LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO
į s a k y m a s
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2011 M. GRUODŽIO 2 D. ĮSAKYMO Nr. 4-884 „DĖL VP2-2.1-ŪM-06-K PRIEMONĖS „INVEST LT-2“ projektų finansavimo sąlygų aprašO patvirtinimo“ pakeitimo
2012 m. gruodžio 11 d. Nr. 4-1218
Vilnius
Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2012, Nr. 56-2785), 29.1 punktu,
p a k e i č i u Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2011 m. gruodžio 2 d. įsakymą Nr. 4-884 „Dėl VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 151-7127; 2012, Nr. 10-398):
2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintame VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ projektų finansavimo sąlygų apraše:
2.1. išdėstau 5 punktą taip:
„5. Apraše vartojamos sąvokos:
Darbuotojas – vykdant investicijų projektą tiesiogiai sukurtoje darbo vietoje dirbantis asmuo.
Didelis investicijų projektas – tai investicijos į turtą, kai tinkamos finansuoti išlaidos didesnės kaip 172 640 000,00 Lt (šimtas septyniasdešimt du milijonai šeši šimtai keturiasdešimt tūkstančių litų), kurios apskaičiuojamos pagalbos suteikimo dienos kainomis ir pagal tos dienos valiutų keitimo kursą. Siekiant, kad dideli investicijų projektai nebūtų dirbtinai dalijami į mažesnius projektus, didelis investicijų projektas laikomas vienu investicijų projektu, kai investicijas, kurias per trejų metų laikotarpį panaudoja ta pati įmonė ar įmonės, sudaro ekonomiškai nedalomas ilgalaikis turtas.
Didelė įmonė – tai privatus juridinis asmuo, neatitinkantis labai mažos, mažos arba vidutinės įmonės apibrėžimo.
Ilgalaikis materialusis turtas (toliau – materialusis turtas) – taip, kaip apibrėžta 12-ajame verslo apskaitos standarte „Ilgalaikis materialusis turtas“, patvirtintame viešosios įstaigos Lietuvos Respublikos apskaitos instituto standartų tarybos 2003 m. gruodžio 18 d. nutarimu Nr. 1 (Žin., 2004, Nr. 20-616; 2008, Nr. 109-4183).
Investicija – investicija į materialųjį ir (ar) nematerialųjį turtą, susijusi su naujo privataus juridinio asmens kūrimu, esamo privataus juridinio asmens plėtra, privataus juridinio asmens produkcijos diversifikavimu į naujus papildomus produktus arba esamo privataus juridinio asmens bendro gamybos proceso esminiu pakeitimu.
Investicijų projektas – projektas, skirtas investicijoms į materialųjį ir (ar) nematerialųjį turtą, susijusį su naujo privataus juridinio asmens kūrimu, esamo privataus juridinio asmens plėtra, privataus juridinio asmens produkcijos diversifikavimu į naujus papildomus produktus, esamo privataus juridinio asmens bendro gamybos proceso esminiu pakeitimu, kurios apima tiek tinkamas, tiek netinkamas išlaidas, jeigu tokių yra.
Investicijų projekto tiesiogiai sukurtos darbo vietos – su investicijomis susijusios veiklos sukurtos darbo vietos, įskaitant darbo vietas, sukurtas padidėjus dėl investicijų atsiradusių pajėgumų naudojimui.
Labai maža įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2007, Nr. 132-5354).
Maža įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.
Nematerialusis turtas – materialios formos neturintis nepiniginis turtas, kuriuo privatus juridinis asmuo disponuoja, kurį naudodamas tikisi gauti tiesioginės ir (arba) netiesioginės ekonominės naudos ir kurio vertė yra ne mažesnė už privataus juridinio asmens nusistatytą minimalią nematerialiojo turto vertę.
Palankių sąlygų neturintis darbuotojas – taip, kaip apibrėžta Komisijos reglamento (EB) Nr. 800/2008 2 straipsnio 18 dalyje.
Pareiškėjo bendras investicijų dydis – pareiškėjo įnašas, skirtas padengti su projektu susijusias tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas, kurioms nesuteikiama jokia valstybės parama.
Patvirtinta metinė finansinė atskaitomybė – pareiškėjo metinės finansinės atskaitomybės dokumentai, patvirtinti Lietuvos Respublikos įstatymų ir privataus juridinio asmens steigimo dokumentų nustatyta tvarka.
Poveikio aplinkai vertinimas – planuojamos ūkinės veiklos galimo poveikio aplinkai nustatymo, apibūdinimo ir įvertinimo procesas, atliekamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Specialusis mokymas – tai mokymas, tiesiogiai ir iš esmės susijęs su esamomis ar būsimomis darbuotojo pareigomis pagalbą gaunančioje įmonėje ir suteikiantis įgūdžių, kurie negali arba gali būti tik nedideliu mastu perkeliami į kitas įmones arba kitas darbo sritis.
Tiesioginė vidaus investicija – Lietuvos Respublikoje įsteigto privataus juridinio asmens, kuris yra kontroliuojamas arba jam daro nemažą įtaką Lietuvos Respublikos juridiniai ir (arba) fiziniai asmenys, investicija.
Turto valdymo ketinimų protokolas – dokumentas, kurį pasirašiusios šalys įsipareigoja jame aptartomis sąlygomis ateityje sudaryti turto valdymo sutartį.
Vidiniai inžineriniai tinklai – šiame Apraše suprantami kaip statinio statybos sklype ir pačiame statinyje nutiesti vandentiekio, nuotekų šalinimo, šilumos, dujų ir kiti vamzdynai, ventiliacijos sistemos, elektros ir nuotolinio ryšio (telekomunikacijų) linijos su jų maitinimo šaltiniais ir įrenginiais, kurie yra tiesiogiai susiję su naujų gamybos technologinių linijų įdiegimo ar esamų modernizavimo projekto įgyvendinimu ir kurie pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus gali būti pareiškėjo nuosavybe.
Vidutinė įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.
Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Komisijos reglamente (EB) Nr. 800/2008, Komisijos reglamente (EB) Nr. 1998/2006, Tarybos reglamente (ES) Nr. 1083/2006, Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklėse, Lietuvos Respublikos investicijų įstatyme (Žin., 1999, Nr. 66-2127), Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijoje (Žin., 2010, Nr. 23-1075) ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.“;
2.2. išdėstau 15.2 punktą taip:
„15.2. turi būti įgyvendintas ne ilgiau kaip per 30 mėnesių nuo projekto veiklų įgyvendinimo pradžios. Šis terminas pagrįstais atvejais gali būti pratęstas projekto finansavimo ir administravimo sutartyje nustatyta tvarka. Visos projekto veiklos turi būti baigtos įgyvendinti ir galutinis mokėjimo prašymas turi būti pateiktas ne vėliau kaip iki 2015 m. spalio 1 d.;“;
2.3. išdėstau 16 punktą taip:
„16. Kartu su paraiška turi būti pateiktas ekonomiškai pagrįstas verslo planas, parengtas pagal Verslo plano finansavimui gauti pagal Lietuvos 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos ir Sanglaudos skatinimo veiksmų programos Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos administruojamas priemones turinio reikalavimų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-118 (Žin. 2008, Nr. 36-1297; 2011, Nr. 136-6472) (toliau – verslo planas), kuriame pateikta informacija pagrindžia projekto reikalingumą ir paramos poreikį. Paraiška gali būti atmetama, neprašant papildomų dokumentų pateikimo, jei minėtas dokumentas nepateikiamas.“;
2.4. papildau šiuo 161 punktu:
„161. Numatant projekte naują statybą, rekonstrukciją ar kapitalinį remontą, kartu su paraiška turi būti pateiktas statinio statybos, rekonstravimo ar kapitalinio remonto techninis projektas, parengtas teisės aktų nustatyta tvarka (tuo atveju jei statinio (-ių) projektas pradėtas rengti iki 2010 m. spalio 1 d., pateikiamas galiojantis teisės aktų nustatyta tvarka išduotas statinio techninis projektas ir statinio (-ių) projektavimo sąlygų sąvadas (-ai) (kopija (-os)). Paraiška gali būti atmetama, neprašant papildomų dokumentų pateikimo, jei minėtas dokumentas nepateikiamas.“;
2.5. išdėstau 20 punktą taip:
„20. Projektas ir projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos bei suteikus finansavimą teikiamos finansuoti iš kitų programų (pvz., Lietuvos kaimo plėtros 2007-2013 metų programos priemonė „Parama verslo kūrimui ir plėtrai“), finansuojamų valstybės biudžeto lėšomis, kitų fondų ar finansinių mechanizmų (Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos, Šveicarijos Konfederacijos ir kita) bei kitų veiksmų programų priemonių (pvz., VP2-2.1-ŪM-01-K priemonė „Lyderis LT“, VP3-1.3-ŪM-06-K priemonė „Turizmo paslaugų (produktų) įvairovės plėtra ir turizmo paslaugų kokybės gerinimas“), jei dėl to projekto ar jo dalies tinkamos finansuoti išlaidos gali būti finansuotos kelis kartus.“;
2.6. išdėstau 23.1 punktą taip:
2.7. išdėstau 23.1.2.2.2 punktą taip:
„23.1.2.2.2. 4.3 išlaidų eilutės „Kompiuterinė įranga“ tinkamos finansuoti išlaidos – tiesioginėms projekto veikloms vykdyti reikalingos kompiuterinės įrangos įsigijimas, finansinė nuoma (lizingas). Finansinės nuomos (lizingo) laikotarpis negali būti ilgesnis už projekto įgyvendinimo laikotarpį, tai yra finansinės nuomos (lizingo) būdu įsigyta kompiuterinė įranga iki projekto įgyvendinimo pabaigos turi tapti projekto vykdytojo nuosavybe;“;
2.8 išdėstau 23.1.3 punktą taip:
„23.1.3. darbuotojų, įdarbintų tiesiogiai įgyvendinant investicijų projektą, specialiojo mokymo išlaidos: 8 išlaidų kategorijos „Kryžminis finansavimas“ 8.1 išlaidų eilutės „Mokymai“ tinkamos finansuoti išlaidos – darbuotojų specialiojo mokymo organizavimo paslaugų pirkimas. Šios išlaidos gali sudaryti ne daugiau kaip 10 procentų projekto tinkamų finansuoti išlaidų.“;
2.9. išdėstau 32.1 punktą taip:
2.10. išdėstau 32.1.3 punktą taip:
„32.1.3. apskaičiuojamas kaip procentinė dalis nuo tinkamų finansuoti materialiųjų arba nematerialiųjų išlaidų arba kaip procentinė dalis nuo sukurtose darbo vietose (kurios įkuriamos įgyvendinus investicijų projektą) įdarbinto asmens darbo užmokesčiui skirtų išlaidų arba, jei pagalba neviršija palankiausios nustatytos ribos, gaunamos remiantis vienu iš skaičiavimo būdu, pagalbos intensyvumas skaičiuojamas šiais dviem būdais.“;
2.11. išdėstau 45 punktą taip:
2.12. išdėstau 46 punktą taip:
2.13. išdėstau 49 punktą taip:
„49. Paraiška iki nustatyto termino turi būti išsiųsta naudojantis pašto ir (ar) pasiuntinių teikiamomis paslaugomis arba pristatyta kvietime teikti paraiškas nurodytais adresais LVPA. Kitais būdais išsiųsta arba kitais adresais pristatyta, arba po kvietime teikti paraiškas nustatyto termino pateikta paraiška atmetama.“;
2.14. išdėstau 52 punktą taip:
„52. Pareiškėjas kartu su paraiška turi pateikti paraiškos elektroninę versiją, įrašytą į elektroninę laikmeną ir atitinkančią popierinį paraiškos variantą. Paraiškos popierinio varianto ir elektroninio varianto turinys turi būti identiškas. Nustačius, kad elektroninio paraiškos varianto turinys neatitinka popierinio paraiškos varianto turinio, vadovaujamasi paraiškos popieriniame variante pateikta informacija.“;
2.15. išdėstau 56 punktą taip:
„56. LVPA informaciją apie pagal kiekvieną Kvietimą teikti paraiškas registruotas paraiškas ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo paraiškų pateikimo termino pabaigos (paskutinės dienos) paskelbia svetainėje www.esparama.lt ir LVPA interneto svetainėje www.lvpa.lt, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, trumpą projekto aprašymą, paraiškos unikalų kodą ir prašomą lėšų sumą, taip pat bendrą pagal Kvietimą teikti paraiškas gautų ir užregistruotų paraiškų skaičių ir bendrą prašomą lėšų sumą.“;
2.16. išdėstau 68 punktą taip:
„68. Informacija apie projekto tinkamumo finansuoti, naudos ir kokybės vertinimo etapus perėjusias paraiškas po kiekvieno vertinimo etapo užbaigimo ne vėliau kaip per 15 darbo dienų skelbiama svetainėje www.esparama.lt ir LVPA interneto svetainėje www.lvpa.lt, papildant Aprašo 56 punkte paskelbtą informaciją.“;
2.17. išdėstau 72 punktą taip:
„72. Jeigu vertinant projektą vertintojams kyla neaiškumų ar trūksta paraiškoje pateiktos informacijos pagrindimo ir dėl to jie negali tinkamai įvertinti projekto, LVPA raštu paprašo pareiškėjo per jos nustatytą terminą (kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos ir ilgesnis kaip 15 darbo dienų, jei LVPA ir pareiškėjas bendru sutarimu nenusprendžia kitaip) pateikti paaiškinimus ar trūkstamą informaciją tik konkrečiais užduotais klausimais. Jei pareiškėjas nepateikia trūkstamos informacijos arba pareiškėjo pateikta trūkstama informacija yra nepakankama, LVPA turi teisę priimti sprendimą atmesti paraišką. Vertintojai gali kreiptis į atitinkamas institucijas, kad jos pateiktų papildomą informaciją apie pareiškėją ir paraišką, ir vertindami pareiškėjo pateiktus duomenis ir informaciją naudotis kitais išoriniais oficialiais informacijos šaltiniais.“;
2.18. išdėstau 74 punktą taip:
„74. Jeigu atlikus projektų naudos ir kokybės vertinimą kelių projektų įvertinimas balais sutampa ir jiems finansuoti nepakanka pagal projektų konkursą planuotų paskirstyti lėšų sumos, Projektų atrankos komitetas gali išdėstyti vienodai balų surinkusius projektus kita tvarka, atsižvelgdamas į projektui skirtą balą pagal Priemonės prioritetinį kriterijų „Tiesiogiai su investicijų projektu susijusių sukurtų naujų darbo vietų skaičius“. Jei pagal šį kriterijų neįmanoma įvertinti, tuomet vertinama pagal prioritetinį kriterijų „Pareiškėjo metinių pajamų augimo potencialas“.“;
2.19. išdėstau 77 punktą taip:
2.20. išdėstau 79 punktą taip:
2.21. išdėstau 80 punktą taip:
„80. Su pareiškėju, kurio įgyvendinamam projektui nuspręsta skirti finansavimą, Ūkio ministerija ir LVPA sudaro (trišalę) projekto finansavimo ir administravimo sutartį (toliau – Sutartis). Sutartis sudaroma pagal Projekto finansavimo ir administravimo sutarties formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066. Pareiškėjas prieš Sutarties pasirašymą, per 2 mėnesius nuo sprendimo skirti finansavimą priėmimo dienos, privalo raštu pateikti preliminarų mokėjimo prašymų pateikimo LVPA tvarkaraštį, turi būti gavęs paskolą arba pateikti pažymą, kurioje nurodytas galutinis banko sprendimas suteikti paskolą, jei pareiškėjo įnašas arba įnašo dalis yra paskola. Dėl objektyvių priežasčių LVPA, suderinusi su Ūkio ministerija, 2 mėnesių terminą gali pratęsti. Jei pareiškėjas per nustatytą terminą neįvykdo šių reikalavimų, pasiūlymas pasirašyti Sutartį netenka galios ir projektas nefinansuojamas.“;
2.22. išdėstau 83 punktą taip:
„83. Jei pareiškėjas be pateisinamos priežasties per LVPA rašte nustatytą pasiūlymo galiojimo terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip 3 mėnesiai nuo sprendimo skirti finansavimą priėmimo dienos, neatvyksta pasirašyti Sutarties, pasiūlymas pasirašyti Sutartį netenka galios ir projektas nefinansuojamas. Dėl objektyvių priežasčių LVPA, suderinusi su Ūkio ministerija, 3 mėnesių terminą gali pratęsti.“;
2.23. išdėstau 90 punktą taip:
„90. LVPA ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos informaciją apie pasirašytas Sutartis paskelbia svetainėje www.esparama.lt ir LVPA interneto svetainėje www.lvpa.lt, nurodžiusi projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą, bendrą projekto vertę ir projektui skirto finansavimo sumą ir pateikusi trumpą projekto aprašymą.“;
2.24. išdėstau 93 punktą taip:
„93. Turtas, sukurtas ar įsigytas iš finansavimo lėšų, privalo likti Lietuvos Respublikos teritorijoje, negali būti pakeista to turto paskirtis, nuosavybės pobūdis ne mažiau kaip penkerius metus nuo projekto įgyvendinimo pabaigos didelėse įmonėse ir ne mažiau kaip trejus metus – mažose ir vidutinėse įmonėse.“;
2.25. papildau šiuo 941 punktu:
„941. Projekte numatytos veiklos negali būti perkeliamos iš paraiškoje dėl projekto finansavimo nurodytos savivaldybės į savivaldybę, kurioje įgyvendinant projektą vertinimo metu būtų suteiktas mažesnis balų skaičius pagal naudos ir kokybės prioritetinį kriterijų „Projektas įgyvendinamas savivaldybėje, turinčioje aukštesnį registruotą metinį nedarbo lygį, didesnį vidutinį metinį socialinės pašalpos gavėjų santykį su gyventojų savivaldybėje skaičiumi bei mažesnes materialines investicijas vienam gyventojui“, ir tai turėtų lemiamos įtakos projekto vertinimo rezultatams.“;
2.27. išdėstau 2 priedo 1.2.2 punktą taip:
„1.2.2. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos atitinka Aprašo 7 punkte nurodytą veiklą.
Paaiškinimai: būtina įsitikinti, ar projekte numatyti tikslai, uždaviniai ir planuojamos vykdyti veiklos atitinka Apraše nurodytą veiklą, t. y. ar bus finansuojamos veiklos, susijusios su tiesioginių vidaus investicijų pritraukimu į didelės pridėtinės vertės gamybos ir (ar) didelės pridėtinės vertės paslaugų verslo pradžią ir plėtrą. Projektas ir projekto veiklos priskirtinos prie sukuriančių didelę pridėtinę vertę: - jeigu pareiškėjas veikia aukštųjų ir vidutiniškai aukštų technologijų sektoriuose, kaip nurodyta Projekto naudos ir kokybės vertinimo metodikos (Aprašo 3 priedas) 2.5 punkte, ir projekto metu įsigyta įranga bus naudojama daugiau kaip 50,00 procentų gaminiams ir paslaugoms, priskirtiniems aukštųjų ar vidutiniškai aukštų technologijų sektoriams, gaminti (teikti); - jeigu pareiškėjas veikia aukštųjų ir vidutiniškai aukštų technologijų sektoriuose, kaip nurodyta Projekto naudos ir kokybės vertinimo metodikos (Aprašo 3 priedas) 2.5 punkte, ir projekto metu įsigyta įranga bus naudojama mažiau kaip 50,00 procentų gaminiams ir paslaugoms, priskirtiniems aukštųjų ar vidutiniškai aukštų technologijų sektoriams, gaminti (teikti), taip pat jeigu pareiškėjas veikia vidutiniškai žemų ir žemų technologijų sektoriuose, tačiau darbuotojų darbo našumo paraiškos pateikimo metais rodiklis viršija Lietuvos statistikos departamento interneto svetainėje www.stat.gov.lt. pateikiamą pridėtinės vertės, tenkančios vienai faktiškai dirbtai valandai, pagal ekonomines veiklos rūšis rodiklį. Darbo našumas – vieno darbuotojo per vieną dirbtą valandą sukurta pridėtinė vertė. Pareiškėjui pateikus nepagrįstus rodiklius, vertintojas turi teisę įvertinti rodiklių augimo pagrįstumą.
Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, verslo planas.“; |
|
|
2.28. išdėstau 2 priedo 7.1.3.2 punktą taip:
„7.1.3.2. Yra įvykdęs su mokesčių ir valstybinio socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusių įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (ši nuostata netaikoma juridiniams asmenims, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba valstybinio socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai).
Duomenys tikrinami iki paraiškos tinkamumo finansuoti vertinimo pabaigos pagal Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos duomenis.“; |
|
|
2.29. išdėstau 2 priedo 7.2.3 punktą taip:
„7.2.3. Pareiškėjas gali įgyvendinti projekto tikslus, veiklas ir uždavinius per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Projekto įgyvendinimo trukmė, vieta, parengtumas atitinka Apraše nustatytus reikalavimus.
Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad projekto įgyvendinimo organizavimas (planas) atitinka projekto veiklų apimtį, yra realus ir racionaliai suplanuotas (pavyzdžiui, įvertinant turimus išteklius, iš ES fondų finansuojamų projektų specifiką, sezoniškumą ir panašiai). Būtina įsitikinti, kad projekto trukmė neviršija 30 mėnesių. Įgyvendinimo vieta atitinka Apraše nustatytus reikalavimus, tai yra projektas įgyvendinamas Lietuvos Respublikos teritorijoje, išskyrus didžiųjų miestų savivaldybėse (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos). Veiklų planas paraiškos (A) dalyje yra logiškas, nuoseklus, veiklų trukmė pagrįsta.
Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, verslo planas, su paraiška pateikti dokumentai.“; |
|
|
2.30. išdėstau 2 priedo 7.2.3.1 punktą taip:
„7.2.3.1. Pateiktas VĮ Registrų centro išduotas centrinio duomenų banko pagrindu parengtas Nekilnojamojo turto registro išrašas dėl turto, kurio naudojimo paskirtis atitinka projektu įgyvendinamą veiklą ir kuris bus naudojamas įgyvendinant projektą, priklausomybės pareiškėjui. Jei turtas pareiškėjui priklauso ne nuosavybės teise, pateikta šio turto valdymo sutarties kopija arba turto valdymo ketinimo protokolas kartu su turto valdymo sutarties projektu (turi būti pateikti teisę į (arba dėl ketinimo įgyti teisę) tiesiogiai su projektu susijusį nekilnojamąjį turtą (disponavimą, valdymą, naudojimą) patvirtinančių dokumentų nuorašai. Turto valdymo sutartis turi būti sudaryta ne trumpiau kaip 5 metams didelėms įmonėms ir ne trumpiau kaip 3 metams mažoms ir vidutinėms įmonėms nuo projekto įgyvendinimo pabaigos ir įregistruota Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto registre).
Informacijos šaltinis: Nekilnojamojo turto registro išrašas, su paraiška pateikti dokumentai.“; |
|
|
2.31. išdėstau 2 priedo 8.1.1 punktą taip:
„8.1.1. Pareiškėjo įnašas atitinka nustatytus reikalavimus.
Paaiškinimai: vertinama, ar pareiškėjas turi stabilius ir pakankamus finansų išteklius, gali užtikrinti savo veiklos tęstinumą per visą projekto įgyvendinimo laikotarpį. Pareiškėjo įnašas turi būti aiškiai apibrėžtas, patikimas, realus, pakankamas ir tinkamai išdėstytas per projekto įgyvendinimo laikotarpį.
Informacijos šaltinis: duomenys tikrinami pagal finansinės atskaitomybės dokumentus, tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentus, paskolos gavėjo kreditorių ir debitorių sąrašą (nurodomi kreditoriniai ir debitoriniai įsiskolinimai bei sudarytas ne vėliau kaip prieš 60 dienų iki paraiškos pateikimo viešajai įstaigai Lietuvos verslo paramos agentūrai dienos), prognozinius pinigų srautus (mėnesiais) projekto įgyvendinimo laikotarpiui, kuriuose pagal projekto tvarkaraštį būtų detalizuoti ir išdėstyti projekto finansavimo šaltiniai, numatomos patirti išlaidos (atsižvelgiant į apmokėjimo sąlygas), įvertintas paramos sumų gavimas ir panašiai, ir kurie įrodo, kad pareiškėjui pakaks numatytų finansavimo šaltinių nuosavam indėliui finansuoti ir užtikrinti sklandų projekto veiklų finansavimą, pagrindžiančius planuojamų pardavimų dokumentus (turimi kontraktai, užsakomieji komerciniai pasiūlymai, užsakymai ir panašiai), planuojamus finansavimo šaltinius (nuosavos lėšos, bankų ir kitų kredito įstaigų, juridinių asmenų paskolos ir kiti šaltiniai); kitus dokumentus, įrodančius pareiškėjo gebėjimus užtikrinti savo veiklos tęstinumą per visą projekto įgyvendinimo laikotarpį ir prisidėti prie projekto finansavimo ir investicijų projekte bei paraiškos (B) dalies 10 punkte pateiktą informaciją.“; |
|
|
2.32. išdėstau 2 priedo 8.1.3 punktą taip:
„8.1.3. Užtikrintas finansinis projekto (veiklų) ir rezultatų tęstinumas.
Paaiškinimai: vertinama, ar projekto metu sukurtų rezultatų tolesniam naudojimui yra sudarytos finansinės prielaidos, tai yra sukurtas ar įsigytas iš finansavimo lėšų turtas liks Lietuvos Respublikos teritorijoje, nebus pakeista jo paskirtis, nuosavybės pobūdis ne mažiau kaip penkerius metus didelėse įmonėse ir ne mažiau kaip trejus metus mažose ir vidutinėse įmonėse nuo projekto įgyvendinimo pabaigos ir užtikrinamas jo tinkamas eksploatavimas. Projekto įgyvendinimo metu sukurti rezultatai bus naudojami pagal nustatytą paskirtį.
Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, verslo planas.“; |
|
|
2.35. išdėstau 5 priedo 2 punktą taip:
„2. |
Rezultato rodiklis:
Sukurtos ilgalaikės darbo vietos. |
Sąvokos
Sukurtos ilgalaikės darbo vietos – su investicijomis susijusios veiklos sukurtos ilgalaikės darbo vietos, įskaitant ilgalaikes darbo vietas, sukurtas padidėjus dėl investicijų atsiradusių pajėgumų naudojimui. Sukurtos ilgalaikės darbo vietos turi būti išlaikytos ne mažiau kaip penkerius metus. |
Skaičius |
Skaičiuojamos projekto įgyvendinimo metu ir per 3 metus po projekto užbaigimo sukurtos ilgalaikės darbo vietos. |
Pirminiai šaltiniai: darbo sutartys ir kiti dokumentai.
Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte „Stebėsenos rodikliai“).
Ataskaita po projekto užbaigimo. |
Nuolat.
Kas ketvirtį su mokėjimo prašymu.
Kas metus po projekto įgyvendinimo. |
Projekto vykdytojas“ |
VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“
projektų finansavimo sąlygų aprašo
1 priedas
(Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2012 m. gruodžio 11 d. įsakymo Nr. 4-1218
redakcija)
Administracinės atitikties vertinimo metodika
Eil. Nr. |
Administracinės atitikties vertinimo reikalavimai |
Taip |
Ne |
Netaikoma |
1. |
Paraiška dėl projekto finansavimo (toliau – paraiška) pateikta iki kvietime nurodyto galutinio paraiškos pateikimo termino. |
|
|
|
2. |
Paraiška pateikta tinkamu būdu, kaip nurodyta VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ projektų finansavimo sąlygų aprašo (toliau – Aprašas) 49 ir 50 punktuose. |
|
|
|
3. |
Paraiška visiškai užpildyta ir atitinka paraiškos formą, kaip nurodyta Aprašo 51 punkte. |
|
|
|
4. |
Pateiktas popierinis paraiškos variantas ir elektroninis paraiškos variantas (įrašytas į elektroninę laikmeną ir atitinkantis spausdintą variantą). |
|
|
|
5. |
Pateikta pareiškėjo vadovo pasirašyta įstatų (nuostatų ir (ar) statuto) kopija. |
|
|
|
6. |
Pateikti pareiškėjo paskutinių metų patvirtintos metinės finansinės atskaitomybės dokumentai ir pastarųjų 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentai. Jei įmonė veikia mažiau nei 1 metus, tuomet ji turi pateikti tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentus nuo įmonės įsteigimo iki paraiškos pateikimo datos. Jei paskutinių finansinių metų atskaitomybė dar nėra patvirtinta, būtina pateikti įmonės vadovo pasirašytą finansinę atskaitomybę. Tarpinė finansinė atskaitomybė taip pat turi būti pasirašyta įmonės vadovo. Pastaba. Pateikiami finansinės atskaitomybės dokumentai, nurodyti 1-ojo verslo apskaitos standarto „Finansinė atskaitomybė“, patvirtinto viešosios įstaigos Audito ir apskaitos tarnybos direktoriaus 2010 m. gegužės 13 d. įsakymu Nr. VAS-12 (Žin., 2010, Nr. 57-2828), IV skyriuje. |
|
|
|
7. |
Numatant projekte naują statybą, rekonstrukciją ar kapitalinį remontą, pateiktas statinio statybos, rekonstravimo ar kapitalinio remonto techninis projektas, parengtas teisės aktų nustatyta tvarka (tuo atveju jei statinio (-ių) projektas pradėtas rengti iki 2010 m. spalio 1 d., pateikiamas galiojantis teisės aktų nustatyta tvarka išduotas statinio techninis projektas ir statinio (-ių) projektavimo sąlygų sąvadas (-ai) (kopija (-os) (jei taikoma). |
|
|
|
8. |
Pateiktas VĮ Registrų centro išduotas centrinio duomenų banko pagrindu parengtas Nekilnojamojo turto registro išrašas dėl turto, kurio naudojimo paskirtis atitinka projektu įgyvendinamą veiklą ir kuris bus naudojamas įgyvendinant projektą, priklausomybės pareiškėjui. Jei turtas pareiškėjui priklauso ne nuosavybės teise, pateikta šio turto valdymo sutarties kopija arba turto valdymo ketinimo protokolas kartu su turto valdymo sutarties projektu (turi būti pateikti teisę (arba dėl ketinimo įgyti teisę) į tiesiogiai su projektu susijusį nekilnojamąjį turtą (disponavimą, valdymą, naudojimą) patvirtinančių dokumentų nuorašai. Turto valdymo sutartis turi būti sudaryta ne trumpiau kaip 5 metams didelėms įmonėms ir ne trumpiau kaip 3 metams mažoms ir vidutinėms įmonėms nuo projekto įgyvendinimo pabaigos ir įregistruota Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto registre). |
|
|
|
9. |
Pateikti finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai, kaip nustatyta Tinkamumo finansuoti vertinimo metodikos (Aprašo 2 priedas) 8.1.1 ir 8.1.2 punktuose. |
|
|
|
10. |
Pateikta Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 (Žin., 2008, Nr. 36-1298), ar laisvos formos raštas dėl didelės įmonės statuso (taikoma įmonėms, turinčioms didelės įmonės statusą). |
|
|
|
11. |
Pateiktos, jei teisės aktų nustatyta tvarka privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą, Poveikio aplinkai vertinimo ataskaita (nuorašas) ir atsakingos institucijos sprendimo ar atrankos išvados kopijos arba pareiškėjo laisvos formos raštas su argumentuotu pagrindimu, kad projektui netaikomas reikalavimas dėl poveikio aplinkai vertinimo (kai poveikio aplinkai vertinimo atlikti neprivaloma). |
|
|
|
12. |
Pateikta Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyto leidimo, licencijos ar veiklos atestato kopija (jei taikoma). Jei veiklai, kuriai sukurti ir (arba) vykdyti, ir (arba) plėtoti skirtas projektas ir kuriai Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka būtinas leidimas, licencija ar veiklos atestatas, tačiau jis gali būti išduotas tik įgyvendinus projekte numatytas veiklas, pateikiamas įsipareigojimas, kad leidimo, licencijos ar veiklos atestato kopija bus pateikta viešajai įstaigai Lietuvos verslo paramos agentūrai ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo projekto įgyvendinimo pabaigos. |
|
|
|
13. |
Pateiktas verslo planas, parengtas pagal Verslo plano finansavimui gauti pagal Lietuvos 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos ir Sanglaudos skatinimo veiksmų programos Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos administruojamas priemones turinio reikalavimų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-118 (Žin., 2008, Nr. 36-1297; 2011, Nr. 136-6472). |
|
|
|
14. |
Pateikti dokumentai, įrodantys projekto biudžeto pagrįstumą (projektinės sąmatos, techniniai projektai, tiekėjų komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje galiojančias kainas ir kita). |
|
|
|
VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ projektų
finansavimo sąlygų aprašo
3 priedas
(Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2012 m. gruodžio 11 d. įsakymo Nr. 4-1218 redakcija)
PROJEKTO NAUDOS IR KOKYBĖS VERTINIMO METODIKA
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Vertinimo aspektai |
Vertinimo skalė |
Vertintojo balas |
Informacijos šaltinis |
|||
|
|
|
|
|
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
|
Iš viso: |
|
100 |
|
|
|||
1. |
Pirmaeiliai priemonės kriterijai |
|
5 |
|
|
|||
1.1. |
Projektas įgyvendinamas savivaldybėje, turinčioje aukštesnį registruotą metinį nedarbo lygį, didesnį vidutinį metinį socialinės pašalpos gavėjų santykį su gyventojų savivaldybėje skaičiumi bei mažesnes materialines investicijas vienam gyventojui. |
Skatinama tolygesnė ekonomikos plėtra įvairiose Lietuvos teritorijose. Aukštesnis įvertinimas teikiamas projektams, kurie įgyvendinami savivaldybėje, turinčioje aukštesnį vidutinį metinį registruotų bedarbių ir darbingo amžiaus gyventojų santykį (registruotas metinis nedarbo lygis), didesnį vidutinį metinį socialinės pašalpos gavėjų santykį su gyventojų savivaldybėje skaičiumi bei mažesnes 3 paskutinių oficialiai paskelbtų metų materialines investicijas vienam gyventojui. |
0–5 |
|
Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies forma, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861) (toliau – paraiškos (A) dalis).
Informacija apie vidutinį metinį registruotų bedarbių ir darbingo amžiaus gyventojų santykį (registruotas metinis nedarbo lygis) ir vidutinį metinį socialinės pašalpos gavėjų santykį su gyventojų savivaldybėje skaičiumi skelbiama Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje. Informaciją apie materialines investicijas vienam gyventojui skelbia Lietuvos statistikos departamentas. |
|||
Vertinamas vidutinis metinis registruotų bedarbių ir darbingo amžiaus gyventojų santykis savivaldybėje, kurioje įgyvendinamas projektas. Vertinimo skalė: vidutinis metinis bedarbių procentas nuo darbingo amžiaus gyventojų siekia iki 6 procentų – 0 balų; 6,1–12,8 procentų – 0,4 balo; 12,9–14,5 procentų – 0,8 balo; 14,6–15,6 procentų – 1,2 balo; 15,7–16,8 procentų – 1,6 balo; 16,9 procentų ir daugiau – 2 balai. |
||||||||
Vertinamas vidutinis metinis socialinės pašalpos gavėjų santykis su gyventojų savivaldybėje, kurioje įgyvendinamas projektas, skaičiumi. Vertinimo skalė: vidutinė metinė socialinės pašalpos gavėjų procentas nuo gyventojų skaičiaus siekia iki 3 procentų – 0 balų; 3,1–5,0 procento – 0,3 balo; 5,1–6,6 procento – 0,6 balo; 6,7–7,6 procento – 0,9 balo; 7,7–8,9 procento – 1,2 balo; 9,0 procentus ir daugiau – 1,5 balo. |
||||||||
Vertinamos materialinės investicijos vienam gyventojui savivaldybėje, kurioje įgyvendinamas projektas. Vertinimo skalė: 3 paskutinių oficialiai paskelbtų metų materialinių investicijų vienam gyventojui vidurkis yra didesnis nei 10 000 litų – 0 balų; 6241–10 000 litų – 0,3 balo; 4001–6240 litų – 0,6 balo; 3231–4000 litų – 0,9 balo; 2500–3230 litų – 1,2 balo; 2499 litų ir mažesnis – 1,5 balo. |
||||||||
|
|
Aritmetinis balų vidurkis (1.1) |
0–5 |
|
|
|||
|
|
Daugiklis |
1 |
|
|
|||
2. |
Antraeiliai priemonės kriterijai |
|
95 |
|
|
|||
2.1. |
Pareiškėjo bendras projekto investicijų dydis. |
Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kurių investicijos į pridėtinės vertės gamybą ir paslaugas yra didesnės. Vertinimo skalė: pareiškėjo bendras projekto investicijų dydis į tinkamas ir netinkamas išlaidas yra mažesnis nei 3 000 000 litų – 0 balų, 3 000 001–4 000 000 litų – 1 balas; 4 000 001–5 000 000 litų – 2 balai; 5 000 001–6 000 000 litų – 3 balai; 6 000 001–8 000 000 litų – 4 balai; 8 000 001 litų ir didesnis – 5 balai. |
0–5 |
|
Paraiškos (A) dalis, verslo planas, parengtas pagal Verslo plano finansavimui gauti pagal Lietuvos 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos ir Sanglaudos skatinimo veiksmų programos Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos administruojamas priemones turinio reikalavimų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-118 (Žin., 2008, Nr. 36-1297; 2011, Nr. 136-6472) (toliau – verslo planas). |
|||
2.2. |
Tiesiogiai su investicijų projektu susijusių sukurtų naujų darbo vietų skaičius. |
Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kuriuos įgyvendinant bus sukurtos naujos darbo vietos įmonėse. Vertinimo skalė: įgyvendinant projektą pareiškėjo įmonėje bus sukurta 20 naujų darbo vietų – 0 balų; 21–30 darbo vietų – 1 balas; 31–40 darbo vietų – 2 balai; 41–55 darbo vietos – 3 balai; 56–70 darbo vietų – 4 balai; 71 darbo vieta ir daugiau – 5 balai. Jei paraiškoje nurodytas planuojamų pareiškėjo sukurti naujų darbo vietų skaičius nepakankamai pagrįstas, gali būti suteikti mažesni balai nei yra nurodyta vertinimo skalėje. |
0–5 |
|
Paraiškos (A) dalis, VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies forma ir jos pildymo instrukcija (VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ projektų finansavimo sąlygų aprašo 4 priedas) (toliau – paraiškos (B) dalis), verslo planas. |
|||
2.3. |
Pareiškėjo metinių pajamų augimo potencialas. |
Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kurių pareiškėjai turės didesnį metinių pajamų augimo potencialą: |
0–5 |
|
Paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, verslo planas, su paraiška pateikti finansinės atskaitomybės dokumentai. |
|||
Jei pareiškėjas iki paraiškos pateikimo vykdė veiklą: a) vertinamas pareiškėjo metinių pajamų augimas po 3 metų pabaigus projektą lyginant su paraiškos pateikimo metais. Vertinimo skalės: 0–15 procentų metinių pajamų padidėjimas – 0 balų; 16–30 procentų – 0,5 balo; 31–50 procentų – 1 balas; 51–70 procentų – 2 balai; 71 procentų ir daugiau – 3 balai. Jei paraiškoje nurodytas planuojamas pareiškėjo metinių pajamų augimas nepakankamai pagrįstas, gali būti suteikti mažesni balai nei yra nurodyta vertinimo skalėje; b) vertinama pareiškėjo metinės pajamos paraiškos pateikimo metais. Vertinimo skalė: įmonės metinės pajamos mažesnės kaip 3 000 000 litų – 0 balų; 3 000 001–5 000 000 litų – 0,5 balo; 5 000 001–7 000 000 litų – 1 balas; 7 000 001–10 000 000 litų – 1,5 balo; 10 000 001 litų ir didesnės – 2 balai. |
||||||||
Jei pareiškėjas iki paraiškos pateikimo nevykdė veiklos (nauja įmonė): vertinamas pareiškėjo metinių pajamų augimas po 3 metų pabaigus projektą santykyje su projekto verte. Vertinimo skalė: santykis lygus 0–1 punktui – 0 balų; 1,1–2 punktams – 1 balas; 2,1–3 punktams – 2 balai; 3,1–4 punktams – 3 balai; 4,1–5 punktams – 4 balai; 5,1 punktams ir daugiau – 5 balai. |
||||||||
2.4. |
Pareiškėjo eksporto augimo potencialas. |
Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kurių pareiškėjai turės didesnį eksporto augimo potencialą, vertinant eksporto apimties augimo prognozes ir tendencijas. Žodis „eksportas“ apima pareiškėjo pagamintos produkcijos (suteiktų paslaugų, įskaitant atvykstamąjį turizmą) išvežimą į Europos Sąjungos (toliau – ES) šalis, tačiau neapima reeksporto, tranzito ir panašiai. |
0–5 |
|
Paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, verslo planas, su paraiška pateikti finansinės atskaitomybės dokumentai. |
|||
Jei pareiškėjas iki paraiškos pateikimo vykdė eksportą: a) vertinamas pareiškėjo eksporto pajamų augimas po 3 metų pabaigus projektą lyginant su paraiškos pateikimo metais. Vertinimo skalės: 0–15 procentų eksporto pajamų padidėjimas – 0 balų; 16–30 procentų – 0,5 balo; 31–50 procentų – 1 balas; 51–70 procentų – 1,5 balo; 71 procentų ir daugiau – 2 balai. Jei paraiškoje nurodytas planuojamas eksporto pajamų augimas nepakankamai pagrįstas, vertintojas gali suteikti mažesnį balą nei yra nurodyta vertinimo skalėje; b) vertinamas pareiškėjo eksporto dalies augimas po 3 metų pabaigus projektą. Vertinimo skalė: eksporto dalies padidėjimas įmonės pardavimo struktūroje 0–5 procentiniais punktais – 0 balų; 6–10 procentinių punktų – 0,5 balo; 11–20 procentinių punktų – 1 balas; 21–30 procentinių punktų – 1,5 balo; 31 procentinių punktų ir daugiau – 2 balai. Jei paraiškoje nurodytas planuojamas eksporto dalies augimas nepakankamai pagrįstas, vertintojas gali suteikti mažesnį balą nei yra nurodyta vertinimo skalėje; c) vertinama pareiškėjo eksporto dalis įmonės pardavimo struktūroje paraiškos pateikimo metais. Vertinimo skalė: įmonė neeksportuoja – 0 balų; <50 procentų eksporto dalis įmonės pardavimo struktūroje – 0,5 balo; 51–100 procentų – 1 balas. |
||||||||
Jei pareiškėjas iki paraiškos pateikimo nevykdė eksporto: a) vertinamas pareiškėjo eksporto pajamų augimas po 3 metų pabaigus projektą santykyje su projekto verte. Vertinimo skalė: santykis lygus 0–1 punktui – 0 balų; 1,1–2 punktams – 0,5 balo; 2,1–3 punktams – 1 balas; 3,1–4 punktams – 2 balai; 4,1 punktams ir daugiau – 3 balai. Jei paraiškoje nurodytas planuojamas eksporto pajamų augimas nepakankamai pagrįstas, vertintojas gali suteikti mažesnį balą nei yra nurodyta vertinimo skalėje; b) vertinama pareiškėjo eksporto dalis įmonės pardavimo struktūroje po 3 metų pabaigus projektą. Vertinimo skalė: eksporto dalis įmonės pardavimo struktūroje 0–15 procentų – 0 balų; 16–30 procentų – 0,5 balo; 31–50 procentų – 1 balas; 51–70 procentų – 1,5 balo; 71 procentų ir daugiau – 2 balai. Jei paraiškoje nurodyta planuojama eksporto dalis įmonės pardavimo struktūroje po 3 metų pabaigus projektą nepakankamai pagrįsta, vertintojas gali suteikti mažesnį balą nei yra nurodyta vertinimo skalėje. |
||||||||
2.5. |
Pareiškėjo veiklos svarba Lietuvos aukštųjų ar vidutiniškai aukštų technologijų verslo plėtrai. |
Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kurie skirti produkcijos (paslaugų) (apima ir planuojamą produkciją, jei pareiškėjas yra paskutinėje pasiruošimo gaminti gaminius ir (ar) teikti paslaugas stadijoje (yra parengti produktų, paslaugų projektiniai dokumentai (eskizai, brėžiniai, planai ir panašiai), pagamintas prototipas, „beta“ versija ar bandomasis pavyzdys, gauti leidimai, licencijos ar veiklos atestatas, jei tai būtina pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus, ar kita) ir per 6 mėnesius nuo paraiškos pateikimo pradės gaminti ir (ar) teikti paslaugas), priskirtinos aukštųjų ar vidutiniškai aukštų technologijų sektoriams, gamybai (teikimui). Prie aukštųjų technologijų veiklos priskirtina veikla, patenkanti į šiuos Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus (EVRK 2 red.), patvirtinto Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226 (Žin., 2007, Nr. 119-4877) (toliau – EVRK 2 red.) kodus: pagrindinių vaistų pramonės gaminių ir farmacinių preparatų gamyba (21); kompiuterinių, elektroninių ir optinių gaminių gamyba (26); medicinos ir odontologijos prietaisų, instrumentų ir reikmenų gamyba (32.5); kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla (62); moksliniai tyrimai ir taikomoji veikla (72), žmonių sveikatos priežiūros veikla (86). Prie vidutiniškai aukštų technologijų veiklos priskirtina veikla, patenkanti į šiuos ERVK 2 red. kodus: chemikalų ir chemijos produktų gamyba (20); elektros įrangos gamyba (27); niekur kitur nepriskirtų mašinų ir įrangos gamyba (28); variklinių transporto priemonių, priekabų ir puspriekabių gamyba (29); kitų transporto priemonių ir įrangos gamyba (30). |
0–5 |
|
Paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, verslo planas. |
|||
Vertinama pareiškėjo produkcijos priskirimas aukštosioms ar vidutiniškai aukštoms technologijoms. Vertinimo skalė: jei projekto metu įsigyta įranga bus naudojama daugiau kaip 50,00 procentų gaminiams ir paslaugoms, priskirtiniems aukštųjų technologijų sektoriams, gaminti (teikti) – 2 balai, jei projekto metu įsigyta įranga bus naudojama daugiau kaip 50,00 procentų gaminiams ir paslaugoms, priskirtiniems vidutiniškai aukštų technologijų sektoriams, gaminti (teikti) – 1 balas. |
||||||||
Vertinama pareiškėjo produkcijos, priskirtos aukštosioms ar vidutiniškai aukštoms technologijoms, pardavimų dalis pareiškėjo pardavimų struktūroje paraiškos pateikimo metais. Vertinimo skalė: jei produkcijos pardavimų dalis pareiškėjo pardavimų struktūroje sudaro 0–20 procentų – 0 balų; 21–50 procentų – 1 balas; 51–70 procentų – 2 balai; 71 procentą ir daugiau – 3 balai. |
||||||||
2.6. |
Projekto strateginis pobūdis ir svarba Lietuvos ir regiono, kuriame įgyvendinamas projektas, ekonomikos plėtrai. |
Vertinamas projekto reikšmingumas pareiškėjo atstovaujamos ar kitų susijusių pramonės šakų (sektorių) plėtrai Lietuvos ir regiono, kuriame įgyvendinamas projektas, lygmeniu ir tarptautinio konkurencingumo didėjimui. Aukštesnis įvertinimas suteikiamas didesnį reikšmingumą turinčiam projektui. Reikšmingumas yra vertinamas atsižvelgiant į šiuos aspektus: Lietuvos priklausomybės nuo žaliavų ir energijos importo mažinimą, įtaką darbo našumui, sukuriamai pridėtinei vertei, produkcijos kokybei, eksporto mastui, naujų įmonių steigimui, aukštos kvalifikacijos darbo vietų kūrimui ir pan. Žodis „eksportas“ apima ir prekių išvežimą į ES valstybes. Už projekto poveikį logistikos sektoriui papildomų balų nesuteikiama. |
0–5 |
|
Paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, verslo planas. |
|||
|
|
Aritmetinis balų vidurkis (2.1–2.6/6) |
0–5 |
|
|
|||
|
|
Daugiklis |
19 |
|
|
|||
1 lentelė.
Eil. Nr. |
Vertintojo suteiktų balų pagrindimas |
1.1. |
|
2.1. |
|
2.2. |
|
2.3. |
|
2.4. |
|
2.5. |
|
2.6. |
|
VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“
projektų finansavimo sąlygų aprašo
4 priedas
(Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2012 m. gruodžio 11 d. įsakymo Nr. 4-1218
redakcija)
VP2-2.1-ŪM-06-K PRIEMONĖS „INVEST LT-2“ PARAIŠKOS DĖL PROJEKTO FINANSAVIMO SPECIALIOSIOS (B) DALIES FORMA IR JOS PILDYMO INSTRUKCIJA
1. Pareiškėjo vykdomos veiklos ir projekto veiklos priskiriamos Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriui (EVRK 2 red.), patvirtintam Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226 (Žin., 2007, Nr. 119-4877) (toliau – EVRK 2 red.)
Pareiškėjo vykdoma veikla (-os) pagal EVRK 2 red. |
|
Pareiškėjo veikla (-os) pagal EVRK 2 red., kuriai (-ioms) vykdyti bus naudojami projekto rezultatai (jei projekto rezultatai tenka kelioms veikloms, reikia nurodyti rezultatų padalijimą procentais) |
|
2. Pareiškėjo statusas:
□ Labai maža įmonė
□ Maža įmonė
□ Vidutinė įmonė
□ Didelė įmonė
3. Pareiškėjo akcininkai (nurodomi visi įmonės akcininkai, valdantys 10 ir daugiau procentų įmonės akcijų):
Eil. Nr. |
Akcininkas |
Akcijų dalis (procentais) |
1. |
|
|
2. |
|
|
4. Pareiškėjas yra (nėra) perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102):
□ Taip, pareiškėjas yra perkančioji organizacija □ Ne, pareiškėjas nėra perkančioji organizacija |
5. Projekto veiklų pagrindimas
Detalizuokite projekto veiklas (tarp jų pasirengimo projektui veiklas). Projekto veiklos kodas (numeris) turi sutapti su Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies formoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861), (toliau – paraiškos (A) dalis) tai pačiai veiklai nurodytu kodu (numeriu), išskyrus pasirengimo projektui veiklas |
|||
Projekto veikla |
Projekto veiklos aprašymas |
Kaip veikla leis pasiekti projekto rezultatus |
Projekto veiklos trukmė |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
6. Projekto išlaidų detalizavimas
Detalizuokite projekto išlaidas pagal išlaidų eilutes. Vienos išlaidų eilutės išlaidos gali būti detalizuotos pridedant papildomas lentelės eilutes |
|
||||||||||||
Projekto biudžeto eilutės Nr. (paraiškos (A) dalies 8.1 punktas) |
Išlaidų pavadinimas |
Tinkamų išlaidų suma, Lt |
Prašoma finansavimo suma, Lt |
Galimas pagalbos intensyvumas (VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ projektų finansavimo sąlygų aprašo (toliau – Aprašas) 32 punktas) |
|
||||||||
Darbuotojų, įdarbintų tiesiogiai įgyvendinant investicijų projektą, darbo užmokesčio išlaidos |
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto kūrimo (inžinerinių ir komunikacijų tinklų įrengimas, pastatų statyba ir kita) ir ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo išlaidos |
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Darbuotojų specialiojo mokymo išlaidos |
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Prisijungimo prie inžinerinių tinklų mokestis |
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Žemės, pastatų, patalpų, įrengimų nuomos išlaidos |
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
Iš viso: |
|
|
|
|||||||||
|
Paraiškos (A) dalies 10 punkto duomenys: |
Tinkamos išlaidos, Lt |
|
Prašomos paramos lėšos, Lt |
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||||
7. Pareiškėjo administraciniai gebėjimai ir patirtis
Bus perkama projekto administravimo paslauga |
□ Taip, bus perkama projekto administravimo paslauga □ Ne, pareiškėjas pats administruoja projektą |
(pildoma, jei pareiškėjas pats administruoja projektą)
Nurodykite žmogiškuosius išteklius, kuriuos planuojama naudoti projektui įgyvendinti |
|||||
Projektui numatomų priskirti darbuotojų skaičius |
Funkcijos, kurios būtų priskirtos |
Darbuotojų patirtis (kompetencija) |
|||
Turimas darbuotojų skaičius |
|
|
|
||
Papildomas darbuotojų poreikis |
pareiškėjo darbuotojai |
|
|
|
|
ekspertai, konsultantai |
|
|
|
||
Iš viso darbuotojų: |
|
|
|
|
|
8. Pareiškėjo turimas teisinis pagrindas vykdyti projekte numatytas veiklas
Jei vykdoma veikla, susijusi su projekto įgyvendinimu, pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus yra licencijuojama ar jai įgyvendinti reikalingas kitokios formos leidimas, nurodykite turimą (-as) licenciją (-as) ar leidimą (-us) (numeris, pavadinimas, išdavimo data, galiojimo laikas, išdavusios institucijos pavadinimas) |
|
9. Pagalbos būtinumas
Įvertinkite pagalbos poveikį projekto įgyvendinimui: |
|
□ projektas nebus įgyvendintas, jei pagalba nebus suteikta; □projektas, suteikus pagalbą, bus įgyvendintas platesniu mastu; □ suteikus pagalbą, pagerės projekto kokybė; □ suteikta pagalba paspartintų projekto įgyvendinimą. Nurodykite, kiek mėnesių projekto įgyvendinimas paspartėtų (____ mėn.); □ pagalba neturėtų įtakos projekto įgyvendinimui. |
|
Paaiškinkite ir pagrįskite, kokią įtaką suteikta pagalba darytų projektui |
Aprašoma ir pagrindžiama suteiktos pagalbos įtaka projekto apimčiai, kokybei, sėkmei, poveikiui ir panašiai. |
10. Gauta (planuojama gauti) valstybės pagalba
Pateikite informaciją apie pareiškėjo gautą per pastaruosius 3 metus ir planuojamą gauti valstybės pagalbą ir kitą paramą |
|||||
|
Planuojama gauti pagalbos suma (ne iš Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos) |
Gautos pagalbos suma (informaciją apie suteiktą de minimis pagalbą tikrina viešoji įstaiga Lietuvos verslo paramos agentūra (toliau – LVPA), naudodamasi Suteiktos valstybės pagalbos registro duomenimis) |
Pagalbos teikėjas |
Informacija apie pagalbos suteikimą, teikimo pagrindą |
Pagalbos suteikimo data |
Materialiosios investicijos |
|
|
|
|
|
Nematerialiosios investicijos |
|
|
|
|
|
Planuojama gauti de minimis pagalba projektui įgyvendinti iš kitų valstybės finansinių šaltinių |
|
|
|
|
|
Kita įvairių formų valstybės finansinė parama juridiniams asmenims (valstybės suteiktos garantijos, mikrokreditai, garantuotų paskolų palūkanų kompensavimas, kita) |
|
|
|
|
|
11. Kiti Europos Sąjungos, Lietuvos Respublikos ar kiti finansavimo šaltiniai:
11.1. Ar buvo pateikta paraiška dėl paramos šiam projektui arba jo daliai iš bet kokio kito Europos Sąjungos, Lietuvos Respublikos ar kitų finansavimo šaltinių (Europos regioninio plėtros fondo (toliau – ERPF), Sanglaudos fondo, kito Europos Sąjungos finansavimo šaltinio, valstybės ar savivaldybės programų, Europos ekonominės erdvės paramos ar panašiai)? |
|||
□ Taip |
Jei taip, prašome išsamiai aprašyti (nurodyti susijusią finansinę priemonę, nuorodų numerius, datas, prašytas sumas, suteiktas sumas ir kita) |
||
□ Ne |
|
||
11.2. Ar šis projektas ar jo dalis papildo kokį nors kitą projektą, kuris jau finansuojamas ar bus finansuojamas iš ERPF, Sanglaudos fondo, kito Europos Sąjungos finansavimo šaltinio, valstybės ar savivaldybės programų, Europos ekonominės erdvės paramos ar panašiai? |
|||
□ Taip |
Jei taip, prašome išsamiai aprašyti (nurodyti tikslius duomenis, nuorodų numerius, datas, prašytas sumas, gautas sumas ir kita) |
||
□ Ne |
|
||
11.3. Ar buvo pateikta paraiška dėl paramos iš bet kokio kito Europos Sąjungos, Lietuvos Respublikos ar kitų finansavimo šaltinių (ERPF, Sanglaudos fondo, kito Europos Sąjungos finansavimo šaltinio, valstybės ar savivaldybės programų, Europos ekonominės erdvės paramos ar panašiai) ankstesniam šio projekto ar jo dalies etapui (įskaitant galimybių studijos ir parengiamuosius etapus)? |
|||
□ Taip |
Jei taip, prašome išsamiai aprašyti (nurodyti susijusią finansinę priemonę, nuorodų numerius, datas, prašytas sumas, suteiktas sumas ir kita) |
||
□ Ne |
|
||
12. Projekto poveikis įmonės konkurencingumo augimui:
12.1. Informacija apie pareiškėjo metinių pajamų augimą |
||||||||||
|
Paraiškos pateikimo metais (pagal su paraiška pateiktų paskutinių finansinių metų finansinės atskaitomybės dokumentų duomenis. Jei įmonė veikia mažiau nei 1 metus, tuomet pagal tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentų duomenis) |
N (projekto įgyvendinimo pabaigos metai) |
N+1 |
N+2 |
N+3 |
|||||
Metinės pajamos (turi būti nurodytos visos įmonės metinės pajamos, neišskiriant veiklų kurioms skirtas projektas) |
|
|
|
|
|
|||||
Aprašomas ir pagrindžiamas metinių pajamų augimas (veiksniai, prielaidos, skaičiavimai ir panašiai). Taip pat aprašomas ir pagrindžiamas projekto poveikis pareiškėjo atstovaujamam ir susijusiems sektoriams. |
|
|
|
|
|
|||||
12.2. Informacija apie pareiškėjo eksporto (eksportas apima ir prekių išvežimą į Europos Sąjungos valstybes) augimą |
||||||||||
|
Paraiškos pateikimo metais (pagal su paraiška pateiktų paskutinių finansinių metų finansinės atskaitomybės dokumentų duomenis. Jei įmonė veikia mažiau nei 1 metus, tuomet pagal tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentų duomenis) |
N (projekto įgyvendinimo pabaigos metai) |
N+1 |
N+2 |
N+3 |
|||||
Eksportuojamas produktas |
|
|
|
|
|
|||||
Eksportas vertine išraiška (litais) |
|
|
|
|
|
|||||
Procentinė dalis, palyginti su pardavimo pajamų struktūra |
|
|
|
|
|
|||||
Eksporto dalies padidėjimas procentiniais punktais, palyginti su pardavimo pajamų struktūra |
(nepildoma) |
|
|
|
|
|||||
Šalys, į kurias eksportuojama |
|
|
|
|
|
|||||
Aprašomas ir pagrindžiamas projekto poveikis pareiškėjo eksporto augimui (veiksniai, prielaidos, skaičiavimai ir panašiai). Taip pat aprašomas ir pagrindžiamas projekto poveikis pareiškėjo atstovaujamam ir susijusiems sektoriams. |
|
|
|
|
|
|||||
12.3. Informacija apie pareiškėjo darbo našumo augimą |
|
||||||||||
|
Paraiškos pateikimo metais (pagal su paraiška pateiktų paskutinių finansinių metų patvirtintos finansinės atskaitomybės dokumentų duomenis (jei paskutinių finansinių metų atskaitomybė dar nėra patvirtinta, tuomet darbo našumas pagal įmonės vadovo pasirašytą paskutinių finansinių metų finansinę atskaitomybę) |
N (projekto įgyvendinimo pabaigos metai) |
N+1 |
N+2 |
N+3 |
|
|||||
Išlaidos personalui (Lt) |
|
|
|
|
|
|
|||||
Nusidėvėjimo ir amortizacijos išlaidos (Lt) |
|
|
|
|
|
|
|||||
Tipinės veiklos pelnas (Lt) |
|
|
|
|
|
|
|||||
Visų darbuotojų dirbtų valandų skaičius per metus (val.) |
|
|
|
|
|
|
|||||
Darbo našumas (Lt/val.) (Darbo našumas – vieno darbuotojo per vieną dirbtą valandą sukurta pridėtinė vertė. Turi būti nurodytas visos įmonės darbo našumas, neišskiriant veiklų, kurioms skirtas projektas.) |
|
|
|
|
|
|
|||||
Aprašomas ir pagrindžiamas darbo našumo augimas (veiksniai, prielaidos, skaičiavimai ir panašiai). |
|
|
|
|
|
||||||
13. Projekto strateginis pobūdis ir svarba Lietuvos ir regiono, kuriame įgyvendinamas projektas, ekonomikos plėtrai
Pateikite informaciją apie projekto strateginį pobūdį ir svarbą Lietuvos ir atskirai regiono, kuriame įgyvendinamas projektas, ekonomikos plėtrai |
|
Darbo našumo augimui |
|
Sukuriamos pridėtinės vertės augimui |
|
Eksporto masto augimui |
|
Produkcijos kokybės gerinimui |
|
Naujoms įmonėms steigti |
|
Aukštos kvalifikacijos darbo vietų sukūrimui |
|
Lietuvos priklausomybės nuo žaliavų ir energijos importo mažinimui |
|
Kita |
|
13.1 Pareiškėjo svarba Lietuvos aukštųjų ar vidutiniškai aukštų technologijų (toliau – AVAT) verslo plėtrai
|
Paraiškos pateikimo metais
(Pareiškėjo produkcijos, priskirtos AVAT, pardavimų dalis pagal su paraiška pateiktų paskutinių finansinių metų patvirtintos finansinės atskaitomybės dokumentų duomenis (jei paskutinių finansinių metų atskaitomybė dar nėra patvirtinta, tuomet pareiškėjo produkcijos, priskirtos AVAT, pardavimų dalis pagal įmonės vadovo pasirašytą paskutinių finansinių metų finansinę atskaitomybę). Jei įmonė veikia mažiau nei 1 metus, tuomet pareiškėjo produkcijos, priskirtos AVAT, pardavimų dalis pagal pareiškėjo su paraiška pateiktų tarpinės finansinės atskaitomybės nuo įmonės įsteigimo iki paraiškos pateikimo datos dokumentų duomenis.) |
|
Pareiškėjo produkcijos, priskirtos AVAT (kaip nurodyta Projekto naudos ir kokybės vertinimo metodikos (Aprašo 3 priedas) 2.5 punkte), pardavimų dalis pareiškėjo pardavimų struktūroje |
|
|
Aprašomas projekto poveikis Lietuvos AVAT verslo plėtrai. Jei įmonė vykdo veiklą pagal keletą AVAT, tuomet reikia nurodyti kiekvienai veiklai atskirai tenkančių pajamų dalį litais ir procentais. |
|
|
14. Projekto rizikos ir jų valdymo veiksniai
Įvertinkite ir aprašykite įgyvendinant projektą galinčią kilti riziką ir jos mažinimo priemones |
|
Rizika, rizikos poveikis projektui |
Rizikos mažinimo priemonės |
|
|
|
|
15. Numatomų sukurti darbo vietų skaičius
|
N-1 |
N (paraiškos pateikimo metai) (paraiškos pateikimo metais laikomi pareiškėjo paskutiniai pilni finansiniai metai) |
M (projekto įgyvendinimo pabaigos metai) |
M+1 |
M+2 |
M+3 |
Visų darbuotojų skaičius |
|
|
|
|
|
|
Aukštos profesinės kvalifikacijos darbuotojų skaičius |
|
|
|
|
|
|
16. Su pareiškėju nebuvo nutraukta projekto finansavimo ir administravimo sutartis dėl sutartinių įsipareigojimų nevykdymo:
□ Taip, sutartis nebuvo nutraukta □ Ne, sutartis buvo nutraukta |
161. Informacija apie paraiškos rengėją
□ Paraišką parengė pats pareiškėjas □ Paraišką parengė konsultacinė įmonė arba konsultantas |
Jei paraišką parengė konsultacinė įmonė arba konsultantas, pateikite šiuos duomenis:
Konsultacinės įmonės pavadinimas |
|
Konsultanto vardas ir pavardė |
|
Telefono numeris |
|
Fakso numeris |
|
El. pašto adresas |
|
17. Pateikiami dokumentai
Eil. Nr. |
Pateikiami dokumentai |
Lapų skaičius |
1. |
Paraiškos (A) dalis. |
|
2. |
VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies forma ir jos pildymo instrukcija (Aprašo 4 priedas). |
|
3. |
Pareiškėjo vadovo pasirašyta įstatų (nuostatų ir (ar) statuto) kopija. |
|
4. |
Pareiškėjo paskutinių metų patvirtintos metinės finansinės atskaitomybės dokumentai ir pastarųjų 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentai. Jei įmonė veikia mažiau nei 1 metus, tuomet ji turi pateikti tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentus nuo įmonės įsteigimo iki paraiškos pateikimo datos. Jei paskutinių finansinių metų atskaitomybė dar nėra patvirtinta, būtina pateikti įmonės vadovo pasirašytą finansinę atskaitomybę. Tarpinė finansinė atskaitomybė taip pat turi būti pasirašyta įmonės vadovo. Pastaba. Pateikiami finansinės atskaitomybės dokumentai, nurodyti 1-ojo verslo apskaitos standarto „Finansinė atskaitomybė“, patvirtinto viešosios įstaigos Audito ir apskaitos tarnybos direktoriaus 2010 m. gegužės 13 d. įsakymu Nr. VAS-12 (Žin., 2010, Nr. 57-2828), IV skyriuje. |
|
5. |
Numatant projekte naują statybą, rekonstrukciją ar kapitalinį remontą, pateiktas statinio statybos, rekonstravimo ar kapitalinio remonto techninis projektas, parengtas teisės aktų nustatyta tvarka (tuo atveju jei statinio (-ių) projektas pradėtas rengti iki 2010 m. spalio 1 d., pateikiamas galiojantis teisės aktų nustatyta tvarka išduotas statinio techninis projektas ir statinio (-ių) projektavimo sąlygų sąvadas (-ai) (kopija (-os) (jei taikoma). |
|
6. |
VĮ Registrų centro išduotas centrinio duomenų banko pagrindu parengtas Nekilnojamojo turto registro išrašas dėl turto, kurio naudojimo paskirtis atitinka projektu įgyvendinamą veiklą ir kuris bus naudojamas įgyvendinant projektą, priklausomybės pareiškėjui. Jei turtas pareiškėjui priklauso ne nuosavybės teise, pateikta šio turto valdymo sutarties kopija arba turto valdymo ketinimo protokolas kartu su turto valdymo sutarties projektu (turi būti pateikti teisę (arba dėl ketinimo įgyti teisę) į tiesiogiai su projektu susijusį nekilnojamąjį turtą (disponavimą, valdymą, naudojimą) patvirtinančių dokumentų nuorašai. Turto valdymo sutartis turi būti sudaryta ne trumpiau kaip 5 metams didelėse įmonėse ir ne trumpiau kaip 3 metams mažose ir vidutinėse įmonėse nuo projekto įgyvendinimo pabaigos ir įregistruota Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto registre). |
|
7. |
Finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai, kaip nurodyta Tinkamumo finansuoti vertinimo metodikos (Aprašo 2 priedas) 8.1.1 ir 8.1.2 punktuose. |
|
8. |
Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 (Žin., 2008, Nr. 36-1298), ar laisvos formos raštas dėl didelės įmonės statuso (taikoma įmonėms, turinčioms didelės įmonės statusą). |
|
9. |
Jei teisės aktų nustatyta tvarka privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą, Poveikio aplinkai vertinimo ataskaita (nuorašas) ir atsakingos institucijos sprendimo ar atrankos išvados kopijos arba pareiškėjo laisvos formos raštas su argumentuotu pagrindimu, kad projektui netaikomas reikalavimas dėl poveikio aplinkai vertinimo (kai poveikio aplinkai vertinimo atlikti neprivaloma). |
|
10. |
Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyto leidimo, licencijos ar veiklos atestato kopija (jei taikoma). Jei veiklai sukurti ir (arba) vykdyti, ir (arba) plėtoti skirtas projektas ir kuriai Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka būtinas leidimas, licencija ar veiklos atestatas, tačiau jis gali būti išduotas tik įgyvendinus projekte numatytas veiklas, pateikiamas įsipareigojimas, kad leidimo, licencijos ar veiklos atestato kopija bus pateikta LVPA ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo projekto įgyvendinimo pabaigos. |
|
11. |
Verslo planas, parengtas pagal Verslo plano finansavimui gauti pagal Lietuvos 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos ir Sanglaudos skatinimo veiksmų programos Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos administruojamas priemones turinio reikalavimų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-118 (Žin., 2008, Nr. 36-1297; 2011, Nr. 136-6472). |
|
12. |
Dokumentai, įrodantys projekto biudžeto pagrįstumą (projektinės sąmatos, techniniai projektai, tiekėjų komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje galiojančias kainas ir kita). |
|
|
Pateikiamų dokumentų lapų skaičius, iš viso: |
|
18. Pareiškėjo deklaracija
Aš, toliau pasirašęs asmuo, patvirtinu, kad: pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka teikia ataskaitas Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybiniams socialinio draudimo fondo valdybos teritoriniams skyriams bei metinės finansinės atskaitomybės dokumentus Juridinių asmenų registrui; pareiškėjas nebandė (nebandys) gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtakos vertinimą atliekančiai institucijai dabartinio arba ankstesnio paraiškų vertinimo arba atrankos proceso metu; pareiškėjo vadovas ar vyriausiasis buhalteris neturi neišnykusio teistumo dėl nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai ar finansų sistemai; pareiškėjui nebuvo išduotas vykdomasis raštas sumoms išieškoti, kai Europos Komisija sprendime paskelbė, kad finansavimas yra neteisėtas ir nesuderinamas su bendrąja rinka, kaip apibrėžiama 2008 m. rugpjūčio 6 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 800/2008, skelbiančio tam tikrų rūšių pagalbą suderinamą su bendrąja rinka taikant Sutarties 87 ir 88 straipsnius (Bendrasis bendrosios išimties reglamentas) (OL 2008 L 214, p. 3), 1 straipsnio 6 dalies a ir b punktuose;
|
||
pareiškėjui nėra taikoma kolektyvinė nemokumo procedūra, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos įmonių bankroto įstatyme (Žin., 2001, Nr. 31-1010) ir Lietuvos Respublikos įmonių restruktūrizavimo įstatyme (Žin., 2001, Nr. 31-1012; 2010, Nr. 86-4529);
pareiškėjui nėra iškelta byla dėl bankroto, jis nėra likviduojamas; projekto veiklos nėra priskiriamos prie Aprašo 17 punkte nurodytų veiklų.
|
||
Projekto pareiškėjo ________________________________ vardu |
||
Vardas, pavardė
|
Parašas |
|
Pareigos
|
|
|
Atstovavimo pagrindas
|
|
|
Data
|
Vieta |
|
Prie paraiškos gali būti pridedami kiti dokumentai, patvirtinantys ar pagrindžiantys paraiškoje pateiktą informaciją.
(vadovo pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |