniasklaidos priemonėse, išsami žiniasklaidos turinio analizė ir rekomendacijos vykdomai komunikacijos veiklai pateikiamos kiekvieno ketvirčio pabaigoje. Žiniasklaidos stebėsena ir analizė užtikrins informavimo ir viešinimo veiklos efektyvų planavimą ir krizių prevenciją. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.2.6. |
Auditorijų pasiekiamumo vertinimo studijos |
Informavimo kampanijos vykdytojai |
Įgyvendinus informacines reklamines kampanijas, rengiamos auditorijų pasiekiamumo vertinimo studijos, kuriose apžvelgiama, kokiais kanalais efektyviausiai buvo pasiektos tikslinės grupės, pateikiamos rekomendacijos kitoms numatomoms reklaminėms kampanijoms. Studijos padės įvertinti įgyvendintų kampanijų efektyvumą, prisidės prie efektyvaus kitų kampanijų planavimo. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.3. |
Informavimo ir viešinimo priemonių įgyvendinimas (visoms veiksmų programoms) |
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
7 292 972, 00 Lt |
|||
1.3.1. |
Informacinių reklamos kampanijų organizavimas |
Visos tikslinės grupės, išskyrus ES institucijų atstovus |
Organizuojamos 2 informacinės reklamos kampanijos. Viena kampanija skirta ES struktūrinės paramos veiksmų programų įgyvendinimo eigai pristatyti, kita – su ES parama susijusiai aktualijai. Parengiami reikiami spaudos maketai, radijo ir televizijos reklamos filmukai, kaičiosios interneto reklamos, lauko reklamos maketai, vidaus reklamos filmukai. Reklama žiniasklaidos priemonėse dėstoma taip, kad vienos kampanijos metu būtų pasiekta ne mažiau kaip 93 procentai Lietuvos gyventojų. Informacinių reklaminių kampanijų metų siekiama informuoti tikslines grupes apie tai, kad ES lėšos padeda išlaikyti ekonomikos stabilumą, darbo vietas ir gyvybingą verslą, ir taip prisideda prie kiekvieno žmogaus asmeninės gerovės. Informacinėmis reklaminėmis kampanijomis taip pat siekiama didinti Lietuvos gyventojų pasitikėjimą mūsų valstybės gebėjimais tinkamai, skaidriai ir efektyviai pasinaudoti ES struktūrinės paramos galimybėmis. |
2010 m. vasaris–gegužė; 2010 m. rugsėjis–lapkritis |
||
1.3.2. |
Pranešimai spaudai |
Visos tikslinės grupės, išskyrus ES institucijų atstovus |
Parengiama ir išplatinama žiniasklaidai 20 pranešimų spaudai apie ES struktūrinės paramos strategiją, veiksmų programas, ES paramos įsisavinimo eigą, rezultatus. Pranešimai spaudai palaikys tikslinių grupių informuotumą aktualiais ES struktūrinės paramos klausimais. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.3.3. |
Spaudos konferencijos |
Visos tikslinės grupės |
Surengiamos 2 spaudos konferencijos, kuriose dalyvauja valdžios institucijų atstovai ir tam tikrų sričių ekspertai (nuomonių formuotojai). Spaudos konferencijos užtikrins ES paramos panaudojimo rezultatų sklaidą, padės tinkamai įvertinti paramos administravimo skaidrumą ir efektyvumą. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.3.4. |
Interneto svetainės www.esparama.lt atnaujinimas (lietuvių ir anglų kalbomis), priežiūra ir plėtra |
Visos tikslinės grupės |
Atnaujinant informaciją svetainėje www.esparama.lt pagrindinis dėmesys bus skiriamas su ES parama susijusioms naujienoms ir aktualijoms, pateikiamoms aiškia ir tikslinėms grupėms suprantama kalba. Skelbiamas paramos gavėjų sąrašas. Informacinis svetainės atnaujinimas užtikrins savailaikę aktualios informacijos apie ES struktūrinę paramą sklaidą. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.3.5. |
Apskritųjų stalų diskusijos |
Projektų vykdytojai, politikai ir kiti visuomenės nuomonės formuotojai, ekonominiai ir socialiniai partneriai |
Organizuojama 10 apskritųjų stalų diskusijų įvairiuose Lietuvos miestuose su veiksmų programomis susijusiomis temomis, kuriose dalyvauja įvairių tikslinių grupių atstovai. Apskritojo stalo diskusijos sudarys sąlygas išsamiai, objektyviai ir tikslinėms grupėms priimtinu būdu pristatyti įvairias su ES parama susijusias temas, inicijuoti diskusijas bei taip užtikrinti grįžtamąjį ryšį, didins partnerystės pridėtinę vertę siekiant tinkamai, skaidriai ir efektyviai pasinaudoti ES struktūrinės paramos galimybėmis, parodys paramos administravimo proceso atskaitomybę tikslinėms grupėms. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.3.6. |
Projektų mugė |
Projektų vykdytojai, politikai ir kiti visuomenės nuomonės formuotojai, ekonominiai ir socialiniai partneriai |
Kasmetinis renginys, kuriame kviečiami dalyvauti ir savo patirtimi pasidalyti sklandžiai įgyvendinamų ES struktūrinės paramos projektų vykdytojai. Projektų mugė padės toliau stiprinti projektų vykdytojų bendruomenę, užtikrins ES struktūrinės paramos rezultatų sklaidą, prisidės prie ES struktūrinės paramos įvaizdžio formavimo. |
2010 m. II ketvirtis |
||
1.3.7. |
Geriausių ES paramos projektų rinkimai |
Visos tikslinės grupės, išskyrus ES institucijų atstovus |
Rengiami kasmetiniai geriausių ES struktūrinės paramos projektų rinkimai. Siekiant pritraukti kuo didesnį visuomenės dėmesį, tokie rinkimai vyks internetinėje erdvėje. Geriausių ES struktūrinės paramos projektų rinkimai skatins potencialius paramos gavėjus teikti paraiškas, didins ES struktūrinės paramos panaudojimo rezultatų žinomumą. |
2010 m. II ketvirtis |
||
1.3.8. |
Informacijos skelbimas spaudoje, televizijoje, radijuje, internete |
Visos tikslinės grupės, išskyrus ES institucijų atstovus |
Įvairiuose leidiniuose, internete, televizijos ir radijo kanaluose (dėmesį skiriant vietinei žiniasklaidai) reguliariai rengiama ir publikuojama informacija apie ES struktūrinę paramą, specialistų komentarai. Juose pagal iš anksto suderintą teminį planą teikiama informacija apie ES struktūrinę paramą, jos teikiamą naudą, rezultatus, aktualijas. Periodiškai skelbiant informaciją siekiama informuoti tikslines grupes apie tai, kad ES lėšos padeda išlaikyti ekonomikos stabilumą, darbo vietas ir gyvybingą verslą, ir taip prisideda prie kiekvieno žmogaus asmeninės gerovės. Skelbiant informaciją taip pat siekiama didinti Lietuvos gyventojų pasitikėjimą mūsų valstybės gebėjimais tinkamai, skaidriai ir efektyviai pasinaudoti ES struktūrinės paramos galimybėmis. Rengiant informaciją bus kuriami glaudūs abipusiu bendradarbiavimu grįsti santykiai su žiniasklaidos atstovais, ugdoma jų kompetencija ES struktūrinės paramos klausimais. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.3.9. |
Elektroninis naujienų laikraštis |
Visuomenė, pareiškėjai, galimi pareiškėjai, paramos gavėjai, ekonominiai ir socialiniai partneriai |
Kartą per mėnesį parengiamas elektroninis naujienų laikraštis, kuris platinamas ES struktūrinės paramos bendruomenei – projektų vykdytojams, pareiškėjams, socialiniams ir ekonominiams partneriams, savivaldybėms, kitoms su ES paramos administravimu susijusioms institucijoms. Naujienų laikraštis užtikrins efektyvią informacijos apie ES paramą sklaidą, sudarys sąlygas tinkamai įvertinti ES paramos naudą, sužinoti apie jos administravimą ir administruojančias institucijas. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.3.10. |
Elektroninis naujienų laikraštis ES institucijoms (anglų kalba) |
ES institucijų atstovai |
Kartą per pusmetį parengiamas elektroninis naujienų laikraštis anglų kalba ES institucijų atstovams, kuriame pristatomi ES paramos panaudojimo rezultatai Lietuvoje ir kitos susijusios aktualijos. Naujienų laikraštis skleis informaciją apie Lietuvos pasiekimus, didins ES institucijų pasitikėjimą mūsų valstybės gebėjimais tinkamai, skaidriai ir efektyviai pasinaudoti ES struktūrinės paramos galimybėmis. |
2010 m. II ir IV ketvirčiai |
||
1.3.11. |
Europos dienos renginiai |
Visos tikslinės grupės, išskyrus ES institucijų atstovus |
Europos dienos renginai, organizuojami kartu su vietiniais partneriais įvairiuose Lietuvos regionuose, užtikrins ES paramos projektų rezultatų sklaidą, didins gyventojų pasitikėjimą valstybės gebėjimais tinkamai, skaidriai ir efektyviai pasinaudoti ES struktūrinės paramos galimybėmis bei padės tinkamai įvertinti ES paramos svarbą. |
2010 m. II ketvirtis |
||
1.3.12. |
Leidiniai, dalomoji medžiaga ir kitos informavimo ir komunikacijos priemonės |
Visos tikslinės grupės, išskyrus ES institucijų atstovus |
Rengiami leidiniai, dalomoji medžiaga ir kitos informavimo bei komunikacijos priemonės prisidės prie ES struktūrinės paramos ir veiksmų programų žinomumo, ES struktūrinės paramos administravimo mechanizmo procesų suvokimo didinimo. Šios priemonės taip pat prisidės prie didėjančio žinomumo apie tai, kad ES lėšos padeda išlaikyti ekonomikos stabilumą, darbo vietas ir gyvybingą verslą, ir taip prisideda prie kiekvieno žmogaus asmeninės gerovės. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.4. |
Informavimo ir viešinimo gebėjimų stiprinimas (visoms veiksmų programoms) |
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
184 080, 00 Lt |
|||
1.4.1. |
Komunikacijos mokymai ES struktūrinę paramą administruojančioms institucijoms |
ES struktūrinę paramą administruojančios institucijos, Informavimo apie ES struktūrinę paramą ir jos viešinimo koordinavimo grupės nariai |
Kas ketvirtį organiuzojami mokymai (po 2 grupes) informavimo apie ES struktūrinę paramą koordinavimo ir jos viešinimo grupės nariams, ES paramą administruojančių institucijų vadovams, viešųjų ryšių specialistams ir kitiems su ES struktūrine parama dirbantiems darbuotojams, skirti tobulinti komunikacijos, viešo kalbėjimo, informacinių krizių valdymo ir susijusius įgūdžius. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.4.2. |
Seminaras kartu su kaimyninių šalių informavimo apie ES struktūrinę paramą specialistais |
ES struktūrinę paramą administruojančios institucijos, Informavimo apie ES struktūrinę paramą ir jos viešinimo koordinavimo grupės nariai |
Dalyvavimas seminare su kaimyninių šalių informavimo apie ES struktūrinę paramą specialistais skirtas pasidalyti patirtimi apie visuomenės informavimo ir viešinimo apie ES struktūrinę paramą veiklas bei iššūkius ir padės rasti tinkamus sprendimus aktualiais bei probleminiais klausimais. |
2010 m. III–IV ketvirčiai |
||
1.4.3. |
Informavimo apie ES struktūrinę paramą projekto administravimo (koordinavimo) paslauga |
Finansų ministerija |
Informavimo ir viešinimo ekspertai, teikiantys paslaugas ES struktūrinę paramą administruojančioms institucijoms, užtikrins sklandų informavimo ir viešinimo kampanijos įgyvendinimą, palaikys ryšius su ES paramą administruojančiomis institucijomis ir įgyvendinant viešinimo kampanijas dalyvaujančiais partneriais. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
||
1.5. |
Kiti iš anksto nenumatyti veiksmai |
Visos tikslinės grupės |
Atliekami visuomenės informavimo ir viešinimo veiksmai, atsižvelgiant į pasikeitusią situaciją, iškylančias naujas aktualijas ar tyrimų metu nustatytus papildomus tikslinių grupių informacinius poreikius. Veiksmai gali apimti informacijos rengimą ir teikimą žiniasklaidai, informacinių renginių suinteresuotoms grupėms, mokymų, seminarų, konsultacijų organizavimą, reklamos, leidybos, visuomenės nuomonės tyrimų, studijų rengimo ar kitas priemones. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
1 000 000, 00 Lt pagal Techninės paramos veiksmų programą |
2. |
Nuolatinis informacijos apie projektų rengimo ir įgyvendinimo sąlygas, projektų įgyvendinimo eigą ir rezultatus teikimas |
Galimi pareiškėjai ir (arba) pareiškėjai, projektų vykdytojai, ekonominiai ir socialiniai partneriai, žiniasklaida, visuomenės grupės pagal institucijų kompetencijos sritis |
Galimi pareiškėjai ir/arba pareiškėjai, projektų vykdytojai informuojami apie veiksmų programų priemonių finansavimo galimybes, paraiškų teikimo, projektų rengimo, jų finansavimo, administravimo ir įgyvendinimo sąlygas, projektų atrankos kriterijus, paraiškų vertinimo procedūras. Ekonominiai, socialiniai partneriai, žiniasklaida ir visuomenės grupės pagal institucijų kompetencijos sritis informuojami apie ES struktūrinės paramos teikiamas galimybes ir įgyvendinimo rezultatus pagal Informavimo apie ES struktūrinę paramą ir jos viešinimo koordinavimo grupės patvirtintus ketvirtinius planus. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
2 500 000, 00 Lt |
|
Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
68 000, 00 Lt pagal Ekonomikos augimo veiksmų programą |
|||||
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
183 000, 00 Lt pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą |
|||||
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
138 000, 00 Lt pagal Techninės paramos veiksmų programą |
|||||
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija |
188 000, 00 Lt pagal Techninės paramos veiksmų programą |
|||||
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
49 000, 00 Lt pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą |
|||||
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
237 000, 00 Lt pagal Techninės paramos veiksmų programą |
|||||
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija |
277 000, 00 Lt |
|||||
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
330 000, 00 Lt pagal Techninės paramos veiksmų programą |
|||||
Paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra |
437 000, 00 Lt pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programą |
|||||
Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra |
0,00 Lt |
|||||
Viešoji įstaiga Lietuvos verslo paramos agentūra |
344 000, 00 Lt pagal Techninės paramos veiksmų programą |
|||||
Transporto investicijų direkcija |
152 000, 00 Lt pagal Techninės paramos veiksmų programą |
|||||
Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra |
97 000, 00 Lt pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą |
|||||
3. |
Rezervas paskirstomas pagal poreikį |
Visos tikslinės grupės |
Skiriama pagal poreikį atlikti kitus iš anksto nenumatytus informacijos rengimo ir teikimo žiniasklaidai, reklamos, informacijos renginių suinteresuotoms grupėms, mokymų, seminarų, konsultacijų, leidybos, visuomenės nuomonės tyrimų, studijų rengimo ir kitus veiksmus, kurių gali pareikalauti kintanti situacija ar iškylančios aktualijos. Veiksmai užtikrins, kad būtų pasiekti metinio plano tikslai. |
2010 m. I–IV ketvirčiai |
Pagal poreikį |
2 000 000, 00 Lt |