LIETUVOS RESPUBLIKOS

VIDAUS REIKALŲ MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO
2009 M. GEGUŽĖS 29 D. ĮSAKYMO Nr. 1V-235 „DĖL 2007–2013 M. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ ĮGYVENDINIMO priemonės VP1-4.1-VRM-06-V „VIEŠOJO IR PRIVATAUS SEKTORIŲ PARTNERYSTĖ“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2012 m. sausio 16 d. Nr. 1V-37

Vilnius

 

P a k e i č i u 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonės VP1-4.1-VRM-06-V „Viešojo ir privataus sektorių partnerystė“ projektų finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2009 m. gegužės 29 d. įsakymu Nr. 1V-235 „Dėl 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonės VP1-4.1-VRM-06-V „Viešojo ir privataus sektorių partnerystė“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 70-2852):

1. Įrašau 7 punkte vietoj žodžių „valstybės institucijų ir įstaigų dirbančiųjų“ žodžius „viešojo sektoriaus dirbančiųjų“.

2. Išdėstau 8 punktą taip:

8. Pagal priemonę remiamos veiklos:

8.1. prielaidų sukurti palankią teisinę, institucinę ir administracinę aplinką viešojo ir privataus sektorių partnerystės proceso plėtrai valstybėje sudarymas, bendravimas su privataus sektoriaus atstovais, siekiant sėkmingo partnerystės prielaidų ir aplinkos supratimo ir bendradarbiavimo;

8.2. metodinio partnerystės pagrindo rengimas: veiklos vadovų / gairių, rekomendacijų, kitų dokumentų, susijusių su viešojo ir privataus sektorių partnerystės proceso tobulinimu ir plėtra, rengimas, standartizavimas;

8.3. atskiro padalinio, teiksiančio metodinę ir konsultacinę pagalbą viešojo sektoriaus subjektams, identifikuojant, parengiant ir įgyvendinant partnerystės projektus, įsteigimas;

8.4. keitimasis gerąja viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų parengimo ir įgyvendinimo praktika, nacionalinės ir tarptautinės gerosios patirties, informacijos apie viešojo ir privataus sektorių partnerystę Lietuvoje sklaida;

8.5. viešojo sektoriaus darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas, skirtas šios priemonės veikloms įgyvendinti.“

3. Išdėstau 21 punktą taip:

21. Projekto veiklos (taip pat viešieji pirkimai) gali būti pradėtos vykdyti prieš projekto finansavimo ir administravimo sutarčių pasirašymą, pareiškėjui prisiimant visišką atsakomybę už veiklų ir jų įgyvendinimui skirtų išlaidų tinkamumą. Viešieji pirkimai, reikalingi pirmųjų metų veikloms įgyvendinti, turi būti atlikti iki paraiškos pateikimo Europos socialinio fondo agentūrai (toliau – ESF agentūra). Kartu su paraiška ESF agentūrai turi būti pateikti atliktų viešųjų pirkimų procedūrų dokumentai, taip pat sudarytos pirkimų sutartys (jei tokios buvo sudarytos) (gali būti preliminarios). ESF agentūra paraiškos vertinimo metu gali priimti sprendimą dėl pirkimų, numatytą Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 81 punkte.“

4. Išdėstau 22.1.1.4 punktą taip:

22.1.1.4. mokymo priemonių (trumpalaikio turto) įsigijimas; šios išlaidos yra tinkamos finansuoti tik tuo atveju, jei projekto vykdytojas (partneris) pats vykdo projekto veiklas (arba jų dalį), nepirkdamas paslaugų; baldų, įrangos, įrenginių pirkimo išlaidos laikomos atitinkančiomis Europos socialinio fondo reikalavimus tik tuo atveju, kai taikomas kryžminis finansavimas;“.

5. Papildau 23 punktu (ankstesnius 23–71 punktus laikau atitinkamai 24–72 punktais):

23. Projektui įgyvendinti įdarbintiems valstybės ar savivaldybių biudžetinių įstaigų darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, mokamo darbo užmokesčio dydis turi būti nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (Žin., 1993, Nr. 28-655) ir kitų teisės aktų nuostatomis.“

6. Išbraukiu 40 punkte žodžius „Paramos fondas“.

7. Papildau naujais 69 ir 70 punktais (atitinkamai ankstesnius 69–72 punktus laikau 71–74 punktais):

69. Vidaus reikalų ministerija ir (arba) ESF agentūra turi teisę reikalauti, kad informacija apie projekto metu sukurtus produktus būtų viešai skelbiama tinklalapyje www.esparama.lt arba kitoje interneto svetainėje.

70. Projekto įgyvendinimo metu ir 5 metus po projekto užbaigimo gavus pajamų, apibrėžtų reglamento Nr. 1083/2006 55 straipsnyje, būtina informuoti Vidaus reikalų ministeriją ir ESF agentūrą, teikiant Finansų ministerijos nustatytos formos galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą ir (arba) ataskaitą po projekto užbaigimo, ir jas grąžinti į valstybės biudžetą. Pajamos iš projekto veiklų (pavyzdžiui, pajamos, gautos pardavus projekto lėšomis sukurtą produktą ir pan.), gautos projekto įgyvendinimo metu ir (ar) projekto tęstinumo laikotarpiu, gali būti laikomos pareiškėjo nuosavo įnašo finansavimo šaltiniu, jei neviršija šio įnašo dydžio. Projekto finansavimas turi būti mažinamas pajamų dalimi, viršijančia pareiškėjo nuosavo įnašo dydį.“

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                 Raimundas Palaitis