EUROPOS SOCIALINIO FONDO AGENTŪROS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL PROJEKTŲ VYKDYTOJŲ (AR PARTNERIŲ), KURIE NĖRA PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS IR ĮGYVENDINA NACIONALINĖS 2010-ŲJŲ EUROPOS KOVOS SU SKURDU IR SOCIALINE ATSKIRTIMI METŲ PROGRAMOS PROJEKTUS, PIRKIMŲ DOKUMENTŲ PATEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2010 m. gegužės 26 d. Nr. 2010-0083

Vilnius

 

Tvirtinu Projektų vykdytojų (ar partnerių), kurie nėra perkančiosios organizacijos ir įgyvendina Nacionalinės 2010-ųjų Europos kovos su skurdu ir socialine atskirtimi metų programos projektus, pirkimų dokumentų pateikimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

DIREKTORIUS                                                                                        Povilas Česonis

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Europos socialinio

fondo agentūros direktoriaus

2010 m. gegužės 26 d. įsakymu Nr. 0083

 

PROJEKTŲ VYKDYTOJŲ (AR PARTNERIŲ), KURIE NĖRA PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS ir ĮGYVENDINA NACIONALINĖS 2010-ŲJŲ EUROPOS KOVOS SU SKURDU IR SOCIALINE ATSKIRTIMI METŲ PROGRAMOS PROJEKTUS, PIRKIMŲ DOKUMENTŲ PATEIKIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Projektų vykdytojų (ir partnerių), kurie nėra perkančiosios organizacijos ir įgyvendina Nacionalinės 2010-ųjų Europos kovos su skurdu ir socialine atskirtimi metų programos projektus, pirkimų dokumentų pateikimo tvarkos aprašas (toliau vadinama – Aprašas) nustato reikalavimus projektų vykdytojų (ir partnerių), kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas) ir įgyvendina Nacionalinės 2010-ųjų Europos kovos su skurdu ir socialine atskirtimi metų programos projektus, pirkimo dokumentų išankstinei ir paskesnei priežiūrai atlikti pateikimo Europos socialinio fondo agentūrai (toliau – Agentūra) tvarką. Aprašas reglamentuoja tvarką, kai vykdomi viešieji pirkimai (toliau – pirkimai) yra apmokami iš tiesioginių projektų išlaidų.

2. Už Juridinių asmenų, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų, įgyvendinant Nacionalinės 2010-ųjų Europos kovos su skurdu ir socialine atskirtimi metų programos projektus, vykdymo ir priežiūros tvarkos aprašo, patvirtinto socialinės apsaugos ir darbo ministro 2010 m. balandžio 12 d. įsakymu Nr. A1-140 (toliau – Pirkimų tvarkos aprašas) nuostatų laikymąsi vykdant pirkimus projekte, atsakingas Projekto vykdytojas (ar partneris).

3. Projekto vykdytojas (ar partneris) užtikrina, kad vykdant projekto pirkimus būtų laikomasi Pirkimų tvarkos aprašo, Nacionalinės 2010-ųjų Europos kovos su skurdu ir socialine atskirtimi metų programos įgyvendinimo Nacionalinio projekto finansavimų sąlygų aprašo, patvirtino socialinės apsaugos ir darbo ministro 2010 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. A1-77, Projektų, įgyvendinant Nacionalinę 2010-ųjų Europos kovos su skurdu ir socialine atskirtimi metų programą, finansavimo ir administravimo sutarčių įgyvendinimo stebėsenos taisyklių, patvirtintų socialinės apsaugos ir darbo ministro 2010 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. A1-205 (toliau – Stebėsenos taisyklės) ir kitų teisės aktų.

4. Vartojamos sąvokos:

4.1. Išankstinė priežiūra – tai Agentūros vykdoma Projektų vykdytojų (ar partnerių) vykdomų pirkimų priežiūra, kai pirkimo dokumentai su Agentūra derinami iki pirkimo pradžios.

4.2. Paskesnė priežiūra – tai Agentūros vykdoma Projektų vykdytojų (ar partnerių) įvykdytų pirkimų priežiūra, kai, pasibaigus pirkimui, Agentūrai pateikiami atliktų pirkimų procedūrų dokumentai, siekiant nustatyti išlaidų atitiktį finansavimo reikalavimams.

4.3. Pirkimo dokumentai – tai skelbiami ar pateikiami tiekėjams dokumentai, apibūdinantys perkamą objektą ir pirkimo sąlygas: skelbimas, kvietimas, techninė specifikacija, aprašomieji dokumentai, pirkimo sutarties projektas, kiti dokumentai ir dokumentų paaiškinimai (patikslinimai).

4.4. Pirkimo procedūrų dokumentai – tai dokumentai, nurodyti Aprašo 12–13 punktuose.

4.5. Kitų šiame Apraše vartojamų sąvokų reikšmė yra tokia kaip Pirkimų tvarkos apraše.

 

II. IŠANKSTINĖS PRIEŽIŪROS VYKDYMAS

 

5. Išankstinė priežiūra vykdoma pirkimuose, kuriems Pirkimų plano derinimo metu Agentūra nusprendė taikyti išankstinę priežiūrą. Išankstinė pirkimų priežiūra nevykdoma pirkimuose, kuriuos iki pirkimų pradžios tikrina kitos kontroliuojančios institucijos. Tokių pirkimų procedūrų dokumentų patikrinimo išvadų kopijas Projekto vykdytojas privalo pateikti Agentūrai per 5 darbo dienas nuo išvadų gavimo dienos.

6. Projekto vykdytojas (ar partneris) pirkimo, kuriam taikoma išankstinė priežiūra, pirkimo dokumentus privalo pateikti Agentūrai derinti ne vėliau kaip prieš 15 darbo dienų iki pirkimo pradžios.

7. Agentūra per 15 darbo dienų nuo pirkimo dokumentų gavimo dienos juos įvertina ir informuoja Projekto vykdytoją (ar partnerį) dėl pirkimo dokumentų tinkamumo. Projekto vykdytojas (ar partneris) Agentūrai privalo pateikti pakoreguotus pirkimo dokumentus (išskyrus atvejus, kai Agentūra rašte nurodo neteikti pakoreguotų pirkimo dokumentų).

 

III. PASKESNĖS PRIEŽIŪROS VYKDYMAS

 

8. Paskesnė priežiūra vykdoma tikrinant Projekto vykdytojo (ar partnerio) įvykdytus pirkimus. Paskesnė priežiūra nevykdoma pirkimuose, kurių procedūrų dokumentus tikrino kitos kontroliuojančios institucijos. Tokių pirkimų procedūrų dokumentų patikrinimo išvadų kopijas Projekto vykdytojas privalo pateikti Agentūrai iki išlaidų deklaravimo dienos arba per 5 darbo dienas nuo išvadų gavimo dienos.

9. Paskesnei priežiūrai atlikti Projekto vykdytojas (ar partneris) iki išlaidų deklaravimo dienos pateikia Agentūrai visų Projekto vykdytojo (ar partnerio) įvykdytų pirkimų procedūrų dokumentus, nurodytus Aprašo 12–13 punktuose.

10. Įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentai turi būti pateikiami ne vėliau kaip su mokėjimo prašymu, kuriame deklaruojamos su įvykdytais pirkimais susijusios išlaidos.

11. Agentūra pirkimo procedūrų dokumentus išnagrinėja ir informuoja Projekto vykdytoją (ar partnerį):

11.1. per 20 darbo dienų nuo gavimo Agentūroje dienos, jeigu pirkimo procedūrų dokumentai pateikiami ne su mokėjimo prašymu;

11.2. per Stebėsenos taisyklėse nustatytą mokėjimo prašymų nagrinėjimo terminą, jeigu pirkimo procedūrų dokumentai pateikiami su mokėjimo prašymu.

12. Kai pirkimas vykdomas apklausos būdu, Projekto vykdytojas (ar partneris) Agentūrai pateikia šiuos dokumentus:

12.1. pirkimo dokumentų (įskaitant kvietimą teikti pasiūlymus) kopijas (jei taikoma);

12.2. susirašinėjimo su tiekėjais raštų kopijas (jei taikoma);

12.3. laimėtojo pasiūlymo kopiją (jei taikoma);

12.4. protokolų ir/ar kitų vertinimo dokumentų kopijas (jei taikoma);

12.5. tiekėjų apklausos pažymos kopiją (jei taikoma);

12.6. pirkimo sutarties kopiją (jei taikoma).

13. Kai pirkimai vykdomi konkurso būdu, Projekto vykdytojas (ar partneris) Agentūrai pateikia šiuos dokumentus:

13.1. įsakymo dėl komisijos sudarymo kopiją;

13.2. pirkimo dokumentų (įskaitant skelbimą) kopijas;

13.3. protokolų ir/ar kitų vertinimo dokumentų kopijas;

13.4. susirašinėjimo su tiekėjais raštų kopijas (jei taikoma);

13.5. laimėtojo pasiūlymo kopiją;

13.6. tiekėjų pretenzijų ir atsakymo į jas kopijas (jei taikoma);

13.7. pirkimo sutarties kopiją (jei taikoma).

14. Agentūrai pritarus Projekto vykdytojas (ar partneris) gali teikti didelės apimties 12.3 ir 13.5 punktuose nurodytų dokumentų originalus pirkimo procedūrų dokumentų tikrinimo laikotarpiui.

15. Jeigu Agentūrai nepakanka Projekto vykdytojo (ar partnerio) pateiktos informacijos įsitikinti, ar įvykdyti pirkimai neprieštarauja Pirkimų tvarkos aprašo nuostatoms, ar perkamos prekės/paslaugos pagal Projekto finansavimo ir administravimo sutartį ar kitų duomenų, Projekto vykdytojas (ar partneris) per Agentūros nustatytą papildomą terminą privalo patikslinti ir/arba papildyti pateiktą informaciją.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

16. Visais atvejais Agentūra turi teisę prašyti pateikti pirkimų procedūrų, susijusių su projekto įgyvendinimu, dokumentus, siekdama užtikrinti vykdytų pirkimų atitikimą teisės aktų reikalavimams.

17. Projekto vykdytojo teikiamos dokumentų kopijos turi būti patvirtintos tikrumo žyma, kaip tai nustatyta Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. 19 patvirtintose Dokumentų rengimo taisyklėse.

18. Projekto vykdytojas (ar partneris) visus dokumentus Agentūrai privalo pateikti lietuvių kalba. Tuo atveju, kai dokumentai parengti užsienio kalba, Projekto vykdytojas (ar partneris) šiuos dokumentus Agentūrai privalo pateikti išverstus ir patvirtintus Projekto vykdytojo (ar partnerio) įstaigos vadovo (jo įgalioto asmens) arba vertimų biuro.

 

_________________