LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. LIEPOS 23 D. NUTARIMO NR. 789 „DĖL ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEDO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. kovo 7 d. Nr. 264
Vilnius
Pakeisti Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 789 „Dėl Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 95-3722; 2009, Nr. 36-1387; 2010, Nr. 43-2063; 2011, Nr. 49-2380, Nr. 89-4277):
1. V skyriuje „Prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonės“:
1.1. I skirsnyje „VP1-2.1-ŠMM-01-V priemonė „Švietimo kokybės užtikrinimo ir stebėsenos sistemų stiprinimas“:
1.1.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
išorinio vertinimo išvadas gavusios mokslo ir studijų institucijos |
skaičius |
25 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334 (Žin., 2008, Nr. 7-260), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Produkto |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
300 |
veiksmų programos rodiklis |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1535 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokslo ir studijų institucijos, pateikusios prašymą dėl išorinio vertinimo |
skaičius |
35 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sukurta bendrojo lavinimo mokyklų įsivertinimo instrumentų |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331 (Žin., 2008, Nr. 7-257), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sukurtos nacionalinių studijų, mokslo ir technologijų prognozavimo ir ateities įžvalgų sistemos |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
1.1.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
50549441 |
9295615 |
0 |
0 |
0 |
59845056 |
1.2. Išdėstyti II skirsnio „VP1-2.1-ŠMM-02-V priemonė „Lyderyste paremtas ir lyderiavimą skatinantis švietimo įstaigų valdymo tobulinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
14360657 |
2534234 |
0 |
0 |
0 |
16894891“. |
1.3. Išdėstyti III skirsnio „VP1-2.1-ŠMM-03-V priemonė „Švietimo personalo (administravimo personalo, švietimo vadybininkų) kvalifikacijos tobulinimo sistemų plėtra“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
4632425 |
817487 |
0 |
0 |
0 |
5449912 |
1.4. Išdėstyti IV skirsnio „VP1-2.1-ŠMM-04-K priemonė „Studijų sistemos efektyvumo didinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
49916528 |
7409712 |
0 |
1406496 |
0 |
58732736 |
1.5. VI skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-02-V priemonė „Bendrojo lavinimo, profesinio mokymo institucijų ir aukštųjų mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijos tobulinimas“:
1.5.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
700 |
veiksmų programos rodiklis |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
13095 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
120 |
veiksmų programos rodiklis |
|
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
655 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1820 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
skaičius |
2 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2333 (Žin., 2008, Nr. 7-259, Nr. 147-5919), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sukurtas ir išbandytas hipotetinis besimokančiųjų mokyklų tinklų modelis |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
1.5.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
68739618 |
10701269 |
0 |
1429252 |
0 |
80870139 |
1.6. VIII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-04-V priemonė „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas“:
1.6.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
asmenų, kurie gavo aukštosios mokyklos neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu, dalis |
procentai |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo posričių, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų, dalis iš visų švietimo posričių |
procentai |
56 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
4100 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
230 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
50 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
800 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
117 |
veiksmų programos rodiklis |
|
asmenys, kurie tobulina kvalifikaciją pagal neformaliojo švietimo programas aukštojoje mokykloje |
skaičius |
800 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
170 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
profesinio mokymo institucijos (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
60 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
profesinio mokymo institucijų (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų profesinio mokymo institucijų |
procentai |
65 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
15 |
veiksmų programos rodiklis |
|
aukštųjų mokyklų (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų aukštųjų mokyklų |
procentai |
30 |
veiksmų programos rodiklis |
|
pateiktos profesinio mokymo programos (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu |
skaičius |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo posričiai, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų |
skaičius |
25 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
ūkio sektoriai, kuriuose parengti ar atnaujinti profesiniai standartai |
skaičius |
5 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
1.6.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
89407999 |
11632097 |
0 |
6312388 |
0 |
107352484 |
1.7. IX skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-05-K priemonė „Kalbų mokymo, verslumo ugdymo ir inovatyvių švietimo metodų kūrimas ir diegimas“:
1.7.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
422 |
veiksmų programos rodiklis |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
11015 |
veiksmų programos rodiklis |
|
moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
34902 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1476 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1108 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti“. |
1.7.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
37253224 |
4978150 |
638982 |
456108 |
533105 |
43859569 |
1.8. X skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-06-V priemonė „Besimokančiųjų pagrindinių kompetencijų ugdymas formaliojo ir neformaliojo švietimo sistemoje“:
1.8.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
moksleivių, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
suaugusiųjų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2333, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
Produkto |
mokytojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1200 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
moksleiviai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
1000 |
veiksmų programos rodiklis |
suaugusieji, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
6400 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
2000 |
veiksmų programos rodiklis |
|
išleisti suaugusiųjų mokymui (-si) skirti leidiniai |
skaičius |
2 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
1.8.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
24882600 |
4391047 |
0 |
0 |
0 |
29273647 |
1.9. XVII skirsnyje „VP1-2.3-ŠMM-03-V priemonė „Visuotinio priešmokyklinio ugdymo diegimas ir kitų mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumo didinimas, ypač kaimo vietovėse“:
1.9.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
300 |
veiksmų programos rodiklis |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1270 |
veiksmų programos rodiklis |
|
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
96 |
veiksmų programos rodiklis |
|
ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
6780 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
1.9.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
26965921 |
4758692 |
0 |
0 |
0 |
31724613 |
1.10. XIX skirsnyje „VP1-2.3-ŠMM-05-K priemonė „Švietimo paslaugų sistemos prieinamumo didinimas specialiųjų poreikių asmenims (mokiniams ir kt.)“:
1.10.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
Produkto |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
3877 |
veiksmų programos rodiklis |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
3775 |
veiksmų programos rodiklis“. |
1.10.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
13559703 |
2392889 |
0 |
0 |
0 |
15952592 |
1.11. XX skirsnio „VP1-2.3-ŠMM-06-K priemonė „Gabių vaikų ugdymo poreikių tenkinimas švietimo sistemoje“:
1.11.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
Produkto |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
105 |
veiksmų programos rodiklis |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
720 |
veiksmų programos rodiklis |
|
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
466 |
veiksmų programos rodiklis“. |
1.11.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
4157143 |
733614 |
0 |
0 |
0 |
4890757 |
2. VI skyriuje „Prioriteto „Tyrėjų gebėjimų stiprinimas“ priemonės“:
2.1. I skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-01-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos tobulinimas, mobilumo ir studentų mokslinių darbų skatinimas“:
2.1.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo švietimo programas ir įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentų, kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
|
skelbti moksliniai straipsniai |
skaičius |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335 (Žin., 2008, Nr. 7-261; 2009, Nr. 32-1252), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
trumpalaikiai vizitai |
skaičius |
200 |
||
atliktos stažuotės ir praktikos |
skaičius |
700 |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Produkto |
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
2190 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
279 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
400 |
veiksmų programos rodiklis |
|
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
400 |
veiksmų programos rodiklis |
|
finansuotos subsidijos studentų mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
900 |
veiksmų programos rodiklis |
|
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti“. |
2.1.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
62590443 |
43358016 |
0 |
12350 |
0 |
105960809 |
2.2. Išdėstyti II skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-02-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos ir kompetencijų tobulinimas (mokslo duomenų bazės, e. dokumentai)“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
62673843 |
9498812 |
0 |
1561278 |
0 |
73733933 |
2.3. VI skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-06-V priemonė „MTTP kokybė ir ekspertų rengimas“:
2.3.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ antrąją pastraipą taip:
„Priemonės tikslas – mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros vidinių kokybės sistemų kūrimas ir diegimas, ekspertų ir personalo rengimas ir ugdymas, tyrėjų tarptautinio lygio mokslo taikomųjų tyrimų ir (ar) technologinės plėtros skatinimas, technologijų perdavimui tinkamos aplinkos atviros prieigos centruose sudarymas, kad stiprėtų Lietuvos tyrėjų tarptautinis konkurencingumas Europos mokslinių tyrimų erdvėje.“
2.3.2. Papildyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ aštuntąja pastraipa:
2.3.3. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
2.3.4. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
įgyvendinti mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros projektai |
skaičius |
15 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
130 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
15 |
veiksmų programos rodiklis |
apmokyti mokslo ir studijų, ekspertinių ir koordinavimo institucijų ekspertai ir darbuotojai |
skaičius |
225 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti“. |
2.3.5. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
8580251 |
1299674 |
0 |
0 |
0 |
9879925 |
2.4. VIII skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-08-K priemonė „Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklų vykdymas pagal nacionalinių kompleksinių programų tematikas“:
2.4.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ antrąją pastraipą taip:
2.4.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ trečiąją pastraipą taip:
2.4.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
įgyvendinti MTEP projektai |
skaičius |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Produkto |
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
30 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
60 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti“. |
2.5. IX skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-10-V priemonė „Aukšto tarptautinio lygio mokslinių tyrimų skatinimas“:
2.5.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ antrąją pastraipą taip:
„Priemonės tikslas – skatinti mokslinių tyrimų, skirtų ateityje Lietuvos gerovę ir konkurencingumą lemsiančioms prioritetinėms ūkio sritims, numatytoms Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijoje, vykdymą, aukšto tarptautinio lygio aukštųjų ir (arba) vidutiniškai aukštų technologijų srities mokslinius tyrimus.“
2.5.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ ketvirtąją pastraipą taip:
2.5.3. Papildyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ šeštąja pastraipa:
2.5.4. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
2.5.5. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas bei gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis įdarbintų mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie ir toliau ten dirba praėjus 6 mėnesiams po projekto pabaigos, dalis |
procentai |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
įgyvendinti mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros projektai |
skaičius |
16 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
40 |
veiksmų programos rodiklis |
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
16 |
veiksmų programos rodiklis |
|
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
10 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
atliktos stažuotės ir praktikos |
skaičius |
20 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
skelbti moksliniai straipsniai |
skaičius |
28 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
2.5.6. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
57792584 |
2459910 |
0 |
0 |
0 |
60252494 |
2.5.7. Išdėstyti poskirsnį „Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu“ taip:
„Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu
Nefinansuojami moksliniai tyrimai ir technologinė plėtra, kurie yra ar gali būti finansuojami Ūkio ministerijos administruojamų 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos priemonių lėšomis. Taip pat nefinansuojami moksliniai tyrimai, kuriems skirtas finansavimas iš Švietimo ir mokslo ministerijos administruojamų 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių veiksmų programos VP1-3.1-ŠMM-07-K „Parama mokslininkų ir kitų tyrėjų mokslinei veiklai (visuotinė dotacija)“ ir VP1-3.1-ŠMM-08-K „Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklų vykdymas pagal nacionalinių kompleksinių programų tematikas“ priemonių lėšų.“
2.6. X skirsnyje „VP1-3.2-ŠMM-01-K priemonė „Valstybės pagalba aukštos kvalifikacijos darbuotojų įdarbinimui įmonėse“:
2.6.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
pagal darbo sutartis mažose ir vidutinėse įmonėse įdarbintų mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie ir toliau ten dirba praėjus 6 mėnesiams po projekto pabaigos, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis mažose ir vidutinėse įmonėse įdarbintų aukštos kvalifikacijos darbuotojų (išskyrus mokslininkus ir kitus tyrėjus), kurie ir toliau ten dirba praėjus 6 mėnesiams po projekto pabaigos, dalis |
procentai |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Produkto |
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) mažose ir vidutinėse įmonėse |
skaičius |
6 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis įdarbinti aukštos kvalifikacijos darbuotojai (išskyrus mokslininkus ir kitus tyrėjus) mažose ir vidutinėse įmonėse |
skaičius |
5 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
2.6.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
3738142 |
0 |
0 |
0 |
3838037 |
7576179 |
2.7. Išdėstyti XI skirsnio „VP1-3.2-ŠMM-02-V priemonė „Žinių apie mokslą ir technologijas gilinimas ir sklaida tarp mokinių ir jaunimo bei lyčių lygybės moksle skatinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
19320580 |
3409514 |
0 |
0 |
0 |
22730094 |