LIETUVOS RESPUBLIKOS VALDYMO REFORMŲ IR SAVIVALDYBIŲ REIKALŲ MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL MATAVIMO PRIEMONIŲ PATIKROS ŽYMENŲ IR PATIKRĄ PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ BLANKŲ
1998 m. gruodžio 9 d. Nr. 77
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. liepos 24 d. nutarimu Nr. 927 „Dėl Lietuvos Respublikos valdymo reformų ir savivaldybių reikalų ministerijos nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1998, Nr. 1998, Nr. 67-1962) patvirtintais Lietuvos Respublikos valdymo reformų ir savivaldybių reikalų ministerijos nuostatais,
1. Patvirtinti Matavimo priemonių patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų užsakymo, gamybos, technologinės apsaugos, pristatymo ir priėmimo, apskaitos, saugojimo, išdavimo, dingimo įforminimo bei likvidavimo tvarką (pridedama).
2. Valstybinės metrologijos tarnybai iki 1998 m. gruodžio 14 d. patvirtinti 1999 metų patikros žymens (vienkartinio originalaus kinegraminio arba holograminio ženklo, turinčio individualų apskaitos numerį) grafinį pavyzdį, suderintą su Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos.
3. Valstybinės metrologijos tarnybai iki 1998 m. gruodžio 14 d. patvirtinti 1999 metų patikrą patvirtinančio dokumento blanko formą, suderintą su Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos.
4. Valstybinė metrologijos tarnyba turi užtikrinti, kad jos įgaliotos įmonės ir laboratorijos, kurios turi teisę vykdyti teisinei metrologijai priskirtų matavimo priemonių patikrą:
4.1. pateiktų iki 1998 m. gruodžio 17 d. Lietuvos metrologijos inspekcijai patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų gamybos užsakymus 1999 metams. Užsakymo terminą galima keisti, suderinus su Lietuvos metrologijos inspekcija;
5. Nustatyti, kad:
5.1. nuo 1999 m. sausio 1 d. draudžiama Valstybinės metrologijos tarnybos įgaliotoms įmonėms ir laboratorijoms, kurios turi teisę vykdyti teisinei metrologijai priskirtų matavimo priemonių patikrą, ženklinti patikrintas matavimo priemones seno pavyzdžio patikros žymenimis ir išduoti seno pavyzdžio patikrą patvirtinančius dokumentus bei įsigyti patikros žymenis ir patikrą patvirtinančius dokumentų blankus kitaip, nei numatyta šiuo įsakymu patvirtintoje tvarkoje;
5.2. nuo 1999 m. sausio 1 d. Valstybinės metrologijos tarnybos įgaliotos įmonės, kurios turi teisę vykdyti teisinei metrologijai priskirtų matavimo priemonių patikrą, privalo ženklinti patikrintas matavimo priemones tik 1999 metų pavyzdžio patikros žymenimis ir išduoti naujo pavyzdžio patikrą patvirtinančius dokumentus.
PATVIRTINTA
valdymo reformų ir savivaldybių reikalų
ministro 1998 m. gruodžio 9 d.
įsakymu Nr. 77
Matavimo priemonių patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų užsakymo, gamybos, technologinės apsaugos, pristatymo ir priėmimo, apskaitos, saugojimo, išdavimo, dingimo įforminimo bei likvidavimo TVARKA
1. Patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų užsakymas
1.1. Patikros žymenys ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankai užsakomi Lietuvos metrologijos inspekcijoje (toliau – LMI), Vilniuje.
1.2. Patikros žymenis ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankus gali užsisakyti tik Valstybinės metrologijos tarnybos įgaliotos įmonės ir laboratorijos, kurios turi teisę vykdyti teisinei metrologijai priskirtų matavimo priemonių patikrą (toliau – įgaliotos įmonės ir laboratorijos).
1.3. Įgaliotos įmonės ir laboratorijos, pageidaujančios užsisakyti patikros žymenis ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankus, pateikia LMI patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų gamybos užsakymą (toliau – užsakymą) (Priedas Nr. 1).
1.4. Įgaliotos įmonės ir laboratorijos užsakymus kitiems metams turi pateikti ne vėliau kaip iki einamųjų metų lapkričio 1 dienos. Suderinusios su LMI, įgaliotos įmonės ir laboratorijos gali teikti užsakymus ir laikydamosi kitų terminų.
1.5. LMI pateikiami du užsakymo egzemplioriai: pirmasis egzempliorius su žyma apie užsakymo priėmimą grąžinamas įgaliotai įmonei ar laboratorijai, užsakančiai patikros žymenis ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankus, antrasis egzempliorius – priėmus užsakymą paliekamas LMI.
1.6. LMI, gavusi iš įgaliotų įmonių ir laboratorijų užsakymus, teikia iki einamųjų metų lapkričio 10 d. Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybai prie Finansų ministerijos (toliau – VDTAT) gamybos paraišką (toliau – paraiška) reikalingam patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų kiekiui pagaminti (Priedas Nr. 2). Prireikus gali būti pateikta papildoma paraiška.
1.7. Paraiška surašoma trimis egzemplioriais. Pirmieji du egzemplioriai teikiami VDTAT, trečiasis – lieka LMI.
1.8. LMI privalo suderinti patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų tekstą su Valstybine metrologijos tarnyba prieš pateikdama paraišką VDTAT.
2. Patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų gamyba ir technologinė apsauga
2.1. Patikros žymenys ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankai gaminami uždaro režimo sąlygomis (Priedas Nr. 3). VDTAT ir LMI skelbia konkursą dėl patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų gamybos. VDTAT sudaro patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų gamybos sutartis su konkursą laimėjusiais gamintojais. Gamintojai sudaro atskiras sutartis su įgaliotomis įmonėmis arba laboratorijomis dėl apmokėjimo sąlygų bei patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų pateikimo.
2.3. Patikrą patvirtinančių dokumentų blankai gaminami tik spaustuviniu būdu ant specialaus vandenženklinio popieriaus.
2.4. Būtinus technologinės apsaugos reikalavimus specialiam vandenženkliniam popieriui nustato Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos.
2.5. Būtinus technologinės apsaugos reikalavimus matavimo priemonių patikros žymenims ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankams nustato Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos.
2.6. Lietuvos metrologijos inspekcija, suderinusi patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų etalonus su Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos bei Valstybine metrologijos tarnyba, kasmet iki einamųjų metų spalio 1 d. teikia juos tvirtinti Valdymo reformų ir savivaldybių reikalų ministerijai.
2.7. Gamintojas nemokamai pateikia Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybai prie Finansų ministerijos 40 vienetų patikrą patvirtinančių dokumentų blankų su įrašu „Pavyzdys VDTAT prie FM“ per tris darbo dienas nuo pagaminimo dienos.
2.8. Gamintojas atsako už patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų gamybos kokybę, t. y. už tai, kad patikros žymuo ir patikrą patvirtinantis dokumento blankas atitiktų etaloną.
3. Patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų pristatymas ir priėmimas
3.6. Gamintojas perduoda įgaliotoms įmonėms ir laboratorijoms pagamintus patikrą patvirtinančių dokumentų blankus neviršydamas paraiškoje nurodyto kiekio pagal priėmimo-perdavimo aktą. Aktas surašomas dalyvaujant įgaliotos įmonės ar laboratorijos įgaliotam atstovui ir patvirtinamas atstovų parašais.
3.7. Gamintojas privalo pateikti Lietuvos metrologijos inspekcijai perdavimo-priėmimo aktų, pagal kuriuos buvo perduoti patikrą patvirtinančių dokumentų blankai, kopijas.
3.8. Gamintojas pateikia VDTAT pagamintus patikros žymenis. Įgaliotos įmonės ir laboratorijos pasiima patikros žymenis iš VDTAT.
3.9. Paraiškoje nurodytas patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų kiekis gali būti pristatomas iš karto arba dalimis.
3.10. Įgaliota įmonė ar laboratorija, priimdama patikros žymenis ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankus, privalo tiksliai nustatyti jų kiekį pagal gamintojo žymenį ant įpakavimo ir jį sutikrinti su lydinčiais dokumentais.
3.12. Gamintojas, pagaminęs patikros žymenis ar patikrą patvirtinančių dokumentų blankus, informuoja LMI, VDTAT ir įgaliotas įmones ar laboratorijas.
3.13. Nustačius, kad pristatytų ar atsiimamų patikros žymenų ar patikrą patvirtinančių dokumentų blankų kiekis neatitinka lydinčiuose dokumentuose nurodyto kiekio, apie tai pažymima lydinčiuose dokumentuose ir surašomas kiekio neatitikimo aktas. Jeigu kiekio neatitikimo faktas nustatomas ne gavimo metu, kviečiamas gamintojo atstovas ir atliekama patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų inventorizacija. Įgaliota įmonė ar laboratorija privalo apie atliktos inventorizacijos rezultatus ne vėliau kaip per 10 dienų pranešti VDTAT ir LMI.
3.14. Jeigu gamintojas pateikia brokuotus patikros žymenis ar patikrą patvirtinančių dokumentų blankus, įgaliotos įmonės ar laboratorijos atsakingi darbuotojai surašo atitinkamą aktą keturiais egzemplioriais, iš kurių pirmas kartu su broku perduodamas gamintojui, antras – VDTAT, trečias – LMI, o ketvirtas lieka įgaliotoje įmonėje ar laboratorijoje.
4. Patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų apskaita, saugojimas ir išdavimas
4.1. Patikros žymenis ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankus įtraukia į apskaitą įgaliotos įmonės ar laboratorijos.
4.2. Įgaliotai įmonei ar laboratorijai, įsigijusiai patikros žymenis ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankus, draudžiama juos perduoti kitam fiziniam ar juridiniam asmeniui ar dauginti.
4.3. Už patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų apskaitą, saugojimą ir išdavimą atsako įgaliotos įmonės ar laboratorijos vadovas arba jo įsakymu paskirtas atsakingas darbuotojas.
4.4. Įgaliotos įmonės ar laboratorijos vadovas arba jo įsakymu paskirtas atsakingas darbuotojas gautus patikros žymenis ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankus registruoja bendrame patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų apskaitos žurnale (Priedas Nr. 4). Žurnalo lapai turi būti sunumeruoti ir surišti. Žurnalas turi būti antspauduotas LMI antspaudu ir LMI viršininko ar jo įgalioto darbuotojo pasirašytas taip, kad žurnalo lapų nebūtų galima išimti ar sukeisti jų nepažeidus.
4.5. Įgaliotos įmonės ar laboratorijos vadovas arba jo įsakymu paskirtas atsakingas darbuotojas perduoda reikalingą patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų kiekį darbuotojui, tiesiogiai atliekančiam matavimo priemonių patikrą.
4.6. Gavęs patikros žymenis ir patikrą patvirtinančius dokumentus, darbuotojas pasirašo bendrame patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų apskaitos žurnale.
4.7. Įgaliotos įmonės ar laboratorijos darbuotojas, tiesiogiai atliekantis matavimo priemonių patikrą, registruoja atliktus matavimo priemonių patikros darbus ir išduotus įmonėms, įstaigoms ar organizacijoms patikros žymenis bei patikrą patvirtinančius dokumentus atskirame išduotų patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų registravimo žurnale (Priedas Nr. 5). Žurnalo lapai turi būti sunumeruoti ir surišti. Žurnalas turi būti antspauduotas LMI antspaudu ir LMI viršininko ar jo įgalioto darbuotojo pasirašytas taip, kad žurnalo lapų nebūtų galima išimti ar sukeisti jų nepažeidus.
4.8. Už išduotų patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų tikslų ir teisingą registravimą žurnale atsako darbuotojas, tiesiogiai atliekantis matavimo priemonių patikrą, ir įgaliotos įmonės ar laboratorijos vadovas.
4.9. Atlikęs matavimo priemonių patikrą, įgaliotos įmonės ar laboratorijos darbuotojas išduoda įmonės, įstaigos ar organizacijos, kurios matavimo priemonei buvo atlikta patikra, įgaliotam darbuotojui patikrą patvirtinantį dokumentą bei priklijuoja patikros žymenį ant matavimo priemonės. Jeigu nėra galimybės priklijuoti patikros žymens ant matavimo priemonės, jis turi būti priklijuotas ant patikrą patvirtinančio dokumento. Patikros žymuo turi būti priklijuotas taip, kad jo negalima būtų nuimti jo nesugadinus.
4.10. Įgaliotos įmonės ar laboratorijos darbuotojas, išdavęs įmonės, įstaigos ar organizacijos, kurios matavimo priemonei buvo atlikta patikra, įgaliotam darbuotojui patikrą patvirtinantį dokumentą bei priklijavęs patikros žymenį ant matavimo priemonės, privalo nedelsdamas patikros rezultatus užregistruoti išduotų patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų registravimo žurnale bei pateikti pasirašyti jame įmonės, įstaigos ar organizacijos, kurios matavimo priemonei buvo atlikta patikra, įgaliotam darbuotojui.
4.11. Patikrą patvirtinančių dokumentų blankai, patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų apskaitos žurnalai bei išduotų patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų registravimo žurnalai pildomi įskaitomai, be trynimų ir braukymų. Patikrą patvirtinantys dokumentai negali būti taisomi. Sugadinti ir anuliuoti patikrą patvirtinančių dokumentų blankai saugomi įgaliotoje įmonėje ar laboratorijoje, ant kiekvieno egzemplioriaus užrašius „Sugadinta“ arba „Anuliuota“.
4.12. LMI pareikalavus, įgaliotos įmonės ir laboratorijos privalo pateikti bendrus patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų apskaitos bei atskirų darbuotojų išduotų patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų registravimo žurnalus.
4.13. Patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų apskaitos bei išduotų patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų registravimo žurnalai turi būti saugomi vadovaujantis 1997 m. rugpjūčio 15 d. Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės įsakymu Nr. 38 „Dėl bendrųjų dokumentų saugojimo terminų“.
5. Patikros žymenų ar patikrą patvirtinančių neužpildytų dokumentų blankų dingimo įforminimas
5.1. Patikros žymenys ir patikrą patvirtinantys dokumentų blankai privalo būti saugomi įgaliotų įmonių ir laboratorijų vadovų nustatyta tvarka, užtikrinančia jų išsaugojimą.
5.2. Išaiškėjus patikros žymenų ar patikrą patvirtinančių neužpildytų dokumentų blankų dingimo faktui, įgaliotos įmonės ar laboratorijos vadovas arba jo įsakymu paskirtas atsakingas už jų saugojimą darbuotojas nedelsdamas parašo aiškinamąjį raštą ir įteikia jį įgaliotos įmonės ar laboratorijos vadovui. Aiškinamajame rašte nurodoma: dingusių patikros žymenų ar patikrą patvirtinančių neužpildytų dokumentų blankų serijos ir numeriai, dingimo priežastys ir aplinkybės.
5.3. Patikros žymenų ar patikrą patvirtinančių neužpildytų dokumentų blankų dingimo faktas per vieną darbo dieną įforminamas aktu dviem egzemplioriais, kurio pirmas egzempliorius perduodamas LMI, o kitas lieka įgaliotoje įmonėje ar laboratorijoje. Akte nurodoma: dingusių patikros žymenų ar patikrą patvirtinančių neužpildytų dokumentų blankų serijos ir numeriai, dingimo priežastys ir aplinkybės. Aktą pasirašo asmenys (asmuo), vykdantys įgaliotos įmonės ar laboratorijos vadovo ir jo įsakymu paskirto atsakingo už patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų saugojimą darbuotojo funkcijas.
5.4. Jeigu patikros žymenų ar patikrą patvirtinančių neužpildytų dokumentų blankų dingimo faktas buvo užregistruotas teisėsaugos organuose, tuomet LMI pristatoma ir pažymos apie šio įvykio užregistravimą kopija.
5.5. Lietuvos metrologijos inspekcija aktą su atitinkamais priedėliais dėl patikros žymenų ar patikrą patvirtinančių neužpildytų dokumentų blankų dingimo per tris darbo dienas perduoda Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybai prie Finansų ministerijos (sau pasilieka nuorašus).
5.6. Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos per tris darbo dienas nuo akto su atitinkamais priedėliais dėl patikros žymenų ar patikrą patvirtinančių neužpildytų dokumentų blankų dingimo gavimo iš Lietuvos metrologijos inspekcijos įteikia „Valstybės žinių“ redakcijai skelbimą dėl dingusių patikros žymenų ar patikrą patvirtinančių dokumentų blankų pripažinimo negaliojančiais.
6. Patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų likvidavimas
Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais pagrindais nutraukus įgaliotos įmonės ar laboratorijos veiklą, sugadinti, anuliuoti ir nepanaudoti patikros žymenys bei patikrą patvirtinančių dokumentų blankai perduodami Lietuvos metrologijos inspekcijai. Šiuos patikros žymenis ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankus sunaikina Lietuvos metrologijos inspekcija ir apie tai praneša Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybai, nurodydama patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų serijas ir numerius.
______________
Priedas Nr. 1
LIETUVOS METROLOGIJOS INSPEKCIJAI
Kalvarijų g. 125-930, 2042 Vilnius, tel./faks. 76 72 54
PATIKROS ŽYMENŲ IR PATIKRĄ PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ BLANKŲ GAMYBOS UŽSAKYMAS
1. Užsakymo pateikimo data |
|
2. Užsakymo numeris* |
|
3. Įgaliotos įmonės ar laboratorijos: |
|
3.1. pavadinimas |
|
3.2. įmonės kodas |
|
3.3. adresas |
|
3.4. telefonas, faksas |
|
4. Užsakomų patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų kiekis (vnt.) |
|
Priedai:
1. įgaliotos įmonės ar laboratorijos registravimo pažymėjimo patvirtinta kopija;
2. dokumento, įgaliojančio atlikti patikrą, patvirtinta kopija.
* Numerį suteikia Lietuvos metrologijos inspekcija.
Įgaliotos įmonės ar
laboratorijos vadovo ..............................................................................................................................
(vardas, pavardė, parašas)
A. V.
Užsakymas LMI priimtas ......................................................................................................................
(viršininko ar įgalioto darbuotojo vardas, pavardė, parašas)
A. V.
______________
Priedas Nr. 2
VALSTYBĖS DOKUMENTŲ TECHNOLOGINĖS
APSAUGOS TARNYBAI
PRIE FINANSŲ MINISTERIJOS
Sapiegos g. 17, 2055 Vilnius, tel. 22 25 47, faks. 22 25 48
PATIKROS ŽYMENŲ IR PATIKRĄ PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ BLANKŲ SPAUSDINIMO PARAIŠKA Nr. .....
199.. m. .................................. mėn. …. d.
1. Įgaliotos įmonės ar laboratorijos pavadinimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Užsakymo pateikimo data |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Patikros žymenų ir patikrą patvirtinančių dokumentų blankų serijos pavadinimai ir numeracijos intervalai |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Kiekis (vnt.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lietuvos metrologijos inspekcijos
viršininkas...............................................................................................................................................
(vardas, pavardė, parašas)
A. V.
Paraiška priimta
Valstybės dokumentų technologinės
apsaugos tarnyboje
prie Finansų ministerijos.........................................................................................................................
(vadovo ar įgalioto darbuotojo vardas, pavardė, parašas)
A. V.
______________
Priedas Nr. 3
UŽDARO REŽIMO SĄLYGOS
1. Leidimų sistema
1.3. Laikini leidimai išduodami asmenims, turintiems teisę patekti į gamintojo dirbančias uždaro režimo sąlygomis darbo patalpas.
1.7. Asmuo, įeinantis į gamintojo dirbančias uždaro režimo sąlygomis darbo patalpas, negali įsinešti ir išsinešti rankinio bagažo.
1.8. Poste privalo būti turinčių nuolatinius leidimus įeiti į gamintojo dirbančias uždaro režimo sąlygomis darbo patalpas asmenų sąrašas. Šį sąrašą patvirtina gamintojo administracija.
1.10. Laikini leidimai išduodami:
1.10.1. Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos darbuotojams, pateikusiems tarnybinį pažymėjimą;
1.10.3. visiems valstybinių įmonių, įstaigų, organizacijų atstovams, pateikusiems tarnybinius pažymėjimus ir vykdantiems savo nuostatuose (įstatuose) nurodytas funkcijas;
2. Gamybos priemonės ir medžiagos
2.1. Atskiruose žurnaluose pildoma speciali žaliavų, fotoplėvelių, spaudos formų ir gatavos produkcijos apskaita.
2.2. Visos medžiagos, naudojamos sutarčiai vykdyti, yra saugomos užplombuotose patalpose, kuriose įvesta signalizacija. Už jų panaudojimą tik šiam užsakymui vykdyti atsako gamintojas.
2.3. Gamintojas privalo paskirti asmenis, materialiai atsakingus už medžiagas, naudojamas šiam užsakymui įvykdyti.
2.8. Susidėvėjusios spaudos formos ir netinkamos fotoplėvelės yra naikinamos dalyvaujant abiejų šalių atstovams. Dėl to surašomas aktas.
2.9. Fotoplėvelės ir panaudotos spaudos formos saugomos rakinamoje užantspauduotoje metalinėje spintoje, kurią užantspauduoja arba užplombuoja Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos atstovas, gamintojo apsaugą vykdantis darbuotojas. Ši spinta gali būti atidaroma tik dalyvaujant Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos atstovui, gamintojo apsaugą vykdančiam darbuotojui.
2.10. Naujos spaudos formos gaminamos tik dalyvaujant Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos įgaliotam atstovui.
Priedas Nr. 4
PATIKROS ŽYMENŲ IR PATIKRĄ PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ BLANKŲ APSKAITOS ŽURNALAS
Eil. Nr. |
Perdavimo-priėmimo akto numeris ir surašymo data |
Gauta vienetų |
Serijų pavadinimai ir numeracijos intervalai |
Priėmusio atsakingo asmens |
Darbuotojo, gavusio patikros žymenis ir patikrą patvirtinančius dokumentų blankus |
|
|||||
|
|
|
|
Pareigos, vardas, pavardė |
Parašas |
Vardas, pavardė |
Iš viso (vnt.) |
Data |
Parašas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
______________
Priedas Nr. 5
IŠDUOTŲ PATIKROS ŽYMENŲ IR PATIKRĄ PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ REGISTRAVIMO ŽURNALAS
Eil. Nr. |
Įmonės, įstaigos ar organizacijos pavadinimas, adresas, telefonas |
Išduota |
Patikrintų matavimo priemonių skaičius |
Patikros apmokėjimą patvirtinančio buhalterinio dokumento pavadinimas, serija ir numeris |
Patikros atlikimo data |
Įmonės, įstaigos ar organizacijos įgalioto darbuotojo |
||
|
|
Serijų pavadinimai ir numeriai |
Iš viso (vnt.) |
|
|
|
Vardas, pavardė |
Data, parašas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
______________