LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJOS
1997 M. LIEPOS 7 D. ĮSAKYMO Nr. 264 „DĖL KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO NAUDOJIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. lapkričio 21 d. Nr. 3-733
Vilnius
P a k e i č i u Klaipėdos valstybinio jūrų uosto naudojimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 1997 m. liepos 7 d. įsakymu Nr. 264 „Dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto naudojimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 1997, Nr. 72-1853; 2007, Nr. 22-853):
1. Įrašau 81 punkte, XI skyriaus pavadinime, 128, 129, 130, 132, 133 ir 134 punktuose vietoj žodžių „pavojingų krovinių“ žodžius „pavojingųjų krovinių“ (reikiamu linksniu).
2. Išdėstau 101 punktą taip:
„101. Uosto žemės naudotojo dispečeris ne vėliau kaip prieš 2 valandas iki tanklaivio lengvųjų frakcijų krovos darbams atplaukimo praneša asmeniui, atsakingam už objekto priešgaisrinę būklę, Uosto direkcijos Uosto priežiūros tarnybos budinčiam dispečeriui-koordinatoriui laivo pavadinimą, naftos produktų rūšį ir krantinės, prie kurios švartuosis laivas, numerį.“
3. Išdėstau 130.5 punktą taip:
„130.5. ne vėliau kaip prieš 24 valandas pateikti pavojingųjų ir aplinką teršiančių krovinių deklaraciją Uosto direkcijos Uosto priežiūros tarnybos budinčiam dispečeriui-koordinatoriui apie pavojingųjų ir aplinką teršiančių krovinių įvežimą į uosto teritoriją ar išvežimą iš jos sausumos transportu, joje nurodant:“.
4. Išdėstau 130.7 punktą taip:
5. Išdėstau 133 punktą taip:
„133. Laivo savininkas (frachtuotojas ar valdytojas) arba laivo agentas, likus ne mažiau kaip 2 valandoms iki laivo su pavojinguoju ar aplinką teršiančiu kroviniu išplaukimo iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto, privalo pateikti Uosto direkcijos Uosto priežiūros tarnybos budinčiam dispečeriui-koordinatoriui pavojingojo krovinio deklaraciją.“